Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko vaan vielä niin paljon bugeja jotka aiheuttaa pingistä huolimatta viivettä vai onko nämä codin "ylijumalapelaajat" yliherkillä aisteillaan muuten vaan tappamassa kaikki team deathmatchissä. Tuntuu että vastapuolen pelaajat ei kuole millään vaikka kaistaa on, reititystehoa myös, nat-auki ja killcam näyttää aivan muuta kuin sitä mitä todellisuudessa tapahtuu. Hitmarkit vetelee aivan omiaan siihen verrattuna mitä omalla ruudulla tapahtuu.
Jos se olis sama kaikille, se ois eri asia. Mut jänskästi taas mainostetaan innoissaan gunsmithiä, mutta ei siellä oo mitään valinnanvaraa, koska ads-nopeus pitää saada mahdollisimman nopeaksi tai ei pärjää millään samantasoista porukkaa vastaan. Sama juttuhan tossa mw2019 jo oli, paljon valinnanvaraa, mutta joka ase piti rakentaa samalla tavalla.
PC/Xbox kohdalla se on La-Ma.
Pleikat on toki viime viikonlopun jatkoksi myös tänään open beta.
Pleikat saa siis kokonaisuudessaan ~triplat open betaa vs pc/xbox.
Pleikan betat oli ilmoitettu myös 20.00 alkavaksi mutta 19.00 pääsi jo pelaan.Onko tähän olemassa joku kellon aika tänään, jolloin open beta tulee steamin ladattavaksi ? En ainakaan itse onnitunut löytämään miten tämän saisi tänään ladattua ilman tilausta pelattavaksi ?
MUOKS; Itse itselleni vastaten löysin seuraavaa :
" If you're waiting for the open portion of the beta on either PC or Xbox, you'll be able to download when the beta goes live for you on Saturday, September 24 at 10am PDT, 1pm EDT, 6pm BST, and 7pm CEST. "
Eli ilmeisesti 20:00 Suomen aikaan tänään.
Onko tähän olemassa joku kellon aika tänään, jolloin open beta tulee steamin ladattavaksi ? En ainakaan itse onnitunut löytämään miten tämän saisi tänään ladattua ilman tilausta pelattavaksi ?
" If you're waiting for the open portion of the beta on either PC or Xbox, you'll be able to download when the beta goes live for you on Saturday, September 24 at 10am PDT, 1pm EDT, 6pm BST, and 7pm CEST. "
Aiemmin tässä ketjussa oli tieto, että Battle.net puolella saisi jo heti ladattua open betan vaikka ei ole ennakkotilannut.Saako tuon kaikille avoimen betan ladattua Steamista, kun en löydä sitä sieltä ainakaan?
Onko tässä botteja matsien täytteenä eli invasionissa?
Vault Editionin sait jostain halvemmalla vai mikä maksaa 79€?79e maksoin kiltisti. Ihanan kallista. Ja näyttäs tulevan kosmetiikkaa ja välinettä rahaa vastaankin. Joten monet maksavat tästä satasia.
Itse en ainakaan pysty Battle.net:ssä laittamaan lataukseen.Aiemmin tässä ketjussa oli tieto, että Battle.net puolella saisi jo heti ladattua open betan vaikka ei ole ennakkotilannut.
Ilmeisesti Argentiinan Steamissa olisi 48€. Ihan OK-säästö.Nii saiko jostain kikkailtua halvemman hinnan? On tuo 69e tosiaan vähän suolainen.
Vaihda se game version betaksi.Itse en ainakaan pysty Battle.net:ssä laittamaan lataukseen.
Eilen illalla ainakin onnistuin kun etsi kyseisen pelin sovelluksesta ja vaihtoi game version kohtaan betan.
Ei löydy koko peliä Battle.net:stä itselläVaihda se game version betaksi.
Plussaa ylhäältä niin löytyyEi löydy koko peliä Battle.net:stä itsellä
Edit:
Lukekaa nyt edes vähän.
This game cannot be played yet.
Onko tähän olemassa joku kellon aika tänään, jolloin open beta tulee steamin ladattavaksi ? En ainakaan itse onnitunut löytämään miten tämän saisi tänään ladattua ilman tilausta pelattavaksi ?
Lukekaa nyt edes vähän.
Ei tietenkään jos open beta aukeaa kello 8Olen kyllä lukenut tuon itse kirjoittamani tekstin että 20:00 Suomen aikaa tänään aukeaa pelaaminen.
Edellinen kuva kertoo, että Battle.netin kautta tosiaan sai ladattua jo pelin, mutta pelaaminen sieltäkään ei vielä onnistu ennen iltaa.
Miten kikkailu tämä on ja vaatiikko VPN?Ilmeisesti Argentiinan Steamissa olisi 48€. Ihan OK-säästö.
Vaatii argentiinalaisen maksukortin.Miten kikkailu tämä on ja vaatiikko VPN?
Ja onkos kellään tietoa kiinnostaako Valvea noiden valvominen eli voiko tuosta saada tunnuksensa lukittua?
YouTube on täynnä ohjeita. En ole tietoinen että kukaan olisi saanut banneja tuosta, mutta jokainen tietty kikkailee omalla vastuulla.Miten kikkailu tämä on ja vaatiikko VPN?
Ja onkos kellään tietoa kiinnostaako Valvea noiden valvominen eli voiko tuosta saada tunnuksensa lukittua?
Kuulostaa ihan SBMM:ltä.En mä vaan kyllä pääse tähän peliin millään sisälle. Yleensä saa räiskinnöissä kohtalaisen helposti jotain 3kd-ration, vaikkei kauheasti edes yrittäisikään, mutta tässä on vaan vaikea päästä ees positiiviselle kd-ratiolle.
Eipä aktivoitunut betan lataus Steamissa nyt kahdeksalta. Onkohan se nyt sitten kuitenkin mahdollista vain Battle.netissä?
Höh, minulla ei ole Steamissa pelin sivuilla muuta kuin pre-purchase -mahdollisuus. Ei auta sivun päivittäminen, eikä Steamin käynnistäminen uudestaan. No, pitää sitten ladata sieltä battle.netistä.Täällä ainakin aktivoitui Steam myös.
Fovia vaa viel isommaksi.Ai että, tästä se taas lähtee. Ensimmäinen peli ja mukana vastustajien puolella yksi rank1 tyyppi, joka peppuraiskaa koko vastustajajoukkueen käytännössä yksinään ja loppustatseissa sillä 58 tappoa ja muilla jotain 2-12 väliltä. Tulee sellainen lämmin ja pörröinen fiilis tuollaisen jälkeen, kun samalla yrittää olla lyömättä nyrkillä näytön läpi. Tuo heppu taisi edetä 6 rankkia yhdessä matsissa.
Muuten lähti peli kyllä toimimaan ihan hyvin ja pyörii myös mukisematta. Tosin konekin on kohtuullisen tehokas, eikä tämä graafisesti ole mitenkään erityisen kummoinen, niin sietääkin pyöriä. Kontrolleja pitää kyllä vielä säätää ja muutenkin tuntui vielä jotenkin kömpelöltä ja vaikka laitoin foviksi 90, niin näkökenttä tuntui kapealta.
Jotain ne on eilisestä korjannut, luultavasti palvelimia jotenkin. Eilen vielä kaatui reippaasti, mutta tänään ei yhtään.Tämähän toimii yllättävän hyvin betaksi. 4 tunnin testailun aikana ei kaatunut kertaakaan.
Joo toi systeemi on erittäin sekava.Tuo asesysteemi on kyllä outo, assault riflet on yhtä lukuunottamatta kaikki auenneet mutta kaikki konepistoolit ovat edelleen lukossa jos haluaa custom setupin tehdä.
Codeissa ensimmäinen sääntö on laittaa voice chat kokonaan pois päältä. Ei sitä jollotusta kukaan kestä ja kun ei tässä kuitenkaan kukaan tee mitään tiimityötä sen voicen kautta, niin parempi hiljentää kokonaan.Yks matsi Dominationia ja eipä tarvi sitä enää pelata. Ihan älytöntä refleksihippaa ja taas muistui mieleen miks se oli bannassa, jotain ranskalaisia tms. teinikuspäitä siellä tietysti heti älisemässä ja soittamassa poppia mikkeihin...Ihan hullua miten nuo ADHD moodit tuntuu melkein täysin eri peliltä kuin Ground War.
Siellä valikoissahan on kasa mitä eri liikkeitä. En jaksanut alkaa niitä testailemaan, mutta satuin ohimennen huomaamaan että siellä oli mm. joku "dive", eli olisikohan ollut kyse siitä?Onkohan tuo joku bugi, kun joku/jotkut tuntui kohdatessa menevän pystystä makuulle mutta se animaatio tapahtui about nanosekunnissa!??
On tässä tosiaan kaikenlaista outoa tiktok-sukupolven kikkailua valikoissa ja noissa perkkien toiminnassa sekä aseiden unlock-tavassa, mutta ehkä ne siitä selkiytyvät. Itse peli on kuitenkin ihan sitä tuttua itseään ja toimii sujuvasti. Onhan tämä vähän tällainen täysihintainen DLC taas, mutta sitähän nämä tuppaavat olemaan. Positiivista kuitenkin, ettei tämä ole mennyt ainakaan paljoa taaksepäin edellisestä.Tämähän toimii yllättävän hyvin betaksi. 4 tunnin testailun aikana ei kaatunut kertaakaan. Tuo asesysteemi on kyllä outo, assault riflet on yhtä lukuunottamatta kaikki auenneet mutta kaikki konepistoolit ovat edelleen lukossa jos haluaa custom setupin tehdä.
Niin, en toki sitä diveä ole aiemmin nähnyt kuin omasta vinkkelistäni suoritettuna, niin en tiedä miltä sen pitäis näyttää, mutta jos oli se niin puuttui aika monta framea välistä. Ensin oli ukko pystyssä ja yhtäkkiä salamana olikin maassa makuulla. Sama pelaaja tuli kahdesti vastaan ja sama homma...Siellä valikoissahan on kasa mitä eri liikkeitä. En jaksanut alkaa niitä testailemaan, mutta satuin ohimennen huomaamaan että siellä oli mm. joku "dive", eli olisikohan ollut kyse siitä?