Battlefield V

Tankeilla tosiaan vaikea pelata ja tulee kuoltua usein aika nopeastikin. Verrattuna BF1 tämä tuntuisi johtuvan assaultien määrästä, joka on vähintäänkin tuplaantunut peleissä. Tämä tietenkin johtuu siitä, että assaultilla on ne parhaimmat aseet.
 
Tankit jotka valittaa että tässä ei ole tiimipelaamista kun kuolevat yhteen assaulttiin voisivat keskittyä tiimipelaamaan itse. Kannattaa kokeilla kulkea sen oman jalkaväen tukena, jos se ei auta ja silti saa 2 stickyä ja vielä 2-3 panzerfaustia kylkeen/perään niin sitten se on tiimipeli joka ei toimi :)
 
Tankkien kestävyys on mielestäni ihan ok ja se että torni kääntyy hitaasti mutta noi panokset sais olla realistisempia ts. HE-paukuilla splash damagea mutta huono damage raskaita vaunuja vastaan, AT panoksilla jollain tigerilla ei yhtään splash damagea mutta helvetin nopea lähtönopeus ja kohtuu suora lentorata ja vitusti damagea tankkiin. Muutenkin vähän masentavaa kun tankin ammus on hitaampi ja enemmän tippuva kuin joku pistoolin ammus.
 
Olikos tähän peliin muuten tulossa vuokraserverit ja jos on niin saataisiinkohan niihin tällä kertaa kunnolliset admin-kalut?

Tiedän muutamiakin yhteisöjä, jotka olivat BF4 aikaan todella aktiivisia ja sitä myöten pelitkin olivat ihan eri tasolla kuin random-heppujen kanssa publalla. Varmasti kiinnostusta olisi sielläkin ja saatais taas pelit entiselle tai jopa paremmalle tasolle.
 
10h testijakso menossa josta 2h itse peliä alla ja aivan huikee kokemus alkumetrit.
immersio parasta mitä pelistä saanut
kontrollit että hahmon liikehdintä omaan makuun bueno.
parempi kun bf1.
saundit on hunajaa korvalle
alku tutoriaali oli hienosti toteutettu!
itteäni ei edes kuolemat haitannut, mitä täällä kun lukee. nopeasti pääsee takaisin rintamalle. välillä omat wannabe medicit väkisin herättämässä se on ihan kaunis hetki, että miestä autetaan hädässä..
tänään ostamaan fyysinen muovijätekopio kerran selkee tarjoushinta. hakkaa päälle!

Mistäs tän sai muovijätteenä halvimmalla puuceelle?
 
Viimeksi muokattu:
Tämä uusi Breakthrough ihan jees, mutta aika monessa mapissa tuo 64 pelaajaa selvästi liikaa kun käytetään tyyliin 1/3 mapista yhtä vaihetta kohti. Sama ongelma operationsin kanssa. 40-48 vois olla sopiva. Hamada conquestina hyvä vastakohta tälle kun on paljon tilaa eikä jatkuvaa ADHD spawn-die-spawn-die perseilyä.

Vähän tälläsen rambosooloilijan perspektiivistä harmittaa, ettei pelissä ole sellaisia nopeita vehicleitä kuten cavalry BF1:ssä. Toisaalta squadpelaaminen on kyllä tässä toteutettu hyvin kun tuo reviveeminen vahvistaa squadia niin paljon.

Omasta mielestäni tämä on ihan selvästi oma pelinsä eikä mikään suora BF1-kopio. Toki Battlefield peli edelleen, mutta uudistettu on ja paljon.

Erittäin tyytyväinen myös siihen kuinka hyvin engine on optimoitu. BF1 käytti cpu-coreja selvästi huonommin ja lämmöt heittelehtivät ihan älyttömästi ja huomattavasti korkeampiin lukemiin kuin missään muussa pelissä. Tässä tasaiset ja selvästi alhaisemmat lämmöt, niin saattoi iskeä koneen tuulettimet hiljaisemmiksi.
 
Kävin aamulla pelin ostamassa ja ei kyllä hyvältä vaikuta. Mapit on todella tylsiä, varsinkin tuo narvik ja se toinen vuoristo mappi. Mitä tuolla lentokoneella voi tehdä? Ei edes käveleviä vihuja pysty kunnolla näkemään vaikka kuinka hitaasti lentelee. Täytyy vielä koittaa pelailla mutta vaikuttaa siltä ettei tämä nappaa lähellekkään samalla tavalla kuin aiemmat battlefieldit
 
Ostoonhan tämä meni betan ja 10 h kokeilun jälkeen. Hyvällä tavalla erinlainen edellisiin osiin verrattuna. Vaatii toki viilausta joiltain osa-alueilta. Jonkin aikaa meni, että löytyi oikea pelityyli. Varmasti tulee upotettua satoja tunteja tähän :tup:
 
Tämä uusi Breakthrough ihan jees, mutta aika monessa mapissa tuo 64 pelaajaa selvästi liikaa kun käytetään tyyliin 1/3 mapista yhtä vaihetta kohti. Sama ongelma operationsin kanssa. 40-48 vois olla sopiva. Hamada conquestina hyvä vastakohta tälle kun on paljon tilaa eikä jatkuvaa ADHD spawn-die-spawn-die perseilyä.

Vähän tälläsen rambosooloilijan perspektiivistä harmittaa, ettei pelissä ole sellaisia nopeita vehicleitä kuten cavalry BF1:ssä. Toisaalta squadpelaaminen on kyllä tässä toteutettu hyvin kun tuo reviveeminen vahvistaa squadia niin paljon.

Omasta mielestäni tämä on ihan selvästi oma pelinsä eikä mikään suora BF1-kopio. Toki Battlefield peli edelleen, mutta uudistettu on ja paljon.

Erittäin tyytyväinen myös siihen kuinka hyvin engine on optimoitu. BF1 käytti cpu-coreja selvästi huonommin ja lämmöt heittelehtivät ihan älyttömästi ja huomattavasti korkeampiin lukemiin kuin missään muussa pelissä. Tässä tasaiset ja selvästi alhaisemmat lämmöt, niin saattoi iskeä koneen tuulettimet hiljaisemmiksi.

Eikös se frontlines ole suht saman tyyppinen, mutta 32 pelaajan voimin pelattava pelimuoto.

Minä itse tykkään tuosta breakthroughtista todella lujaa ja kun pysyttelee sekopäiden takana siinä keskimatkalla ja suht lähellä, jolloin ei tule kyllä mitenkään liikaa porukkaa nippuun.
 
Noniin nyt on tahkottu melkein 20h tuntia peliä ja alkaa pikkuhiljaa maistumaan, ei näin vanha patu meinannut ensin tottua menoon BF 1 jälkeen mutta nyt kyllä maistuu. Vaatii näköjään senkin että löytää itselleen sen sopivan aseen kouraan niin alkaa jotenkin onnistumaan.
Ensipuraisuna tämä tuntui liki joltakin hc modelta ja välillä tuntuu vieläkin, henki on kyllä todella höllässä tässä eikä aukeilla kannata paljon hortoilla ilman savuja.
Kaikki uudistukset on kyllä ok tasoa tässä ja tuo spottaamisen puuttuminen muutti pelin jo todella erilaiseksi.

Ihan vinkkinä niille jotka aloittavat pelaamisen niin supportina on aika turhaa käyttää muuta kuin KE7 jolla class aloitetaan, siinäpä melkoinen laser pyssy. Itse annoin tasoitusta alussa ja väkisin koitin mg34:lla vaan ei ne hommat itsellä ainakaan sillä onnistunut. Luultavasti tämä ase saa nerffiä vielä reippaasti.
Medicin Suomi KP on kyllä melko suolesta tässä imo, helvetillinen rekyyli ja damage olematon, MP40 kouraan ja menoksi.
Assaultin M1 Carbine on kyllä lemppari, sillä vaan monesti häviää duelit jopa kauempaa mutta on se vaan mukava käyttää, tälläkin classilla lie se aloitusase melko kova.

Kaikenkaikkiaan kyllä tämä aika hieno peli on kaikilta osa-alueilta ja taatusti paranee ajan kanssa pätsien ja twiikkausten kanssa.

Jos peliseuraa kaipailette niin Originista löydyn Hairikko76 nimellä, pelaaminen painottuu yleensä tuonne viikonlopuille.
 
Oli kyllä itse taas pakko palata DX11 ja ffr on, kun tuo DX12 aiheuttaa osassa mapeissa ihmeellistä stutteria. Toivottavasti tuohon olisi jotain patchia tulossa, kun ffr toimii DX12 kanssa ilman fps droppia, mutta DX11 kanssa gpu usage siellä 60%. :tdown:
 
Noniin nyt on tahkottu melkein 20h tuntia peliä ja alkaa pikkuhiljaa maistumaan, ei näin vanha patu meinannut ensin tottua menoon BF 1 jälkeen mutta nyt kyllä maistuu. Vaatii näköjään senkin että löytää itselleen sen sopivan aseen kouraan niin alkaa jotenkin onnistumaan.
Ensipuraisuna tämä tuntui liki joltakin hc modelta ja välillä tuntuu vieläkin, henki on kyllä todella höllässä tässä eikä aukeilla kannata paljon hortoilla ilman savuja.
Kaikki uudistukset on kyllä ok tasoa tässä ja tuo spottaamisen puuttuminen muutti pelin jo todella erilaiseksi.

Ihan vinkkinä niille jotka aloittavat pelaamisen niin supportina on aika turhaa käyttää muuta kuin KE7 jolla class aloitetaan, siinäpä melkoinen laser pyssy. Itse annoin tasoitusta alussa ja väkisin koitin mg34:lla vaan ei ne hommat itsellä ainakaan sillä onnistunut. Luultavasti tämä ase saa nerffiä vielä reippaasti.
Medicin Suomi KP on kyllä melko suolesta tässä imo, helvetillinen rekyyli ja damage olematon, MP40 kouraan ja menoksi.
Assaultin M1 Carbine on kyllä lemppari, sillä vaan monesti häviää duelit jopa kauempaa mutta on se vaan mukava käyttää, tälläkin classilla lie se aloitusase melko kova.

Kaikenkaikkiaan kyllä tämä aika hieno peli on kaikilta osa-alueilta ja taatusti paranee ajan kanssa pätsien ja twiikkausten kanssa.

Jos peliseuraa kaipailette niin Originista löydyn Hairikko76 nimellä, pelaaminen painottuu yleensä tuonne viikonlopuille.

Ite pidän bren gunia selvästi parempana kun sen on kehittänyt hyväksi. Se jos joku on vakaa laser ja tarkka.
 
Tänään tulikin pelattua pari ensimmäistä matsia tankilla ja molemmissa matseissa top5 ~10 K/D:lla. Sain kyllä jatkuvasti kavereilta korjauksia kun voipin kanssa pelattiin. Kolmannessa koitin sooloilla tankin kanssa ja siitä ei jäänytkään mitään hyvää kerrottavaa. Tankilla pelaaminen vaatii paljon tiimistyöskentelyä. Omasta mielestä peruspelaajille aivan liian haastavaksi tehty. Lisäksi tankittaminen on niin hidastempoista että mielummin pelaisin inffinä. Jalkaväkenä auttaisin tiimiäkin enemmän.

Nyt on kahteen tankkiin kaikki unlockit auki niin pitää jatkaa testailua.

Panzerfaust saa muuten tulevassa päivityksessä nerffiä. :tup:
 
Viimeksi muokattu:
minun käsissä 2 ensimmäistä raskasta kk on erilaisia ja molemmissa vahvuudet. 50 kuulan lipas on aivan eri kun 25.. onhan se isompi ihan eri tykki käsitelläkkin. maasta tai tuelta ammuttava pelätkää mua ase.. molempia käytän. tää on huikein battlefieldi sitten bad companyn..
 
Tänään tulikin pelattua pari ensimmäistä matsia tankilla ja molemmissa matseissa top5 ~10 K/D:lla. Sain kyllä jatkuvasti kavereilta korjauksia kun voipin kanssa pelattiin. Kolmannessa koitin sooloilla tankin kanssa ja siitä ei jäänytkään mitään hyvää kerrottavaa. Tankilla pelaaminen vaatii paljon tiimistyöskentelyä. Omasta mielestä peruspelaajille aivan liian haastavaksi tehty. Lisäksi tankittaminen on niin hidastempoista että mielummin pelaisin inffinä. Jalkaväkenä auttaisin tiimiäkin enemmän.

Nyt on kahteen tankkiin kaikki unlockit auki niin pitää jatkaa testailua.

Panzerfaust saa muuten tulevassa päivityksessä nerffiä. :tup:

Tämä kuulostaa kyllä ihan hyvältä toisaalta. Bf1 ei ole kokemusta mutta bf4:ssä välillä tuntuu että yksi (hyvä) tankki (tai kopteri) saattaa dominoida merkittävästi koko erää.
 
Medicin Suomi KP on kyllä melko suolesta tässä imo, helvetillinen rekyyli ja damage olematon, MP40 kouraan ja menoksi.
Assaultin M1 Carbine on kyllä lemppari, sillä vaan monesti häviää duelit jopa kauempaa mutta on se vaan mukava käyttää, tälläkin classilla lie se aloitusase melko kova.

Kaikenkaikkiaan kyllä tämä aika hieno peli on kaikilta osa-alueilta ja taatusti paranee ajan kanssa pätsien ja twiikkausten kanssa.

Jos peliseuraa kaipailette niin Originista löydyn Hairikko76 nimellä, pelaaminen painottuu yleensä tuonne viikonlopuille.

Mun mielestä taas tuo Suomi KP on noista alku SMGstä paras. Kova roffi ja siihen kylkeen laajennettu lipas ja hip fire parannus, on todella hyvä dueliase. Saa tuohon myös ADS parannukset, mutta en koe niitä tarpeelliseksi, koska en kovin kauas edes yritä ampua tällä. Porukkaa kaatuu nopeaa tahtia. Keskimatkallekin vielä ihan pelattava ase. Noissa Sten ja MP40 on aivan liian huono tulinopeus, että niillä mitään aikaiseksi saisin. Toki nämä ovat hieman kauemmaksi paljon kelvollisempia vaihtoehtoja kuin Suomi KP. Mapistakin kiinni.

M1A1 karbiini on itselläkin lemppari tällä hetkellä assaultilla. 3x scope kiinni ja kun myös upit saa niin todella hyvä ase myös duelissa. Itsellä laajennettu lipas ja hip firet upattu, niin pärjää läheltäkin.

Voisi laittaa kaverikutsus tulemaan kun pääsen koneelle :)
 
Viimeksi muokattu:
Oli kyllä itse taas pakko palata DX11 ja ffr on, kun tuo DX12 aiheuttaa osassa mapeissa ihmeellistä stutteria. Toivottavasti tuohon olisi jotain patchia tulossa, kun ffr toimii DX12 kanssa ilman fps droppia, mutta DX11 kanssa gpu usage siellä 60%. :tdown:

Minkälainen kokoonpano? Itselläni on tällä hetkellä 6700k ja GTX980. Meikäläisellä myös toi DX12 pistää rundissa lagailemaan. Ei auta vaikka säätää FFR tai GPU Memory Restrictionia. Yleensä erän alku toimii hyvin, mutta eteenpäin mentäessä alkaa armoton nykiminen ja GPU hyppii aivan omaa elämäänsä. DX11 toimii kyllä hyvin. Kannattaa DX11 laittaa vakioksi FFR OFF ja jos FPS on joissain mapeissa liian alhainen, laita consolesta render.aheadlimit 2 (se on vakiona 1, jos FFR OFF). Tämä pitää vaan säätää joka rundi erikseen.

Onko sulla DX11 päällä GPU käyttö 60% vaikka FFR ON? Hieman omituista, koska luulisi tämän olevan silloin jos tuo asetus on pois päältä.
 
Kannattaa vilkuilla noita aseitten päivityksiä vähän, esimerkiksi tuo Suomi KP muuttuu "ihan ok" ruiskusta melkoiseksi sahaksi ton tulinopeuspäivityksen jälkeen. Kertatulella sillä saa vieläpä annettua "ihan ok" tulitukea kauemmaksikin, jos squadin mukana hilluu. Ei kannata välittömästi tuomita noita pyssyjä ensipuraisun jälkeen.. lvl4 napsahtaa niin nopsaan että vasta päivitysten jälkeen periaattessa voi aseesta sanoa kunnolla juuta tai jaata. :)
 
Kannattaa vilkuilla noita aseitten päivityksiä vähän, esimerkiksi tuo Suomi KP muuttuu "ihan ok" ruiskusta melkoiseksi sahaksi ton tulinopeuspäivityksen jälkeen. Kertatulella sillä saa vieläpä annettua "ihan ok" tulitukea kauemmaksikin, jos squadin mukana hilluu. Ei kannata välittömästi tuomita noita pyssyjä ensipuraisun jälkeen.. lvl4 napsahtaa niin nopsaan että vasta päivitysten jälkeen periaattessa voi aseesta sanoa kunnolla juuta tai jaata. :)

En kyllä itse näe järkeä laittaa lisää tulinopeutta. Siinä on vakiona jo 770 joka riittää hyvin lähitaistelussa ja tarkkuus pysyy vielä hillittynä. Sen sijaan laittaisin isomman lippaan. Tuolloin saa yhdellä lippaalla useamman vihun alas. Sitten kukin päättää haluaako siihen tarkkuutta ADS vai hip fireen. Itse kokeilin alkuun ADS, mutta muutin jälkikäteen hip fireen. Näin toimii itselläni.
 
En kyllä itse näe järkeä laittaa lisää tulinopeutta..

Mulle DPS>isompi lipas. Useammin tuntuu tulevan tilanteita, joissa 1-2 vihua kerrallaan vastassa, kuin niitä joissa on 3 tai yli. Mulle on siis oleellisempaa että se lousku tappaa nopeasti kuin se että saa ruiskia pitempää sarjaa. Kukin toki tyylillään, sehän niitten valinnaisten päivitysten tarkoitus onkin. :)
 
Mulle DPS>isompi lipas. Useammin tuntuu tulevan tilanteita, joissa 1-2 vihua kerrallaan vastassa, kuin niitä joissa on 3 tai yli. Mulle on siis oleellisempaa että se lousku tappaa nopeasti kuin se että saa ruiskia pitempää sarjaa. Kukin toki tyylillään, sehän niitten valinnaisten päivitysten tarkoitus onkin. :)

Jep. Voisin toki kokeilla tuota sen ylimääräisen dps kanssa, mutta tuskin jatkan niin kun tuo nykyinen dps on meikäläiselle juuri sopiva. Eli en ole vielä edes testannut sitä niin ;) mutta mitä nyt käyttänyt aseita tässä ja vrt BF1, tykkään kuitenkin siitä, että dps, tarkkuus/käytettävyys on hyvässä balanssissa.
 
Eilen tuli 4-5h pelailtua, ja oli kyllä alkuun aivan pihalla. On niin oudon tuntuista tuo liike tässä. Kyllähän tää siitä parani kun alko tottuun ja oppiin mappejakin hieman.
Tykkään ite myös noista karbiineista, Gewehr sekä M1A1 toimii. Myös Lee Enfield sniputtelu.

Bugeja tuntuu olevan kyllä reilusti, mutta ei onneks mitään pahempia, lähinnä grafiikkaan liittyviä. Vihollisia lentelee huvittavasti räsynukkeina kymmeniä metrejä kun losauttaa niitä sniperpyssyllä, tai sitten jää niitä raatoja kentälle heilumaan yms. Kerran jäin johonkin lankunpätkään jumiin ja jouduin redeployaan.
 
Ja joku aiemmin sano, että lentokoneilla ei tee mitään tässä, varsinkaan Fjellissä... No eilen kyllä tuli ko. mäpissä melko täydellistä p-raiskausta koneilta, käytännössä lipuille ei ollut asiaa, kun tuli heti pommia niskaan.. KD tais olla 2-16 rundin jäkeen.
 
Bugeja tuntuu olevan kyllä reilusti, mutta ei onneks mitään pahempia, lähinnä grafiikkaan liittyviä.

Suurimmaksi osaksi onneksi näin mutta on tässä pari ikävämpää bugia tullut vielä vastaan:
- UI meni harmahtavaksi ja jäätyi kuollessa, ei päässyt spawnaamaan ja piti sulkea koko peli
- Frontlinesissa kello/tiketit ei toimi aina kunnolla. Välillä pommitusyritys ei pääty vaikka ticketit/aika loppuisi. Eilen kävi niin, että koko kierros ei päättynyt vaikka kello meni nolliin. Toisen joukkueen piti saada kaikki kohteet pommitettua, että peli loppui.

Toki kohtuu harvinaisia nämäkin mutta vaatisivat kuitenkin fiksausta. Yleisesti kuitenkin ihan hyvin toimiva peli.

Ja joku aiemmin sano, että lentokoneilla ei tee mitään tässä, varsinkaan Fjellissä... No eilen kyllä tuli ko. mäpissä melko täydellistä p-raiskausta koneilta, käytännössä lipuille ei ollut asiaa, kun tuli heti pommia niskaan.. KD tais olla 2-16 rundin jäkeen.

Pommikoneet tuntuvat olevan ainoita ajoneuvoja, jotka niittävät jalkaväkeä kunnolla. Noille pommikoneille on tullut kuoltua varmaan 10 kertaa enemmän kuin kaikille muille ajoneuvoille yhteensä. Muutenkin tuntuu, että joka kentässä on juuri näitä lentokoneita ja tankkeihin (tai muihin maa-ajoneuvoihin) ei tule törmättyä juuri missään.
 
Minkälainen kokoonpano? Itselläni on tällä hetkellä 6700k ja GTX980. Meikäläisellä myös toi DX12 pistää rundissa lagailemaan. Ei auta vaikka säätää FFR tai GPU Memory Restrictionia. Yleensä erän alku toimii hyvin, mutta eteenpäin mentäessä alkaa armoton nykiminen ja GPU hyppii aivan omaa elämäänsä. DX11 toimii kyllä hyvin. Kannattaa DX11 laittaa vakioksi FFR OFF ja jos FPS on joissain mapeissa liian alhainen, laita consolesta render.aheadlimit 2 (se on vakiona 1, jos FFR OFF). Tämä pitää vaan säätää joka rundi erikseen.

Onko sulla DX11 päällä GPU käyttö 60% vaikka FFR ON? Hieman omituista, koska luulisi tämän olevan silloin jos tuo asetus on pois päältä.
8700K ja 980Ti täällä. Siis tuo 60% gpu usage on DX11 ffr OFF (DX12 on kyllä sitten 99% ffr ON, mutta alkaa välillä stutteroimaan aivan liikaa). Itse olen säätänyt Nvida Control Panelista max prerendered frames 1, mutta tästä ei ole vielä täyttä varmuutta vaikuttaako edes mitään. Mutta pistetään tuo render.aheadlimit 2 kokeiluun.:tup:
 
Mimmosias fps lukemia ootte saanu noin niinkun ylipäätään? Itsellä tosiaan läppäri missä i7 5700HQ ja gtx965M 2gb malli, niin vähän nihkeaästi meinas pyöriä ittellä. Mitä vähän ihmettelen, ku beta pyöri sitten taas hyvinkin sujuvasti siellä 1080p lowi asetuksilla, about 60-70 fps. Nyt kun tuota trialia hakkas, niin aikalailla piti tiputtaa tuonne 900p asetuksiin ja lowille kaikki ja tuo ffr ON niin just ja just siellä 60fps hujakoilla.

Päädyin sitten lataamaan ns try hard configin, niin sai sellasiet 20 fps lisää tilanteesta riippuen... Taitaa joutua kaupoille että sais sellasia lukemia mitä haluaisi lowi asetuksillakin... Tai sitten vaan kittuttamaan etiäpäin.
 
2700X ja RTX 2080 DX12 ainoat stutterit mitä tulee on sellaisia pitkiä, puolen sekunnin tökkäsyjä ehkä keskimäärin kerran 5minuuttiin tai harvemmin. Kevyemmissä mapeissa (esim Aerodome) en tiedä tuleeko noita ollenkaan, Rotterdamissa lähes aina tökkäsee ensimmäisen kerran kun on pelattu pari minuuttia.

DX11 pelasin trialtunnit ja sillä mielestäni stutteroi useammin mutta lyhemmin.

DX12 miellyttävämpi, melkein sama nykäseekö 100ms vai 500ms, kunhan nykäsee mahdollisimman harvoin.

Vähän kumma ettei ole Guru3D, Hardware Unboxed tms tehnyt CPU benchmarkkeja tästä pelistä. GPU benchmarkkinsakin tekivät sillä ensimmäisellä versiolla, jonka jälkeen rendererit on jo päivitetty paremmiksi.
 
- UI meni harmahtavaksi ja jäätyi kuollessa, ei päässyt spawnaamaan ja piti sulkea koko peli
En tiedä puhutaanko samasta bugista, mutta semmoinen että koko ruutu on harmahtava ja ainoa mikä toimii on Chat ja pelikin pitää sulkea alf+f4 ?
Edellä kuvattuun bugiin tulee törmättyä tämän tästä, mutta sen voi myös helposti estää:
Se mistä bugi alkaa, lienee hieman hämärän peitossa, itsellä tuo usein "aktivoituu" jos pelaa "toisen" rundin samalla servulla.
Bugi lyö ruudun harmaaksi jos yrittää katsoa Esc menusta assignment submenua.
Tämän voi välttää helposti sillä, että kun painaa Esciä ja jos ruudun oikeassa laidassa EI näy assignmentteja, niin silloin bugi on aktiivinen, jos tästä suoraan poistuu Escillä nii pelaamista voi jaktaa huoletta. Jos tässä tilanteessa yrittää mennä Assignment sub menuun (tai ehkä jopa muihinkin) niin ruutu iskee harmaaksi ja seuraava on alt+f4...

Onko muut huomannu tollasta, että servut välillä iskee pahasti "epäsyncciin", eli tulee hullusti niitä "one shot kuolemia", seinien taakse kuolemia (ja ei, en tarkoita tilanteita jossa seinän läpi on ammuttu) ja muita outouksia kuten että ammut vihua niin hemmetisti, mutta ainakin omalla ruudulla se vaan kääntyy ja naps kuolen...
Sitten toisinaan taas homma toimii ihan kuin pitää...
 
Saako tässä tota ingame announceria tyyliin brittienglanniks molemmille puolille conquestissa?

Ärsyttää toi saksaenglantivääntö.
 
En tiedä puhutaanko samasta bugista, mutta semmoinen että koko ruutu on harmahtava ja ainoa mikä toimii on Chat ja pelikin pitää sulkea alf+f4 ?
Edellä kuvattuun bugiin tulee törmättyä tämän tästä, mutta sen voi myös helposti estää:
Se mistä bugi alkaa, lienee hieman hämärän peitossa, itsellä tuo usein "aktivoituu" jos pelaa "toisen" rundin samalla servulla.
Bugi lyö ruudun harmaaksi jos yrittää katsoa Esc menusta assignment submenua.
Tämän voi välttää helposti sillä, että kun painaa Esciä ja jos ruudun oikeassa laidassa EI näy assignmentteja, niin silloin bugi on aktiivinen, jos tästä suoraan poistuu Escillä nii pelaamista voi jaktaa huoletta. Jos tässä tilanteessa yrittää mennä Assignment sub menuun (tai ehkä jopa muihinkin) niin ruutu iskee harmaaksi ja seuraava on alt+f4...
Tämä on juurikin näin. Kerran yritin ennen autospawnia vaihtaa squadia rundin alussa niin spawni tuli mutta osa pelistä ootteli vielä spawniruudussa enkä saanut mitenkään tästä jatkettua peliä. Samalla lailla assingmentteja rundin alussa katsomaan -> harmaa ruutu. Paras tapa välttää on vaan ootella eka se autospawn ennen minkään härppimistä.
 
- UI meni harmahtavaksi ja jäätyi kuollessa, ei päässyt spawnaamaan ja piti sulkea koko peli
Jep, äsken kävi näin PS4 Prolla. Kävin assignmenteja katsomassa kun kuolin, enkä enää päässyt takaisin peliin. Tai ei varsinaisesti jäätynyt mutta ei reagoinut enää mihinkään. :vihellys:

Tätä ei kyllä oo kovin hauska pelata ilman kaveriporukkaa, ainakaan Conquestia.
 
Onko kukaan testannut Bäfä 5:sta Ryzen 2600+RTX 2070 combolla? Onko 1080p, ultra asetukset ja ultra RTX yli 30 fps?
 
En tiedä puhutaanko samasta bugista, mutta semmoinen että koko ruutu on harmahtava ja ainoa mikä toimii on Chat ja pelikin pitää sulkea alf+f4 ?
Edellä kuvattuun bugiin tulee törmättyä tämän tästä, mutta sen voi myös helposti estää:
Se mistä bugi alkaa, lienee hieman hämärän peitossa, itsellä tuo usein "aktivoituu" jos pelaa "toisen" rundin samalla servulla.
Bugi lyö ruudun harmaaksi jos yrittää katsoa Esc menusta assignment submenua.
Tämän voi välttää helposti sillä, että kun painaa Esciä ja jos ruudun oikeassa laidassa EI näy assignmentteja, niin silloin bugi on aktiivinen, jos tästä suoraan poistuu Escillä nii pelaamista voi jaktaa huoletta. Jos tässä tilanteessa yrittää mennä Assignment sub menuun (tai ehkä jopa muihinkin) niin ruutu iskee harmaaksi ja seuraava on alt+f4...

Kuulostaa aika pitkälti siltä omalta. Taisi tulla juurikin tuosta, että kävin kurkkaamassa niitä assignmenttejä pelin aikana. Chatti tosissaan toimi ja peli piti sulkea ALT+F4.
 
En kyllä itse näe järkeä laittaa lisää tulinopeutta. Siinä on vakiona jo 770 joka riittää hyvin lähitaistelussa ja tarkkuus pysyy vielä hillittynä. Sen sijaan laittaisin isomman lippaan. Tuolloin saa yhdellä lippaalla useamman vihun alas. Sitten kukin päättää haluaako siihen tarkkuutta ADS vai hip fireen. Itse kokeilin alkuun ADS, mutta muutin jälkikäteen hip fireen. Näin toimii itselläni.
Minulla taitaa olla ads juurikin, voisi olla hyvä idea kokeilla tuota hip fire perkkiä :tup:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 932
Viestejä
5 056 976
Jäsenet
81 006
Uusin jäsen
Evaan

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom