Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näyttiksen kelloja voisi tarkistella alaspäin, jos olet niitä buustaillut? Itsellä ainaki BF1 ja jostain syystä myös PUBG oli näistä melko nirso. Itellä ei BF5 ole vielä kipannut kertaakaan (kop kop), mutta säädöt on samat joilla tuo aiempi BF1 on saatu toimimaan pomminvarmasti.
DXR:ään tulossa parannuksia ilmeisesti ylihuomenna. Ensimmäiseen versioon pääsi kehittäjän mukaan pari suorituskykyä heikentävää bugia, jotka korjattu päivityksessä. Muutenkin optimointi vielä työn alla. Tuolla devin haastattelua:2080Ti ja kun laittaa RTX medium niin lagaa ja varmasti fps putoilee naurettavuuksiin, melkein pelikelvoton.
Frapsi ei näytä lukemia RTX päällä, muutoin kaikki täysillä rullaa 120 - 165 fps 1440p resoilla. Kampanjassa siis.
Jää sädepelleily käyttämäti
Usein ihan riittää että spawnaa, niin johan ammutaan sekunnin päästä jo kahdesta eri suunnasta. Oli kai tämä sama BF1:ssäkin mutta jostain syystä tässä ottaa enempi päähän. Tuntuu ettei asialle oikein voi muuta kuin vaihtaa Rotterdamiin, jossa on muutakin kuin avointa.Tässä kuolema on todellakin sekunneissa kun lähtee sooloilemaan.
Aivan mahtava kuulla kommenttia soolopelaajien tuskailusta. Kertoo vain siitä, että oikeaan suuntaan on menty.
Ollut aina tapana Battlefieldeissä spawnata lipuille joita vihut yrittää ottaa haltuun, puolustamaan niitä. Siinä missä tämän uuden bäfän spottaussysteemi on monelta osin parempi kuin BF1:n, niin se etu vanhassa kuitenkin oli, että oli parempi käsitys spawnia valitessa, karttaa katsoessa, että missä vihuja suunnilleen on. Tässä kun spawnaat puolustamaan sitä lippua, on vähemmän tietoa siitä, missä vihuja on ja tulet heitetyksi useammin täysin toivottomaan paikkaan.miten voi sanoa että kuolee respassa, jos pelissä voi herätä koti basessa minne ei edes viholinen pääse!
Näin, itse kuitenkin tykkään pelisysteemistä, joka kannustaa aggressiiviseen pelityyliin eikä omaan main spawniin spawnaamista.Jos respaat keskelle sotaa se on riskinotto ja ota se vastaan mitä eteen tuodaan.
Juu varmasti olen 35-vuotiaana liian nuori pelaamaan bäfää... hohhoijaa.nuoriso ei vaan tajuu tätä riski/tuotto suhdetta. jos nopeesti rintamalle, niin varmasti lähellä rintamaa voi saada luodin rintaan. Ehkä tää peli on aikuiseen makuun tehty.
DXR:ään tulossa parannuksia ilmeisesti ylihuomenna. Ensimmäiseen versioon pääsi kehittäjän mukaan pari suorituskykyä heikentävää bugia, jotka korjattu päivityksessä. Muutenkin optimointi vielä työn alla. Tuolla devin haastattelua:
Battlefield 5's RTX ray tracing tested: is this the next level in gaming graphics?
Itse ajattelin pelailla tuon yksinpelin vasta kun DXR toimii riittävän hyvin.
No kyllä siitä on hyötyä tai olisi hyötyä, jos jalkaväki ymmärtäisi tankin tukiessa mennä sinne lipulle. Oikeastaan hyvin samanlainen tapaus kävi Aerodromessa. Tankilla saa pidettyä lippupisteen vuorenseinämät ja ympäristön puhtaana, mutta tämän lisäksi olisi vielä pitänyt ilmeisesti olla sen kanssa suoraan tuhopisteessä lippua valtaamassa kun jalkaväki ei sitä tee tuesta huolimatta. No tämä lysti oli hävitty siihen. Squadin tai squadien yhteistyöstä on taas hyötyä tässä suhteessa, jolloin myös tankin tuesta saa enemmän irti.Tuli taas todistettua kuinka turhia tankit tässä on. Arras mapin alkupuolella sain varastettua vihollisten tankin. Kaveri otti supportin ja tuli gunneriksi/korjaajaksi. Suunnilleen puolivälissä peliä viholliset sai tuhottua varastamani tankin ja lopetettua ~20 tapon putken. Tähän asti oltiin melkein koko peli tappiolla. Tankittelun jälkeen siirryttiin takasin jalkaväen rooliin ja ruvettiin saamaan paljon nopeammin lippuja ja tappoja. Lopulta voitettiin tuo matsi.
Pelin jälkeen tajusin että tankin varastamisesta ei ollut mitään hyötyä tiimille. Todellisuudessa sen takia ehkä kaksi eniten lippuja vallannutta pelaajaa istuivat tukemassa muiden hyökkäyksiä. Aiemmissa BF-peleissä tankin varastamisella pystyi kääntämään pelin suunnan. Onneksi tiistaina tulee päivitys, niin päästään näkemään tuleeko tankeilla pelaamiseen mitään järkeä.
Laitoin kaikki omat kans naisiksi, että näitä jotain ihmetyyppejä ärsyttäis =D
Rauhassa opettelee tähtäämään nimenomaan päähän niin kyllä se siitä lähtee. Itse en suosittele istumista ja ampumista pitkille matkoille, useimmiten se on täysin hyödytöntä. Spawn beacon on sinun paras kaveri ja sen avulla kannattaa kiertää selustaan, sillä tavalla on voitettu monet pointit itselle.Medic ja support tapissa ja nyt on täällä reconin vuoro ja se tulee ottamaan aikaa ja paljon. Kertokaa miten ihmeessä te niitä headshotteja oikein napsitte kokoajan?
Nuo classien unlockit tuntuu aina välillä vähän hassuilta. Esim Reconin lvl 20 unlock on Kar98k joka on ainakin statsien perusteella huomattavasti huonompi kuin Gewehr M95/30. Vähemmän damagea, huonompi control ja pienempi rate of fire. Mikään stats ei ole parempi, joten en keksi että miksi ottaisin tuon käyttöön. Jos loogisesti ajatellaan niin noiden aseiden kuuluisi olla toisinpäin.Saispa supportin pian lvl20, että pääsisi käyttämään tuota MG42:sta. MG34 tuntuu imo jo todella hyvältä ja MG42 vaikuttaa vielä paremmalta videoiden perusteella.
Semisti ikävä BF3 tankilla dominointia. mutta ihan hyvä ettei tankeista olla tehty hirviöitä, pääpaino on jalkaväen ratkaisuissa.Tuli taas todistettua kuinka turhia tankit tässä on. Arras mapin alkupuolella sain varastettua vihollisten tankin. Kaveri otti supportin ja tuli gunneriksi/korjaajaksi. Suunnilleen puolivälissä peliä viholliset sai tuhottua varastamani tankin ja lopetettua ~20 tapon putken. Tähän asti oltiin melkein koko peli tappiolla. Tankittelun jälkeen siirryttiin takasin jalkaväen rooliin ja ruvettiin saamaan paljon nopeammin lippuja ja tappoja. Lopulta voitettiin tuo matsi.
Pelin jälkeen tajusin että tankin varastamisesta ei ollut mitään hyötyä tiimille. Todellisuudessa sen takia ehkä kaksi eniten lippuja vallannutta pelaajaa istuivat tukemassa muiden hyökkäyksiä. Aiemmissa BF-peleissä tankin varastamisella pystyi kääntämään pelin suunnan. Onneksi tiistaina tulee päivitys, niin päästään näkemään tuleeko tankeilla pelaamiseen mitään järkeä.
Joo täytyy kyllä sanoa muutaman tunnin multiplayerin jälkeen, että on muuttunut aivan eri peliksi pelattavuudeltaan kuin esim. BF4 jossa olin jopa välillä ihan hyvä. Tässä kuolema on todellakin sekunneissa kun lähtee sooloilemaan. En tiiä jaksaako tätä pelata, no kokeillaan vielä jos vaikka oppisi pelaamaan.
Vitullista paskaa toi squad toimintaan pakottaminen, ei mua ainakaan kiinnosta semmonen, koska ne muut keskimäärin jotain vitun leiri urpoja. Ja noi claani porukat pilaa yleensä kaikki pelit, (myös bf1). Perse raiskaus muutamssa minuutissa yleesä tuloksena.
Mitenkäs tuon max fps limitin saisi tallennettua, ettei tarvitsisi joka kerta syöttää uudestaan konsoliin kun käynnistää pelin?
Itse striimi aiheesta vasta kello 23:00 meillä, tuleekohan patchi edes ennen sitä?Joko patchi tuli?
Kävin tunnin verran harjoittelemassa supportia/mediciä ja eihän tuosta tullut mitään, K/D tukevasti miinuksella ja scorekin surullinen pieni. Pitää näköjään jatkaa reconilla, sillä homma onnistuu ja sillä on kiva pelata Harmi, että moni pelaa tuota classia "väärin" josta johtuu sen huono maine, harva kun osaa flänkkiä spawn beaconin kanssa.