Cold warista olen kyllä todella samaa mieltä. En tiedä, mitä siinä tapahtui. Tykkäsin muuten sen pelin karkkivärimaailmasta.
juuri näin. itekki tykänny niistä mapeista ja värimaailmasta mut se liikkuvuus on jotenki arcademainen tai jotenki vaa saatu pilattua.
Tuossa Cold Warissa oli tosiaan selvästi vanhempi pelimoottori, siitä se iso ero syntyi.
Vasta Vanguard siirtyi käyttämään moottoria mikä oli MW19.
Tietenkin tollainen värimaailma ei riipu käytetystä moottorista, ja tässä MWII näyttääkin olevan tuollainen Cold War tyyppinen.
No onpas ihan helvetin typerä muutos taas. Muutos ihan vaan muutoksen vuoksi, kun yritetään korjata jotain mikä ei ole rikki. Mieluummin olisi sitten vaikka oma pelimuotonsa tuollaiselle, jos joku tuollaisesta tuosta muka pitää.
Ja siis perustuuko tuo matsin aikana kerättyihin pisteisiin, sillä tuossa videossa sanottiin, että "ansaitset nämä kaksi muuta perkkiä pelin edetessä"? Tarkoittaako tuo siis että parempia pelaajia palkitaan taas kerran antamalla mahdollisuus peppuraiskata muita vielä vähän enemmän ja nopeammin? Kommentoija videossa ei osannut sanoa tähän vastausta.
On kyllä omastakin mielestä vähän erikoinen muutos, ja juurikin tuntuu siltä että muutetaan vain sen takia että jotain muuttuisi.
Videossa Ace sanoi, että sen mielestä ei pystynyt vaikuttamaan siihen kuinka nopeasti ne tulevat käyttöön.
Eli ne vaan tulee kaikille tasatahtia rundin edetessä.
Ottamatta kantaa siihen että annetaan paremmille pelaajille lisää tapoja kairata muita, niin tämä tasatahtia homma taas pistää miettimään että mikä järki siinä sitten ylipäätään on?
Ainoa mitä itse keksin on se, että ehkä muuttaa rundin luonnetta loppua kohden?
Eli kill-/scorestreakejä alkaa kertymään, mutta sitten toisaalta jengi alkaa saamaan ghostia yms.
Nämä siis saa jotenkin "esivalittua" kuitenkin ennen rundia? Jos se on sitä että tarvii kesken rundin jostain valikosta käydä säätämässä noita käyttöön, niin jää kyllä tekemättä...
Juu valitaan kuitenkin siihen loadouttin ennen matseja.
Ne kaksi ensimmäisen tason perkkiä on heti rundin alussa käytössä.
Sitten rundin edetessä aktivoituu ensin se yksi sun valitsema tokan tason perk, ja vähän aikaa siitä se yksi kolmannen tason ns. ultimate perk.