Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko freesync käytössä? Itsellä teki joskus tuota nyt en edes tiedä onko se vielä käytössä kun kerran toimiiEn nyt suoraan sanottuna tiedä mikä tähän on tullut. Jonkin päivityksen jälkeen tovi sitten alkanut etenkin Warzonessa melkoinen mikrostutterointi. Onhan tämä mulla tällaista SER-jätettä, mutta kuitenkin tuohon asti oli mielestäni toiminut ihan kiitettävän hyvin enkä asetuksissakaan näe ihan heti mitään muutoksia.
Kannattaa sitä ainakin kokeilla.Tonnehan on ilmestynyt uusi "Streaming quality" grafiikka-asetus. Voisiko sillä olla tekemistä asian kanssa? Kannattaa ainakin kokeilla kääntää lowille jos auttaisi. Oletuksena se on normal.
Mulla on tehnyt alusta saakka sitä että jäätyy pari kertaa rundin aikana sekunnin ajaksi, todella raivostuttava ominaisuus. Muuten kyllä rullaa tasaisesti 120-140fps ilman nykimisiä.Itsellä Ryzen 3600 + Radeon 5700XT / 16Gb RAM ja melko paskamaista stutteria esiintynyt Warzonen julkaisusta lähtien. Jossain välissä tilanne vähän helpotti ja stutteria ei esiintynyt välillä lainkaan, mutta nyt viime viikkojen aikana tilanne on taas pahentunut.
En tiedä onko kyseessä muistivuoto vai mikä, mutta alkuun peli pyörii aivan nätisti tasaiset 80-90 FPS, vieläpä yleensä useamman matsin ajan, kunnes stutteri alkaa ja koko peli jäätyilee hetkittäin täysin noin sekunnin ajaksi. Aiemmin auttoi kun rämppäsi graffa-asetuksista Fullscreenin ja Fullscreen borderlessin välillä, mutta nykyään täytyy käynnistää koko peli uusiksi ja homma toimii sen jälkeen taas normaalisti jonkin aikaa.
Aivan uskomattoman rasittava vaiva, voi melkeen heittää suoraan ALT-F4 kun tökkiminen alkaa, useimmiten tuo nykäisy nimittäin tapahtuu kun rupeaa ampumaan ja tämä on aika varma kuolemantuomio.
Tämä kysymys nyt ei ole sinulle, mutta onkohan muillakin stutteriongelmaisilla AMD kortti? Itsellä Nvidia toiminut erinomaisesti. Jos siis olisi jokin ajuriversio millä toimii ongelmitta myös AMD:llä...Itsellä Ryzen 3600 + Radeon 5700XT / 16Gb RAM ja melko paskamaista stutteria esiintynyt Warzonen julkaisusta lähtien. Jossain välissä tilanne vähän helpotti ja stutteria ei esiintynyt välillä lainkaan, mutta nyt viime viikkojen aikana tilanne on taas pahentunut.
En tiedä onko kyseessä muistivuoto vai mikä, mutta alkuun peli pyörii aivan nätisti tasaiset 80-90 FPS, vieläpä yleensä useamman matsin ajan, kunnes stutteri alkaa ja koko peli jäätyilee hetkittäin täysin noin sekunnin ajaksi. Aiemmin auttoi kun rämppäsi graffa-asetuksista Fullscreenin ja Fullscreen borderlessin välillä, mutta nykyään täytyy käynnistää koko peli uusiksi ja homma toimii sen jälkeen taas normaalisti jonkin aikaa.
Aivan uskomattoman rasittava vaiva, voi melkeen heittää suoraan ALT-F4 kun tökkiminen alkaa, useimmiten tuo nykäisy nimittäin tapahtuu kun rupeaa ampumaan ja tämä on aika varma kuolemantuomio.
1080ti ja 8700K täällä rautana. Tosiaan muuten pelaa hyvin poislukien nuo sekunnin jäätyilyt.Tämä kysymys nyt ei ole sinulle, mutta onkohan muillakin stutteriongelmaisilla AMD kortti? Itsellä Nvidia toiminut erinomaisesti. Jos siis olisi jokin ajuriversio millä toimii ongelmitta myös AMD:llä...
edit. Erinomaisesti=niin hyvin kuin tämän tehoisella kortilla yleensä odotan toimivan. Sitten kun joskus FPS putoaa alle 65, niin sitten saattaa jotain yskäisyjä tulla, mutta onneksi sinne joutuu harvoin (itseasiassa vakiona useinkin, mutta kiitos kellotusten ehkä kerran per ilta)
Yksi keino, jolla itse omalla 5700XT:llä sain stutterit katoamaan oli muokata adv_options.ini:stä "VideoMemoryScale" oletuksen 0.85:stä 0.55:een. En ole tuohonkaan sen tarkemmin perehtynyt, mutta peli alkoi pyörimään huomattavasti sulavammin eikä noita ajoittaisia tökkimisiä enää tullut.
Adv_options.ini löytyy Documents > Call of Duty Modern Warfare > players -kansiosta.
Eilen tuli pelailtua reilu pari tuntia putkeen ja ei tökkinyt kertaakaan. Olen varvovaisen toiveikas!Raportoikaas sitten että toimiiko tuo .ini tiedoston puukotus.
Testasin, mutta pelasin sitä team deathmatch pelimuotoa warzonen mapissa. Siinä ainakin oli parempi fps kuin aikaisemmin.Testasiko kukaan ongelmasta kärsivä sitä valikoiden streaming quality asetuksen vaihtamista low?
Imgur kuvat tulee lisätä ilman ssl:ää, kun io-tech kai edelleen blokattu hotlinkkaus.Nyt tämä paskasti koodattu peli sitten hajosi lopullisesti.
3 kertaa putkeen jo kaatunut peli tossa samassa kohtaa:
Ennen tuota virhettä tuli joskus vaan mutta ei 3 kertaa putkeen.
The 5759 Warzone error is accompanied by the message “DirectX encountered an unrecoverable error.” As the error message indicates, the issue is related to your GPU or graphics card. ... The 5759 error can be fixed by updating the graphics card drivers, game, Windows, and by disabling the integrated video card.
Call of Duty Warzone Dev Error 5759 possible fix.
I usually had this error at the point where you are going to jump out of the plane and sometimes it takes a little bit longer but eventually the...old.reddit.com
Ajurit on uusimmat ja windows päivitykset on asennettu.
Joskus maalis/huhtikuussa patch noteseissa sanottiin että killi menee sille joka downasi. Jos asiantila on muuttunut sen jälkeen, niin ok.Advanced UAV eli 3x UAV näyttää kaikki pelaajat mapissa, jotka ovat normaalin UAV:n kantaman ulkopuolella.
Mutta Ghost perk -pelaajat jotka ovat normaalin UAV kantaman sisällä eivät näy kartalla. Ilman perkkiä näkyy missä vain. (Aina ollut näin Warzonessa?)
Tapon pitäisi mennä sille kuka tekee viholliseen eniten damagea, ei sille joka ampuu muutaman viimeisen laukauksen. Tämäkään ei yleensä toimi niinkuin pitäisi..
Ilmeisesti joku tämän on testannut... ?Jos oma ampuu 249 damagea ja saat itse knockin, niin se tappo menee sille enemmän damagea tehneelle.
Ilmeisesti joku tämän on testannut... ?
Missä tuon damage/knock raja menee?
Onko se suoraan niin että omassa tiimissä eniten damagea tehnyt saa tapon, esim. skenaario 126 vs 124 damagea ja jälkimmäinen knockaa?
Onhan tuo toki parempi kuin se, että pelkkä down määrittelisi.
Vielä tuohon .INI -filun puukotukseen liittyen, nyt useampi ilta pelattu ja yhtään nykimistä ei ole esiintynyt, eli omalla kohdalla tämä auttoi.Eilen tuli pelailtua reilu pari tuntia putkeen ja ei tökkinyt kertaakaan. Olen varvovaisen toiveikas!
UAV:sta vielä, 1xUAV näyttää pelaajat ilman ghost perkkiä tietyllä kantamalla, 3xUAV näyttää kaikki pelaajat kartalla oli ghost perk tai ei. Näin olen ymmärtäny ja näin se on aiemmin kyllä toiminutkin duossa.
Normaali UAV ei näytä pelaajia joilla on ghost millään alueella. Muut pelaajat näkyvät normaalin kantaman sisällä.Jaa, tuo 1x UAV osuus tuli kyllä ihan uutena. 3xUAV oon ymmärtäny ihan samalla tavalla myös, tosin hiljattain jostain luin että se ei muka näyttäisi Ghosteja. Oman kokemuksen perusteella kyllä näyttää. Tai sitten joku fiksumpi saa selittää mulle miks siinä vaiheessa kun se "Super UAV" feidaa niin normaalissa ei näy enää samalla alueella lähellekään niin paljoa pisteitä.
Normaali UAV ei näytä pelaajia joilla on ghost millään alueella. Muut pelaajat näkyvät normaalin kantaman sisällä.
3xUAV näyttää Ghost pelaajat jotka ovat normaalin 1xUAV alueen ulkopuolella, ei sisäpuolella.
Eli sekään ei näytä ghost pelaajia normaalin UAVin alueella.
Aina toiminut Warzonessa näin riippumatta pelimuodosta.
Niin kuten totesit tuota Gulag jengiähän tulee tosiaan pitkin peliä niin paljon, että on se UAV melkeinpä aina hyvä ostos. Se yksikin tuore Gulag ukkeli kuitenkin kertoo sen tiimin sijainnin jollain tasolla.1xUAV on siis järkevä ainoastaan ostaa rundin alussa niin näkee varmuudella kaikki lähistöllä olevat ennen ensimmäistäkään ilmaista loadouttia. Ostettu loadouthan kuuluu kauas josta voi päätellä onko alueella ghost perkkejä...Toki 1xUAV voi olla lopussa järkevä niin näkee ne jotka ei ole enää loadouttia saanu vaikka gulakista tullessa mutta silti ghost pelaajat jää kysymysmerkiksi varsinkin kun lopussa kaikki camppii ja alue on jo niin pieni että kaikki on väkisin UAV kantaman sisäpuolella.
Kai se niin on että joka kerta kun depaa, ml. Gulag, lasketaan omaksi kuolemaksi.Edelleen mietityttää myös miten nuo omat kuolemat lasketaan statseihin, onko kukaan kerinny tutkimaan tuota asiaa enempää ?
Niin kuten totesit tuota Gulag jengiähän tulee tosiaan pitkin peliä niin paljon, että on se UAV melkeinpä aina hyvä ostos. Se yksikin tuore Gulag ukkeli kuitenkin kertoo sen tiimin sijainnin jollain tasolla.
Ei ole ihan kerta tai pari vaan kun itsekin viimeisen 3-4 tiimin joukossa ja kädessä vaan maasta nostettu random ase eli ei ghost perkkiä nähnytkään.
Kai se niin on että joka kerta kun depaa, ml. Gulag, lasketaan omaksi kuolemaksi.
Eli kuolema, gulag häviö, ja buyback jälkeen taas kuolema olisi 3 kertaa.
En tiedä onko tässä itse taantunut vai mitä, mutta ollut etenkin viimeiset jokusen päivää ihan järkyttävän hikisiä pelejä. Duo, trio, ja squad pelejä pelaillut.
Tuntuu että tulee aivan jumalia vastaan.
Mulla on vielä suhteellisen huonot statsit, tosin onko se juuri se ongelma.
Juu kyllähän sitä yleisesti ollaan sitä mieltä niin tässä kun multiplayer puolella, että porukan paras ratkaisee SBMM. Mullakin pari kaveria selvästi parempia, ja melkein aina jompi kumpi mukana.itsekin samaa huomannut.
joku YouTube Pena väitti, että lobby leaderin KD ratkaisisi vastustajie tason.
me yleensä pelataan trioa itsellä kd 1,53 toisilla 0,80 ja 0,19
Ihan sama tuntuu olevan kuka on leaderi niin vastassa melko mestareita.
Onko muilla ongelmia ettei aim assist nappaa kiinni enää ollenkaan konsolilla? Tähtäin seilaa ihan sikana, haastavaa on ampua.
Pelaatko crossplay päällä kun huijareita löydät konsolilla? Pleikkarilla pystyy kytkemään semmoisen pois päältä.On huomattu, ajoittan aina tulee tilanne kun tähtäin vispaa minne sattuu kutakuinkin ympyrää seilaa ja ampuminen on kohtuu haastavaa. Se on semmoinen äkillinen tapahtuma joka vaikuttaa bugilta ja uskoisin että liittyy tuohon aim assistin paskaan toimintaan. Konsolilla nimenomaan huomannu.
Ja kyllä, lähes joka rundi tulee näitä aivan maagisia pelureita. Kiva katsoa kill camista kun sen tähtäin on seurannu seinän takaa omaa päätä ja kun sitten kun on sattunu pään työntämää seinän loputtua niin alkaa luotisade. Sitten gulakissa on aikaa miettiä että mitä tapahtu...Ei noita koodareita näemmä ketään kiinnosta alkaa kitkemään pelistä.