Itse olen kyllä täysin siemauksin porukalla nauttinut tuosta Grand Operationsista. Silloin kun on hyvät tiimit ja meno on kovaa ja tiukkaa, se on todella mukavaa. Sitten kun se meininki ja pelimuoto muuttuu lennosta, niin ei tarvitse muita pelimuotoja pelailla kun saa käytännössä kokea breakthrough/conquest/frontlines. Minua ei haittaa se, että se mappi/pelimuoto muuttuu "randomilla". Enkä ole huomannut sen enempää noita superluoteja. Ainut huono puoli on se, että jos oma tiimi sattuu olemaan huono, se tuntuu pahemmalta persraiskaukselta kuin pelaisi esim. conquestia. Grand Operationsissa ei myöskään ole sitä ongelmaa mitä Breakthroughissa, eli jos sattuu huono kartta kohdalle (esim hypätään hyökkääjänä koneesta) ja oma tiimi on huono, niin ei tarvitse puolta tuntia nilkutella siellä itsesäälissä vaan erä loppuu aika nopeasti ja jatkuu seuraavaan vaiheeseen. Toki varmasti löytyy parannettavaa tästä. Ainakin siinä, että pelkästään yhden mapin operaatiovoitot otettaisiin paremmin huomioon.
Conquestia on tullut hakattua niin paljon, että toi Grand Operations on mainioo vaihtelua kun haluaa saada paljon vaihtelua peliin. Tykkään myös siitä, että statsit säilyy useamman erän kunnes homma lähtee alusta, näkee mainiosti oman työn
Eilen tuli kyllä hyvää voittoputkea, mutta loppua kohden alkoi vihutkin voittamaan. Meinasi jo voittamiseen kyllästyä
Sain näköjään Assaultinkin jo tappiin. Pitääkin keskittyä nyt erityisesti muihinkin classeihin! Se viimeinen semiauto kivääri (gewehr 1-5) on kyllä ehkä paras noista kaikista. Siinä on hyvässä balanssissa kaikki statsit. Ei muuten taida olla assaultilla asetta josta en tykkää.. Medic ja Support jakaa sitten mielipiteitä. Nuo medic aseiden muutokset eivät kyllä auttaneet noita hitaita tuhnuja, eli hampaat irvessä saa stenii, mp40, yms. pelata. Täytyy pidättäytyä pääasiassa edelleen noissa mp28 ja Suomi KP. Thompson ei vielä auki. Supportilla ke7 on vielä hyvä nerffin jälkeenkin, mutta ruvennut muutakin käyttämään. Recon on jäänyt aika vähäiseksi, mutta eiköhän silläkin tässä pikkuhiljaa kun saa sen zh kiväärin auki, vaikka tuo gewehr m95 on varsin mukava yksilö.
Ja lisäilkää Originiin: Leilebule