Battlefield V

Selittäkää mulle miten ihmisten mielestä paras taktiikka on saada vallattua lippu seisomalla sen lipun ulkopuolella?
Miten ne saa sen lipun siitä ulkopuolelta?
Monta kertaa on tilanne, että se lippu on oikeesti tyhjä, mutta omat ei uskalla mennä sinne lipulle. Sit ite ku juoksee sinne jostain 3 kilometrin päästä ni sit vasta ne menee sinne. Onko ne oikeesti niin aloitekyvyttömiä, että ne ei osaa kävellä sille alueelle?

Tai miten ihmisten mielestä paras taktiikka voittaa pelit on seistä vaikka C:llä, mut jättää kaikki muut liput huomioimatta?
Miten ne kuvittelee voittavansa pelit silleen?
Ne vaan seisoo siellä C:llä ja sit riittää että kävelee niille muille lipuille ja saa seistä vaikka keskellä lippua valtaamassa, kun ei siellä vihollisiakaan ole eikä tule.

Eilen ja tänään ollu taas joka pelissä 29 pelaajaa omalla puolella sellasia vitun aaseja, joilla ei oo mitää käsitystä miten koko peliä pelataan.

Pitäis alkaa ottaa screenshottia kartasta joka pelistä missä on noita kehareita, että näätte tekin miten idiootteja ne on.

Ei vaan pysty käsittää. Aloitekyky tasan 0.

Sit vielä pakko aina lähtee servulta pois, kun tietää että jos samat aasit pelaa seuraavat pelit, ni häviää kaikki pelit, kun ei tossa oo mitään balansointia. Tai ainakaan tuntuu ettei oo.
 
Tuota tapahtuu hyvinkin usein. Lopahtaa kyl omaki yritys aika nopeesti jos omat on objectiven ulkopuolella ja tankitki ampuilee vaa basesta tyylii etteivät tuhoudu. Just toi että muutama vihu on esim lipulla ni ei uskalleta mennä. Tai kaikki yrittää hyökätä yhestä suunnasta eikä yritetä ees yritetä kiertää muualta.
 
Tuota tapahtuu hyvinkin usein. Lopahtaa kyl omaki yritys aika nopeesti jos omat on objectiven ulkopuolella ja tankitki ampuilee vaa basesta tyylii etteivät tuhoudu. Just toi että muutama vihu on esim lipulla ni ei uskalleta mennä. Tai kaikki yrittää hyökätä yhestä suunnasta eikä yritetä ees yritetä kiertää muualta.

Je.
Sit yks on kanssa, että jos lipulla on tyylii neljä omaa ja yks vihollinen piilossa, ni ne omat ei eti sitä vihollista, vaan istuu piilossa... sit kaikki istuu siellä kimpassa ja odottaa, että jotain tapahtuu... ja mitään ei tapahdu, kun kaikki istuu piilossa.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Je.
Sit yks on kanssa, että jos lipulla on tyylii neljä omaa ja yks vihollinen piilossa, ni ne omat ei eti sitä vihollista, vaan istuu piilossa... sit kaikki istuu siellä kimpassa ja odottaa, että jotain tapahtuu... ja mitään ei tapahdu, kun kaikki istuu piilossa.

Sitähän ei voi tietää montako vihua siellä oikeasti on, mutta niin kauan kun lippu cäppäytyy, niin lipulla on omilla ylivoima. Lippu haltuun rauhassa ja siivotaan nurkat. Toki täytyy huomioida pelin kokonaistilanne, että onko varaa istuttaa pientä ylivoimaa lipulla. Se hunttaaminen ei AINA ole paras ratkaisu.
 
Sitähän ei voi tietää montako vihua siellä oikeasti on, mutta niin kauan kun lippu cäppäytyy, niin lipulla on omilla ylivoima. Lippu haltuun rauhassa ja siivotaan nurkat. Toki täytyy huomioida pelin kokonaistilanne, että onko varaa istuttaa pientä ylivoimaa lipulla. Se hunttaaminen ei AINA ole paras ratkaisu.

Tietää sen jos ei siinä kirjain kuvakkeen alla ole palkkia. Silloin alueella ei ole yhtään muita kuin omia.
Jos esim olet yksin ja sinne tulee yksi, on palkki 50/50 ja jos toisia on kaksi kun olet yksi palkin suhde on 33/66 jne. Siitä palkista ja minimapista pystyy lähes aina päättelemään vihun määrän lipulla.
 
Kappas sorruin omaan nokkeluuteeni. Oliko tuo jo bf1 mukana (en omista kys. Peliä) ? Niin vähän tuli tätä vitosta pelattua, että moinen meni täysin ohi.

En kyllä siltikään ymmärrä miksi tuotakin pitää helpottaa? Epätietoisuus vihun määrästä tuo kuitenkin haastetta ja jännitystä imo.
 
DICE PLS! Vissiin GO matsin alussa tankkiin hypätessä pääsee liikkumaan pakittamalla ennenkuin matsi alkaa. Kerkee just hyvin rullata vihujen spawniin.

Samoten toisesta päivästä alkaen voikin matsin alkua odotellessa assignata defence orderin, jotta tulee vähän extra pisteitä.
 
Kappas sorruin omaan nokkeluuteeni. Oliko tuo jo bf1 mukana (en omista kys. Peliä) ? Niin vähän tuli tätä vitosta pelattua, että moinen meni täysin ohi.

En kyllä siltikään ymmärrä miksi tuotakin pitää helpottaa? Epätietoisuus vihun määrästä tuo kuitenkin haastetta ja jännitystä imo.

Juu oli jo ykkösessä.
 
Tulee pelailtua aika casuaalisti vauhilla rymistellen objectiveille ja rätkien, niin meinaa mennä tunteisiin kohtuullisen yleinen tapa valita MG ja pystyttää se vehje mahdollisimman erikoiseen nurkkaan mitä sattuu löytämään. :D
 
Mistäs johtuu, kun olen vetänyt molemmat pommikoneet lvl 1, mutta en saa niihin "cc" rahoilla upgradeja, joissa aluksi luki "requires lvl1"? Sama oli Tigerin kohdalla, mutta lvl1:n jälkeen sain upgraden avattua.
 
Mutuilisin että viive serveri puolella, pitäisi kohta ilmestyä valittavaksi. Käynnistä peli uudestaan tai mene uuteen peliin. Itsellä oli sama eilen.
Hmm kävin kyllä monessa pelissä, kun vedin ensin JU-88:lle levelin ja sitten Blenheimille, kun en saanut JU-88:aa upgradettua. Mutta sama homma tosiaan oli sitten Blenheimilla, eikä JU-88:llekaan auennut tässä vaiheessa vielä mitään.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
Now and then people comment on Germans attacking in Airborne and the players jumping out of C-47 airplanes intead of JU 52. For launch I decided to accept both factions using C-47 to give players more drivable vehicles such as tanks, transports, fighters, bombers instead. 1/3

The C-47 was as expensive to make as any vehicle plus it has a high detailed interior and animated crew. The only thing it lacks is a driver’s view but the sum still make it as (or maybe even more) expensive than any drivable vehicle in the game. And only used in Airborne. 2/3

Do you think the work on new drivable vehicles should be paused and instead build that JU 52 or continue giving players more drivable vehicles (tanks, transports, fighters, bombers, ...) and add a German version when/if there is time for it? Answer the poll in first tweet. 3/3

Eli DICE:n työntekijä teki gallupin Twitterissä ja kyselee pelaajilta haluaisivatko he mielummin;
A) C-47 muutettavan Saksalaiseen JU-52 lentokoneeseen + cutscenessä saksalaiset sotilaat
vai
B) lisää ajoneuvoja kuten tankkeja ja lentokoneita pelattavaksi


Siinä missä DICE:n prioriteetit on todella hukassa ja työ suht. vähäistä (budjetti selvästi matala), voi todeta gallupista sekä Redditin kommenteista että suurella osalla pelaajista on prioriteetit vielä enemmän hukassa. DICEn ehdoilla tässä kuitenkin pelataan ja itse valitsisin tietysti lisää kulkuneuvoja peliin ja vasta sitten jos aikaa ja mielenkiintoa jää(!) suht. epäoleellisen cutscenen ja lentokoneen muuttamista autenttisemmaksi. :facepalm: Pelillä on kyllä niin paljon potentiaalia että alkaa jo rehellisesti sanottuna kauhistuttamaan tämän tulevaisuus.

Joo ei ole priot ihan korkealla. Toki tuollaisilla nopeilla fikseillä (reskinit yms copypaste tankit jne) on helppo pitää sopulilaumat tyytyväisinä ja näyttää, että tehtäisiin jotain mutta itse pelin sisältöön vaikutus on minimaalinen. Uudet mapit on niitä mitä kansa kaipaa mutta niiden tekeminen, balanssointi ja testaaminen on työläämpää ja kalliimpaa kuin tehdä noita reskinejä.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
Now and then people comment on Germans attacking in Airborne and the players jumping out of C-47 airplanes intead of JU 52. For launch I decided to accept both factions using C-47 to give players more drivable vehicles such as tanks, transports, fighters, bombers instead. 1/3

The C-47 was as expensive to make as any vehicle plus it has a high detailed interior and animated crew. The only thing it lacks is a driver’s view but the sum still make it as (or maybe even more) expensive than any drivable vehicle in the game. And only used in Airborne. 2/3

Do you think the work on new drivable vehicles should be paused and instead build that JU 52 or continue giving players more drivable vehicles (tanks, transports, fighters, bombers, ...) and add a German version when/if there is time for it? Answer the poll in first tweet. 3/3

Eli DICE:n työntekijä teki gallupin Twitterissä ja kyselee pelaajilta haluaisivatko he mielummin;
A) C-47 muutettavan Saksalaiseen JU-52 lentokoneeseen + cutscenessä saksalaiset sotilaat
vai
B) lisää ajoneuvoja kuten tankkeja ja lentokoneita pelattavaksi


Siinä missä DICE:n prioriteetit on todella hukassa ja työ suht. vähäistä (budjetti selvästi matala), voi todeta gallupista sekä Redditin kommenteista että suurella osalla pelaajista on prioriteetit vielä enemmän hukassa. DICEn ehdoilla tässä kuitenkin pelataan ja itse valitsisin tietysti lisää kulkuneuvoja peliin ja vasta sitten jos aikaa ja mielenkiintoa jää(!) suht. epäoleellisen cutscenen ja lentokoneen muuttamista autenttisemmaksi. :facepalm: Pelillä on kyllä niin paljon potentiaalia että alkaa jo rehellisesti sanottuna kauhistuttamaan tämän tulevaisuus.

AAA-peli myy miljoonia kappaleita 60€ kipale ja ottaa resurssien päälle koodata yksi JU52 peliin :kahvi:
 
Niin, mielestäni kyllä lähtökohtaisesti homma on pielessä jo siinä, että pitää edes kysellä tuollaisia. Ei suinkaan siinä, mitä mieltä yleisö on. Onhan tuo nyt lähtökohtaisesti jo ihan naurettavaa, että WW2 sijoittuvassa AAA-pelissä saksalaiset sotilaat hyppäävät amerikkalaisesta lentokoneesta, joka on täynnä brittisotilaita. Ei sillä etteikö lisäsisältö olisi tärkeämpää mutta eipähän ole koskaan tullut vastaavia oikaisuja vastaan missään muissa peleissä. Eihän tuo tosissaan pelattavuuteen vaikuta mutta kuvastaa se mielestäni tietyllä tapaa tuota suhtautumista pelin kehittämiseen. Olisivat vaikka ennemmin oikaisseet niin, että se hyppääjä seisoo jo valmiiksi ovensuulla jolloin lentokoneen sisustaa ei tarvitsisi mallintaa ollenkaan.
 
Siellä on joku pavunlaskija ollut johdossa.

- No niin, graafisen suunnittelun resurssit projektissa on käytetty. Tekeminen loppuu tähän.
- Mutku vielä on sakujen koneet tekemättä.
- Ei kiinnosta, käyttäkää olemassa olevia malleja.
 
Pelillä on kyllä niin paljon potentiaalia että alkaa jo rehellisesti sanottuna kauhistuttamaan tämän tulevaisuus.
Pelillä on kyllä niin paljon potentiaalia saada "paskin Battlefield" titteli sitten BF Hardlinen, että alkaa rehellisesti sanottuna kauhistuttamaan tämän koko sarjan tulevaisuus. Hienosti onnistui EA tämänkin homman kusemaan :kippis:
 
Haluaisin kuulla kansalta mielipiteitä, mitkä kaikki ominaisuudet pelissä ajavat pelin tämän paskimman tittelin luokse :D mitä muuttaisit pelissä? Ja mitä toivoisit eniten siihen lisättävän:)
 
Pelillä on kyllä niin paljon potentiaalia saada "paskin Battlefield" titteli sitten BF Hardlinen, että alkaa rehellisesti sanottuna kauhistuttamaan tämän koko sarjan tulevaisuus. Hienosti onnistui EA tämänkin homman kusemaan :kippis:

Tämän pelin ansiosta päätin että seuraavan ostan vasta kun on alennuksessa.
 
Pelillä on kyllä niin paljon potentiaalia saada "paskin Battlefield" titteli sitten BF Hardlinen, että alkaa rehellisesti sanottuna kauhistuttamaan tämän koko sarjan tulevaisuus. Hienosti onnistui EA tämänkin homman kusemaan :kippis:

Pelillä on paljon potentiaalia molempiin suuntiin. Tässä olisi imo mahdollisuudet olla paras bäfä pitkään aikaan mutta samaan aikaan tämä on toteutettu älyttömän heikosti. Perusrunko on kunnossa mutta niin paljon on keskeneräistä.

Haluaisin kuulla kansalta mielipiteitä, mitkä kaikki ominaisuudet pelissä ajavat pelin tämän paskimman tittelin luokse :D mitä muuttaisit pelissä? Ja mitä toivoisit eniten siihen lisättävän:)

Onhan tämä nyt julkaisuna keskeneräinen, bugeja on ties minkämoisia, sisältöä on heikonlaisesti ja kartatkaan nyt eivät ole mielestäni kovin kummoisia. BF1 oli myös sisällöltään melko köyhä julkaisussa mutta se peli sentään pääosin toimi aikas hyvin, eikä ollut jatkuvasti jotain ongelmia. Noita hyviä karttojahan tämä varmaan eniten kaipaisi ja mielellään myös sitä perinteisempää WW2 -settiä (USA, Venäjä, Japani ja WW2:n isot taistelut). Vesitaisteluita voisi kanssa saada mukaan, veneetkin kun tästä pelistä puuttuvat kokonaan.
 
Nojaa.. ei ollut BF3 eikä BF4 myöskään kauheen valmiita alussa. Mielestäni tää BF5 on ihan hyvä näinkin, mutta lisäkontenttia odotellessa.
 
Nojaa.. ei ollut BF3 eikä BF4 myöskään kauheen valmiita alussa. Mielestäni tää BF5 on ihan hyvä näinkin, mutta lisäkontenttia odotellessa.

Juurikin näin, gunplay on todella hyvää ja gameplayn perus runko. Omaan makuun edelleen todella hyvä.
Toki mappeja kaipais pikkuhiljaa.
 
Jos loikataan hiukan tulevaisuuteen ajassa ja mietitään seuraavaa bf:a
Minkä aikakauden pelejä toivoisitte sarjalta?:)
 
Jos loikataan hiukan tulevaisuuteen ajassa ja mietitään seuraavaa bf:a
Minkä aikakauden pelejä toivoisitte sarjalta?:)
Jotain semmosta, missä voisi taas aseissa olla upgradeina parempia tähtäimiä ja barreleita, tankeissa/lentokoneissa lämpökameroita ja helikopterit voisi myös olla kuvioissa. BF3 tyyli oli mun mieleen.

Toivottavasti ei nyt ainakaan musketeilla ja miekoilla taistella hevosten selässä, BF1 pelitunnit jäi multa vähiin.
 
  • Tykkää
Reactions: mol
Jos loikataan hiukan tulevaisuuteen ajassa ja mietitään seuraavaa bf:a
Minkä aikakauden pelejä toivoisitte sarjalta?:)

Vietnam. Olisi sopivan modernihko kalustukseltaan (löytyisi hävittäjiä ja helikoptereita sun muuta monien kaipaamaa) mutta kaikenmaailman lock-on härpäkkeet sun muut jäisivät pois. Itse en oikein lämpene noille kaikista moderneimmille kamppeille.
 
Jos loikataan hiukan tulevaisuuteen ajassa ja mietitään seuraavaa bf:a
Minkä aikakauden pelejä toivoisitte sarjalta?:)

BF1982 eli kylmä sota mättöä.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Jos loikataan hiukan tulevaisuuteen ajassa ja mietitään seuraavaa bf:a
Minkä aikakauden pelejä toivoisitte sarjalta?:)
Modernit ja viime vuosisadan sodat alkaa olla koluttu jo läpi moneen kertaan. Aseissa ja vehicleissä aika vähän varianssia loppujen lopuksi noissa tosimaailman sotia mukailevissa peleissä. Joku mielukuvituksellisempi, arcademaisempi Battlefield Rage 2 -tyyppinen ratkaisu vois antaa vähän enemmän vapauksia aseiden ja pelattavuuden suhteen.

Toisaalta nuo Dicen Star Wars tekeleet hoitanee sitten sen mielikuvituksellisemman pelikentän. Ne tullut itellä skipattua. Harmi ettei muut pelitalot oikein tee tämäntyyppisiä pelejä.
 
Jos loikataan hiukan tulevaisuuteen ajassa ja mietitään seuraavaa bf:a
Minkä aikakauden pelejä toivoisitte sarjalta?:)
BF60'ties; Vietnam (15th anniversary remake, alkuperäisillä musiikeilla)
BF70'ties; Jom kippur, Afganistan...
BF80'ties; Falkland
BF90'ties; Persianlahti, Kroatia, Kosovo, Tšetšenia...
:vihellys:

Joku mielukuvituksellisempi, arcademaisempi Battlefield Rage 2 -tyyppinen ratkaisu vois antaa vähän enemmän vapauksia aseiden ja pelattavuuden suhteen.
Eli Battlefield Heroes remake?
 
Eli Battlefield Heroes remake?
Vaikea kommentoida suuremmin kun en tuota koskaan pelannut.

Näyttää aika lelumaiselta eikä muistuta mainitsemaani Rage 2 -tyyliä kovinkaan paljon. Mutta itselle kyllä pelattavuus menee realismin ja ulkonäkön edelle, joten jos pelattavuus on hyvä niin kai tuollainenkin tyyli menee.
 
Muuten ne, jotka haluaa vielä pelata Battlefield Heroesta, niin joku restarttaa peliä...

Rising Hub Project

Äläkää kysykö multa tuosta mitään. Törmäsin itsekkin tuohon 5 minuuttia sitten.


EDIT: Kannattaa olla varovainen. Bitdefender huutaa hoosiannaa kun yrittää ladata asennuspakettia (Gen:Variant.Ursu). Käsittääkseni tuo false-positive tulee usein. Mutta tälläerää jätin kuitenkin asentamasta
 
Viimeksi muokattu:
Vietnam. Olisi sopivan modernihko kalustukseltaan (löytyisi hävittäjiä ja helikoptereita sun muuta monien kaipaamaa) mutta kaikenmaailman lock-on härpäkkeet sun muut jäisivät pois. Itse en oikein lämpene noille kaikista moderneimmille kamppeille.
Jos WW1/WW2 peleihin saadaan kaikille holografitähtäimet aseisiin, niin voit olla varma että Vietnamissa sieltä kaivetaan ne prototyyppilämpötähtäinhärpäkkeet ja muut kaikille käyttöön :D
 
Jos WW1/WW2 peleihin saadaan kaikille holografitähtäimet aseisiin, niin voit olla varma että Vietnamissa sieltä kaivetaan ne prototyyppilämpötähtäinhärpäkkeet ja muut kaikille käyttöön :D

Puhumattakaan että Vietnamissakin vetäisi joka toinen jamppa aseilla jotka ei koskaan prototyyppiastetta pidemmälle päässyt, taikka anakronistisisilla tai muuten vaan harvinaisilla ja konfliktissa epätodennäköisillä.

Siinä missä nyt on Erman prototyyppejä ja "sodan alkuvaiheessa" StG44:ää, Vietnamissa varmaan Gyrojet, M1014 ja M4 ovat kovaa kamaa.
 
Toivooko porukka sitä nykyaikaista sota meininkiä mitä oli bf4:a?
Vai oliko bf1 alkeellinen ”kanuuna - tussari” performanssi helpotus et siitä realiaikaisesta ”pinkki laserpyssy” paskasta päästiin kertalaakista pois?:)
 
Mulle ainaki bf1 tussarit ja kanuunat oli paljon mielenkiintoisempia ku 3:n maailmansodan laserohjukset erilaisilla pinkeillä camoilla.
 
Mulle ainakin tärkeintä ois et joka maalla ois omat aseensa. Ja joka aseella omat tähtäimensä.
Vitosen huonoin juttu on just toi, että kaikilla aseilla samat tähtäimet, alkaa kaikki tuntumaan samalta aseelta.
 
Mulle ainakin tärkeintä ois et joka maalla ois omat aseensa. Ja joka aseella omat tähtäimensä.
Vitosen huonoin juttu on just toi, että kaikilla aseilla samat tähtäimet, alkaa kaikki tuntumaan samalta aseelta.

Käytä niitä rautatähtäimiä niinkuin WW2-pelissä kuuluisi. ;)
 
Käytä niitä rautatähtäimiä niinkuin WW2-pelissä kuuluisi. ;)

Aika pitkälle niitä käytänkin paremman zoomin vuoksi. Isossa osassa aseita nekin vain tehty niin huonosti, että peittää puolet ruuduista.

Mutta esim assaultilla ei tarttis olla laisinkaan ”snipuja” 3x tähtäimillä ja jokaikisen aseen 3x tähtäin, tai ”linssi” jne ei tarttis olla identtinen.

Ylipäätään tuo, että kaikki tähtäimet on heti auki on typerä systeemi ja ainut lisä on värit jotka vieläpä on todella rumia..
 
Itse käytän lähes poikkeuksetta rautatähtäimiä jopa pulttilukoissa, mutta ikävikseni olen huomannut että ML 1907 kiväärin tähtäin heiluu paljon enemmän sarjaa ammuttaessa mitä nydar tähtäimellä, ainakin tältä tuntuu. Muut huomanneet samaa? :confused: Olisipa tuohon pyssyyn valittavissa buckhorn tähtäin kuten edellisessä osassa, ei oikein muutenkaan tuon kys. aseen rautatähtäin ole mukava.


Eikös nuo reflex tähtäimien värit ole itse valittavissa asetuksista nykypäiväisestä väriavaruus paletista(mikä lie oikea termi)?

Omenanraato taisi tarkoittaa niitä tähtäimien maalauksia jos en ihan väärin ymmärtänyt.
 
upload_2019-3-2_22-30-13.png

TUOLLEVA XBYROGERS JA COLENEELTOOLMAN TEKEE KOKOAJAN STATSPATTINGI BASESSA MEDIKILLÄ.....EIKÄ MITÄÄÄN MUUTA.....REPORTIOKIKAA, JA ILMOITTAKAA..

upload_2019-3-2_22-29-10.png
 
Peli bugittaa tehtäviensä kanssa jälleen (joskus 2-3kk itkin tänne samasta asiasta):

Image1.jpg

Olen tehnyt punaisella ympyröimäni tehtävän hyväksytysti pari päivää sitten. Nyt sain viimein viskottua tarpeeksi "indenciary" naatteja ja lopputulos on samassa kuvassa. Puukottelu"saavutus" on nollautunut. En ole vaihtanut välissä "medic roolia" eli kokoajan pelattu tehtävän vaatimalla Combat Medic Classilla.

:tdown:
 
Toivooko porukka sitä nykyaikaista sota meininkiä mitä oli bf4:a?
Vai oliko bf1 alkeellinen ”kanuuna - tussari” performanssi helpotus et siitä realiaikaisesta ”pinkki laserpyssy” paskasta päästiin kertalaakista pois?:)

BF1 iski allekirjoittaneeseen juurikin siksi että kaikki vitun ihmerakettiincominghomingmisslet ja muu nykyajan suihkukone/supertankki tarkkipaske oli siitä poissa. Siinä oli murto-osa nykyistä BF5:n kaltaista scopeaseilla huoraamista juurikin siksi, että siinä oli mariginaalinen määrä sellaisia aseita (saatika automaatti sellaisia) joihin sai (tehokkaan) scopen kiinni. Sama pätee vaikkapa lentokoneilla spämmäämiseen. BF5 on pelkkää kilpapelaamispasketta jossa muun muassa community itkee sekä uhkaa lopettaa vittu pelaamisen kokonaan jos vihollista ei erota maasta tarpeeksi hyvin (että sen voi tiputtaa maagisella 1-2 täppiä suoraan kaaliin) pro gaming peliliikkeellä 200m päästä automaattitarkilla lonkalta.

Surullista touhua.

:tdown:
 
Peli bugittaa tehtäviensä kanssa jälleen (joskus 2-3kk itkin tänne samasta asiasta):
Olen tehnyt punaisella ympyröimäni tehtävän hyväksytysti pari päivää sitten. Nyt sain viimein viskottua tarpeeksi "indenciary" naatteja ja lopputulos on samassa kuvassa. Puukottelu"saavutus" on nollautunut. En ole vaihtanut välissä "medic roolia" eli kokoajan pelattu tehtävän vaatimalla Combat Medic Classilla.
Onko tuo rundin aikana katsottuna vai mainmenusta? Itsellä huomannut sellaista, että pelissä ollessa näyttää tehtäviä suorittamattomana, muttakun palaa menuun niin ne on suoritettuna siellä kuitenkin
 
Peli bugittaa tehtäviensä kanssa jälleen (joskus 2-3kk itkin tänne samasta asiasta):

Image1.jpg

Olen tehnyt punaisella ympyröimäni tehtävän hyväksytysti pari päivää sitten. Nyt sain viimein viskottua tarpeeksi "indenciary" naatteja ja lopputulos on samassa kuvassa. Puukottelu"saavutus" on nollautunut. En ole vaihtanut välissä "medic roolia" eli kokoajan pelattu tehtävän vaatimalla Combat Medic Classilla.

:tdown:
Mulla on ikävä kyllä aivan sama rumba :(
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
295 801
Viestejä
5 051 890
Jäsenet
80 983
Uusin jäsen
actualv

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom