Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tosi harvassa nuo ovat. Välillä käy tuuri ja sattuu domination matsiin, missä vihut kylvää niitä lipuilla. Domination sanoisin olevan paras veikkaus siis mistä löytyy.Onko joku läpäissyt tuon "Hack 15 enemy equipment" tehtävää? Tuntuu, että oikein missään modessa jengi ei kylvä pomppumiinoja tai claymoreja. Pelailin tässä nyt pari tuntia ja kerran näin yhden claymoren ground warissa ja kerran hyppymiinan TDM:ssä. Parhaat vinkit otetaan vastaan.
Itse nyt pelaillut TDM, Kill Confirmed, Domination akselilla ja harvassa on sielläkin. Pitää varmaan hetki pelkkää Dominationia jos sieltä löytyisi enemmän noita equipmenteja.Tosi harvassa nuo ovat. Välillä käy tuuri ja sattuu domination matsiin, missä vihut kylvää niitä lipuilla. Domination sanoisin olevan paras veikkaus siis mistä löytyy.
nyt sitten taas voi melkein uninstata tällaisen paskamissionin takia
Aseita noista saa. Ihan mieluusti noita missioneita pelaisi niin olisi tavoitteita eikä vaan kokoajan jahtaisi tappoja ja expaa.No ei kai sentään? Eihän noiden suorittamisesta saa kuin hiukan XP:tä ja jotain unlockeja, joilla ei kuitenkaan tee mitään. Ainakin itselleni pelin sisältö on ihan muualla kuin noiden tehtävien suorittamisessa.
Joo vähän väärin eilen kirjoitin. Eri blueprintejä/skinejä siis jo olemassa oleviin aseisiin. Niitä on tullut kerättyä ja on ollut pääsääntöisesti ihan mukavaa touhua normaalin pelaamisen lisäksi. Nyt sitten tuli vastaan tuollainen älytön showstopperi niin kiinnostus taas lopahti.Ne on vain blueprinttejä joilla ei käytännössä tee yhtään mitään. Itse aseet saa battle passista pienellä grindaamisella. Xp on jotenkin turha 55 levelin jälkeen kun ei ole prestige systeemiä enään.
3 puuttuu. Kyllä saa hampaat irvessä vääntää näitä RNG missioneita.Onko joku läpäissyt tuon "Hack 15 enemy equipment" tehtävää? Tuntuu, että oikein missään modessa jengi ei kylvä pomppumiinoja tai claymoreja. Pelailin tässä nyt pari tuntia ja kerran näin yhden claymoren ground warissa ja kerran hyppymiinan TDM:ssä. Parhaat vinkit otetaan vastaan.
Noin. Olipas perseestä mutta nyt se on ohi.3 puuttuu. Kyllä saa hampaat irvessä vääntää näitä RNG missioneita.
Itestä eniten hanurista oli juuri tuo hack tehtävä ja sitten kun piti tappaa vihuja niin, että molemmat on saman savun sisällä käyttäen smgtä.3 puuttuu. Kyllä saa hampaat irvessä vääntää näitä RNG missioneita.
Joo kyllä tuokin aika vaikealta kuulostaa mutta tuossa sentään pystyy itse vaikuttamaan tilanteeseen. Häkkäyksissä oli vihuista kiinni, että käyttävätkö häkättäviä varusteita.Itestä eniten hanurista oli juuri tuo hack tehtävä ja sitten kun piti tappaa vihuja niin, että molemmat on saman savun sisällä käyttäen smgtä.
Itellä tulee jos liian kovat kellot näyttiksessäMistähän tää vois johtua? Joku neuvo että pelis pienentää graffa asetuksia mutta kun ei pääse koko peliin.
Edit. Eiku sehän oli asentanut sen cod 4 kansioon joka oli saman niminen.
Joo itsekin pelasin viikonloppuna yksinpelin läpi ja oli kyllä viihdyttävää menoa. Koitun metsästää ekan MW:n Remastered versiota mutta ei löytynyt 40€ halvemmalla niin jäi ostamattaTuli ostettua tämä peruspelikin ja ai että jopa kampanja maistuu hyvältä. Jotenki tuntuu mukavalta palata perus putkiräiskintään, kun tuntuu että kaikki pelit vaatii nykyää sen 100h ja on Open World..
Joo itsekin pelasin viikonloppuna yksinpelin läpi ja oli kyllä viihdyttävää menoa. Koitun metsästää ekan MW:n Remastered versiota mutta ei löytynyt 40€ halvemmalla niin jäi ostamatta
No niin, nyt sieltä oli sitten otettu pois kokonaan se "Shoothouse, Shipment, Rust" -pelilista. Ei sitten pelata. Höh.
Muilla vittumaista bugia: Random valkosia välähdyksiä ruudulle kun ampuu ADS:nä. Ihan kuin tulisi flashbang, mutta ei johdu siitä. Jotenkin ajattelen sen liittyvän piipun "savuamiseen", joka bugaa ja lyö ruutuun vilkkuvaa valkosta.
Muilla vittumaista bugia: Random valkosia välähdyksiä ruudulle kun ampuu ADS:nä. Ihan kuin tulisi flashbang, mutta ei johdu siitä. Jotenkin ajattelen sen liittyvän piipun "savuamiseen", joka bugaa ja lyö ruutuun vilkkuvaa valkosta.
2080 ja uusimmat mitä nvidia tarjoaa. Oli samaa myös vanhemmilla ajureilla.Näissä voi jeesata kun kerrot oman näyttiksesi ja ajuriversion.
Mulla tehnyt sellaista ihme välähtelyä myös kun menee lähelle seinää. ei sinänsä haittaa mutta ekaks luulin että oli jäänyt jokin laser aseeseen ja heijasteli.
2080ti ja uusimpia ajureita käyttänyt.
Kyllä näin on.Mun mielestä tuo taisi olla ihan Nvidian tunnustama bugi ja odottaa ajurikorjausta.
[Call of Duty: Modern Warfare]: Game may display white flashes when player approaches a wall. [2887940]
Mulla tehnyt sellaista ihme välähtelyä myös kun menee lähelle seinää. ei sinänsä haittaa mutta ekaks luulin että oli jäänyt jokin laser aseeseen ja heijasteli.
2080ti ja uusimpia ajureita käyttänyt.
Tällaista vilkkumista mulla. ja tuntuu olevan sitä enemmän mitä enemmän pitää nappia pohjassa.
Miksiköhän näyttää että 171gb ois ladattavaa..