Call of Duty: Modern Warfare II (PC, PS5, PS4, XBOX One, S/X)

Jos noin räikeästä esimerkistä ei tajua, että pelejä käytetään politiikan apuvälineenä siinä missä muutakin mediaa, niin on kyllä aika naiivi maailmankuva. (Ja ei kai mielen pahoittaminen mitenkään liity asiaan?)
spede-pasanen-spede.gif

Totta vitussa pelejä on käytetty politiikan apuvälineinä. Sulla on todella naiivi maailmankuva jos et tajua mitä ajoin takaa. Tervemenoa ignoreen
 
Itseä ehkä hieman häiritsi ykkösen synkkyys. Tietynlainen huumori tyyliin Duke Nukem voisi sopia.
 
15.9. MP reveal ja seuraavana päivänä alkaa pleikan early access beta. Siitä pari päivää niin on pleikan open beta. Viikko näistä Xbox/pc samat.

Twiitin linkin takana kaikenlaista infoa, kuten betan päivämäärät.

 
Pelin ennakkotilaajat pääsevät pelaamaan yksinpeliä viikoa ennen pelin julkaisua:

 
Viimeksi muokattu:
Harkitsen jopa ennakkoon ostamista. Kävin steamissa ja perkele 70e maksaa. Ihanan kallista.

Se ensimmäinen MW oli mulle tosi hyvä peli! Ja melko varmasti tämäkin on vähintäänkin yhtä hyvä. Sit taas BF2042 oli sellaista paskaa että en betaa enempää tuu sitä ikinä pelaamaan.

Mutta täytyy odotella toi beta ja katsella mitä ihmiset puhuu.
 
Se ensimmäinen MW oli mulle tosi hyvä peli! Ja melko varmasti tämäkin on vähintäänkin yhtä hyvä. Sit taas BF2042 oli sellaista paskaa että en betaa enempää tuu sitä ikinä pelaamaan.

Mutta täytyy odotella toi beta ja katsella mitä ihmiset puhuu.


Samoja ajatuksia täälläkin (osittain). MW2019 oli sellainen rakastaa-ei rakasta peli ainakin mulle. Välillä sitä pelas ja toisinaan sen kiros alimpaan helvettiin. BF2042 beta tuli kanssa kokeiltua ja siihen se jäi, ei vakuuttanut.
 
Eipä ole enää montaa päivää kun pleikalla ennakkotilanneet pääsee jo pelailemaan.

Noh, ensi viikkoa odotellessa omalta osalta. Vähän kyllä 50/60 laittaisiko ennakkotilausta vetämään, ja olisi pari päivää enemmän aikaa betaa jauhaa.
Luotto peliin on kyllä todella kova MW19 jäljiltä, joten siinä mielessä tuskin tässä maksetaan sokkona roskasta a'la BF2042.

Tuossa vielä noi päivämäärät betalle, jos joku etsii:

 
Eipä ole enää montaa päivää kun pleikalla ennakkotilanneet pääsee jo pelailemaan.

Noh, ensi viikkoa odotellessa omalta osalta. Vähän kyllä 50/60 laittaisiko ennakkotilausta vetämään, ja olisi pari päivää enemmän aikaa betaa jauhaa.
Luotto peliin on kyllä todella kova MW19 jäljiltä, joten siinä mielessä tuskin tässä maksetaan sokkona roskasta a'la BF2042.

Tuossa vielä noi päivämäärät betalle, jos joku etsii:


Ennakkotilaus ei ainakaan kannusta pelitaloja tekemään parempia pelejä, vaan lähinnä keskittymään valheelliseen hypemarkkinointiin. En suosittele sitä kenellekään ennen kuin on oikeasti varmaa, että sieltä on tulossa priimaa ja tässä ei sellaista varmuutta ole ainakaan vielä. COD-sarjassa ikävä kyllä on useita floppeja, joten edellisen version kohtuullinen toimivuus ei ole tae tulevasta.

Josko tuon betan myötä alkaisi tihkumaan jo jotain oikeitakin arvioita nettipelistä.
 
Ennakkotilaus ei ainakaan kannusta pelitaloja tekemään parempia pelejä, vaan lähinnä keskittymään valheelliseen hypemarkkinointiin. En suosittele sitä kenellekään ennen kuin on oikeasti varmaa, että sieltä on tulossa priimaa ja tässä ei sellaista varmuutta ole ainakaan vielä. COD-sarjassa ikävä kyllä on useita floppeja, joten edellisen version kohtuullinen toimivuus ei ole tae tulevasta.

Josko tuon betan myötä alkaisi tihkumaan jo jotain oikeitakin arvioita nettipelistä.
No näinhän se tietenkin on ennakkotilaamisessa, eikä haittaa asiaa toistaa aina kun siitä puhutaan.
Onhan ennakkotilaaminen peleissä lähinnä huono asia.

Jos jotain hyvää pitää etsiä tuosta CODien hämmentävästä pleikkarit eka betaan jota jatkunut ties kuinka kauan, niin PC/Xbox pelaajana saa aika kattavat arvostelun kaltaiset videot yms nyt viikonloppuna.

Itsekin siis puhuin ensi viikolla PC:lle ennakkotilaamisesta.
Sehän on jo lähes arvosteluun perustuva ostos, kun kelaa että tulevana viikonloppuna pleikalla jauhetaan päivätolkulla ilman NDA:ta.
 
Makusaioita toki mutta itselle nimenomaan yksinpelit uponnut ja kovaa. Toivottavasti eivät tulevaisuudessakaan lähde avoimen maailmanpelleilyyn.
Joo, makuasioitahan nämä. Minä en henkilökohtaisesti saa noista ahtaista putkijuoksuista irti yhtään mitään, kun kaikki vähäinenkin tunne avoimuudesta ja omasta ajattelusta on viety pois. Täysin avoin maailma ei codeihin välttämättä sovi, mutta nyt on vedetty putki niin ahtaaksi, että heikompia huimaa. Tällaisena nämä ovat lähinnä sellaisia interaktiivisia ja naiiveja purukumileffoja, joissa katsoja voi satunnaisesti tehdä pieniä valintoja pakkoanimaatioiden katsomisen ohessa.

Nettipeli sen sijaan on se kantava voima minulle ja statistiikan perusteella useimmille muillekin. Samasta syystä kaikissa Battlefieldeissä ei ole yksinpeliä lainkaan ja siltäkin osin mitä niissä uudemmissa on ollut, niin ne ovat lähinnä kontrolleihin perehdyttämistä.
 
Itselle oli ennen oikein perinne että yksinpelikampanja sodittiin läpi loppuvuodesta kun codit tulivat marraskuussa. Itsellä ei ole koskaan tuo tateilla pelaaminen moninpelissä lähtenyt ja vanhemmiten tulee turpaan yhä enemmän huolella. Tänä vuonna ne joulunpyhät on aika onnettomat mutta jos yksinpelikampanja osoittautuu hyväksi, niin voisihan tuon pitkästä aikaa hommata ja verestää vanhoja muistoja.
 
Makusaioita toki mutta itselle nimenomaan yksinpelit uponnut ja kovaa. Toivottavasti eivät tulevaisuudessakaan lähde avoimen maailmanpelleilyyn.
MW2019 "Clean house" oli ehkä yks mieleenpainuvimpia kokemuksia koko oman pelihistorian ainana, todella hienosti tehty:


Toivon mukaan - ja vahvasti uskonkin - että vastaavia missioita tässä uudessa. Ainakin parit videot mitä nähnyt näyttänyt todella upeilta.

Itse pelaan näistä aina yksinpelin ensin läpi koskematta moninpeliin. Vaatii hieman itsekuria toisinaan, mutta usein julkaisuissa on moninpelissä jotain ongelmia muutenkin, niin ehtii sen muutaman päivän keskittyä tähän täysin rinnoin. Ja sitten on koko syksy/talvi aikaa jauhaa MP:a. PC:llä tottakai.
 
MW2019 "Clean house" oli ehkä yks mieleenpainuvimpia kokemuksia koko oman pelihistorian ainana, todella hienosti tehty:
Tuo on kyllä yksi omiakin selkeitä suosikkeja. Tuli ne saavutukset (vain laukaus per vihollinen ja ei itselle osumaa) sekä se oven läpi tappo myös saatua.
 
monenkos aikaa perjantaina pääsee betaa pelaamaan?
Jos omistaa pleikan ja on ennakkotilannut pelin, niin perjantaina kello 20:00.
Sama jengi voi ladata pelin jo huomenna kello 20:00.

Jos ei ole ennakkotilannut ja pleikka löytyy, niin betaan pääsee käsiksi sunnuntaina kello 20:00.
Lataus on siinä tapauksessa myös vasta sitten, tai ainakin näin callofduty.com artikkeli väittää.

Loppuvat sitten tiistaina.

PC/Xbox menee sitten viikon päähän samalla kuviolla, mutta To-Ma.
Tuolta codin sivuilta sai kuvan, että ennakkoon lataamista ei näillä alustoilla ole. Ainakaan sellaista ei mainita, ja pleikan kohdalla sanotaan että ennakkolataus on vain niille alustoille.

Täältä poimittu tiedot:

 
Eiköhän tästä tule vastaavaa CoD:ia kuin MW1 (2019) oli. En ole tietoinen että taustalla olisi ollut suuria muutoksia johdon tai tekijöiden suhteen. Toki pieni varovaisuus on aina järkevä, sillä tämä sarja on osannut pettää niin moneen otteeseen. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. (tm)
 
Hienoa, pääsee siis sunnuntaina jo PS5:llä testaamaan.

Pistin muuten juuri äsken merkille, että tämä on tulossa myös Steamiin. Lieneekö mitään "hyötyä" ostaa Activisioniin jossa aiemmat on (MW2019, CW, Vanguard? Tai toisinpäin, menetänkö jotain jos mieluummin hommaan Steamiin...? Ei kait noista muista mitään tähän periydy? Hieman sekava tämä kuvio, koska tuo koko MW on kadonnut ja on nykyään Warzone jne.
 
Pistin muuten juuri äsken merkille, että tämä on tulossa myös Steamiin. Lieneekö mitään "hyötyä" ostaa Activisioniin jossa aiemmat on (MW2019, CW, Vanguard? Tai toisinpäin, menetänkö jotain jos mieluummin hommaan Steamiin...? Ei kait noista muista mitään tähän periydy? Hieman sekava tämä kuvio, koska tuo koko MW on kadonnut ja on nykyään Warzone jne.
Niin outoa kuin se onkin, kuulemma nykyiset cod pointsit ei siirry jos nyt ostaa Steamistä.
Outoa siksi, että olettaisin pelin vaativan kuitenkin sen että kirjautuu myös sillä Activision/CoD tilillä kuten jo nykyään piti linkittää Battle.net kautta pelatessa.

En tiedä liittyykö tämä sitten johonkin Steamin alustan sääntöihin, tms.

Toi nyt on kuitenkin ainoa mikä tulee mieleen.
Skinit ja sellaiset tuskin edes siirtyy muutenkaan pelistä toiseen.
 
Niin tämähän on nyt tulossa sekä Bettle.net että Steam, hommaan mielummin Battle.net:iin kun tuo konsolien kanssa crossplay on ainakin toiminut hyvin aiemmin ja jos jotain linkitystä edellisiin tiedossa.

Betaa vois toki testata, tosin muistan kun joskus jäi huono maku suuhun kun ei ollut peli vielä pelituntumalta / ruudunpäivitykseltään yhtä sulavassa kunnossa kuin mihin tottunut.
 
Meitsille kyllä kelpaa se, että ihan niin järkyttävän paljoa ei tarvitse grindata auki aseita.
Näyttää muuten törkeen hyvältä toi käyttöliittymä, tosi kliini ja selkeä.




Se on muuten sitten tänään kello 19:30 MWII multi, Warzone 2 ja mahdollisesti myös sen DMZ moodin esittelyt.

 
Kevyet pieni setuppi tuohon illan CoD Next striimiin. :woot:




2.jpg
1.jpg
 
Meitsille kyllä kelpaa se, että ihan niin järkyttävän paljoa ei tarvitse grindata auki aseita.
Näyttää muuten törkeen hyvältä toi käyttöliittymä, tosi kliini ja selkeä.

Katoin pari kertaa ton videon + jonkun tubettajan tekemän videon aiheesta, mutta mulle ei ihan (vielä auennut). Eli onko tässä codissa nyt niin, että sä voit esim. M4:aan laittaa konepistoolin piipun, jolloin M4 konepistoolilla saadut tapot kerryttävät pisteitä konepistooleille ja näin aukaisee konepistooleille yleiseen käyttöön tähtäimiä jne.? Eli esim. joka konepistoolille ei enää jatkossa tarvitsisi ammuskella X määrä pisteitä, jotta eri tähtäimet yms. aukeavat, vaan riittää, että yhdellä konepistoolilla teet kaiken?
 
Katoin pari kertaa ton videon + jonkun tubettajan tekemän videon aiheesta, mutta mulle ei ihan (vielä auennut). Eli onko tässä codissa nyt niin, että sä voit esim. M4:aan laittaa konepistoolin piipun, jolloin M4 konepistoolilla saadut tapot kerryttävät pisteitä konepistooleille ja näin aukaisee konepistooleille yleiseen käyttöön tähtäimiä jne.? Eli esim. joka konepistoolille ei enää jatkossa tarvitsisi ammuskella X määrä pisteitä, jotta eri tähtäimet yms. aukeavat, vaan riittää, että yhdellä konepistoolilla teet kaiken?
Toimii käsittääkseni vain saman aseluokan sisällä.

Ovat arvatenkin laittaneet vaadittavan pistemäärän niin suureksi, että eroa aiempaan grindaukseen ei juuri ole.
 
Westie oli selittänyt aika hyvin ton uuden setin, tai ainaki ite hiffasin mistä kyse. Kannattaa kattoa sen video tubesta.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Huh, vaikuttaa todella nopeatempoiselta peliltä ja time to kill vaikuttas olevan todella lyhyt.

Mobiiliversio wz2;sesta näytti hyvältä. Voisi huvikseen kokeilla sitä.
 
Mitä tossa tota pelaamista oon kattonut, niin ampuminen näyttää yllättävän paskalta codiksi. Ihan kuin joku vetäis monitoria katuporalla joka kerta, kun ampuu.
 
Liian monelle alustalle tehty. Pöllitty kaikki modit kaikista peleistä eli tässä on vähän liikaakin contenttia. Kaikki toimii tyyliin kaikissa pelimuodoissa, joten kauhea kasa bugeja ja op systeemejä tiedossa, eikä mitään ehditä ikinä korjata. Pelikin näyttää todella nopealta.

Veikkaan, että tästä tulee kasa ongelmia ja bf floppi mutta aika näyttää.
 
Näyttipä aika ankealta, mitä tunnin kattelin. Petyin todella moneen asiaan. Ei dead silence perkkiä ja TTK joitain sadasosia eli aivan liian lyhyt. Mitä isompi TTK, sen parempi lähtökohtaisesti. Grafiikka oli hyvää, ei missään nimessä juurikaa parempaa kuin MW 2019 mutta se oliki huikean nätti peli aikaansa nähden. Toivottavasti o kiva kampanja ja DMZ nii saa jotai irti pelistä.

Warzone 2 en ehtinyt nähdä. Voi kiinnostaa, jos vähä nostavat skill gappia ja TTK ensimmäiseen verrattuna.

FOV slider on toivottavasti kaikilla konsoleilla.

Mutta tämä katsomisen perusteella. Huomenna vissii pääsee johonki aikaa testaileeki pleikalla ennakkotilanneena ja betan lunastaneena. Mihinkähä aikaa?

Edit: tekoälyn parannus vaikutti huikeelta. Toivottavasti o hypensä arvoinen (yksinpeli ja DMZ).

EDIT2: Tässä Youtubesta Xclusive Ace kommentit eiliseltä pelisessiolta multiplayerista
 
Viimeksi muokattu:
Katselin eilen nuo kaikki videot mitä juuri julkaistiin ja pakko myöntää että pidin näkemästäni.

Pikkuasiat ei haittaa mutta kunhan mitään ei suuremmin ole ryssitty itse pelissä/pelattavuudessa niin näyttää siltä että MW2019 saa ihan arvoisensa seuraajan tästä, mitä voi pelata pitkään.

Edit: En Warzonea ole niin kamalasti pelannut perus MP verrattuna, mutta loistava asia sekin että tulee tuo WZ2. Vähän alkoi ne samat nurkat jo kyllästyttään, ja tässä uudessa näyttäisi olevan juuri tuommoisia hyviä vanhoja rakennuksia yms. mitkä lisää kiinnostusta.
 
Mitä isompi TTK, sen parempi lähtökohtaisesti.
Olen eri mieltä.
Itse olen samaa mieltä, pidempi TTK parempi.
Pelin tärkeimmässä mekaniikassa, eli ampumisessa, on sen myötä sekä korkeampi skill floor että ceiling.

Siitä voidaan toki sitten vääntää loputtomiin, että miten se vaikuttaa kun otetaan huomioon kaikki muu.
Ehkä suurin miinus matalassa TTK:ssä on se, että se palvelee kämppimistä hyvin.

Huomenna vissii pääsee johonki aikaa testaileeki pleikalla ennakkotilanneena ja betan lunastaneena. Mihinkähä aikaa?
Kello 20:00.

Sunnuntaina kello 20:00 jos ei ole ennakkotilannut.

Käsitinkö oikein, että Warzone 2:ssa ei ole loadoutteja?
Juu ei ole, mutta oman aseen voi ostaa buy stationilta.
Kokonaista loadouttia sieltä ei saa, tai ainakin näin videoissa väitettiin.

Sitä en sitten tiedä, että onko mahdollisesti jotain spesiaaleja löytöjä kartassa mistä saisi koko setin.
 
Itse olen samaa mieltä, pidempi TTK parempi.
Pelin tärkeimmässä mekaniikassa, eli ampumisessa, on sen myötä sekä korkeampi skill floor että ceiling.

Siitä voidaan toki sitten vääntää loputtomiin, että miten se vaikuttaa kun otetaan huomioon kaikki muu.
Ehkä suurin miinus matalassa TTK:ssä on se, että se palvelee kämppimistä hyvin.


Kello 20:00.

Sunnuntaina kello 20:00 jos ei ole ennakkotilannut.


Juu ei ole, mutta oman aseen voi ostaa buy stationilta.
Kokonaista loadouttia sieltä ei saa, tai ainakin näin videoissa väitettiin.

Sitä en sitten tiedä, että onko mahdollisesti jotain spesiaaleja löytöjä kartassa mistä saisi koko setin.
Kiitos tiedosta. Olen niin samaa mieltä tosta, että mitä vähemmän palvelee kämppimistä pelin mekaniikat, niin sen parempi. Nyt puhutaan kuitenkin tällaisesta arcade-tyylisestä "juoksuhippa"pelistä, niin pysyisivät siinä. Sen takia itse olen oppinut pitämään pelisarjasta aikanaan.

Olen kyllä tosi tyytyväinen, että voi valita score streakit. Harmi, kun eivät vieneet pois kokonaan kill streakeja (jotta pelattais sentää joskus objectiveja, koska siitä saa scorea ja sitä kautta scorestreakeja), mutta ymmärrän toki, että tämä on hyvä puolivälin ratkaisu, jossa on jokaiselle jotakin.

Mutta mutta Dead Silencen ja/tai Ninjan poissaolo perkkinä harmittaa. Tänkin ratkaisun toki ymmärrän sen kannalta, että se palvelee perussunnuntaipelaajaa, joka voi saada tappoja istumalla huoneen kulmissa liikkumatta. Toivoisin, että Infinity Ward ainakin vaimentaisi multiplayeriin askelia sen verran, että se rohkaisisi porukkaa liikkumaan. Nyt ei näin vielä ole pre-betamatskun perusteella. On nimittäin CODeja, jossa askeleet on sen verran hiljaisia (ilman Ninjaa / Dead silencea), että ei tullut olo, että kuolee sen takia, että liikkuu. MW 2019 askeleiden äänet olivat aivan hirveän kovalla ja se yhdistettynä aivan hirveään karttasuunnitteluun tappoi innon pelata koko multiplayeria (SnD toimi jotenkin ja Ground War sekä Warzone ihan OK). Toivottavasti MW2 löytyy myös balanssi, niin saa multiplayerista jotain irti. Warzone 2.0:ssa voivat tietysti pitää askeleiden äänet ennallaan, koska siinä kartta on aivan valtava verrattuna multiplayeriin (6 vs 6).

Tykkään itse myös ainakin alustavasti tosta, että ei saa koko loadouttia ostettua Warzonessa. Meikästä battle royaleissa pitääkin olla hieman tuuria siinä, millä joutuu pelaamaan. Saa toki nähdä, miten tämä todellisuudessa vaikuttaa. Todellisuus voi olla ihan eri.

Mutta joo. Kai tässä nyt pitää odottaa, että pääsee betaa pelaamaan ihan kunnolla ja tehdä sit arviota, että jääkö peli vain yksinpelin pelaamiseen ja siitä suoraan myyntiin.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Westie oli selittänyt aika hyvin ton uuden setin, tai ainaki ite hiffasin mistä kyse. Kannattaa kattoa sen video tubesta.
Tää oli tosiaan hyvä selitys tuosta uudesta gunsmithistä.
Jgodin videon katsoin ensin, ja se ei kauhean selkeästi tuota selittänyt.

Tässä vielä video jos jotain muuta kiinnostaa:



Toivoisin, että Infinity Ward ainakin vaimentaisi multiplayeriin askelia sen verran, että se rohkaisisi porukkaa liikkumaan. Nyt ei näin vielä ole pre-betamatskun perusteella. On nimittäin CODeja, jossa askeleet on sen verran hiljaisia (ilman Ninjaa / Dead silencea), että ei tullut olo, että kuolee sen takia, että liikkuu. MW 2019 askeleiden äänet olivat aivan hirveän kovalla ja se yhdistettynä aivan hirveään karttasuunnitteluun tappoi innon pelata koko multiplayeria (SnD toimi jotenkin ja Ground War sekä Warzone ihan OK). Toivottavasti MW2 löytyy myös balanssi, niin saa multiplayerista jotain irti. Warzone 2.0:ssa voivat tietysti pitää askeleiden äänet ennallaan, koska siinä kartta on aivan valtava verrattuna multiplayeriin (6 vs 6).
Joo, näköjään jatkuu samalla linjalla MW19 kanssa.

TheXclusiveAcen video on hyvä yhteenveto multiplayer fiiliksistä, ja askeleet mainittu tuossa 5:20+.
Sanoo että ei ihan niin kovalla kuin MW19, mutta kuitenkin sen verran kovat että askelien perusteella voi ainakin joskus ampua valmiiksi.




En laittanut timestamppia, kun on muutenkin hyvä pätkä. Sopivan lyhyt ja ytimekäs.

Kuten sanoit, pitää itse päästä testaamaan niin voi tehdä lopulliset johtopäätökset.
Lähtökohtaisesti on kyllä aika hyvät fiilikset tästä pelistä.
 
Mä olen tällainen sunnuntaipelaaja enkä rehellisesti sanottua ymmärrä tätä footstep asiaa. Ikinä en ole varmaan edes askelia aikaisemmin kuullut
 
Kyllä askeleet on tärkeassä roolissa tällaisissa peleissä. Itsekkin kunnon kuulokkeilla aina pelaan, niin askeleita kuuntelemalla pystyy hyvin paikantamaan missä toinen menee.
 
Mutta mutta Dead Silencen ja/tai Ninjan poissaolo perkkinä harmittaa. Tänkin ratkaisun toki ymmärrän sen kannalta, että se palvelee perussunnuntaipelaajaa, joka voi saada tappoja istumalla huoneen kulmissa liikkumatta.
Päinvastoin ei se sunnuntaipelaaja noita tarvitse, vaan äänenvaimentimen ja ghost-perkin, jotta ei loista kartassa koko aikaa.
 
Päinvastoin ei se sunnuntaipelaaja noita tarvitse, vaan äänenvaimentimen ja ghost-perkin, jotta ei loista kartassa koko aikaa.
Mitään merkitystä ei ole noilla, jos meinaa liikkua ja askeleet paljastaa sijainnin. Ei tule yllätysfactoria
Mä olen tällainen sunnuntaipelaaja enkä rehellisesti sanottua ymmärrä tätä footstep asiaa. Ikinä en ole varmaan edes askelia aikaisemmin kuullut
Me muut kyllä ollaan. Ja sit kun tarpeeksi sunnuntaipelaaja kuolee liikkuessaan, niin kyllä se sit löytää ne nurkat, joissa istua. Tämä ei ole pelaajan vika, vaan pelimekaniikkojen. Tästä syystä puolustan myös ghostia (olettaen, että toimii vain pelaajan liikkuessa).
 
Päinvastoin ei se sunnuntaipelaaja noita tarvitse, vaan äänenvaimentimen ja ghost-perkin, jotta ei loista kartassa koko aikaa.
Tässäkin on tosin nyt iso muutos, eli noi perkit kun on jaettu kolmeen tasoon.
Ghost on ns. ultimate perk, jonka saa jossain kohtaa rundia™ viimeisenä.

Eli aika pitkään rundin alusta sulla ei sitä ole, vaikka on sen valinnut.

Videossa timestamp missä puhuu tuosta, jos ei toimi niin 4:50+.




Eli perkit ylipäätään toimii vähän kuten spesialisti ennen.
 
Siinä missä BF ja Siege menevät Fortniten suuntaan, sentään Infinity Ward yrittää pysytellä hieman vakavemmassa teemassa. Yksi näyte lisää kuinka paljon tässä on Sicario-leffojen vaikutteita. :)

1663318758078.png


Ykkösen trailerissakin Sicario-tyylinen musiikki luo upean tunnelman:




Onhan tässä "sitä jotain" :)
 
Viimeksi muokattu:
Tässäkin on tosin nyt iso muutos, eli noi perkit kun on jaettu kolmeen tasoon.
Ghost on ns. ultimate perk, jonka saa jossain kohtaa rundia™ viimeisenä.

Eli aika pitkään rundin alusta sulla ei sitä ole, vaikka on sen valinnut.
No onpas ihan helvetin typerä muutos taas. Muutos ihan vaan muutoksen vuoksi, kun yritetään korjata jotain mikä ei ole rikki. Mieluummin olisi sitten vaikka oma pelimuotonsa tuollaiselle, jos joku tuollaisesta tuosta muka pitää.

Ja siis perustuuko tuo matsin aikana kerättyihin pisteisiin, sillä tuossa videossa sanottiin, että "ansaitset nämä kaksi muuta perkkiä pelin edetessä"? Tarkoittaako tuo siis että parempia pelaajia palkitaan taas kerran antamalla mahdollisuus peppuraiskata muita vielä vähän enemmän ja nopeammin? Kommentoija videossa ei osannut sanoa tähän vastausta.
 
noit videoita kattoo ni liikkuvuus ja kaikki on taas ihan vimpan päälle hiottu. en tie miksi vanguard ja cold war tuntu niin hirveältä liikkua, tähdätä ja sitärataa. et mikä niissä sai pelin tuntuun niin hirveältä
 

Statistiikka

Viestiketjuista
257 000
Viestejä
4 465 826
Jäsenet
73 879
Uusin jäsen
Torvelo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom