Call of Duty: Modern Warfare II (PC, PS5, PS4, XBOX One, S/X)

Kovasti tuntuu kaatuilevan. Meillä pienet kolmen koneen lanit ja kaikilla kaatunut vähintään kerran viiden ekan pelin aikana.
 
Ihkusti toimii pc:llä 1080ti ja 1440p. Liikkuvuus ei oötunrunut niin epämiellyttävän kankeeta ja raskasta miltä ps5:lla se tuntui.
 


Squad spawning. Mietinki, että miksi ihmeessä tässä o nii erilainen flow ku paris edellises codis. Kannattaa tsekata spawn-logiikka tosta videosta.
 
Täällä on nyt kaatunut pari kertaa, ja kummallakin kerralla oli just alkamassa knockout matsi.

Fiilikset muuten ihan jees.
Tuntumalta aika erilainen kuin MW19. Tulee mieleen sellainen MW19 ja Cold War välimaasto. Kuvittelisin että se myös miellyttää laajemmin, kun noiden kahden pelin tuntumat on hyvin erilaiset ja toiset tykkää toisesta.

Visuaalinen rekyyli on aika kova edelleen, kuinka karu se oli sitten viime viikonloppuna?
Enkä tarkoita sitä että aseita tarvitsisi hallita erityisen paljon, vaan sitä kuinka sekavalta kuva näyttää kun ampuu.
 
Graafisesti peli on kyllä ihan hieno. Aseiden äänet tökkii pahasti, mutta eivätpähän CoD:t ikinä olleet erityisen realistisia tällä saralla. Kokeillaan vielä muutaman erän. :)

PC-pelaajat jos olette peliseuraa vailla, niin meidän Discord-kanavalla on "Call of Duty"-kanava jonne voi ja saa kerääntyä jos haluatte: Join the Rainbows & Unicorns Discord Server!
 
Täällä on nyt kaatunut pari kertaa, ja kummallakin kerralla oli just alkamassa knockout matsi.

Fiilikset muuten ihan jees.
Tuntumalta aika erilainen kuin MW19. Tulee mieleen sellainen MW19 ja Cold War välimaasto. Kuvittelisin että se myös miellyttää laajemmin, kun noiden kahden pelin tuntumat on hyvin erilaiset ja toiset tykkää toisesta.

Visuaalinen rekyyli on aika kova edelleen, kuinka karu se oli sitten viime viikonloppuna?
Enkä tarkoita sitä että aseita tarvitsisi hallita erityisen paljon, vaan sitä kuinka sekavalta kuva näyttää kun ampuu.
Eiköhän pelin edetessä sieltä löydy joku kiva smg joka ei savua ja tärisee ollenkaan millä näkee paremmin kuin hyvin ampua
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Yllättävän buginen tuntuu kyllä olevan PC:llä.

Kaverilla tullut pari kertaa mustaa ruutua jossa ainoa apu sulkea peli, ja itsellä taas just jumittui sama rundi ja lopulta tuli DC.
Sen lisäksi että meistä kaikilla tämä on kaatunut pari kertaa. Kaatumiset sattui vielä kaikilla samaan aikaan, eli ehkä tästä voi jotain serverien ongelmaa epäillä.
Jokainen näistä on muuten tapahtunut Knockout pelimoodissa, liekö vain sattumaa kun otanta vielä pieni. EDIT: No joo, heti perään kaatui kun TDM oli alkamassa. Toki tästä syystä ne betat taitaa olla olemassa.

Toi aseiden avaaminen on kyllä näin äkkiseltään melko hämmentävää, vaikka videoita aiheesta katselinkin aiemmin.
Ilmeisesti jotta saa SMG:n pitää nostaa DMR:ää joka taas aukesi AR:ää pelaamalla.
Nämä puut toki näkyy sieltä gunsmithin kautta, mutta silti on kyllä vähän hassu. Etenkin kun tämä avaamisen kriteeri ei lue siellä itse aseessa.
 
Viimeksi muokattu:
Näin alkufiilikset muutaman tunnin session jälkeen:

Perus kaatumis bugeja jotka ihan odotettavissa. Graafisesti tarpeeksi hyvä. Äänet parasta mitä tähän mennessä ollut koko sarjassa. Pelimuodoista Prisoner rescue on erittäin hyvä. Kaikki mapit on yllättävän hyviä, yks (en muista nimeä) on aavistuksen liian iso. Ui aivan p*skaa.

Bugien määrä on suhteellisen suuri, mutta positiivinen fiilis jäi silti.
 
Mites PC:llä pyörii verrattuna vaikka Cold War tai MW1, osaako verrata onko raskaampi esim. 20fps vähemmän tms. ?
 
Samallailla pyörii. AMD FSR ansiosta saattaa pyöriä paremminkin jos omistaa esim GTX 10xx sarjan kortin

3090 koneessa ja 4k @ 120fps näytön puolesta maksimi minne tähtää. DLSS Qualitylla onnistuu hyvin. Jos tässä MW2 oli myös DLSS eikä muutoinkaan ole pahemmin raskaampi niin taitaa olla aika turha sijoitus jokin 4090 ellei sitten raudanjano iske.

Kampanja voi olla taas raskaampi jos graffoja laitettu naksun tai pari koreammiksi. Se tralilerin vesi vaikutti vähän siltä.
 
DLSS ei näytä olevan betassa käytettävissä.
Ainakin omissa asetuksissa se on harmaana?
En nyt äkkiseltään keksi, että olisi jokin asetus joka estää sen käytön. Toki asetus siellä on, eli viimeistään julkaisussa tarjolla.

Itsellä 5900X+3080 @ 3440x1440 kaikki about high:lla pyörii jossain 110 fps tuntumassa.
 
DLSS ei näytä olevan betassa käytettävissä.
Ainakin omissa asetuksissa se on harmaana?
En nyt äkkiseltään keksi, että olisi jokin asetus joka estää sen käytön. Toki asetus siellä on, eli viimeistään julkaisussa tarjolla.

Itsellä 5900X+3080 @ 3440x1440 kaikki about high:lla pyörii jossain 110 fps tuntumassa.

Eli selkeesti DLSS Qualityn tarvii jos meinaa 3090 & 5900X saada 4K + 120fps, voi tehdä tiukkaakin.
 
Eli selkeesti DLSS Qualityn tarvii jos meinaa 3090 & 5900X saada 4K + 120fps, voi tehdä tiukkaakin.
En lähtisi tekemään mitään johtopäätöksiä BETA:n ja NVIDIAn optimattomien ajureiden perusteella. Antaisin asioiden kypsyä hetken aikaa.
 
En lähtisi tekemään mitään johtopäätöksiä BETA:n ja NVIDIAn optimattomien ajureiden perusteella. Antaisin asioiden kypsyä hetken aikaa.

No ihan totta, ajuritkin vielä trimmaamatta. Jäänyt aiemmin hiukan outo fiilis betoista kun sulavuus ei aina ole ollut hiottu kuntoon, tuntui stutteroivan johon ei CoDeissa ole totuttu.

Se fps varmaan paranee myös, mutta tuskin se enää kamalasti pomppaa esim. 90 --> 120. Mutta taitaa olla jo niin lähellä sitä minnä itse tähtää että tehtävissä on :thumbsup:
 
DLSS ei näytä olevan betassa käytettävissä.
Ainakin omissa asetuksissa se on harmaana?
En nyt äkkiseltään keksi, että olisi jokin asetus joka estää sen käytön. Toki asetus siellä on, eli viimeistään julkaisussa tarjolla.

Itsellä 5900X+3080 @ 3440x1440 kaikki about high:lla pyörii jossain 110 fps tuntumassa.
Sulla on fidelityfx cas tai amd fsr päällä. kyllä dlss voi käyttää.

mut ei kai kukaan käytä nuita tälläsissä adhd refleksi hipoissa ? (singleplayer sitten erikseen)
 
Eli selkeesti DLSS Qualityn tarvii jos meinaa 3090 & 5900X saada 4K + 120fps, voi tehdä tiukkaakin.
Noh, toi oli lonkalta ja alakanttiin heitto.
Muistelen vain nähneeni että fps ainakin joskus pyöri 110 paikkeilla niin mennään sillä.

Minkäänlaista fps lokitusta en tehnyt.
Ehkä tänään illalla voisi jos muistan.

Toki kuten escalibur jo sanoi, eipä betan perusteella kannata vielä päätellä.
Käsittääkseni erityisesti tälle betalle ei ole ainakaan Nvidialla ajureita.

Uusimmat Nvidiat on julkaistu 9.8. ja release pdf ei mainitse peliä lainkaan. Sitä en sitten tiedä että onko noissa Nvidian ajureissa joskus pelioptimointeja mistä ei mainita mitään.
Mutulla veikkaan että kunhan vaan kehottavat tuoreimpia, koska tuoreimmat. Pelihän käynnistäessä siis pyytää asentamaan tuoreimmat jos niitä ei ole, tosin tuon saa ohitettua.
 
Noh, toi oli lonkalta ja alakanttiin heitto.
Muistelen vain nähneeni että fps ainakin joskus pyöri 110 paikkeilla niin mennään sillä.

Minkäänlaista fps lokitusta en tehnyt.
Ehkä tänään illalla voisi jos muistan.

Toki kuten escalibur jo sanoi, eipä betan perusteella kannata vielä päätellä.
Käsittääkseni erityisesti tälle betalle ei ole ainakaan Nvidialla ajureita.

Uusimmat Nvidiat on julkaistu 9.8. ja release pdf ei mainitse peliä lainkaan. Sitä en sitten tiedä että onko noissa Nvidian ajureissa joskus pelioptimointeja mistä ei mainita mitään.
Mutulla veikkaan että kunhan vaan kehottavat tuoreimpia, koska tuoreimmat. Pelihän käynnistäessä siis pyytää asentamaan tuoreimmat jos niitä ei ole, tosin tuon saa ohitettua.

Joo, eikä kannata tuon takia munkaan vielä hikoilla, peli hommataan joka tapauksessa ja katsellaan sitten kun valmis että rullaako hyvin ja yhtä sulavasti kuin CW.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Sulla on fidelityfx cas tai amd fsr päällä. kyllä dlss voi käyttää.
Aijaa siinä on sellainen.
Ne oli ihan vakiona mulla noin, niin tietenkin kelasin että Nvidian kortilla vakiona DLSS olisi käytettävissä.
Tästä päättelin ettei sitä voi vielä käyttää.

Tarvitsee illalla testailla.

Tosin tässä on sellainen huono puoli, että peli on tuttuun codin tapaan erittäin blurri eikä AA:ta saa pois.
Tuolla fidelityfx cas sitä saisi kai pois, vähän Nvidia sharpen filterin tapaan.
Peli vaan sanoo filttereitä aktivoitaessa että vaatii tuetun pelin, johtuuko sekin siitä että fidelityfx:ää on käytössä?

Veikkaan että 1440p resoilla DLSS ilman mahdollista sharpenia tai sen kaltaista tekniikkaa on aivan liian suttuinen.
 
Nostalgian takia tulee kyllä kokeiltua ainakin ja ehkä jopa ostoon. Milloin tuo lauantain ilmaisen betan pystyy aloittaa lataamaan? Muuton takia 1000M netti vaihtuikin 50M nettiin täytyy ennakoida... Edellinen julkaistu codi oli ihan ok sitä ennen viimeksi pelannut juuri mw2.
 
Onko missään näkynyt tietoa milloin betan saa ladattua Steamista ilman ennakkotilausta? Pelaamaan pääsee käsittääkseni huomenna illalla, mutta olisi tietenkin kiva jos latauksen voisi hoitaa jo aiemmin.
 
Nostalgian takia tulee kyllä kokeiltua ainakin ja ehkä jopa ostoon. Milloin tuo lauantain ilmaisen betan pystyy aloittaa lataamaan? Muuton takia 1000M netti vaihtuikin 50M nettiin täytyy ennakoida... Edellinen julkaistu codi oli ihan ok sitä ennen viimeksi pelannut juuri mw2.
Onko missään näkynyt tietoa milloin betan saa ladattua Steamista ilman ennakkotilausta? Pelaamaan pääsee käsittääkseni huomenna illalla, mutta olisi tietenkin kiva jos latauksen voisi hoitaa jo aiemmin.
Ainoa tieto mitä itse nähnyt on se, että kuulemma viime viikonloppuna pleikalla open betan pelaajat pysty lataamaan vasta sitten kun open beta alkoi.

Ehkä joku kuka ei peliä ennakkotilannut pleikalla ja pelasi open betaa voi vielä varmistaa.

Noh, peli on onneksi suhteellisen maltillinen 17.4GB lataus.
Eli 50M netillä about 50 minuuttia?
 
Ainoa tieto mitä itse nähnyt on se, että kuulemma viime viikonloppuna pleikalla open betan pelaajat pysty lataamaan vasta sitten kun open beta alkoi.

Ehkä joku kuka ei peliä ennakkotilannut pleikalla ja pelasi open betaa voi vielä varmistaa.

Noh, peli on onneksi suhteellisen maltillinen 17.4GB lataus.
Eli 50M netillä about 50 minuuttia?

Kiitoksia!

Odotin koko paskaa 100-200gb. Soppelin kokoinen peli. Harmi olisi tänään ollut mukava pelailla ja kupitella mutta eiköhän se huominenkin mene.
 
Kiitoksia!

Odotin koko paskaa 100-200gb. Soppelin kokoinen peli. Harmi olisi tänään ollut mukava pelailla ja kupitella mutta eiköhän se huominenkin mene.
Eiköhän julkaisuversio tule olemaan 50-100GB. Ihan järkevää että räätälöivät tämän BETA:n vain oleellisen datan osalta. Eiköhän tälläkin kertaa yksinpeliä ja mahdollisesti co-op:ia on mahdollista asennella ja poistella erikseen.
 
Jos jollain löytyy ylimääräistä koodia PC:lle tai Xboxille niin otan ilomielin vastaan että pääsisi tänään vääntämään
 
Eiköhän tälläkin kertaa yksinpeliä ja mahdollisesti co-op:ia on mahdollista asennella ja poistella erikseen.
Nyt on ilmeisest sekin varmistunut, että halutessaan voi olla asentamatta Warzonen.
Varmasti monelle mieluinen uutinen.

MW19 kohdalla se oli niinkin asburdia, että Warzone oli ainoa pakollinen osa.
Eli vain multia pelaavien oli pakko pitää Warzone, kun taas vain Warzonea pelaavat pystyivät poistamaan kaiken muun.

Google Translate linkkinä saksalainen artikkeli:

 
Nyt on ilmeisest sekin varmistunut, että halutessaan voi olla asentamatta Warzonen.
Varmasti monelle mieluinen uutinen.

MW19 kohdalla se oli niinkin asburdia, että Warzone oli ainoa pakollinen osa.
Eli vain multia pelaavien oli pakko pitää Warzone, kun taas vain Warzonea pelaavat pystyivät poistamaan kaiken muun.

Google Translate linkkinä saksalainen artikkeli:

Tämä on hieno juttu. En pelaa Warzonea lainkaan, joten jos tuolla saisi vaikka sitä typerää "10KB koodimuutoksen vuoksi jokaisen pelaajan pitää ladata koko 150GB paketti uudestaan" -päivitysjärjestelmää sellaiseksi, ettei tarvitse ladata kuin 50GB aina kun tulee joku pikkupäivitys. :D

Toki Steam-versiossa voi olla muutenkin järkevämpi päivitysmalli, kun se tunnetusti sen mahdollistaisi, mutta jää nähtäväksi ovatko kehittäjät osanneet/halunneet hyödyntää sitä.

Edit.
Jos niitä koodeja saa kysellä, niin tänne kanssa kelpaisi. Ehtisi sitten pelailemaan yhden päivän enemmän. :D
 
Viimeksi muokattu:
Minulle kelpaa myös koodi nettikaupst nyhtävät liikaa päivän pelaamisesta. :D
Minä ihan mielenkiinnosta yritin vilkaista, että mitä niistä pyydetään. Hinta vaihteli 6-10€ välillä, mutta en löytänyt yhtään kauppaa, jossa niitä olisi ollut tällä hetkellä edes ostettavissa, eli listasivat vain hinnan ja sitten "not available at this moment". Kyllä minä ihan hyvin voisin vitosen maksaa siitä, että pääsee jo tänään testaamaan.
 
Aijaa siinä on sellainen.
Ne oli ihan vakiona mulla noin, niin tietenkin kelasin että Nvidian kortilla vakiona DLSS olisi käytettävissä.
Tästä päättelin ettei sitä voi vielä käyttää.

Tarvitsee illalla testailla.

Tosin tässä on sellainen huono puoli, että peli on tuttuun codin tapaan erittäin blurri eikä AA:ta saa pois.
Tuolla fidelityfx cas sitä saisi kai pois, vähän Nvidia sharpen filterin tapaan.
Peli vaan sanoo filttereitä aktivoitaessa että vaatii tuetun pelin, johtuuko sekin siitä että fidelityfx:ää on käytössä?

Veikkaan että 1440p resoilla DLSS ilman mahdollista sharpenia tai sen kaltaista tekniikkaa on aivan liian suttuinen.
Mitä nyt pari Youtube benchmarkkia pelistä katsonut niin DLSS:llä saa mukavasti terävämmän kuvan jo 1080p resolla verrattuna natiiviin, koska tuon moottorin AA blurraa kuvaa ikävästi kuten sanoit. 1440p ja isommilla resoilla kannattaakin sitten käyttää jo ihan suorituskyvyn puolesta. Mitään lisä sharpeninkeja ei käsittääkseni tarvitse edes käyttää.
 
Minä ihan mielenkiinnosta yritin vilkaista, että mitä niistä pyydetään. Hinta vaihteli 6-10€ välillä, mutta en löytänyt yhtään kauppaa, jossa niitä olisi ollut tällä hetkellä edes ostettavissa, eli listasivat vain hinnan ja sitten "not available at this moment". Kyllä minä ihan hyvin voisin vitosen maksaa siitä, että pääsee jo tänään testaamaan.
Enebasta löytyisi, tosin melko kovaan hintaan Buy Call of Duty: Modern Warfare II - Beta Access (PC/Xbox/PlayStation) PC Other key! Cheap price | ENEBA
 
Mitä nyt pari Youtube benchmarkkia pelistä katsonut niin DLSS:llä saa mukavasti terävämmän kuvan jo 1080p resolla verrattuna natiiviin, koska tuon moottorin AA blurraa kuvaa ikävästi kuten sanoit. 1440p ja isommilla resoilla kannattaakin sitten käyttää jo ihan suorituskyvyn puolesta.
Okei, no kuulostaa hyvältä.
Omalla silmällä MW/CW/VG tuota ei pystynyt 1440p resolla käyttämään entisestään lisääntyneen blurrin takia.

Kyllähän tuo ehdottomasti tänään testiin menee, nyt kun oppi että on se käytettävissä kunhan ottaa ensin pois Nvidialla varustetulla koneella oletuksena päällä olleet AMD:n tekniikat. :poop:
 
En mä käyttäisi sitä, lisää input lagia. Jos haluaa terävöittää niin Fidelity CAS ja sitä voi nostaa/laskea. Ei vie tehoja tai lisää input lagia.

Edit: Seison korjattuna, eipä näköjään, testaisin silti Fidelityfx CAS vs dlss näkyvyyden osalta.
 
Viimeksi muokattu:
Invasion pelimoodissa mikä oletettavasti raskaampi koneelle eli huonompi fps, niin ilman DLSS 3440x1440 sigun palikoilla pyöri about 100fps. Asetukset edelleen pitkälti high.
DLSS qualityllä nousi suunnilleen 120 paikkeille.

Tässä pelissä on näemmä DLSS lisäksi tuollainen DLSS sharpening, joka kuulosti alkuun lupaavalta.
Ihan sama vaikka sen heitti maksimiin, niin silti omaan makuun kuvan kyllä aivan liian suttuinen.
Taitaa tämä jatkaa samaa linjaa MW19/CW/VG kanssa, eli 4K resolla ei sitten enää ole suttuinen.

Eli piti kyllä heivaa tuo DLSS pois ja jatkaa FidelityFX CAS:llä.

En sitten tiedä olisko parempi kun tulee Nvidia suodattimille tuki ja saisi DLSS:n kaveriksi sharpen päälle.
Tosin antaako edes laittaa sellaista jos on DLSS, tai päteekö enää?

Joku näissä DLSS toteutuksissa on kyllä erilaista, koska Back 4 Blood näytti varsin skarpilta 1440p:llä vaikka oli DLSS.
 
No ensikokemukset pelistä ei kyllä oo kovin loistavat. Visuaalinen rekyyli on tosiaan aivan liikaa. Serverit on jossain kaukana, kun pingi pyörii jossain 70:n korvilla. Nettikoodi/tickrate tuntuu erittäin huonolta, kun TTK tuntuu olevan yllättävän pitkä codiksi, mutta TTD on käytännössä nolla (ja toki tuo pingi vaikuttaa tähänkin negatiivisesti). Ja AI pitäis saada pois moninpelistä. Lisäksi, ads-nopeus tuntuu olevan erittäin hidas tällä kertaa, joten kaikki aseet pitää rakentaa niin, että sitä saisi nopeammaksi. Ja vielä tuli mieleen yksi, liikkuminen on uskomattoman tönkköä.

Ja peli on myös raskas. 1080p, kaikki low/off, 5600x ja 2060 super, tyyliin 70-100fps invasionissa.
 
Ite tuossa testasin kans DLSS:ää eikä mene kyllä jatkoon. Invasionissa tuli joku max 10 fps lisää muttako tähtäsin kauaksi jollain 2x scopella niin aivan järjetön blurri, juuri sai selvää että siinä vihu on. Mutta ihan ok kait tämä pyörii (9900k+2080Ti), mutta toki lisääki sais olla, 80-100 fps 3440x1440 resolla. Eilen kaatuili kovastikki, tännään sitte ei kertaakaan.
 
No ensikokemukset pelistä ei kyllä oo kovin loistavat. Visuaalinen rekyyli on tosiaan aivan liikaa. Serverit on jossain kaukana, kun pingi pyörii jossain 70:n korvilla. Nettikoodi/tickrate tuntuu erittäin huonolta, kun TTK tuntuu olevan yllättävän pitkä codiksi, mutta TTD on käytännössä nolla (ja toki tuo pingi vaikuttaa tähänkin negatiivisesti). Ja AI pitäis saada pois moninpelistä. Lisäksi, ads-nopeus tuntuu olevan erittäin hidas tällä kertaa, joten kaikki aseet pitää rakentaa niin, että sitä saisi nopeammaksi. Ja vielä tuli mieleen yksi, liikkuminen on uskomattoman tönkköä.

Ja peli on myös raskas. 1080p, kaikki low/off, 5600x ja 2060 super, tyyliin 70-100fps invasionissa.

Hmm, en kyllä allekirjoita noita väitteitä, ainakaan kokonaisuudessaan. Ite pellaan 4g:llä enkä kyllä moiti nettikoodia, ainkaan jos vertaa tuohon edelliseen MW:een. Toki joo, joskus on tullu niitä WTF-kuolemia, mutta eihän tämä 4g oikein optimi ole nuin nopeaan pelaamiseen. TTK on kyllä mielestäni nopea, ainakin jos käytetty ase on etäisyydelle sopiva. AI pois moninpelistä, kyllä, ehdottomasti. Liikkuminen tuntui oudolta tuon edellisen MW:n jälkeen, mutta nyt ko pelannu jonku verran niin eipä tuota huomaa.

Perus-codia kait tämä, mutta maistuu. Toivottavasti launchissa on toimiva, muutamia bugejahan tuossa on tullu vastaan, mutta ei mitään maata kaatavaa imho. ADS tuntuu kyllä hitaalta joo, mutta sehän toisaalta on sama kaikille, oudoksuttaa kyllä.
 
ADS tuntuu kyllä hitaalta joo, mutta sehän toisaalta on sama kaikille, oudoksuttaa kyllä.

Jos se olis sama kaikille, se ois eri asia. Mut jänskästi taas mainostetaan innoissaan gunsmithiä, mutta ei siellä oo mitään valinnanvaraa, koska ads-nopeus pitää saada mahdollisimman nopeaksi tai ei pärjää millään samantasoista porukkaa vastaan. Sama juttuhan tossa mw2019 jo oli, paljon valinnanvaraa, mutta joka ase piti rakentaa samalla tavalla.
 
Tulokset eivät ole täysin vertailukelpoisia kun kartat oli eri, mutta laitoin Nvidian lokituksen päälle kahdeksi quick play eräksi.
Eli ilman DLSS ja DLSS quality asetuksella.
Tuossa ilman DLSS oli päällä FidelityFX CAS, mutta mulla ei ole tietoa minkälainen vaikutus sillä on fps:ään.

5900X + 3080 @ 3440x1440. Asetukset käsin käpistelty high, muutamalla normal/medium sekä blurrit ja depth of field pois.

Ilman DLSS avg fps 116 ja 99% fps 99.
DLSS kanssa avg fps 147 ja 99% fps 120, eli +26,7% ja +21,2%.

Onhan tuossa toki boostia ihan kivasti, mutta omaan silmään liian suttuinen.
 
Jos se olis sama kaikille, se ois eri asia. Mut jänskästi taas mainostetaan innoissaan gunsmithiä, mutta ei siellä oo mitään valinnanvaraa, koska ads-nopeus pitää saada mahdollisimman nopeaksi tai ei pärjää millään samantasoista porukkaa vastaan. Sama juttuhan tossa mw2019 jo oli, paljon valinnanvaraa, mutta joka ase piti rakentaa samalla tavalla.
Jep, totta töriset. Näennäistä valinnanvaraa on mutta se on tosiaan näennäistä. Toki se on ollu minusta niin kauan ko noita asekustomointeja on peleissä ollu, tuo ongelma, ainaki jossain määrin. Aina löytyy joku OP-buildi, ja tässä toki CoD taitaa olla omaa luokkaansa...
 
En sitten tiedä olisko parempi kun tulee Nvidia suodattimille tuki ja saisi DLSS:n kaveriksi sharpen päälle.
Tosin antaako edes laittaa sellaista jos on DLSS, tai päteekö enää?
Eikös sieltä Nvidian ohjauspaneelista saa laitettua sharpeningia ajuritasolla ihan mielensä mukaan mihin tahansa peliin?
Näin itse tein aikanaan kun pelasin Warzonea GTX 1060:llä ja mehut ei riittäny kuin 900p resoon.
 
Eikös sieltä Nvidian ohjauspaneelista saa laitettua sharpeningia ajuritasolla ihan mielensä mukaan mihin tahansa peliin?
Näin itse tein aikanaan kun pelasin Warzonea GTX 1060:llä ja mehut ei riittäny kuin 900p resoon.
Aivan juu, onhan se sielläkin.
Niin tottunut käyttämään noita overlay:n kautta laitettavia filttereitä.

En tosin tiedä pelastaako tuota DLSS:ää sharpenikaan.
Kyllähän tämä nyt ihan riittävän hyvin kuitenkin pyörii ilmankin, kun muutamaa asetusta viilasi lisää.

Reippaasti yli sadan kuitenkin pysytään aina nyt.
 
Onko vaan vielä niin paljon bugeja jotka aiheuttaa pingistä huolimatta viivettä vai onko nämä codin "ylijumalapelaajat" yliherkillä aisteillaan muuten vaan tappamassa kaikki team deathmatchissä. Tuntuu että vastapuolen pelaajat ei kuole millään vaikka kaistaa on, reititystehoa myös, nat-auki ja killcam näyttää aivan muuta kuin sitä mitä todellisuudessa tapahtuu. Hitmarkit vetelee aivan omiaan siihen verrattuna mitä omalla ruudulla tapahtuu.
 
Edelliseen lisätäkseni killcam näyttää about puolet siitä mitä teki vihollisen niittauksen eteen. Ei herätä nyt kovin suuria odotuksia jos non-beta on samanlaista kuraa.

Toivottavasti ei tule yhtä floppi mitä Battlefield oli.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 289
Viestejä
4 508 045
Jäsenet
74 349
Uusin jäsen
maaniman

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom