Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli samat ongelmat jatkuu mitä on jo bf4:ssä ollut (tämä squadina peliin joinimisen vaikeus)?
Kiitti. Nyt lähti tilaukseen ja otin tolla "säästöllä"Cdekeys.com issa oli neljällä kympillä kun itse ostin.
Kiitti. Nyt lähti tilaukseen ja otin tolla "säästöllä"kuukaudeks origin accessin, niin pääsee perjantaina jo testaamaan.
Mites saan ne pre order edut, aseet bf1:seen ja jne? En saanu vielä ainakaan latauskoodia ennakko latausta varten, mikä alkaa kuitenkin tänään pc:n osalta. Niin harvoin tulee tilattua näitä, niin ei oikein muista. Viime peli minkä ostin oli BF1 2 vuotta sitten.

Joo, tuon tiesinkin mutta miten saan ne pre order kamat? Saanko jostain jonkun early enlister koodin, kun eihän origin tiedä että olen ennakkotilannut pelin? Muistaakseni BF1:sen kohdalla, kun tilasin sen coolshopista, niin sain jonkun toisenkin koodin pre-order etuja varten.Origin Accessin kautta se pitäisi varmaan olla piakkoin saatavilla, tuo cdkeys.comin avain on saatavilla lähempänä sitä standard-version julkaisupäivää. Aikamoista pelleilyä kyllä tämä kolme eri julkaisupäivääsetti![]()
Kyllä jos et tilaa origin premieriä, sillä voi pelata heti niin kauvan kun haluaa, tietysti kannattaa se myös heti lopettaa, kunse on kk voimassa, itse odottelen 20pv en halua tällästä systeemiä tukea.Eli perjantaina pääsee Xboxilla pelaamaan pelkkää 10h trialia? Jos 10h on täynnä lauantaina, täytyy joka tapauksessa odottaa 10 päivää (paitsi jos maksaa Deluxesta)?
Kyllä jos et tilaa origin premieriä, sillä voi pelata heti niin kauvan kun haluaa, tietysti kannattaa se myös heti lopettaa, kunse on kk voimassa, itse odottelen 20pv en halua tällästä systeemiä tukea.
Tuo kalliimpi origin acces on kyllä rahastusta.
Itelläni on EA accessa Basic vuoden sopparilla niin miten tuo laskee noi käytetyt tunnit, aloitat pelin ja siitä hetkestä vaiko ihan peliajasta, esim viidentenä päivänä 2h?
Yksinpeli aukesi äsken premierillä. Yllätäen play nappi ilmestyi originiin ja peli käynnistyi.
Kellään nyt mitään tietoa miten premierillä annetaan/invataan ne 4 10h accoa?
Entäpä koska saa ladattua EA Access trialin Xbonelle?
E.
Mites ku toi Deluxe Edition ostettu ennakkoon, niin sitä pääsee pelaa 15.11. Jos otan rinnalle vaikka ton origin access trialin niin pääsenkö nyt suoraan pelaamaan sen 10h? Ja jos se 10h tulee pelattua täytyyn ennen 15.11 ni sitten pääsee jatkaa 15.11 siitä mihin jäi?
Jonkun verran desynciä. Ottaa damagea seinän takana. Tankeilla ei ole mitään splash damagea jalkaväkeen...
Mikähän on, kun GTX 1060 6Gb gpu usage on vaan n.60% ja fps n.60, ei ole väliä onko grafiikat ultra tai low, resona on 1080p? Prossu ei varmasti oo pullonkaulana, ainakaan noin pahasti, ja prossu siis 7700k@4.8GHz. Beta ja molemmat alphat toimivat täydellisesti, gpu usage pysy niissä aina 99% ja fps oli n.120.
Asensin uusimman ajurinkin ja poistin vanhan ddu:lla.
Kahtokaas mitä teillä näyttää gpu usaget?
Kävin kyllä asetukset läpi ja ei oo v-sync tai muukaan rajottamassa.Löytyykö sieltä jtn fps-limitteriä? Kuulostais siltä jos ei muutu mihinkään vaikka vedät grafiikat päädystä päätyyn.
Siellä yhdessä kohtaa on 60-144-200 tmsKävin kyllä asetukset läpi ja ei oo v-sync tai muukaan rajottamassa.
Samanlainen homma itelläni, tosin i7-3770 ja RX 480. Cpu usage pelin aikana seilaa siinä 80-90% välissä, GPU usagesta en oikein osaa sanoa, kun Afterburner kertoo sen olevan 0% ja tuo AMD:n oma performance overlay kertoo sen olevan...jotain. Arvo heittelee about 0-60% välissä koko ajan, että mitään kovin relevanttiahan tuo ei paljasta. Olen nyt koittanut ensi alkuun ihmetellä, että miksi kumpikaan menetelmä ei halua kertoa mitään järkevää numeroa.Bäfien asetukset on mulle kyllä tuttuja, kun näitä oon pitkään pelannu.
Mulla ei päävalikossakaan mene gpu usage maksimiin ja sielläkin fps on vaan 60-80. Joku tässä nyt mättää...
Molemmissa on sama ongelma.Kannattaa muuten kokeilla microsoft visualaiden poistamista ja asentaa pelkästään battelfieldin v
Mulla oli joskus jossain pelissä että GPU käyttöaste lähti laskemaan ja siinä mukana fps niin tuolla korjaantui.
Tuossa vain paska jos asentanut monta peliä niin sitten siirtyykin toiseen peliin joka vaatii noi niin voikin tulla tenkapoo eteen jos ei muista että oli poistattanut.
Ja onko tiellä MP:ssä toi ongelma vai molemissa?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.