Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tilanne voi olla eri jos on pelkästään F2P Warzone.Älä huijaa just latasin yli 100 gigaa warzonee
Mulla meni myös ikuiseen looppiin päivitys, tai tarkemmin scan & repair.Itsellä ei suostunut Warzone päivittymään. Herjaa vaan että asennuksessa on jotain vikaa ja skannataan asennus. Peli on asennettu SSD levylle, joten pitäisi mennä aika nopeasti
->Skannasi ekana iltana monta kertaa, mutta tuli aina jokin virhe. Yritin edellispäivänä uudelleen->Skannaili 4 tuntia ja kun kyllästyin odottamaan, niin poistin pelin kokonaan ja laitoin latautumaan uudelleen. No eihän se 1 illassa ehtinyt latautumaan kokonaan, joten eilen yritin jatkaa latausta->Jäi lataus taas tuohon skannauksen ikilooppiin.
Mitähän ihmettä sitä voisi tehdä että pääsisi taas pelaamaan...? Voisikohan olla SSD Raid:sta olla menossa levy rikki. Muuten levypakka toimii kyllä täysin normaalisti.
Pitkästä aikaa tullut tätä pelailtua ja jostain syystä peli alkaa stutteroimaan aina yhden matsin jälkeen ja korjaantuu kun pelin käynnistää uudestaan. Oikein mitkään vinkit mitä googlella löytänyt ei ole auttanut. Pelaan maksimi asetuksilla ja fps on yleensä 100-180 välissä. Koneena 3900X, RX 5700 Xt ja 32GB ram. Onko muilla samaa ongelmaa tai vinkkejä miten tuon saisi korjattua?
Tämä auttoi! kiitoksia.Samaa ongelmaa oli pitkään, minulla auttoi tämä kikka:
1) Avaa Adv_options.ini, tiedosto löytyy kansiosta Documents - Call of Duty Modern Warfare - Players
2) Muokkaa "VideoMemoryScale" kohtaa ja laita siihen arvo 0.55, oletuksena taisi olla arvo 0.85
Jos saisin valita niin pelaisin ilman konsoli pelaajia.
Jos saisin valita niin pelaisin ilman konsoli pelaajia.
Ei se niinkään rekyylistä ole kiinni.ja mikähän tähän syynä? Itse pelaan konsolilla ja JOS saisin valita niin pelaisin ilman pc pelaajia. Rekyylin hallinta konsolilla pidemmälle matkalle ei onnistu läheskään niin helposti kuin pc:llä
Kokeile laittaa asetuksista aim assist pois päältä niin huomaat että kyllä se jotakin tekee.Pelaan itse pleikkarilla ja en kyllä itse ole ikinä huomannut olennaista hyötyä aim assistista. En tiedä sitten onko jotain erityistä palikkaa tms. millä tota saisi fiksattua aimbottimaiseksi. Mutta itse pyrin pelaamaan pleikkaripelaajien kanssa, pc:tä vastaan tuntuu olevan nykyään lähes mahdotonta.
Riippuu varmaan mihin on tottunut. Itse olen "vannoutunut" PC pelaaja, vaikka enemmän on pleikkarilla tullut elämän aikana pelattua. Siksi aim assistit konsolilla tekevät itselle enemmän haittaa, kun focus katoaa... Mielestäni kaikki saisi pelata ilman niitä (peleissä ei olisi tukea) alustasta huolimatta. Jäisi ps4 hakkereillekin vähemmän kikkojaPelaan itse pleikkarilla ja en kyllä itse ole ikinä huomannut olennaista hyötyä aim assistista. En tiedä sitten onko jotain erityistä palikkaa tms. millä tota saisi fiksattua aimbottimaiseksi. Mutta itse pyrin pelaamaan pleikkaripelaajien kanssa, pc:tä vastaan tuntuu olevan nykyään lähes mahdotonta.
Kyllä sen välillä olen pois laittanut kun olen kokeillut mitä se vaikuttaa. Lähinnä huomaan sen vaikutuksen esim. tilanteissa jossa tähtään yhteen kohtaan ja vihollinen juoksee poikittain tähtäimen poikki niin tähtäin hetken aikaa seuraa löyhästi kohdetta hieman liikahtamalla. Tästä en ole kuitenkaan todennut olevan pahemmin mitään hyötyä.Kokeile laittaa asetuksista aim assist pois päältä niin huomaat että kyllä se jotakin tekee.
Täysin samaa mieltä. Olisi hienoa että PC:llä voisi laittaa crossplayn pois päältä. Ei haittaisi vaikka peliin pitäisi jonottaa kauemmin.Niin eipä se siitä aim assistista taida kiinni olla kun tulee konsoli hemmoilta pataan. Peli vain suosii tietyissä tilanteissa konsoli pelaajia ja toisissa pc pelaajia. Ja konsoli puolelta löytyy kans semmosia jumal pelaajia että ei vaan pärjää. Kaikkineen minusta on vain pelkästään hyvä homma että on crossplay mukana. Tietty se että pakotetaan pelaamaan se päällä on hieman kyseenalaista.
Pum-pum-pelejä olen pelannut sekä hiirellä ja näppiksellä, että pädillä suunnilleen niin kauan kuin tämä on ollut mahdollista ja on se hiirellä ja näppiksellä huomattavasti helpompaa, assisteista huolimatta. Rutinoitunut pelaaja pääse kyllä nopeasti jyvälle lähes mistä tahansa ohjaustavasta.Pistooli gulagit konsolipelaajia vastaan on kyllä perseestä. Toki kranaateilla voi nuo matsit kääntää voitoksi, mutta stunnit/flashit ei aina auta, kun aim assist avittaa efektin aikana.
Pelikaveri kokeili jonkun aikaa sitten ohjaimella pelaamista ja yllätyin suuresti kuinka hyvin se pärjäs vaikkei konsolipelaamista harrasta. Ei se tietenkään omalla tasolla pelannut, mutta nopeeta pääsi jyvälle.
Eikö todella PC:llä saa crossplaytä pois päältä, vaikka konsoleilla saa? Mikähän logiikka tämän takana mahtaa olla?Täysin samaa mieltä. Olisi hienoa että PC:llä voisi laittaa crossplayn pois päältä. Ei haittaisi vaikka peliin pitäisi jonottaa kauemmin.
Lonkalta kun louskuttaa pislalla läheltä niin ampuminen on omasta mielestä paljon helpompaa eikä ole ongelmaa haastaa aim assist heppuja imoPistooli gulagit konsolipelaajia vastaan on kyllä perseestä. Toki kranaateilla voi nuo matsit kääntää voitoksi, mutta stunnit/flashit ei aina auta, kun aim assist avittaa efektin aikana.
Saan kyllä melkoisia p*skahalvauksia noista Halloween laatikoista.
Noh, ainakin on ollut melkoisen viihdyttävää voice chattia tämän Halloween tapahtuman ajan.Ehkä paskin idea ikinä laittaa tommosia jump scareja laatikoihin MIKSI??
Ilman mitään tutkimusta tai tietoa sanoisin, että kyllä uusille konsoleille jotain patchia pukkaa.Uusi xbox s x tilattu myös taloon ja yrittänyt etsiä, että olisiko tähän tulossa jotain patchia tuolle uudelle konsolille. en vaan ole löytänyt. Olisiko jollain parempaa tietoa tästä?
Nähtävästi JGOD tehny aiheesta videon. Muutenki ihan hyviä videoita tekee, kannattaa seurata.Juggerit vois heittää pois koko pelistä, sillä nykyään niitä löytyy aivan liikaa. Tänään kyllä voitettii lopputaistelussa tiimi joilla oli 2 juggeria, mutta se johtui pelkästään siitä että alue oli täydellisesti meidän puolella. Toinen peli sitte hävittiin juggerilla, joka ois ollu periaatteessa varma voitto.
Huonosti. Peli vaatii vähintään 12gb rammia. Kyllä se muuten pyörii ihan ok 1080p:llä, mutta muistin loppuminen aiheuttaa parin sekunnin välein tapahtuvaa nykimistäMiten tämä peli toimisi GTX 970, i7 4790 ja 8GB seteillä? Asetukset voin laittaa alas. Pitääkö unohtaa jo alkuun? Ei viitsisi +180gb ladata ja todeta ettei toimi ollenkaan.
Every weapon you’ve unlocked in Modern Warfare, as well as every weapon you’re going to unlock in Black Ops Cold War, is planned to continue to be available in Warzone.
^ Pelaan PC:llä, mutta en kyllä yhtään osaa sanoa mistä kyse. Tuossa sun GPU-Z kuvassa, kun se vielä näkyi, luki kyllä GPU usage 100% jos oikein muistan.
Aika hakuammuntaa, mutta toisaalla oli mainintaa tuosta Nvidia asetuksesta "prefer maximum performance" kun on ilmennyt mystisiä ongelmia stutterin tai pyörimisen kanssa.Joo, windowssista kun kattoo prossu huitelee sielä 80-90 % näyttis pysyy n.15% eilen sain sen nyt oikee 45% parani aika hyvin, nopealla googletuksella monella muullakin stutter ongelmaa 3080 näyttiksen kanssa, kaippa sieltä pian jtn ajuripäivitystä tulee
Aika hakuammuntaa, mutta toisaalla oli mainintaa tuosta Nvidia asetuksesta "prefer maximum performance" kun on ilmennyt mystisiä ongelmia stutterin tai pyörimisen kanssa.
On se varmaan kokeilemisen arvoinen.
Löytyy siis Nvidia control panelista:
Kuvan Program Settings välilehden kautta tämän saa toki laitettua päälle myös pelkästään Warzonelle. Kuvassa asetetaan globaalisti.
Eli Program Settings takana voi etsiä pelin, ja sitten asettaa sille tuon saman asetuksen. Global Settings puolelta jättää siis kuin se on.
Ehkä tämä voi olla parempi vaihtoehto, jos Warzone ainoa peli missä ongelmia.
Toki eihän tällä välttämättä ole mitään vaikutusta, ja voi vaatia ihan uusia Nvidia ajureita missä katsottu Warzone ja Ampere korttien yhteensopivuutta lisää.
Aika hakuammuntaa, mutta toisaalla oli mainintaa tuosta Nvidia asetuksesta "prefer maximum performance" kun on ilmennyt mystisiä ongelmia stutterin tai pyörimisen kanssa.
On se varmaan kokeilemisen arvoinen.
Löytyy siis Nvidia control panelista:
Kuvan Program Settings välilehden kautta tämän saa toki laitettua päälle myös pelkästään Warzonelle. Kuvassa asetetaan globaalisti.
Eli Program Settings takana voi etsiä pelin, ja sitten asettaa sille tuon saman asetuksen. Global Settings puolelta jättää siis kuin se on.
Ehkä tämä voi olla parempi vaihtoehto, jos Warzone ainoa peli missä ongelmia.
Toki eihän tällä välttämättä ole mitään vaikutusta, ja voi vaatia ihan uusia Nvidia ajureita missä katsottu Warzone ja Ampere korttien yhteensopivuutta lisää.
Tuli juuri uudet Nvidia ajurit 457.30, siellä näkyi että tälläinen ongelma korjattiin:PCLLÄ PELAAVAT:
Elikkäs sellanen problemo kun tuossa päivitin Strixi 3080 OC aluksi pelas hyvin 190-220 fps kokoajan jostain syystä nyt yhtäkkiä fps on vain 110-130 pientä stutteriakin myös..
[Warzone][RTX 30 series]: Users may see a drop in performance during gameplay.[3132127]
pistetääs samantien lataukseen ja testiinTuli juuri uudet Nvidia ajurit 457.30, siellä näkyi että tälläinen ongelma korjattiin:
Sulla toki löytyi jo pari säätöä millä parantui, mutta ajureista ehkä todellinen ratkaisu.
Aina toki voi olla että tässä kyse eri ongelmasta.
Tuli juuri uudet Nvidia ajurit 457.30, siellä näkyi että tälläinen ongelma korjattiin:
Sulla toki löytyi jo pari säätöä millä parantui, mutta ajureista ehkä todellinen ratkaisu.
Aina toki voi olla että tässä kyse eri ongelmasta.
Juggerit vois heittää pois koko pelistä, sillä nykyään niitä löytyy aivan liikaa. Tänään kyllä voitettii lopputaistelussa tiimi joilla oli 2 juggeria, mutta se johtui pelkästään siitä että alue oli täydellisesti meidän puolella. Toinen peli sitte hävittiin juggerilla, joka ois ollu periaatteessa varma voitto.
Nähtävästi JGOD tehny aiheesta videon. Muutenki ihan hyviä videoita tekee, kannattaa seurata.
E: stadiumilta saa vissiin kans 1-2 juggeria ja niitä voi löytyä myös bunkkereista
- Removed Juggernauts from Bunker puzzles
PRIVATE WARZONE
We're excited to launch a beta version of Private Warzone matches! This requires various player counts to start the match and we have three modes available:
- BR - 50 players required to start (also has squad variations)
- Plunder - 30 players required to start (also has squad variations)
- Mini BR - 24 players required
Please share any bugs you encounter along with your feedback!
Ei ehkä suoranaista stutteria, mutta tuntuu latenssi huonommalta kuin ping:stä voisi päätellä. Kaikessa kamala viive.Muilla PC:llä stutteria viimeisimmän päivityksen jälkeen?