Call of Duty: Warzone (F2P Battle Royale PC/PS4/XB1)

DMR-14 on varmaan rikkinäisin ase koko Warzonen historiassa, nyt eilen ja tänään tuo ollut käytössä varmaan 90% pelaajista. Mac-10 on myös vähän turhan hyvä, mutta ei sentään täysin rikkinäinen, vähän kun olisi yhdistetty Fennecin ja MP7:n parhaat puolet.

Välillä aina mietin että testataanko noita aseita yhtään vai ovatko nuo täysin rikkinäiset pyssyt vain yrityksiä tuoda vaihtelua tuohon todella ummehtuneeseen metaan? Pelin ongelma on mielestäni siinä, että monet aseista ovat jo valmiiksi liian hyviä, esim meta-rynkyillä ei ole mikään juttu ampua 200-metriin 60 laukauksen kasaa sarjatulella.

Ainakin omasta mielestäni kipeästi kaivattu kokonaisvaltainen nerffi aiheuttaisi varmaan sellaisen ulinavyöryn että sitä ei haluta tehdä, joten kaikki uudet aseet ovat joko suoraan huonoja tai sitten aluksi liian hyviä, jonka jälkeen ne nerffataan joko ripulitieriin tai sitten ne hukkuvat harmaaseen massaan.
 
Viimeksi muokattu:
DMR-14 on varmaan rikkinäisin ase koko Warzonen historiassa, nyt eilen ja tänään tuo ollut käytössä varmaan 90% pelaajista. Mac-10 on myös vähän turhan hyvä, mutta ei sentään täysin rikkinäinen, vähän kun olisi yhdistetty Fennecin ja MP7:n parhaat puolet.
Diamatti akimbona myös aivan naurettava.


Videolla vielä näkyy, että jannulla oli kilvet.

Välillä aina mietin että testataanko noita aseita yhtään vai ovatko nuo täysin rikkinäiset pyssyt vain yrityksiä tuoda vaihtelua tuohon todella ummehtuneeseen metaan? Pelin ongelma on mielestäni siinä, että monet aseista ovat jo valmiiksi liian hyviä, esim meta-rynkyillä ei ole mikään juttu ampua 200-metriin 60 laukauksen kasaa sarjatulella.
Kyllähän tässä on taustalla niinkin oksettava syy kuin se, että saadaan jengiä pelaamaan enemmän ja mahdollisesti siten ostamaan jotain kuten battlepass/skini/tmv.
Tällä hetkellä tuon lisäksi se, että joku saattaa ostaa BOCW:n.

Ihan varmasti melkein jokaisen uuden OP aseen kohdalla se on tiedossa, eli testattu, ja annetaan olla viikko tai pari kunnes "korjataan".
Eli todellisuudessa pistetään ns. normaalit arvot sisään jotka varmaan nekin jo tiedossa.
Ehkä jonkun aseen kohdalla on myös ollut bugi, mutta jotenkin en usko että edes AS VAL 100% läpäisy tai SP-R 208 hitscan oli oikeasti bugi. Enkä usko että näiden BOCW aseiden kohdalla on mistään vaikeudesta säätää ne Warzoneen sopivaksi, koska ne on kuitenkin tehty täysin erikseen tähän peliin.

Tietääkseni vähintään yksi ase jokaisen uuden seasonin kohdalla on ollut "rikki"? Ei tuo nyt minkään testaamattomuuden piikkiin meni millään. Aivan tietoinen taktiikka. :D

Noh, eiköhän nuo korjata viimeistään ensi viikolla.
 
Plunderissa melkein jokainen kuolema tulee DMR14:sta kun kaikki pelaa sillä. Kaksi osumaa varpaaseen ja se on henki pois.

Päivittäiset Missionitkaan ei toimi, operatoreitten missionit ei toimi, aseitten camot ei unlockaa. Hyvä päivitys.
 
Plunderissa melkein jokainen kuolema tulee DMR14:sta kun kaikki pelaa sillä. Kaksi osumaa varpaaseen ja se on henki pois.

Päivittäiset Missionitkaan ei toimi, operatoreitten missionit ei toimi, aseitten camot ei unlockaa. Hyvä päivitys.

Tähän vielä semmonen valikkobugi, että kun yritän kutsua kavereita tiimiin niin kursorin siirtäminen ruudun keskelle sulkee sen Social-näkymän ja heittää Rebirth Event-sivulle.

Käsittääkseni Warzone kuitenkin tuottaa aika helvetin paljon rahaa, joten luulisi että laatuunkin panostettaisiin vähän enemmän. Nyt tuntuu siltä, että devitiimi pohtii aamupalaverissa että "Hei, pitäsikö julkasta uus pyssy joka vaan paskoo pelikokemuksen kaikilta seuraavan parin viikon ajaksi?"
 
Viimeksi muokattu:
Toimiiko teillä Graphics asetusvalikko? Itsellä alkoi 2021 alusta kaatamaan pelin.
 
Tdella sujuva peli pubgin jälkeen. Jokseenkin tarvii koneelta tehoja.
Freimejä sitä vaan kaipailis lisää, kun 4790k(@4.7Ghz) ja 980 ti (oc) antaa vaan 80-100 fps. Joskus hieman yli 100. Asetukset kuitenkin melko alhaiset :redface:
 
^ Kyllähän peli aika raskas on.
1440p resolla 5900X + 3070 pyörii tilanteesta riippuen 100-140fps välissä about. Asetukset toki korkeahkot, mutta ei tapissa.

Asiasta toiseen, koskahan noi kusiaiset meinaa "korjata" aseet? Jos ei vielä tälläkään viikolla, niin alkaa olemaan jo aika vitsi. :poop:
 
^ Kyllähän peli aika raskas on.
1440p resolla 5900X + 3070 pyörii tilanteesta riippuen 100-140fps välissä about. Asetukset toki korkeahkot, mutta ei tapissa.

Asiasta toiseen, koskahan noi kusiaiset meinaa "korjata" aseet? Jos ei vielä tälläkään viikolla, niin alkaa olemaan jo aika vitsi. :poop:

Jep...alkaa olla helvetin tylsää pelata kun on melkeinpä pelattava vain noilla tietyillä aseilla jos ei halua antaa vihuille isoa etua.

Ja minkä helvetin takia se Rebirth-modi piti heittää pois noin nopeesti...
 
Ja minkä helvetin takia se Rebirth-modi piti heittää pois noin nopeesti...
Sekin tosiaan joo.

Alkuun en lämmennyt sille, ja kirjoitin siitä tännekin.
Tuli sitten kuitenkin pelattua vähän enemmän, ja loppujen lopuksi tykkäsinkin siitä melko paljon. Sopivaa vaihtelua heittää pari rundia, kun alkaa menee vihkoon Verdanskin puolella.

Mulle kelpaisi hyvin, että se pysyy resurgence moodissa (saari on nimeltään rebirth, vähän hämmentävää juu) mutta niin että on tarjolla ainakin duo, trio ja squad aina. Solo voisi olla buyback versiona. Pelaajia riittää varmasti vaikka näin.
En ehkä kaipaa siihen normaalia BR:ää, etenkään hölmönä kuten nyt. Eiköhän nuo isommat kartat toimi siinä parhaiten, ja ilmeisesti saadaan uusi maaliskuun paikkeilla.

Anyway, alkaa keittää noiden aseiden kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Peli on tuon DMR-huorauksen takia käytännössä pelikelvoton tällä hetkellä. Eihän tuo ole edes hauskaa, kun tapon saa jos osuu ns. sinnepäin. Nopein sormi voittaa ja mitään taitoa ei vaadita.

Matsit myös todella tylsiä, kun ~90% pelaa samoilla aseilla.
 
Pelaillaan tällä hetkellä pelkästään Plunderia hakkereiden ja nyt DMR / Diamatti-syövän takia. Samaa paskaahan sekin on, mutta kuoleminen vituttaa marginaalisesti vähemmän.

Lopullinen niitti on nuo kuolemanpartiot joissa on 3-4 tyyppiä DMR:t kädessä. Jos joutuu spotatuksi ensin, niin elinajan odote on luokkaa 10 millisekuntia.
Itsestä myös tuntuu että viime aikoina on tullut vastaan yhä enemmän DMR-pelaajia jotka eivät edes yritä väistellä jos joutuvat tulituksen kohteeksi. Jos joku ampuu DMR:llä niin suojaan ei kerkeä kuitenkaan ja jos kysessä on about mikä tahansa muu ase, niin pystyy vain tankkaamaan osumat ja voittamaan silti melko suurella todennäköisyydellä.


Kaikesta huolimatta tämä on parhaimmillaan todella hauska peli ja varmaan sen takia jurppii että kehittäjillä on ollut viimeisen parin seasonin ajan pallo todella pahasti hukassa.
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Ai niin, jos jollakulla peli kaatuu ja tulee DEV ERROR 5573, niin itselläni tuon aiheuttaa FFAR1-kiväärin käyttö. Oli tuo default loadoutissa ja aiheutti pelin kaatumisen joka kerta kun hyppäsi laskuvarjolla maahan ja ukko kaivoi pyssyn esiin.
 
Näköjään päivitys tuli.. DMR pysyi ennallaan ja storen valikoima päivittyi.

Katsellaan ensi kaudella.
 
Toimiiko teillä Graphics asetusvalikko? Itsellä alkoi 2021 alusta kaatamaan pelin.
Samaa teki itsellä (ja pienellä googlettelulla myös aika monella muullakin näyttää tehneen).
Korjasin ongelman tällä netistä löytämälläni ohjeella:
1. Close battle.net completely
2. Delete Modern Warfare folder in Documents
3. Restart the PC
4. Launch battle.net and run the game, press YES on Safe mode prompt

Tällä toki hävisi kaikki mahdolliset asetukset mitä oli aiemmin tehty, mutta ainakaan itsellä ei Graphics-välilehden klikkaaminen heittänyt enää erroria.
 
Samaa teki itsellä (ja pienellä googlettelulla myös aika monella muullakin näyttää tehneen).
Korjasin ongelman tällä netistä löytämälläni ohjeella:
Kiitos!
Aiemmin jo poistelin moneen kertaan pelin kansion Documents alta, mutta ei auttanut. Nyt kun tein tarkasti ohjeen mukaan joka stepin, ongelma ratkesi!
 
"Soon", sitä odotellessa.... josko pääsisi taas pian pelaamaan.


Eikös nämä twiitit ole aiemmin tulleet Infinity Wardilta, eli ilmeisesti Raven Software on nyt vetovastuussa? En ole hetkeen seuraillut WZ-uutisia, joten ainakin itse jo vähän ihmetellytykin että kuka pelistä tällä hetkellä vastaa.
 
Eikös nämä twiitit ole aiemmin tulleet Infinity Wardilta, eli ilmeisesti Raven Software on nyt vetovastuussa? En ole hetkeen seuraillut WZ-uutisia, joten ainakin itse jo vähän ihmetellytykin että kuka pelistä tällä hetkellä vastaa.
Juu, IW niitä enemmän twiittaili aiemmin kun oli vielä MW seasonit käynnissä.
Raven tietääkseni tosin silloinkin teki Warzonea tosi paljon, ellei jopa lähes kokonaan ehkä, mutta nyt ne taitaa olla yksikseen vetovastuussa. Mitä nyt Treyarch heittää jotain suuntaa niille.
 
Dodi.
Katsotaan millainen ero.

Päivitystä ei ole tarjolla, tosin nämä ei taida sitä vaatia. Ellei sitten vasta ole tulossa hetken päästä.

 
Olenko vain tyhmä vai miksi tuntuu ettei mikään muuttunut :D?

edit: mielestäni lataili päivityksen kun olin salilla, voin olla väärässä...
 
Viimeksi muokattu:
Vissiin varsin hyvä edelleen, ainakin DMR. Ei sillä että siitä olisi pitänyt pelikelvoton tehdä.






Diamatti vertailussa meta build.

Noh itse en varmaan pariin päivään pelaa muutenkaan, niin voi rauhassa katsoa ja lueskella mielipiteitä muutoksista.
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Selvisi sellainen hauska juttu, että Mac 10 nerf ei päde jos käyttää Battle Pass tason 95 blueprinttiä aseessa. :rolleyes:
Recoilikin parempi blueprintin kanssa, vaikka sellaista ei edes nerffinä mainittu. Se ei toki yllätä, koska näitä stealth nerffejä tehdään jatkuvasti.
Testattu tietenkin niin, että non-blueprint ja blueprint Mac 10 on samat kilkkeet kiinni.

Hyvä meininki. :rofl2:

 
Tuntuu edelleen 90% kuolemista tulevan DMR:stä. Sama napse kuuluu joka puolelta.
Alkaa kyllä pikku hiljaa katoamaan into tästä pelistä. Hetki sitten väsyi jatkuviin juggernautteihin (solo modessa) ja nyt sitten taas vaihteeksi tähän asebalanssiin.
Harmi kun ei ole oikein muuta vastaavaa peliä, johon siirtyä (ehdotuksia?)
 
Tuntuu edelleen 90% kuolemista tulevan DMR:stä. Sama napse kuuluu joka puolelta.
Alkaa kyllä pikku hiljaa katoamaan into tästä pelistä. Hetki sitten väsyi jatkuviin juggernautteihin (solo modessa) ja nyt sitten taas vaihteeksi tähän asebalanssiin.
Harmi kun ei ole oikein muuta vastaavaa peliä, johon siirtyä (ehdotuksia?)
Jos haluaa pelata BR:ää, niin minusta Apex Legends on paras. Fortnite on mitä on ja PUBG:ista en ole itse ikinä innostunut.
 
Juu itse en ole vielä peleillä käynyt, mutta nyt katsonut klippejä / striimejä / keskusteluja niin taitaa melko DMRzone olla edelleen.
Pitää silti huomenna käydä itsekin toteamassa tilanne, veikkaan että jää aika pian taas tauolle warzonet.

Tämä oli aika kultaa:


"Unresponsive developers", "No f*cking anticheat". :rofl2:
 
Vaikka noita nerffejä tulee niin menee varmasti tovi, että esim. DMR:n käyttö vähenee jos edes vähenee...porukka on expannut nuo aseet niin koville leveleille, että käyttävät senkin takia niitä jatkossakin.
 
Jos haluaa pelata BR:ää, niin minusta Apex Legends on paras. Fortnite on mitä on ja PUBG:ista en ole itse ikinä innostunut.
Täytyykin käydä Apex:ssa kääntymässä. Taisin vaan pari tuntia joskus kokeilla.

EDIT: Apexista puuttu solo mode
 
Viimeksi muokattu:
Offtopic:
Jos haluaa pelata BR:ää, niin minusta Apex Legends on paras. Fortnite on mitä on ja PUBG:ista en ole itse ikinä innostunut.

Näin ne mielipiteet vaihtelee henkilöittäin. Kun minusta Apex on ollu aivan kakhaa alusta saakka. Aivan liian pitkä ttk. Pubgi taas osuu omaan hermoon ihan satanolla. Ei ole vieläkään parempaa tullut vastaan, Warzone pääsi lähelle mutta sieltä se taas tuli takavasemmalta pupki ohi.
 
Täytyykin käydä Apex:ssa kääntymässä. Taisin vaan pari tuntia joskus kokeilla.

EDIT: Apexista puuttu solo mode
Solo moden puuttuminen on ainakin itseltäni vienyt tahdon lähteä tätä pelaamaan, ei oikein ole kavereita jotka näistä innostuisivat. Toisaalta pelin kehittämisen kannalta yksinkertaistaa kun on kehittämisen scope on vähän kapeampi
 
Jos haluaa pelata BR:ää, niin minusta Apex Legends on paras. Fortnite on mitä on ja PUBG:ista en ole itse ikinä innostunut.

Tullut Apexia pelattua aika paljon viime aikoina, vaikka on siinäkin ongelmansa. En oikein pidä siitä kuinka helposti shieldit saa täyteen. Myös loottaaminen on tuntuu jotenkin työläältä Fortniten / Warzoneen verrattuna kun joutuu puljaamaan niiden death boxien kanssa. Tietyllä tapaa pidän tuosta tällä hetkellä aktiivisesta lootdrop moodista jossa saat valmiiksi modattuja aseita joissa on vaan tietyn qualityn tasoiset modit - välttää sitä hemmetin modien kanssa säätöä aika paljon.

Ironisesti Fortniten buildaaminen ja tuhoutuvat ympäristöt korjaavat paljon ongelmaa joka monissa muissa battle royaleissa on. Ei tarvitse pelata niin pirun peloissaan selkäänpuukottajilta kun voi rakennella omat suojansa, ja vastaavasti luonnollinen high ground ei ole niin ylivoimainen hyöty kun rakennukset voi pääsääntöisesti tuhota.
 
Tullut Apexia pelattua aika paljon viime aikoina, vaikka on siinäkin ongelmansa. En oikein pidä siitä kuinka helposti shieldit saa täyteen. Myös loottaaminen on tuntuu jotenkin työläältä Fortniten / Warzoneen verrattuna kun joutuu puljaamaan niiden death boxien kanssa. Tietyllä tapaa pidän tuosta tällä hetkellä aktiivisesta lootdrop moodista jossa saat valmiiksi modattuja aseita joissa on vaan tietyn qualityn tasoiset modit - välttää sitä hemmetin modien kanssa säätöä aika paljon.

Ironisesti Fortniten buildaaminen ja tuhoutuvat ympäristöt korjaavat paljon ongelmaa joka monissa muissa battle royaleissa on. Ei tarvitse pelata niin pirun peloissaan selkäänpuukottajilta kun voi rakennella omat suojansa, ja vastaavasti luonnollinen high ground ei ole niin ylivoimainen hyöty kun rakennukset voi pääsääntöisesti tuhota.
Mikähän tämän fortniten nykytilanne on? Silloin, kun julkaistiin niin tuli ekasta päivästä lähtien pelattua joku 3-4kk aktiivisesti ja oli parhaimpia pelikokemuksia ehkä koskaan. Sitten jossain vaiheessa buildaaminen lähti käsistä ja, kun jokainen taistelu oli high ground valtaamista ja haulikkohippaa niin lähti pelikirjastosta. Ja mitä vähän seurannut, niin omaan makuun aivan liian sekava nykyisin kaikkine uusine ominaisuuksineen.

Jonkun classic-moden, kun saisi pienillä muokkauksilla niin voisi lähteä uuteen kokeiluun.
 
Vois kuvitella, että Fortnitelle ja Apexille löytyy pelien omat ketjut, joissa keskustelu kohdistuu enemmän oikeaan paikkaan. Ovat kuitenkin täysin eri pelejä kuin tämän ketjun pääpointti eli CoD - Warzone.
 
Joop. Tuli käytyä itsekin toteamassa DMR "nerffi". Joka pelissä kuoli lopulta siihen. Ajattelin että rebirth duo olisi edes erilainen tilanne, juu ei. :rofl2:
Aivan kusta ja paskaa edelleen.
Ei toi 2 HS > 3 HS muuta lopulta juuri mitään, kun tuossa aseessa on AR kudit ja siten lippaat sekä tuollainen RPM.
Katsellaan joskus myöhemmin.
Harmillista kyllä.
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Surullista katseltavaa ja luettavaa kyllä Warzonen tilanne tällä hetkellä.
Ilmeisesti pelin pilaavien aseiden lisäksi tällä hetkellä on niin stim glitch kuin stun glitch. Loputtomat stimmit kuin myös stunnit.
Potentiaalia olisi vaikka kuinka, mutta komeasti vetävät vessasta alas. Tuntuu että ei tämä Warzone taida järin prioriteetti olla enää, ja keskitytään vain pelisarjan vuosisykliin. Ehkä siellä on todettu että F2P Warzone ei sittenkään tuo sisään tarpeeksi rahaa. :(
Kaikki omat kaverit ja tutut ketkä peliä on pelannut aktiivisesti, eli useita kertoja viikossa, on viimeistään lähipäivinä todennut että ei tätä nykytilassa enää jaksa.
Ymmärrän kyllä että asioiden korjaamisessa voi kestää, mutta se että ei edes kommunikoida asiasta ei kyllä auta. Tästä jää vaan kuva että ei kiinnosta, joka voi kyllä olla tottakin.
 
Joop. Tuli käytyä itsekin toteamassa DMR "nerffi". Joka pelissä kuoli lopulta siihen. Ajattelin että rebirth duo olisi edes erilainen tilanne, juu ei. :rofl2:
Aivan kusta ja paskaa edelleen.
Ei toi 2 HS > 3 HS muuta lopulta juuri mitään, kun tuossa aseessa on AR kudit ja siten lippaat sekä tuollainen RPM.
Katsellaan joskus myöhemmin.
Harmillista kyllä.
Joo samaa paskaa oli erikseen, ehkä marginaalisesti vähemmän DMR-pelaajia ja enää 8/10 kuolemasta johtui DMR:stä.

Tuo 2HS kill ei ollut edes minusta se suurin ongelma, tuplaheadshotti kuitenkin vaatii edes jonkunlaista tuuria tai taitoa, mutta vieläkin riittää kun tähtäin on vähän sinne päin ja napsuttelee menemään. TTK on vieläkin niin nopea, että tuo pesee käytännössä melkein minkä tahansa muun aseen yli 20m matkalla.
 
Joo kyllä tuo viimeisin "fiksi" oli niin säälittävä yritys korjata asioita, että sais tulla nopeesti vähintään kommunikointia etenkin bugien korjaamisen puolesta. Aseita on paljon ja tasapainotus on toki tietynlaista säätämistä, mutta nuo kolme asetta on edelleen niin naurettavan hyviä ettei tuo fiksi sinäänsä tehnyt isoa vaikutusta siihen mihin aseisiin sitä useimmiten edelleen kuolee. En voi uskoa, että noiden aseiden speksejä on kovinkaan hankala säätää. Aiemmin Warzonessa FAL oli lähes yhtä tehokas nakutus-ase kuin DMR nyt, muttei se silloinkaan ollut aivan noin naurettavan OP ja nerffattiin muistaakseni suht nopeasti kun vertaa tähän nykypelleilyyn.
 

Tämmönen näppärä sivusto tullut, mistä voi vertailla kuinka koville servuille joutuu. Esim mulla viimeiset 9 peliä: 3 timanttia, 5 kultaa ja 1 hopee.

Surullista katseltavaa ja luettavaa kyllä Warzonen tilanne tällä hetkellä.
Ilmeisesti pelin pilaavien aseiden lisäksi tällä hetkellä on niin stim glitch kuin stun glitch. Loputtomat stimmit kuin myös stunnit.
Potentiaalia olisi vaikka kuinka, mutta komeasti vetävät vessasta alas. Tuntuu että ei tämä Warzone taida järin prioriteetti olla enää, ja keskitytään vain pelisarjan vuosisykliin. Ehkä siellä on todettu että F2P Warzone ei sittenkään tuo sisään tarpeeksi rahaa. :(
Kaikki omat kaverit ja tutut ketkä peliä on pelannut aktiivisesti, eli useita kertoja viikossa, on viimeistään lähipäivinä todennut että ei tätä nykytilassa enää jaksa.
Ymmärrän kyllä että asioiden korjaamisessa voi kestää, mutta se että ei edes kommunikoida asiasta ei kyllä auta. Tästä jää vaan kuva että ei kiinnosta, joka voi kyllä olla tottakin.
- Stim bugi tuli varmaan kolmatta kertaa takaisin peliin. Stimin vois helposti poistaa pelistä eikä kukaan pahottaisi mieltä. Pelikaverit kerkesi eilen ottaa pari häviötä stim bugin takia. Kävivät kahtomassa pelaajan statsit niin jotain 40 000 dmg taken :rolleyes:
- Koodareita tulee melkein joka päivä vastaan, ja viikonloppuisin niitä on enemmän.
- Cold War aseet ja attachmentit on melkein kaikki rikki jollain tavalla. Pelin sisällä oleviin statseihin ei voi luottaa.

Joo samaa paskaa oli erikseen, ehkä marginaalisesti vähemmän DMR-pelaajia ja enää 8/10 kuolemasta johtui DMR:stä.

Tuo 2HS kill ei ollut edes minusta se suurin ongelma, tuplaheadshotti kuitenkin vaatii edes jonkunlaista tuuria tai taitoa, mutta vieläkin riittää kun tähtäin on vähän sinne päin ja napsuttelee menemään. TTK on vieläkin niin nopea, että tuo pesee käytännössä melkein minkä tahansa muun aseen yli 20m matkalla.
Todennäköisesti ne epäonnistui siinä nerffissä. Headshot damage laski niin kuin pitikin, mutta recoil parani, vaikka myös sitä piti huonontaa.
 
Jotenkin Warzonessa kehittäjä(t) on ajanut itsensä vähän nurkkaan noiden pyssyjen kanssa. Itse ainakin arvostaisin sitä, että korkeamman skillcapin aseet olisivat hieman tehokkaampia, mutta ongelma on siinä, että meta-aseet ovat jo niin hyviä, että jos niitä parantaa niin tuloksena on herkästi juuri DMR-14 / FAL / Snakeshot/ R9-0 / Akimbo Renetti / Diamatti -tyyppinen ilmiö.

Jengi pelaa vieläkin MP5 & Kilo / Grau / M4 -setupilla joka on ollut standardi about pelin julkaisusta lähtien, vaikka peliin on tullut roppakaupalla uusia aseita. Tämä kertoo mielestäni hyvin siitä, että kaikki uudet pyssyt ovat joko liian huonoja, nerffilistalla heti julkaisusta tai sitten putoavat siihen samaan massaan kuin vanhat pyssyt tuomatta juurikaan mitään uutta tai erilaista.

Kuten aiemmin kirjoittelin, niin yksi ratkaisu aika ummehtuneen metan piristämiseen voisi olla Mono-suppressorin poistaminen koko pelistä. Tällöin joutuisi edes valitsemaan että haluaako vaimennetun aseen pienemmällä kantamalla vai pidemmän kantaman ja epämieluisaa julkisuutta joka kerran kun vetää liipasimesta. Nyt tuo Mono / Agency vaimennin on käytännössä pakollinen palikka joka pyssyyn ja tästä seuraa myös se, että rynnäkkökivääri täydellä sarjatulella on tehokkain ase kaikilla etäisyyksillä johonkin 200 metriin asti. Rynkkyjen tehokkaan kantaman pudottaminen mylläisi metaa uuteen uskoon ja keskipitkille etäisyyksille kannattaisikin valita joku eri kivääri sen iänikuisen Kilon sijaan. Eihän tämä realistinen peli ole millään tasolla, mutta silti aika typerää että supersolttu pystyy ampumaan pystyasennosta 60 laukausta samaan reikään aina 300 metriin asti.
 

Hyvin näkyy kyl tuossa ero kun yleensä pelataan saman kaverin kanssa duoja ja yks päivä tuli kolmas kaveri jonkun puolen vuoden tauon jälkeen peleille :D

Diamondia ja goldia top 20% duolobbyt ja sitten triossa tiputaan bronzeen alimpien ollessa jotain bottom 18% :D Siellä olikin sellaisia pelejä, että pystyi haastamaan yksin koko vihujengin ja voittamaan helposti, siinä missä hyvissä duolobbyissä tuo ei ilman täydellistä yllättämistä onnistu
 
Selkeästi jotain etua siitäkin, kun pelaa kaverin kanssa kerran viikkoon pari tuntia duona, parisataa peliä ja pari voittoo tullut ja tasot näytti olevan bronze1-bronze4 :cool:

Eikä ole edes DMR pilannut peliä, kun harvoin tulee niitäkään vastaan. Valtaosa käyttää samoja kilo/m4/mp5/snipu comboja mitä alussakin. Just katoin niin ekaa kertaa oma loadoutti max levelillä, kilo ja snipu. Älkää olko niin hyviä tai pelatko niin paljoa!
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Jengi pelaa vieläkin MP5 & Kilo / Grau / M4 -setupilla joka on ollut standardi about pelin julkaisusta lähtien, vaikka peliin on tullut roppakaupalla uusia aseita. Tämä kertoo mielestäni hyvin siitä, että kaikki uudet pyssyt ovat joko liian huonoja, nerffilistalla heti julkaisusta tai sitten putoavat siihen samaan massaan kuin vanhat pyssyt tuomatta juurikaan mitään uutta tai erilaista.
En näe kyllä itsekään mitään syytä vaihtaa toimivia M4&MP5&HDR, joilla satoja tunteja takana, johonkin uusiin kikkareisiin. Vaikka joku jossain foorumilla olisikin keksinyt että kikkareet on jollain tasolla "parempia". Lienee tärkeämpää että itse on työkalujensa kanssa sinut.
 
Hommasin uuden läppärin ja samalla Warzonen äänimaailma muuttui.
Johtuuko tämä läppäreiden eroista?
Vanha Lenovo L340
Uusi Acer Predator Triton 300

Esim. askeleiden äänet heikkeni ja taas aseiden äänet voimistu. Predator Sensen asetuksia, DTS asetuksia ja pelin asetuksia olen vääntänyt ja kääntänyt mutta ei vielä ole löytynyt sitä "hyvää vanhaa".

Onko väliä laittaako kuulokkeet kiinni näyttöön vai läppäriin?
 
DMR ja kumppanit nerffattu uusiksi ja stimglitch pitäisi olla korjattuna. Joko joku ehti testaamaan?
 
Hommasin uuden läppärin ja samalla Warzonen äänimaailma muuttui.
Johtuuko tämä läppäreiden eroista?
Vanha Lenovo L340
Uusi Acer Predator Triton 300

Esim. askeleiden äänet heikkeni ja taas aseiden äänet voimistu. Predator Sensen asetuksia, DTS asetuksia ja pelin asetuksia olen vääntänyt ja kääntänyt mutta ei vielä ole löytynyt sitä "hyvää vanhaa".

Onko väliä laittaako kuulokkeet kiinni näyttöön vai läppäriin?
Näytön kautta Nvidia High Definition Audio - ajurit hoitaa ne äänet. Läppäristä taas se laite mikä siinä on + mahdolliset koneen omat softat. Käyttäisin koneen kautta.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 202
Viestejä
4 504 782
Jäsenet
74 339
Uusin jäsen
SoHai

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom