Battlefield V

Siis tämä kuulostaa ihan sille "netcode" issuelle.
Tuntuu että omista luodeista osa jää rekisteröitymättä ja vihollisen luodeista tulee "ilmoitus" kertakimppuna, harmi kun ei ole videota millä voisi todistaa, mutta vastaan tulee noita tilanteita että jopa Walther P-38'lla on tullu vaan se yksi "naps" ja henkipois tilanteita.
En oikeen tiedä miksi tuota sanoa, mutta tuota tulee itsellä säännöllisesti vastaan. Ketään ei tunnu saavan hengiltä ja itse kuolee mitä ihmeellisimmin niihin yhteen tai kahteen osumaan. Sitten taas välillä kaikki pelaa niinkuin pitääkin... Olisi todella kiva tietää, tuleeko tuo vain ja ainostataan serverin puolelta vai onko omassa päässä jotain joka vaikuttaa siihen?
Muistelen että ihan samaa oli molempien Battlefronttien julkkarissa omalla kohdalla, sitten kun puoli/vuoden jälkeen menee kokeilemaan, niin yllättäen tätä efektiä ei enää ole?
Jokuhan jo redditissä puhui että jotkut serverit rullaavat vain 30hz ticratella vaikka ilmoittavat 60 kuvauksessa, olisiko tuossa syy?

Jus näin, ihan sama miten ite ampuu niin tuntuu että hernepyssyllä laskis menemään.
Vihu kun ampuu niin samantien instakill, trtrtr.... Ei ehdi todellakaan reagoida tippaakaan.
Yks kuti on -60% helaa muutenkin, siis vihun puolelta. Eli otat kaks kutia niin :astonished:
Edit: Ihan samaa tekee mulle kun #Logane ekassa videossa!
Huoh, jospa ne sais korjattuu ton.
Tollasta kun se on kokoajan niin ei oo ihmekkään että peli tuntuu paskalta..
Edit2: kokeilin taas ja pelikelvoton on , tuntuu että n. 1sec "näkee" tapahtumat jäljessä mitä ne pelissä tapahtuu muille. Eli ei oikein voi pelata.
Ammun singolla taloon ikkunaan missä oli vihun snipu niin se ei tietenkään kuollu, tuli 3-4 kertaa hp-, ihan kun olis ollu tulessa se tai tjtn.
Eli sinkoa pärstään ja silti ei saa hengiltä.

Viimeksi muokattu:
Täytyy kyllä yhtyä tuohon TTD/nettikoodiin, että välillä tuntuu kuin kuolisi instana. Sama se on kyllä viholliselle jos itse ampuu. Harmittava ominaisuus kuitenkin. Heti tulee mieleen tilanne, jossa vihu istui rappusten alla. Ammun hieman ennakkoon mennessä kkunalle tietäen sen sijainnin. Sen sijaan kuolen itse heti siihen, eikä ampunut päähän. Tulee myös niitä tilanteita välillä, että osumat ei jostain syystä rekisteröidy. Osut jatkuvasti, mutta mitään ei tapahdu. Tämä kyllä on tullut todella harvoin, mutta jää kyllä mieleen.

Tässä ei kuitenkaan tunnu olevan ainakaan niin pahasti sitä ominaisuutta, että kuolisit kilometrin kulman taakse :D

Mulla on tuo premier passi nyt sen aikaa, että jos pilaavat TTK muutoksella niin voi perua tuon tilauksen ja jättää pelin ostamatta. Jättäsivät vaan koskematta siihen ja korjaisivat bugit.

Jossain oli etteivät tiedä miten korjata TTD, joten TTK tullee muuttumaan.
Aivan käsittämätön päätös(ja julkinen ulostulo: emme osaa) jos pitää paikkansa. Ongelma peitetään purukumipaikalla joka jo itsessään on suurempi virhe kun se mitä lähdettiin korjaamaan.

Kolmosesta lähtien yrittänyt kaikkia Battlefieldejä pelata mutta tämä tuntuu olevan ensimmäinen missä ei tule perseraiskatuksi. Kokemukset on hyvin ohkaset fps multiplayereistä.
Hyvin jakaa mielipiteitä, sillä omasta mielestä tämä on juurikin ensimmäinen Battlefield jossa tulen itse perseraiskatuksi :D Nooh, pelaamalla oppii ja vaikka kuinka tulee turpaan niin hyvähän tämä on, ei siitä mihinkään pääse.

Miten tykkejä voi hinata?
Ennen onnistui x nappia painamalla mutta ei enää, ainakaan mulla.

Mulla toimii ihan ok DX 12, ping aina 25. FPS rajoitettu 120 ja pyörii 90-120fps 1440p. Ryzen 2700x, 2070 RTX. Custom asetukset on Ultraa ja Low:ta. Kerran mapissa tulee kyllä ihmeellinen nykäisy, tuskin johtuu raudasta. En tiedä olenko se vain minä, mut ihan ku tässä ois mappien alussa varsinki vähän serverlagia, samaa ku pubgissa.

DX11 en pysty ees pelaamaan, kun nykii niin pahasti joka 10sekunti. En tiedä mistä johtuu.

Kannattaako tuo GPU Memory Restriction olla on vai off?
Sama prossu ja resoluutio täällä ja hyvin samanlaisiin asetuksiin olin päätynyt itsekin. Tuo sama yksi iso DX12 nykäsy tulee kerran mapissa ja jotain pikkunykäsyjäkin, mutta hyvin harvoin. DX11 tulee pikkunykäsyjä useammin, mutta ei kyllä kuvailemallasi tavalla, vaan täysin pelattava sekin. DX12 kuitenkin mielestäni parempi joten sillä mennään.

2080 näyttiksenä ja olen tainnut pitää GPU mem restrictionin pois päältä suurimman osan ajasta enkä olo huomannut mitään ongelmia. Muisti ei ole koskaan lähelläkään maksimia. Tuossa 2070:ssä sama muisti joten veikkaan ettei sullakaan off asetus aiheuta ongelmia. Afterburnerilla saa kyllä muistinkäytön näkymään hudiin jos sitä kiinnostaa tarkkailla.

Sama prossu ja resoluutio täällä ja hyvin samanlaisiin asetuksiin olin päätynyt itsekin. Tuo sama yksi iso DX12 nykäsy tulee kerran mapissa ja jotain pikkunykäsyjäkin, mutta hyvin harvoin. DX11 tulee pikkunykäsyjä useammin, mutta ei kyllä kuvailemallasi tavalla, vaan täysin pelattava sekin. DX12 kuitenkin mielestäni parempi joten sillä mennään.

2080 näyttiksenä ja olen tainnut pitää GPU mem restrictionin pois päältä suurimman osan ajasta enkä olo huomannut mitään ongelmia. Muisti ei ole koskaan lähelläkään maksimia. Tuossa 2070:ssä sama muisti joten veikkaan ettei sullakaan off asetus aiheuta ongelmia. Afterburnerilla saa kyllä muistinkäytön näkymään hudiin jos sitä kiinnostaa tarkkailla.
No siis samanlailla dx11 ku sulla, mut ei kiva pelata joten sulava dx12 pysyy.

Nollautuuko nuo assigmentit jossain vaiheessa? Minulla on menossa Gewehr M95/30 Mastery III jossa on complete any tehtävinä "In one round, kill 20 enemies from distance greater than 60m" ja lisäksi "Kill 60 enemies greater distance than 60m". Jälkimmäiseen sain muutaman tapon aamupäivän kierroksella mutta nyt kun aloitti pelin niin ei näytä yhtään tappoa. Eikö tuon jälkimmäisen pitäisi olla ns. lifetime tehtävä kun taas ensimmäinen on tehtävä yhdessä matsissa?

Nollautuuko nuo assigmentit jossain vaiheessa? Minulla on menossa Gewehr M95/30 Mastery III jossa on complete any tehtävinä "In one round, kill 20 enemies from distance greater than 60m" ja lisäksi "Kill 60 enemies greater distance than 60m". Jälkimmäiseen sain muutaman tapon aamupäivän kierroksella mutta nyt kun aloitti pelin niin ei näytä yhtään tappoa. Eikö tuon jälkimmäisen pitäisi olla ns. lifetime tehtävä kun taas ensimmäinen on tehtävä yhdessä matsissa?
Jälkimmäisen pitäisi olla nollautumaton juu. Mullakin bugittanut "spot 15 enemies in a life" tehtävä tuolleen, että aloittaa tekemään sitä uudestaan vaikka olen tuon tehnyt jo pari kertaa.

Nyt illan aikana muutaman kerran katkennut yhteys ea:n palvelimiin. Hieman ärsyttää.
Vielä kun sais nuo pikku pätkimiset ja bugit pois, FPS:ää vähän ylös ja lisää sisältöä. Mutta eipä silti ole BF vuosiin maistunut näin hyvältä.

Aamulla heitti tälläistä erroria ja äsken tuli toisen kerran, ilmoituksen myötä peli kaatuu. Molemmilla kerroilla tapahtui silloin kun alt tabbasin Windowsin puolelle. DX12 enabled. Muilla samoja ongelmia? Korttina GTX 1070 ja viimeisimmät ajurit.

crash.jpg

Tulee myös niitä tilanteita välillä, että osumat ei jostain syystä rekisteröidy. Osut jatkuvasti, mutta mitään ei tapahdu. Tämä kyllä on tullut todella harvoin, mutta jää kyllä mieleen.
Tänään pelattiin Frontlinesia matsi ja oli just tuota ongelmaa. Koko porukka valitti samaa.

Sen lisäks peli kesti noin 1.5h. Vihollinen pääsi lopun pommitusvaiheeseen ja niiltä loppui jo äijät, mutta osat ei vaihtuneet lainkaan. Siinä sitten puolisen tuntia ammuskeltiin toisiamme, ja mietittiin painaako Quit vai ei, niin tilanne yhtäkkiä jatkui ja päästiin hyökkäämään.

Sen lisäks pelin äänet välillä muuttu oudoksi, ihme kuminaksi koko porukalla. Ja tipuin tankilla sillan "läpi" koko kartalta pois, näky vaan kun olin siellä tekstuurien alla, minuutin päästä se pomppas takaisin sillalle.

Ei tainnu serveri olla ihan täydessä hapessa. Joskus ennenkin just Frontlinesissa jäänyt matsi noin "päälle". :tdown:

Hyvänä puolena sai huorattua parillekin aseelle noita Mastery-assignmenteja. :vihellys:

Aivan käsittämätön päätös(ja julkinen ulostulo: emme osaa) jos pitää paikkansa. Ongelma peitetään purukumipaikalla joka jo itsessään on suurempi virhe kun se mitä lähdettiin korjaamaan.

Taisin muistella tätä: Speaking of the TTD issue David Sirland says: "...We are clearly seeing the issue - but not the cause".

noin 30 tuntia tullu nyt pelattua , ihan tyytyväinen ostokseen. Eniten pelaan supportilla tai snipuilla ku omasta mielestä assault ja medic aseet ei oo nii hyviä. snipus en ymmärrä et miks se matka pitää joka kerta säätää... voisivat mun puolest poistaa sen. tiimikavereista yleensä ei ole mitään hyötyä,pitää varmaan etsiä joku porukka .
Sit sekin vähän outoo jotkut classi valinnat pitää tehdä kahteen kertaan... miks ne ei voi olla samat molemmilla puolilla. ja sit ihmetyttää et miten ihmeessä ne ei oo vieläkää korjannu sitä et lataus kestää tosi kauan ku lähet pois pelistä... sama ongelma oli jo bf1

snipus en ymmärrä et miks se matka pitää joka kerta säätää...
Tarkoitatko tällä tähtäimien säätöä esim 60m, 150m ja 300m matkalle? Itse en käytännössä ikinä koske tuohon, oletuksena oleva 60m toimii mainiosti lähes kaikille matkoille.

Itsekin aina tähtään vaan ylemmäs. Ei mitään järkeä säädellä kun tilanteet vaihtuu tiuhaan.

Jossain oli etteivät tiedä miten korjata TTD, joten TTK tullee muuttumaan.
Tämmöselle heitolle ois kiva olla myös lähde :D
Virallisissa lähteissä (twitter) on taidettu vain mainita että ttk muutoksia tulee. Tämähän saattaa koskea esim. medicin aseita, joista moni kaipaa parannusta. Mutta jos rehellisiä ollaan, niin pelkään myös pahinta. Varmaan tänään pitäisi tulla jotain tietoja päivityksen sisällöstä.

Tämmöselle heitolle ois kiva olla myös lähde :D
Virallisissa lähteissä (twitter) on taidettu vain mainita että ttk muutoksia tulee. Tämähän saattaa koskea esim. medicin aseita, joista moni kaipaa parannusta. Mutta jos rehellisiä ollaan, niin pelkään myös pahinta. Varmaan tänään pitäisi tulla jotain tietoja päivityksen sisällöstä.
Eihän tämä tosiaan hyvältä vaikuta. :tdown:

upload_2018-11-29_7-29-7.png

upload_2018-11-29_7-30-7.png

Vaikka tuota TTD asiaa tutkitaan, niin jos nyt muutetaan TTK:tä on jotenkin vaikea nähdä että jokuseen kuukauteen (jos koskaan) nähdään TTK:n palautus kun TTD korjattu.
Jos pelaajat siis vaan tottuu muutoksiin, ja katsotaan että ihan hyvä tää on näin....

Tosiaan tänään ollaan ehkä fiksumpia.

upload_2018-11-29_7-31-15.png

Medicin aseista oli tämmönen:

upload_2018-11-29_7-34-17.png

Aamulla heitti tälläistä erroria ja äsken tuli toisen kerran, ilmoituksen myötä peli kaatuu. Molemmilla kerroilla tapahtui silloin kun alt tabbasin Windowsin puolelle. DX12 enabled. Muilla samoja ongelmia? Korttina GTX 1070 ja viimeisimmät ajurit.

crash.jpg

Onko näyttistä kellotettu? Itellä oli vastaavia ongelmia ja loppuivat kuin seinään, kun otti kellotukset pois. Muissa peleissä ei mitään ongelmaa kellojen kanssa, mutta bäfä tuntui olevan kranttu.

Ennen kuin joku kommentoi, että kellot toimivat kyllä täysin kun ei ole muissa peleissä ongelmaa, niin se on ihan tunnettua että Frostbite engine on jotenkin erityisen herkkä kelloille. Tätä on nähty ties kuinka kauan Battlefieldeissä.
Eli kannattaa kokeilla jos on kelloja kuten KillerBee sanoi.

En sitten tiedä missä raja menee, sillä ainakin omat CPU:n kellot ja GPU:n oma OC moodi kyllä pelittää. Onko se sitten korttien omien OC moodien yli menevät kellot, vai miten. Prossun kohdalla ehkä sitten kun ollaan just sen rajan alla että on vielä synteettiset stabiilit.
Hyvin hämmentävä tuo Battlefield + kellot asia on aina ollut, juurikin siksi että kaikessa muussa homma ok.

Onko näyttistä kellotettu? Itellä oli vastaavia ongelmia ja loppuivat kuin seinään, kun otti kellotukset pois. Muissa peleissä ei mitään ongelmaa kellojen kanssa, mutta bäfä tuntui olevan kranttu.
Ei ole kellotettu, ihan vakiokelloilla mennään.

Sais tulla se balanssipatch, tankkipelaaminen tällä hetkellä aika tuskaa. Ei siinä, onhan se hauska huristella light tankilla ympäri kenttää tappojen perässä, mutta objectivea noilla ei juuri yhtään pysty pelaamaan, kun ovat niin heikkoja assaultille.

Muuten varsin mukava peli, tuli vielä päivitettyä 4k näyttöön ja 2080:een, joten silmätkin saa vihdoin levätä 1050ti:n ja FHD näytön jälkeen :D

On tuo tankkipuoli kyllä jotain niin naurettavaa kuraa tässä että kannattaisi DICE:n porukan avata ne historiankirjat hetkeksi vaikkei pelin olekaan tarkoitus olla mikään simulaattori. En tiedä oliko pelissä eilen joku bugi vai miten voi olla mahdollista että sakaramiina tuhoaa tankin. 90-luvun loppupuolella kun niitä lumihankeen hukkailtiin intissä niiden tarkoitus oli hidastaa jalkaväen etenemistä eikä se pieni 60 gramman porapatruuna olisi riittänyt tankin teloista edes mutaa pölläyttämään pois mutta herranvuonna 2018 ruotsalaisten näkemys asiasta on sellainen että kyllä siihen Tiger pysähtyy kun kohdalle sattuu.

Lippua valloittaessa jos vihollisen tankki tulee lipulle niin ei se herätä minkäänlaista pelkoa jos sattuu olemaan jotain märkää käpyä jämerämpää vielä repussa jäljellä. Voihan se olla että pelintekijät ovat ajatelleet että yksittäinen tankkki ei saa olla liian vahva mutta jos tulee useampi tankki yhtä aikaa niin alkaa vastusta löytymään. Ajatuksena kyllä kaunis mutta käytännössä mahdoton yhtälö koska tankkiin jo pelkän konekiväärimiehen saaminen on jo sellainen taivaan lahja ettei uskalla edes haaveilla että kaksi tai jopa kolme tankkia pelaisi yhteen tiiminä.

Muistan lukeneeni joskus jostain että tähän olisi tullut tankin konekiväärimiehelle mahdollisuus kyykistyä suojaan pahimmissa paikoissa mutta siinähän se pöjöttää paraatipaikalla ja odottaa snipun kuulaa kalloonsa.

Telamiina kyllä on toteutettu pelissä vihdoinkin niin että se toimii juuri niinkuin pitää mutta eiköhän sekin nerffata sellaiseksi tuhnuksi ettei niitä kannata kylvää kuin jonkun assigmentin saavuttamiseksi.

On tuo tankkipuoli kyllä jotain niin naurettavaa kuraa tässä että kannattaisi DICE:n porukan avata ne historiankirjat hetkeksi vaikkei pelin olekaan tarkoitus olla mikään simulaattori. En tiedä oliko pelissä eilen joku bugi vai miten voi olla mahdollista että sakaramiina tuhoaa tankin. 90-luvun loppupuolella kun niitä lumihankeen hukkailtiin intissä niiden tarkoitus oli hidastaa jalkaväen etenemistä eikä se pieni 60 gramman porapatruuna olisi riittänyt tankin teloista edes mutaa pölläyttämään pois mutta herranvuonna 2018 ruotsalaisten näkemys asiasta on sellainen että kyllä siihen Tiger pysähtyy kun kohdalle sattuu.

Lippua valloittaessa jos vihollisen tankki tulee lipulle niin ei se herätä minkäänlaista pelkoa jos sattuu olemaan jotain märkää käpyä jämerämpää vielä repussa jäljellä. Voihan se olla että pelintekijät ovat ajatelleet että yksittäinen tankkki ei saa olla liian vahva mutta jos tulee useampi tankki yhtä aikaa niin alkaa vastusta löytymään. Ajatuksena kyllä kaunis mutta käytännössä mahdoton yhtälö koska tankkiin jo pelkän konekiväärimiehen saaminen on jo sellainen taivaan lahja ettei uskalla edes haaveilla että kaksi tai jopa kolme tankkia pelaisi yhteen tiiminä.

Muistan lukeneeni joskus jostain että tähän olisi tullut tankin konekiväärimiehelle mahdollisuus kyykistyä suojaan pahimmissa paikoissa mutta siinähän se pöjöttää paraatipaikalla ja odottaa snipun kuulaa kalloonsa.

Telamiina kyllä on toteutettu pelissä vihdoinkin niin että se toimii juuri niinkuin pitää mutta eiköhän sekin nerffata sellaiseksi tuhnuksi ettei niitä kannata kylvää kuin jonkun assigmentin saavuttamiseksi.

Tankit tuntuu joo hieman altavastaajilta. Tämän takia en ole niillä paljoa mitään pelannut. BF1 tankit oli taas aivan liian hyviä. Pitäisi sopiva balanssi löytyä noiden väliltä. Varsinkin jos yksin pelaa niin ei sitä tukea tankille saa keneltäkään. Toivottavasti miinat ei saa nerffiä, koska ei niillä muutenkaan paljoa tappoja saa.

Telamiinoilla on kyllä hauska tuhota tankkeja. Jos jossain kämppii tankki niin kiertää sen taakse, laittaa kaksi miinaa siihen ihan taakse ja ampuu singolla niin 90% ajasta tankki pakittaa suoraan miinoille ja tuhoutuu :D Toki myös tykkään kylvää kolme miinaa kasaan ylläriksi tankeille.

Noi miinatkin aika RNG, välillä tuntuu tankki tussahtavan yhteen miinaan, välillä ottaa sen 2 räjähdystä ja silti on pari hp:ta jäljellä.

Se on kumma kun porukat vieläkin ulisevat tästä pelistä, ainoat asiat mitä redditissä jne tulee vastaan on sjw sitä ja sjw tätä ja sitten kaikkea muuta turhaa.
Itse pelistä ei sitten mitään :think:

nimenomaan redditti on täynnä postauksia balanssiongelmista, tosin monet niistä ainakin pyritään korjaamaan 4. joulukuuta pätsissä.

Se on kumma kun porukat vieläkin ulisevat tästä pelistä, ainoat asiat mitä redditissä jne tulee vastaan on sjw sitä ja sjw tätä ja sitten kaikkea muuta turhaa.
Itse pelistä ei sitten mitään :think:

Joo toi on kyllä perseestä. Luulen että SJW ulisijat ei ole katsoneet kuin ensimmäisen trailerin eikä pelanneet koskaan. Itsekin vähän pelonsekaisin tuntein odotin mitä julkaisuun tulee mutta betat vakuutti ja peli julkaisussa vielä enemmän.

crash.jpg

Itelle tuli kans eilen samainen error, juuri kun olin uusimmat ajurit päivittänyt ja käväsin pikaisesti windowsin puolella pelin ollessa taustalla. DX11 oli silloin pelissä käytössä. Vanhemmilla ajureilla ei tullut virhettä vaikka useasti tuli käytyä windowsin puolella pelin ollessa käynnissä.

Korttina myös 1070 pienillä kellotuksilla. Pelin aikana ei ole tullut.

nimenomaan redditti on täynnä postauksia balanssiongelmista, tosin monet niistä ainakin pyritään korjaamaan 4. joulukuuta pätsissä.
Ois pitäny sanoa että kaikkialla muualla paitsi battlefieldin omassa subissa, siellä nyt jotakin järkevää taitaa olla.

Battlefieldin subissa taitaa mennä keskustelut kohta sinne rinkirunkkaamisen puolelle :D

Millähän logiikalla tässä spawnataan lipuille, kun välillä synnyt satojen metrien päähän ja välillä suoraan lipulle vihujen sekaan? Nyt on ruvennut grafiikka-asetukset resetoitumaan, pitää aina tarkistaa ennen kuin aloittaa.

crash.jpg

Ilmeisesti melkoinen pommi ollut tuo 417.01 ajurirelease. Itse en ole päivittänyt vielä noihin joten omakohtaista kokemusta ei ole mutta paljon nettivalitusta on ollut noihin ajureihin liittyen.

Nyt sain sitten pitkän tappelun jälkeen alkumenun toimimaan jo toistamiseen (Origin näyttää pelitunneiksi 2). Ccleanerin ajo ja clean boot ilmeisesti auttoivat, samoin kaikkien turhien taustaohjelmien sulkeminen (Discord, Afterburner, +kaiken maailman updaterit). Sinäänsä outoa, koska mikään muu peli ei ole näin ronkeli. Tässä vielä yksi linkki, jossa lisää jippoja - [Fixed BF5] Battlefield V Crashing, Freezing and Connectivity Issue on PC

Mulla on peli kaatuillut jo pari viikkoa satunnaisesti, eli aina kun kenttä latautuu ja pitäisi alkaa pelata niin kuva jäätyy ja hetken päästä peli sammuu ja kone palautuu työpöydälle. Kaikenlaisia kikka kolmosia jo kokeiltu mutta eipä tunnu apua löytyvän.
Niin joo, korttina vega 56 vakiona.
Ehkäpä joku tuleva päivitys tuon korjaa...

Minulla tulee tuota DirectX erroria vain ja ainoastaan jos jätän pelin idlaamaan valikoihin, itse pelissä ei ole koskaan tullut.

Itsellä kellotettu prossu, jos siitä johtuisi. Pelaamista ei haittaa lainkaan, koska tulee tosiaan vain silloin kun en ole hetkeen koskenut peliin.

Onko muuten mitään huhuja lisäsisällöstä, milloin alkaa tippumaan esim uusia kenttiä?

4.12. tulee ekat lisätsydeemit, jossain on lisäksi roadmap josta näkee ainakin muutaman seuraavaan ilmestymiskuukauden (seuraavaksi taisi tulla se paska pelimuoto, Rush, alkuvuodesta, sitä seuraavaksi BR-variaatio jne.).

Ilmeisesti tässä näkyy minimapilla, kun tapat jonkun o_O Selittää kyllä jonkin verran.

Even Jackfrags tweeted about this. If it's a bug this needs to be fixed ASAP, if intentional this is way worse than previous titles 3D spotting. : BattlefieldV

Ei äkkiseltään näkynyt lentokoneista mitään tuossa patchissa. Äsken joku veti 92-1 Fjellissä :D
Heh, joku tuolla redditin kommenteissa huomauttaa, että tämä selittääkin sen, miksi ihmeessä saan spot assisteja usein pian kuoltuani. :D

Pakko olla bugi.

Heh, joku tuolla redditin kommenteissa huomauttaa, että tämä selittääkin sen, miksi ihmeessä saan spot assisteja usein pian kuoltuani. :D

Pakko olla bugi.

Olihan se näköjään, mutta: "I don't believe that it will be fixed for the next patch but i'm looking into the issue as we speak. The next patch has already been sent for certification."

Kauankohan menee :nb:

Harmi kun näillä PC-versio on vissiin samassa superhitaassa päivityssysteemissä kuin konsoliversiot, eli kerran kuussa tulee päivitystä ja tosiaan noita vähän ennen päivitystä havaittavia bugeja ei tulla korjaamaan kuin sitten vasta pitkän ajan kuluttua. Koska sertifioidaan ikuisuus, ihan kuin kyse olis jostain ydinasejärjestelmän bios-päivityksestä

Sitten on näitä Dota2 tyyppisiä pelejä joihin tulee pikku bugifiksejä pari kertaa viikossa tjsp. Koska miksi ei.

Jaahas. Tänään ekaa kertaa jääty peli paikalleen ja kaatui. Onko muilla ollut tätä? Pitäisikö pistää pykälää vanhemmat NVIDIAn ajurit sisään jos niistä johtuu. Mulla siis uusimmat asennettu. Vai mistä johtuu?

Mulla kävi eilen sama kerran, en kyllä tiedä mistä johtuu.
Ajurit ei ole uusimmat, vaan 416.94 eli BFV Game Ready.

Mites toinen bugi joka kävi itselle eilen, tipuin kartan läpi kun olin haavoittuneena maassa. Karttana se luminen vuorten päällä.
Olin sitten siinä tilassa erän loppuun asti, ja siellä kartan alla. :D
Squadilaisten etäisyyden mukaan noin 40km syvyydessä. :rofl:
Muilla käynyt?

Mulla kävi eilen sama kerran, en kyllä tiedä mistä johtuu.
Ajurit ei ole uusimmat, vaan 416.94 eli BFV Game Ready.

Mites toinen bugi joka kävi itselle eilen, tipuin kartan läpi kun olin haavoittuneena maassa. Karttana se luminen vuorten päällä.
Olin sitten siinä tilassa erän loppuun asti, ja siellä kartan alla. :D
Squadilaisten etäisyyden mukaan noin 40km syvyydessä. :rofl:
Muilla käynyt?
Reviveä odotellessa tipuin samassa kartassa maan läpi. Pystyin skipata ja jatkoin peliä normaalisti.
Peli on kaatunut kerran ja se oli tuli kartan vaihdoksen aikana kun painoin alt+tab.

Pahimmat bugit näyttäisi johtuvan ihan servujen huonosta toiminnasta, esim. pisteet tulee viiveellä ja instakuolemat.

Reviveä odotellessa tipuin samassa kartassa maan läpi. Pystyin skipata ja jatkoin peliä normaalisti.
Peli on kaatunut kerran ja se oli tuli kartan vaihdoksen aikana kun painoin alt+tab.

Pahimmat bugit näyttäisi johtuvan ihan servujen huonosta toiminnasta, esim. pisteet tulee viiveellä ja instakuolemat.

PS4:lla päivittäin pelanneena niin ei ole kyllä ollu juurikaan ongelmia. Yhden ainoan kerran olen joutunu sellaseen paikkaan mistä mua ei pystyny ressaan.

Mulla katosi kaikki mahdolliset optiot. Pystyin kyllä painaa et skip revive ja se ukko katso kohti jeesusta, mutta ei se oikeasti tehnyt mitään.
Menu toimi, mutta ei viitsinyt lähteä siihen jonotusrumbaan taas et pääsee squadiin takaisin.

Redeploy option a'la BF4 olisi ihan kiva tommosissa bugeissa. Mistä sitä tietää vaikka jäisi jumiin johonkin, jne.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
296 012
Jäsenet
81 016
Uusin jäsen
jmap

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom