Call of Duty: Modern Warfare (2019)

Kiitos vinkistä. Tossa juuri yhtä kaveria koitin houkutella tän hommaamaan, kun valtaosa pelaa PS4:lla eikä PC:llä. Ja vaikka tässä crossplay onkin en ole hakujen kautta onnistunut PS4:lla pelaavia kaverilistoille mistään löytämään.

Eihän tuo ole kummoinen homma kun vain lisäilet PS4:llä pelaavat kaverit kavereiksi pelissä johon tartteet pelaajien activision tunnukset. Itselläni on kanssa PC:llä kyseinen peli ja pelikavereita löytyy PS4:ltä ja vielä enempi Xboxilta.
 
Meinasin just noita playlistejä, karkeasti katottuna (vaikka kaikkia en oo edes kokeillut) aika lailla koon mukaan ne on kaiketi niputettu.

Noh ehkä pitää noihin Ground Warseihin vaan panostaa, jos joskus HC niihinkin tulisi.
Makuasioita sanoi koira kun... ja niin edelleen. Henkilökohtaisesti en pidä ground warsin isoista mapeista. Noissa toimivissa pikkumapeissa on kiva painaa menemään ja niissähän codit ovat olleet aina parhaimmillaan. Isommat mapit ovat sitten enemmän Battlefield-juttuja.

Shoot House on ykkönen, mutta myös Rust on hyvä. Shipmentin suosiota on vaikea ymmärtää, mutta kyllä senkin pystyy sietämään. Noita muita pelilistoja ei tule juurikaan pelattua ja jos Shoot House lähtee pois, niin sitten ei paljon tartte pelailla.
 
Jos itse saisin vapaasti valita, pelaisin vain Shoot housea, Rustia ja Crashiä ilman TD-moodia (domination, hardpoint, headquarters ja erityisesti kill confirmed maistuvat). Team Deathmatch on tylsää.
 
Shipmentin suosiota on vaikea ymmärtää
Tehtävien grindaamiseen se on hyvä, varmaan siitä syystä moni sitä haluaakin 24/7.
75 meleetappoa sai melko nopsaan tehtyä siinä, sekä 40 heittoveistä.

Mut onhan se muuten kamalaa ripulia. :D

2v2 gunfight on ainoa pelattava pelimuoto.
3v3 on ihan hyvä myös. :thumbsup:
Onhan gunfight ylipäätään ehkä pelin parasta antia.
 
Jos jollakin fps on hyvät esim 100fps tai paremmat ja peli tuntuu menevän sen 30fps ja textuurit sameat niin ota Nvidian fps limiter pois päältä. Tällä sain korjattua ongelman.

-Finplayer76
 
Gunfight on tosiaan pelin suola. Lähes tulkoon pelkkiä private matseja tulee otettua.
 
Eihän tuo ole kummoinen homma kun vain lisäilet PS4:llä pelaavat kaverit kavereiksi pelissä johon tartteet pelaajien activision tunnukset. Itselläni on kanssa PC:llä kyseinen peli ja pelikavereita löytyy PS4:ltä ja vielä enempi Xboxilta.
Ok, kiitos vinkistä! Onko se tunnus PS4:lla pakollinen? Toki voi olla että on eri nimellä luotu sitten, mutta kyselenpä kavereilta.
 
Välillä maistuu myös perus HC TDM Arklovissa, marksman rifle ja sniputtelua hektisen ryntäilyn vastapainoksi.

Ainakaan kahdessa edellisessä CoDissa ei ole kivääreillä tehnyt mitään, nyt on taas peruspelissä pari sellaista kenttää että voi ottaa iisimmin.

Pelaako joku 4k:lla niin että fps pysyy 120? Taitaa vaatia uusia kortteja.
 
Ok, kiitos vinkistä! Onko se tunnus PS4:lla pakollinen? Toki voi olla että on eri nimellä luotu sitten, mutta kyselenpä kavereilta.
On pakollinen tuo tunnus ja voi olla että on samalla nimelläkin luotu mutta activisionin tunnuksessa on aina jokin numerosarja käyttäjänimen perässä esim. NooBtuuber#2596
 


Siinä vähän embargoa rikottu battle royale moodin suhteen. Tuossa kopion toiselta saitilta infon jos ei jaksa katsoa videota.

Free to play
Standalone
Crossplatform
Enormous map
Every single building is custom designed
Two Game Modes
150 players
Solos, Duos and Trios
Killstreaks and revive tokens are bought by using plunder at stations
Gulag Exists. Upon first death you 1v1 to respawn back in and spectate(and throw rocks) while waiting your turn.
Easter Eggs all over map
A lot of classic maps. Terminal, Scrapyard, Overgrown, broadcast and more plus new ones.
Vehicles are in including choppers.
Three levels of armor. Can carry 5 plates can stack three at a time.
Looting is fast.
No weapon attachments but custom loadouts can be used by buying your kit with plunder at stations.
can ping everything
 
2 vuoden julkaisusykli vois olla jees jos näin laadukasta kamaa on tarjolla. Pelattavaa riittäis.

Suurin miinus SBMM joka puree kiinni niin kovaa että kiva pelailu muuttuu pers-raiskeloksi kertaheitolla.
 


Siinä vähän embargoa rikottu battle royale moodin suhteen. Tuossa kopion toiselta saitilta infon jos ei jaksa katsoa videota.

Free to play
Standalone
Crossplatform
Enormous map
Every single building is custom designed
Two Game Modes
150 players
Solos, Duos and Trios
Killstreaks and revive tokens are bought by using plunder at stations
Gulag Exists. Upon first death you 1v1 to respawn back in and spectate(and throw rocks) while waiting your turn.
Easter Eggs all over map
A lot of classic maps. Terminal, Scrapyard, Overgrown, broadcast and more plus new ones.
Vehicles are in including choppers.
Three levels of armor. Can carry 5 plates can stack three at a time.
Looting is fast.
No weapon attachments but custom loadouts can be used by buying your kit with plunder at stations.
can ping everything

Jasso, onkohan oikeasti rikottu embargoa. Tulee mieleen että video lähtisi melkosen äkkiä, luulisi että tuon kokoisella laitoksella on aina joku hereillä raportoimaan YouTuben videota. Etenkin jos virallinen reveal on lähellä. :D

Ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa, ja eiköhän tätä tule tahkottua melko paljon.

F2P on kyllä ihan kiva juttu. Lähinnä sillä että helpompi saada lisää kavereita mukaan pelaamaan.
 
Jasso, onkohan oikeasti rikottu embargoa. Tulee mieleen että video lähtisi melkosen äkkiä, luulisi että tuon kokoisella laitoksella on aina joku hereillä raportoimaan YouTuben videota. Etenkin jos virallinen reveal on lähellä. :D

Ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa, ja eiköhän tätä tule tahkottua melko paljon.

F2P on kyllä ihan kiva juttu. Lähinnä sillä että helpompi saada lisää kavereita mukaan pelaamaan.
Heti alussa sanoo että oli lennätetty pelaamaan ja saamaan matskua eli ei ole kyllä mitään NDA:ta rikottu.
 
Vieläkö näitä battle royaleja vain tulee. IMO loppuun kulutettu ja tylsä pelimuoto.
 
Heti alussa sanoo että oli lennätetty pelaamaan ja saamaan matskua eli ei ole kyllä mitään NDA:ta rikottu.
Juu tiedän toki että sinne oli lennätetty vaikka ketä, tästähän osittain julkaisun ajankohdan huhumyllytkin lähti liikkeelle joskus pari viikkoa sitten.

Pointti taisi olla se, että video olisi tullut julkiseksi liian aikaisin? Sitähän se NDA meinaa, ei saa julkaista materiaalia kunnes on lupa.

En tosin oikein jaksa tätäkään uskoa, video ollut nyt jo hyvän aikaa julkaistuna vaikkakin unlisted. Jotenkin kuvittelisi että lähtisi ääntäkin nopeammin piiloon jos olisi virhe.
 
Juu tiedän toki että sinne oli lennätetty vaikka ketä, tästähän osittain julkaisun ajankohdan huhumyllytkin lähti liikkeelle joskus pari viikkoa sitten.

Pointti taisi olla se, että video olisi tullut julkiseksi liian aikaisin? Sitähän se NDA meinaa, ei saa julkaista materiaalia kunnes on lupa.

En tosin oikein jaksa tätäkään uskoa, video ollut nyt jo hyvän aikaa julkaistuna vaikkakin unlisted. Jotenkin kuvittelisi että lähtisi ääntäkin nopeammin piiloon jos olisi virhe.
Ja tuskin kukaan elantoaan tuolla tekevä haluaa sitä vaarantaa, vain jotta saisi yhden jutun vaikka pari päivää aiemmin ulos.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
No nyt lähti toi Warzone arvosteluvideo YouTubesta. :D
 
Ei tarvitse enää arvailla koska tulee BR, päävalikon classified kohdan hover näyttää countdownin.
Huomenna kello 17:00. :cigar2:
 
Viimeksi muokattu:
Melko hyvä oli tuo kampanja, tuli usein oikein pysähdyttyä kuinka hienoa grafiikkaa, lähes elokuvamaista toiminta on, miljoonine yksityiskohtineen jne. Kaikki tapissa 1080Ti@1440p. Ilmeisesti tarina jatkuu sitten joskus Special Opsin puolella...

Äh, tuli jätettyä eilen client päälle siinä toivossa että olisi pushannut tuon WZ-päivityksen, mutta tarvii sitten näköjään odotella 17 asti. Blackout oli kyllä todella hyvä joten odotan vähintään samaa tältä. PUBG ei ole jaksanut enää aikoihin ja Apexkin vähän alkoi tökkiä kun tykkään enemmän realistisesta menosta.
 
Mun mielestä WZ assetit on jo ladattu kun tuli se yksi 60gb+ päivitys mutta voin olla väärässä.

Edit: puusilmä ei huomannut katsoa ylempää viestiä :facepalm:
 
Mun mielestä WZ assetit on jo ladattu kun tuli se yksi 60gb+ päivitys mutta voin olla väärässä.
Sanoivat sen julkaisun yhteydessä, että se oli iso siksi, että sen avulla pystyttiin rajoittamaan tulevien päivitysten latauskokoa. Voi toki olla, että siinä oli jotain tähän liittyvää mukana, mutta jos sieltä pitää ldata nyt 20 gigaa, niin tuskin oli.
 
Näköjään liikaa vaadittu että isommat päivitykset eivät hajottaisi peliä aina jotenkin itselläni. Yhtäkään peliä en ole päivityksen jälkeen saanut pelattua loppuun ilman kaatumista.
 
Warzone pelille/pelimuodolle onkin jo oma ketju, mutta tuli tänään muitakin korjauksia ja muutoksia.
Jälleen kerran 725:sta muutetaan suuntaan jos toiseen.

PLAYLIST UPDATE:
  • Added Search and Rescue
  • Added Mayhem Mosh Pit (10v10 Grind, Drop Zone, and Cranked)
  • Removing "Boots on the Ground War"
GENERAL FIXES:
  • NEW Shotgun: "VLK Rogue"
  • Fixed a bug that prevented respawning after a Defcon Nuke had been set off in Realism Ground War
  • Increased damage to Juggernauts when being hit by a Thermite Crossbow
  • Various Exploit fixes, including fixes to Hackney Yard and Piccadilly
  • Fix for a bug where a different pistol than one that was equipped would appear when climbing a ladder
  • Fixed a bug where any charm used alongside the MP7 Bengal variant would clip through the weapon
  • Various Ground War exploit fixes
  • Fix for a bug where a constant yellow “High Alert” screen would persist after death if the player died while the perk was granted via Specialist
  • Fixed a bug in the After-Action Report that would display 0 in the Challenge field even if a Challenge had been completed
  • Fixed a bug that would spawn players elsewhere on the map after using a Tactical Insertion near the crawl space on Rust
  • Fixed a bug in the Giant Infection mode that spammed radio VO across all teammates when a player is a driver or passenger
  • Fixed a bug that allowed players to deploy throwable Field Upgrades during the round countdown. After the countdown ends, the player would still have another Field Upgrade available. This has been fixed
  • Added option to toggle a square or circular minimap
Call of Duty League: Restricted the .357 Snake Shot in the CDL public playlist

Weapons:
  • 725 Sawed-Off Barrel:
    • Increased move speed
    • Increased ADS Spread
    • Reduced ADS damage
    • Reduced far damage range
    • Extended very lethal close damage range
  • Fix for the RAM-7 variant, “The Corrupter” not allowing the use of any sniper scopes
  • Fixed a bug that could create an 'infinite ammo' glitch on the Model 680
  • Updating the ammo descriptions to the “Bludgeoner” LMG and the “Skull Hammer” Shotgun
  • Fix for a bug where using an NVG Thermal Scope on the Grau 5.56 could cause a graphical bug
Missions and Challenges:
  • Fix for a bug that only displayed the “One Shot One Kill” splash medal on screen when a sniper rifle was used. This is fixed to display whenever any one-shot weapon like shotguns or marksman rifles are used
  • Fix for the “Get 50 Kills with Light Machine Guns” challenge not tracking as intended
  • Fix for Golem’s 3rd Mission Objective, “Get 5 Kills using Lethal Equipment” not tracking properly
  • All vehicles now award progress to any challenges that require “X vehicle run over kills”
  • Updates to the splash screen and in-game HUD as players make progress in the “Alliance” Missions
Classic Special Operations:
  • Fixed a bug that prevented players for being able to use finishing moves on enemy AI. This has been fixed
  • Bomb Squad: Fix for a bug there enemies might not spawn until after the last bomb is defused
Special Operations: Survival - Leaderboards for Azhir Cave (night) and St. Petrograd have been added

Special Operations:
  • Camera is now in a fixed position when reviving while prone or crouched
  • Hostages will reset to a safe area if dropped out of bounds
  • Fix match ending if the last-alive player calls in a Team Revive but goes down before the other players revive themselves.
  • Fix some instances where the juggernaut music could stay on unintentionally
  • Increase Heavy Hitter weapon perk to 2x melee damage
  • Ensure that players who are parachuting receive the ‘out of bounds’ warning if they drift out of bounds
  • Fix for hint prompts showing up while players are in last stand
  • Fix for an edge case that could prevent the 4th squad leader from spawning in during Operation Headhunter
  • Operation Just Reward: Fixed an issue where the cell phone intel would fail to drop
  • Operation Strongbox: Fixed a bug where destroying an enemy Wheelson was not granting any XP
Keyboard and Mouse: a contextual menu is now displayed when KBM player right-click on usernames in the Social menu’s Party tab

PC:
  • Several fixes to prevent crashes and improve stability
  • New PC players that are using the latest Battle.net client now have access to a simple, one-click way of creating their Activision account using their Battle.net credentials
  • Fixed a few cases where certain Social menu pop-up messages would display incorrectly in higher aspect ratios

Sauce:

 
Näköjään liikaa vaadittu että isommat päivitykset eivät hajottaisi peliä aina jotenkin itselläni. Yhtäkään peliä en ole päivityksen jälkeen saanut pelattua loppuun ilman kaatumista.

Huonoa tuuria sulla. Itselläni jälleen kerran täysin ongelmaton päivitys, ei kaatumisia, uudet moodit ja vanhat toimivat. Eli olisiko ongelma muualla? Ajurit/kellot?
 
Mahdollisesti näyttiksen ajurissa voi olla ongelma kun päivitin sen samaan syssyyn kun sitä pyysi myös peliä käynnistäessä. Täytyy tutkia huomenna tarkemmin jos ei ala muuten toimimaan.
 
Mikähän pelissä nyt on kun ei tallenna asetuksiin tehtyjä muutoksia ? Esim. parit näppäinmuutokset eivät tallennu niin, että seuraavallakin pelikerralla toimisivat, kuten oon ne muuttanut. Siis pelin sammutus ja uudelleenkäynnistys unohtaa nuo muutokset. Ärsyttää joka kerta säätää muutamat näppäinmuutokset / Fovin muutos / tapa, jolla kurkkia kulman takaa yms.

Muutenkin viimeisen päivityksen jälkeen on alkanut kaatuileen taas randomisti joihinkin virheisiin. Onkohan taas kerran aika asentaa koko peli uudestaan. Oishan tässä työpäivä taas aikaa antaa pelin latautua taustalla... Battle.netin kautta pelin tiedostojen korjaus ei ole auttanut ikinä tän kanssa itsellä.
 
Saako tässä head bobbingia pois? Siis sitä tyypin huojunta liikkuessa ettei horisontti heiluis noin paljon.
 
Mikä helvetin komento pitää bindata jotta lentokoneesta pystyy hyppäämään pois? Pelaan numpadilta ja olen mielestäni kaiken oleellisen bindannut sinne mutta silti näyttää että lentokoneesta hyppääminen olisi UNBOUND ja mikään näppäin ei tunnu tekevän mitään. Nyt sitten istutaan koneen kyydissä se maksimimatka kunnes potkaistaan ulos koneesta automaattisesti.
 
Mikä helvetin komento pitää bindata jotta lentokoneesta pystyy hyppäämään pois? Pelaan numpadilta ja olen mielestäni kaiken oleellisen bindannut sinne mutta silti näyttää että lentokoneesta hyppääminen olisi UNBOUND ja mikään näppäin ei tunnu tekevän mitään. Nyt sitten istutaan koneen kyydissä se maksimimatka kunnes potkaistaan ulos koneesta automaattisesti.
Eihän se olisi movement alla? Tarkemmin kohta Jump/Stand/Mantle.

Sama nappi se koneesta hyppääminen mulla on kuin ihan maalla hyppääminen/kiipeäminen muissa pelimuodoissa kun perus-MW:tä pelaan myös.
Eli siis vakiona space.
 
Kokeillaan, stance up ja stance down on bindattu luonnollisesti mutta juuri noita.
 
Mitä eroa noilla pelin kahdella eri versiolla on käytännössä? Toisessa tulee mukana 3000 jotain peli rahaa, kolme hahmoa ja joku erikois ase skini juttu. Pitääkö normi pelistä ostaa vielä erikseen season pass, vaikka olisi jo warzone muodossa sen ostanut? Pystyykö tästä normi pelin puolelta avaamaan jotain eri aseita tuonne warzoneen, vai onko ne avattavat vain kosmeettisia skinejä?

Edit. kaveri osti tuon halvemman version ja joutui lataamaan koko pelin uudestaan. Eikö tuo warzonen paketti pidä sitä sisällään muka?
 
Mitä eroa noilla pelin kahdella eri versiolla on käytännössä? Toisessa tulee mukana 3000 jotain peli rahaa, kolme hahmoa ja joku erikois ase skini juttu. Pitääkö normi pelistä ostaa vielä erikseen season pass, vaikka olisi jo warzone muodossa sen ostanut? Pystyykö tästä normi pelin puolelta avaamaan jotain eri aseita tuonne warzoneen, vai onko ne avattavat vain kosmeettisia skinejä?

Edit. kaveri osti tuon halvemman version ja joutui lataamaan koko pelin uudestaan. Eikö tuo warzonen paketti pidä sitä sisällään muka?
Kosmeettista kamaa siinä kalliimmassa, ja tosiaan noita cod pointseja.
Käytännössä jos pelaat pidempään, noilla pointseilla voit jatkossa ostaa battle passeja. 1000kpl ostaa sen, eli voi laskea kuinka paljon halvempi on 3 season passia kalliimman version kautta vs ostaa passit rahalla.
Toisaalta, jos passiin pelaa kokonaan (tai ehkä vaan lähes kokonaan) saa tarpeeksi pisteitä ostaa seuraavan seasonin passi. Se kun siis antaa väliajoin myös 100 pistettä.
Tietenkin voi sen 3000 niinkin miettiä, että mitä jäät season passin myöntämistä pisteitä vajaaksi niin noi 3000 maksaa loput melko kauan.

Season pass on sama normipelissä kuin warzonessa.

Samat aseet aukeaa pelaat sitten MW:tä tai Warzonea.
Ainoa ero minkä sanoisin normipelissä vs warzone aseiden suhteen on se, että helpompi normissa on grindaa yhtä tiettyä asetta paremmaksi. Yksinkertaisesti aina pelaat sillä, ja siten saat ehkä nopeammin auki aseen kilkkeitä minkä myötä voi tehdä helpommin loadoutin minkä tilata Warzonessa buy stationilta.

Tuosta latauksesta en kyllä tiedä, tuntuuhan se hassulta että pitäisi uudestaan ladata. Jos miettii että yrittävät kuitenkin tällä MW peliäkin myydä niin vähän huonoa kuvaa jää tuollaisesta.
Itse luulin että Warzone client olisi pienempi, ja siten tarvitsisi ladata uudestaan jos ostaa MW, mutta mitä googlettelin niin ilmeisesti sama koko.
162GB näyttää mulla, ja omistan siis MW.
 
Ei kyllä voi tajuta tätä Infinity Wardin päivitysaikataulua. Hyvät mähinät päällä ja tunti tuplaxp aikaa jäljellä. No ajetaanpa päivitys ja potkitaan kaikki pois servuilta. VMP.
 
Tuossa patchin sisältö, Warzone puolelle tuli solo moodi. Patchin korjaukset näyttää lähes kaikki (vai kaikki?) olevan Warzoneen, mutta toki MW tuli tässä playlist updated.

PLAYLIST UPDATE:

Multiplayer:

  • Cranked Kill Confirmed
  • Mercenary Moshpit
  • Atlas Superstore 24/7 (10v10) “Doorbuster 24/7”
  • Gunfight is now St. Patrick’s Day themed!
Battle Royale:
  • Solo Mode! That's right. Just you.
GENERAL FIXES:

  • Fix for a rare bug where players could have increased movement speed after coming out of the Gulag and back into the game
  • Fixed a bug where players may find their weapon in a stowed position and are unable to reload or use their weapon
  • In some cases, players could become stuck under Buy Stations when prone. This has been fixed
  • The Threat UI could disappear from the screen if players complete a contract while they are being hunted from a Bounty Contract. This has been fixed
  • Updated text to “Redeploy Squadmate” to make it a little more obvious on screen when you can buy back a teammate
  • Fix for the last objective in the “Boats and Trains” Mission not tracking as intended
  • Kills are now credited to the player who downed the enemy player.
  • Fix for an exploit where players were able to shoot while downed
  • Fixed a bug where players were unable to deposit cash using balloons if their settings were set to “Contextual Tap”
  • Fixed a bug where players were able to clip into the walls in the Hospital

Sauce:

 
Ei paljoa lämmitä jos nyt meni hyvä rundi vituiksi tuon turhan pätsin takia. Pojoista ei väliä mutta kun juuri oli saanut pari equa häxättyä niin sitte päätetään ajaa pätsi ja potkia kaikki pois. Ei paljoa järki päätä pakota IW toimistolla.
 
Oliko patch iso kooltaan (PC)? Mietin jaksaako mennä koneelle enää vai vasta huomenna.
 
Ilmeisesti piti kutinsa kun aiemmin oli se iso 60GB patch, niin sanoivat että koon syy on helpottaa myöhemmin update kokoja.
Näemmä nyt onnistu koko patch tommosella ihan mitättömällä päivityksellä.
 
Tuo Battle.net lataa myös normaaliasetuksilla taustalla tulevat päivitykset sisään, joten voinut myös uida sitä kautta koneelle.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
257 839
Viestejä
4 479 591
Jäsenet
74 017
Uusin jäsen
Nooa11

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom