Battlefield V

1000 pojoo sai helposti panzerfausteilla ym ja niillä liikuteltavilla/kiinteillä tykeillä. Enää ois se 20 tappoa objectivessä ajoneuvon kyydissä
Joo siis olihan se helppo, mutta vei aikaa tuhottoman paljon siihen nähden, etten olisi halunnut pelata tuollaisia pelimuotoja. Frontlinesissa ei ihan samaa tahtia tule tankkia vastaan.
Koko tämän viikon ToW oli aivan pakkopullaa mulle, enkä noita paria jaksa edes tehdä, kun ei niistä saa hyötyä. Se ison janan Level on ollu 40:ssä jo pari viikkoa.
 
Tuon tankinkin saa varmaan ostettua parin viikon päästä taas company coineilla? Tuo viimeinen haaste on kyllä ehkä ensimmäinen sellainen, jota ei jaksaisi grindata. Jos tulee niin tulee mutta ei jaksa väkisin vääntää noita. Olisi ees tappoja objectivessa niin eikä vielä spesifimmin tuo hyökätessä objectiveen.
 
Tuon tankinkin saa varmaan ostettua parin viikon päästä taas company coineilla? Tuo viimeinen haaste on kyllä ehkä ensimmäinen sellainen, jota ei jaksaisi grindata. Jos tulee niin tulee mutta ei jaksa väkisin vääntää noita. Olisi ees tappoja objectivessa niin eikä vielä spesifimmin tuo hyökätessä objectiveen.
Tuo viimeinen haaste tulee kyllä ihan siinä sivussa esimerkiksi Breakthroughssa, Aerodromen hyökkäystä pelatessa. Nappaat esimerkiksi brittien AA-tankin heti alussa, menet B-lipun kallion päälle ja napsit objective-alueelle saapuvaa jalkaväkeä. Samalla näet A-lipulle, jossa aina runsaasti ukkoa. Tuo 20 tappoa tuli ihan ensimmäisellä sektorilla, ei tarvinnut erikseen puristaa. Jos ei, niin jatkat seuraavalle sektorille lentokonehallin ovensuulle.
 
Tuo viimeinen haaste tulee kyllä ihan siinä sivussa esimerkiksi Breakthroughssa, Aerodromen hyökkäystä pelatessa. Nappaat esimerkiksi brittien AA-tankin heti alussa, menet B-lipun kallion päälle ja napsit objective-alueelle saapuvaa jalkaväkeä. Samalla näet A-lipulle, jossa aina runsaasti ukkoa. Tuo 20 tappoa tuli ihan ensimmäisellä sektorilla, ei tarvinnut erikseen puristaa. Jos ei, niin jatkat seuraavalle sektorille lentokonehallin ovensuulle.

Joo varmasti tulisi, kunhan vain pääsisi hyökkääjien puolelle ja saisi sen tankin. Porukka vaan aika ahkeraan nyt napsii noita tankkeja ja esim. puolustajana tuo on aika mahdoton tehtävä Breakthroughssa. Tuolla Aerodromessa olen ennenkin niittänyt porukkaa AA-tankilla mutta nyt ei ole onnistanut oikean puolen ja tankin saamisessa.
 
Omalla kohdalla menny pitkäksi tuon tow teko kun päässyt vapaasti lentämään koneilla. Lisäksi tankin saaminen vähän vaikeampaa
 
Ostin tuon eurolls tuon 10h trialin mutta ilmeisesti sillä ei voi netissä pelata? "
this ea account is restricted from accessing any online features"
 
Onko tässä joku perkki sille, että jos vihollinen on spotannu sut kiikareilla, ni se spottaus poistuu nopeemmin?

Tai välillä on vihollisia mitä spottaa kiikareilla, ni ei kerkee kivääriä vaihtaa, kun se spottaus on jo hävinny.
Sit taas joillakin se kestää pidempään.
 
Ostin tuon eurolls tuon 10h trialin mutta ilmeisesti sillä ei voi netissä pelata? "
this ea account is restricted from accessing any online features"

No nii, nyt toimii kokeilu versiossakin 10h "ilmaispelailut" joista 4h meni erillaisten sadetanssien esittämiseen ja korjailu yrityksiin niin ea;n tuen ja omaan räpellykseen ja testaukseen.
Täytyy kyllä taputtaa ja onnitella EA;n toimintaa miten on hoidettu tämäkin tapaus sitten. En taida avautua enempää tapauksesta mutta This ea account is restricted from accessing any online features... - Answer HQ

Jollain tavalla henk. koht. vitut. erit. paljon :kippis:

Elä nyt perkele väitä ettei toimi :rofl::rofl::rofl:

..... Pakko oli testata ja vielä ainakin toimi ittellä, et ehkä sit @nkossu pitää ottaa EA;n tukeen yhteyttä ja jumpata noi sadetanssit ja odotella 5 viikkoo et lähtee toimiin :)

Ei kai tossa muuta kun tarkastaa paketin ja toivoo sormet ristissä et joku vanha versio, koska toi dx12 ei nyt ainakaan ole päällä oletus arvoisesti.. Mut jos tosiaan näin niin ei muuta kuin taputapu taas Ea;lle ja niin päin pois.

Mut siis oikeesti.... En osta peliä, joku sano et osta kaljaa ja näin taidan tehdä :)
 
DX12 -> DX11 korjasi tuon nettipeli ongelman. En kyllä ymmärrä miksi.. Mutta kiitos vinkistä :).
 
Onko tässä joku perkki sille, että jos vihollinen on spotannu sut kiikareilla, ni se spottaus poistuu nopeemmin?

Tai välillä on vihollisia mitä spottaa kiikareilla, ni ei kerkee kivääriä vaihtaa, kun se spottaus on jo hävinny.
Sit taas joillakin se kestää pidempään.

Eikös nimenomaan snipulla ole tälläinen combat role vaihtoehtona missä spottaus katoaa nopeammin. Olisko ollut yhdistettynä siihen missä voit spawnia koko joukkueen beaconeihin.
 
Onko muiden mielestä tuo ajoneuvojen kehittäminen kohtuullisen tuskallista tässä? Tankit nyt menee kohtuullisesti, silloin kun niitä onnistuu saamaan, mutta etenkin lentokoneiden kehittäminen on aika tuskaisaa. Esimerkkinä se Stuka niillä isommilla kanuunoilla vaikuttaa aika tehokkaalta mutta ennen tuota level 4 päivitystä on kyllä melko heikko. Brittien lentokoneisiin verrattuna aika onneton ohjattavuus, eikä pärjää siis erityisen hyvin ilmataisteluissa, ja maakohteitakin ajatellen vain 2x250kg pommit (ja nuokin tiputtaa vain yksitellen välitauolla). Olisi kiva, kun olisi jokin puhtaasti tankkipohjainen ja lentokonepohjainen kartta, joissa pelaajat voisivat harjoitella noiden käyttöä ja kehittää niitä. Vaikka siitä yksinpelin prologuesta aavikkokartta tai jokin osa last tigerista tankeille ja lentokoneille se prologuen lentokoneosuus. Eli siis jotain samanlaista kuin BF1:n air assault.

En myöskään kyllä ymmärrä miksi nuo kartassa valittavien ajoneuvojen määrät on pitänyt rajoittaa tuohon kolmeen. Tässä pelissä on ihan älytön määrä tällaista keinotekoista rajoittamista ja erilaisien valintamenujen räpläämistä. Joissain tilanteissa vain yksinkertaisesti haluaa jonkun tietyn ajoneuvon ja on aika typerää, että voit valita vain noista kolmesta. Mitään syytä ei ole, miksi koko ajoneuvojen valikoima ei voisi olla aina tarjolla. Olihan ne kaikki BF1:ssäkin tarjolla vaikka siellä oli vielä suurempi määrä tankkeja tarjolla (johtuen valmiista varianteista).

Eikös nimenomaan snipulla ole tälläinen combat role vaihtoehtona missä spottaus katoaa nopeammin. Olisko ollut yhdistettynä siihen missä voit spawnia koko joukkueen beaconeihin.

Ei ole. Toisessa roolissa spottaat osuessa ja pidät paremmin henkeä, toisessa voit spawnata kaikkiin beaconeihin ja saat extra squadi pojoja kun joku spawnaa sun beaconiin. Millään roolilla ei käsittääkseni ole spottauksen nopeampaa poistumista mutta noin muuten tuntuvat toimivan melko satunnaisesti nuo spottaukset.
 
Viimeksi muokattu:
Ne aiemmin ToW:in palkintona olleet aseet saa nyt ostettua sen replace weapon menun kautta
 
Saako noita ToE W tehtäviä tehtyä co-op hommissa ? Viimeinen tehtävä kesken ja helpompi ois hoitaa AI:ta vastaan.
 
Yks juttu minkä huomannut viime pätsin jälkeen, tosin voi olla ihan vanhakin juttu, mutta top gunnerit eri autoissa ja tankeissa on välillä kuolemattomia. Vaikka paikallaan olevaan kohteeseen ampuu mihin kohtaan kehoa tai päätä niin ei ota vahinkoa.
 
Näyttää spectre ja meltdown tappavan 2700K/1070:llä suorituskyvyn kokonaan, ne toiminnassa fps tyyliin 5-10fps, kun ne ottanut pois(inspectre appsilla) niin 70-100fps 2560x1440@144hz, toki vain pari kohtaa ultra/high ja sitten med/pari low ohjeiden mukaan.

Tämä siis 2700K 4.4Ghz ja GTX1070 +137/350 afterilla. Ei tuo prossukaan millään 100% pyöri, yli 70-75% ei mene coret missään vaiheessa.
 
Sori ehkä tyhmä kyssäri, mutta pelaako tuolla 2700K:lla tosiaan vieläkin ihan näitä nykypelejäkin noin niinkun periaatteessa järkevillä fps? Ja tässä en tarkoita nyt pelkästään tuota BFV vaan niinkuin yleensä? Olisi yks päivitysjuttu tekeillä prossusta, sen takia kyselen

2600k @ 4,6 Ghz ja kyllä pelaa komeasti 144 hz näytön kanssa. Toki kaikkia karkkia ei voi täysille laittaa. Näyttiksenä vielä muinainen 780ti josta otettu löysät pois, mutta ei kyllä ole pyörimisongelmia ollut vaikka nimenomaan fps-lukema on itselle merkittävämpi kuin grafiikat.
 
Sori ehkä tyhmä kyssäri, mutta pelaako tuolla 2700K:lla tosiaan vieläkin ihan näitä nykypelejäkin noin niinkun periaatteessa järkevillä fps? Ja tässä en tarkoita nyt pelkästään tuota BFV vaan niinkuin yleensä? Olisi yks päivitysjuttu tekeillä prossusta, sen takia kyselen

Pelaa, kunhan vain kellottaa jonkin verran. Ja käytännössä yli FHD resolla pelattaessa näyttikset ovat edelleen herkemmin pullonkauloina, jolloin prossulla ei merkittävää vaikutusta ole. Periaatteessa kellotettu 2700K (n. 4,6Ghz+) on pullonkaula, jos resona on FHD ja näyttiksenä tehokkaampi kuin GTX1080. Isommalla resolla tai heikommalla näyttiksellä pärjää edelleen.
 
uudet tankkikentät tai kentät että ovat kokonaan auki on juhlaa, nyt on tultu takaisin siihen battlefield meininkiin isomman sodan tuntua kun tankkeja on enempi + syöksypommittajat viheltää areenalla.
nyt on enemmän normi panssarijääkäri elämää kun ei isoa KK kannata joka matsii kantaa ;D
 
Hmm. Rikoinkohan minä tämän nyt jotenkin?

Käynnistin pelin ja laitoin uuden DLSS asetuksen ja Ray Tracingin päälle ja hyppäsin nopeasti TDM peliin. Kaikki näytti hyvältä ja FPS pysyi ylhäällä. Lopetin erän ja sammutin pelin ja Originin. Nyt sitten kun koitin käynnistää peliä niin alkukuvan aikana valkoinen latauskuvake pyörii hetken, pysähtyy ja sitten ollaan takaisin työpöydällä. Boottasin koneen ja käynnistin pelin uudestaan. Tällä kertaa pääsin peliin ja valkkasin pelimuodon. Kartan latausvaiheessa taas sama juttu. Hetken pyörii latausikoni ja sitten ollaan taas takaisin työpöydällä. Muilla alkanut nyt esiintymään samaa?
 
uudet tankkikentät tai kentät että ovat kokonaan auki on juhlaa, nyt on tultu takaisin siihen battlefield meininkiin isomman sodan tuntua kun tankkeja on enempi + syöksypommittajat viheltää areenalla.
nyt on enemmän normi panssarijääkäri elämää kun ei isoa KK kannata joka matsii kantaa ;D
Tullut jotain uusia mappeja?
 
Taidetaan puhua tästä tän viikon Tides of War:n mukana tulleesta väliaikaisesta Tank Conquest pelimuodosta, jossa on Panzerstormin lisäksi kolme muuta jo mukana olevaa mappia, mutta tarjolla normaalia enempi tankkeja.
Aajoo, kiitokset tarkennuksesta.

Kerkesin jos innostua, että pitäisikö taas pelailla, kun juurikin tuo tämän viikon TOW on ollut niin pakkopullaa.
 
Nuo tow saisivat olla vaikka sen 2 viikkoa. Olen varmaan jokaista noista pelannut mut avannut vain osan noista vaikka kovasti yrittänyt. Ei vain ole joka päivä kiinnostusta/aikaa/mitälie pelata ja noi ei ole muille kuin himohinkkaajille päivän projekteja. Kyllähän se ottaa pannuun kun panostat aikaas siihen et saat vaille viimeistä kaiken auki ja plam, seuraava tow alkoikin..
 
Noi ToW:it ainakin itsellä aiheutti sen että pelaaminen ei ollut enää hauskaa, vaan tuntui enemmän työltä, kun pitää jonkun määrittelemiä pelimuotoja/aseita/yms. suorittaa. Päätin jättää koko homman kesken mikä oli hyvä päätös, oikeastaan tullut pidettyä 2-3 viikkoa taukoa koko pelistä.

Aseiden viimeiset assignmentit oli myös osasyy, ihan mielipuolisia noi xx headshotia elämän/rundin aikana objektivealueilla, varsinkin konsolilla kun pelaa. Koko pelaamisen idea vähän vääristyy kun hinkkaa noita TOWeja/assignmenteja, ja jos itse ei niitä tee niin suuri osa muusta jengistä kuitenkin tekee, ja kaikenlaisia aivopieruja näkee.
 
ei niitä tide of wareja tarvitse tekemällä tehdä. nehän voipi tulla itsekseen. minä uskallan väittää en tietoisesti tee niitä vaikka tietoisesti näen mitä pitää tehdä ja näen kehityksen.
Huomaan useimmin vain että niissä etenen ja kerran ainakin saanut loppuun asti kerran uus ase ilmestynyt talliin.
huomasin että aseita on tullut ostettavaksi kin ilmeisesti juuri niitä mitä on ollut palkintona, kun saa suoritettua tide of warin.. ei hinnalla pilattuja edes jos 1200-1700 kolikkoa versus joku uus asu. joten tekemällä tekeminen voidaan unohtaa sen verran ison työn takana. helpommin kun teet valittuja tehtäviä ja nettoot niisteä noi massit ;D
 
Noi ToW:it ainakin itsellä aiheutti sen että pelaaminen ei ollut enää hauskaa, vaan tuntui enemmän työltä, kun pitää jonkun määrittelemiä pelimuotoja/aseita/yms. suorittaa. Päätin jättää koko homman kesken mikä oli hyvä päätös, oikeastaan tullut pidettyä 2-3 viikkoa taukoa koko pelistä.

Aseiden viimeiset assignmentit oli myös osasyy, ihan mielipuolisia noi xx headshotia elämän/rundin aikana objektivealueilla, varsinkin konsolilla kun pelaa. Koko pelaamisen idea vähän vääristyy kun hinkkaa noita TOWeja/assignmenteja, ja jos itse ei niitä tee niin suuri osa muusta jengistä kuitenkin tekee, ja kaikenlaisia aivopieruja näkee.

Nuo aseisen assignmentit ne vasta tuntuvatkin työltä. ToW sentään päivittyy automaattisesti suorittaessa tehtäviä. Aseiden assignmenteissa sekin helpottaisi jo suuresti, jos ne kaikki haasteet olisivat jatkuvasti seurannassa ja etenisivät automaattisesti aseita käyttäessä. Mutta kun ei, pitää aina kikkailla noiden kanssa ja poistua vieläpä servuilta laittaakseen uudet käyntiin. Käsittämätön ratkaisu. Lähtökohtaisesti mainmenun armory (ainakin sieltä se shipments) ja assignment -kohdat olisivat muutenkin tarpeettomia, jos peli olisi suunniteltu fiksusti.
 
No nyt on tultu siihen pisteeseen et ihminen voi näköjään pelata liikaa bäfää. Nimittäin tv:ssä sanottiin Sami Hedberg (”hedbäri”) ja mä kuulen sen ihan vakavissani ”saniteettari” (Sanitäter). :D :D
 
Hmm. Rikoinkohan minä tämän nyt jotenkin?

Käynnistin pelin ja laitoin uuden DLSS asetuksen ja Ray Tracingin päälle ja hyppäsin nopeasti TDM peliin. Kaikki näytti hyvältä ja FPS pysyi ylhäällä. Lopetin erän ja sammutin pelin ja Originin. Nyt sitten kun koitin käynnistää peliä niin alkukuvan aikana valkoinen latauskuvake pyörii hetken, pysähtyy ja sitten ollaan takaisin työpöydällä. Boottasin koneen ja käynnistin pelin uudestaan. Tällä kertaa pääsin peliin ja valkkasin pelimuodon. Kartan latausvaiheessa taas sama juttu. Hetken pyörii latausikoni ja sitten ollaan taas takaisin työpöydällä. Muilla alkanut nyt esiintymään samaa?
Lainataanpa omaa viestiä. Eli ilmeisesti (ei 100% varmuutta) jos pelin grafiikka-asetuksista laittaa DXR ja DLSS päälle niin peli kaatuilee todella randomisti. Itse jouduin vähän kikkailemaan PROFSAVE filun kanssa, että sain pelin edes menuihin asti, josta pääsin grafiikka-asetuksiin ottamaan kyseiset asetukset pois päältä. Mikäli nuo asetukset oliva päällä ei tahtonut päästä edes main menuun ennen kuin peli kaatui takaisin työpöydälle. Pitää tänään testata, että oliko kyse tuosta ja pääseekö matsiin asti tänään.
 
Jahas ja tän viikon ToW on ihan naurettava. Viimeviikolla oli haastetta, mutta ei ongelma ollu tehtävien vaikeus, vaan mahdottomuus päästä tankkeihin. Noh, helpottivat älyttömästi.
Tällä viikolla ei tarvi miettiä yhtään. Kaikki kohdat tulee automaattisesti pelaamalla:

1: Tapa vihu 15 metristä (1kpl)
2: tapa kymmenen vihua hyökätessä, tai puolustaessa, tai spottaa flarella 10 vihua yhdel elämällä
3: tuhoa 10 rakennelmaa, rakenna 5 rakennelmaa, tai voita kolme roundia
4: revaa tai suplaa tiimiä 10 kertaa tai korjaa ajoneuvoa 150 pistettä.
5: aseta pommi, pura pommi, tai suorita kolme squadin käskyä.
6: 500 damagea kranaatilla

Ei näin Dice..ei näin.

Positiivista on, että tulee operaatio Hannus, jossa on Panzerstorm ja Arras. Arras sisältää 64 pelaajan Rushin.
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Vaikuttaapa todella helpolta :lol: Milloinkohan ToWin maksimileveli nousee? Itellä toki matkaa vielä 13 leveliä maksimiin tällä hetkellä
 
Parempi tuommoinen ToW, jonka voi normaalilla pelaamisella saada läpi. Toisin kuin nämä pelimuotoja tai kulkuneuvoja tms. pakottavat. :D
 
Parempi tuommoinen ToW, jonka voi normaalilla pelaamisella saada läpi. Toisin kuin nämä pelimuotoja tai kulkuneuvoja tms. pakottavat. :D

Yhden elämän aikana kaikki tarvittava käytännössä auki, ni ei todellakaan ole parempi, vaikka viimeviikkoinen olikin aivan typerä.
 
Voiko tuon "Win three rounds" tehtävän suorittaa missä tahansa pelimuodossa vai pitääkö olla tuo panzerstorm vai mikälie onkaan?
 
Juuh elikkäs.. Innostus oli aika korkealla tuosta Panzerstormin grand operationssista vaikka noin muutoin en tuota GO:ta pelaa. Melkoista kuraahan tuo sitten lopulta oli. Tuo antaa ihan älyttömän edun puolustajille. Pari rundia tuota pelasin, ensin yhden kierroksen puolustajana ja toisen hyökkääjänä ja molemmissa puolustajat dominoivat täysin. Airbornessa puolustajat joutuvat käytännössä hyökkäämään avomaata pitkin niille tykeille. Seuraavana Panzerstormin Breakthrough, joka jatkaa samaa linjaa. Eka sektori on yhden lipun alue, jolle pitää juosta sisään taas avomaata pitkin. Ei siinä, kyllähän nämä avomaat ehkä menisivät jos hyökkääjät käyttäisivät kunnolla savuja mutta jostain käsittämättömästä syystä tässä on vielä molemmille puolille on annettu 7 tankkia. Siis hyökkääjen osalta tuon ymmärrän ja jotain tuollaista odotinkin mutta siis myös puolustajat saa noin monta tankkia mikä on ihan älytöntä.. Olisin jotenkin ajatellut, että tässä idea olisi nimenomaan ollut saksalaisilla hyökkääjillä paikata tuota avomaaston tuomaa vaikeutta ajoneuvojen ylivoimalla (BF1 Soissons tyyliin) mutta eihän tuo vaan onnistu kun puolustajat saa yhtä monta tankkia. Eivätkä lentokoneetkaan välttämättä olisi pahitteeksi tuossa. Puolustajilla voisi olla vaikka 2-3 tankkia, hyökkääjillä 5-6 ja molemmilla puolilla vaikka 2 lentokonetta. Kolmantena pelimuotona sitten Arrasin Rush. Tuo voisi toimia muuten mutta 64 pelaajaa on kyllä aivan liikaa tuolle pelimuodolle. Normiversion 32 pelaajaa voisi olla ihan hyväkin. Välillä vaan tuntuu, että kukaan DICE:lla ei edes testaa näitä tai sitten tasovaatimukset näille on kyllä todella matalalla...
 
Viimeksi muokattu:
Itelle taas tuo oli eka GO mistä pidin.
Välimatkat tarpeeksi isoja, jotta voi rakennella lippuja ja puolustaa. Hyökkäys tankkien kera oli helppoa.

Eka päivä meni vissiin kolmesti hyökkääjille ja kerran puolustajille. Toinen päivä meni 2-2 ja juuri tämä on ainut breaktrough mistä itse pidän. Suojissa pääsi jalkaväkenä ja tankit tukena pääsi hyvin ilman savujakin. Toisaalta puolustaessa rakensin alueet täyteen ennen vihuja.

Kolmas päivä on Arrasissa sit Rush. En ymmärrä pelimuodon pointtia. Kuin breaktrough, mutta pommit joka lipulla. Se oli uhan älyttömän hauskaa puuhaa, mutta miten tuon edes teoriassa voittaa puolustajana? Pommit oli paikoissa missä oli todella helppo käydä ne virittämässä kokoajan ja hyökkääjät vei tän 4-0 ja oli viemässä viidennessäkin mihin liityin keskenkaiken ja lähdin kesken pois.
 
Kyllä mäkin tuosta noin muuten pidin mutta vähän enemmän voisi olla jotain valmista suojaa, isoja puita, rakennuksia tai vaikka jotain juoksuhautoja (tai valmiita kraatereita pommeista tarpeeksi säännöllisesti). Ajoneuvoja tuossa alkaa vihdoin olla siihen malliin kuin bäfässä kuuluukin. Siinä mielessä tuo Breakthrough oli hyvä, että vihdoin saatu siihenkin noita. Lentokoneitakin näemmä tulee myöhemmässä vaiheessa tuota karttaa mutta imo niitä voisi olla jo ekalla sektorilla. Ja tosiaan puolustajille ehkä vähän vähemmän tankkeja, se 7 alussa on vaan liikaa puolustavalle tiimille.

Kolmas päivä on Arrasissa sit Rush. En ymmärrä pelimuodon pointtia. Kuin breaktrough, mutta pommit joka lipulla. Se oli uhan älyttömän hauskaa puuhaa, mutta miten tuon edes teoriassa voittaa puolustajana? Pommit oli paikoissa missä oli todella helppo käydä ne virittämässä kokoajan ja hyökkääjät vei tän 4-0 ja oli viemässä viidennessäkin mihin liityin keskenkaiken ja lähdin kesken pois.

Ihan helpostihan tuon voittaa puolustajana? 3-4 kertaa nyt pelannut tuota osiota ja joka kerta puolustajat on voittaneet sen. 32 tyyppiä puolustamassa yhtä kohdetta niin kohtuullisen helpostihan tuo menee. Eihän tuo hirveästi loppupeleissä Airbornesta eroa.
 
Ihan helpostihan tuon voittaa puolustajana? 3-4 kertaa nyt pelannut tuota osiota ja joka kerta puolustajat on voittaneet sen. 32 tyyppiä puolustamassa yhtä kohdetta niin kohtuullisen helpostihan tuo menee. Eihän tuo hirveästi loppupeleissä Airbornesta eroa.

Mä oon pelannut tänään tuon nyt noin kymmenisen kertaa. Ja tainnut mennä 5/5 ku oon ollu hyökkäämässä/puolustamassa. 9 ekaa kertaa hyökkääjät juoksi mapin läpi ihan miten halusi, vaikka itse ”sota” oli tasaista taistelua. Aina sieltä pommeille pääsi 1-2 äijää ja sit ei päässy purkamaan millään.
Mut lopulta illan viimeisen onnistuin puolustajana voittamaan kun kämpin itse yksin lipulla ja sain tapettua vihut heti kun pommin laittoi. Savut perään ja purkamaan.

Hauska pelimuoto kyllä noin muutoin, paljon kivempi kuin normi breaktrough.
 
Hitto kun onkin haastavaa päästä plänttää pommia. Aina sen joku vie nokan edestä ja saa asetettua. Sama defusen kanssa. Kuolo korjaa nopeasti kaaoksen keskellä kun yrittää purkaa. Tarvii varmaan vaihtaa savuihin kaikki kranut :)
 
Reilu 5h meni ToW tehtäviin, tosin peli bugas ja anto mulle kaks tehtävää kokonaan tehtynä ja yks oli osaksi valmis :D Tankeilla muuten pääsee liikkeelle roundin alussa ku menee pakki päällä. Pari kertaa roundi alko ja lipulla oli jo pari vaunua, kiitos EA :D
 
Oon vieläkin suolanen että DICE kusi edellisen ToWin ettei sitä voinut enää tehdä kun nerffasivat sitä ja oli yli 5 tappoa.
 
Oon vieläkin suolanen että DICE kusi edellisen ToWin ettei sitä voinut enää tehdä kun nerffasivat sitä ja oli yli 5 tappoa.

Mulla ainakin toimii suoraan. Oli 7 tappoa kerättyjä ja kun nerffaus pärähti niin oli suoritettuna sekin steppi.
 
Mulla ainakin toimii suoraan. Oli 7 tappoa kerättyjä ja kun nerffaus pärähti niin oli suoritettuna sekin steppi.
Väittivät redditissä että ne jotka ei saaneet sitä rewardia completaamisen jälkeen niin se tulisi perjantaina niille. Kuulemma infottu jossain mutta ei hajua kyllä missä.
 
Missä pelitilassa olette noita prone snipu tehtäviä tehnyt? Jäätävää kuraa kun itse pelaa agressiivisesti snipulla. Aina kolisee kun koittaa vähän makoilla. Muutenkin makoilemalla ei suuressa osassa mappeja pysty tekemään mitään kun risukkoa niin perkeleesti
 
Kyllä ne FFB:hen jotain aikoo tehdä:

00c5cd8a951f9c758b7a59c05e7f6694.jpg
FFB?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 940
Viestejä
5 057 443
Jäsenet
81 008
Uusin jäsen
karvaranne

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom