Call of Duty: Modern Warfare (2019)

Juuh, kyllä toi koronan ansioksi voidaan lukea että sai seasonin tehtyä. Tosin pääsin aloittaan seasonin aika paljon myöhässä, eli seuraavan luulis menevän ilman tämmöisiä talkoita.

Mutta on tää peli kieltämättä parantunut ihan hulluna siitä alun kaoottisuudesta kun oppinut noita karttoja matkan varrella. Tykkään aina vähän sekoittaa kaavaa, enkä änge sinne chokepointeihin, mielenkiintoisia paikkoja löytänyt mistä voi longshoteilla napsia kanojen lailla juoksevia vihuja. Ground War siis yleensä pyörityksessä.
 
Itse en ole niin paljon pelannut, että olisi mitään saumoja näitä battle passeja vetää level 100 asti. Oliskohan nyt jossain 60-70 tasolla menossa tuon 10 tason ilmaisen boostin jäljiltä. Pelaamisesta olen kyllä yleisesti ottaen nauttinut. Kaikki lisäosat M4A1 ja AK-47:n on avattu ja muitakin aseita levuttanut siinä sivussa. Nyt menossa tuo "Red Ruby" blueprint noilla kahdella aseella kun pitää eri tähtäimillä pelata tappoja. Tuon jälkeen varmaan laittelen käyttöön ihan uudet aseet ja alan niihin keräämään lisäosia. Mutta ehkä pieni tauko ennen sitä ettei sitten iske kyllästyminen :)
Joo, ei ole täälläkään nin paljoa napostellut, että olisin viitsinyt alkaa edes selvittämään miten nämä seasonit, battle passit jne. lisäkikkareet toimivat. Kovin sekavasti ne on toteutettu, eikä asiaa auta yhtään, että joka kerta peliä käynnistettäessä tulee jonnemaisia mainoksia asiasta ja jokaisen erän jälkeen näytetään lista random-saavutuksista battle pass -listalla, joista osa on vissiin maksullisia ja osa ei.

Minä haluan päästä nopeasti peliin ja yhtä nopeasti pois. Valikkosurffailu ja haasteiden keräileminen ei kiinnosta pätkääkään. Classeissa on käytännössä kaksi hyväksi havaittua komboa, joiden välillä vaihtelen. Eipä sillä, onhan se ihan kiva että on vaihtohetoja myös niille, jotka haluavat grindata tarroja ja muuta virtuaalitauhkaa, mutta hieman ahdistaa, kun niitä tuputetaan koko ajan muillekin.
 
Joo, ei ole täälläkään nin paljoa napostellut, että olisin viitsinyt alkaa edes selvittämään miten nämä seasonit, battle passit jne. lisäkikkareet toimivat. Kovin sekavasti ne on toteutettu, eikä asiaa auta yhtään, että joka kerta peliä käynnistettäessä tulee jonnemaisia mainoksia asiasta ja jokaisen erän jälkeen näytetään lista random-saavutuksista battle pass -listalla, joista osa on vissiin maksullisia ja osa ei.

Minä haluan päästä nopeasti peliin ja yhtä nopeasti pois. Valikkosurffailu ja haasteiden keräileminen ei kiinnosta pätkääkään. Classeissa on käytännössä kaksi hyväksi havaittua komboa, joiden välillä vaihtelen. Eipä sillä, onhan se ihan kiva että on vaihtohetoja myös niille, jotka haluavat grindata tarroja ja muuta virtuaalitauhkaa, mutta hieman ahdistaa, kun niitä tuputetaan koko ajan muillekin.
Joo kauas ollaan tultu "wanhan cunnon" CS:n ja Wolfensteinin ajoista kun oli erän jälkeen tapot ja kuolemat ja sitten seuraavaan rundiin. Ei ollut erinäisä unlockeja tms tauhkaa näytöllä. Kaipa se on sitten sitä nykyaikaa :)

Itse siinä mielessä eri linjoilla, että vaikka löytäisin jonkun 1-2 toimivaa loadoutia multiplayeriin tai ground wariin niin en kyllä jaksaisi niin tahkota koko aikaa. Varsinkaan kun en kiinnitä statseihin niin hirveästi huomiota. Itseäni ajaa eteenpäin juuri blueprintien unlockaus ja erilaisten asekombinaatioiden teko ja testaus. Tarroihin sun muihin en niin jaksa kiinnittää huomiota mutta ilman mitään tavoitetta vain parilla loadoutilla pelaillen en hirveästi tätä varmaan jaksaisi.
 
Luulin vielä eilen päivällä että tänään kello 20:00 vaihtuis season, mutta eilen viimeisiä officer tehtäviä tehdessä valkenikin että season vaihtuu vasta huomenna. Vielä on siis koko tämäkin ilta aikaa jauhaa viimeisiä tehtäviä tai rankkia yms.
Näin kyllä aiemmin kun mainostivat että 8.4., mutta enpä edes ajatellut asiaa vaan oletin että tietenkin se on tiistai kuten yleensä.

Aiemmin on aina tiistaisin tullut patchi (ellei ongelma ole estänyt), vaihtunut season, yms.
Mikähän on takana että keskiviikkoon siirtyivät tällä kertaa.

 
Hyvä puoli tuossa on se, että balanssi toimii ihan hyvin: ei tarvita uusia kikkareita/aseita menestyäkseen matseissa. Tappoja tulee P90:llä tai M4A1:llä mainiosti ja objectivet merkkaavat aseesta riippumatta. Mulle on epäselvää, miksi ihmeessä maksaisin jostain passista, mutta en kyllä ole tutustunut asiaan.

PS. Mistä näkee pelatut tunnit? On tullut hakattua tuota ns. aivan liikaa, ja haluaisin todeta asian numeroina.
 
Hyvä puoli tuossa on se, että balanssi toimii ihan hyvin: ei tarvita uusia kikkareita/aseita menestyäkseen matseissa. Tappoja tulee P90:llä tai M4A1:llä mainiosti ja objectivet merkkaavat aseesta riippumatta. Mulle on epäselvää, miksi ihmeessä maksaisin jostain passista, mutta en kyllä ole tutustunut asiaan.

PS. Mistä näkee pelatut tunnit? On tullut hakattua tuota ns. aivan liikaa, ja haluaisin todeta asian numeroina.
Juu siinä mielessä on hyvin balanssissa, että aseella kun aseella saa kyllä tappoja ja ei sentään ihan heittopussiksi joudu jollain pyssyllä. Passista taitaa saada ilmaiseksi aseita mutta muista kilkkeistä joutuu maksamaan halutessaan. Erilaisia blueprintejä, tarroja, hahmoja cod pointseja jne saa passin ostamalla.

Mielestäni nuo omat statsit näkyi "Barracks" osion kautta jostain. Olisko ollut joku stats kohta siellä.
 
Patch tippui just.
PC:llä 15.7GB, PS4 11.7GB ja Xbox 13.6GB.

EDIT: Myös siis Season 3 alkoi.

Tuossa patch notes:

GENERAL FIXES:
  • Lowered the max amount of XP and score given for Decoy Grenade assists
  • Backend fixes to help Memory Error 13-71 issues. If you’re still experiencing this error, please reach out to Activision Customer Support
  • Fixed a bug where more than one dog would be present in the squad walk in the main multiplayer menu
  • As an owner of a regiment, players could sometimes see an error when selecting another player in their regiment. This has been fixed
  • Fixed an issue where players were unable to skip cutscenes in the campaign while using keyboard and mouse controls
  • Fixed a bug where players were sometimes unable to see Clan Tags for other players in the Social Menu after restarting app, or going through a power cycle
  • Fixed an issue where some players could encounter graphical corruptions, causing their screen to have a black ‘shadow’ that followed them. This has been fixed
  • Fix for an area on St. Petrograd that lacked collision and allowed the Recon Drone to fly out of bounds
  • Fixed a bug that made clan tags appear twice
  • Fixed a bug that could prevent players from speaking to their team in a custom match if they switched teams after the match has started
AUDIO:
  • Lowered the volume of the plane audio during infil
  • Lowered the audio once you enter the Gulag
  • Reduced the volume of occluded far and distant weapons
  • Some footstep sounds while ADS and crouched were cut short on the distance you could hear them, depending on the surface type
WEAPONS:
  • Fixed an issue where “The Line Breaker” variant of the EBR could out perform the base version of the same weapon
  • Players with the "Cherry Blossom" variant of the Akimbo handguns could have broken animations while ADS on ladders. This has been fixed
  • Firing a smoke grenade with the under barrel 40mm smokescreen launcher did not emit any smoke from the grenade. This has been fixed
  • Attaching the Sniper Scope to the MK2 Carbine while in the Gunsmith would show a white, opaque lens. This has been fixed.
  • Tightened the pellet spread on the Slug 6-R Mags for the Model 680
  • Akimbo weapons now start with 2 extra magazines of ammunition instead of 1
  • Tightened up the hip spread on the VLK Rogue Shotgun
  • Decreased ADS spread for shotgun slugs
  • Added descriptions to slugs noting that longer barrels and chokes improve ADS accuracy
  • Updating names of weapons to match weapon logos
    • 725: “FTAC Equilibrium” renamed to “Cronen Equilibrium”
    • SA87: “FSS SA87 Heavy Stock Pro” renamed to “XRK SA87 Heavy Stock Pro”
    • RAM-7: “XRK Ranger” renamed to “FSS Ranger
    • Grau 5.56: “FSS 26.4" Archangel” renamed to “Tempus 26.4" Archangel”
SPECIAL OPERATIONS:
  • Added on screen text to call out when a player’s vehicle is damaged
  • Operation Headhunter: Fix for an error that could occur after launching the drone
  • Operation Headhunter: Fixed a bug where the minimap could overlap the Objectives on screen
  • Fall damage is now the same in Co-Op as it is in Warzone
WARZONE:
  • We now tell you how far away you are from your teammates while in a match
  • Fix for the gas mask animation interrupting and blocking players from deploying their parachute
  • Various exploit fixes
  • Fix for a bug where players were unable to revive teammates after getting interrupted during the initial revive animation
  • Fixed a bug where players could be killed by vehicles without being near the player
  • Fixed an issue that could display the incorrect rank on screen after the player’s game application had been suspended and reopened
  • Fixed an issue where deploying a Recon Drone would use the VO lines for a Personal Radar. That VO was also heard by all players on the map. This has been fixed
  • Fix for a bug where players could become invincible if they become downed while switching seats in a Tac Rover
  • While spectating a player in the Gulag, the option to redeploy your teammate would appear on screen, even though they cannot be redeployed. This has been fixed
  • If a player spectates the winning team of a BR match, the After-Action Report will display the winning team's score in the scoreboard tab. This has been fixed.
  • Fixed a bug where placing a Shield Turret on a teammate could kill them
PLUNDER:
  • Fixed a bug where players couldn’t swap out the M13 for any other weapon in the Plunder tutorial
BATTLE ROYALE:
  • Fix for players unable to self-revive in Solos
  • Increased price of Loadout Drop within the Buy Station to $10,000
  • Removed Blood Splatter and Screen Shake when being punched in the Gulag waiting area
  • Removed Loss Column from BR Leaderboard and replaced with Top 10s
  • Fixed issue with final circles occurring out of bounds or in undesirable areas
  • Fixed issue with Armor plates and Killstreaks being unusable under certain conditions
PC:
  • Several fixes to prevent crashes and improve stability

Sauce:

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: |le
Eikös pitänyt tulla 10 tieriä uuteen kauteen ilmaseks, mikäli season 2 passin oli jo saanut täyteen?
 
Hmm. Bugaakohan tuo Uzin piippu missioni nyt? Pitäisi olla kiinni "any barrel attachment", asennettuna 16.5" piippu, "wooden stock", on asennettuna ja sitten nuo .41 kaliiperin lippaat, on asennettuna. Tämän jälkeen pitäisi matsissa saada 2 longshottia ja tehdä se viidessä eri matsissa, eli yhteensä 10 longshot tappoa. Pari erää pelasin ja tavoitteet täyttyivät mutta ei tullut saavutuksia tuohon viimeiseen piippuun. Koitin vielä niin, että laitoin myös piippuun attachmentin (muzzle brake) mutta eipä sekään auttanut yhtään. Onko muilla ollut jotain ongelmia tämän attachmentin kanssa?

EDIT: Eiku hittolainen. Vissiin saa vaan olla noi kolme attachmentia kiinni ja mulla on enemmän kuin noi kolme.
 
Taitaa olla edellisen seasonin heiniä :smoke:
bp.jpg
Sivuilla tarjoo tämmöstä...
 
Kyllä mulla näkyi ihan pelissäkin tuo 20 tier skips versio myynnissä?
Katselin tuossa kun kävin pisteillä lunastamassa ihan normaalin ilman skippauksia.

Konsoleiden puolella kai flippaillut jotkut asiat, ja ainakin Redditissä huusivat vaan että käynnistä konsoli uusiksi. Jos siis ei näy jotain tms.

Mistään 10 tier skips edellisen tekemisestä en kyllä kuullut? Tuli tehtyä kokonaan viime seasonilla, ja nyt oli joku että lunasta jotain ja sillä se eteni yhden tierin mutta ei kyllä kymmentä. :D
 
Mistään 10 tier skips edellisen tekemisestä en kyllä kuullut? Tuli tehtyä kokonaan viime seasonilla, ja nyt oli joku että lunasta jotain ja sillä se eteni yhden tierin mutta ei kyllä kymmentä. :D
Se 10 tierin skip oli viime kaudella sellainen, että sinne yläpalkkiin tuli "Free bundle" teksti näkymään multiplayerin menussa ja sieltä "For you" osiosta sai sen 10 tierin skipin lunastettua.
 
Tulee kyllä hurjaa vauhtia päivitys, nyt ennätys 2,12KB/s....jospa sitä enstaina pääsis pelaan.

EDIT: Elähän mittään, nyt pölisee tulemaan melkein 300KB/s. Nettinä siis 100/100M
 
Se 10 tierin skip oli viime kaudella sellainen, että sinne yläpalkkiin tuli "Free bundle" teksti näkymään multiplayerin menussa ja sieltä "For you" osiosta sai sen 10 tierin skipin lunastettua.
Jostain myös luin, että jos on jo esim. tier 95 season 2 kaudella, niin automaattisesti pääset 100 tieriin ja ne jäljelle jäävät 5 tieriä siirtyy kauteen 3.

Esim. itse olin tier 92, kun ilmaiset 10 tulivat, mutta en saanut ilmaisia tierejä. Kerkesin kyllä pelaamaan season kakkosen läpi.
 
Kyllä mulla näkyi ihan pelissäkin tuo 20 tier skips versio myynnissä?
Katselin tuossa kun kävin pisteillä lunastamassa ihan normaalin ilman skippauksia.

Konsoleiden puolella kai flippaillut jotkut asiat, ja ainakin Redditissä huusivat vaan että käynnistä konsoli uusiksi. Jos siis ei näy jotain tms.

Mistään 10 tier skips edellisen tekemisestä en kyllä kuullut? Tuli tehtyä kokonaan viime seasonilla, ja nyt oli joku että lunasta jotain ja sillä se eteni yhden tierin mutta ei kyllä kymmentä. :D
Juu, ei täällä näy. Ja PC versiosta kyse
 
Täälä tulee about 400KB/s ja ladattavaa 85gigaa. Enpä olisi halunnutkaan päästä tänään MP vitosella rushimaan:mad: Pitihän tämä ostaa kun koukutti kivasti mitä nyt testailin viikonloppuna 52lvl verran.
Eipä ole tullut codia netissä hakattua kun viimeksi orkkis mw:tä boxilla..
 
Täälä tulee about 400KB/s ja ladattavaa 85gigaa. Enpä olisi halunnutkaan päästä tänään MP vitosella rushimaan:mad: Pitihän tämä ostaa kun koukutti kivasti mitä nyt testailin viikonloppuna 52lvl verran.
Eipä ole tullut codia netissä hakattua kun viimeksi orkkis mw:tä boxilla..
No sullahan tulee hurjaa vauhtia, ite pääsen ehkä kesällä pelaan.
 
Raivostuttavaa kun ei lataa, edellisessä updatessa samajuttu. Ekaks tulee muutaman sekunnin kohtuu nopeutta ja sen jälkeen tippuu matelemaan ja vähän ajan päästä stoppaa kokonaan. Ei väliä mikä alue. Aikaisemmat päivitykset tuli melkein koko letkun leveydeltä (1000M valokuitu).

Taitaa olla melkoisesti enemmän pelaajia kuin edellisissä CoDeissa?
 
vmp, viime perjantaista ladannu sitä 170Gb pakettia. toki ei nyt koko 24/7 kone päällä eikä edes koko aikaa.
taitaa lähteä koko peli koneelta..
 
Kummia ongelmia kyllä. Täällä kaikki päivitykset tulleet normaalisti täydellä kaistalla (mulla nyt joku 75M-liittymä). Mutta tuo 170GB taisi olla joku bugi, ja päivityksen oikea koko oli 20GB.
 
vmp, viime perjantaista ladannu sitä 170Gb pakettia. toki ei nyt koko 24/7 kone päällä eikä edes koko aikaa.
taitaa lähteä koko peli koneelta..
HAH :D Ite nyt 6h ladannu tuota uusinta 12,7Gb päivitystä, kohta ehkä 20% tullu... :sheadphones:

Nyt sentään tulee jo yli 400KB/s
 
Kannattaa kokeilla laittaa se lataus ihan hetkeksi pauselle ja sitten takaisin päälle, tuo auttoi ainakin itselle siihen että lähti lataamaan taas "täydellä" nopeudella.
 
Kannattaa kokeilla laittaa se lataus ihan hetkeksi pauselle ja sitten takaisin päälle, tuo auttoi ainakin itselle siihen että lähti lataamaan taas "täydellä" nopeudella.
On kokeiltu kaikki servut, bootit, pauset, sylkästy olan yli ja uhrattu pässi...mikään ei auta.
 
Tuo on kyllä välillä oikukasta, itsellä meinasi hirttää kiinni silloin kun tuota peliä ensimmäistä kertaa latasin, siihen taisikin mennä koko viikko vaikka kone oli sen 12h vuorokaudessa päällä.
 
Täällä 1 Gbps nopeudella lataili 0-3mb/s luokkaa, heitti erroria välillä ja lopetti. VPN amerikkaan ja tuli nätisti 15mb/s.
 
Tuo on kyllä välillä oikukasta, itsellä meinasi hirttää kiinni silloin kun tuota peliä ensimmäistä kertaa latasin, siihen taisikin mennä koko viikko vaikka kone oli sen 12h vuorokaudessa päällä.
Koitin tuota pausetusta vielä niin siihenhän se sit jämähti 0 KB/s :dead:
 
Tapahtuuko muilla PC pelaajilla sitä, että kun vaihtaa GW:stä johonkin muuhun esim. domination, tdm tai jopa warzone, niin FOV tuntuu olevan 60. Eli kuin pelaisi konsolilla. Muuta lääkettä en ole keksinyt kuin pelin uudelleen käynnistys?
 
Tapahtuuko muilla PC pelaajilla sitä, että kun vaihtaa GW:stä johonkin muuhun esim. domination, tdm tai jopa warzone, niin FOV tuntuu olevan 60. Eli kuin pelaisi konsolilla. Muuta lääkettä en ole keksinyt kuin pelin uudelleen käynnistys?
Mulla on käynyt tuota pari kertaa.
En edes tullut GW matsista, vaan ylipäätään alkoi uusi rundi jotain.

Ei siihen ole auttanut kuin pelin restart.
Hauskinta oli että kaveri kenen kanssa pelasin tapahtui ihan sama homma samalla hetkellä, eli jotenkin se tulee useammalle samasta "bugista".
Kerran muistan että rundissa missä se alkoi oli suurin osa konsolipelaajia. En tiedä bugaako siellä joku että se pakottaa myös PC pelaajalle konsolien FOVin tms.
 
Raivostuttavaa kun ei lataa, edellisessä updatessa samajuttu. Ekaks tulee muutaman sekunnin kohtuu nopeutta ja sen jälkeen tippuu matelemaan ja vähän ajan päästä stoppaa kokonaan. Ei väliä mikä alue. Aikaisemmat päivitykset tuli melkein koko letkun leveydeltä (1000M valokuitu).

Taitaa olla melkoisesti enemmän pelaajia kuin edellisissä CoDeissa?
Näköjään sama vika mulla.

Meinasin pelata wowia.. jaa jonot servulle. No laitetaas MW warzone kokeiluun. Jaa päivitys 12gb mitääh.

No kai tuon nopee lataa.. alle 1MB/s

Tjaah pitäskö mennä nukkuu.
 
Alueena ”Americas” niin tipottain lirahti päivitys sisään just ennen kun alkoi pelit.

On se hienoa kun nopee valokuitu :sgiggle:
 
Kymmenen aikaan heitin plegen tulille. 250mbit/s kuitu ja 12 gigan pätsi valui sisään himpun yli 5 minuutissa. Taisi kerrankin käydä tuuri latauksen kanssa :poop:
 
Kavereille tullut automaagisesti Xboxilla nämä päivitykset yöllä tms. etupeltoon, PC:llä joutunut viimeisten päivitysten aikana harvinaisen hidasta latausta katsella. Onkohan Warzone ilmaispelinä tuonut lisää PC pelaajia niin ettei meinaa maksaville asiakkaille riittää kaistaa. *mutuil*
 
Kavereille tullut automaagisesti Xboxilla nämä päivitykset yöllä tms. etupeltoon, PC:llä joutunut viimeisten päivitysten aikana harvinaisen hidasta latausta katsella. Onkohan Warzone ilmaispelinä tuonut lisää PC pelaajia niin ettei meinaa maksaville asiakkaille riittää kaistaa. *mutuil*
Jos ja kun se kuitenkin osalle porukasta tulee täydellä kaistalla, niin tuskin se pelkästä ruuhkasta johtuu. Hieman buginen viritys ylipäätään tuo battle.netin päivityssysteemi.

Ja tosiaan tännekin piti ladata se 170GB paketti useampaan otteeseen ennen kuin se meni onnistuneesti loppuun. Se siis lataa tuon sattuessa kohdalle koko pelin uudestaan, vaikka pitäisi ladata pelkästään päivitys. Tunnettu bugi, joka ei koske kaikkia ja jota eivät ole osanneet korjata.

Ei muuten tuntunut tuo uudistettu Backlot yhtään tutulta, vaikka MW4:ssä tuli tahkottua sitä varmaan satoja tunteja.
 
Jos ja kun se kuitenkin osalle porukasta tulee täydellä kaistalla, niin tuskin se pelkästä ruuhkasta johtuu. Hieman buginen viritys ylipäätään tuo battle.netin päivityssysteemi.

Ja tosiaan tännekin piti ladata se 170GB paketti useampaan otteeseen ennen kuin se meni onnistuneesti loppuun. Se siis lataa tuon sattuessa kohdalle koko pelin uudestaan, vaikka pitäisi ladata pelkästään päivitys. Tunnettu bugi, joka ei koske kaikkia ja jota eivät ole osanneet korjata.

Ei muuten tuntunut tuo uudistettu Backlot yhtään tutulta, vaikka MW4:ssä tuli tahkottua sitä varmaan satoja tunteja.

Nojoo jos kerran vain osa kärsii tuosta niin varmaan bugittelee päivitysten suhteen. Toivottavasti saavat kuriin tuon, sellanen bugi mikä romuttaa pelaamisen jos ei meinaa ladata.

Backlot oli täälläkin jo unohtunut, aika sokkeloinen mappi.
 
Nojoo jos kerran vain osa kärsii tuosta niin varmaan bugittelee päivitysten suhteen. Toivottavasti saavat kuriin tuon, sellanen bugi mikä romuttaa pelaamisen jos ei meinaa ladata.
Tuohan on tosiaan tiedossa oleva bugi.



Tuosta Trellosta on ihan mielenkiintoista muutenkin valkailla tiedossa olevia ongelmia, sekä ongelmia mistä on jo korjaus tulossa. En tosin tiedä kuinka aktiivisesti tuota päivittävät.

Mielenkiintoista että näinkin kauan kestää korjata, luulisi olevan korkealla prioriteetillä. Menee meinaan äkkiä maku koko peliin niiltä kellä tuota esiintyy.


En sitten tiedä onko ongelma myös osittain Battle.net vikaa, ja siksi ehkä kestää korjata?
 
Tuohan on tosiaan tiedossa oleva bugi.



Tuosta Trellosta on ihan mielenkiintoista muutenkin valkailla tiedossa olevia ongelmia, sekä ongelmia mistä on jo korjaus tulossa. En tosin tiedä kuinka aktiivisesti tuota päivittävät.

Mielenkiintoista että näinkin kauan kestää korjata, luulisi olevan korkealla prioriteetillä. Menee meinaan äkkiä maku koko peliin niiltä kellä tuota esiintyy.


En sitten tiedä onko ongelma myös osittain Battle.net vikaa, ja siksi ehkä kestää korjata?

Luulin että liittyy vain siihen 170G pakettiin eikä siihen ettei lataa normipäivitystä juuri lainkaan. Noh, on varmaan työn alla heillä.
 
PC:llä ainakin sai 4-5MBps kun vaihtoi Amerikan alueeksi. Laitoin itse VPN avulla sen mutta loppuvaiheessa sitä ei edes tarvinnut (joku ilmainen VPN missä oli 10GB limitti). EU ja Aasia tiputteli jotain tuuheaa 300-500KBps vauhtia.

Tulikohan Ground Wariin mitään uusia mappeja kun ei eilen parissa tunnissa ainakaan tullut semmoisia vastaan?
 
Tehtävät mennyt pikkuisen sekaisin, uziin tein sitä carbine-barreliin tarvittavaa kahta longshottia viidessä matsissa niin ei rekisteröinyt niitä longshotteja mutta sain uzilla tehtyä siinä lomassa snipun 75 one-shotia.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 312
Viestejä
4 509 025
Jäsenet
74 351
Uusin jäsen
Hopis

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom