Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kokeile vaihtaa lataus paikkaa Americas, Europe, Asia.Ei vaan lataudu päivitys.. kokeilen nyt tuota repairia mitä suositeltiin tekemään Battle.netin sivuilla.
Kiitti. Näin oli ettei repair ei auttanut, mutta kun vaihto Americas niin lähti valumaan. Tosin vain 25 Mb/s, no kunhan latautuu edes.Kokeile vaihtaa lataus paikkaa Americas, Europe, Asia.
Itse sain ladattua Amerikasta, Euroopasta ja Aasiasta ei alkanut lataamaan.
Kokeilin myös repairia se ei auttanut.
Miten muutatte tuota latauspaikkaa? Siis location jonnekin esim jenkkeihin tai aasiaan?
Täällä yrittää ladata koko peliä uudestaan vaikka on asennettuna jo koneelle. Muutama giga aina valuu ja katkeaa.
Nevermind, löytyi.Miten muutatte tuota latauspaikkaa? Siis location jonnekin esim jenkkeihin tai aasiaan?
Täällä yrittää ladata koko peliä uudestaan vaikka on asennettuna jo koneelle. Muutama giga aina valuu ja katkeaa.
Mikä ihmeen 20GB? Täällä lataillaan 171GB päivitystä etanavauhdilla kun kaista on tukossa. Sen edellisen jättipäivityksen piti helpottaa näiden myöhemmin tulevien päivitysten latauksissa, mutta ei nyt ihan pysty tältä pohjalta sitä parannusta allekirjoittamaan.20G täällä (PC) muttei suostu lataamaan, taitaa olla ruuhkaa. Ronskin Gigan hörppäs dataa ja sitte loppu. Huomiseen pelit siis.
Minä olen pelannut vajaa viikko sitten viimeksi.Tuo koko pelin lataus uudestaan on pakko olla jokin bugi.
Oletan että kuitenkin kelle se osui ovat suhteellisen äskettäin pelanneet?
FPS ainakin tippunut aivan helvetisti tuossa updatessa. Aiemmin pahimmat dipit jotain 70 luokkaa, nyt mennään jo jossain 50 fps pahimmillaan. GTX 1070 ja 1440p.
Juu, eipä ollut silti viestin pointti. Päivityksen myötä suli 1/4 fps:stä enkä ole ainoa jolla tapahtui.1070 ei oo enää kovin riittävä 1440p resolle uusissa peleissä, itellä ei dippaile alle 100fps ollenkaan.
Täällä myös FPS tippui muttei aivan 1/4 kuitenkaan. Lisäksi tuli ruudunpysäyttäviä stutteripiikkejä. Muutaman minuutin välein iskee.Juu, eipä ollut silti viestin pointti. Päivityksen myötä suli 1/4 fps:stä enkä ole ainoa jolla tapahtui.
Pelaan lähes päivittäin ja mulla latas eilen päivällä 20GB paketin. Jotain tossa nyt sulla mennyt pieleen...Minä olen pelannut vajaa viikko sitten viimeksi.
Ihan yleinen bugi se on, riittänee että käy pyörähtämässä redditissäPelaan lähes päivittäin ja mulla latas eilen päivällä 20GB paketin. Jotain tossa nyt sulla mennyt pieleen...
Eli jotain mennyt pieleen...Bugi, issue, defect.Ihan yleinen bugi se on, riittänee että käy pyörähtämässä redditissä
Mikä ihmeen 20GB? Täällä lataillaan 171GB päivitystä etanavauhdilla kun kaista on tukossa. Sen edellisen jättipäivityksen piti helpottaa näiden myöhemmin tulevien päivitysten latauksissa, mutta ei nyt ihan pysty tältä pohjalta sitä parannusta allekirjoittamaan.
Mulla kyl pyörii mielestäni samalla lailla 1070:lla. Tai vähintään riittävästi vaikka on 1070. Eli siis jaktuvasti yli 60. Käytännössä 70-95fps 1440p all high...
Edit. Ruma tämä peli on kyllä silti ku piru. En tiedä mitä pitäis säätää
Kyllä resoluutio on paikallaan. Resoluutioskaalaus menee välillä 77:iin, mutta muutan sen aina 100:een. Nyt vaihdoin kokeeksi 120:een ja ehkä tuo vähän parani, mutta ei laatu edelleenkään ole ps4 pro:n tasolla. Jokin asetuksissa kyllä mättää, mutta kun vain löytäisi mikäEi todellakaan ole ruma, päin vastoin. Kurkkaa ekaks ainakin että resot on kohdillaan asetuksissa. Tuuppaa usein jonkun päivityksen jälkeen ne alaspäin.
Kyllä resoluutio on paikallaan. Resoluutioskaalaus menee välillä 77:iin, mutta muutan sen aina 100:een. Nyt vaihdoin kokeeksi 120:een ja ehkä tuo vähän parani, mutta ei laatu edelleenkään ole ps4 pro:n tasolla. Jokin asetuksissa kyllä mättää, mutta kun vain löytäisi mikä
Mulla katkee aina ku kone sammuttaa näytön.Ei oo vissiin fixiä tullu tohon update laturiin? Edelleen latailee tota 73/170gb... ois tullu jo mut jostain syystä katkasee laturin aina välillä (n. 20gb välein joutuu klikkaa update uudelleen).
Täälä pätki vähä väliä, vaihto serverin aasiaan nii sai ladattua kerralla loppuunMulla katkee aina ku kone sammuttaa näytön.
Se voi olla että tuo Piccadilly aprillipila poistuu nopeasti, eli ennen tiistaita. Aiemminkin on playlistejä päivitelty ns. kesken. Etenkin nyt kun se on tuommonen läppä.
Seasonin loppurutistukseen alkaen tänään 2xp (kaikki), ja 10 battle pass tier skippiä.
Pienen selvityksen perusteella se on luultavasti sama kuin viikottaiset tiistain päivitykset, eli klo 20:00.Mihis aikaan tämä hulabaloo alkaa noiden tuplien osalta?
Kyseessä todella ikävä bugi, joka löytyy myös tunnettujen onglemien listalta:Mitä hemmettiä toi lataa.?viikon pelaamatta ja otanpa pari erää. No en ota kun on pätsi tulossa 177Gb
Ei noi pätsit noin isoja olleet aiemmin
Ite aloin tuossa 12 aikaan pelailemaan ja toimi ihan normaalisti tuon 4h. Ehkä oli joku tilapäinen härö sitten.Tais sitten servut kyykähtää. Aamusella kerkisin pelaamaan ja nyt pidin pienen tauon niin ei saa edes launcheria auki ilman jonotusta. Sellasta.
Ilmeisesti korjattu?Itsellekin näköjään osui tuo bugi ettei matsit enää kerryytä expaa...ei aseisiin eikä omaan leveliin. Oishan tuo kiva grindata nyt leveleitä tuplaXP viikonloppuna...
Ilmeisesti korjattu?
Käynnistää vain pelin uudelleen.
Ilmeisesti korjattu?
Käynnistää vain pelin uudelleen.
Itse en ole niin paljon pelannut, että olisi mitään saumoja näitä battle passeja vetää level 100 asti. Oliskohan nyt jossain 60-70 tasolla menossa tuon 10 tason ilmaisen boostin jäljiltä. Pelaamisesta olen kyllä yleisesti ottaen nauttinut. Kaikki lisäosat M4A1 ja AK-47:n on avattu ja muitakin aseita levuttanut siinä sivussa. Nyt menossa tuo "Red Ruby" blueprint noilla kahdella aseella kun pitää eri tähtäimillä pelata tappoja. Tuon jälkeen varmaan laittelen käyttöön ihan uudet aseet ja alan niihin keräämään lisäosia. Mutta ehkä pieni tauko ennen sitä ettei sitten iske kyllästyminenPiti eilen vielä pelata yötä myöden, oli niin lähellä lvl100 ja lopulta sainkin muutaman puuttuvan levelin. Onneksi Ghostin viimeiset tehtävät oli melko helppoja.
Aika duuni tuossa seasonissa kyllä oli, jos vertaa vaikka noihin Battlefieldin vastaaviin. Mutta tuntuu että vasta nyt on oppinut paremmin pelaan ja löytänyt ne omaan käteen sopivat aseet. M13 ja HDR oli selvästi eniten käytössä, molemmat scout optic 3.25x scopella. Sivussa sitten M4A1, MP7, M2 ja tuoreimpana MG34. Jostain syystä tulee aloitettua noilla vakioaseilla vaikka blueprintejä olis, näkee ainakin eri palikoiden vaikutuksen paremmin.