Call of Duty: Warzone (F2P Battle Royale PC/PS4/XB1)

Väitän kyllä kovaa että mun tvn (joka pystyy 120hz/1440p) mukaan, pelasin tätä eilen series xllä 1440p ja hertsit huiteli siellä 90-120 kokoajan. Eli fps ei ollut lukossa 60.
Kokeilin tänään One X:llä joka myös sai siis patchin peliin uuden konsolin myötä. Pakotin konsolin 1440p ja 120hz, ja väitän myös että toimi tällä (tai ainakin korkeammalla kuin 60) fps:llä
 
Onkohan kenelläkään ideaa, miksei voice chat kuulu toiseen suuntaan ollenkaan? Siis pelataan kaverin kanssa, niin mun audio kuuluu sinne, samoin nään hänen ikonin kun puhuu, mutta ei kuulu mitään?

Sama juttu oli vähän aikaa sitten ja ehdotin avaamaan noi UDP/TCP portit mitä käsketty mutta eipä auta.

Omituisinta on just tuo että näkee kun kaveri puhuu ikonilla mutta mitään ei vaan kuulu. Samoilla headseteillä sitten Skype yms. toimii. Ihan vitun mystistä. Ja paria eri headsettiäkin kaveri koittanut.

Kieretty nyt tätä ongelmaa sillä että vedetty ihan perus puhelu ja korvanappi korvaan, perus spec ops meno. Mutta siinä jää vaan toinen puoli sit vähän havainnoimatta kun ei audioo kuule.
 
Onkohan kenelläkään ideaa, miksei voice chat kuulu toiseen suuntaan ollenkaan? Siis pelataan kaverin kanssa, niin mun audio kuuluu sinne, samoin nään hänen ikonin kun puhuu, mutta ei kuulu mitään?

Jos kaveri tai sinä olette olleet crossplayna (tai olette keskenään), niin siellä on mute päällä jommalla kummalla ja sitä ei saa valikossa pois vaan vasta kun molemmat ovat ladanneet peliin. Ja ensin pitää pelissä mutettaa kaikki ja sitten ottaa se mute pois, niin poistuu toiselta.

Ja sit keväällä oli ihan rehti bugi, että voicechat vaan lakkasi toimimasta usein, mutta se on korjattu, mutta tietysti se vaan voi olla teillä tullut takasin.

Näitä on jumpattu monet kerrat ja missään ei näy että mute olisi päällä, mutta se vaan on
 
Onkohan kenelläkään ideaa, miksei voice chat kuulu toiseen suuntaan ollenkaan? Siis pelataan kaverin kanssa, niin mun audio kuuluu sinne, samoin nään hänen ikonin kun puhuu, mutta ei kuulu mitään?

Sama juttu oli vähän aikaa sitten ja ehdotin avaamaan noi UDP/TCP portit mitä käsketty mutta eipä auta.

Omituisinta on just tuo että näkee kun kaveri puhuu ikonilla mutta mitään ei vaan kuulu. Samoilla headseteillä sitten Skype yms. toimii. Ihan vitun mystistä. Ja paria eri headsettiäkin kaveri koittanut.

Kieretty nyt tätä ongelmaa sillä että vedetty ihan perus puhelu ja korvanappi korvaan, perus spec ops meno. Mutta siinä jää vaan toinen puoli sit vähän havainnoimatta kun ei audioo kuule.
Katos onko windowsin puolella ulostulossa default communications device täppä päällä. Tuo oli itselläni ongelmana.
1605222940362.png
 
Itselle nyt iski tämä pelin jäätyminen aulaan. On mitä ilmeisimmin nettiongelma, kun muutkaan perheen koneet ei toimi.
Yrittänyt googlailla ja näyttää olevan yleinen ongelma muillakin.
Tehty kaikki mahdollinen mitä foorumeilla ehdotettu, mutta ei auta.
Onko muilla ollut ongelmaa ja mahdollista ratkaisua tähän.
 
Onkohan kenelläkään ideaa, miksei voice chat kuulu toiseen suuntaan ollenkaan? Siis pelataan kaverin kanssa, niin mun audio kuuluu sinne, samoin nään hänen ikonin kun puhuu, mutta ei kuulu mitään?

Sama juttu oli vähän aikaa sitten ja ehdotin avaamaan noi UDP/TCP portit mitä käsketty mutta eipä auta.

Omituisinta on just tuo että näkee kun kaveri puhuu ikonilla mutta mitään ei vaan kuulu. Samoilla headseteillä sitten Skype yms. toimii. Ihan vitun mystistä. Ja paria eri headsettiäkin kaveri koittanut.

Kieretty nyt tätä ongelmaa sillä että vedetty ihan perus puhelu ja korvanappi korvaan, perus spec ops meno. Mutta siinä jää vaan toinen puoli sit vähän havainnoimatta kun ei audioo kuule.
Katos onko windowsin puolella ulostulossa default communications device täppä päällä. Tuo oli itselläni ongelmana.
1605222940362.png
Tästähän oli enemmänkin puhetta joskus luokkaa alkuvuodesta.
Kuten Taizuuni sanoi niin melkein varmasti kyse on default communications device asetuksesta.

Jostain syystä MW:ssä/Warzonessa ei mene ihan niin suoraviivaisesti aina.
Se laite mistä pelin äänet tulevat, eli varmaankin headset, tulee olla myös default communications device.
 
Kenen kuningasidea oli lisätä musiikkia kun alue siirtyy tai melkein on kiinni tjsp?

Saa toki pois kun audio asetuksista ottaa musan pois, mutta tykkään että se on valikoissa taustalla....

Harvinaisen omituinen idea joltain. Olisi edes erikseen asetus menu ja in-game musiikille.
 
Muilla PC:llä stutteria viimeisimmän päivityksen jälkeen?
Ittellä alkoi äsken fps seilailemaan todella rajusti ja lämmöistä päättelin, ettei käy kortti ihan kaikilla sylintereillä nyt. Pitäähän se nyt joka päivityksessä jotain uutta korjattavaa saada aikaan.
 
Otettii eilen ja toissapäivänä hyvin voittoja. Tänään saatiinki 2 tai 3 matsia koodaajia vastaan ja joka pelissä pirusti kinukkeja. Mukavasti heittelee pelien taso :rolleyes:
 
Pakko kyllä sanoa että on ihan helvetin hikistä nykyään pelata tätä. :D
Alkaa kyllä aika kivasti kypsymään SBMM+koodaajat yhdistelmään.
 
Pakko kyllä sanoa että on ihan helvetin hikistä nykyään pelata tätä. :D
Alkaa kyllä aika kivasti kypsymään SBMM+koodaajat yhdistelmään.
Itellä sama fiilis paitsi, että koodaajia ei ole itelle ongelmaksi asti tullut vastaan. Lisäksi jugge jokaisessa matsissa vituttaa.
 
Pakko kyllä sanoa että on ihan helvetin hikistä nykyään pelata tätä. :D
Alkaa kyllä aika kivasti kypsymään SBMM+koodaajat yhdistelmään.
On hetken jo tätä ollut, alkanut nauttimiskäyrä kääntymään laskuun pelin parissa jo tovi sitten, kun joka matsissa saa vääntää kädet hiessä. Saisi omasta mielestä olla ranked-matsit erikseen, niin voisi välillä ihan rennosti pelailla työpäivän jälkeen perusmatseja ilman että tekee mieli ohjaimia katkoa :D
 
Itsellä ei ole tullut koodaajia kyllä vastaan oikein yhtään moneen kuukauteen PC-puolella kuitenkin pelailen päivittäin, voittoja kertynyt nyt 203, K/D 3.5 :)
 
Itsellä ei ole tullut koodaajia kyllä vastaan oikein yhtään moneen kuukauteen PC-puolella kuitenkin pelailen päivittäin, voittoja kertynyt nyt 203, K/D 3.5 :)
Tuntuu olevan et osalla ei tuu ollenkaa ja osalla (niinku meillä) niitä tulee warzonessa joka kerta ku pelaa(vähintää kerran), noh SBMM ku laskee muutaki ku pelkän kd:n :)
Sen verran pitää sanoa, et koodarit on muutunu kolmen viime viikon aikana siintä selvästä aimista enemmänki selvii wallhack käyttäjii ketkä ihan kylmästi seuraa sua seinien läpi sen enempää sitä peittelemättä, muutama selvä aimeri tullu vastaa vaa.
Viimeks eileen tuli ilmotus et on taas bannattu joku huijari minkä oon reportannu.

Moni on sanonu ku meidänkaa pelaa niin tulee enemmän huijareita vastaa kun omissa peleissä(ihan alusta asti), en sit tiiä mistä se johtuu... liekkö meitä sit reportattu enemmän tai jotaa, ei meidän poppoolla kumminkaa o kd:t "ku" siinä 2.5-1.3, reilu 100 voittoa kaikilla, riippuen vähä kuka millonki pelaa.
 
Sen verran pitää sanoa, et koodarit on muutunu kolmen viime viikon aikana siintä selvästä aimista enemmänki selvii wallhack käyttäjii ketkä ihan kylmästi seuraa sua seinien läpi sen enempää sitä peittelemättä, muutama selvä aimeri tullu vastaa vaa.
Saman olen huomannut. En juuri aimbotteja ole enää omissa peleissä nähnyt, mutta lähinnä noita seinillä pelaavia.
Sen kuitenkin huomaa, eli kyse ei ole siitä että jollain on vain mahtava gamesense ja maailman parhaat kuulokkeet. Ne kyllä tunnistaa, tai tajuaa viimeistään killcamista että oli kyseessä vain hyvä pelaaja hyvillä luureilla.

Aiemmin näkyi kyllä täysin selviä aimbotteja.

Onhan tässä pelissä myös nähty sellaista hauskaa bugia, että konsolin aim assist on välillä lukinnut seinien läpi.
 
Itellä näkyy silloin tällöin viholliset seinän/katon läpi semmoisena ”väreilevänä” kohtana. Parhaiten huomaa harmaan kattopellin läpi.
en tiä onko jotain rtx tuomia bugeja vaiko mitä.
ihan mukava bugi sinällään, tosin en ole raaskinut keskelle peltiä ruveta ampumaan.

muilla vastaavaa havaintoa?
 
Onko muilla oheisen kuvan kaltaista ongelmaa, eli savupiippujen tai tulipalojen savut jää näytölle "jumiin" tai näkyvät edessä olevien objektien läpi?
 

Liitteet

  • IMG-20201130-WA0013.jpeg
    IMG-20201130-WA0013.jpeg
    2,7 MB · Luettu: 127
Itellä näkyy silloin tällöin viholliset seinän/katon läpi semmoisena ”väreilevänä” kohtana. Parhaiten huomaa harmaan kattopellin läpi.
en tiä onko jotain rtx tuomia bugeja vaiko mitä.
ihan mukava bugi sinällään, tosin en ole raaskinut keskelle peltiä ruveta ampumaan.

muilla vastaavaa havaintoa?
Itsekin huomannut tämän, varsinkin jo kattoo tähtäimen läpi niin välillä näkee ihan suoraan missä vihollinen menee. Näkyy juurikin tuollaisena "väreilynä".
 
Uusi Warzone kartta 16.12.
Toivottavasti on iso kartta, eikä mikään uusi miniroyale kuten BO4 Blackout oli uutena karttana se pieni saari. Voi kyllä olla....

Battle Royale is set to go beyond Verdansk: prepare to drop into a new Warzone map and mode at launch. Warzone’s arsenal gets even bigger with over 30 Black Ops Cold War base weapons, as well as Blueprint variants! Also, make sure you’re ready to face down fellow prisoners of Warzone in a new Gulag experience.


EDIT: Kyllähän netin juttujen perusteella kyseessä olisikin juuri pienempi kartta, eli kuten Alcatraz Blackoutissa.
Toivottavasti olen toki väärässä.
 
Viimeksi muokattu:
Pelissä tällä hetkellä hauska bugi, voi ilmeisesti hankkia loputtamasti juggernautteja............. :rolleyes:

1607342607332.png



Tänää päivän ensimmäisen matsi ja kolme jugia yhdellä tiimillä. Pelit loppu sitte siihen. Patch notessa luki varmaan 2 kuukautta sitten että nyt on korjattu easter egg juggernautit, mutta meillä ainaki joka kolmannessa matsissa jugit, specialistit yms. vastassa.
Screenshot_1.png
 
Eipä tuota tällä hetkellä kauheasti napostele pelata kun joka toisessa matsissa on juggernautit ja niiden välissä koodarit.
 
Pieni karttahan sieltä tulee. Sekä uudet gulagit, yksi per kartta.
Alempana tuossa löytyy Warzone jutut.
Eikö ne jo aiemmin oppineet että älkää rajatko pelattavia ryhmien kokoja?

[uuden kartan] Planned playlists include Trios and Quads


Myöhemmin seasonissa tulee attack helicopter battle royaleen. Kuulostaa siltä että on ihan perseestä, pelin kannalta. :poop:
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Toimiiko muilla peli normaalisti? Itellä tuntuu et toimii huonosti jatkuvasti, usein heittää packet lossia 3-12 väliin. Sit taas pari peli että ei tuu ollenkaan? Servuissa jotain mätää ? Ja muutenkin fps droppia tulee välillä, jonka jälkeen taas pari peliä ettei mitään ongelmaa :D
 
Yksin pelatessa esim. Warzonea packetlossia on harvakseltaan. Mikäli pelaa kaverin kans esim. Duoa niin jostain syystä silloin tuota ilmenee paljon useammin...todella rasittavaa. Yleensä ei sinäänsä pelatessa ole kuitenkaan helposti havaittavaa...joskus serveri on taas jotain ihan kauheeta skeidaa, packetloss-kuvake näkyy punaisena ja ilmenee warppimista ja muuta tahmaamista.
 
Yksin pelatessa esim. Warzonea packetlossia on harvakseltaan. Mikäli pelaa kaverin kans esim. Duoa niin jostain syystä silloin tuota ilmenee paljon useammin...todella rasittavaa. Yleensä ei sinäänsä pelatessa ole kuitenkaan helposti havaittavaa...joskus serveri on taas jotain ihan kauheeta skeidaa, packetloss-kuvake näkyy punaisena ja ilmenee warppimista ja muuta tahmaamista.
Itellä täysin samat oireet... etenkin tuossa duossa nii enemmän tulee pelejä jossa ilmenee packet lossia, yms fps droppia. Alkaa vähä jo tympäsee
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Tasalta tulee uusi päivitys missä mukana toi minikartta.

Näemmä se attack helicopter tuleekin jo heti nyt, mielenkiinnolla odotan kuulostaako pahemmalta kuin se lopulta on. Vähän kuin ennen Warzonen julkaisua killstreakit mietitytti, ja loppujen lopuksi vaikutus on pieni.

Ei mainita mitkä ryhmäkoot tuossa uudessa kartassa on. Toivottavasti ei vain ne trio/quad mitä uhosivat aiemmin, luulis että on jo opittu.

WARZONE* (Update available 11PM PT Dec. 15)

Maps

  • Rebirth Island
    • An all-new Battle Royale experience for Warzone.
    • Intense, close-quarters action with a 40-player count and similar play style to Mini BR.
    • New Gulag available in traditional Battle Royale modes.
  • Verdansk
    • New Gulag
      • Prepare to be dragged to an interrogation room, strapped to a chair, and thrown into an all-new arena: a makeshift replica of the original Nuketown map layout with both home interiors and backyard barricaded off, focusing the duel to a confined central arena.
Events
  • Rebirth Island Seasonal Event
    • 16 new challenges for those dropping into Rebirth Island for the first time to earn Calling Cards, Charms, Emblems, Stickers, a special “Noxious” LMG Blueprint and more, along with additional secrets to uncover!
Modes
  • Rebirth Island: Resurgence
    • Respawn every 30 seconds until the final circle, or the last squad is left standing.
    • Killing an enemy provides you with extreme clarity on where the rest of that enemy team is located.
    • The Gulag is closed during this event (likely for some deep fumigation).
Weapons
  • Black Ops Cold Warweapons added:
    • 6 Assault Rifles, including the new Groza AR in the Season One Battle Pass System
    • 6 Submachine Guns, including the new Mac-10 SMG in the Season One Battle Pass System
    • 4 Marksman (Tactical) Rifles
    • 3 Light Machine Guns
    • 3 Sniper Rifles
    • 3 Pistols
    • 2 Shotguns
    • 3 Launchers, including the M79 Special launcher
    • 1 Melee weapon
Operators

  • Stitch (Warsaw Pact)
    • Unlocked via Battle Pass Level 0.
    • Legendary Operator Skin unlocked at Tier 100.
  • Vargas (Warsaw Pact)
    • Black Ops Cold War Operator available in Warzone starting in Season One.
  • Song (NATO)
    • Black Ops Cold War Operator available in Warzone starting in Season One.
Vehicles
  • Attack Helicopter
    • Similar to the regular Helicopter but with one major exception: Mounted on both side rails is a belt-fed minigun that can be controlled by squad members.
    • Available on both Verdansk and Rebirth Island at the start of Season One.
Progression
  • Career
    • Added new Career menu to track progression from Military Ranks to Season and Prestige Levels.
    • Progression menu removed from Barracks.
    • See Global section above for full Cross-Game Progression and Prestige details.
  • Gunsmith
    • Attachments unlocked for Black Ops Cold War weapons will be available through the Gunsmith, allowing players to modify weapons for use within Warzone.
Challenges
  • Daily Challenges
    • Coming to Season One: Receive a set of 3 new Daily Challenges every day from across 3 categories: Reconnaissance, Combat, and Support.
    • Swap Challenges in and out to suit your play style and optimize your progression.
  • Warzone Missions
    • Mastery Challenges and Missions from previous seasons remain available.
General
  • Removed the Juggernaut reward from Subway and Stadium Easter Eggs.
  • “Strange Magic” / “Time of the Season” Watch will no longer be visible through walls.
  • Players will be longer be able to clip inside of Loadout packages.
  • Added collision to Airport to prevent an exploit.
  • Addressed an issue where Park or Baker Operator Skin listings could show a repeating "Name" skin that could kick the player back to the menu when hovered over.
  • Addressed instances where War Tracks could continue to play when exiting vehicle.

 
  • Tykkää
Reactions: |le
Vähän tyhmä toi uusi pieni kartta. Odotin parempaa, mutta ei voi mitään.
Samoissa tunnelmissa. Pitänyt taukoa kys. pelistä, kun tullut korona-aikana sen verran reilusti pelailtua että alkoi puu maistua jo hommassa. Hommaa ei hirveästi helpota pelin SBMM jonka ansioista joka matsissa saa pelailla perse ja kämmenet hiessä.

Vähän turhan pieni on kyllä omaan makuun tuo mappi myös. Odotin edes hiukan suurempaa ja enemmän ns. Battle Royale -tyyppistä mappia, joita omasta mielestä esim. PUBGin kaikki mapit ovat tuntuneet. Olisi saanut tosiaan myös olla heti perus BR-moodi ton uuden moodin lisäksi, joka on vielä enemmän arcade-höttöä kuin tuon pelin BR-muoto.
 
Vähän tyhmä toi uusi pieni kartta. Odotin parempaa, mutta ei voi mitään.
En tiedä mistä te ne odotukset olette saaneet mutta kokoajan on ollut tiedossa että Blackoutin Alcatraz mapista tulee versio Warzoneen. Se on juuri tuommoinen pieni ja nopeatempoinen mappi.

Vasta ensi vuonna tulee se oikea uusi Battle Royale mappi niinkuin pelintekijät joskus aikaisemmin lupasivat.

Huonosti tehty tuo Cold Warin aseiden siirto peliin, osa aseiden palikoista täysin hyödyttömiä tuollaisenaan Warzonessa ja osa ei edes toimi niinkuin statseissa lukee?
 
Onko kellään samaa ongelmaa, että nostaessa kuvanlaatuasetuksia, varsinkin texturea highille, niin peli jäätyy ja kaatuu?

AMD 3900/2080ti
 
Onko kellään samaa ongelmaa, että nostaessa kuvanlaatuasetuksia, varsinkin texturea highille, niin peli jäätyy ja kaatuu?

AMD 3900/2080ti
On joo viimeaikoina ilmennyt tuollaista outoutta. tuon jälkeen peli kyllä jäätyy ja kaatuu jatkossakin siihen asti että kerran käy pelin omassa safemodissa (mitä ehdottaa käynnistäessä) ja sitten sammuttaa "hallitusti". Jotain graffa-asetusten kanssa sekoilua tullut nyt viimeisen parinviikon aikana. koneena mulla 2700x/2070. Näyttisajurit on uusimmat mahdolliset.
 
Itsellä esiintyi keskiviikkona erikoista FPS sukellusta.
5900X + RTX 3070 ja satunnaisesti dippas tyyliin puoleen fps.
Kaatumisia ei sentään onneksi näkynyt.

Asiasta toiseen niin hyvä että reagoivat nopeasti, vissiin melkosen paljon jengiä käytti bugia hyväkseen kun Reddit oli aivan täynnä videoita näkymättömistä ukoista:

 
Itellä rupes pingit vittuilemaan kummasti ton 20g päivityksen jälkeen. Seilaa 200-500 välillä. Ekaks anto lobyssa dev erroria, mut sain sen korjattua. Kellään muulla tätä ongelmaa?
 
Itellä rupes pingit vittuilemaan kummasti ton 20g päivityksen jälkeen. Seilaa 200-500 välillä. Ekaks anto lobyssa dev erroria, mut sain sen korjattua. Kellään muulla tätä ongelmaa?
Koko pelin ajan?
Mulla tuntui että tuota satojen ms pingiä näkyi warmupissa.

Varsinaisessa pelissä kyllä ihan normaalia tasoa, joka itsellä tarkoitta 60-70ms.
 
Koko pelin ajan?
Mulla tuntui että tuota satojen ms pingiä näkyi warmupissa.

Varsinaisessa pelissä kyllä ihan normaalia tasoa, joka itsellä tarkoitta 60-70ms.

Joo välillä tipahtaa 50 , mut sit kohta pomppii taas 200..400 jne.

Jouduin poistamaan pelistä jotain tiedostoja ja ajamaan scan&repair , jotta pääsin dev errorista eroon. Tiedä sit joutuuko asentamaan koko pelin uusiks..
 
Pingi on luultavasti asia mille ei mitään voi, onhan tässä ollut pitkin Warzone taivalta hetkiä kun tuntuu että osuu kohdalle huonoja palvelimia.
Uuden seasonin alettua toi voisi varmaan olla todennäköisempää.
Vähän luulen ettei siellä ihan suoraan pelaajamäärien mukaan lisätä palvelinresursseja, koska pelaajamäärät kuitenkin taas notkahtaa jonkin ajan päästä.
 
Ihan sama mitä pelimuotoa pelaa..warzone, normimulti vaiko kavereiden kesken custom matcheja. Yhtälailla pingi kusee ja alko heti päivityksen jälkeen. Noh latailen pelin uudestaan, ei mene ku 24h.. :D
 
On kyllä aika naurettava tää peli kasuaali kerran viikossa pelaajalle kun avaat launcherin niin lähes aina on joku kooltansa älytön päivitys odottamassa. Tällä kertaa hyväksyn, koska uusi kartta tullut sentäs. :rofl:

Toinen, et sit kun pääset käynnistämään pelin niin se pyytää ensitöikseen sammuttamaan sen... tän lisäks vielä alkaa latailemaan niitä shaderejä joka kerta. öö :darra:

Mutta itse pelinä pidän, PUBG tuli hakattua siihen saakka kun siihen botit tulivat, sit meni jokseenkin lopullisesti into ja toki ne cheatterit oli suurin syy.
 
On kyllä aika naurettava tää peli kasuaali kerran viikossa pelaajalle kun avaat launcherin niin lähes aina on joku kooltansa älytön päivitys odottamassa. Tällä kertaa hyväksyn, koska uusi kartta tullut sentäs. :rofl:

Toinen, et sit kun pääset käynnistämään pelin niin se pyytää ensitöikseen sammuttamaan sen... tän lisäks vielä alkaa latailemaan niitä shaderejä joka kerta. öö :darra:

Mutta itse pelinä pidän, PUBG tuli hakattua siihen saakka kun siihen botit tulivat, sit meni jokseenkin lopullisesti into ja toki ne cheatterit oli suurin syy.
Lisäks ilo pelata kun, joka päivä uusia ongelmia ko pelin kanssa. Millon mitäkin, en oo varmaa pelannu kuukautee yhtään matsia, että ois packet loss 0.
 
Mitäs ihmiset on mieltä noista Cold Warin aseista Warzonessa, onko niissä mitään käyttökelpoista? En ole vielä levuttanut yhtäkään pyssyä tappiin, mutta ensituntuman perusteella suurin osa joko selkeästi huonompia kun nuo MW:n tussarit, tai sitten sen verran övereitä (M16) että nerffiä on tulossa aika huolella.

Mutta: nyt kun jengi käyttää noita Cold Warin pyssyjä niin on oikeasti ollut virkistävää sotia muitakin kun niitä ainaisia meta loadoutteja vastaan. Lisäksi peli kuulostaa välillä jopa ihan oikealta sotatantereelta kun joka ukolla ei ole vaimenninta nokalla. Parasta kuitenkin on se, että nyt tulee itsekin mietittyä kahdesti että kannattaako ampua 200m päässä juoksevaa vihollista ja paljastaa sijaintinsa jokaiselle 500 metrin säteellä.

Ehkä eniten Warzonessa hitsaa juurikin tämä aspekti, peli on aivan väärällään pyssyjä mutta jos ei halua tarkoituksella antaa vihulle etulyöntiasemaa niin niistä oikeasti käyttökelpoisia on kourallinen. Muutenkin pelin meta on jotenkin poikkeuksellisen tunkainen omaan makuun. Pelkästään Monolithic suppressorin poistamalla saisi pelistä huomattavasti mielenkiintoisemman, silloin joutuisi edes valitsemaan että haluaako vaimennetun aseen vai paremman kantaman. Ehkä samalla nähtäsiin muitakin buildeja kuin tämä pakollinen mono/commando/pisin piippu/isoin lipas/vlk 3.0, joka on ainoa kilpailukykyinen buildi tällä hetkellä. Cold War -pyssyjen isompi rekyyli on myös ihan kiva juttu, joka alleviivaa sitä, että on aika naurettavaa kun Kilolla tai Graulla pystyt sädettämään puolen kilometrin päässä olevan snaipperin ilman mitään ongelmia.



Loppuun vielä omia huomioita pyssyistä joita olen kerennyt testailemaan sen verran että on muodostunut joku mielipide:

M16 - Varmaan nerffilistan kärjessä, vähän jopa hävetti käyttää tätä. Kaksi sarjaa ja henki pois vaikka täydet armorit.

Mac-10 - saattaa olla tällä hetkellä paras SMG koko pelissä, mutta pitää saada vielä loput palikat auki ennen lopullista tuomiota. Saattaa myös saada nerffiä, vaikuttaa sen verran hyvältä aseelta.

Krig 6 - Aika mitäänsanomaton perusrynkky, en oikein näe mitään syytä käyttää tätä jos haluaa pärjätä. Lähes kaikki MW:n rynsesterit ovat parempia.

Pelington 703 -Ihan OK snipa, mutta alhainen bullet velocity rampauttaa tämän aivan täysin. HDR tai SP-R ovat paljon parempia vaihtoehtoja melkein joka suhteessa.

MP5 - Tässä tuntuisi olevan kovempi rekyyli ja suurempi tulinopeus kuin MW:n vastaavassa, mutta rautatähtäimet ovat huonommat.
 
Ehkä eniten Warzonessa hitsaa juurikin tämä aspekti, peli on aivan väärällään pyssyjä mutta jos ei halua tarkoituksella antaa vihulle etulyöntiasemaa niin niistä oikeasti käyttökelpoisia on kourallinen. Muutenkin pelin meta on jotenkin poikkeuksellisen tunkainen omaan makuun.

Itselleni isoin miinus tässä pelissä on se, että loadoutit ovat olemassa. Tuntuu jotenkin aika ankealta pelata battle royalea jossa on aina samat aseet, kun minusta iso osa BR-pelien viehätyksestä perustuu juuri siihen satunnaisuuteen. Suoraan tämän seurauksena vihollisten ruumiiden loottaaminen keskittyy lähinnä armor platejen, kranaattien sekä killstreakkien keräilyyn, eikä suinkaan harvinaisempien aseiden etsimiseen.
 
Mitäs ihmiset on mieltä noista Cold Warin aseista Warzonessa, onko niissä mitään käyttökelpoista? En ole vielä levuttanut yhtäkään pyssyä tappiin, mutta ensituntuman perusteella suurin osa joko selkeästi huonompia kun nuo MW:n tussarit, tai sitten sen verran övereitä (M16) että nerffiä on tulossa aika huolella.

Mutta: nyt kun jengi käyttää noita Cold Warin pyssyjä niin on oikeasti ollut virkistävää sotia muitakin kun niitä ainaisia meta loadoutteja vastaan. Lisäksi peli kuulostaa välillä jopa ihan oikealta sotatantereelta kun joka ukolla ei ole vaimenninta nokalla. Parasta kuitenkin on se, että nyt tulee itsekin mietittyä kahdesti että kannattaako ampua 200m päässä juoksevaa vihollista ja paljastaa sijaintinsa jokaiselle 500 metrin säteellä.

Ehkä eniten Warzonessa hitsaa juurikin tämä aspekti, peli on aivan väärällään pyssyjä mutta jos ei halua tarkoituksella antaa vihulle etulyöntiasemaa niin niistä oikeasti käyttökelpoisia on kourallinen. Muutenkin pelin meta on jotenkin poikkeuksellisen tunkainen omaan makuun. Pelkästään Monolithic suppressorin poistamalla saisi pelistä huomattavasti mielenkiintoisemman, silloin joutuisi edes valitsemaan että haluaako vaimennetun aseen vai paremman kantaman. Ehkä samalla nähtäsiin muitakin buildeja kuin tämä pakollinen mono/commando/pisin piippu/isoin lipas/vlk 3.0, joka on ainoa kilpailukykyinen buildi tällä hetkellä. Cold War -pyssyjen isompi rekyyli on myös ihan kiva juttu, joka alleviivaa sitä, että on aika naurettavaa kun Kilolla tai Graulla pystyt sädettämään puolen kilometrin päässä olevan snaipperin ilman mitään ongelmia.



Loppuun vielä omia huomioita pyssyistä joita olen kerennyt testailemaan sen verran että on muodostunut joku mielipide:

M16 - Varmaan nerffilistan kärjessä, vähän jopa hävetti käyttää tätä. Kaksi sarjaa ja henki pois vaikka täydet armorit.

Mac-10 - saattaa olla tällä hetkellä paras SMG koko pelissä, mutta pitää saada vielä loput palikat auki ennen lopullista tuomiota. Saattaa myös saada nerffiä, vaikuttaa sen verran hyvältä aseelta.

Krig 6 - Aika mitäänsanomaton perusrynkky, en oikein näe mitään syytä käyttää tätä jos haluaa pärjätä. Lähes kaikki MW:n rynsesterit ovat parempia.

Pelington 703 -Ihan OK snipa, mutta alhainen bullet velocity rampauttaa tämän aivan täysin. HDR tai SP-R ovat paljon parempia vaihtoehtoja melkein joka suhteessa.

MP5 - Tässä tuntuisi olevan kovempi rekyyli ja suurempi tulinopeus kuin MW:n vastaavassa, mutta rautatähtäimet ovat huonommat.


Lyhyesti DMR-14 on pirun hyvä ja kaveriksi Dual Diamatti. Ei tarvi MW:n aseita enää käyttää, kunnes tulee nerffi.

E: Mac on kova jos haluaa hiukan enemmän rangea mitä pistoolilla.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: |le
Hyvin nopeutti uusi prosessori peliä. Vanhalla E3-1230v3:lla noin 80fps lukittuna ja tippuu joissain paikoissa alle 60fps jos on paljon pelaajia samassa paikassa, esim. Superstoren katto. Uudessa koneessa 5600x ja nyt fps on lukittuna 145 ja siinä se pysyy joka paikassa. Näyttiksenä oli molemmissa 6800, reso fullhd+135% ylösskaalaus pelissä.
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Toivotaan että jo ensi viikolla tulisi tuon DMR 14 nerffi, sekä Diamatti samalla.
Vähän mautonta menoa tällä hetkellä, eikä voisi vähempää kiinnostaa levelaa niitä BOCW puolella että pääsisi itse hyödyntämään.
Ei noita nyt aivan kamalasti tule vastaan, mutta huomattavan paljon ja on ne aika övereitä.

Nerffin jälkeen peliä voi taas pelata suhteellisen normaalisti seuraavaan battle passiin asti, kunnes tulee uudet aseet jotka on todennäköisesti taas alkuun OP.
Ihan "hauska" tapa kyllä yrittää saada jengiä ostamaan BOCW, kun "on pakko" päästä levelaa uusia aseita nopeasti. :poop:
 
Toivotaan että jo ensi viikolla tulisi tuon DMR 14 nerffi, sekä Diamatti samalla.
Vähän mautonta menoa tällä hetkellä, eikä voisi vähempää kiinnostaa levelaa niitä BOCW puolella että pääsisi itse hyödyntämään.
Ei noita nyt aivan kamalasti tule vastaan, mutta huomattavan paljon ja on ne aika övereitä.

Nerffin jälkeen peliä voi taas pelata suhteellisen normaalisti seuraavaan battle passiin asti, kunnes tulee uudet aseet jotka on todennäköisesti taas alkuun OP.
Ihan "hauska" tapa kyllä yrittää saada jengiä ostamaan BOCW, kun "on pakko" päästä levelaa uusia aseita nopeasti. :poop:

Nopeasti nuo levuttaa plunderissakin (nopeampaa kuin BOCW puolella), itellä meni varmaan 2-3h niin mac 10 & dmr täys levus jo. On kyllä pirun hyvä compo, K/d itellä junnannu 2.55 varmaan 4kk nytkun noilla pelaillut noussut jo 2.90:D voittojakin tuli nyt 200 mittariin;)
 
  • Tykkää
Reactions: TML

Statistiikka

Viestiketjuista
259 212
Viestejä
4 505 016
Jäsenet
74 340
Uusin jäsen
spacevector

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom