Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
10h testijakso menossa josta 2h itse peliä alla ja aivan huikee kokemus alkumetrit.
immersio parasta mitä pelistä saanut
kontrollit että hahmon liikehdintä omaan makuun bueno.
parempi kun bf1.
saundit on hunajaa korvalle
alku tutoriaali oli hienosti toteutettu!
itteäni ei edes kuolemat haitannut, mitä täällä kun lukee. nopeasti pääsee takaisin rintamalle. välillä omat wannabe medicit väkisin herättämässä se on ihan kaunis hetki, että miestä autetaan hädässä..
tänään ostamaan fyysinen muovijätekopio kerran selkee tarjoushinta. hakkaa päälle!
Mistäs tän sai muovijätteenä halvimmalla?
Mistäs tän sai muovijätteenä halvimmalla puuceelle?
Tämä uusi Breakthrough ihan jees, mutta aika monessa mapissa tuo 64 pelaajaa selvästi liikaa kun käytetään tyyliin 1/3 mapista yhtä vaihetta kohti. Sama ongelma operationsin kanssa. 40-48 vois olla sopiva. Hamada conquestina hyvä vastakohta tälle kun on paljon tilaa eikä jatkuvaa ADHD spawn-die-spawn-die perseilyä.
Vähän tälläsen rambosooloilijan perspektiivistä harmittaa, ettei pelissä ole sellaisia nopeita vehicleitä kuten cavalry BF1:ssä. Toisaalta squadpelaaminen on kyllä tässä toteutettu hyvin kun tuo reviveeminen vahvistaa squadia niin paljon.
Omasta mielestäni tämä on ihan selvästi oma pelinsä eikä mikään suora BF1-kopio. Toki Battlefield peli edelleen, mutta uudistettu on ja paljon.
Erittäin tyytyväinen myös siihen kuinka hyvin engine on optimoitu. BF1 käytti cpu-coreja selvästi huonommin ja lämmöt heittelehtivät ihan älyttömästi ja huomattavasti korkeampiin lukemiin kuin missään muussa pelissä. Tässä tasaiset ja selvästi alhaisemmat lämmöt, niin saattoi iskeä koneen tuulettimet hiljaisemmiksi.
Noniin nyt on tahkottu melkein 20h tuntia peliä ja alkaa pikkuhiljaa maistumaan, ei näin vanha patu meinannut ensin tottua menoon BF 1 jälkeen mutta nyt kyllä maistuu. Vaatii näköjään senkin että löytää itselleen sen sopivan aseen kouraan niin alkaa jotenkin onnistumaan.
Ensipuraisuna tämä tuntui liki joltakin hc modelta ja välillä tuntuu vieläkin, henki on kyllä todella höllässä tässä eikä aukeilla kannata paljon hortoilla ilman savuja.
Kaikki uudistukset on kyllä ok tasoa tässä ja tuo spottaamisen puuttuminen muutti pelin jo todella erilaiseksi.
Ihan vinkkinä niille jotka aloittavat pelaamisen niin supportina on aika turhaa käyttää muuta kuin KE7 jolla class aloitetaan, siinäpä melkoinen laser pyssy. Itse annoin tasoitusta alussa ja väkisin koitin mg34:lla vaan ei ne hommat itsellä ainakaan sillä onnistunut. Luultavasti tämä ase saa nerffiä vielä reippaasti.
Medicin Suomi KP on kyllä melko suolesta tässä imo, helvetillinen rekyyli ja damage olematon, MP40 kouraan ja menoksi.
Assaultin M1 Carbine on kyllä lemppari, sillä vaan monesti häviää duelit jopa kauempaa mutta on se vaan mukava käyttää, tälläkin classilla lie se aloitusase melko kova.
Kaikenkaikkiaan kyllä tämä aika hieno peli on kaikilta osa-alueilta ja taatusti paranee ajan kanssa pätsien ja twiikkausten kanssa.
Jos peliseuraa kaipailette niin Originista löydyn Hairikko76 nimellä, pelaaminen painottuu yleensä tuonne viikonlopuille.
Vieläkö jollain ois trialia? Pääsisi koittamaan miten pyörii omalla koneella ennen ostopäätöstä.
4 inviteä 10h trialiin
Valitettavasti kaikki kutsut jo lunastettu.

Tänään tulikin pelattua pari ensimmäistä matsia tankilla ja molemmissa matseissa top5 ~10 K/D:lla. Sain kyllä jatkuvasti kavereilta korjauksia kun voipin kanssa pelattiin. Kolmannessa koitin sooloilla tankin kanssa ja siitä ei jäänytkään mitään hyvää kerrottavaa. Tankilla pelaaminen vaatii paljon tiimistyöskentelyä. Omasta mielestä peruspelaajille aivan liian haastavaksi tehty. Lisäksi tankittaminen on niin hidastempoista että mielummin pelaisin inffinä. Jalkaväkenä auttaisin tiimiäkin enemmän.
Nyt on kahteen tankkiin kaikki unlockit auki niin pitää jatkaa testailua.
Panzerfaust saa muuten tulevassa päivityksessä nerffiä.![]()
Valitettavasti kaikki kutsut jo lunastettu.![]()
Medicin Suomi KP on kyllä melko suolesta tässä imo, helvetillinen rekyyli ja damage olematon, MP40 kouraan ja menoksi.
Assaultin M1 Carbine on kyllä lemppari, sillä vaan monesti häviää duelit jopa kauempaa mutta on se vaan mukava käyttää, tälläkin classilla lie se aloitusase melko kova.
Kaikenkaikkiaan kyllä tämä aika hieno peli on kaikilta osa-alueilta ja taatusti paranee ajan kanssa pätsien ja twiikkausten kanssa.
Jos peliseuraa kaipailette niin Originista löydyn Hairikko76 nimellä, pelaaminen painottuu yleensä tuonne viikonlopuille.
Oli kyllä itse taas pakko palata DX11 ja ffr on, kun tuo DX12 aiheuttaa osassa mapeissa ihmeellistä stutteria. Toivottavasti tuohon olisi jotain patchia tulossa, kun ffr toimii DX12 kanssa ilman fps droppia, mutta DX11 kanssa gpu usage siellä 60%.![]()
Kannattaa vilkuilla noita aseitten päivityksiä vähän, esimerkiksi tuo Suomi KP muuttuu "ihan ok" ruiskusta melkoiseksi sahaksi ton tulinopeuspäivityksen jälkeen. Kertatulella sillä saa vieläpä annettua "ihan ok" tulitukea kauemmaksikin, jos squadin mukana hilluu. Ei kannata välittömästi tuomita noita pyssyjä ensipuraisun jälkeen.. lvl4 napsahtaa niin nopsaan että vasta päivitysten jälkeen periaattessa voi aseesta sanoa kunnolla juuta tai jaata.![]()
En kyllä itse näe järkeä laittaa lisää tulinopeutta..
Mulle DPS>isompi lipas. Useammin tuntuu tulevan tilanteita, joissa 1-2 vihua kerrallaan vastassa, kuin niitä joissa on 3 tai yli. Mulle on siis oleellisempaa että se lousku tappaa nopeasti kuin se että saa ruiskia pitempää sarjaa. Kukin toki tyylillään, sehän niitten valinnaisten päivitysten tarkoitus onkin.![]()
Bugeja tuntuu olevan kyllä reilusti, mutta ei onneks mitään pahempia, lähinnä grafiikkaan liittyviä.
Ja joku aiemmin sano, että lentokoneilla ei tee mitään tässä, varsinkaan Fjellissä... No eilen kyllä tuli ko. mäpissä melko täydellistä p-raiskausta koneilta, käytännössä lipuille ei ollut asiaa, kun tuli heti pommia niskaan.. KD tais olla 2-16 rundin jäkeen.
8700K ja 980Ti täällä. Siis tuo 60% gpu usage on DX11 ffr OFF (DX12 on kyllä sitten 99% ffr ON, mutta alkaa välillä stutteroimaan aivan liikaa). Itse olen säätänyt Nvida Control Panelista max prerendered frames 1, mutta tästä ei ole vielä täyttä varmuutta vaikuttaako edes mitään. Mutta pistetään tuo render.aheadlimit 2 kokeiluun.Minkälainen kokoonpano? Itselläni on tällä hetkellä 6700k ja GTX980. Meikäläisellä myös toi DX12 pistää rundissa lagailemaan. Ei auta vaikka säätää FFR tai GPU Memory Restrictionia. Yleensä erän alku toimii hyvin, mutta eteenpäin mentäessä alkaa armoton nykiminen ja GPU hyppii aivan omaa elämäänsä. DX11 toimii kyllä hyvin. Kannattaa DX11 laittaa vakioksi FFR OFF ja jos FPS on joissain mapeissa liian alhainen, laita consolesta render.aheadlimit 2 (se on vakiona 1, jos FFR OFF). Tämä pitää vaan säätää joka rundi erikseen.
Onko sulla DX11 päällä GPU käyttö 60% vaikka FFR ON? Hieman omituista, koska luulisi tämän olevan silloin jos tuo asetus on pois päältä.
En tiedä puhutaanko samasta bugista, mutta semmoinen että koko ruutu on harmahtava ja ainoa mikä toimii on Chat ja pelikin pitää sulkea alf+f4 ?- UI meni harmahtavaksi ja jäätyi kuollessa, ei päässyt spawnaamaan ja piti sulkea koko peli
Tämä on juurikin näin. Kerran yritin ennen autospawnia vaihtaa squadia rundin alussa niin spawni tuli mutta osa pelistä ootteli vielä spawniruudussa enkä saanut mitenkään tästä jatkettua peliä. Samalla lailla assingmentteja rundin alussa katsomaan -> harmaa ruutu. Paras tapa välttää on vaan ootella eka se autospawn ennen minkään härppimistä.En tiedä puhutaanko samasta bugista, mutta semmoinen että koko ruutu on harmahtava ja ainoa mikä toimii on Chat ja pelikin pitää sulkea alf+f4 ?
Edellä kuvattuun bugiin tulee törmättyä tämän tästä, mutta sen voi myös helposti estää:
Se mistä bugi alkaa, lienee hieman hämärän peitossa, itsellä tuo usein "aktivoituu" jos pelaa "toisen" rundin samalla servulla.
Bugi lyö ruudun harmaaksi jos yrittää katsoa Esc menusta assignment submenua.
Tämän voi välttää helposti sillä, että kun painaa Esciä ja jos ruudun oikeassa laidassa EI näy assignmentteja, niin silloin bugi on aktiivinen, jos tästä suoraan poistuu Escillä nii pelaamista voi jaktaa huoletta. Jos tässä tilanteessa yrittää mennä Assignment sub menuun (tai ehkä jopa muihinkin) niin ruutu iskee harmaaksi ja seuraava on alt+f4...
Mä olen ainakin tuolta Kinguinista ostanut varmaan parikymmentä peliä. BF1:sen mm. kakkoskoneelle. Aina on tullut aktivointikey lähes välittömästi ja myös toiminut.Onko esim tuolta Kinquinista "turvallista" ostaa ko peli ?
On mutta cdkeys.comissa pari euroa halvempi.Onko esim tuolta Kinquinista "turvallista" ostaa ko peli ?
Jep, äsken kävi näin PS4 Prolla. Kävin assignmenteja katsomassa kun kuolin, enkä enää päässyt takaisin peliin. Tai ei varsinaisesti jäätynyt mutta ei reagoinut enää mihinkään.- UI meni harmahtavaksi ja jäätyi kuollessa, ei päässyt spawnaamaan ja piti sulkea koko peli
Mä olen ainakin tuolta Kinguinista ostanut varmaan parikymmentä peliä. BF1:sen mm. kakkoskoneelle. Aina on tullut aktivointikey lähes välittömästi ja myös toiminut.
On mutta cdkeys.comissa pari euroa halvempi.
En tiedä puhutaanko samasta bugista, mutta semmoinen että koko ruutu on harmahtava ja ainoa mikä toimii on Chat ja pelikin pitää sulkea alf+f4 ?
Edellä kuvattuun bugiin tulee törmättyä tämän tästä, mutta sen voi myös helposti estää:
Se mistä bugi alkaa, lienee hieman hämärän peitossa, itsellä tuo usein "aktivoituu" jos pelaa "toisen" rundin samalla servulla.
Bugi lyö ruudun harmaaksi jos yrittää katsoa Esc menusta assignment submenua.
Tämän voi välttää helposti sillä, että kun painaa Esciä ja jos ruudun oikeassa laidassa EI näy assignmentteja, niin silloin bugi on aktiivinen, jos tästä suoraan poistuu Escillä nii pelaamista voi jaktaa huoletta. Jos tässä tilanteessa yrittää mennä Assignment sub menuun (tai ehkä jopa muihinkin) niin ruutu iskee harmaaksi ja seuraava on alt+f4...
Minulla taitaa olla ads juurikin, voisi olla hyvä idea kokeilla tuota hip fire perkkiäEn kyllä itse näe järkeä laittaa lisää tulinopeutta. Siinä on vakiona jo 770 joka riittää hyvin lähitaistelussa ja tarkkuus pysyy vielä hillittynä. Sen sijaan laittaisin isomman lippaan. Tuolloin saa yhdellä lippaalla useamman vihun alas. Sitten kukin päättää haluaako siihen tarkkuutta ADS vai hip fireen. Itse kokeilin alkuun ADS, mutta muutin jälkikäteen hip fireen. Näin toimii itselläni.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.