Battlefield V

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Omalla kohdalla ei auttanut, vaikka tähtäsi minne. Näkymä muutenkin bugasi sillä tavalla, ettei meinannut nähdä mitään. Luulin ottaneeni tästä clipin, muttei löydykään xboxin sieppauksista. Edellispäivänä sotilas piti asetta liian korkealla ja näki tähdätessä pelkän Lewis Gunin lippaan :facepalm:
Joo siis sit kun tekee sen ni ei voi muuta ku ase käteen ja uusiksi ja mieluusti paikan vaihto. Lopulta toimii.
Mutta se laukeaa joka kerta kun tilaa raketin jonkun rakennuksen ”seinälle”. Raketti ei lähde ja ruutu on viistosti puoliksi mustana.
Mutta jos saat normi tähtäimen niin pidä huoli et osuu maahan. Silloin ei mulla ainakaan bugaa.
 
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
84
helpompi linkata video jossa sanotaan kaikki oleellinen mutta jos on jo asennoitunu itse että peli on hyvä niin ei sitä mitkään sanomiset muuta
No ihan legitti pyyntö... Etenkin jos vaihtoehtona on lukea lista ranskalaisilla viivoilla max parissa minuutissa tai vaihtoehtoisesti katsoa 47min!! video...
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
helpompi linkata video jossa sanotaan kaikki oleellinen mutta jos on jo asennoitunu itse että peli on hyvä niin ei sitä mitkään sanomiset muuta
No ihan legitti pyyntö... Etenkin jos vaihtoehtona on lukea lista ranskalaisilla viivoilla max parissa minuutissa tai vaihtoehtoisesti katsoa 47min!! video...
^^ Juurikin näin.

Mut onpa kyllä hassuin lause vähään aikaan, et jos on asenne et peli on hyvä ni sitä ei muuta mikään.
En toden totta ymmärrä tuota lausetta. Jos pelaat peliä kymmeniä tunteja ja nautit siitä todella paljon ja se on oikeasti hyvä peli. Niin miksi yhtään kenenkään sanomiset edes pitäisi sitä muuttaa huonoksi?

Lähes järjestäen peliä pelanneet ovat siitä pitäneet.
Ehkä 90% pitänyt ja 10% ei.
Mutta sit taas kitisijöistä 90% ei ole edes pelannut peliä ja haukkuu lyttyyn koska EA ja koska naiset... tietämättä itse pelistä oikeasti yhtään mitään.

Angry Joen videoita en itse ainakaan jaksa katsoa mistään pelistä. Harvinaisen raivostuttava tyyppi, mutta oli video kenen vaan, niin 47min video??? Pitäs kattoa ilman mitään argumentointia miksi.
Kyllä nyt vois muutaman oleellisimman asian heittää videon tueksi et miksi tää nyt näin paska sit on.

Omalla kohdalla yksi vuoden parhaita pelejä ja kautta historian tasan ensimmäinen nettimoninpeli mitä jaksan pelata silloinkin kun ei ole kavereita mölisemässä mikkiin.
 
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
272
Siis eikös tähän pitäny tulla content patchi tänää? Ei toimi practise range edelleenkään...
 
Liittynyt
05.08.2018
Viestejä
417
Mikäköhän nyt tuli kun alko BF kaatuilemaan? Tulee vain ilmoitus BF V lakkasi toimimasta. Eilen veti kyllä ihan vielä BSOD:iin asti. Siellä herja, että tried to write readonly memory tjsp. Kellotettu ei ole. Ja aikasemmin toiminu ihan vakaasti ilman ongelmia.
 
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
84
Siis eikös tähän pitäny tulla content patchi tänää? Ei toimi practise range edelleenkään...
Dice törmäsi patchissa isoon bugiin ja veti julkkari päivän pois, atm ei liene mitään tietoa millon on tulossa.
Olikohan xboxin twitterissä ilmotettu että 5.12, mutta kyseinen twiittin on poistettu, eli ei kai edes huomenna.

[edit: iän tuoma hitaus iski], oh well =P
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
55
Mahtavan näköinen peli kyllä tämä ja pelattavuus on ainakin PUBGin jälkeen melko eri tasolla, joutunee vaan laskemaan Ultralta vähän asetuksia jotta saa fps:n pidettyä lähempänä 144 kuin 100. Eikös tässä huonommilla asetuksilla pelaavat näe muutenkin paremmin viholliset ruohon jne puuttuessa?

Lentokoneet tuntuvat tässä aika ylivoimaisilta, yhtään konetta en saanut tiputettua AA-tykillä vaikka pääsin ampumaan niitä läheltäkin?? Ja jos en ollut ohjaamassa tykkiä, niin jatkuvasti tippui jotain V1-raketteja tai muita pommeja niskaan :D
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 029
Mahtavan näköinen peli kyllä tämä ja pelattavuus on ainakin PUBGin jälkeen melko eri tasolla, joutunee vaan laskemaan Ultralta vähän asetuksia jotta saa fps:n pidettyä lähempänä 144 kuin 100. Eikös tässä huonommilla asetuksilla pelaavat näe muutenkin paremmin viholliset ruohon jne puuttuessa?
Post processia alas niin saa roimasti lisää fps:ää. Foliage low niin näkyy paremmin.



Sitten on vähän ristiriitaista tietoa liikkellä mesh qualitystä. Silläkin kai joku vaikutus objektien näkyvyyteen, mutta siinä missä esim. Jackfrags kehottaa pitämään Ultralla niin eräs toinen bäfäguru, Stodeh, kehottaa pitämään low/medium.

Lentokoneet tuntuvat tässä aika ylivoimaisilta, yhtään konetta en saanut tiputettua AA-tykillä vaikka pääsin ampumaan niitä läheltäkin?? Ja jos en ollut ohjaamassa tykkiä, niin jatkuvasti tippui jotain V1-raketteja tai muita pommeja niskaan :D
Juu pommikoneisiin tulossa onneksi nerffiä. Vähän hölmöä että infantrylla niihin tekee damagea vain riittävän läheltä. Ei se nyt pommikoneiden loppu olisi vaikka niitä sais sniperillä vahingoittaa vielä yli 100m päästäkin... En tiedä miksi tää muutettiin BF1:stä, ei se todellakaan helppoa ole niitä sieltä kaukaa pudottaa ritsoilla.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
55
Post processia alas niin saa roimasti lisää fps:ää. Foliage low niin näkyy paremmin.



Sitten on vähän ristiriitaista tietoa liikkellä mesh levelistä. Silläkin kai joku vaikutus objektien näkyvyyteen, mutta siinä missä esim. Jackfrags kehottaa pitämään Ultralla niin eräs toinen bäfäguru, Stodeh, kehottaa pitämään low/medium.


Juu pommikoneisiin tulossa onneksi nerffiä. Vähän hölmöä että infantrylla niihin tekee damagea vain riittävän läheltä. Ei se nyt pommikoneiden loppu olisi vaikka niitä sais sniperillä vahingoittaa vielä yli 100m päästäkin... En tiedä miksi tää muutettiin BF1:stä, ei se todellakaan helppoa ole niitä sieltä kaukaa pudottaa ritsoilla.
No just, en tajunnutkaan että noin iso ero on noilla asetuksilla... Karun näköinenhän tuo vasemmanpuoleinen kuva on mutta tuntui tulevan kuulaa sen verran helposti vaikka itsellä näkyi ruohikko edessä että pakko varmaan kokeilla tuota.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 029
No just, en tajunnutkaan että noin iso ero on noilla asetuksilla... Karun näköinenhän tuo vasemmanpuoleinen kuva on mutta tuntui tulevan kuulaa sen verran helposti vaikka itsellä näkyi ruohikko edessä että pakko varmaan kokeilla tuota.
Juu oisivat voineet tuon kyllä paremmin tehdä. Jossain oli jotain puhetta että pelinkehittäjät yrittävät tätä parantaa. Blackopsissa tehty erittäin hyvin foliage niin, että kaikilla grafiikka-asetuksilla yhtä hyvä näkyvyys.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
55
Juu oisivat voineet tuon kyllä paremmin tehdä. Jossain oli jotain puhetta että pelinkehittäjät yrittävät tätä parantaa. Blackopsissa tehty erittäin hyvin foliage niin, että kaikilla grafiikka-asetuksilla yhtä hyvä näkyvyys.
Sama esim. PUBG:ssa että ruoho on kaikilla näkyvissä ainakin jos matkaa ei ole paljoa. Järjettömältä tuntuu kyllä laittaa moninpeliin tuollaiset vaihtoehdot.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 445
Lentokoneet tuntuvat tässä aika ylivoimaisilta, yhtään konetta en saanut tiputettua AA-tykillä vaikka pääsin ampumaan niitä läheltäkin??
Jooh, lensin tänään Twisted steelissä breakthroughssa tuota JU-88 pommikonetta ja loppuscore taisi olla luokkaa 70-0. Tämä siis vielä täysin päivittämättömällä koneella, jossa oli vain 4x250kg pommia. Tuon kierroksen jälkeen sai koneen päivitettyä täysin ja nyt siinä on 4x250kg + 2x1000kg + 32x50kg...
 
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
84
Juu oisivat voineet tuon kyllä paremmin tehdä. Jossain oli jotain puhetta että pelinkehittäjät yrittävät tätä parantaa. Blackopsissa tehty erittäin hyvin foliage niin, että kaikilla grafiikka-asetuksilla yhtä hyvä näkyvyys.
Muistan kuulleeni jossain videossa kanssa tästä mainintaa, että tweakkia voi olla tulossa.
PUBG'ssahan oli sama juttu, aluksi low asetukset hävitti about kaiken ruohon ja pätsäyksen jälkeen ruoho oli kaikille sama asetuksesta riippumatta.
Bäfässä toki voi olla vähän hankalampaa, kun ilmeisesti foliage density on semisti raskas asetus...
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 029
Bäfässä toki voi olla vähän hankalampaa, kun ilmeisesti foliage density on semisti raskas asetus...
Hardware Unboxedin testissä avg fps ero 3,5% low ja 4,3% 1-persentiili. Ja jos laitettais vaikka High minimiksi, niin ero kutistuisi ~2-3%:iin.



Voi kyllä olla että raudasta riippuen vähän eri tuloksia. Jos raudasta riippumatta saa about samoja suorituskykytuloksia niin täytyy kyllä ihmetellä, miten eivät vain ole pakottaneet tuota Highta minimissään kaikille...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
En löytänyt ainakaan etsimällä tästä ketjusta että onko muilla ollut tämmöistä samanlaista ongelmaa pc version kanssa että peli ei tallenna asetuksia vaan kaikki nollaantuu aina kun sulkee pelin ja seuraavalla kerralla kaikki grafiikka asetukset on alkuperäisissä, yksinpelin joutuu aloittamaan alusta ym.?
Solved: Video Settings Causing reset on change. Makes me restart Prologue. - Page 5 - Answer HQ

Sitten on vähän ristiriitaista tietoa liikkellä mesh qualitystä. Silläkin kai joku vaikutus objektien näkyvyyteen, mutta siinä missä esim. Jackfrags kehottaa pitämään Ultralla niin eräs toinen bäfäguru, Stodeh, kehottaa pitämään low/medium.
Low asetuksella pystyy näkemään vihollisen joidenkin pienten objektien takaa, koska esine ei piirry enää tarpeeksi kaukana.

Esimerkkinä rotterdam mapissa A lipun junaradalta pystyy näkemään baseen päin katsottaessa joidenkin laatikko pinojen läpi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
157
Vaivaako ketään muuta pc:llä pelin jatkuva kaatuilu työpöydälle? Entä onko ongelmaan mitään ratkaisua? Kohtuu rasittavaa kun joka toinen matsi kippaa takas työpöydälle. Tähän mennessä kokeiltua:

- Amd ajurit 2 eri versiota
- DX11/DX12
- FFR päälle/pois
- Windows pelitila pois käytöstä
- Origin pois käytöstä
- Bfv.exe -> suorita järjestelmänvalvojana
- Näyttistä ei ole kellotettu, prossua on mutta vakionakaan ei toimi sen paremmin.
- Origin -> korjaa peli
- Ylimääräiset softat taustalta pois
- Vsync päälle/pois

Huoh. Menee hermo. Eipä ole parinkymmenen pelailu vuoden aikana tullut tällaista vastaan...

Peli itsessään on mitä mahtavin, hakkaa Codin ADHD-hipan 6-0.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 459
Vaivaako ketään muuta pc:llä pelin jatkuva kaatuilu työpöydälle? Entä onko ongelmaan mitään ratkaisua? Kohtuu rasittavaa kun joka toinen matsi kippaa takas työpöydälle. Tähän mennessä kokeiltua:

- Amd ajurit 2 eri versiota
- DX11/DX12
- FFR päälle/pois
- Windows pelitila pois käytöstä
- Origin pois käytöstä
- Bfv.exe -> suorita järjestelmänvalvojana
- Näyttistä ei ole kellotettu, prossua on mutta vakionakaan ei toimi sen paremmin.
- Origin -> korjaa peli
- Ylimääräiset softat taustalta pois
- Vsync päälle/pois

Huoh. Menee hermo. Eipä ole parinkymmenen pelailu vuoden aikana tullut tällaista vastaan...

Peli itsessään on mitä mahtavin, hakkaa Codin ADHD-hipan 6-0.
Heittääkö jotain erroria? Pelin voisi tietysti kokeilla asentaa kokonaan uudelleen jos mitään muuta ei keksi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
157
Heittääkö jotain erroria? Pelin voisi tietysti kokeilla asentaa kokonaan uudelleen jos mitään muuta ei keksi.
Välillä tulee directx errori "creating pipeline, out of memory tms" google ei juuri apua tuonut.
Pelin videoasetuksissa on se muistin rajoitus kyllä päällä. Eikä kyllä tehtävienhallinnan mukaan muistikaan näytä loppuvan, ei koneelta eikä kortilta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
156
Vaivaako ketään muuta pc:llä pelin jatkuva kaatuilu työpöydälle? Entä onko ongelmaan mitään ratkaisua? Kohtuu rasittavaa kun joka toinen matsi kippaa takas työpöydälle.
Onko event viewerissä mitään merkintää liittyen bfv.exeen? Äänikortinkin ja muut ajurit päivitetty?
 

Cuthalu

Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 407
^^ Juurikin näin.
Mutta sit taas kitisijöistä 90% ei ole edes pelannut peliä ja haukkuu lyttyyn koska EA ja koska naiset... tietämättä itse pelistä oikeasti yhtään mitään.
Peli voi olla vaikka kuinka hyvä, mutta kiinnostus devaajien rahalliseen tukemiseen voi olla heikko, jos vastaus kritiikkiin historiallisista epätarkkuuksista on sellaista, että kritisoijia solvataan "tietämättömyydestä" ja sanotaan ettei tarvitse peliä ostaa. :)
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
230
Entä kun viskaa työpöydälle kesken pelin, mutta ei kaadu. Joku origin ilmoitus siellä vilahtaa. Joku kirjautuu originiin tjsp? Saako tuon pois?
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Peli voi olla vaikka kuinka hyvä, mutta kiinnostus devaajien rahalliseen tukemiseen voi olla heikko, jos vastaus kritiikkiin historiallisista epätarkkuuksista on sellaista, että kritisoijia solvataan "tietämättömyydestä" ja sanotaan ettei tarvitse peliä ostaa. :)
Siis joku jaksaa näistä keväisistä touhuista vieläkin kitistä.. tuolla meiningillä on parempi kun ei pelaa mitään. Joku Rockstarin kusipäisyys kautta linjan sekä työntekijöitä, että asiakkaita kohtaan on sellaista ettei tuolla logiikalla pelien pitäisi myydä yhtään..
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Low asetuksella pystyy näkemään vihollisen joidenkin pienten objektien takaa, koska esine ei piirry enää tarpeeksi kaukana.
Esimerkkinä rotterdam mapissa A lipun junaradalta pystyy näkemään baseen päin katsottaessa joidenkin laatikko pinojen läpi.
Esimerkki www.gfycat.com/ElatedVigilantIndianabat

Siis joku jaksaa näistä keväisistä touhuista vieläkin kitistä.. tuolla meiningillä on parempi kun ei pelaa mitään. Joku Rockstarin kusipäisyys kautta linjan sekä työntekijöitä, että asiakkaita kohtaan on sellaista ettei tuolla logiikalla pelien pitäisi myydä yhtään..
Jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin peli on gameplay puolesta parasta pitkään aikaan. Mutta kaikki mitä tulee pelin keskeneräisenä julkaisemiseen ja markkinointiin on mennyt niin huonosti, että ymmärrän täysin jos joku ei halua peliä sen takia tukea.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Mä en edelleenkään ymmärrä mikä tässä on niin pahasti keskeneräistä. Päinvastoin peli toimii todella paljon paremmin kuin BF1 edes vuosi julkaisunsa jälkeen, eikä mitään oikeasti isoa bugia pleikalla ole tullut vastaan. Varsinkin kun vertaa about kaikkiin tänävuonna ilmestyneisiin peleihin.

Ja päinvastoin kuin ennen, eivät tuo juttuja mitkä ei toimi. Esim revauksessa kaverin raahaus ja nyt tämä pätsi. Opiksi siis otettu.

Sisällön määräkö aiheuttaa keskeneräisyyden? Mun mielestä kaikki pelit sais saada tasaisesti sisältöä ilmaiseksi 1-2v julkaisusta, mielummin pidempäänkin vaikka sit jossain välissä maksullisena. Kunhan ei joka vuosi tarttis uutta peliä ostaa.
Tässä oppii kunnolla joka nurkan mapeista ja oppii useamman aseen joilla ei muutoin pelaisi.
Sit ku tulee lisää ni into alkaa alusta. Todella hyvä systeemi.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
44
Ehdottelin aiemmin, että jos joku olisi jaksanut tehdä IO-Techille oman platoonin, mutta ei varmaan porukkaa niin kiinnostanut..? Osa porukasta täältäkin tosiaan tuossa Muron platoonissa.
Platooni vielä nimellä Muro, mutta itse Discord vaihtoi nimeä -> TechFin. :) Mitäpä tuota uutta ryhmää järjestelemään kun tuolla niin aktiivinen porukka ja mukaan pääsee kaikki.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 029
Tää kyllä vähintään yhtä paha kuin tuo kasvuston määrä eri asetuksilla. :tdown:

Mä en edelleenkään ymmärrä mikä tässä on niin pahasti keskeneräistä. Päinvastoin peli toimii todella paljon paremmin kuin BF1 edes vuosi julkaisunsa jälkeen, eikä mitään oikeasti isoa bugia pleikalla ole tullut vastaan. Varsinkin kun vertaa about kaikkiin tänävuonna ilmestyneisiin peleihin.
No on noita bugeja kyllä aika älytön määrä ja vaikkei nyt peliä riko niin esim operationsin rikkoo kyllä turhan usein kun pommit jää maan sisään. Tänään pelasin loputonta rundia tuon takia, kun kellokin oli jostain syystä pysähtynyt :D Saipahan ainakin assignmenteja hoidettua.

Toinen hauska bugi on tämä kun hyvin usein menee M30 Drillingin modeli menee aivan killiin niin ettei tähtäys enää toimi. Onneksi on monitorissa aim-markeri niin voi sitten senkin bugin itse kiertää. :hammer:

Sinänsä samaa mieltä että jos peli ei valmistu julkaisupäiväksi niin voihan sen ihan hyvin raakileenakin julkaista. Ei se minulta mitään ole pois kun ei ole mikään pakko pelata. Ja kyllähän tämä tällaisena betanakin menee.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Kyllä mä oon ne pommit sieltä maan sisältä saanu ku siinä kyykistelee ja makoilee tovin ja rämpyttää neliötä tms ni yks kaks se sen sieltä ottaa. Ei ole toistaiseksi mun pelaamiseen juuri vaikuttanut.

Kingdom Comessa varmaan kymmenen täysin pelaamista estävää bugia, Train Sim Worldissä joka lisurin ilmestyessä bugit estää pelaamisen. RDR2 HDR oli feikki joka ei edes toimi, checkerboard täysin hajalla jne.
Ja voidaan ottaa about mikä peli vain tältä vuodelta ja taso on samaa.

Olen oikeinkin hymyssäsuin pelannut bäfää, kun bugit rajoittuu esim siihen et joku lamppu roikkuu ilmassa kun talo sortuu tms. 90% peleistä tänäpäivänä tuntuu ihan keskeneräisiltä pelatessa ja nimenomaan BFV tekee vahvan poikkeuksen siihen ja on päivittäin kiva mennä pelaamaan, kun tietää että saan rauhassa pelata ilman ongelmia.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 459
Ei korjannut tuoreetkaan ajurit kaatumisongelmaa sillä juuri äsken peli kaatui ensimmäisen kerran.
 
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
272
Eka peli jossaa rupee huomaa ettei i7 2600K enää oikein riitä. Rotterdam 64p servulla 1080ti pyörii siinä 60-70% kuormalla ja prossu siellä 80-90%. Fpssät tippuu 40-50. Mikähän noista graffa-asetuksista vaikuttais eniten prossun kuormaan? Mitä kantsis alkaa tiputella.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 459
Eka peli jossaa rupee huomaa ettei i7 2600K enää oikein riitä. Rotterdam 64p servulla 1080ti pyörii siinä 60-70% kuormalla ja prossu siellä 80-90%. Fpssät tippuu 40-50. Mikähän noista graffa-asetuksista vaikuttais eniten prossun kuormaan? Mitä kantsis alkaa tiputella.
En muista tarkalleen että mitkä asetukset vaikuttivat eniten FPS:ään mutta tässä videossa asetukset oli mielestäni selitetty kohtalaisen hyvin läpi.

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
781
Siis joku jaksaa näistä keväisistä touhuista vieläkin kitistä.. tuolla meiningillä on parempi kun ei pelaa mitään. Joku Rockstarin kusipäisyys kautta linjan sekä työntekijöitä, että asiakkaita kohtaan on sellaista ettei tuolla logiikalla pelien pitäisi myydä yhtään..
Mä jaksan. Jos pelin tekijä haukkuu mua tietämättömäksi ja kehoittaa olla ostamatta, niin mä en osta. Ja Patehan sai kenkää, mikä oli ihan ansaittua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
504
Mä jaksan. Jos pelin tekijä haukkuu mua tietämättömäksi ja kehoittaa olla ostamatta, niin mä en osta. Ja Patehan sai kenkää, mikä oli ihan ansaittua.
Huvittavaa on että hänen piti selittää 13v tyttärelleen että miksi fortnitessä pystyy pelaa akalla mutta tässä muka ei :facepalm:
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Mä jaksan. Jos pelin tekijä haukkuu mua tietämättömäksi ja kehoittaa olla ostamatta, niin mä en osta. Ja Patehan sai kenkää, mikä oli ihan ansaittua.
Se on sun ongelmas.
Mutta tuo halo lähti siitä tekokädestä liikkeelle. Ja se todistettiin useampaan kertaan, että se oli suora kopio oikeasta tekokädestä 1:1, samoin kuin se joku kasvomaalaus jne.
Mut ole ostamatta. Kuten todettua niin todella moni firma ansaitsis ettei sen pelejä ostettais ollenkaan ikinä, joten sellasen rinnalla tuo on naurettavaa pelleilyä vinkua tuollaisesta..


Pätsiä tänään(Edit: olin myöhässä):
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
603
Kaikilla kenellä kaatuu niin kokeilkaa niin vanhoilla ajureilla millä bf suostuu startaamaan, nvidian korteillla 4-5 ajuria taaksepäin.
 
Liittynyt
05.08.2018
Viestejä
417
Alkaa ton sniperin challut menee jo hieman haastavaksi. 10HS tappoa objective alueella rundin aikana tai sitten olikohan 4 HS tappoa objective alueella elämän aikana.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Mulla taas alkaa menee hermo snipuihin. Bf1:ssä ne jo otti pattiin ja tässä meni pitkään ihan hyvin, mutta nyt joka mappi täynnä snipua. Mutta ku se ei riitä ku siellä on ke7, bren gun ja mg42 niiden lisäksi.

Bf1:ssä mapit ei ollu läheskään näin avoimia niin ongelma ei lopulta ollut niin iso.
Tässä taas joka mappi on täynnä pitkiä välimatkoja ja snipuille suojia joka kulman takana.

Ja juu, mappi on täynnä juoksuhautoja jne rakennettavia suojia. Ei siinä. Niiden kanssa pystyy sniput välttämään käytännössä kokonaan. Ongelma onkin siinä, että kaikki rakennettavat jutut toimii vain tietyissä pelimuodoissa.
Esim eilen pelattiin hamadassa frontlinesia ja yksi kohta oli sellainen, että mappi ratkesi siihen. Sieltä ei päässyt mitenkään savujen kanssakaan pois ja matka toiselle lipulle oli niin pitkä, ettei mitenkään voi takaisin vallata.
Vastustajan tyypeistä varmaan 25 vaihtoi itsensä snipuksi.
Joissain toisissa mapeissa on taas toisenlaisia kohtia jotka aiheuttaa ongelmia. Usein nää on vielä niin, että molemmat ei voi vain sniputella, ainoastaan toinen.

Sniput vaatii enemmän taitoa ja itse en niillä pärjää, eli sikäli nousee hattu, mutta ei eilenkään pelillisesti enää ollut kivaa, koska keinoja edetä ei vain ole.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 192
Varsinkin breakthrough/frontlines ongelma lienee joissain mapeissa siinä, että hyökkääminen on vain tehty liian vaikeaksi. Se loputon snipojen ja bipod supportien määrä tekee homman mahdottomaksi ellei koko oma tiimi ole ajan tasalla ja hyökkää savujen kanssa. Tästä syystä aika jojoilua nuo statsit kun yks erä ei pääse tekemään mitään ja seuraavassa onkin top3. No Conquest olisi varmaan tasaisempaa, mutta grand operaations on mielestäni kivempi mättää kun pelimuodot ja mähinä vaihtelee, lukuunottamatta tiettyjä mappeja joissa hyökkääjä on altavastaajana pahasti.

No mutta onpahan haastetta kun eriä ei aina ylijuokse voittoon. Voittoprosentti on tällä hetkellä 62%.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Nyt on päivitys tarjolla PC:llä.
PS4 alkaen 12:00, ja Xbox 13:00.

 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 560
Ois muuten helvetin hyvä uudistus tankkeihin että ois erikseen ajaja ja gunneri niinku oikeestikin. Sen jälkeen tankin aseista voisi tehdä oikeasti tehokkaat (ammusten nopeus ja lentorata ja he ammuksilla splash damage) ilman että tankki olisi OP. Toki jos on hyvin yhteen pelaava gunneri ja kuski niin tankki olisi tehokas edelleen. Kestävyyttä ei tarttis kyllä lisätä yhtään. Tehokkaasti yhteen pelaavan tankin tuhoamiseksi tarvittaisi tehokkaasti yhteen pelaava pst partio.
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Ois muuten helvetin hyvä uudistus tankkeihin että ois erikseen ajaja ja gunneri niinku oikeestikin. Sen jälkeen tankin aseista voisi tehdä oikeasti tehokkaat (ammusten nopeus ja lentorata ja he ammuksilla splash damage) ilman että tankki olisi OP. Toki jos on hyvin yhteen pelaava gunneri ja kuski niin tankki olisi tehokas edelleen. Kestävyyttä ei tarttis kyllä lisätä yhtään. Tehokkaasti yhteen pelaavan tankin tuhoamiseksi tarvittaisi tehokkaasti yhteen pelaava pst partio.
Ei se kyllä kahta vaadi, FH2:ssa hyvin toimii kun tornissa on realistinen kääntymisnopeus ja pst-aseet vielä yhtä tehokkaita kuin oikeassa elämässä.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 560
Ei se kyllä kahta vaadi, FH2:ssa hyvin toimii kun tornissa on realistinen kääntymisnopeus ja pst-aseet vielä yhtä tehokkaita kuin oikeassa elämässä.
No se vois olla kans. Eihän toi torni tässäkään yhtä nopeesti käänny ku BF1 tosin. Sinänsä ois siistiä jos toi ois vielä first personiin lukittu mutta sitte tuskin kukaan pelais tankkia kun se on nytkin aika helppo hiippailla tankin taakse.

Mielestäni tankin saa jo nyt riittävän helposti tuhottua. Kahdella assaultilla helppoa ja yhdelläkin onnistuu.
 

mehari

Mehumies
Ylläpidon jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
373
Ray tracing suorituskyky on ainakin nopeen testin perusteella parantunut lupausten mukasesti.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Jaa, tollanen kiva 10 gigan päivitys sitten :D Eihän tuo mitään fallouttiin verrattuna tietenkään ole.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 029
Jep ray-tracing ihan toista maata nyt. Uudessa yksinpelitehtävässä 1440p kaikki ultralla, paitsi DXR medium ~70fps RTX 2080:lla. Myös input lagi kadonnut. :tup:

Taitaa kyllä olla herkempi näyttiksen ylikelloille kun heittelee Windowsiin. Tai sitten jokin muu kusee.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 431
Viestejä
4 199 162
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom