Call of Duty: Modern Warfare (2019)

Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
204
Tehtävät mennyt pikkuisen sekaisin, uziin tein sitä carbine-barreliin tarvittavaa kahta longshottia viidessä matsissa niin ei rekisteröinyt niitä longshotteja mutta sain uzilla tehtyä siinä lomassa snipun 75 one-shotia.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Luulin että liittyy vain siihen 170G pakettiin eikä siihen ettei lataa normipäivitystä juuri lainkaan. Noh, on varmaan työn alla heillä.
Niin, no tuo latauksien ihmeellinen hitaus on sitten asia erikseen. Se on varmaan täysin Battle.net ongelma, ainakin näin voisi luulla....

Tulikohan Ground Wariin mitään uusia mappeja kun ei eilen parissa tunnissa ainakaan tullut semmoisia vastaan?
Ei tullut, eikä näy ainakaan koko seasonin roadmapissa. Eli ei ehkä pariin kuukauteen tule uutta ground war karttaa? Toki aina ne voi semmoisia lisätä vaikka eivät tässä kohtaa ilmoittaisi asiasta.

1586433779026.png

Itsellä kun ei tätä cod historiaa juuri ole, niin googletuksen perusteella tuo Hardhat mappikin on pieni?

Noista uusista mapeista muuten, ei kyllä oikein yksikään ole erityisen miellyttävä. Jos pitäisi valita niin ehkä itselle toimii atm parhaiten tuo Hovec Sawmill.
Talsik Backlot on ihan ok, mutta tuo Aniyah Incursion on ihan kamala. Eniten siinä häiritsee se, että jos on pelimuoto missä ei ole objectivea niin yli puolet pelaajista ei tee muuta kuin istuu siellä palatsissa. Tahtoo osa tehdä sitä vaikka olisi jokin objective palatsin ulkopuolella.

Tehtävät mennyt pikkuisen sekaisin, uziin tein sitä carbine-barreliin tarvittavaa kahta longshottia viidessä matsissa niin ei rekisteröinyt niitä longshotteja mutta sain uzilla tehtyä siinä lomassa snipun 75 one-shotia.
Tehtävien sekoilu on kyllä oma lukunsa tässä pelissä.
Todella raskasta kun ylipäätään satunnaisesti joku tehtävä ei seuraa tekemistä, tai seuraa mutta kertoo siitä vasta kun käynnistään pelin uusiksi.
Sitten välillä osa ei tunnu ylipäätään toimivan, tai esim. just tietty ase ei rekisteröi vaikka pitäisi.

Tuo on kyllä uusi että täysin eri aseluokka kerryttää. :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
Tehtävät mennyt pikkuisen sekaisin, uziin tein sitä carbine-barreliin tarvittavaa kahta longshottia viidessä matsissa niin ei rekisteröinyt niitä longshotteja mutta sain uzilla tehtyä siinä lomassa snipun 75 one-shotia.
Siinä saa olla vain ne kolme attachmentia, että rekisteröityy. Yks piippu, .41AE kuulat ja se puutukki. Ei muuta. Itsekin tuskailin tämän kanssa eilen.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Mistä näen, montako tuntia olen tätä tahkonut?
Olikohan Barracks ja siellä Records. Records löytyy kuitenkin jostain, ja siellä on omat ja kavereiden statsit taulukkona.
Siellä on erikseen Multiplayer ja Warzone. Jossain niistä, ehkä score, lukee myös pelattu aika. Mut tosiaan jos pelaa MP että Warzone pitää ynnää niiden aika.
Semmonen hassu juttu PC:llä ainakin että vakiona näyttää vain Activision kaverit. Joka kerta pitää aina erikseen valita filtteriksi PC niin näkyy kaikki kaverit...
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 684
Olikohan Barracks ja siellä Records. Records löytyy kuitenkin jostain, ja siellä on omat ja kavereiden statsit taulukkona.
Siellä on erikseen Multiplayer ja Warzone. Jossain niistä, ehkä score, lukee myös pelattu aika. Mut tosiaan jos pelaa MP että Warzone pitää ynnää niiden aika.
Ei se onnistu noin, kun siellä on ilmoitettu pelattu aika vain parin pelimuodon kohdalla.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Ei se onnistu noin, kun siellä on ilmoitettu pelattu aika vain parin pelimuodon kohdalla.
Siis onko jostain selvinnyt että tuolla näkyvä peliaika ei ota huomioon kaikkia pelimuotoja?

Se koskee kyllä sitten myös noita tracker/stats sivustoja, koska ainakin mulla näyttää COD Tracker lifetime played aika tismalleen samaa kuin pelissä siellä Records taulukossa.
Piti muuten etsiä PC:llä Activison tunnuksella että löysi profiilinsa, Battle.net ei löytänyt mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
204
Onko muilla tullut tällaista vastaan että kun vihollinen tulee, yrität ampua niin ase ei laukea ja vastapuoli ehtii vetää napin otsaan?
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Onko muilla tullut tällaista vastaan että kun vihollinen tulee, yrität ampua niin ase ei laukea ja vastapuoli ehtii vetää napin otsaan?
Tänään viimeeksi. Nostin hiirikädenkin ylös että "häh". :D
Ei ollut kudit loppunut, en tiedä yhtään mikä homma.
Muistan kerran aikaisemmin kun kaveri sanoi että kävi noin.
Ei tota onneksi usein käy, en muista oliko tänään peräti eka kerta kun itselle kävi.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 700
Oliko tähän jotain kikka kolmosta miten sais toimii? Peli pysyy päällä ehkä sen 10-20 sekuntia niin kaatuu tuohon virheeseen.
dx.PNG
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 579
Oliko tähän jotain kikka kolmosta miten sais toimii? Peli pysyy päällä ehkä sen 10-20 sekuntia niin kaatuu tuohon virheeseen.
Jos on AMD näyttis ni riva tuner statistics server voi aiheuttaa tuita. Toi tulee siis MSI afterburnerin mukana ja käynnistyy afterburnerin käynnistyksen yhteydessä automaattisesti.

Eli jos on AMD nöyttis ja Afterburnerin käytössä, niin koitappa sammutta statistics server.

Edit: sulla onkin näköjään RTX, joten tuo ei varmaan auta mitään.
 
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
298
Eikö noita vanhoja skini päkkejä pysty ostaan enään mistään, toi mace bundle olis kiinnostanu
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 700
Jos on AMD näyttis ni riva tuner statistics server voi aiheuttaa tuita. Toi tulee siis MSI afterburnerin mukana ja käynnistyy afterburnerin käynnistyksen yhteydessä automaattisesti.

Eli jos on AMD nöyttis ja Afterburnerin käytössä, niin koitappa sammutta statistics server.

Edit: sulla onkin näköjään RTX, joten tuo ei varmaan auta mitään.
Kiitokset vinkistä :tup: rtx 2080 super joo löytyy. Onnistuin selvittelee tän ongelman. Eli riva tuner statistics server oli päällä taustalla, show on-screen display off ja application detection level low. Riitti kun ALT+TAB niin peli kaatu aina directx erroriin. Napsautin application detection levelin none niin ei kaadu enää vaikka alt täbbäilee. Varmaan järkevintä pelin ajaks sammuttaa vaan koko riva tuneri ja käyttää pelin omaa fps counteria.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 699
voitko muokata tuon siihen muotoon että näkisi mitä olet kirjoittanut?
Ihan hyvin näkyy, mitä on kirjoitettu. Myös twiitit näkyvät oikein, jos niitä tarkoitit. Omassa päädyssäsi siis on adblock konffattu väärin tms. Ja kannattaa tägätä se henkilö, jos haluaa viestin kohdentaa hänelle.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
338
Mulla on käynyt tuota pari kertaa.
En edes tullut GW matsista, vaan ylipäätään alkoi uusi rundi jotain.

Ei siihen ole auttanut kuin pelin restart.
Hauskinta oli että kaveri kenen kanssa pelasin tapahtui ihan sama homma samalla hetkellä, eli jotenkin se tulee useammalle samasta "bugista".
Kerran muistan että rundissa missä se alkoi oli suurin osa konsolipelaajia. En tiedä bugaako siellä joku että se pakottaa myös PC pelaajalle konsolien FOVin tms.
Mulla on tehny tätä julkasusta asti aina satunnaisesti. Välillä tulee GW:ssä ja usein noissa sbmm-modeissa, joita en juurikaan pelaa. Pari kertaa tullu jo Warzonessa ja tuo käytännössä estää koko pelaamisen. Todella ärsyttävä bugi! Onko noilla edes tiedossa tää bugi, kun ei ole vieläkään korjattu? Redditissäkään ei juurikaan näy viestejä tästä. Pelin aikana tätä ei vissiinkään voi mitenkään korjata, vaan juurikin tuo uudelleen käynnistys vaan auttaa?
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 579
Kiitokset vinkistä :tup: rtx 2080 super joo löytyy. Onnistuin selvittelee tän ongelman. Eli riva tuner statistics server oli päällä taustalla, show on-screen display off ja application detection level low. Riitti kun ALT+TAB niin peli kaatu aina directx erroriin. Napsautin application detection levelin none niin ei kaadu enää vaikka alt täbbäilee. Varmaan järkevintä pelin ajaks sammuttaa vaan koko riva tuneri ja käyttää pelin omaa fps counteria.
Hieno homma, että selvis. Ko. Peli ei ilmeisesti oikein tykkää tosta Statistics Serveristä sitten. Olin vaan lukenu ite, että AMD:n korteilla on dx herjaa tullu tässä ton takia, mitta näemmä voi tulla NVIDIA:n kortilla kanssa.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Playlist päivitys, nyt siellä on joku drop zone, ja toisena muutoksena sitr crazy niminen mosh pit joka on ilmeisesti 10v10 mosh pit mutta crankedilla.
Buu, huonot playlistit imho. Toi season 3 mosh pit vois kans jo lähteä, melko kamalia mappeja.

EDIT:

Vähän tylsä update kyllä, ja huonot playlistit.

PLAYLIST UPDATE:
  • Modern Warfare:
    • Adding Drop Zone in both core and Hardcore (Removes Deathmatch Domination)
    • Adding 'Stir Crazy' Playlist - 10v10 playlist with Cranked, Kill Confirmed, Domination, and Hardpoint
    • Adding Hardcore 'Stir Crazy' Playlist - 10v10 playlist with Kill Confirmed, Cranked, Domination, and Team Deathmatch
    • Removing NVG Realism Mosh Pit
  • Warzone
    • Adding "Scopes and Scatter Guns" BR Trios playlist - Snipers and Shotguns only (Replaces regular BR Trios)
GENERAL FIXES:
  • Fixed an issue on PC where players would lose the ability to use Field Upgrades purchased when replacing Armor Plates while in the Buy Station menu
  • Upon picking up a dropped SKS, the initial raise audio would be heard globally. This has been fixed.
  • Fix for Azur’s “Brother’s Keeper” skin displaying the incorrect headgear while in the multiplayer squad walk
  • Added icons to the killcam to show if you were killed by someone using Dead Silence or Stopping Power
  • Fix for the stats graph for the Renetti appearing incorrectly

 
Viimeksi muokattu:

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Missäs medioissa yleensä ilmoitetaan tuplaxp päivistä? Ainoastaan twitterissä?
En ole kyllä ikinä edes huomannut mitenkään ajoissa että olisi tulossa tupla-xp, vaikka mulla on notifikaatiot päällä joka Call of Duty ja Infinity Ward twiitistä.

Tuntuu ettei tässä muutenkaan kerrota mitenkään etukäteen jutuista, ainoana poikkeuksena ehkä uusi season.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
En ole kyllä ikinä edes huomannut mitenkään ajoissa että olisi tulossa tupla-xp, vaikka mulla on notifikaatiot päällä joka Call of Duty ja Infinity Ward twiitistä.

Tuntuu ettei tässä muutenkaan kerrota mitenkään etukäteen jutuista, ainoana poikkeuksena ehkä uusi season.
Joo en ole itsekään oikein missään nähnyt. Joskus twitterissä niin siksi ajattelin kysäistä.

Mites tässä muuten pystyy pelin jälkeen chattaamaan edellisessä matsissa olijoille? Eilen vaan joku taisi polttaa kävyn mun pelaamiseen kun liilalla tekstillä alkoi tulla siinä päämenussa haistavittua yms laatujargonia matsin jälkeen vihollisen tiimiläiseltä.
 
Liittynyt
09.06.2017
Viestejä
1 113
Pelaan mw pääosin xboxilla mutta warzonea samoilla tunnuksilla pc:llä. Joss nyt ostan liskosta sen mw2 remaken pc:lle ni kai se ghost skini tulee myös xboxille. Loogisesti se näin menisi mutta utelen vielä.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 700
Uusi juttui pukkaa nyt fatal erroria. Activisionille laitettu bug reporttia.

20200418_075423.jpg
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
338
Uusi juttui pukkaa nyt fatal erroria. Activisionille laitettu bug reporttia.

Mulla tekee välillä saman errorin. Aina, kun tapahuu, niin roundi on loppunut ja näkyy scoreboard.

Edit. Just tuli kahessa peräkkäisessä roundissa tämä, roundin loppumisen jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 700
Mulla tekee välillä saman errorin. Aina, kun tapahuu, niin roundi on loppunut ja näkyy scoreboard.

Edit. Just tuli kahessa peräkkäisessä roundissa tämä, roundin loppumisen jälkeen.
Hyvä kai niin etten ole ainoa joka tuon errorin saa. Täytyy toivoa että korjaisivat.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
Siellä on muuten tuplaxp vkl aseisiin ja levelointiin. Battle passiin ei ole. En huomannut, että esim facessa olis IW mainostanut näitä ryhmässään.
 

Hmoilane

Tukijäsen
Liittynyt
19.12.2017
Viestejä
150
Onko kenelläkään sellaista ongelmaa että codin partys porukka kuulee minut mutta minä en kuule toisia? Pelaan pc:llä
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Onko kenelläkään sellaista ongelmaa että codin partys porukka kuulee minut mutta minä en kuule toisia? Pelaan pc:llä
Todennäköisesti kyse samasta ongelmasta mitä monella esiintynyt, eli communications device ei ole sulla samaksi asetettu kuin kuulokkeet muuten.

Googlaappa "windows 10 change default communication device", niin löytyy ohjeet miten vaihdat sen.
 

0nanias

Make ATK Great Again
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
1 884
Eipä ole alkutaival tämän pelin kanssa ollut mikään kivuton. Pelin asennettuani en meinannut päästä alkuvalikosta eteenpäin jatkuvan kaatuilun takia, ongelma ratkesi ladattuani manuaalisesti microsoft visual c++ -paketit ja päivitettyäni ne. Minkä tahansa asetuksen muuttaminen grafiikka-asetuksissa ja ok:n klikkaaminen kaataa pelin välittömästi samalla yleisellä directx errorilla.
Yksinpelissä ja warzonen harjoitusrundissa iskee "black cloud", directx on päivitetty, kokeiltu players-kansion poistoa ja ajureiden päivitystä, dx11:sta sekä vakiokelloja.
Hitto soikoon jopa battlefield v oli paremmassa kuosissa heti julkaisussa. Haaskasinko tosiaan päälle 60e tähän paskaan?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 699
Eipä ole alkutaival tämän pelin kanssa ollut mikään kivuton. Pelin asennettuani en meinannut päästä alkuvalikosta eteenpäin jatkuvan kaatuilun takia, ongelma ratkesi ladattuani manuaalisesti microsoft visual c++ -paketit ja päivitettyäni ne. Minkä tahansa asetuksen muuttaminen grafiikka-asetuksissa ja ok:n klikkaaminen kaataa pelin välittömästi samalla yleisellä directx errorilla.
Yksinpelissä ja warzonen harjoitusrundissa iskee "black cloud", directx on päivitetty, kokeiltu players-kansion poistoa ja ajureiden päivitystä, dx11:sta sekä vakiokelloja.
Hitto soikoon jopa battlefield v oli paremmassa kuosissa heti julkaisussa. Haaskasinko tosiaan päälle 60e tähän paskaan?
Täällä ei ole peli kaatunut kertaakaa missään vaiheessa. Ainoat ongelmat liittyivät alun serveriruuhkiin. Mutta itse peli ollut 100% vakaa ja olen pelannut paljon. Voisiko ongelma löytyä siis koneestasi/kellotuksista/ajureista?

Itselläni Win10, 2070S, uusimmat ajurit, ei kellotuksia, ei mitään kikkailua.
 

Hmoilane

Tukijäsen
Liittynyt
19.12.2017
Viestejä
150
Itellä ollu jokaisen päivityksen jälkeen joku ongelma. Rupee kyllä hivenen vituttaan tämmönen touhu pelin kehittäjän puolelta
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 699
Itellä ollu jokaisen päivityksen jälkeen joku ongelma. Rupee kyllä hivenen vituttaan tämmönen touhu pelin kehittäjän puolelta
Vähän outoa ettei minulla niitä ongelmia ole jos kerran kehittäjä on niiitä sinne koodaillut. Eli jotenkin liittyy vain tiettyihin kokoonpanoihin.

Katselin pikaisesti viestihistoriaasi, @Hmoilane. Oletko kellotellut? Kannattaa heti aluksi kokeilla ihan vaan ilman mitään kellotuksia BIOSin perusasetuksill.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.05.2017
Viestejä
1 768
Jos ongelmia on kaiken aikaa niin kannattaa ehkä se syyttävä sormi kääntää ensimmäisenä itseen. Väittäisin että usean ongelmat katoaisivat jo sillä, että biossista "load optimal defaults", eli taustalla on jotain epävakautta. Sitten kaiken maailman overlayt ja monitorit voivat aika herkästi aiheuttaa ongelmia. Toivottavasti ette myöskään "tweakkaa" OS:ssää kaiken maailman Win XP:n aikaisilla copy&paste käärmeöljy "tweakeilla" joita on netti pullollaan.

Minä en edes muista milloin itsellä olisi ollut ongelmia pelejen kanssa. Mulla Windows on melko "puhdas", eli taustalla ei pyöri mitään ylimääräisiä ohjelmia, kaikki on ajan tasalla, AV:n virkaa hoitaa Defender, koska toimii loistavasti ja aiheuttaa ongelmia epätodennäköisemmin kuin jokin 3rd party & Windowsin "huolto" tapahtuu sen omilla työkaluilla, eli ei mitään CCleaner yms. pasketta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
201
Itsellä ainoat ongelmat ollut että ei aina lisäänny XPt ja kerran ei pystynyt ampua aseella. Kumminkin tässä pelitunteja on alla usempi kymmen.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Jos ongelmia on kaiken aikaa niin kannattaa ehkä se syyttävä sormi kääntää ensimmäisenä itseen. Väittäisin että usean ongelmat katoaisivat jo sillä, että biossista "load optimal defaults", eli taustalla on jotain epävakautta. Sitten kaiken maailman overlayt ja monitorit voivat aika herkästi aiheuttaa ongelmia. Toivottavasti ette myöskään "tweakkaa" OS:ssää kaiken maailman Win XP:n aikaisilla copy&paste käärmeöljy "tweakeilla" joita on netti pullollaan.

Minä en edes muista milloin itsellä olisi ollut ongelmia pelejen kanssa. Mulla Windows on melko "puhdas", eli taustalla ei pyöri mitään ylimääräisiä ohjelmia, kaikki on ajan tasalla, AV:n virkaa hoitaa Defender, koska toimii loistavasti ja aiheuttaa ongelmia epätodennäköisemmin kuin jokin 3rd party & Windowsin "huolto" tapahtuu sen omilla työkaluilla, eli ei mitään CCleaner yms. pasketta.
Mä olen myös melko varma että melko suuri osa ongelmista johtuu tälläisistä skenaarioista.
Täälläkin kun kysellään että onko kellotettu tai onko overlay niin ei ole, mutta kaikenlaista muuta kikkailua noiden ulkopuolelle mahtuu.

Ihmettelen tuota aina välillä kun kavereilla on ties mitä mystisempiä ongelmia. Itsellä toimii 99% ajasta pelit kuin junan vessa, mitä nyt alkaa vähän sulavuus kärsimään kun prosessori vuodelta 2011 mutta se ei ole varsinainen ongelma.

On toki pelissä oikeasti teknisiä ongelmia, eli ei sillä etteikö osalla vaan ole osunut sellainen kohdalle. Toki se pistää vähän miettimään jos onglemia on ollut koko ajan patchista toiseen.
 

Hmoilane

Tukijäsen
Liittynyt
19.12.2017
Viestejä
150
Oon saanut kaikki aiemmat viat korjattua paitsi tätä chat ongelmaa. Ja ihan vakio kelloilla mennään tällä hetkellä.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Oon saanut kaikki aiemmat viat korjattua paitsi tätä chat ongelmaa. Ja ihan vakio kelloilla mennään tällä hetkellä.
Kokeilitko jo tuon communications device? Eli käytössä olevat kuulokkeet tai kaiuttimet asetetaan myös default communcations deviceksi.
Olen 90% varma että se on tuo ongelma, se on ollut meidänkin porukassa niin monella ja tismalleen tuo korjaa asian.

Mitä tuossa bugissa käy on se, että peli puskee voicen ääniä esim. monitoriin (vaikka siinä ei olisi kajareita) tai johonkin muuhun kuin kuulokkeisiin/kaiuttimiin mistä kaikki muut äänet tulevat.
 

Hmoilane

Tukijäsen
Liittynyt
19.12.2017
Viestejä
150
En oo vielä kokeillu kun olen vielä töissä. Mutta tuata siinä oli kyllä sellanen juttu että kaverin ääni kuulu yhtäkkiä tietokoneen kajareista vaikka en ollu sitä erikseen säätäny
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 699
Onko kenelläkään sellaista ongelmaa että codin partys porukka kuulee minut mutta minä en kuule toisia? Pelaan pc:llä
Mä käytän Discordia, en pelin voice chattia. Ja Discordissakin on joskus hassuja ongelmia kaverin puolella: oikea device on valittu outputiksi, mutta silti mitään ei kuulu, uudelleenvalitsemalla saman laitteen, homma toimii. Voi siis sunkin ongelma olla äänipuolen ajuriongelma tai konffausongelma. Ei välttämättä CoD:n bugi.
 

Hmoilane

Tukijäsen
Liittynyt
19.12.2017
Viestejä
150
Mä käytän Discordia, en pelin voice chattia. Ja Discordissakin on joskus hassuja ongelmia kaverin puolella: oikea device on valittu outputiksi, mutta silti mitään ei kuulu, uudelleenvalitsemalla saman laitteen, homma toimii. Voi siis sunkin ongelma olla äänipuolen ajuriongelma tai konffausongelma. Ei välttämättä CoD:n bugi.
No joo käyttäisin kyllä discordia mutta osa kavereista pelaa pleikalla nii pakko vetää in game chatissä
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Täällä myös pelattu aika paljon ja ainoat kaatumiset on tulleet kun matsi on jo ollut ohi, scoreboard jäätyi ja koko peli crashasi. Ilmestyi jonkun päivityksen jälkeen mutta sittemmin ei ole enää tapahtunut.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Mä käytän Discordia, en pelin voice chattia. Ja Discordissakin on joskus hassuja ongelmia kaverin puolella: oikea device on valittu outputiksi, mutta silti mitään ei kuulu, uudelleenvalitsemalla saman laitteen, homma toimii. Voi siis sunkin ongelma olla äänipuolen ajuriongelma tai konffausongelma. Ei välttämättä CoD:n bugi.
Meidän porukan tapauksissa kaikissa Discord aina toiminut normaalisti, mutta pelin oma voice "bugaa" (sinänsä ei ehkä bugi) niin että äänet menevät väärään outputtiin.
Sinänsä tuo ongelma codin voicessa ei ehkä ole bugi, koska onhan tuossa kyseessä kuitenkin communication.
Osalla se vaan on suoraan oikein, ja tuota ongelmaa ei esiinny.
Ehkä tosin itse tekisin pelissä niin että voice menee vakiona sinne mihin pelin muutkin äänet.....

Käytetään mekin siis Discordia pelkästään, mutta melkein kaikilla käytössä myös pelin voice (toki push to talkilla) ihan siksi että jossain S&D:ssä voi olla kätevää kuulla muidenkin vinkit vihun sijainnista. Plus onhan se joskus huvittavaa myös kuunnella sitä älytöntä ulinaa mitä tässä pelissä esiintyy. :D
Etenkin Warzonessa hauska kun nykyään vihun tiputtamisen jälkeen kuulee niiden voicea hetken aikaa. :rofl:
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 684
Ihan hyvin näkyy, mitä on kirjoitettu. Myös twiitit näkyvät oikein, jos niitä tarkoitit. Omassa päädyssäsi siis on adblock konffattu väärin tms. Ja kannattaa tägätä se henkilö, jos haluaa viestin kohdentaa hänelle.
Väärin ja väärin. Nuo some-upotukset eivät yleensä toimi, jos on tracking protection päällä. Eivät nuo toimi minullakaan, mutta se on ihan tarkoituksellista, kun en välitä liiallisesta seurannasta.

Onneksi noissa on sentään linkki mukana, mistä voi klikata alkuperäisen twiitin näkyviin, jos kiinnostaa.

/Offtopic
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
298
Kiitokset vinkistä :tup: rtx 2080 super joo löytyy. Onnistuin selvittelee tän ongelman. Eli riva tuner statistics server oli päällä taustalla, show on-screen display off ja application detection level low. Riitti kun ALT+TAB niin peli kaatu aina directx erroriin. Napsautin application detection levelin none niin ei kaadu enää vaikka alt täbbäilee. Varmaan järkevintä pelin ajaks sammuttaa vaan koko riva tuneri ja käyttää pelin omaa fps counteria.
Tähän toimii myös kun lisää RivaTuneriin ModernWarfare.exe:n ja klikkaa pelkästään sille tuon Application detection level none niin ei tarvi muistaa aina sammutella softaa. Itsellä oli tosiaan tismalleen sama DirectX error ongelma, näyttiksenä 2070 Super.
 
Liittynyt
05.08.2018
Viestejä
413
Mä käytän Discordia, en pelin voice chattia. Ja Discordissakin on joskus hassuja ongelmia kaverin puolella: oikea device on valittu outputiksi, mutta silti mitään ei kuulu, uudelleenvalitsemalla saman laitteen, homma toimii. Voi siis sunkin ongelma olla äänipuolen ajuriongelma tai konffausongelma. Ei välttämättä CoD:n bugi.
Mulla tapahtuu tämä joka kerta kun Discordia käytän. Pitää aina erikseen valita outputti uudelleen samaksi laitteeksi, jotta toimii.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Kiva pelata viimeiset tunnit tupla-xp:tä, kun tyyliin joka kolmannesta pelistä ei tule expaa. Ainakaan se ei näytä että tulisi.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Eilen ja viime yönä playlist muutoksia, sekä uutta antihack rintamalla.
Varsin mukava tuo cabin fever playlist omasta mielestä, tosin ehkä Hackney heivaisin pois.






Ehkä huikein juttu ikinä tuo cheater lobby. :D
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 289
Viestejä
4 196 586
Jäsenet
70 885
Uusin jäsen
Miropetri

Hinta.fi

Ylös Bottom