Call of Duty: Modern Warfare (2019)

Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
769
No mitäs vitun kuukkelia taas?! Päivitys tuli ja nyt ollaan taas jonossa ku servut on "ruuhkaisia"! Jos erehdyt käynnistää pelin uudestaan niin aika vaan kasvaa! Ei sit vittu pelata saatana..!
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 725
No mitäs vitun kuukkelia taas?! Päivitys tuli ja nyt ollaan taas jonossa ku servut on "ruuhkaisia"! Jos erehdyt käynnistää pelin uudestaan niin aika vaan kasvaa! Ei sit vittu pelata saatana..!
Täällä ei ole päivityksen kanssa ongelmaa, kun ei sellaista ole näkynyt lainkaan, mutta sen sijaan tilanne on tämä:

 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 404
Pelin käynnisti uudelleen kun oli jonossa niin pääsi samantien pelaamaan. Onkos muilla pc pelaajilla ollut ongelmaa että peli saattaa kaatua yllättäen? Jos on niin mikä on auttanut, kerran päivässä kaatuu vähintään.
 

Wzb

Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
320
Mä edelleen ihmettelen että IW ei priorisoi maksavia asiakkaita jonotuksessa mikä on täysin perseestä.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 189
Plegellä toimi moitteetta kun pari tuntia pelasin. Ei taida kehittäjillä olla PC puolen toimivuus ihan prioriteetti nro1? Tuntuu että kokoajan jotain ihme ongelmaa.
 

Hmoilane

Tukijäsen
Liittynyt
19.12.2017
Viestejä
150
Edellinen päivitys iski kesken pelin. Tuli vaan connection error ja siitä lobbyyn nii ilmotus että päivitys vaatii uudelleen käynnistyksen ja sen jälkeen ei päässy enää pelaan. Eikö siihen saa itte vaikuttaa että haluaako sen päivityksen asentaa heti vai hetken päästä
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 058
Lataako vielä etenavauhtia PC:llä vai onko saatu fixattua? Täytyy laittaa illalla tulille, mikäli etana, pelejä vasta sitte syssymmällä.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 319
Edellinen päivitys iski kesken pelin. Tuli vaan connection error ja siitä lobbyyn nii ilmotus että päivitys vaatii uudelleen käynnistyksen ja sen jälkeen ei päässy enää pelaan. Eikö siihen saa itte vaikuttaa että haluaako sen päivityksen asentaa heti vai hetken päästä
Mulla oli sama, en tosin jaksanut jäädä odottamaan koska alkoi toimimaan.
Ei se tosin pelistä ulos heittänyt, eikä aiemminkaan ole heittänyt, mutta kun rundi päättyy niin uutta ei voi aloittaa ennen kuin on päivitys asennettu.

Mitä tulee siihen että saisi valita koska asentaa, niin ei.
Syyhän tuossa on ihan se, että päivityksen jälkeiset peliaulat ovat uudella versiolla. Et voi pelata uutta peliä kunnes sulla on sama versio.

Lataako vielä etenavauhtia PC:llä vai onko saatu fixattua? Täytyy laittaa illalla tulille, mikäli etana, pelejä vasta sitte syssymmällä.
Mulla kyllä tämä uusin 200MB latasi täyttä vauhtia.
Se ei tosin ehkä kerro mitään, koska ongelmat taitaa olla silloin kun tulee useiden gigojen päivitys? Tai etenkin silloin kun odotetaan jotain isoa kuten uusi season eli keskivertoa enemmän jengiä tulossa peleille.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 725
Plegellä toimi moitteetta kun pari tuntia pelasin. Ei taida kehittäjillä olla PC puolen toimivuus ihan prioriteetti nro1? Tuntuu että kokoajan jotain ihme ongelmaa.
Noissa päivitysten latauksissa on ollut haasteita ja sitten tosiaan eilen tarjosi jotain jonotusta serverille, mutta ainakaan omalla kohdalla ei ole ollut mitään muuta vikaa. PC-maailmassa koneita on miljoonia erilaisia, kuten käyttäjiäkin, niin eipä ole ihmekään että on välistä ongelmia. Ei pelikehittäjä voi siihen juurikaan vaikuttaa, jos käyttäjän kone on sekaisin. Konsolimaailma on selvästi helpommin hallittavissa näiltä osin, kun kaikilla on sama rauta ja käyttis.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 058
Itellä kaikki kelloilla, prossu (8700K), muistit, ja nyt ollut testimielellä näyttiskin (2080Ti). Peli ei ole kaatunut muistaakseni kertaakaan, ainut hömppä oikeastaan ollut tuo satunnianen jonotus ja latauksen hitaus, nämä alkoi siinä vaiheessa kun tuo Warzone astui mukaan kuvioihin.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 000
Noissa päivitysten latauksissa on ollut haasteita ja sitten tosiaan eilen tarjosi jotain jonotusta serverille, mutta ainakaan omalla kohdalla ei ole ollut mitään muuta vikaa. PC-maailmassa koneita on miljoonia erilaisia, kuten käyttäjiäkin, niin eipä ole ihmekään että on välistä ongelmia. Ei pelikehittäjä voi siihen juurikaan vaikuttaa, jos käyttäjän kone on sekaisin. Konsolimaailma on selvästi helpommin hallittavissa näiltä osin, kun kaikilla on sama rauta ja käyttis.
Se että PC:llä pitää jonottaa serverijonossa päästäkseen pelamaan yksinpeliä tai se että kun playlisti patchataan alle 200 megan päivityksellä ja aiheutetaan hirveä serverijono tai se että PC:n patchidownloadit kusee serverikuorman alla ei ole tasan mitään tekemistä PC:n ja konsoleiden välisellä hallittavuuseroilla. Näistä asioista puhuttiin nyt tässä.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 000
Itellä kaikki kelloilla, prossu (8700K), muistit, ja nyt ollut testimielellä näyttiskin (2080Ti). Peli ei ole kaatunut muistaakseni kertaakaan, ainut hömppä oikeastaan ollut tuo satunnianen jonotus ja latauksen hitaus, nämä alkoi siinä vaiheessa kun tuo Warzone astui mukaan kuvioihin.
Minulla on myös CPU:lla reilut ylikellot 5.2GHz (8700k), 4000MHz 4 kampaa muistia jne 1080ti reiluilla muistiylikelloilla. Ja päällä kaikenmaailman rivatunerstatistics serveriä, gogia, steamia, wargamingtauhkaa ja Peli kaatuu directx erroriin kerran viikossa jonkun matsin jälkitaulukoissa. CPU:n/RAM:n vakiona pitäminen tuossa yhdessä välissä ei tehnyt asialle mitään. Muita toimenpiteitä en ole jaksanut koittaa, kun toimii tarpeeksi hyvin. Lukuunottamatta ilmaantunutta g-sync -> freesync ongelmaa valikoissa.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 725
Se että PC:llä pitää jonottaa serverijonossa päästäkseen pelamaan yksinpeliä tai se että kun playlisti patchataan alle 200 megan päivityksellä ja aiheutetaan hirveä serverijono tai se että PC:n patchidownloadit kusee serverikuorman alla ei ole tasan mitään tekemistä PC:n ja konsoleiden välisellä hallittavuuseroilla. Näistä asioista puhuttiin nyt tässä.
Minä en tiedä mistä sinä olet puhunut, mutta minä vastasin tuohon viestiin, jossa todettiin että PC-puolella olisi mukamas koko ajan ongelmia ja että vastaavasti konsoleilla toimii aina. Ajattelin vain tuoda ilmi, että mm. minulla ei ole ollut PC:llä mitään ongelmia noiden parin mainitun tapauksen lisäksi. Peli ei ole myöskään kaatunut kertaakaan.

Yksinpeliä en ole juurikaan pelannut, kun en siitä skriptiputkijuoksusta pidä, mutta sen vähän mitä olen sitä pelannut, niin eipä ole mitään jonotuksia näkynyt.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 000
Minä en tiedä mistä sinä olet puhunut, mutta minä vastasin tuohon viestiin, jossa todettiin että PC-puolella olisi mukamas koko ajan ongelmia ja että vastaavasti konsoleilla toimii aina. Ajattelin vain tuoda ilmi, että mm. minulla ei ole ollut PC:llä mitään ongelmia noiden parin mainitun tapauksen lisäksi. Peli ei ole myöskään kaatunut kertaakaan.

Yksinpeliä en ole juurikaan pelannut, kun en siitä skriptiputkijuoksusta pidä, mutta sen vähän mitä olen sitä pelannut, niin eipä ole mitään jonotuksia näkynyt.
No PC:llä on kuitenkin ongelmia joka viikko. Se että et tiedä niistä ei muuta sitä miksikään. Yksinpelaajat joutuu serverijonoon samalla tapaa kuin kaikki muutkin. Ja jono on pystyssä joka toisessa patchissä syystä tai toisesta. Tai minä en ainakaan ole löytänyt kikkaa ohittaa jonoa...

Se on sysipaskalaatuinen PC-peli, jossa viikottain on jotain ongelmaa johonkin suuntaan. Jopa yksinpelin kanssa. Ja varsinkin kun ne olisi varmasti korjattavissa.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 725
No PC:llä on kuitenkin ongelmia joka viikko. Se että et tiedä niistä ei muuta sitä miksikään. Yksinpelaajat joutuu serverijonoon samalla tapaa kuin kaikki muutkin. Ja jono on pystyssä joka toisessa patchissä syystä tai toisesta. Tai minä en ainakaan ole löytänyt kikkaa ohittaa jonoa...

Se on sysipaskalaatuinen PC-peli, jossa viikottain on jotain ongelmaa johonkin suuntaan. Jopa yksinpelin kanssa. Ja varsinkin kun ne olisi varmasti korjattavissa.
Ihan samalla tavalla se että sinulla on ogelmia, ei tarkoita että niitä olisi kuitenkaan kaikilla. Tuliko mieleen, että ehkä ne sun kellotukset ja muut viritykset eivät olekaan niin vakaita kuin kuvittelet? Kellotettu tämä minunkin kone on, mutta ei tosiaan ole ollut mitään ongelmia pelin vakauden kanssa.

Poikkeuksellisen laadukkaalta COD-sarjan tuotokselta tämä on vaikuttanut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 773
No PC:llä on kuitenkin ongelmia joka viikko. Se että et tiedä niistä ei muuta sitä miksikään. Yksinpelaajat joutuu serverijonoon samalla tapaa kuin kaikki muutkin. Ja jono on pystyssä joka toisessa patchissä syystä tai toisesta. Tai minä en ainakaan ole löytänyt kikkaa ohittaa jonoa...

Se on sysipaskalaatuinen PC-peli, jossa viikottain on jotain ongelmaa johonkin suuntaan. Jopa yksinpelin kanssa. Ja varsinkin kun ne olisi varmasti korjattavissa.
No ei ole viikottain ongelmia eikä todellakaan ole sysipaskalaatuinen, päinvastoin. Jonotusta on ollut itselläni muistaakseni kaksi kertaa: alussa kun aloin tätä pelata joku kuukausi sitten ja eilen. Odotin muutaman minuutin ja sitten pääsin sisään. Muulloin päässyt aina saman tien sisään. Yhtään kaatumista ei ole tullut ja pelaan tätä häpeäkseni melkein päivittäin. Päivitykset aina tippuneet niin nopeasti kuin oma kaistani sallii (75M laajakaista). Todella vakaa ja bugiton peli. En kellota, käytössä i9700k ja MSI 2070S Gaming X Trio jotain.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 000
Ihan samalla tavalla se että sinulla on ogelmia, ei tarkoita että niitä olisi kuitenkaan kaikilla. Tuliko mieleen, että ehkä ne sun kellotukset ja muut viritykset eivät olekaan niin vakaita kuin kuvittelet? Kellotettu tämä minunkin kone on, mutta ei tosiaan ole ollut mitään ongelmia pelin vakauden kanssa.

Poikkeuksellisen laadukkaalta COD-sarjan tuotokselta tämä on vaikuttanut.
Väitätkö ihan tosissasi että päivitysten latausongelmat tai serverijonotus (yksinpeliin tai moninpeliin) johtuu minun kellotuksista? :rofl2:

Ehkä parempi jättää kommentoimatta jos ei ymmärrä näistä asioista mitään.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 000
No ei ole viikottain ongelmia eikä todellakaan ole sysipaskalaatuinen, päinvastoin. Jonotusta on ollut itselläni muistaakseni kaksi kertaa: alussa kun aloin tätä pelata joku kuukausi sitten ja eilen. Odotin muutaman minuutin ja sitten pääsin sisään. Muulloin päässyt aina saman tien sisään. Yhtään kaatumista ei ole tullut ja pelaan tätä häpeäkseni melkein päivittäin. Todella vakaa ja bugiton peli. En kellota, käytössä i9700k ja MSI 2070S Gaming X Trio jotain.
Jokainen iso päivitys latautuu aivan paskasti ja aiheuttaa jonon, Joka toinen pienempi päivitys aiheuttaa jonon ja estää yksinpelin. Joka viikko aloittamisen jälkeen olen jonottanut jotakin. Kaksi kertaa yksinpeliä (eilen ja edellisellä viikolla), sitä ennen moninpeliä. Joka viikko olen sattunut ainakin kerran jonoon ja pelaan myös paljon.

Se on täysin toki mielipidekysymys onko jonkunlaatuinen viikottainen ongelma sysipaskaa laatua. Minusta on. Sinusta ei. Eipä siitä sen enempää tarvi keskustella.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 773
Jokainen iso päivitys latautuu aivan paskasti ja aiheuttaa jonon, Joka toinen pienempi päivitys aiheuttaa jonon ja estää yksinpelin. Joka viikko aloittamisen jälkeen olen jonottanut jotakin. Kaksi kertaa yksinpeliä (eilen ja edellisellä viikolla), sitä ennen moninpeliä. Joka viikko olen sattunut ainakin kerran jonoon ja pelaan myös paljon.

Se on täysin toki mielipidekysymys onko jonkunlaatuinen viikottainen ongelma sysipaskaa laatua. Minusta on. Sinusta ei. Eipä siitä sen enempää tarvi keskustella.
Itse en ole mitään tuollaista viikottaista jonottamista kokenut. Joten en osaa kyllä sanoa, miksi sinä joudut jonoon ja minä en. Ehkä sinut yhdistetään jollekin toiselle regionille tms. Ja tosiaan kaikki päivitykset tulleet täydellä kaistalla tähän asti. Ehkä minua sitten pidetään premium-asiakkaana, mene ja tiedä :kahvi:
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 725
Väitätkö ihan tosissasi että päivitysten latausongelmat tai serverijonotus (yksinpeliin tai moninpeliin) johtuu minun kellotuksista? :rofl2:
Minähän juuri sanoin, että niitä latausongelmia on ollut täälläkin. Se on paskaa, ei peli kokonaisuutena.

Mitään muita ongelmia tai kaatumisia ei kuitenkaan ole ollut, mutta ilmeisesti mm. sinulla on ollut (perustuen siihen kun sanoit, että "peli kaatuu directx erroriin kerran viikossa") ja nimenomaan juuri tuollaisista sanoin että voivat johtua mm. juuri epävakaasta koneesta. Se nyt vaan on fakta, että epävakaa kellotus on hyvin yleinen aiheuttaja tällaisille ongelmille. Se että kone toimii vakaasti jossakin muussa käytössä, ei tarkoita yhtään mitään. Ei tämän sanomista kannata ottaa henkilökohtaisesti.

Ehkä parempi jättää kommentoimatta jos ei ymmärrä näistä asioista mitään.
Ai niin, unohdin että sinä lipeät aina tälle tasolle, jos joku ei jaksa ylistää sinun näkemystä.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 000
Minähän juuri sanoin, että niitä latausongelmia on ollut täälläkin. Se on paskaa, ei peli kokonaisuutena.

Mitään muita ongelmia tai kaatumisia ei kuitenkaan ole ollut, mutta ilmeisesti mm. sinulla on ollut (perustuen siihen kun sanoit, että "peli kaatuu directx erroriin kerran viikossa") ja nimenomaan juuri tuollaisista sanoin että voivat johtua mm. juuri epävakaasta koneesta. Se nyt vaan on fakta, että epävakaa kellotus on hyvin yleinen aiheuttaja tällaisille ongelmille. Se että kone toimii vakaasti jossakin muussa käytössä, ei tarkoita yhtään mitään. Ei tämän sanomista kannata ottaa henkilökohtaisesti.


Ai niin, unohdin että sinä lipeät aina tälle tasolle, jos joku ei jaksa ylistää sinun näkemystä.
Mitä ihmettä sinä selität? Kukaan ei ole väittänyt mitään että directx kaatuminen ei voisi olla minun koneesta. En ole valittanut sanallakaan tästä asiasta. Totesin että CPU/RAM-asia se ei vaikuta olevan täysin erillisessä viestissä erilliselle henkilölle. Ja totesin myös että sen puolesta toimii tarpeeksi hyvin.

Valitin asioista jotka on activisionin/IW:n joka viikkoisia vikoja. Hyppelet asioista kolmansiin ja viidensiin ilman mitään järkevää syytä taas jälleen kerran. Unohdin että lähdet tälle linjalle, jos joku ei ylistä näkemyksiäsi.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 725
Mitä ihmettä sinä selität? Kukaan ei ole väittänyt mitään että directx kaatuminen ei voisi olla minun koneesta. En ole valittanut sanallakaan tästä asiasta. Totesin että CPU/RAM-asia se ei vaikuta olevan täysin erillisessä viestissä erilliselle henkilölle. Ja totesin myös että sen puolesta toimii tarpeeksi hyvin.

Valitin asioista jotka on activisionin/IW:n joka viikkoisia vikoja. Hyppelet asioista kolmansiin ja viidensiin ilman mitään järkevää syytä taas jälleen kerran. Unohdin että lähdet tälle linjalle, jos joku ei ylistä näkemyksiäsi.
Rauhoitu, hyvä mies, ei se ole niin vakavaa. Kannattaa ylipäätään lukea ketjua ajatuksen kanssa ennen möyhöämistä.

Täällä keskusteltiin yleisesti ongelmista eri alustoilla. Yhdellä ei toimi chat, toisella peli kaatuu, kolmannella ei toimi lataus ja neljännellä jotain muuta tai kaikki edellisistä. Sinä sitten pamahdit paikalle ihan puskista alla olevalla viestilläsi, kertoen kuinka mukamas puhuttiinkin vain jostakin latauksiin liittyvistä ongelmista:
Se että PC:llä pitää jonottaa serverijonossa päästäkseen pelamaan yksinpeliä tai se että kun playlisti patchataan alle 200 megan päivityksellä ja aiheutetaan hirveä serverijono tai se että PC:n patchidownloadit kusee serverikuorman alla ei ole tasan mitään tekemistä PC:n ja konsoleiden välisellä hallittavuuseroilla. Näistä asioista puhuttiin nyt tässä.
Ei, ei puhuttu vain näistä asioista, vaan oli kyse muistakin.

Lisäksi kerroit myöhemmin kuinka sinun koneesi kaatuu pelatessa kerta viikossa ja siihen sitten kerrottiin, että yksi yleinen syy on epävakaassa kellotuksessa. Ei välttämättä sinun tapauksessasi, mutta yleisesti ottaen näin kuitenkin on.
 
Viimeksi muokattu:

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 000
Rauhoitu, hyvä mies, ei se ole niin vakavaa. Kannattaa ylipäätään lukea ketjua ajatuksen kanssa ennen möyhöämistä.

Täällä keskusteltiin yleisesti ongelmista eri alustoilla. Yhdellä ei toimi chat, toisella peli kaatuu, kolmannella ei toimi lataus ja neljännellä jotain muuta tai kaikki edellisistä. Sinä sitten pamahdit paikalle ihan puskista alla olevalla viestilläsi, kertoen kuinka mukamas puhuttiinkin vain jostakin latauksiin liittyvistä ongelmista:

Ei, ei puhuttu vain näistä asioista, vaan oli kyse muistakin.

Lisäksi kerroit myöhemmin kuinka sinun koneesi kaatuu pelatessa kerta viikossa ja siihen sitten kerrottiin, että yksi yleinen syy on epävakaassa kellotuksessa. Ei välttämättä sinun tapauksessasi, mutta yleisesti ottaen näin kuitenkin on.
Konteksti oli PC:n ongelmat versus konsolit. Tätä asiaa sinä lätisit ensimmäisessä viestissäsi johon vastasin. Minä esitin ongelmia, jotka vaivaavat ainakin PC:tä koko ajan joka viikko ja joihin pelin kehittäjä voi vaikuttaa. Vastineeksi väitteellesi että erillaisten PC:eiden takia pelin kehittäjä ei voi kaikkeen vaikuttaa. Sinun on äärimmäisen vaikea pysyä tässä aiheessa. Ongelmissa jotka vaivaavat peliä koko ajan. Tämä oli se konteksti. Muita väitteitä on ole esittänyt. Onko konsoleilla asiat paremmin, sitä en tiedä. On jos ne ei kärsi esim latausongelmista. Ja tähänhän joku väitti että konsolilla ei ole näitä. Josta päästään alkuperäiseen väitteeseen että kyllä PC puoli on paitsiossa. Ja siitä lähdettiin liikeelle.

Minun PC:n kellotukset ei ole kenellekään ongelma, joten ne ei nyt yksinkertaisesti liity mihinkään. Toki saat todeta aiheesta yleisesti mitä haluat. Ne ei vain silti liity siihen että pelissä on aivan muita ongelmia.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 000
Toim huom. Ei vaivaa kaikkia käyttäjiä koko ajan. Itse en ole juuri odotellut ja päivitykset aina täydellä kaistalla.
No latausasiaan on vaikea sanoa mitään. Mutta henk koht. en usko sekuntiakaan että pääsisit jonon ohi yksinpelamaan. Tai jonon ohi muutenkaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 773
No latausasiaan on vaikea sanoa mitään. Mutta henk koht. en usko sekuntiakaan että pääsisit jonon ohi yksinpelamaan. Tai jonon ohi muutenkaan.
En varmaan pääse jonon ohi, mutta siis olen yhteensä 3 kertaa jonottanut peliin pääsyä (niin, että peli ilmoittaa jonotusajan). 2 niistä tapahtui aivan alkuaikoina ja 3. eilen kun oli jotain ylläpitoa. Muutoin pääsen peliin tyyliin sekunneissa ilman ilmoitusta jonotuksesta. Pelaan yleensä joskus 19-21 välisenä aikana, jos ajalla on jotain merkitystä.
 
Liittynyt
30.12.2018
Viestejä
249
Pienet päivitykset ovat tulleet kivuitta ja nopeaan myös iltaisin. Isoimmat on täytynyt laittaa aamulla latautumaan, koska illalla ei tule mitään ellei vaihda regionia. Regionin vaihdon jälkeen ei ainakaan minulle ole tullut ns. tuutin täydeltä. Kerran yksi jättipäivitys rikkoi jotain. Jouduin poistelemaan filejä ja ajamaan repairin, että peli suostui taas käynnistymään. Kerran Blizzardin kirjautumisessa oli ongelmia, jolloin CoDin (myös yksinpelaat) ja muidenkin Battle.netin pelien pelaajat joutuivat jonoon pääsemättä heti pelaamaan. Muuten itse pelatessa en ole juurikaan huomannut isompia ongelmia. Olen siis ollut sikäli onnekas, että kokoonpanollani kaatuilua tms. ei ole tapahtunut, vaikka osalla pelikavereista on välillä kaatuillut tai muuten oireillut.
 
Viimeksi muokattu:

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 725
En varmaan pääse jonon ohi, mutta siis olen yhteensä 3 kertaa jonottanut peliin pääsyä (niin, että peli ilmoittaa jonotusajan). 2 niistä tapahtui aivan alkuaikoina ja 3. eilen kun oli jotain ylläpitoa. Muutoin pääsen peliin tyyliin sekunneissa ilman ilmoitusta jonotuksesta. Pelaan yleensä joskus 19-21 välisenä aikana, jos ajalla on jotain merkitystä.
Sama täällä. Kaksi kertaa olen joutunut jonottamaan koko aikana. Näistä toinen eilen tuolla aiemmin mainitulla ilmoituksella, jossa todettiin että "servers are undergoing temporary maintenance". Sitä ensimmäisen kerran ilmoitusta en muista. En nyt ihan joka päivä pelaa, mutta useamman kerran viikossa kuitenkin.

Noiden päivitysten kanssa on joutunut tappelemaan enemmän ja minua koski mm. se ongelma, jossa Battle.net latasi päivityksen sijaan koko pelin (170GB) useampaan otteeseen. Tuota ei ole nyt vähään aikaan tapahtunut, joten tiedä sitten saivatko sen jo korjattua.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 000
Sama täällä. Kaksi kertaa olen joutunut jonottamaan koko aikana. Näistä toinen eilen tuolla aiemmin mainitulla ilmoituksella, jossa todettiin että "servers are undergoing temporary maintenance". Sitä ensimmäisen kerran ilmoitusta en muista. En nyt ihan joka päivä pelaa, mutta useamman kerran viikossa kuitenkin.

Noiden päivitysten kanssa on joutunut tappelemaan enemmän ja minua koski mm. se ongelma, jossa Battle.net latasi päivityksen sijaan koko pelin (170GB) useampaan otteeseen. Tuota ei ole nyt vähään aikaan tapahtunut, joten tiedä sitten saivatko sen jo korjattua.
Vaikkei tämä taida tärkeä tieto olla, niin ilmoitus on tuo sama nähdäkseni aina.
 
Liittynyt
13.04.2018
Viestejä
241
Itsellä moninpeliä takana 72 tuntia ja yksinpeli pelattu kerran läpi. Ja ei ole ollut mitään ongelmia (sitten kun vaihdoin näytönohjaimen ja oli kyllä rikki uudesta lähtien). Sinäänsä nollapostaus tähän aiheeseen, mutta itse en kyllä ole joutunut jonossa roikkumaan. Ehkä nuo omat tunnit on sitten niin vähäistä että sattunut hyvä tuuri.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 319
On tässä ainakin omalla peliporukan otannalla ollut hyvin vähän ongelmia. Peliä meitä pelaa aktiivisesti about 10 hengen verran, siihen mahtuu jo erilaista kokoonpanoa ja softaa melko hyvin.

Se nyt on tietenkin ihan normaalia, että jatkuvasti ongelmista kärsivät ovat eniten äänessä ja kuva tilanteesta vääristyy.
 
  • Tykkää
Reactions: |le

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 000
Luonnehdinta "sysipaskalaatuinen PC-peli" ei tämänkään ketjun otannalla näytä oikein kuvaavan todellisuutta.
Näiden kahden ketjun otannalla kuvaa hyvinkin. 0kpl pääsee pelamaan yksinpeliä jonon ohi. Ihan maksimaalisen aivopierun tasoinen moka

Latausongelmista raportoitu useita useita tapauksia molemmissa ketjuissa. Joku tässä on ongelmana.

Jonoista kärsii moni moni muukin näiden ketjujen perusteella. Mutta tälle saattaisi olla hyväksyttäviä selityksiä toki olemassa. Mutta silti tämäkin asia osataan vaikka wotissa paremmin jos selitys on että servericlusteri on laitettava boottamaan pienienkin playlistiupdatejen takia.

Minulla on pelejä joissa ei ole vuosiin ongelmia. Minulla on pelejä joissa on kerran vuodessa ongelma. Minulla on pelejä joissa on kerran kuukaudessa ongelma.

Useampi kuin kerta viikkoon on täysin selkeästi sysipaskalaatuinen peli.

Käsittelyn ulkopuolelle jäi vielä kaikki muut ketjuissa raportoidut ongelmat joista minulla ei ole kokemusta juurikaan tai oikeaa käsitystä yleisyyden osalta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 773
Useampi kuin kerta viikkoon on täysin selkeästi sysipaskalaatuinen peli.
Kuten sanottua, jostain syystä tämä on aika subjektiivinen kokemus. Itsellläni ei ole mitään noita mainittuja jonotus- tai latausongelmia. No, tasan eivät käy onnenlahjat :shrug:
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 000
Kuten sanottua, jostain syystä tämä on aika subjektiivinen kokemus. Itsellläni ei ole mitään noita mainittuja jonotus- tai latausongelmia. No, tasan eivät käy onnenlahjat :shrug:
Hyvin selkeä syy olisi että et koita pelata päivitysten jälkeen. Et ladata updatea tai käynnistää peliä.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 058
No nyt tuli pikkupäivitys heittämällä, tai eipä niissä aiemminkaan tainnut olla ongelmaa vaan isommissa.

Pelihän loistava, parhaimpia räiskeitä ikinä. Miinuksina omasta mielestä a) liian ärmäkkä SBMM b) kerran tapahnut jonotus + hidas päivitys.

Kaukana sysipaskeesta luonnollisesti. Parempi vois toki olla PC puolesta ainakin lataus/jonohommat, toiv ei tule tavaksi.
 
Liittynyt
15.09.2019
Viestejä
107
Ilmaisviikonloppu tulossa:

Olikohan missään mainintaa mihin aikaan tulee? Tai jos joku osaa sanoa mihin aikaan yleensä nämä spesiaali viikonloput alkavat, sillä itsellä vain muistissa, että tupla XP viikonloppu kesti maanantaina Suomen aikaa klo 20 (1 PM EST) asti.
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 125
Olikohan missään mainintaa mihin aikaan tulee? Tai jos joku osaa sanoa mihin aikaan yleensä nämä spesiaali viikonloput alkavat, sillä itsellä vain muistissa, että tupla XP viikonloppu kesti maanantaina Suomen aikaa klo 20 (1 PM EST) asti.
Eiköhän se ala klo 20:00 maissa, eli silloin kun Kaliforniassa tullaan töihin.
 

Hmoilane

Tukijäsen
Liittynyt
19.12.2017
Viestejä
150
Tietääpähän ottaa crossplayn pois kun taas tulee koodareita joka tuutista :rolleyes:
Onko tää ny ihan totta. Ite ainaki törmänny todella vähä koodareihin vai onko tää vaan konsolipelaajien ongelma? Konsoli maailmas ollaan hyviä pelaan,mutta sitte tulee pc pelaaja joka vetäsee pikkase äkäsemmin päähän nii luullaan koodariks? Vai kuinka porukka törmänny koodareihin?
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 725
Onko tää ny ihan totta. Ite ainaki törmänny todella vähä koodareihin vai onko tää vaan konsolipelaajien ongelma? Konsoli maailmas ollaan hyviä pelaan,mutta sitte tulee pc pelaaja joka vetäsee pikkase äkäsemmin päähän nii luullaan koodariks? Vai kuinka porukka törmänny koodareihin?
Eipä ole tullut vielä ainuttakaan selvää tapausta vastaan. Warzonea en pelaa kuin aniharvoin, joten sieltä puolelta en tiedä. PC:llä pelaan ja vaikka crossplay on päällä, niin aika harvoin näkee lobbyssä muiden alustojen pelaajia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 773
OT: Onko "koodari" siis huijari, haxxor, cheataaja? Yhteen ainoaan olen törmännyt. Selvä aimbot-tapaus kun spekkasin häntä älyttömän tappoputken jälkeen. Muutoin en ole kyllä törmännyt mihinkään selvään, joten aika rauhassa saa pelata ilman huijareita.
 
Liittynyt
30.12.2018
Viestejä
249
Eipä ole tullut vielä ainuttakaan selvää tapausta vastaan. Warzonea en pelaa kuin aniharvoin, joten sieltä puolelta en tiedä. PC:llä pelaan ja vaikka crossplay on päällä, niin aika harvoin näkee lobbyssä muiden alustojen pelaajia.
Nykyään tullut vietettyä se mitä pelaamaan ehtii Warzonen puolella. Siellä on muutamia selviä aimbotteja tullut vastaan. Luultavasti F2P vetää enemmän noita petkuttajia puoleensa. Sen verran vähän kuitenkin selviä tapauksia olen havainnut spektaamalla, että ei ole peli-intoa vielä romuttanut.
 

Hmoilane

Tukijäsen
Liittynyt
19.12.2017
Viestejä
150
Nykyään tullut vietettyä se mitä pelaamaan ehtii Warzonen puolella. Siellä on muutamia selviä aimbotteja tullut vastaan. Luultavasti F2P vetää enemmän noita petkuttajia puoleensa. Sen verran vähän kuitenkin selviä tapauksia olen havainnut spektaamalla, että ei ole peli-intoa vielä romuttanut.
Facen mw ryhmä on kyllä täynnä sitä pc pelaaja=koodari, paskaa. Itellä ku on muutama kaveri joka pelaa pleikalla nii perus multiplayeris tulee niitä lobbyja misä oon ainut pc:llä pelaava, nii tulee kyllä todella paljon huutelua ja syyttelyä koodariks. Nii mietin että kuinka paljon vaikuttaa tulevaisuudes nuo niin sanotusti turhat reportit siihe warzone pelin hakuun? Enkä edes oo mitenkään erityisen hyvä pelaan
 
Liittynyt
30.12.2018
Viestejä
249
Facen mw ryhmä on kyllä täynnä sitä pc pelaaja=koodari, paskaa. Itellä ku on muutama kaveri joka pelaa pleikalla nii perus multiplayeris tulee niitä lobbyja misä oon ainut pc:llä pelaava, nii tulee kyllä todella paljon huutelua ja syyttelyä koodariks. Nii mietin että kuinka paljon vaikuttaa tulevaisuudes nuo niin sanotusti turhat reportit siihe warzone pelin hakuun? Enkä edes oo mitenkään erityisen hyvä pelaan
Totta, että varsinkin multiplayerin HC:n puolella aika moni konsolisti tuntuis jatkuvasti epäilevän PC-pelaajien nopeita ranneliikkeitä koodeiksi. Toisaalta jotkut PC-pelaajat valittavat konsolien (tai tarkemmin siis gamepadin käyttäjien) aim assistista Warzonessa.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 725
OT: Onko "koodari" siis huijari, haxxor, cheataaja?
Sehän se. En tiedä missä vaiheessa koodarista tuli pelien kohdalla synonyymi huijarille. Koodarihan on tunnetusti ohjelmoija, jolla ei ole mitään tekemistä huijaamisen kanssa, mutta minkäs teet.

Nykyään tullut vietettyä se mitä pelaamaan ehtii Warzonen puolella. Siellä on muutamia selviä aimbotteja tullut vastaan. Luultavasti F2P vetää enemmän noita petkuttajia puoleensa. Sen verran vähän kuitenkin selviä tapauksia olen havainnut spektaamalla, että ei ole peli-intoa vielä romuttanut.
Joo, onhan noista muutamia videoita näkynyt. CODeissa aimbottereita on näkynyt aina, kun samat työkalut ovat perinteisesti toimineet hyvin pienillä muutoksilla myös uudemmissa versioissa. Tämän version peruspelissä en ole tosiaan ainakaan itse törmännyt vielä yhteenkään, varmaankin johtuen pelin maksullisuudesta, eli kun tunnus bannataan, niin sinne menee sitten rahatkin. F2P vastaavasti on näille kuin kärpaspaperi kärpäsille.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 058
Kuinkas tämä uusin CoD haistelee aimbot, wallhack ? Eikai pelkän reportin varassa?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 897
Viestejä
4 206 008
Jäsenet
70 996
Uusin jäsen
empqu

Hinta.fi

Ylös Bottom