Todellakin ja tuo sitä fiilistä kun pommeja tippuu.
Mut siis onko nuo mukana muuallakin, kuin Rushissa?
Conquestissa ainakin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Todellakin ja tuo sitä fiilistä kun pommeja tippuu.
Mut siis onko nuo mukana muuallakin, kuin Rushissa?
Joo ihan ok game mode, mutta hyökkääjillä taitaa olla aika monessa kentässä selvä etu. Mcomit sijoitettu liian lähelle hyökkääjän aluetta.Oli kyllä poikkeuksellisen nopeasti tehtynä ToW.
Rush on kyllä pelimuotona Frontlinesin ohella parhaat muodot. Enkä kyllä käsitä miksi nämä on rajallisen ajan pelimuotoja. Kyllä niihin pelaajia riittäisi.
Tehtävät oli kyllä kivoja tällä viikolla, joskin ei mitään haastetta ollut. Palkinto tosin täysin turha jälleen.
Nämä promo kuvat antoivat hiukan erilaisen kuvan tuosta tulimerestä. Verratkaa nyt tuohon edellisen sivun kuvaanNo, ei se Pubgin "sähköseinä" toisaalta yhtään realistisempi olePitäähän se kuitenkin olla erilainen kuin kilpailijalla...

Tää mun ensi fiilis oli myös, mutta kun pelailin iltapäivän ja illan niin selvästi useammin tuntui puolustajat voittavan.Joo ihan ok game mode, mutta hyökkääjillä taitaa olla aika monessa kentässä selvä etu. Mcomit sijoitettu liian lähelle hyökkääjän aluetta.
Näyttää jotenkain koomiselta tuo liekkiseinä. Jotenkain aivan liian "viivasuora" tuo alueen raja, eikä tuo näytä muutenkaan kovin realistiselta. Normaalisti BR peleissä alueen ulkopuolellakin pystyy seikkailemaan, mutta mitenköhän tässä on.
![]()
Firestormin tutorial video vuotanut:
Linkattu jo edellisellä sivulla.
Huomasin just, että aina kun kuolen, ni mun minimapin zoomi menee defaultiks... ja sit pitää joka kerta laittaa se siihen mihin haluaa.
Onko se jonkun mielestä paras idea, vai onkohan bugi?
Tykkään pitää sitä zoomia vielä niin kaukana siinä, että nään toiselle puolelle mappia aina.
Säädä asetuksista se suoraan sopivalle.
Jep. Ja aina kun kuolen se menee takasin siihen missä se on aina ku peli alkaa. Eli väärässä zoomissa.
Siis asetuksissakin palautuu se zoomauksen % lukema defaultiksi?
Itse käytän sitä asetusta, että pystyn kolmea eri zoomaustasoa käyttämään ja ihan hyvin toimii.
Myös oletuszoomausta olen asetuksista laittanut selvästi kauemmas ja hyvin pysyy sekin.
Pystyykö sieltä jostain asetuksista laittamaan sen, että kun siinä on ne kolme zoomitasoa, että se on aina siinä tietyssä? En löytäny.
Oon vaa säätäny sen radiuksen sille zoomille ja se on pelin alussa aina X ja laitan sen siihen mihin haluan ja kun kuolen ni se on taas se X.
Mut jos käytät sitä jotain tiettyä, niin heitä se asetusten taso niin kauas missä sitä käytät? Eli silloin jo se x on se mitä haluatkin.

Käytätkö Windows Defenderiä? Tää saattaa olla ja todennäköisesti on kaukaa haettua mutta pieni vainu olis ongelmaasi.
Kokeileppa ottaa Originin pilvitallennukset pois päältä. Oon kyllä saattanut joskus aiemminkin tätä ehdottaa.Käytän juu. Siis tohon grafiikkaongelmaan? Mitähän mun pitäis asettaa toisin, että se ei vaikuttais siihen? Miten se käy säätämässä niitä asetuksia satunnaisesti satunnaisiin asetuksiin?
edit3: pelasin Rossilla ekaa kertaa ja päivittelin niitä specializationeita ja en tiiä kenen mielestä on kanssa paras idea, että niitä ei voi kesken pelin säätää vaan menun kautta.. mutta ei niitä main menussakaan pystyny säätämään, vaan piti käynnistää peli uusiks ja sitten vasta pysty menussa laittamaan specializationit. Eikä ollu mulla vaan noin, vaan kaverilla myös kenen kaa pelasin. GG.
Kokeileppa ottaa Originin pilvitallennukset pois päältä. Oon kyllä saattanut joskus aiemminkin tätä ehdottaa.
Nii ite en näe mitään syytä vaihtaa minimapin zoomitasoa eri karttoihin. Eli oon vaan säätänyt gameplay asetuksista zoomin kohilleen ja annan olla siinä. Toki iso kartta on bindattu hiiren näppäimeen.
Eikä GeForce experience tee omiaan?Käytän juu. Siis tohon grafiikkaongelmaan? Mitähän mun pitäis asettaa toisin, että se ei vaikuttais siihen? Miten se käy säätämässä niitä asetuksia satunnaisesti satunnaisiin asetuksiin?
Eikä GeForce experience tee omiaan?
Asetukset -> pelit -> optimoi automaattisesti täppä pois.Mmmmahdollisesti. Mistähän tuolta pystyy säätämään, ettei se kikkaile mitään omia?
Asetukset -> pelit -> optimoi automaattisesti täppä pois.

Sitten kokeilisin noita muiden ehdottamia, tai originista asennuksen korjausta. Eli oikealla hiiren napilla pelin kohdalta "korjaa".Se on pois ja aina ollukkin pois![]()
Haulikot tuntuvat kyllä huomattavasti tehokkaammilta tuon buffin jälkeen vaikka sai niillä hyvää jälkeä aikaan aiemminkin lähitaisteluissa. Nuo AP-miinat kaipaisivat mielestäni jonkinverran nerffiä, aivan älyttömän syvältä ja ärsyttävää kuolla noihin vaikka helat on täynnä. Noita tuntuu muutenkin olevan ihan kaikkialla, kun niitä on käytössä kaikilla paitsi assaulteilla.
Noita on ilmeisesti joskus vastikään salaa buffattu jostain käsittämättömästä syystä. Aiemmin yhteen ei kuollut, mutta nykyään tosiaan kuolee hyvin usein ihan siihen yhteenkin.Nuo AP-miinat kaipaisivat mielestäni jonkinverran nerffiä, aivan älyttömän syvältä ja ärsyttävää kuolla noihin vaikka helat on täynnä. Noita tuntuu muutenkin olevan ihan kaikkialla, kun niitä on käytössä kaikilla paitsi assaulteilla.
Ja kun niitä et yksinkertaisesti näe mistään. Et varsinkaan tuossa pelimuodossa, kun on aina kiire livahtaa sinne pommille. Kuulet vain kun sokka irtoaa ja sit lentää kirosanat.![]()
Noita on ilmeisesti joskus vastikään salaa buffattu jostain käsittämättömästä syystä. Aiemmin yhteen ei kuollut, mutta nykyään tosiaan kuolee hyvin usein ihan siihen yhteenkin.
Olivat ihan riittävän tehokkaita ja vittumaisia jo entuudestaankin eikä vaadi mitään taitoa noiden käyttö.![]()
Haulikot tuntuvat kyllä huomattavasti tehokkaammilta tuon buffin jälkeen vaikka sai niillä hyvää jälkeä aikaan aiemminkin lähitaisteluissa. Nuo AP-miinat kaipaisivat mielestäni jonkinverran nerffiä, aivan älyttömän syvältä ja ärsyttävää kuolla noihin vaikka helat on täynnä. Noita tuntuu muutenkin olevan ihan kaikkialla, kun niitä on käytössä kaikilla paitsi assaulteilla.
Saman olen huomannut minäkin. Monesti matsin jälkeen tai main menussa olo on liikaa pelille ja päättää nakata työpöydälle.Pikkasen alkaa ottaa nuppiin kun jostain syystä peli on alkanut kaatuilemaan työpöydälle aivan randomisti lähiaikoina
200h takana ilman ongelmia. Tuntuu että joka kerta kun peliä päivitetään niin tulee vaan enemmän bugeja.![]()
Pitäis olla tiedossa DICE:n suunnassa nuo CTD:t tällä hetkellä. Ilmeisesti kannattaa kokeilla DX12 > DX11 tai "Korjaa peli" Originista.
Minkä valmistajan ja millä kelloilla/jänöillä? Entä CPU?Mulla 1080ti ja 417.71 ajureilla ei ongelmaa, mut tota uudemmilla ajureilla peli aina jossakin vaiheessa tipahtaa työpöydälle.
Kortti on Gainward Phoenix GS. Kellot on Rivalla nostettu 1900 ja muistit 5600. Cpu on 8086 ja pyörii 4.8Minkä valmistajan ja millä kelloilla/jänöillä? Entä CPU?
Mitähän kummaa viime päivityksessä on tullu kun cpu käyttö hakkaa nyt kokoajan yli 90%

Ai että kun saisi Stukaan ne lvl4 tykit tai Mosquitoon sen AT-tykin ja pääsisi metsästämään tankkeja Panzerstormissa.. Olispa 24/7 Panzerstorm servuja, että pääsisi kehittämään ajoneuvoja paremmin.
Nyt ei vaan toimi bäfä enää ollenkaan. 10min ja työpöytä kutsuu. Ei vaan voi käsittää. Viimeisen päivityksen jälkeen ei ole toiminut ollenkaan. Kaikkia perkeleen kikkoja koittanut mutta ei. Taitaa mennä Windowsin uudelleen asentamiseksi jos sekään auttaa. On se kumma kun mitä enemmän päivityksiä niin sitä enemmän bugeja voi helvetti sentään.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.