Call of Duty: Warzone (F2P Battle Royale PC/PS4/XB1)

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Ei perskele, on siellä ihan yö BR myös. Mahtavaa. :D

1603130737663.png

 

DarkWing

12/99
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
236
Mitenhän Activisionin supportiin pääsee kirjoittelemaan tiketin ? Harvinaisen epäselkeä sivusto ja contact us tarjoilee vaan community foorumeita.
 
Liittynyt
19.10.2020
Viestejä
4
Patchia puskee.
Warzone Kar buff ja SP-R 208 nerf, loput korjauksia.

PC:llä koko 20GB, konsoleista en tiedä.
PC:llä voi nyt myös poistaa osia pelistä kuten konsoleilla, en tosin tiedä miten vaikuttaa jos on vain F2P Warzone. Ainakin täyden pelin omaaville osien poistamiset tekee seuraavaa, miinusmerkit edessä siis:

-35GB Campaign
-42GB Multiplayer
-38GB Special Ops
-72GB Special Ops + Campaign
-129GB poistaa kaikki, eli vain Warzone jää

Aika yllätävänkin isot siivut lähtee, pelkällä Warzonella jää jotain alle 100GB?

www.infinityward.com

MODERN WARFARE & WARZONE PATCH NOTES - OCT 13TH
MODERN WARFARE & WARZONE PATCH NOTES - OCT 13TH
www.infinityward.com
www.infinityward.com



Älä huijaa :D just latasin yli 100 gigaa warzonee :D
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Älä huijaa :D just latasin yli 100 gigaa warzonee :D
Tilanne voi olla eri jos on pelkästään F2P Warzone.

Modern Warfare eli täyspeli vie jengillä vähän vaihtelevasti jotain väliltä 215-235GB tjsp.
Jos kaiken pl. Warzone ottaa pois niin 129GB häviää. Eli tässä tapauksessa jollain menee asennuksen koko alle 100GB.
Itsellä se jäisi hieman yli, mulla kun tuo vie sen about maksimin mistä itse kuullut eli 235GB.

Ehkä viestisi oli läppä, mutta avasin mun logiikkaa kuitenkin. :D
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 795
Itsellä ei suostunut Warzone päivittymään. Herjaa vaan että asennuksessa on jotain vikaa ja skannataan asennus. Peli on asennettu SSD levylle, joten pitäisi mennä aika nopeasti
->Skannasi ekana iltana monta kertaa, mutta tuli aina jokin virhe. Yritin edellispäivänä uudelleen->Skannaili 4 tuntia ja kun kyllästyin odottamaan, niin poistin pelin kokonaan ja laitoin latautumaan uudelleen. No eihän se 1 illassa ehtinyt latautumaan kokonaan, joten eilen yritin jatkaa latausta->Jäi lataus taas tuohon skannauksen ikilooppiin.

Mitähän ihmettä sitä voisi tehdä että pääsisi taas pelaamaan...? Voisikohan olla SSD Raid:sta olla menossa levy rikki. Muuten levypakka toimii kyllä täysin normaalisti.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Itsellä ei suostunut Warzone päivittymään. Herjaa vaan että asennuksessa on jotain vikaa ja skannataan asennus. Peli on asennettu SSD levylle, joten pitäisi mennä aika nopeasti
->Skannasi ekana iltana monta kertaa, mutta tuli aina jokin virhe. Yritin edellispäivänä uudelleen->Skannaili 4 tuntia ja kun kyllästyin odottamaan, niin poistin pelin kokonaan ja laitoin latautumaan uudelleen. No eihän se 1 illassa ehtinyt latautumaan kokonaan, joten eilen yritin jatkaa latausta->Jäi lataus taas tuohon skannauksen ikilooppiin.

Mitähän ihmettä sitä voisi tehdä että pääsisi taas pelaamaan...? Voisikohan olla SSD Raid:sta olla menossa levy rikki. Muuten levypakka toimii kyllä täysin normaalisti.
Mulla meni myös ikuiseen looppiin päivitys, tai tarkemmin scan & repair.
Lopulta sain toimimaan.
Kirjottelin tuosta MW-ketjussa:


Poistin tosiaan Battle.net ohjeen IDX filut, ja sitten muutaman Battle.net restartin jälkeen se vain toimi.

Pelin lataaminen uudelleen ei ollut vaihtoehto, menee kuitenkin mulla luokkaa vuorokausi. :poop:
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
1 214
Pitkästä aikaa tullut tätä pelailtua ja jostain syystä peli alkaa stutteroimaan aina yhden matsin jälkeen ja korjaantuu kun pelin käynnistää uudestaan. Oikein mitkään vinkit mitä googlella löytänyt ei ole auttanut. Pelaan maksimi asetuksilla ja fps on yleensä 100-180 välissä. Koneena 3900X, RX 5700 Xt ja 32GB ram. Onko muilla samaa ongelmaa tai vinkkejä miten tuon saisi korjattua?
 
Liittynyt
03.12.2019
Viestejä
452
Pitkästä aikaa tullut tätä pelailtua ja jostain syystä peli alkaa stutteroimaan aina yhden matsin jälkeen ja korjaantuu kun pelin käynnistää uudestaan. Oikein mitkään vinkit mitä googlella löytänyt ei ole auttanut. Pelaan maksimi asetuksilla ja fps on yleensä 100-180 välissä. Koneena 3900X, RX 5700 Xt ja 32GB ram. Onko muilla samaa ongelmaa tai vinkkejä miten tuon saisi korjattua?
Samaa ongelmaa oli pitkään, minulla auttoi tämä kikka:

1) Avaa Adv_options.ini, tiedosto löytyy kansiosta Documents - Call of Duty Modern Warfare - Players
2) Muokkaa "VideoMemoryScale" kohtaa ja laita siihen arvo 0.55, oletuksena taisi olla arvo 0.85
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
1 214
Samaa ongelmaa oli pitkään, minulla auttoi tämä kikka:

1) Avaa Adv_options.ini, tiedosto löytyy kansiosta Documents - Call of Duty Modern Warfare - Players
2) Muokkaa "VideoMemoryScale" kohtaa ja laita siihen arvo 0.55, oletuksena taisi olla arvo 0.85
Tämä auttoi! kiitoksia.
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Liittynyt
22.03.2018
Viestejä
146
Jos saisin valita niin pelaisin ilman konsoli pelaajia.

ja mikähän tähän syynä? Itse pelaan konsolilla ja JOS saisin valita niin pelaisin ilman pc pelaajia. Rekyylin hallinta konsolilla pidemmälle matkalle ei onnistu läheskään niin helposti kuin pc:llä
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Jos saisin valita niin pelaisin ilman konsoli pelaajia.
ja mikähän tähän syynä? Itse pelaan konsolilla ja JOS saisin valita niin pelaisin ilman pc pelaajia. Rekyylin hallinta konsolilla pidemmälle matkalle ei onnistu läheskään niin helposti kuin pc:llä
Ei se niinkään rekyylistä ole kiinni.
Tämähän on lähes kielletty aihe, mutta tietyissä tilanteissa konsolin aim assist on aika kova.
Mieleen tulee ainakin lähitaistelut pistooleilla, sekä lähitaisteluissa aseilla millä one shot potentiaali. Huomaa hyvin Gulagissa ja MP:n puolella gunfightissa.

Oon myös lukenut että noi välipalikat on konsoleilla aika yleisiä, ja niillä saa rekyylin nolliin.
Täysin haxaamista jos multa kysytään, ongelma vain että niitä ei ilmeisesti voida havaita mitenkään pelin puolelta.

Eipä siinä, on MW:ssä PC:llä sitten ainakin FOV etu, toi pidemmän matkan ammuskelu ja ehkä nopeat liikkeet joten en jaksa aiheesta niin välittää/valittaa. Oon myös todennut että oikeastaan koko paletti on aika hyvin balanssissa, sillä hyviltä konsolipelaajilta tulee tukkaan aika nopeasti kuten pitää kun olen kuitenkin aika keskinkertainen pelaaja.
Cold War tuli muuten asetus vaihtaa FOV:ia myös konsoleilla, monen yllätykseksi.
 
Liittynyt
26.06.2017
Viestejä
1 582
Pelaan itse pleikkarilla ja en kyllä itse ole ikinä huomannut olennaista hyötyä aim assistista. En tiedä sitten onko jotain erityistä palikkaa tms. millä tota saisi fiksattua aimbottimaiseksi. Mutta itse pyrin pelaamaan pleikkaripelaajien kanssa, pc:tä vastaan tuntuu olevan nykyään lähes mahdotonta.
 
Liittynyt
09.12.2018
Viestejä
145
Pelaan itse pleikkarilla ja en kyllä itse ole ikinä huomannut olennaista hyötyä aim assistista. En tiedä sitten onko jotain erityistä palikkaa tms. millä tota saisi fiksattua aimbottimaiseksi. Mutta itse pyrin pelaamaan pleikkaripelaajien kanssa, pc:tä vastaan tuntuu olevan nykyään lähes mahdotonta.
Kokeile laittaa asetuksista aim assist pois päältä niin huomaat että kyllä se jotakin tekee. ;)
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 795
Pelaan itse pleikkarilla ja en kyllä itse ole ikinä huomannut olennaista hyötyä aim assistista. En tiedä sitten onko jotain erityistä palikkaa tms. millä tota saisi fiksattua aimbottimaiseksi. Mutta itse pyrin pelaamaan pleikkaripelaajien kanssa, pc:tä vastaan tuntuu olevan nykyään lähes mahdotonta.
Riippuu varmaan mihin on tottunut. Itse olen "vannoutunut" PC pelaaja, vaikka enemmän on pleikkarilla tullut elämän aikana pelattua. Siksi aim assistit konsolilla tekevät itselle enemmän haittaa, kun focus katoaa... Mielestäni kaikki saisi pelata ilman niitä (peleissä ei olisi tukea) alustasta huolimatta. Jäisi ps4 hakkereillekin vähemmän kikkoja
 
Liittynyt
26.06.2017
Viestejä
1 582
Kokeile laittaa asetuksista aim assist pois päältä niin huomaat että kyllä se jotakin tekee. ;)
Kyllä sen välillä olen pois laittanut kun olen kokeillut mitä se vaikuttaa. Lähinnä huomaan sen vaikutuksen esim. tilanteissa jossa tähtään yhteen kohtaan ja vihollinen juoksee poikittain tähtäimen poikki niin tähtäin hetken aikaa seuraa löyhästi kohdetta hieman liikahtamalla. Tästä en ole kuitenkaan todennut olevan pahemmin mitään hyötyä.
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
778
Niin eipä se siitä aim assistista taida kiinni olla kun tulee konsoli hemmoilta pataan. Peli vain suosii tietyissä tilanteissa konsoli pelaajia ja toisissa pc pelaajia. Ja konsoli puolelta löytyy kans semmosia jumal pelaajia että ei vaan pärjää. Kaikkineen minusta on vain pelkästään hyvä homma että on crossplay mukana. Tietty se että pakotetaan pelaamaan se päällä on hieman kyseenalaista.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
542
Pistooli gulagit konsolipelaajia vastaan on kyllä perseestä. Toki kranaateilla voi nuo matsit kääntää voitoksi, mutta stunnit/flashit ei aina auta, kun aim assist avittaa efektin aikana.

Pelikaveri kokeili jonkun aikaa sitten ohjaimella pelaamista ja yllätyin suuresti kuinka hyvin se pärjäs vaikkei konsolipelaamista harrasta. Ei se tietenkään omalla tasolla pelannut, mutta nopeeta pääsi jyvälle.

Niin eipä se siitä aim assistista taida kiinni olla kun tulee konsoli hemmoilta pataan. Peli vain suosii tietyissä tilanteissa konsoli pelaajia ja toisissa pc pelaajia. Ja konsoli puolelta löytyy kans semmosia jumal pelaajia että ei vaan pärjää. Kaikkineen minusta on vain pelkästään hyvä homma että on crossplay mukana. Tietty se että pakotetaan pelaamaan se päällä on hieman kyseenalaista.
Täysin samaa mieltä. Olisi hienoa että PC:llä voisi laittaa crossplayn pois päältä. Ei haittaisi vaikka peliin pitäisi jonottaa kauemmin.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
1 067
Pistooli gulagit konsolipelaajia vastaan on kyllä perseestä. Toki kranaateilla voi nuo matsit kääntää voitoksi, mutta stunnit/flashit ei aina auta, kun aim assist avittaa efektin aikana.

Pelikaveri kokeili jonkun aikaa sitten ohjaimella pelaamista ja yllätyin suuresti kuinka hyvin se pärjäs vaikkei konsolipelaamista harrasta. Ei se tietenkään omalla tasolla pelannut, mutta nopeeta pääsi jyvälle.
Pum-pum-pelejä olen pelannut sekä hiirellä ja näppiksellä, että pädillä suunnilleen niin kauan kuin tämä on ollut mahdollista ja on se hiirellä ja näppiksellä huomattavasti helpompaa, assisteista huolimatta. Rutinoitunut pelaaja pääse kyllä nopeasti jyvälle lähes mistä tahansa ohjaustavasta.

Täysin samaa mieltä. Olisi hienoa että PC:llä voisi laittaa crossplayn pois päältä. Ei haittaisi vaikka peliin pitäisi jonottaa kauemmin.
Eikö todella PC:llä saa crossplaytä pois päältä, vaikka konsoleilla saa? Mikähän logiikka tämän takana mahtaa olla?
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
4 250
Myös PC-versiossa on aim assist jos pelaa ohjaimella, eli ei se crossplay ongelmaa kokonaan poistaisi.
 
Liittynyt
14.12.2017
Viestejä
335
Ainoastaan pleikkarilla saa crossplayn pois pelistä.
Xboxilla se ei oikeen toimi kun kukaan ei sitä oikeestaan osaa tehdä kun ei ole pelin sisällä vaan konsolin valikoissa.

Itse ottaisin xboxilla heti mielummin hakuun vain xbox pelaajat vaikka pelinhakuaika kasvaisikin.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
On toi yökartta kyllä ihan mukavaa vaihtelua, toivottavasti Halloweenin ulkopuolellakin olisi välillä sitä.
Vaikka ylimääräisenä playlistinä, jossa kiertää ryhmäkoot.
Ei tietenkään olisi tuota Halloween kilkettä.

Saan kyllä melkoisia p*skahalvauksia noista Halloween laatikoista. :rofl2:
 

Wzb

Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
315
Onkohan tapahtunut jotain kun ei eilen tullut yhtään selvää hakkeria vastaan. Edellispäivänä taisi yksi selkeä olla. Tossa aiemmin viikolla melkein joka toisessa pelissä oli joku aimbotin kanssa heilumassa..
 

ile

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 264
Pistooli gulagit konsolipelaajia vastaan on kyllä perseestä. Toki kranaateilla voi nuo matsit kääntää voitoksi, mutta stunnit/flashit ei aina auta, kun aim assist avittaa efektin aikana.
Lonkalta kun louskuttaa pislalla läheltä niin ampuminen on omasta mielestä paljon helpompaa eikä ole ongelmaa haastaa aim assist heppuja imo

Saan kyllä melkoisia p*skahalvauksia noista Halloween laatikoista. :rofl2:
Ehkä paskin idea ikinä laittaa tommosia jump scareja laatikoihin :D MIKSI??
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
542
Juggerit vois heittää pois koko pelistä, sillä nykyään niitä löytyy aivan liikaa. Tänään kyllä voitettii lopputaistelussa tiimi joilla oli 2 juggeria, mutta se johtui pelkästään siitä että alue oli täydellisesti meidän puolella. Toinen peli sitte hävittiin juggerilla, joka ois ollu periaatteessa varma voitto.
 
  • Tykkää
Reactions: dea
Liittynyt
25.07.2019
Viestejä
11
Onhan tää nyt parasta mitä verkkopelaamiselle on tapahtunut. Itse pelaillut xboxilla ja kaverit pc:llä ja pleikalla. Mennyt keväästä korona illat rattoisasti tän parissa. Toivottasti tällainen crossplay formaatti tulee yleistymään muissakin peleissä jatkossa. Uusi xbox s x tilattu myös taloon ja yrittänyt etsiä, että olisiko tähän tulossa jotain patchia tuolle uudelle konsolille. en vaan ole löytänyt. Olisiko jollain parempaa tietoa tästä?
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Uusi xbox s x tilattu myös taloon ja yrittänyt etsiä, että olisiko tähän tulossa jotain patchia tuolle uudelle konsolille. en vaan ole löytänyt. Olisiko jollain parempaa tietoa tästä?
Ilman mitään tutkimusta tai tietoa sanoisin, että kyllä uusille konsoleille jotain patchia pukkaa.
Ihan vaan jo siksi, että Warzonen on tarkoitus jäädä elämään omaa elämää vaikka tuo Black Ops Cold War julkaistaan. Tästä voisi tehdä johtopäätöksen että kyllä peliä myös kehitetään jotenkin uusille konsoleille. Ehkä se tarkoittaa vaan sitä, että hilataan grafiikoita paremmalle tasolle tai tuodaan esimerkiksi FOV slider kuten on jo mainittu tulevan konsoleilla BOCW:ssä.

Pelimoottorihan tulee jatkossakin olemaan toi Modern Warfaren, mikä on toki hyvä asia kun tuo BOCW engine on huomattavasti vanhempi ja sitä on vain vähän kiillotettu sekä lisätty jotain RTX kilkkeitä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
542
Juggerit vois heittää pois koko pelistä, sillä nykyään niitä löytyy aivan liikaa. Tänään kyllä voitettii lopputaistelussa tiimi joilla oli 2 juggeria, mutta se johtui pelkästään siitä että alue oli täydellisesti meidän puolella. Toinen peli sitte hävittiin juggerilla, joka ois ollu periaatteessa varma voitto.
Nähtävästi JGOD tehny aiheesta videon. Muutenki ihan hyviä videoita tekee, kannattaa seurata.


E: stadiumilta saa vissiin kans 1-2 juggeria ja niitä voi löytyä myös bunkkereista :facepalm:
 
Viimeksi muokattu:

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Noi oli ihan ok sen ekan nerffin jälkeen, kun näky vain hyvin harvoin random eventtinä..... eli hyvä kun näkyi edes 10 matsin välein.

Sen useammin ei pitäisi kyllä näkyä, ja tämä uusi suuntaus vähän huolestuttaa.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 795
Miten tämä peli toimisi GTX 970, i7 4790 ja 8GB seteillä? Asetukset voin laittaa alas. Pitääkö unohtaa jo alkuun? Ei viitsisi +180gb ladata ja todeta ettei toimi ollenkaan. :D
Huonosti. Peli vaatii vähintään 12gb rammia. Kyllä se muuten pyörii ihan ok 1080p:llä, mutta muistin loppuminen aiheuttaa parin sekunnin välein tapahtuvaa nykimistä

edit. ja pelkkä warzone on nykyään mahdollista asentaa, jolloin koko on n.100GB
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.09.2020
Viestejä
172
PCLLÄ PELAAVAT:

Elikkäs sellanen problemo kun tuossa päivitin Strixi 3080 OC aluksi pelas hyvin 190-220 fps kokoajan jostain syystä nyt yhtäkkiä fps on vain 110-130 pientä stutteriakin myös..

GPU usage on pelatessa vain tasan 15% ei liiku siitä mihinkään ja CPU 80?

prossuna 9900k 5GHz jos nyt mitää merkkaa.

olisiko tähän jotain ratkasua kuinka sais taas pelaan kunnolla? Kun aluksi pelas pari päivää ilman ongelmia ja fps oli sitä 200 luokkaa

resoina 1440p ja asetukset high ja jotkin loweilla/offilla + ray tracing päälle koitettu myös ilman mut ei apua

Tuossa vielä GPU-Z tiedot pelatessa, jos jotain normaalista poieakkavaa kerro ihmeessä

 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
^ Pelaan PC:llä, mutta en kyllä yhtään osaa sanoa mistä kyse. Tuossa sun GPU-Z kuvassa, kun se vielä näkyi, luki kyllä GPU usage 100% jos oikein muistan.

Asiasta toiseen, täältä voi käydä lukemassa mitä Cold War julkaisu tarkoittaa Warzonen kohdalla.

Every weapon you’ve unlocked in Modern Warfare, as well as every weapon you’re going to unlock in Black Ops Cold War, is planned to continue to be available in Warzone.

Käsitin että tämä kolmen pelin synkronointi alkaa vasta 10.12., eli kun alkaa BOCW season 1.
 
Liittynyt
05.09.2020
Viestejä
172
^ Pelaan PC:llä, mutta en kyllä yhtään osaa sanoa mistä kyse. Tuossa sun GPU-Z kuvassa, kun se vielä näkyi, luki kyllä GPU usage 100% jos oikein muistan.
Joo, windowssista kun kattoo prossu huitelee sielä 80-90 % näyttis pysyy n.15% eilen sain sen nyt oikee 45% parani aika hyvin, nopealla googletuksella monella muullakin stutter ongelmaa 3080 näyttiksen kanssa, kaippa sieltä pian jtn ajuripäivitystä tulee :hmm:
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Joo, windowssista kun kattoo prossu huitelee sielä 80-90 % näyttis pysyy n.15% eilen sain sen nyt oikee 45% parani aika hyvin, nopealla googletuksella monella muullakin stutter ongelmaa 3080 näyttiksen kanssa, kaippa sieltä pian jtn ajuripäivitystä tulee :hmm:
Aika hakuammuntaa, mutta toisaalla oli mainintaa tuosta Nvidia asetuksesta "prefer maximum performance" kun on ilmennyt mystisiä ongelmia stutterin tai pyörimisen kanssa.
On se varmaan kokeilemisen arvoinen.

Löytyy siis Nvidia control panelista:

1604648034377.png

Kuvan Program Settings välilehden kautta tämän saa toki laitettua päälle myös pelkästään Warzonelle. Kuvassa asetetaan globaalisti.
Eli Program Settings takana voi etsiä pelin, ja sitten asettaa sille tuon saman asetuksen. Global Settings puolelta jättää siis kuin se on.
Ehkä tämä voi olla parempi vaihtoehto, jos Warzone ainoa peli missä ongelmia.

Toki eihän tällä välttämättä ole mitään vaikutusta, ja voi vaatia ihan uusia Nvidia ajureita missä katsottu Warzone ja Ampere korttien yhteensopivuutta lisää.
 
Liittynyt
05.09.2020
Viestejä
172
Aika hakuammuntaa, mutta toisaalla oli mainintaa tuosta Nvidia asetuksesta "prefer maximum performance" kun on ilmennyt mystisiä ongelmia stutterin tai pyörimisen kanssa.
On se varmaan kokeilemisen arvoinen.

Löytyy siis Nvidia control panelista:


Kuvan Program Settings välilehden kautta tämän saa toki laitettua päälle myös pelkästään Warzonelle. Kuvassa asetetaan globaalisti.
Eli Program Settings takana voi etsiä pelin, ja sitten asettaa sille tuon saman asetuksen. Global Settings puolelta jättää siis kuin se on.
Ehkä tämä voi olla parempi vaihtoehto, jos Warzone ainoa peli missä ongelmia.

Toki eihän tällä välttämättä ole mitään vaikutusta, ja voi vaatia ihan uusia Nvidia ajureita missä katsottu Warzone ja Ampere korttien yhteensopivuutta lisää.
Joo pitääpäs tuota koittaa vielä tänään kun töistä pääsen.
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
1 359
Pakko kyllä sanoa, että olen näiden molempien Codien yhdistämisestä Warzoneen, ja vielä ilmaiseksi, hyvin mielissäni. Olihan se looginenkin päätös, kun Warzone on niin suosittu.

Koskaan ei voi tietää mitä Activision Blizzardilla mietitään rahankiilto silmissä, mutta nyt ovat onneksi antaneet tälle siunauksen. Toisaalta tekikös ne nyt mikromaksuilla liikevaihtoa yli miljardin pelkässä Warzonessa/MW:ssä, että kyllä tuosta sitä rahaa tuntuisi tulevankin.
 
Liittynyt
05.09.2020
Viestejä
172
Aika hakuammuntaa, mutta toisaalla oli mainintaa tuosta Nvidia asetuksesta "prefer maximum performance" kun on ilmennyt mystisiä ongelmia stutterin tai pyörimisen kanssa.
On se varmaan kokeilemisen arvoinen.

Löytyy siis Nvidia control panelista:


Kuvan Program Settings välilehden kautta tämän saa toki laitettua päälle myös pelkästään Warzonelle. Kuvassa asetetaan globaalisti.
Eli Program Settings takana voi etsiä pelin, ja sitten asettaa sille tuon saman asetuksen. Global Settings puolelta jättää siis kuin se on.
Ehkä tämä voi olla parempi vaihtoehto, jos Warzone ainoa peli missä ongelmia.

Toki eihän tällä välttämättä ole mitään vaikutusta, ja voi vaatia ihan uusia Nvidia ajureita missä katsottu Warzone ja Ampere korttien yhteensopivuutta lisää.
Okei nyt alkoi toimimaan tein ton sun Nvidia homman ja sit myös laitoin qualityltä > performance päälle niin fps kokoajan sen 200+ eikä stutteria yhtään :)
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
1 359
Nämä muokkaukset löysin ja otin käyttöön itsekin pari kuukautta sitten 3600 + 5700 XT kombolla, kun toistuvat pelin nytkähtelyt alkoivat ottamaan liikaa päähän. Nuo auttaa monessa kokoonpanossa siis sekä prosessoriin liittyvissä ongelmissa että RX 5000-sarjan kanssa. On suorastaan käsittämätöntä, että Infinity Ward ei ole tuota ongelmaa korjannut.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
PCLLÄ PELAAVAT:

Elikkäs sellanen problemo kun tuossa päivitin Strixi 3080 OC aluksi pelas hyvin 190-220 fps kokoajan jostain syystä nyt yhtäkkiä fps on vain 110-130 pientä stutteriakin myös..
Tuli juuri uudet Nvidia ajurit 457.30, siellä näkyi että tälläinen ongelma korjattiin:

[Warzone][RTX 30 series]: Users may see a drop in performance during gameplay.[3132127]
Sulla toki löytyi jo pari säätöä millä parantui, mutta ajureista ehkä todellinen ratkaisu.
Aina toki voi olla että tässä kyse eri ongelmasta.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Juggerit vois heittää pois koko pelistä, sillä nykyään niitä löytyy aivan liikaa. Tänään kyllä voitettii lopputaistelussa tiimi joilla oli 2 juggeria, mutta se johtui pelkästään siitä että alue oli täydellisesti meidän puolella. Toinen peli sitte hävittiin juggerilla, joka ois ollu periaatteessa varma voitto.
Nähtävästi JGOD tehny aiheesta videon. Muutenki ihan hyviä videoita tekee, kannattaa seurata.


E: stadiumilta saa vissiin kans 1-2 juggeria ja niitä voi löytyä myös bunkkereista :facepalm:
Puolen tunnin päästä tulee päivitys missä juggerit poistaa noista bunkkerien puzzleista. :thumbsup:

- Removed Juggernauts from Bunker puzzles

Tuli muuten privamatsit! Itselle kelpaisi että olisi vielä joku jopa vain 8 hengen minimi tuossa mini BR:ssä. Ymmärtää tuon minimin kyllä, rajoitetaan vähän palvelinresurssien käyttöä.

PRIVATE WARZONE

We're excited to launch a beta version of Private Warzone matches! This requires various player counts to start the match and we have three modes available:

- BR - 50 players required to start (also has squad variations)
- Plunder - 30 players required to start (also has squad variations)
- Mini BR - 24 players required

Please share any bugs you encounter along with your feedback!
 
Liittynyt
14.12.2017
Viestejä
335
Väitän kyllä kovaa että mun tvn (joka pystyy 120hz/1440p) mukaan, pelasin tätä eilen series xllä 1440p ja hertsit huiteli siellä 90-120 kokoajan. Eli fps ei ollut lukossa 60.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
542
Eilen kuoltiin ekaa kertaa näkymättömälle pelaajalle loppurähinöissä. Saisivat korjata tuon ennen kuin yleistyy. Kyseessä oli vielä joku suomalainen, joka matsin loputtua sano hauskasti "hankkikaa rillit jos ette nää " :facepalm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
596
Muilla PC:llä stutteria viimeisimmän päivityksen jälkeen?
Ei ehkä suoranaista stutteria, mutta tuntuu latenssi huonommalta kuin ping:stä voisi päätellä. Kaikessa kamala viive.
Tähän päälle sitten runsas määrä huijareita. Selviä aimbotteja tulee tasaisesti vastaan, mutta lieneekö myös jonkin verran wallhackeja kun niin oudosti spottaavat seinien läpi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 325
Viestejä
4 157 283
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
maurichia

Hinta.fi

Ylös Bottom