- Liittynyt
- 19.10.2016
- Viestejä
- 468
Joo kauas ollaan tultu "wanhan cunnon" CS:n ja Wolfensteinin ajoista kun oli erän jälkeen tapot ja kuolemat ja sitten seuraavaan rundiin. Ei ollut erinäisä unlockeja tms tauhkaa näytöllä. Kaipa se on sitten sitä nykyaikaaJoo, ei ole täälläkään nin paljoa napostellut, että olisin viitsinyt alkaa edes selvittämään miten nämä seasonit, battle passit jne. lisäkikkareet toimivat. Kovin sekavasti ne on toteutettu, eikä asiaa auta yhtään, että joka kerta peliä käynnistettäessä tulee jonnemaisia mainoksia asiasta ja jokaisen erän jälkeen näytetään lista random-saavutuksista battle pass -listalla, joista osa on vissiin maksullisia ja osa ei.
Minä haluan päästä nopeasti peliin ja yhtä nopeasti pois. Valikkosurffailu ja haasteiden keräileminen ei kiinnosta pätkääkään. Classeissa on käytännössä kaksi hyväksi havaittua komboa, joiden välillä vaihtelen. Eipä sillä, onhan se ihan kiva että on vaihtohetoja myös niille, jotka haluavat grindata tarroja ja muuta virtuaalitauhkaa, mutta hieman ahdistaa, kun niitä tuputetaan koko ajan muillekin.

Itse siinä mielessä eri linjoilla, että vaikka löytäisin jonkun 1-2 toimivaa loadoutia multiplayeriin tai ground wariin niin en kyllä jaksaisi niin tahkota koko aikaa. Varsinkaan kun en kiinnitä statseihin niin hirveästi huomiota. Itseäni ajaa eteenpäin juuri blueprintien unlockaus ja erilaisten asekombinaatioiden teko ja testaus. Tarroihin sun muihin en niin jaksa kiinnittää huomiota mutta ilman mitään tavoitetta vain parilla loadoutilla pelaillen en hirveästi tätä varmaan jaksaisi.