Itse olen samaa mieltä, pidempi TTK parempi.
Pelin tärkeimmässä mekaniikassa, eli ampumisessa, on sen myötä sekä korkeampi skill floor että ceiling.
Siitä voidaan toki sitten vääntää loputtomiin, että miten se vaikuttaa kun otetaan huomioon kaikki muu.
Ehkä suurin miinus matalassa TTK:ssä on se, että se palvelee kämppimistä hyvin.
Kello 20:00.
Sunnuntaina kello 20:00 jos ei ole ennakkotilannut.
Juu ei ole, mutta oman aseen voi ostaa buy stationilta.
Kokonaista loadouttia sieltä ei saa, tai ainakin näin videoissa väitettiin.
Sitä en sitten tiedä, että onko mahdollisesti jotain spesiaaleja löytöjä kartassa mistä saisi koko setin.
Kiitos tiedosta. Olen niin samaa mieltä tosta, että mitä vähemmän palvelee kämppimistä pelin mekaniikat, niin sen parempi. Nyt puhutaan kuitenkin tällaisesta arcade-tyylisestä "juoksuhippa"pelistä, niin pysyisivät siinä. Sen takia itse olen oppinut pitämään pelisarjasta aikanaan.
Olen kyllä tosi tyytyväinen, että voi valita score streakit. Harmi, kun eivät vieneet pois kokonaan kill streakeja (jotta pelattais sentää joskus objectiveja, koska siitä saa scorea ja sitä kautta scorestreakeja), mutta ymmärrän toki, että tämä on hyvä puolivälin ratkaisu, jossa on jokaiselle jotakin.
Mutta mutta Dead Silencen ja/tai Ninjan poissaolo perkkinä harmittaa. Tänkin ratkaisun toki ymmärrän sen kannalta, että se palvelee perussunnuntaipelaajaa, joka voi saada tappoja istumalla huoneen kulmissa liikkumatta. Toivoisin, että Infinity Ward ainakin vaimentaisi multiplayeriin askelia sen verran, että se rohkaisisi porukkaa liikkumaan. Nyt ei näin vielä ole pre-betamatskun perusteella. On nimittäin CODeja, jossa askeleet on sen verran hiljaisia (ilman Ninjaa / Dead silencea), että ei tullut olo, että kuolee sen takia, että liikkuu. MW 2019 askeleiden äänet olivat aivan hirveän kovalla ja se yhdistettynä aivan hirveään karttasuunnitteluun tappoi innon pelata koko multiplayeria (SnD toimi jotenkin ja Ground War sekä Warzone ihan OK). Toivottavasti MW2 löytyy myös balanssi, niin saa multiplayerista jotain irti. Warzone 2.0:ssa voivat tietysti pitää askeleiden äänet ennallaan, koska siinä kartta on aivan valtava verrattuna multiplayeriin (6 vs 6).
Tykkään itse myös ainakin alustavasti tosta, että ei saa koko loadouttia ostettua Warzonessa. Meikästä battle royaleissa pitääkin olla hieman tuuria siinä, millä joutuu pelaamaan. Saa toki nähdä, miten tämä todellisuudessa vaikuttaa. Todellisuus voi olla ihan eri.
Mutta joo. Kai tässä nyt pitää odottaa, että pääsee betaa pelaamaan ihan kunnolla ja tehdä sit arviota, että jääkö peli vain yksinpelin pelaamiseen ja siitä suoraan myyntiin.