Battlefield V

Tuleekoha sellasta päivitystä joka ei paskois jotakin. Matsin päättyttyä en voinu painaa quit nappia enkä mitään muutakaan.
 
Tuleekoha sellasta päivitystä joka ei paskois jotakin. Matsin päättyttyä en voinu painaa quit nappia enkä mitään muutakaan.

90% peleistä pääsee muutenkin nopeiten pois kun painaa alt+f4 :D
Jos menuun pitää mennä, ni varmaan sekin on nopeinta alt+f4:n kautta.

edit: en löydä yhtään conquest serveriä tällä hetkellä. :tup:
 
Viimeksi muokattu:
24gt päivitys :confused: En ole muutamaan viikkoon pelannut, onko tässä välissä tullut enemmänkin päivityksiä? Origin on kyllä aina taustalla auki, olisi pitänyt ladata automaattisesti...
 
Melkosia nykimisiä/lagipiikkejä tulee ku pelaa DX12 päällä :| DX11 päällä sulava 144 fps
 
Minkä ihmeen takia Origin joka kertaa asentaa minulle patchit Battlefield V kokeiluversioon sekä aitoon versioon? :confused:

EDIT: Solved: Origin thinks I still have BF1 Trial, even updates the trial - Page 2 - Answer HQ
Tuolta ohjeet kokeiluversion poistamiseen ja samalla poisti sitten itse oikean pelinkin. EA:n paneutuminen ko. ongelmaan on että "ei kai se pelaamista estä?" ja tämä 2v sitten. Jos joka kerta lataan ~10gb enemmän paskaa tietokoneelle kuin muut niin on sillä merkitystä. :rage::rage::rage: Tietenkin voin syyttää myös itseäni että en lukenut tarkasti seuraavia postauksia kys. poistamis ohjeen jälkeen jossa varoiteltiin.

Ei tässä auta muuta kuin ladata peli uudestaan ja säätää asetukset kuntoon. :vihellys:
Sama täällä, koska oli aiemmin Access millä pelasin ja sitten koko peli.

Mulla se tosin lataa pätsin vaan kerran, vaikka mukamas jonossa kummatkin versiot.
Se pätsää trialin, ja kun valmis se toinenkin valmistuu samalla.
Eli oikeasti ovat sama asennus, ainakin mulla.
 
Juu ihan samaa täälläkin. Ihan kauheeta nykimistä kun yrittää dx12 päällä pelata.

Sama.

Kirjotin tohon DLSS-uutiseen näin:

Hyvin nousi RTX ON FPS DLSS:llä. Aiemmin pyöri 50-80fps, nyt 70-110fps. RTX2080 / 1440p / kaikki ultralla. Normaalisti pyörii n. 120fps, eli vähän kiikun kaakun, että haluaako heijastuksien takia uhrata keskimäärin 30-40fps. DX12 tosin temppuilee vieläkin, eli on jäätymisiä ja hidastelua välillä. Tähän kun tulisi vielä yksi päivitys, joka siloittelisi nuo jäätymiset ja temppuilut pois ja toisi vaikka edes 10fps lisää, voisin pitää nuo asetukset päällä. DX12:n kanssa on vähän jännä, kun GPU:n power tasot pyörii jossain 85-90. DX11 se pyörii 100-110, eli tuntuu, että DX12 ei pysty ottamaan näyttiksestä kaikkea irti ja FPS sen takia koko ajan pienempi.
 
Harmi sinänsä ku peli näyttää todella hienolta DX12 päällä, mutta ei pelaamisesta tuu mitään. Noh ehkäpä ne joskus sen korjaa, uudesta patchista ei pikaisen testauksen perusteella oikein mitään erikoista huomannu. Ammuslaatikko pitää tosiaan heittää eikä se tipahda siihen kohtaan missä painaa nappia. Parissa lähitaistelussa (nenät vastakkain) huomasin, että kuoleman jälkeen ammutut luodit ei tosiaan tee yhtään damagea. Aiemmin tuli useaan otteeseen et kummatki tappo toisensa
 
Miltäs uusi Tides of War viikko vaikuttaa? Aika paljon ajoneuvoihin keskittyvää toimintaa niin onko tavoitteet helppo saavuttaa vai meneekö spawnissa jonotteluksi kun odottaa ajoneuvoa tai kyytiä?
 
Miltäs uusi Tides of War viikko vaikuttaa? Aika paljon ajoneuvoihin keskittyvää toimintaa niin onko tavoitteet helppo saavuttaa vai meneekö spawnissa jonotteluksi kun odottaa ajoneuvoa tai kyytiä?

Aika moneen riittää et on kyydissä. Ja Panzerstorm on ainut mappi mihin tyrkyttää.
Mut 1000 damagea toiseen tankkiin tai kolmen tankin tuhoaminen ei tunnu onnistuvan mitenkään, kun ei tankkeihin pääse. Sit ku en osaa niillä pelata ni kuolen heti.
 
  • Tykkää
Reactions: jkm
Aika moneen riittää et on kyydissä. Ja Panzerstorm on ainut mappi mihin tyrkyttää.
Mut 1000 damagea toiseen tankkiin tai kolmen tankin tuhoaminen ei tunnu onnistuvan mitenkään, kun ei tankkeihin pääse. Sit ku en osaa niillä pelata ni kuolen heti.
Okei. Hyvä tietää. Onko toi kolmen tankin tuhoaminen sellainen tehtävä, jota ei voi kiertää?
 
Sain tuon "juoksunykimisen" aisoihin pätsin kanssa samoihin aikoihin (sattumaa?9 niin tilalle tuli pätsin myötä uusi kiva "ominaisuus". Jokaikinen kerta kun matsi päättyy niin peli kaatuu työpöydälle. Joskus jo siinä kun kuvaruutu alkaa menemään valkoiseksi (matsin päättyessä) ja joskus vasta siellä kun näkyy matsin saavutukset (pisteitä kerännyt aseelle X) ja statsit. Pelimuodolla ei väliä, kartalla ei väliä, ei väliä onko DX12 päällä vai pois ja sitä rataa.

Ei kyllä kovin hyvin mene nyt tässä :tdown:
 
Okei. Hyvä tietää. Onko toi kolmen tankin tuhoaminen sellainen tehtävä, jota ei voi kiertää?

Voi kiertää. Vaihtoehto on juurikin tuo 1000 damagea tankkiin.
Lisäksi sieltä yläreittiä pystyi myös kiertämään. Siellä oli vain selvästi useampi kohta. Ainakin korjaa squadilaisen (ei tiimiläisen) tankkia 150 pojolla. En saanut kolmessa pelissä ainuttakaan squadilaista tankkikuskiksi joten ei onnistu tuo ollenkaan. Siihen sit vielä jatkuisi et ainakin 100 damagea tankkiin yhdellä elämällä. Viimeinen sieltä taisi olla helppo, spottaa 5 vihun tankkia.

Alhaalta tulee vielä ainakin lipun kaappausta tankilla jne.
 
Combined Arms oli ihan hauskaa ehkä tunnin ajan. Tämän jälkeen siitä on hyötyä joidenkin assingmenttien kanssa ja kaikkien tehtävien läpäisemisestä saa yhteensä 3000 CC. Tuon kehittämiseen käytetyn ajan olisi varmaan voinut käyttää järkevämminkin.

Omasta mielestä war stories, practive range ja coop olisi voitu korvata BF2 tyylisellä yksinpelillä. Tälläisessä multiplayeriä muistuttavassa yksinpelissä huonommat pelaajat voisivat oikeasti opetella pelaamista. BF2 oli mulle se ensimmäinen bäfä ja sen yksinpeliin tuli käytettyä varmaan 100h. Tuli yllättävän hyvin aseet ja pelimekaniikat tutuksi. Tuon jälkeen en ollut ihan noob multiplayerin puolella :D

Näkisin tuossa valtavasti potentiaalia ja lopulta se ei vaadi muuta kuin toimivien bottien koodaamisen.
 
Viimeksi muokattu:
Myös tämä pitäisi listata päivityksen isoihin ongelmiin.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Jos käyttää rank 10 aseita niin tuo ei käsittääkseni laske tappoja multiplayer statseihin.

Tein virheen ja kokeilin cooppia MG42 (rank 3) ja nyt multiplayer statsien kd nousi reippaasti ja highest killstreak on 77. Kiitos tästä Dice :facepalm:

E: Jos joku aikoo boostata itelleen 100 KD:n niin laittaa tänne sitte linkin statseihin. Kiinnostais nimittäin nähä paljo tuo vaikuttaa :D
 
Aika moneen riittää et on kyydissä. Ja Panzerstorm on ainut mappi mihin tyrkyttää.
Mut 1000 damagea toiseen tankkiin tai kolmen tankin tuhoaminen ei tunnu onnistuvan mitenkään, kun ei tankkeihin pääse. Sit ku en osaa niillä pelata ni kuolen heti.

Tohon 1000 damageen riittää yksi Conquest matsi Panzerstorm -kartalla? Ainakin itse käytin täyteen upgreidattua Staghoundia, muutamassa minuutissa 1000p damagea, se on aivan lyömätön vehje kun jengi tihrustaa siellä pelkkiä Tigereita ja voit ajella nopeasti vaikka minne flankkiin sillä. Mutta muuten se "alatie" on aikamoisat tuskaa, 300 pistettä (?) reinforce -laitteella - arvaa onko NE täynnä :tdown: Ja sitten sen jälkeen objectin cappaus tankissa tai muussa vehkeessä sisällä istuen - joopajoo.

Kannattaa oikeasti aloittaa se ylempi polku, se squadmaten tankeron korjaaminen on ainoa haasteellinen missio mutta siihenkin auttaa Panzerstorm -kartan huoraaminen :tdown:
 
Myös tämä pitäisi listata päivityksen isoihin ongelmiin.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Jos käyttää rank 10 aseita niin tuo ei käsittääkseni laske tappoja multiplayer statseihin.

Tein virheen ja kokeilin cooppia MG42 (rank 3) ja nyt multiplayer statsien kd nousi reippaasti ja highest killstreak on 77. Kiitos tästä Dice :facepalm:

E: Jos joku aikoo boostata itelleen 100 KD:n niin laittaa tänne sitte linkin statseihin. Kiinnostais nimittäin nähä paljo tuo vaikuttaa :D


Eikä, statsit ovat nyt paremmat kuin aikaisemmin. Oma mielipiteeni on että PTFO äläkä tuijota niitä statseja.
 
Tohon 1000 damageen riittää yksi Conquest matsi Panzerstorm -kartalla? Ainakin itse käytin täyteen upgreidattua Staghoundia, muutamassa minuutissa 1000p damagea, se on aivan lyömätön vehje kun jengi tihrustaa siellä pelkkiä Tigereita ja voit ajella nopeasti vaikka minne flankkiin sillä. Mutta muuten se "alatie" on aikamoisat tuskaa, 300 pistettä (?) reinforce -laitteella - arvaa onko NE täynnä :tdown: Ja sitten sen jälkeen objectin cappaus tankissa tai muussa vehkeessä sisällä istuen - joopajoo.

Kannattaa oikeasti aloittaa se ylempi polku, se squadmaten tankeron korjaaminen on ainoa haasteellinen missio mutta siihenkin auttaa Panzerstorm -kartan huoraaminen :tdown:

Pelasin 12-20.30 välisen ajan lähes tauotta. Pääsin tankin rattiin max viisi kertaa. Vaikka näpyttelin karttanäkymässä kokoajan, jotta saisin heti tankin kun vapautuu, aina joku muka vei sen ennen mua.
Jokainen käyttää vieläpä yhden hengen tankkeja, joten ei pääse edes kyytiin.

Ja vasta nyt illalla löytyi squadi jossa pääsin korjailemaan squadin tankkia. Aivan käsittämättömän vaikeaa ja aina muut squadit täynnä. Toki heti kun sen sain tehtyä, niin alko löytyy squadilaisilta tankkeja. :D
Siinä muiden ohessa olen saanut jalkaväkenä tuossa päivän aikana noin 700 damagea tankkeihin, mutta vaikeaa on ollut kun singot tekee sen 6-30 damagea ja sit kuoleekin jo..

On eka ToW mikä on meinannut jäädä kesken kun on ollut ihan pakkopullaa.
Vielä se 25 tappoa tankissa hyökätessä lipulle. Sen aion tehdä kyllä Breaktrough:ssa tai Frontlinesissa eikä itse tehtävä ole ollenkaan ongelma, jos sais seb pirun tankin.

300megainen kuitu kuitenkin, niin ei luulis netin nopeudestakaan olevan kiinni, etten ikinä sitä saa..
 
Eikä, statsit ovat nyt paremmat kuin aikaisemmin. Oma mielipiteeni on että PTFO äläkä tuijota niitä statseja.
Tiesitkö että dicen alkeellinen balanceri perustuu pelaajien statseihin? Myös huijareiden tunnistaminen muuttuu huomattavasti vaikeammaksi jos tuolla pyörii pelaajia 50 KD:lla ja 5 kpm:llä.
 
Jaaha, melkoset TTD muutokset tais tulla? Eka peli ja 0-7 oli statsit pahimmillaan. Jostain todella kaukaa naputeltiin hengiltä niin, että en edes nähnyt koko kaveria ja itse yritin jollain 0-tason uudella aseella toki....

Ja joo hieman on hankalaa noiden tankkien kanssa, parin tunnin sessio ja ratissa en ollut kertaakaan eikä varsinkaan sitä tankkimäppiä ollut rotaatiossa...
 
Kai siinä se reilu nelisen tuntia meni et sai kaikki tides of war kohdat tehtyä :cool: ei ollu kovin nautinto tämä tides of war. Tuleekoha joskus lentokoneistaki samalaine :rofl:
 
Kyllähän tämän viikon ToW:ssa on tiimipelaaminen keskiössä mikäli haluaa kitkatta suorittaa. Positiivista oli että sai keskittyä konkkaan eikä tarvinnut hinkata tuntien matseja frontlinesia tai grand opsia.

Itse pätsistä ja sen muutoksista, en ole mitään huomannut vaikutuksia TTD muutoksien puolesta. Ehkä selälteen makoilevat supportit näkyi paremmin, mutten kiinnittänyt asiaan huomiota.
 
Onko tiedossa pystyykö missään Co-opissa vääntämään ton m1a1 carbinen loppuun, eli heduja objective alueella?
 
Onko mulla tästä joku saksalainen versio kun ei näy hakaristilippuja?
 
No ompas tuo co-op hauskaa näin nopealla testillä. Yritin muutaman kerran Hit Listiä, mutta joka kerta tulee pattitilanne kun joku onnistuu jollain keinolla spottaamaan ja omaan ukkoon tulee vissiin joku pysyvä dorito. Tästä seuraa sitten se, että joku mortari paukuttaa täsmälleen kohdalle 10 sekunnin välein ja jokainen hiukankin saatavilla oleva vihu vetää tarkkaa sarjaa päin ties mistä kartan toiselta puolelta.

Vaikuttaa muutenkin turhalta lisäykseltä, resurssit olisi voinut laittaa vaikka Grand Operationsien overhauliin tai uuteen CQ karttaan.
 
No nii, nyt toimii kokeilu versiossakin 10h "ilmaispelailut" joista 4h meni erillaisten sadetanssien esittämiseen ja korjailu yrityksiin niin ea;n tuen ja omaan räpellykseen ja testaukseen.
Täytyy kyllä taputtaa ja onnitella EA;n toimintaa miten on hoidettu tämäkin tapaus sitten. En taida avautua enempää tapauksesta mutta This ea account is restricted from accessing any online features... - Answer HQ

Jollain tavalla henk. koht. vitut. erit. paljon :kippis:
 
No nii, nyt toimii kokeilu versiossakin 10h "ilmaispelailut" joista 4h meni erillaisten sadetanssien esittämiseen ja korjailu yrityksiin niin ea;n tuen ja omaan räpellykseen ja testaukseen.
Täytyy kyllä taputtaa ja onnitella EA;n toimintaa miten on hoidettu tämäkin tapaus sitten. En taida avautua enempää tapauksesta mutta This ea account is restricted from accessing any online features... - Answer HQ

Jollain tavalla henk. koht. vitut. erit. paljon :kippis:
Käytä ne pelin rahat vaikka kaljaan niin tulee paljon parempi mieli, ei DICEä kiinnosta pelin nykyinen tilanne ollenkaan. Oikeasti, ota rahat ja juokse.

Itse sain pelin ilmaiseksi näyttiksen mukana ja kaduttaa että en myynyt sitä
 
Oon ite kymmenen vuotta sitten pelannu bf2 ja 2142:a (bf2 special forcea tuli hakattua aikanaan kiitettävästi)
Sen jälkeen en oo pelisarjaan koskenut.
Enkä ole kauhean hyvin seuraavista julkaisuista modern combatit, bf3 ja bf4 ominaisuuksista ja sisällöistä juurikaan selvillä. Bf1 eteenpäin on tullu taas pelisarjan seurassa vietettyä aikaa. Ja olen itse pitäny mm bf1:a kuitenkin sarjan veteraaneista osa pitää bf1 huonona ja oli pertymys (myi kuitenki todella hyvin) ja osa siirtyi pelin elossa olon aikana takasi bf4. Voisiko joku kertoa mikä tässä bf1 oli huonoa tai ei pitäny otteessaan niin hyvin ku aiemmat pelit.
 
Käytä ne pelin rahat vaikka kaljaan niin tulee paljon parempi mieli, ei DICEä kiinnosta pelin nykyinen tilanne ollenkaan. Oikeasti, ota rahat ja juokse.

Jaa, no yllättävän ahkerasti ne korjailevat peliä huomioiden, että "ei kiinnosta ollenkaan". Ei sillä etteikö peli olisi silti hyvin keskeneräinen, kuten aiemmatkin bäfät julkaisussa. Ja tuo Accessin temppuilu ei varmaankaan liity mitenkään DICEen.
 
Jaa, no yllättävän ahkerasti ne korjailevat peliä huomioiden, että "ei kiinnosta ollenkaan". Ei sillä etteikö peli olisi silti hyvin keskeneräinen, kuten aiemmatkin bäfät julkaisussa. Ja tuo Accessin temppuilu ei varmaankaan liity mitenkään DICEen.
Tämä. Joka viikkohan tuohon tuntuu uutta patchia tulevan, missä korjataan (tai ainakin ytritetään) milloin mitäkin. Lisäksi kohtuu hyvin tuntuvat kuuntelevan pelaajia (ttk/ttd päivitysmuutokset). Ainut mikä vituttaa pelissä on, ettei ehdi pelaamaan enempää kuin pari hassua tuntia viikossa. Ja uusia karttoja saisi kyllä tulla.
 
Snipu pätkiä squad conquest tow viikon jälkeiseltä ajalta.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Oon ite kymmenen vuotta sitten pelannu bf2 ja 2142:a (bf2 special forcea tuli hakattua aikanaan kiitettävästi)
Sen jälkeen en oo pelisarjaan koskenut.
Enkä ole kauhean hyvin seuraavista julkaisuista modern combatit, bf3 ja bf4 ominaisuuksista ja sisällöistä juurikaan selvillä. Bf1 eteenpäin on tullu taas pelisarjan seurassa vietettyä aikaa. Ja olen itse pitäny mm bf1:a kuitenkin sarjan veteraaneista osa pitää bf1 huonona ja oli pertymys (myi kuitenki todella hyvin) ja osa siirtyi pelin elossa olon aikana takasi bf4. Voisiko joku kertoa mikä tässä bf1 oli huonoa tai ei pitäny otteessaan niin hyvin ku aiemmat pelit.
BF1 markkinointi onnistui täydellisesti. Eniten myynyt battlefield peli ja siitä huolimatta pelaajakunta katosi erittäin nopeasti. BF1 julkaistiin yllättävän toimivana, mutta ominaisuuksia puuttui. Esim. platoonit julkaistiin myöhemmin ja aiemmista BF tutut vuokrattavat servut tulivat myös jälkijunassa. Tuo tappoi aika tehokkaasti isommat yhteisöt. Kun nuo vuokrattavat servut tulivat takaisin, niihin ei panostettu melkein ollenkaan. Pelissä siis oikeasti lukee vielä tänäänkin Rental server program (beta). Sama homma platoonien kanssa :D

Peliin ei tuotu kovinkaan paljoa pelimekaanikoita uudistavia ominaisuuksia, eli kun WW1 aiheiset aseet ja ajoneuvot alkoivat kyllästyttää niin peli oli jo aika pitkälti koettu. BFV kuitenkin tarjoaa huomattavasti paremmat asetelmat tiimipelaamiseen, kun panoksia ja auto heal on rajoitettu jne.

Lisäksi BF1 battlelog kuopattiin, josta oli saatu erittäin toimiva BF4 aikana. BF4 edusti loppu aikoina varmaan parasta battlefieldiä mitä on ikinä ollut ja siitä siirto BF1 tyyliseen erittäin casuaalisen oloiseen menoon oli jotenkain puuduttavaa omasta mielestä.

Pitää vielä mainita BF1 keinotekoinen behemoth balancer ja yli vedetty levolution. Puolet peleistä sai pelata myrskyssä, jossa ei näe metriä pitemälle.

BF4 kehittyi koko elämänsä ajan, mutta BF1 ei saanut ihan samanlaista tukea.

E: Jos jätit BF3 ja 4 välistä niin BF1 voi jopa tuntua ihan hauskalta peliltä :D

No ompas tuo co-op hauskaa näin nopealla testillä. Yritin muutaman kerran Hit Listiä, mutta joka kerta tulee pattitilanne kun joku onnistuu jollain keinolla spottaamaan ja omaan ukkoon tulee vissiin joku pysyvä dorito. Tästä seuraa sitten se, että joku mortari paukuttaa täsmälleen kohdalle 10 sekunnin välein ja jokainen hiukankin saatavilla oleva vihu vetää tarkkaa sarjaa päin ties mistä kartan toiselta puolelta.

Vaikuttaa muutenkin turhalta lisäykseltä, resurssit olisi voinut laittaa vaikka Grand Operationsien overhauliin tai uuteen CQ karttaan.
Kannattaa tuhota se mortar ajoneuvo siitä paikalta, missä se toinen kenraali yms pitää tappaa. Muuten se mortar auto pommittaa koko pelin ajan.
 
Kannattaa tuhota se mortar ajoneuvo siitä paikalta, missä se toinen kenraali yms pitää tappaa. Muuten se mortar auto pommittaa koko pelin ajan.

Juu, niinhän se pitäisi, mutta kun ei pääse siihen käsiksi.
Tuossa vissiin menee joku spottaus rikki kun tosiaan kaikki hiukankin ampuma-asemassa olevat vihut ampuvat sarjaa kohti vaikka mihin menisi.
 
Kaipaisin ite semmosta classic pelimuotoa missä olis nuo baset jossa olis lentokoneet, tankit yms raskaat tavarat siellä sit josta kukin vois ne ottaa kuten neloseen asti oli. Jeeppejä yms kevyempiä voisi olla sit lipuilla. Tämä nykyinen tyyli ei miellytä yhtään.
 
ja skuadi pisteillä ois ihan kiva jos vois tilata jeepin . saahan sillä jotain ajoneuvoja mut nekin menee baseen.
mut semmonen minkä saa nenän eteen ja sit vaan hyppää kyytiin ja menoksi
 
On muuten helppo levelata lentokoneet tämän viikon aikana. Tuossa Tow playlistissä pelkkiä lentokonemappeja ja kaikki haluaa rushata tankkeihin/autoihin. Kun joinaa findin kautta peliin, niin yleensä laittaa alkamaisillaan olevaan peliin ja lentokoneen saa helposti ränkyttämällä lentokone spawnia.
 
Aika moneen riittää et on kyydissä. Ja Panzerstorm on ainut mappi mihin tyrkyttää.
Mut 1000 damagea toiseen tankkiin tai kolmen tankin tuhoaminen ei tunnu onnistuvan mitenkään, kun ei tankkeihin pääse. Sit ku en osaa niillä pelata ni kuolen heti.
1000 pojoo sai helposti panzerfausteilla ym ja niillä liikuteltavilla/kiinteillä tykeillä. Enää ois se 20 tappoa objectivessä ajoneuvon kyydissä

Tän uuden pätsin jälkeen kun kuolee ja menee siihen squadilaiseen joinaus-moodiin, ni mulla ainakin kuva alkaa välkyttää valkosta 33434 kertaa sekunnissa.
Onko muilla sama?
sama täällä

BF1 jäi väliin ja BF3&4 tuli pelattua x360:llä ni onhan tää hauska peli ainaki PC:llä :hungry:
 
Se 100 Damagea infantry gadgeteilla yhden elämän aikana oli aika vaikea kun tuntui että se useamman kerran featuroi kun omasta mielestä yksin tuhosi uusia ajoneuvoja täydestä helasta parhaimmillaan useamman.
 
Se 100 Damagea infantry gadgeteilla yhden elämän aikana oli aika vaikea kun tuntui että se useamman kerran featuroi kun omasta mielestä yksin tuhosi uusia ajoneuvoja täydestä helasta parhaimmillaan useamman.
Oli kyl aikas haastava. Itellä kävi hyvä mäihä ku tuli johki lipulle vimosen päälle kestävä tankki. Sai ampua joku 4-5 singon panosta ja ite sattu olemaan ison panos lootan vieressä ni sai siitä hyvi tykitettyä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 940
Viestejä
5 057 443
Jäsenet
81 008
Uusin jäsen
karvaranne

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom