Call of Duty: Warzone (F2P Battle Royale PC/PS4/XB1)

Kulkuneuvot tuli takaisin.



EDIT: Hups meni MP kamaa Warzone ketjuun.
 
Viimeksi muokattu:
Gulagin aseet vaihtuivat.
Alko kyllä jo riittää VLK:t ja 357:t. :D

 
Huh, olisko Akimbodessut lähteny vihdoin helvettiin, ehkä typerimmät aseet koskaan.
 
En nyt suoraan sanottuna tiedä mikä tähän on tullut. Jonkin päivityksen jälkeen tovi sitten alkanut etenkin Warzonessa melkoinen mikrostutterointi. Onhan tämä mulla tällaista SER-jätettä, mutta kuitenkin tuohon asti oli mielestäni toiminut ihan kiitettävän hyvin enkä asetuksissakaan näe ihan heti mitään muutoksia.
 
En nyt suoraan sanottuna tiedä mikä tähän on tullut. Jonkin päivityksen jälkeen tovi sitten alkanut etenkin Warzonessa melkoinen mikrostutterointi. Onhan tämä mulla tällaista SER-jätettä, mutta kuitenkin tuohon asti oli mielestäni toiminut ihan kiitettävän hyvin enkä asetuksissakaan näe ihan heti mitään muutoksia.
Onko freesync käytössä? Itsellä teki joskus tuota nyt en edes tiedä onko se vielä käytössä kun kerran toimii
 
Itse huomasin tuon saman micro lagin eka kerran viikko sitten perjantaina. Vaivasi koko vlopun silloin pelatessa. Eilen oli kanssa ekassa pelissä tuota vähän havaittavissa, mutta loput pelit toimi hyvin. Fps kanssa laskenut noin 20-30% reilun viikon takaisesta jostakin syystä, vaikka asetukset samat.
 
Tonnehan on ilmestynyt uusi "Streaming quality" grafiikka-asetus. Voisiko sillä olla tekemistä asian kanssa? Kannattaa ainakin kokeilla kääntää lowille jos auttaisi. Oletuksena se on normal.
 
Tonnehan on ilmestynyt uusi "Streaming quality" grafiikka-asetus. Voisiko sillä olla tekemistä asian kanssa? Kannattaa ainakin kokeilla kääntää lowille jos auttaisi. Oletuksena se on normal.
Kannattaa sitä ainakin kokeilla.

Tässä ilmeisesti selitetään tuosta tekniikasta mihin asetus viittaa, timestamp lisätty:




Joku Redditissä spekuloi (mistä YT linkinkin löysin) että voisi stutteriin auttaa, tiedä sitten onko päätelty mistä mutta ehkä näin.

Normal on varmaan se mitä se on aina ollut PC:llä, ja siten se on myös default, mutta nyt uutena asetuksuna tullut low.
Olisiko konsoleilla peräti low ollut aiemminkin, vähän sellaisen johtopäätöksen tuosta videosta voisi tehdä.
Nyt PC:lläkin voisi sitten sen valita.
Redditissä joku jo ilmeisesti selvitti että se vähentää VRAM:in käyttöä.


Toki yllä ilmeisesti jengillä aiemmin toiminut ilman stutteria, mutta ei voi tietää olisiko Warzonessa muuttunut jokin.
On voinut tulla jotain uutta isommassa patchissa jonkin aikaa sitten, ja nyt vasta se on sitten palvelimien puolelta otettu käyttöön. Mistä sen tietää. Onhan tuossa Cold War tulossa, jonka pitäisi lisätä jotain Warzoneenkin ja voihan siellä jotain piiloitettua olla. Tai sitten jokin pieni, jopa palvelinpuolen, muutos on osalla nyt tuonut stutteria.
 
Itsellä Ryzen 3600 + Radeon 5700XT / 16Gb RAM ja melko paskamaista stutteria esiintynyt Warzonen julkaisusta lähtien. Jossain välissä tilanne vähän helpotti ja stutteria ei esiintynyt välillä lainkaan, mutta nyt viime viikkojen aikana tilanne on taas pahentunut.

En tiedä onko kyseessä muistivuoto vai mikä, mutta alkuun peli pyörii aivan nätisti tasaiset 80-90 FPS, vieläpä yleensä useamman matsin ajan, kunnes stutteri alkaa ja koko peli jäätyilee hetkittäin täysin noin sekunnin ajaksi. Aiemmin auttoi kun rämppäsi graffa-asetuksista Fullscreenin ja Fullscreen borderlessin välillä, mutta nykyään täytyy käynnistää koko peli uusiksi ja homma toimii sen jälkeen taas normaalisti jonkin aikaa.

Aivan uskomattoman rasittava vaiva, voi melkeen heittää suoraan ALT-F4 kun tökkiminen alkaa, useimmiten tuo nykäisy nimittäin tapahtuu kun rupeaa ampumaan ja tämä on aika varma kuolemantuomio.
 
Itsellä Ryzen 3600 + Radeon 5700XT / 16Gb RAM ja melko paskamaista stutteria esiintynyt Warzonen julkaisusta lähtien. Jossain välissä tilanne vähän helpotti ja stutteria ei esiintynyt välillä lainkaan, mutta nyt viime viikkojen aikana tilanne on taas pahentunut.

En tiedä onko kyseessä muistivuoto vai mikä, mutta alkuun peli pyörii aivan nätisti tasaiset 80-90 FPS, vieläpä yleensä useamman matsin ajan, kunnes stutteri alkaa ja koko peli jäätyilee hetkittäin täysin noin sekunnin ajaksi. Aiemmin auttoi kun rämppäsi graffa-asetuksista Fullscreenin ja Fullscreen borderlessin välillä, mutta nykyään täytyy käynnistää koko peli uusiksi ja homma toimii sen jälkeen taas normaalisti jonkin aikaa.

Aivan uskomattoman rasittava vaiva, voi melkeen heittää suoraan ALT-F4 kun tökkiminen alkaa, useimmiten tuo nykäisy nimittäin tapahtuu kun rupeaa ampumaan ja tämä on aika varma kuolemantuomio.
Mulla on tehnyt alusta saakka sitä että jäätyy pari kertaa rundin aikana sekunnin ajaksi, todella raivostuttava ominaisuus. Muuten kyllä rullaa tasaisesti 120-140fps ilman nykimisiä.
 
Itsellä Ryzen 3600 + Radeon 5700XT / 16Gb RAM ja melko paskamaista stutteria esiintynyt Warzonen julkaisusta lähtien. Jossain välissä tilanne vähän helpotti ja stutteria ei esiintynyt välillä lainkaan, mutta nyt viime viikkojen aikana tilanne on taas pahentunut.

En tiedä onko kyseessä muistivuoto vai mikä, mutta alkuun peli pyörii aivan nätisti tasaiset 80-90 FPS, vieläpä yleensä useamman matsin ajan, kunnes stutteri alkaa ja koko peli jäätyilee hetkittäin täysin noin sekunnin ajaksi. Aiemmin auttoi kun rämppäsi graffa-asetuksista Fullscreenin ja Fullscreen borderlessin välillä, mutta nykyään täytyy käynnistää koko peli uusiksi ja homma toimii sen jälkeen taas normaalisti jonkin aikaa.

Aivan uskomattoman rasittava vaiva, voi melkeen heittää suoraan ALT-F4 kun tökkiminen alkaa, useimmiten tuo nykäisy nimittäin tapahtuu kun rupeaa ampumaan ja tämä on aika varma kuolemantuomio.
Tämä kysymys nyt ei ole sinulle, mutta onkohan muillakin stutteriongelmaisilla AMD kortti? Itsellä Nvidia toiminut erinomaisesti. Jos siis olisi jokin ajuriversio millä toimii ongelmitta myös AMD:llä...

edit. Erinomaisesti=niin hyvin kuin tämän tehoisella kortilla yleensä odotan toimivan. Sitten kun joskus FPS putoaa alle 65, niin sitten saattaa jotain yskäisyjä tulla, mutta onneksi sinne joutuu harvoin (itseasiassa vakiona useinkin, mutta kiitos kellotusten ehkä kerran per ilta)
 
@Kikkoman täällä mennään ryzen 2600, 5700xt ja 16gb ram kokoonpanolla ja mitään ongelmia ei ole ollut.
 
Tämä kysymys nyt ei ole sinulle, mutta onkohan muillakin stutteriongelmaisilla AMD kortti? Itsellä Nvidia toiminut erinomaisesti. Jos siis olisi jokin ajuriversio millä toimii ongelmitta myös AMD:llä...

edit. Erinomaisesti=niin hyvin kuin tämän tehoisella kortilla yleensä odotan toimivan. Sitten kun joskus FPS putoaa alle 65, niin sitten saattaa jotain yskäisyjä tulla, mutta onneksi sinne joutuu harvoin (itseasiassa vakiona useinkin, mutta kiitos kellotusten ehkä kerran per ilta)
1080ti ja 8700K täällä rautana. Tosiaan muuten pelaa hyvin poislukien nuo sekunnin jäätyilyt.
 
Mitä nyt Reddittiä selaillut, niin tuota stutteria näyttää esiintyvän aika tasapuolisesti sekä AMD että Intel / nVidia kokoonpanoilla, oireet juuri samat eli ensin tasaista FPS:ää ja sitten täysi jäätyminen.
 
Itelläkin tippunut FPS aika paljon viime viikosta. Ennen oli lukittuna 72fps ja siinä se pysyi, mutta nyt tippuu välillä 55fps tienoille. R9 290 ja E3-1230v3 käytössä.
 
Yksi keino, jolla itse omalla 5700XT:llä sain stutterit katoamaan oli muokata adv_options.ini:stä "VideoMemoryScale" oletuksen 0.85:stä 0.55:een. En ole tuohonkaan sen tarkemmin perehtynyt, mutta peli alkoi pyörimään huomattavasti sulavammin eikä noita ajoittaisia tökkimisiä enää tullut.

Adv_options.ini löytyy Documents > Call of Duty Modern Warfare > players -kansiosta.
 
Yksi keino, jolla itse omalla 5700XT:llä sain stutterit katoamaan oli muokata adv_options.ini:stä "VideoMemoryScale" oletuksen 0.85:stä 0.55:een. En ole tuohonkaan sen tarkemmin perehtynyt, mutta peli alkoi pyörimään huomattavasti sulavammin eikä noita ajoittaisia tökkimisiä enää tullut.

Adv_options.ini löytyy Documents > Call of Duty Modern Warfare > players -kansiosta.

Hyvä vinkki, laitoin testiin!
 
3700x, 2060S ja 32Gb täällä, ja huomattavasti tökkii yleensä kun pitäisi yrittää tähdätä. Kokeilenpa tuota ilen vinkkiä.

LISÄYS: kokeilin ja luulisin että nyt vastustajien liike näkyy vähän sulavammin, ainakaan ei ole mitään huonompaan suuntaan mennyt.
 
Viimeksi muokattu:
Testasiko kukaan ongelmasta kärsivä sitä valikoiden streaming quality asetuksen vaihtamista low?
 

Eikös siinä CoD Mobilessä ole jo joku BR vai onko se ihan oma juttunsa.
 
^ En ole kyllä koskaan tutustunut mitä CoD Mobilessä ylipäätään on. Hetki voi mennä kunnes toi Warzone nähdään, jos sitä aletaan nyt duunaa kuten uutisesta saa kuvan. Tai no, ehkä sitä jo tehdään mutta tarvitaan lisää käsiä.

Asiasta kukkaruukkuun, on kyllä raakaa puuhaa ainakin tässä Warzonessa kun vaihto nykyisellä kokoonpanolla 1080p > 1440p.
3930K 4.2 kelloilla, 1070 Strix OC ja 32GB keskusmuistia. Ei tarvi juuri yli 80fps lukemia katsella. Käytännössä seilaa 60-80 väliä, ja välillä dippaa jopa 55 tuntumaan. Ehkä saattaa joskus käydä 90 nurkilla. 60-70 välissä yleensä ollaan. :rolleyes: Asetukset on toki aivan minimissä, pl. muutama jotka sanotaan olevan sellaisia ettei FPS:ää tiputa. Kokeilin myös nekin minimissä ja sama homma. Toki onko tämä nyt mitenkään ihme, onhan etenkin cpu/muisti/emo akseli jo todella vanhaa rautaa. Eikä toi 1070 sekään mikään kummoinen enää ole. Silti vähän tuli järkytyksenä, vaikka tietenkin resoluutioiden pikselimäärää verratessa ero on lähemmäs tuplat. :lol:

Eipä siinä, on tuossa menossa tilaukseen 3080 ja Ryzen 4xxx kunhan vaan tulee kauppoihin asti. Saa tässä kyllä silti varmaan pari kk kärvistellä. :cry:
 
Nyt tämä paskasti koodattu peli sitten hajosi lopullisesti.

3 kertaa putkeen jo kaatunut peli tossa samassa kohtaa:

PAAqPu2.jpg


Ennen tuota virhettä tuli joskus vaan mutta ei 3 kertaa putkeen.

The 5759 Warzone error is accompanied by the message “DirectX encountered an unrecoverable error.” As the error message indicates, the issue is related to your GPU or graphics card. ... The 5759 error can be fixed by updating the graphics card drivers, game, Windows, and by disabling the integrated video card.


Ajurit on uusimmat ja windows päivitykset on asennettu.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt tämä paskasti koodattu peli sitten hajosi lopullisesti.

3 kertaa putkeen jo kaatunut peli tossa samassa kohtaa:

PAAqPu2.jpg


Ennen tuota virhettä tuli joskus vaan mutta ei 3 kertaa putkeen.

The 5759 Warzone error is accompanied by the message “DirectX encountered an unrecoverable error.” As the error message indicates, the issue is related to your GPU or graphics card. ... The 5759 error can be fixed by updating the graphics card drivers, game, Windows, and by disabling the integrated video card.


Ajurit on uusimmat ja windows päivitykset on asennettu.
Imgur kuvat tulee lisätä ilman ssl:ää, kun io-tech kai edelleen blokattu hotlinkkaus.
Tässä kuva:

PAAqPu2.jpg

Mutta juu, aika vaihtelevia tuntuu olevan ratkaisut.

Ihmeellistä hakuammuntaa, mutta parilla on ollut Windowsin pagefile koko manuaalinen ja palautus automaattiseksi korjasi.



En kyllä tiedä onko mitään perää, ja toki jos pagefile on jo automaattinen niin eipä tuo päde.

Onko myös tarkistettu pelin tiedostot?

 
Itellä teki tuota directx erroria kellotetulla rx580. Toimi sitten kun otti kellotukset pois. Nyt taas 2060Super tappiinsa kellotettuna eikä mitään crasheja ole ollut.
 
Ompa nyt kyllä rikki tuo peli v*ttu.. Tapot merkitään kaverille ja UAV:eet näyttää päin persettä.

Muutaman kerran törmätty nyt kaverin kanssa tilanteeseen jossa vihu ampuu vielä ja kun tapat sen niin laskuri laskee sen kaverille vaikka se ko oma kaveri on nokissa ollu jo hetken, noh tuohan on lähinnä hauska bugi kun peli ei nii totaalisen totista ei ole kuitenkaan vaan lähinnä hauskanpitoa.

Tämä UAV sen sijaan pisti vituttamaan. Eikös jos ostat 3x UAV niin jokainen pelaaja pitäisi näkyä kartalla ? No, eipäs näkyny loppusodan camppereita kuin ainoastaan 4kpl eli 2xduo jotka oli täysin toisella puolen aluetta. Kuoltiin lähimpään puskaan ja servulla olikin sillä hetkellä vielä reippaat 13 campperia.

Vai olenko nyt missannu jotain tuon UAV kohdalla ?

Onlinessä ei näe kavereitaan vaikka istutaan samassa lobbyssä ja liittyminen toisen pelisessioon on välillä mitä on. (vaikeaa siis). Toki nämä kaikki huomattu ps4:lla, en tiedä näkyykö näitä pieniä toiminta vaikeuksia pc puolella.

Aika paljon pelin ilmaisuuden takia on tullu annettua ns. "anteeksi" bugeille , mutta pikkuhiljaa alkaa harmaat lisääntymään kun vaikuttaa vain pahemmaksi menevän.
 
Viimeksi muokattu:
Advanced UAV eli 3x UAV näyttää kaikki pelaajat mapissa, jotka ovat normaalin UAV:n kantaman ulkopuolella.

Mutta Ghost perk -pelaajat jotka ovat normaalin UAV kantaman sisällä eivät näy kartalla. Ilman perkkiä näkyy missä vain. (Aina ollut näin Warzonessa?)

Tapon pitäisi mennä sille kuka tekee viholliseen eniten damagea, ei sille joka ampuu muutaman viimeisen laukauksen. Tämäkään ei yleensä toimi niinkuin pitäisi..
 
Advanced UAV eli 3x UAV näyttää kaikki pelaajat mapissa, jotka ovat normaalin UAV:n kantaman ulkopuolella.

Mutta Ghost perk -pelaajat jotka ovat normaalin UAV kantaman sisällä eivät näy kartalla. Ilman perkkiä näkyy missä vain. (Aina ollut näin Warzonessa?)

Tapon pitäisi mennä sille kuka tekee viholliseen eniten damagea, ei sille joka ampuu muutaman viimeisen laukauksen. Tämäkään ei yleensä toimi niinkuin pitäisi..
Joskus maalis/huhtikuussa patch noteseissa sanottiin että killi menee sille joka downasi. Jos asiantila on muuttunut sen jälkeen, niin ok.
 
Juu, käsittääkseni viimeisin tieto on että se joka downaa saa tapon.
En sitten tiedä onko tuossa jotain bugia, vai onko se salaa muuttunut maaliskuun jälkeen.

Tässä vielä IW tyypin twiitti asiasta.



Noinhan se paras on, koska downissa se isoin työ on.
 
Jos oma ampuu 249 damagea ja saat itse knockin, niin se tappo menee sille enemmän damagea tehneelle.

Jos kolmas tiimi tekee 249 damagea ja saat knockin niin tappo tulee sulle.

3x UAV ei ole advanced UAV eikä ole koskaan ollutkaan, eli ghostit ei näy
 
Jos oma ampuu 249 damagea ja saat itse knockin, niin se tappo menee sille enemmän damagea tehneelle.
Ilmeisesti joku tämän on testannut... ?

Missä tuon damage/knock raja menee?
Onko se suoraan niin että omassa tiimissä eniten damagea tehnyt saa tapon, esim. skenaario 126 vs 124 damagea ja jälkimmäinen knockaa?

Onhan tuo toki parempi kuin se, että pelkkä down määrittelisi.
 
Ilmeisesti joku tämän on testannut... ?

Missä tuon damage/knock raja menee?
Onko se suoraan niin että omassa tiimissä eniten damagea tehnyt saa tapon, esim. skenaario 126 vs 124 damagea ja jälkimmäinen knockaa?

Onhan tuo toki parempi kuin se, että pelkkä down määrittelisi.

Ollaan itse veivattu kaverin kanssa uusintoja tilanteista (medal/nvidia) pari kertaa ja pelattu muutenkin paljon ja päätelty näin. Damagerajoista en tiedä.

Toki pitää myös muistaa, että se joka knockaa 1hp pelaajan niin tekee oikeasti kymmeniä tai enemmänkin damagea.

Sit on myös se tapaus että voit tehdä 249 damagea, mutta vihu pääsee suojaan ja laittaa platet niin mitä tapahtuu. Tähän ei ole mitään vastausta. Mutta tilanteissa joissa kaveri näkee vihun, alkaa ampumaan ja itse liittyessäni tulitukseen mukaan saan knockin 1-2 osumalla, niin tappo menee säännönmukaisesti kaverille ja toisinpäin. Ja pelataan siis nimeomaan duoja paljon, että ei ole sitä kolmatta tai neljättä pelaajaa siinä, niissä en tiedä miten menee.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Joten kun ollaan loppusodassa eli melkein pienimmillä alueilla niin silloinhan kaikki järjestään ovat UAV kantaman sisällä ? Vaikka jokaisella olis Ghost perkki käytössä pitäisi 3xUAV näyttää missä hekin liikkuvat ? Normaali duossa tarkoitan. Vai onko se oikeasti niin että ghost perkillä pelaavat ei näy edes tuossa 3xUAV:ssa ? Eihän tuossa oo silloin mitään logiikkaa ja aivan turha ostella 3xUAV...Yleensä vaikka rundin alussa oon ostanu 3xUAV niin sen kantama on ollu todella suuri ja se on näyttäny koko mapin liikkeet. Väittäisin kyllä tuossa tuli joku isompi bugi vastaan eilen.

Ja tapoista sen verran vielä että olin luullu joo niin että se joka knokkaa vihun saa myös tapon siitä, mutta nyt on pakko muuttaa käsitystä sillä noita tappoja on merkattu ihan erikoisella tapaa duossa myös. Toisaalta hyvä jos se merkataan damagen perusteella, ehkä täytyypä nyt vähä illemmalla vielä testailla tätä.

Kolmanteen asiaan, tuleekos rundilla statseihin 1 kuolema jos kuolee alkukähinöissä jossa kuolet=1 kuolema, jos käyt gulakissa kuolemassa niin onko se statseihin myös 1 kuolema lisää ? Entäs jos kaveri ostaa rundin aikana sut takaisin olet kuollu jo alkukähinöissä, gulakissa ja oston jälkeenkin vielä kuolet niin onko se 1 rundille statseihin 3 kuolemaa lisää ? Vai onko se ihan sama kuoletko gulakissa , takaisin oston jälkeen tai alkukähinoissä yhden rundin aikana niin statseihin merkkaantuisi ainoastaan 1 kuolema ? Voittorundiltakin voi siis tulla statseihin useampi kuolema jos käy gulakissa ja kaveri ostaa takaisin rundin aikana ?


UAV:sta vielä, 1xUAV näyttää pelaajat ilman ghost perkkiä tietyllä kantamalla, 3xUAV näyttää kaikki pelaajat kartalla oli ghost perk tai ei. Näin olen ymmärtäny ja näin se on aiemmin kyllä toiminutkin duossa.
 
Viimeksi muokattu:
UAV:sta vielä, 1xUAV näyttää pelaajat ilman ghost perkkiä tietyllä kantamalla, 3xUAV näyttää kaikki pelaajat kartalla oli ghost perk tai ei. Näin olen ymmärtäny ja näin se on aiemmin kyllä toiminutkin duossa.

Jaa, tuo 1x UAV osuus tuli kyllä ihan uutena. 3xUAV oon ymmärtäny ihan samalla tavalla myös, tosin hiljattain jostain luin että se ei muka näyttäisi Ghosteja. Oman kokemuksen perusteella kyllä näyttää. Tai sitten joku fiksumpi saa selittää mulle miks siinä vaiheessa kun se "Super UAV" feidaa niin normaalissa ei näy enää samalla alueella lähellekään niin paljoa pisteitä.
 
Jaa, tuo 1x UAV osuus tuli kyllä ihan uutena. 3xUAV oon ymmärtäny ihan samalla tavalla myös, tosin hiljattain jostain luin että se ei muka näyttäisi Ghosteja. Oman kokemuksen perusteella kyllä näyttää. Tai sitten joku fiksumpi saa selittää mulle miks siinä vaiheessa kun se "Super UAV" feidaa niin normaalissa ei näy enää samalla alueella lähellekään niin paljoa pisteitä.
Normaali UAV ei näytä pelaajia joilla on ghost millään alueella. Muut pelaajat näkyvät normaalin kantaman sisällä.

3xUAV näyttää Ghost pelaajat jotka ovat normaalin 1xUAV alueen ulkopuolella, ei sisäpuolella.

Eli sekään ei näytä ghost pelaajia normaalin UAVin alueella.

Aina toiminut Warzonessa näin riippumatta pelimuodosta.
 
Normaali UAV ei näytä pelaajia joilla on ghost millään alueella. Muut pelaajat näkyvät normaalin kantaman sisällä.

3xUAV näyttää Ghost pelaajat jotka ovat normaalin 1xUAV alueen ulkopuolella, ei sisäpuolella.

Eli sekään ei näytä ghost pelaajia normaalin UAVin alueella.

Aina toiminut Warzonessa näin riippumatta pelimuodosta.

Eli sitten se ei ollutkaan bugi jos asia tosiaan noin on että 3xUAV näyttää ghost pelaajat ainoastaan yhden UAV kantaman ulkopuolelta mikä oikeastaan tekee ihan turhaksi ostaa rundin puolivaiheen jälkeen 3xUAV tai ylipäätään missään vaiheessa ostella kolmea kerralla. Ompas typerästi. 1xUAV on siis järkevä ainoastaan ostaa rundin alussa niin näkee varmuudella kaikki lähistöllä olevat ennen ensimmäistäkään ilmaista loadouttia. Ostettu loadouthan kuuluu kauas josta voi päätellä onko alueella ghost perkkejä...Toki 1xUAV voi olla lopussa järkevä niin näkee ne jotka ei ole enää loadouttia saanu vaikka gulakista tullessa mutta silti ghost pelaajat jää kysymysmerkiksi varsinkin kun lopussa kaikki camppii ja alue on jo niin pieni että kaikki on väkisin UAV kantaman sisäpuolella.

Siinä kill camissakin on pakko olla bugi kun omia kuolemia kill camista seuranneena minulla ollut aina ghost perkki päällä ja silti "uusinnassa" vihollisen sensorissa olen näkyny mutta tiedä sitten olenko oikeasti näkynyt siinä vai onko kill camissa vain bugi joka näyttää missä olen ollut.

Edelleen mietityttää myös miten nuo omat kuolemat lasketaan statseihin, onko kukaan kerinny tutkimaan tuota asiaa enempää ?
 
1xUAV on siis järkevä ainoastaan ostaa rundin alussa niin näkee varmuudella kaikki lähistöllä olevat ennen ensimmäistäkään ilmaista loadouttia. Ostettu loadouthan kuuluu kauas josta voi päätellä onko alueella ghost perkkejä...Toki 1xUAV voi olla lopussa järkevä niin näkee ne jotka ei ole enää loadouttia saanu vaikka gulakista tullessa mutta silti ghost pelaajat jää kysymysmerkiksi varsinkin kun lopussa kaikki camppii ja alue on jo niin pieni että kaikki on väkisin UAV kantaman sisäpuolella.
Niin kuten totesit tuota Gulag jengiähän tulee tosiaan pitkin peliä niin paljon, että on se UAV melkeinpä aina hyvä ostos. Se yksikin tuore Gulag ukkeli kuitenkin kertoo sen tiimin sijainnin jollain tasolla.
Ei ole ihan kerta tai pari vaan kun itsekin viimeisen 3-4 tiimin joukossa ja kädessä vaan maasta nostettu random ase eli ei ghost perkkiä nähnytkään. :D

Edelleen mietityttää myös miten nuo omat kuolemat lasketaan statseihin, onko kukaan kerinny tutkimaan tuota asiaa enempää ?
Kai se niin on että joka kerta kun depaa, ml. Gulag, lasketaan omaksi kuolemaksi.
Eli kuolema, gulag häviö, ja buyback jälkeen taas kuolema olisi 3 kertaa.
 
Niin kuten totesit tuota Gulag jengiähän tulee tosiaan pitkin peliä niin paljon, että on se UAV melkeinpä aina hyvä ostos. Se yksikin tuore Gulag ukkeli kuitenkin kertoo sen tiimin sijainnin jollain tasolla.
Ei ole ihan kerta tai pari vaan kun itsekin viimeisen 3-4 tiimin joukossa ja kädessä vaan maasta nostettu random ase eli ei ghost perkkiä nähnytkään. :D


Kai se niin on että joka kerta kun depaa, ml. Gulag, lasketaan omaksi kuolemaksi.
Eli kuolema, gulag häviö, ja buyback jälkeen taas kuolema olisi 3 kertaa.

Kiitti ! Ja, joo onhan se UAV hyvä ostos, tosin 3xUAV ei enää ole hyvä ostos vaan riittää 1xUAV ja säästäähän se hieman massia samalla niin voi ostaa vaikka self revivee tai loudouttia jne..
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Onko muilla ongelmia ettei aim assist nappaa kiinni enää ollenkaan konsolilla? Tähtäin seilaa ihan sikana, haastavaa on ampua.
 
Eilen tuli pelattua warzonea ja ei nykinyt kertaakaan illan aikana pelit. Laitoin tuon ini arvon kanssa tuohon 55, tuosta 85 arvosta vai mikä se vakio olikaan. Myös fps oli hyvä kun tuli torstaina päivitys vai keskiviikkona.
 
En tiedä onko tässä itse taantunut vai mitä, mutta ollut etenkin viimeiset jokusen päivää ihan järkyttävän hikisiä pelejä. Duo, trio, ja squad pelejä pelaillut.

Tuntuu että tulee aivan jumalia vastaan.
Mulla on vielä suhteellisen huonot statsit, tosin onko se juuri se ongelma.
 
En tiedä onko tässä itse taantunut vai mitä, mutta ollut etenkin viimeiset jokusen päivää ihan järkyttävän hikisiä pelejä. Duo, trio, ja squad pelejä pelaillut.

Tuntuu että tulee aivan jumalia vastaan.
Mulla on vielä suhteellisen huonot statsit, tosin onko se juuri se ongelma.

itsekin samaa huomannut.
joku YouTube Pena väitti, että lobby leaderin KD ratkaisisi vastustajie tason.
me yleensä pelataan trioa itsellä kd 1,53 toisilla 0,80 ja 0,19
Ihan sama tuntuu olevan kuka on leaderi niin vastassa melko mestareita.
 
itsekin samaa huomannut.
joku YouTube Pena väitti, että lobby leaderin KD ratkaisisi vastustajie tason.
me yleensä pelataan trioa itsellä kd 1,53 toisilla 0,80 ja 0,19
Ihan sama tuntuu olevan kuka on leaderi niin vastassa melko mestareita.
Juu kyllähän sitä yleisesti ollaan sitä mieltä niin tässä kun multiplayer puolella, että porukan paras ratkaisee SBMM. Mullakin pari kaveria selvästi parempia, ja melkein aina jompi kumpi mukana.

Toisaalta myös näiden janttereiden kanssa pelannut pitkin vuotta, mutta ei jatkuvalla syötöllä näin pahoja pelejä muista olleen.
Tietty kyllähän yleinen taso varmaan pelissä kun pelissä nousee pelin iän mukaan.

Tai sitten tämä on ihan satunnaista.
 
Onko muilla ongelmia ettei aim assist nappaa kiinni enää ollenkaan konsolilla? Tähtäin seilaa ihan sikana, haastavaa on ampua.

On huomattu, ajoittan aina tulee tilanne kun tähtäin vispaa minne sattuu kutakuinkin ympyrää seilaa ja ampuminen on kohtuu haastavaa. Se on semmoinen äkillinen tapahtuma joka vaikuttaa bugilta ja uskoisin että liittyy tuohon aim assistin paskaan toimintaan. Konsolilla nimenomaan huomannu.


Ja kyllä, lähes joka rundi tulee näitä aivan maagisia pelureita. Kiva katsoa kill camista kun sen tähtäin on seurannu seinän takaa omaa päätä ja kun sitten kun on sattunu pään työntämää seinän loputtua niin alkaa luotisade. Sitten gulakissa on aikaa miettiä että mitä tapahtu...Ei noita koodareita näemmä ketään kiinnosta alkaa kitkemään pelistä.
 
On huomattu, ajoittan aina tulee tilanne kun tähtäin vispaa minne sattuu kutakuinkin ympyrää seilaa ja ampuminen on kohtuu haastavaa. Se on semmoinen äkillinen tapahtuma joka vaikuttaa bugilta ja uskoisin että liittyy tuohon aim assistin paskaan toimintaan. Konsolilla nimenomaan huomannu.


Ja kyllä, lähes joka rundi tulee näitä aivan maagisia pelureita. Kiva katsoa kill camista kun sen tähtäin on seurannu seinän takaa omaa päätä ja kun sitten kun on sattunu pään työntämää seinän loputtua niin alkaa luotisade. Sitten gulakissa on aikaa miettiä että mitä tapahtu...Ei noita koodareita näemmä ketään kiinnosta alkaa kitkemään pelistä.
Pelaatko crossplay päällä kun huijareita löydät konsolilla? Pleikkarilla pystyy kytkemään semmoisen pois päältä.
 
Niitä rundeja jostain syystä on joutunut odottamaan niin turhauttavan pitkään että parempi pelata crossplay vain päällä niin pelit löytyy paljon nopeampaa. En tiedä mistä tuo johtuu.

Mutta silti, konsoleillekko ei saada huijausohjelmaa millään asennettua ? EDIT : Pikaisella tutkaamisella hakukoneistoilla myös löytyi viitteitä että huijausohjelmia saa myös konsoleille niin fortnite ja codyynkin...Nämähän saattaa olla siis täysiä scam sivustoja joista näitä konsoleille täytyisi asennella tai sitten ei. Ei ole kokemusta niin varmaksi en voi sanoa muutaku sen että youtubestakin löytyi joskus jotain videoita missä konsolit huijaa.

En pidä sitä mitenkään itsestään selvyytenä etteikö konsoliservuilla olisi siis huijareita. Varmasti niitä vähemmän sielä kuitenkin tulee vastaan kuin tietokoneservuilla.

Edit : Ja konsoleilla löytyy myös niitä jotka pelaavat hiiri+näppiksellä joten se on sitten ihan sama pelata crossplayllä, vai joutuuko näppiksellä pelaava konsolipelaaja automaattisesti tietokone servuille ?
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
257 829
Viestejä
4 484 932
Jäsenet
74 003
Uusin jäsen
S Mike

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom