Battlefield V

Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
258
Huomautus: Tämä ei ole oikea paikka huijarien raportointiin, kiinnitäthän muutenkin jatkossa huomiota viestiesi asiasisältöön.
Firefox-xGERx- hakker in server---missäs se oli ja minne ilmotella jos joku taas jaksaa ilmotella..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
504
Onko ne ottaneet jonotuksen pois jos yrität servulistan kautta joinaa täydelle servulle. Nyt lätkäsee vaan ilmotuksen että server is full :facepalm:
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 035
15g update.. Oletan et julkastu nyt, voin olla väärässäkin.. :D
Ei Firestorm tänään tullut. Joku alle gigan pätsi tais olla. Ehkä sulta puuttui jotain tai et ollut vähään aikaan päivittänyt?

Jotain huhuilua tuolla redditissä oli, että tubettajilta tulisi pian Firestorm contenttia.


PS. EA:n servereiltä datamainattu kuva Provence -nimisestä mapista:
 
Viimeksi muokattu:

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 585
Tuon hauskuuskertoimen uupumisen bf v:stä huomaa jo youtubestakin, ykkösestä tuli vähän väliä pihalle mainioita funny&epic moments videoita.

Veestä taitaa parilta julkaisijalta tulla ja niissä on usein samojen pelaajien, ei niin hauskoja pätkiä, pääosa videoista taitaa olla jotain supply drop paskeita.

Nii ja sitte kun kattoo vielä kuinka paljon enemmän 3:sta ja 4:sta oli noita videoita vs BFone niin saa vähän lisää perspektiiviä tilanteeseen.

BF4 oli viimenen kunnon sandbox Battlefield.

Katellu noita JackFragsin uusia BF3 ja 4 videoita, niin ai että. Pitää kyllä varman asennella BF4 taas joku päivä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
193
Ajattelin storen kautta hommata bf3.
Ja pelailisin sitä bf5 ja bf1 seuraksi sillo tällö:D vielä kysyn kansalta ja ennenkaikkea palstan veteraaneilta (esim moksu-fin) ONKO PELI OSTAMISEN ARVOINEN.
Peli on kuitenki sen 7 vuotta vanha, onko pelissä pelaajakuntaa nykyään vuonna -19.
Kiitoksia etukäteen vastauksista:tup:
Kyllä täältä ainakin yksi bäfä3:n pelaaja vielä löytyy... Nykyisellä koneella tökkii jo BF1, BFV:tä en ole uskaltanut kokeillakkaan joten on tyytyminen vanhempaan, joskaan sitäkään ei tule kuin harvakseltaan räiskittyä. Tosin kohta rauta vaihtuu kotelon sisällä niin ehkäpä pääsee uusimpaan bäfäänkin käsiksi, mutta silti ihan mukavaa ja toimivaa räiskintää tarjoaa tuo kolmaskin osa, joskin vähän vähenemään servut on käyneetkin. Ja itse maksoin premiumista 16e joskus ja pelitunteja on tullut useampi sata, siihen nähden peli on ostamisen arvoinen :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 454
Kuvan perusteella uusi mappi näyttää ihan mielenkiintoiselta mutta näitä tulee kyllä auttamatta liian harvoin. Tiedän, että noiden mappien tekeminen on työlästä mutta peli kyllä kaipaa kaikista eniten nimenomaan noita mappeja. Imo 1 uusi mappi per kuukausi tai kaksi olisi ihan kohtuullinen tahti.

15g update.. Oletan et julkastu nyt, voin olla väärässäkin.. :D
Ei Firestorm tänään tullut. Joku alle gigan pätsi tais olla. Ehkä sulta puuttui jotain tai et ollut vähään aikaan päivittänyt?
Itsellä ainakin kävi läpi ja tarkisti 15GB edestä tavaraa ennenkuin latasi tuon alle 1GB patchin. Varmaan sekoitettu tuo alkutarkastus ja oikea lataus?

Onko ne ottaneet jonotuksen pois jos yrität servulistan kautta joinaa täydelle servulle. Nyt lätkäsee vaan ilmotuksen että server is full :facepalm:
Vaihteeksi korjataan jotain ja rikotaan samalla jotain muuta. On kyllä aivan käsittämättömiä nämä Dicen patchit, ei tule mieleen yhtäkään toista peliä tai pelisarjaa, jossa jokainen patchi rikkoo aina jotain muuta suurta. En ymmärrä miten tuollaiset jonosysteemit, spawniruudun strobot yms. jutut ilmaantuvat vasta patchin julkaisun jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 454
Pelaako/tykkääkö porukka tosta Breakthrough pelimuodosta?
On ainakin itselläni pääsääntöinen pelimuoto. Tykkään tuosta enemmän kuin conquestista mutta ei se kyllä mielestäni täysin BF1:n Operationssin veroinen ole. Tuo kaipaisi kipeästi mappeja, joissa ajoneuvot on isommassa roolissa (luokkaa Panzerstorm). Jostain syystä tuntuu, että noiden suhteen on kitsasteltu liikaa ja turhan usein Breakthrough on liian inffipainotteista.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Pelaako/tykkääkö porukka tosta Breakthrough pelimuodosta?
Ykkösessä pelasin pelkkää operaatiota. Tässä taas breaktrough ei juuri maistu. Noi mapit ei sovi siihen yhtään. Tides of Warin myötä sitä välillä pelannut.
Ykkösessä taas en pelannut tilastojen mukaan kuin 6kpl frontlines matseja ja nyt sitä pelimuotoa yli 200h takana. Nää mapit on kuin tehty frontlinesiin ja on ollu ylivoimaisesti paras pelimuoto.
 
Viimeksi muokattu:

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Oli kyllä poikkeuksellisen nopeasti tehtynä ToW.
Rush on kyllä pelimuotona Frontlinesin ohella parhaat muodot. Enkä kyllä käsitä miksi nämä on rajallisen ajan pelimuotoja. Kyllä niihin pelaajia riittäisi.
Tehtävät oli kyllä kivoja tällä viikolla, joskin ei mitään haastetta ollut. Palkinto tosin täysin turha jälleen.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 035
Oli kyllä poikkeuksellisen nopeasti tehtynä ToW.
Rush on kyllä pelimuotona Frontlinesin ohella parhaat muodot. Enkä kyllä käsitä miksi nämä on rajallisen ajan pelimuotoja. Kyllä niihin pelaajia riittäisi.
Tehtävät oli kyllä kivoja tällä viikolla, joskin ei mitään haastetta ollut. Palkinto tosin täysin turha jälleen.
Itse taas väänsin tuota 25000 pisteen Rush -tehtävää tatti otsassa kun en tykännyt pelimuodosta ja halusin vain päästä kokeilemaan uutta lentokonetta.

Uusi Mosquito on helvetin upea. Menee heittämällä omaksi suosikikseni liittoutuneiden lentsikoista, tosin on ehkä vähän liiankin vahva.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Itse taas väänsin tuota 25000 pisteen Rush -tehtävää tatti otsassa kun en tykännyt pelimuodosta.

Ja tuo uusi Mosquito on helvetin upea. Menee heittämällä omaksi suosikikseni liittoutuneiden lentsikoista, tosin on ehkä vähän liiankin vahva.
Kone on komea, mutta en nauti kyllä yhtään tässä pelissä koneilla lentelystä, enkä kyllä ole niitä murehtinut maassakaan. Jäänyt täysin statistin rooliin koneet.

Kaks roundia meni itellä tuossa viimeisessä. Medicillä savut lipulle ja pommin asetus. Sit uusiksi. Parhaimmillaan saman pommin vissiin neljästi laitoin. Tulee ihan hyvin pisteitä. :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Näyttää jotenkain koomiselta tuo liekkiseinä. Jotenkain aivan liian "viivasuora" tuo alueen raja, eikä tuo näytä muutenkaan kovin realistiselta. Normaalisti BR peleissä alueen ulkopuolellakin pystyy seikkailemaan, mutta mitenköhän tässä on.
Screenshot_1.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 454
Ei takerruta pikkuseikkoihin. Koko pelihän on täynnä sodan loppuvaiheen viimeisintä teknologiaa ja prototyyppiä :btooth:

List of rotorcraft used in World War II - Wikipedia
Joo ensimmäinen kopteri tais lentää jo 1936 :D
Lähinnä siis sitä, että 1) tuovat tuollaisia tähän mutta peruspelissä ei ole (ainakaan vielä) ja 2) ylipäätään ainakin itselleni lentävät ajoneuvot BR:ssä kuulostavat erikoiselta. No ei siinä, katsotaan miten nuo toimivat.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 007
Toi uus pommikeskitys ja savukeskitys vaikuttaa just hyvältä uudistukselta!
Varsinkin kun tykkää hyökkää, eikä vaan istua.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 264
Näyttää jotenkain koomiselta tuo liekkiseinä. Jotenkain aivan liian "viivasuora" tuo alueen raja, eikä tuo näytä muutenkaan kovin realistiselta. Normaalisti BR peleissä alueen ulkopuolellakin pystyy seikkailemaan, mutta mitenköhän tässä on.
No, ei se Pubgin "sähköseinä" toisaalta yhtään realistisempi ole :D Pitäähän se kuitenkin olla erilainen kuin kilpailijalla...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Oli kyllä poikkeuksellisen nopeasti tehtynä ToW.
Rush on kyllä pelimuotona Frontlinesin ohella parhaat muodot. Enkä kyllä käsitä miksi nämä on rajallisen ajan pelimuotoja. Kyllä niihin pelaajia riittäisi.
Tehtävät oli kyllä kivoja tällä viikolla, joskin ei mitään haastetta ollut. Palkinto tosin täysin turha jälleen.
Joo ihan ok game mode, mutta hyökkääjillä taitaa olla aika monessa kentässä selvä etu. Mcomit sijoitettu liian lähelle hyökkääjän aluetta.

Tässä tuota on selitetty aika hyvin The map boundaries in Rush are absolutely atrocious once again. : BattlefieldV

No, ei se Pubgin "sähköseinä" toisaalta yhtään realistisempi ole :D Pitäähän se kuitenkin olla erilainen kuin kilpailijalla...
Nämä promo kuvat antoivat hiukan erilaisen kuvan tuosta tulimerestä. Verratkaa nyt tuohon edellisen sivun kuvaan :D
Screenshot_2.pngScreenshot_1.png
 
Viimeksi muokattu:

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Joo ihan ok game mode, mutta hyökkääjillä taitaa olla aika monessa kentässä selvä etu. Mcomit sijoitettu liian lähelle hyökkääjän aluetta.
Tää mun ensi fiilis oli myös, mutta kun pelailin iltapäivän ja illan niin selvästi useammin tuntui puolustajat voittavan.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
249
Näyttää jotenkain koomiselta tuo liekkiseinä. Jotenkain aivan liian "viivasuora" tuo alueen raja, eikä tuo näytä muutenkaan kovin realistiselta. Normaalisti BR peleissä alueen ulkopuolellakin pystyy seikkailemaan, mutta mitenköhän tässä on.
Tommonenhan se on ring of elysiumissaki..
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 007
Huomasin just, että aina kun kuolen, ni mun minimapin zoomi menee defaultiks... ja sit pitää joka kerta laittaa se siihen mihin haluaa.

Onko se jonkun mielestä paras idea, vai onkohan bugi?

Tykkään pitää sitä zoomia vielä niin kaukana siinä, että nään toiselle puolelle mappia aina.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Huomasin just, että aina kun kuolen, ni mun minimapin zoomi menee defaultiks... ja sit pitää joka kerta laittaa se siihen mihin haluaa.

Onko se jonkun mielestä paras idea, vai onkohan bugi?

Tykkään pitää sitä zoomia vielä niin kaukana siinä, että nään toiselle puolelle mappia aina.
Säädä asetuksista se suoraan sopivalle.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Jep. Ja aina kun kuolen se menee takasin siihen missä se on aina ku peli alkaa. Eli väärässä zoomissa.
Siis asetuksissakin palautuu se zoomauksen % lukema defaultiksi?
Itse käytän sitä asetusta, että pystyn kolmea eri zoomaustasoa käyttämään ja ihan hyvin toimii.
Myös oletuszoomausta olen asetuksista laittanut selvästi kauemmas ja hyvin pysyy sekin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 007
Siis asetuksissakin palautuu se zoomauksen % lukema defaultiksi?
Itse käytän sitä asetusta, että pystyn kolmea eri zoomaustasoa käyttämään ja ihan hyvin toimii.
Myös oletuszoomausta olen asetuksista laittanut selvästi kauemmas ja hyvin pysyy sekin.
Pystyykö sieltä jostain asetuksista laittamaan sen, että kun siinä on ne kolme zoomitasoa, että se on aina siinä tietyssä? En löytäny.
Oon vaa säätäny sen radiuksen sille zoomille ja se on pelin alussa aina X ja laitan sen siihen mihin haluan ja kun kuolen ni se on taas se X.

edit: toisaalta mulla aina vähän väliä noi grafiikka-asetuksetkin menee itekseen tyyliin ultra tai sit high tai low ja blurri menee itestään päälle ja ne muut paskeet...sit säädän taas miten haluan ja jossain kohtaa huomaan että ne on taas itekseen menny päin vittua.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Pystyykö sieltä jostain asetuksista laittamaan sen, että kun siinä on ne kolme zoomitasoa, että se on aina siinä tietyssä? En löytäny.
Oon vaa säätäny sen radiuksen sille zoomille ja se on pelin alussa aina X ja laitan sen siihen mihin haluan ja kun kuolen ni se on taas se X.
Mut jos käytät sitä jotain tiettyä, niin heitä se asetusten taso niin kauas missä sitä käytät? Eli silloin jo se x on se mitä haluatkin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 007
Mut jos käytät sitä jotain tiettyä, niin heitä se asetusten taso niin kauas missä sitä käytät? Eli silloin jo se x on se mitä haluatkin.
No se oliski helppoa jos ne kartat olis aina saman kokosia, mutta esim devastationissa on parempi, että se on vähän lähempänä ku jossain isommassa kartassa.

Haluisin vaan, että se zoomitaso pysyis siinä mihin sen pelin alussa laitan, eikä kuoleman jälkeen menis takasin johonkin väärään.

edit: ja zoomitaso on siis yks niistä kolmesta mihin sen minimapin voi säätää nappia painamalla.
edit2: haluaisin myös, että ne mun grafiikka-asetukset pysyis siinä mihin laitan, eikä menis vähän väliä vituiks, mutta toivon ehkä liikoja dicen peliltä. :beye:

edit3: pelasin Rossilla ekaa kertaa ja päivittelin niitä specializationeita ja en tiiä kenen mielestä on kanssa paras idea, että niitä ei voi kesken pelin säätää vaan menun kautta.. mutta ei niitä main menussakaan pystyny säätämään, vaan piti käynnistää peli uusiks ja sitten vasta pysty menussa laittamaan specializationit. Eikä ollu mulla vaan noin, vaan kaverilla myös kenen kaa pelasin. GG.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 007
Käytätkö Windows Defenderiä? Tää saattaa olla ja todennäköisesti on kaukaa haettua mutta pieni vainu olis ongelmaasi.
Käytän juu. Siis tohon grafiikkaongelmaan? Mitähän mun pitäis asettaa toisin, että se ei vaikuttais siihen? Miten se käy säätämässä niitä asetuksia satunnaisesti satunnaisiin asetuksiin?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Käytän juu. Siis tohon grafiikkaongelmaan? Mitähän mun pitäis asettaa toisin, että se ei vaikuttais siihen? Miten se käy säätämässä niitä asetuksia satunnaisesti satunnaisiin asetuksiin?
Kokeileppa ottaa Originin pilvitallennukset pois päältä. Oon kyllä saattanut joskus aiemminkin tätä ehdottaa.

Nii ite en näe mitään syytä vaihtaa minimapin zoomitasoa eri kenttiin. Eli oon vaan säätänyt gameplay asetuksista zoomin kohilleen ja annan olla siinä. Toki iso kartta on bindattu hiiren sivunäppäimeen.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
edit3: pelasin Rossilla ekaa kertaa ja päivittelin niitä specializationeita ja en tiiä kenen mielestä on kanssa paras idea, että niitä ei voi kesken pelin säätää vaan menun kautta.. mutta ei niitä main menussakaan pystyny säätämään, vaan piti käynnistää peli uusiks ja sitten vasta pysty menussa laittamaan specializationit. Eikä ollu mulla vaan noin, vaan kaverilla myös kenen kaa pelasin. GG.
Kesken pelin voi säätää, mutta ne aukeaa vasta seuraavalla roundilla. Ja Dicen normi touhun vuoksi siinäkin on bugi viimeisen pätsin myötä ja aktivoituu vasta sitä seuraavalla roundilla (tai pelin buuttaamalla). Eli päävalikkoon ei tarvitse mennä. Kehitys on vain tehtävä roundin alussa.

Myös täysin kehitetyn aseen voi koska vain resetoida pelin aikana, muulloinkin kuin roundin alussa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 815
Viestejä
4 204 752
Jäsenet
70 989
Uusin jäsen
BGZ

Hinta.fi

Ylös Bottom