Joku sai vähän mielenkiintoisemman Daily Orderin:
Hype \,,/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joku sai vähän mielenkiintoisemman Daily Orderin:
Firestorm oli se battle royale hässäkkä jonka kaikki oli jo unohtanut.Tarkoittaa mitä?
Firestorm oli se battle royale hässäkkä jonka kaikki oli jo unohtanut.
Hyvä kysymys. En ole kuullut asiasta mitään kuukausiin. Luulin jo että koko pelimuoto on haudattu.Julkastaan 2 pvän päästä?
Hyvä kysymys. En ole kuullut asiasta mitään kuukausiin. Luulin jo että koko pelimuoto on haudattu.
Ei Firestorm tänään tullut. Joku alle gigan pätsi tais olla. Ehkä sulta puuttui jotain tai et ollut vähään aikaan päivittänyt?15g update.. Oletan et julkastu nyt, voin olla väärässäkin..
Tuon hauskuuskertoimen uupumisen bf v:stä huomaa jo youtubestakin, ykkösestä tuli vähän väliä pihalle mainioita funny&epic moments videoita.
Veestä taitaa parilta julkaisijalta tulla ja niissä on usein samojen pelaajien, ei niin hauskoja pätkiä, pääosa videoista taitaa olla jotain supply drop paskeita.
Ajattelin storen kautta hommata bf3.
Ja pelailisin sitä bf5 ja bf1 seuraksi sillo tällö vielä kysyn kansalta ja ennenkaikkea palstan veteraaneilta (esim moksu-fin) ONKO PELI OSTAMISEN ARVOINEN.
Peli on kuitenki sen 7 vuotta vanha, onko pelissä pelaajakuntaa nykyään vuonna -19.
Kiitoksia etukäteen vastauksista
15g update.. Oletan et julkastu nyt, voin olla väärässäkin..
Ei Firestorm tänään tullut. Joku alle gigan pätsi tais olla. Ehkä sulta puuttui jotain tai et ollut vähään aikaan päivittänyt?
Onko ne ottaneet jonotuksen pois jos yrität servulistan kautta joinaa täydelle servulle. Nyt lätkäsee vaan ilmotuksen että server is full
Pelaako/tykkääkö porukka tosta Breakthrough pelimuodosta?
Pelaako/tykkääkö porukka tosta Breakthrough pelimuodosta?
Battle royalesta / firestormista kaivettu tietoja: New Firestorm Info & Details: What we can learn from the game files about the Battle Royale Mode in Battlefield : BattlefieldV
Hetkonen, tuolla Firestormissa on helikoptereita?
Itse taas väänsin tuota 25000 pisteen Rush -tehtävää tatti otsassa kun en tykännyt pelimuodosta ja halusin vain päästä kokeilemaan uutta lentokonetta.Oli kyllä poikkeuksellisen nopeasti tehtynä ToW.
Rush on kyllä pelimuotona Frontlinesin ohella parhaat muodot. Enkä kyllä käsitä miksi nämä on rajallisen ajan pelimuotoja. Kyllä niihin pelaajia riittäisi.
Tehtävät oli kyllä kivoja tällä viikolla, joskin ei mitään haastetta ollut. Palkinto tosin täysin turha jälleen.
Itse taas väänsin tuota 25000 pisteen Rush -tehtävää tatti otsassa kun en tykännyt pelimuodosta.
Ja tuo uusi Mosquito on helvetin upea. Menee heittämällä omaksi suosikikseni liittoutuneiden lentsikoista, tosin on ehkä vähän liiankin vahva.
Ei takerruta pikkuseikkoihin. Koko pelihän on täynnä sodan loppuvaiheen viimeisintä teknologiaa ja prototyyppiä
List of rotorcraft used in World War II - Wikipedia
Joo ensimmäinen kopteri tais lentää jo 1936
Juu ja hyvä, että löytyy jotain reinforcementteja jotka on hinntaltaan 2500:n ja 41500:n välissä ...(jos ei niitä vehicleitä kaipaa)Toi uus pommikeskitys ja savukeskitys vaikuttaa just hyvältä uudistukselta!
Varsinkin kun tykkää hyökkää, eikä vaan istua.
Näyttää jotenkain koomiselta tuo liekkiseinä. Jotenkain aivan liian "viivasuora" tuo alueen raja, eikä tuo näytä muutenkaan kovin realistiselta. Normaalisti BR peleissä alueen ulkopuolellakin pystyy seikkailemaan, mutta mitenköhän tässä on.
Toi uus pommikeskitys ja savukeskitys vaikuttaa just hyvältä uudistukselta!
Varsinkin kun tykkää hyökkää, eikä vaan istua.
Todellakin ja tuo sitä fiilistä kun pommeja tippuu.
Mut siis onko nuo mukana muuallakin, kuin Rushissa?
Joo ihan ok game mode, mutta hyökkääjillä taitaa olla aika monessa kentässä selvä etu. Mcomit sijoitettu liian lähelle hyökkääjän aluetta.Oli kyllä poikkeuksellisen nopeasti tehtynä ToW.
Rush on kyllä pelimuotona Frontlinesin ohella parhaat muodot. Enkä kyllä käsitä miksi nämä on rajallisen ajan pelimuotoja. Kyllä niihin pelaajia riittäisi.
Tehtävät oli kyllä kivoja tällä viikolla, joskin ei mitään haastetta ollut. Palkinto tosin täysin turha jälleen.
Nämä promo kuvat antoivat hiukan erilaisen kuvan tuosta tulimerestä. Verratkaa nyt tuohon edellisen sivun kuvaanNo, ei se Pubgin "sähköseinä" toisaalta yhtään realistisempi ole Pitäähän se kuitenkin olla erilainen kuin kilpailijalla...
Tää mun ensi fiilis oli myös, mutta kun pelailin iltapäivän ja illan niin selvästi useammin tuntui puolustajat voittavan.Joo ihan ok game mode, mutta hyökkääjillä taitaa olla aika monessa kentässä selvä etu. Mcomit sijoitettu liian lähelle hyökkääjän aluetta.
Näyttää jotenkain koomiselta tuo liekkiseinä. Jotenkain aivan liian "viivasuora" tuo alueen raja, eikä tuo näytä muutenkaan kovin realistiselta. Normaalisti BR peleissä alueen ulkopuolellakin pystyy seikkailemaan, mutta mitenköhän tässä on.
Firestormin tutorial video vuotanut:
Linkattu jo edellisellä sivulla.
Huomasin just, että aina kun kuolen, ni mun minimapin zoomi menee defaultiks... ja sit pitää joka kerta laittaa se siihen mihin haluaa.
Onko se jonkun mielestä paras idea, vai onkohan bugi?
Tykkään pitää sitä zoomia vielä niin kaukana siinä, että nään toiselle puolelle mappia aina.
Säädä asetuksista se suoraan sopivalle.
Jep. Ja aina kun kuolen se menee takasin siihen missä se on aina ku peli alkaa. Eli väärässä zoomissa.
Siis asetuksissakin palautuu se zoomauksen % lukema defaultiksi?
Itse käytän sitä asetusta, että pystyn kolmea eri zoomaustasoa käyttämään ja ihan hyvin toimii.
Myös oletuszoomausta olen asetuksista laittanut selvästi kauemmas ja hyvin pysyy sekin.
Pystyykö sieltä jostain asetuksista laittamaan sen, että kun siinä on ne kolme zoomitasoa, että se on aina siinä tietyssä? En löytäny.
Oon vaa säätäny sen radiuksen sille zoomille ja se on pelin alussa aina X ja laitan sen siihen mihin haluan ja kun kuolen ni se on taas se X.
Mut jos käytät sitä jotain tiettyä, niin heitä se asetusten taso niin kauas missä sitä käytät? Eli silloin jo se x on se mitä haluatkin.
Käytätkö Windows Defenderiä? Tää saattaa olla ja todennäköisesti on kaukaa haettua mutta pieni vainu olis ongelmaasi.
Kokeileppa ottaa Originin pilvitallennukset pois päältä. Oon kyllä saattanut joskus aiemminkin tätä ehdottaa.Käytän juu. Siis tohon grafiikkaongelmaan? Mitähän mun pitäis asettaa toisin, että se ei vaikuttais siihen? Miten se käy säätämässä niitä asetuksia satunnaisesti satunnaisiin asetuksiin?
edit3: pelasin Rossilla ekaa kertaa ja päivittelin niitä specializationeita ja en tiiä kenen mielestä on kanssa paras idea, että niitä ei voi kesken pelin säätää vaan menun kautta.. mutta ei niitä main menussakaan pystyny säätämään, vaan piti käynnistää peli uusiks ja sitten vasta pysty menussa laittamaan specializationit. Eikä ollu mulla vaan noin, vaan kaverilla myös kenen kaa pelasin. GG.
Kokeileppa ottaa Originin pilvitallennukset pois päältä. Oon kyllä saattanut joskus aiemminkin tätä ehdottaa.
Nii ite en näe mitään syytä vaihtaa minimapin zoomitasoa eri karttoihin. Eli oon vaan säätänyt gameplay asetuksista zoomin kohilleen ja annan olla siinä. Toki iso kartta on bindattu hiiren näppäimeen.