Battlefield V

En kyllä myöskään kokenut mitään ongelmaa tunnistaa vihuja, ja näin vaikka taikakolmioilla tullut itse pelattua vuosia.
Turhalta muutokselta vaikuttaa.
 
Joo huonompaan suuntaan tuokin muutos. Tuommonen filtteri pelkästään haittaa yleistä ilmettä. Olisivat mielummin korjanneet ne yksittäiset ongelmapaikat.

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: dea
Ei ole enää DLCeitä (live service?)! Tai eivät ainakaan sillä nimellä kulje. Ja vain 30 pääasetta julkaisun aikaan, joista iso osa BF1stä? Haiskahtaa laiskuudelta. Onkohan juurikaan enemmän kuin Battlefield 1 julkaisun aikaan. Luulisi toisen maailmansodan tarjoavan paljon laajemman valikoiman aseita kuin ensimmäisen maailmansodan.

Sisältöhän tulee pilkuhiljaa aikajärjestyksessä, muut maat liittyy myöhemmin peliin mukaan jne, joten myös aseet lisääntyy samaa tahtia.
 
Kunhan sitä sisältöä oikeasti valuu viikoittain niin omasta mielestä ei mitään väliä vaikka varusteiden määrä olisi alussa vähän köyhä. Tärkeintä ainakin itselleni on, että peli on mahdollisimman hyvä pelattavuudelta ja perusmekaniikat on hiottu kuntoon. Sen jälkeen kun ydinasiat on kunnossa on helppo lisätä aseita, karttoja, kosmetiikkaa jne. "ylimääräistä". Tietysti snadisti jännittää kuinka aktiivisesti DICE onnistuu oikeasti pukkaamaan sitä lisäsisältöä tuon live servicensä avulla.
 
  • Tykkää
Reactions: eba
Sisältöhän tulee pilkuhiljaa aikajärjestyksessä, muut maat liittyy myöhemmin peliin mukaan jne, joten myös aseet lisääntyy samaa tahtia.

Tiedän, mutta on tuolla sodan alkupuolellakin aika paljon erilaisia aseita joita voisi käyttää.

Kunhan sitä sisältöä oikeasti valuu viikoittain niin omasta mielestä ei mitään väliä vaikka varusteiden määrä olisi alussa vähän köyhä. Tärkeintä ainakin itselleni on, että peli on mahdollisimman hyvä pelattavuudelta ja perusmekaniikat on hiottu kuntoon. Sen jälkeen kun ydinasiat on kunnossa on helppo lisätä aseita, karttoja, kosmetiikkaa jne. "ylimääräistä".

Ei taida viikoittain tulla jos pelin pitäisi kestää suunnilleen yhtä kauan kuin Battlefield 1. Luulen, että muutama DLC vuoteen korkeintaan, kuten BF1.
 
Ei taida viikoittain tulla jos pelin pitäisi kestää suunnilleen yhtä kauan kuin Battlefield 1. Luulen, että muutama DLC vuoteen korkeintaan, kuten BF1.

Eikö tässä pelissä ideana ollut nimenomaan tuoda pienessä määrin sisältöä tasaisemmin väliajoin kuin aiemmin. Eli ei mitään suuria paketteja 3-6kk välein vaan jatkuvasti vähän lisää niinkuin kaikki muutkin nykyaikaiset pelit tekevät (esim. PUBG ja Fortnite). Toki tuo viikon välein on vähän turhan tiiviisti ellei sitten julkaista vain nopeasti kyhättyä kosmetiikkaa.

Mutta tuosta aselistauksesta sen verran, että ainakin omaan silmään on hyvin saksalaispainoitteinen. Ja hauska tuo "Suomi KP/-31 – Very hard to control, fast firing SMG. It starts off a bit weak, but benefits more than other SMGs from progression.". Kyseinen ase on kuitenkin tunnettu hyvästä hallittavuudestaan. Eihän noita toki täysin tosielämän mukaan tehdä mutta hieman voisi vähentää kyseisen aseen kohdalla potkimista tai edes buffata jotenkin toisin.
 
Viimeksi muokattu:
Noin 3kk välein vaihtuu aina "Tides of War" minkä mukana tulee uusia mappeja yms. Sitten viikottain/kuukausittain tulee pienempiä lisäyksiä esim. Assignmenteja, medaleita yms. Ihan hyvä lista alkuun. Porukka kuitenkin käyttää vaan paria parasta asetta kun vähän aikaa on pelattu.
 
Osaako joku minua fiksumpi sanoa, mistä mahtaa johtua pelin jatkuva stuttering ja fps-droppailu PC:llä? BF1:ssa oli tismalleen sama ongelma, ja hetken jo ehdin herättelemään toivoa, että BFV olisi korjannut ongelman. Noita suosituimpia jipposkonsteja olen kokeillut, eivätkä ne tuoneet helpotusta tilanteeseen.

Onhan mulla vanha prossu, muttei mikään hernepyssy kuitenkaan. FPS pyöri siinä 30-40 välillä, eikä loweilla tai ultralla ollut minkäänlaista vaikutusta tähän.

Setti: i5 3570K ja GTX 1060 6GB. Kaikki pelaa kuten pitääkin, ja virtalähdekin on riittoisa (750W). Voiko todellakin olla, ettei neljä pyttyä riitä rullaamaan peliä kelvollisesti?
 
Bäfät on oikeasti aika ahneita CPU:n suhteen eli voi oikeasti olla jo pullonkaulana tuo i5. Vanhat 4c/4t i5:t eivät taida enää näissä riittää tarpeeksi hyvin. Vanhoilla i7 pyörii vielä kohtuullisen hyvin ilmeisesti hyperthreadingin ansiosta. Tosin voi osittain johtua ihan betastakin.
 
Bäfät on oikeasti aika ahneita CPU:n suhteen, että voi oikeasti olla pullonkaula tuo i5. Vanhoilla i7 pyörii vielä kohtuullisen hyvin ilmeisesti hyperthreadingin ansiosta mutta nuo i5:t ei tunnu tarjoavan sulavaa kokemusta. Toki sitten osittain voi johtua myös ihan betasta mutta syyttäisin osoittavaa sormea prossuun, 4c/4t ei enää riitä.

Tätä itsekin olen pelännyt. Tuntuu kuitenkin käsittämättömältä, että esim. Witcher 3 pyörii ultra/high-asetuksilla sulavasti 60fps, mutta sitten tällaisessa takapihan kokoisessa "sotasimulaatiossa" tulee ongelmia. Tekisi mieleni sanoa, että paskaa optimointia. Toisaalta on kaiketi myönnettävä, että vanha kehäraakki on tulossa elinkaarensa päätepysäkille.

Ps. YouTubesta bongasin muutama videon tällä samalla setillä. Niissä pyöri ultralla tasaisesti 60fps. Toisaalta prossut olivat ilmeisesti kovasti kellotettuja.
 
Onko tuo sun settisi mitenkään ylikellotettu tai katsoitko millään ohjelmalla prossun ja näyttiksen käyttöprosentteja?
 
Onko tuo sun settisi mitenkään ylikellotettu tai katsoitko millään ohjelmalla prossun ja näyttiksen käyttöprosentteja?

Kaikki tehdasasetuksissa, kellottamattomina. En oo sen paremmin tutkinut. Levyasema huusi satasella hoosiannaa pelatessa, mutta sen sain kuriin pienellä hienosäädöllä. Valitettavasti tuo ei vaikuttanut millään tavalla näihin fps-ongelmiin.
 
Itselläni loppui BF1:n stutteri siirtyessäni i5 6500 -> i7 8700, joten uskoisin tosiaan ydinten lisäämiseen tässä.
 
Osaako joku minua fiksumpi sanoa, mistä mahtaa johtua pelin jatkuva stuttering ja fps-droppailu PC:llä? BF1:ssa oli tismalleen sama ongelma, ja hetken jo ehdin herättelemään toivoa, että BFV olisi korjannut ongelman. Noita suosituimpia jipposkonsteja olen kokeillut, eivätkä ne tuoneet helpotusta tilanteeseen.

Onhan mulla vanha prossu, muttei mikään hernepyssy kuitenkaan. FPS pyöri siinä 30-40 välillä, eikä loweilla tai ultralla ollut minkäänlaista vaikutusta tähän.

Setti: i5 3570K ja GTX 1060 6GB. Kaikki pelaa kuten pitääkin, ja virtalähdekin on riittoisa (750W). Voiko todellakin olla, ettei neljä pyttyä riitä rullaamaan peliä kelvollisesti?
Löytyykö 16gb muistia? Itellä vaan 8 ja jotkut pelit nyt vaan haukkaa nykyään hiukan enemmän (esim wildlands). En huomannut katsoa muistin käyttöä pelin aikana mutta itsellä tuli sellasia droppeja mitkä luultavasti johtui muistin vähyydestä.
 
Noin vanha kerroinlukittu I5 alkaa jo olemaan todella paha pullonkaula. Oma I5-6600K @ 4,6GHz jaksaa jotakuinki pyörittää 100fps, mutta fps pomppii tilanteesta riippuen 55-120 alueella. On kyllä vaan erikoista että et edes 60 saa. Onko sulla miten paljon taustalla pyörimässä muuta turhaa? Ite aina sulkenu kaiken ylimääräsen taustalta ja Windowsista on tweakattu ja poistettu käytöstä kaikenlaista turhaa paskaa. Ja tuohon Witcher 3 vs BF V vertailuun, Bäfä on moninpeli jossa max 64 pelaajaa mähisee keskenään. Tämä asia vaatii juurikin sitä prossun laskelmointia.
 
i5 3570K itselläni kyllä jaksaa vielä pyörittää ihan hyvin 980 kanssa, mutta huomasin kun 16 -> 8 gigaan tiputti muistia niin muutamat pelit alkoivat tökkimään välillä.

En FPS:iä enää tällä iällä jaksanut seurata, lähinnä kiinnittänyt huomiota satunnaisiin droppeihin.
 
Itsellä 3570k 4,5Ghz huiteli bäfässä aina 100% 980ti:n kanssa. No vaihdoin sitten 3770k:n tilalle, mutta stutteroinnit hävisivät vasta vaihdettuani nykyisen 8700k:n. Bf4, 1 ja V (frostbite engine ylipäätänsä) tuntuvat pitävän sekä ydinten määrästä, että näiden nopeudesta.
 
mulla ei taida i7 6700k @4.5ghz jaksaa enää sekään. 1080ti päivityksen jälkeen fps alkoi heitellä, ei aina jaksa pitää >100fps ultralla. muistia on 16gb 3200mhz
 
Itse huomasin i7 4790k + 1080 GTX kompolla, että kun laittaa resolution scale:n 150% (tämä siis 1080p:llä) jolloin GPU:n käyttö on jatkuvasti 97-99% ei CPU:n kuorma pääse nousemaan ja nuo kummalliset dropit katoaa. FPS pysyy paljon tasaisemmin siinä 90fps:n pinnassa. Kannatta siis kuormittaa GPU:ta niin paljon ettei CPU:lla ole ongelmia pysyä perässä.
 
Itse huomasin i7 4790k + 1080 GTX kompolla, että kun laittaa resolution scale:n 150% (tämä siis 1080p:llä) jolloin GPU:n käyttö on jatkuvasti 97-99% ei CPU:n kuorma pääse nousemaan ja nuo kummalliset dropit katoaa. FPS pysyy paljon tasaisemmin siinä 90fps:n pinnassa. Kannatta siis kuormittaa GPU:ta niin paljon ettei CPU:lla ole ongelmia pysyä perässä.
Ite tätä kokeilin tuloksetta :s Iha sama oli silloin mihi kohtaa sen scale sliderin laitto nii samaa paskaa. Pitää varmaa joskus tesmiä uuestaa jos bäfästä innostuu vielä.
 
Itsellä i3-4130 ja 1060 6GB eikä mitään stutterointeja havaittavissa.
 
Ite tätä kokeilin tuloksetta :s Iha sama oli silloin mihi kohtaa sen scale sliderin laitto nii samaa paskaa. Pitää varmaa joskus tesmiä uuestaa jos bäfästä innostuu vielä.

Valitettavasti i5:lla voi kyllä olla näin ettei korjaannu tuollakaan. Minullakin oli i5 ja sillä tippu freimit välillä alle 60fps:n. Vaihdoin i7:kaan niin droppi ei ollut niin paha ja tuolla scalella saa ne loppumaan kokonaan.

Olen muutenkin tullut siihen tulokseen ettei frostbite engineä ole edes tehty toimimaan kunnolla yli 100fps:n. Varmaan sellaista kokoonpanoa ole olemassakaan mikä pyörittäisi jatkuvasti yli sadan freimin.
 
Itsellä oli vielä ennen viime joulua 4670k paritettuna Gtx 1070 kanssa. Ihan sama mitä asetuksia kokeili niin CPUn käyttöaste hakkasi 99% ja GPU pyöri tuolla 40-70% paikkeilla. Muistia oli tosiaan 8GB joten sekin varmasti rajoitti jossain määrin FPSsää. Nyt 16GB muistia ja 8600k alla jolloin käyttöasteet kääntyivät hieman toisinpäin. Tuntuu kyllä, ettei tuo 8600k myöskään tunnu riittävän. Käyttöaste heittelee siinäkin välillä 90% pintaan.
 
Betassa Intelin i7 6700 oli myös kovilla. Jatkuvasti 70-100% CPU usage 64 pelaajan servulla, mutta jaksoi kuitenkin puskea tasaisen 72 FPS melko hyvin joitakin nykimisiä lukuunottamatta. Raskaamman oloinen kyllä kuin BF1 ja varmaan jossain vaiheessa prossu päiviteltävä, kun muissakin peleissä alkaa ikä painamaan.
 
Itellä ei ollu kyllä mitään ongelmia ton vanhan i7:n kanssa betassa. Toki jos tähtää koko ajan yli 100 FPS lukemiin, niin sitte ei potku riitä, mutta yli 70 FPS:n pysy kyllä koko ajan.

Itellä ei ole kyllä mitään tarvetta prossua vielä päivitellä. Toi vanha i7 4790k pyörittelee kaikkia pelejä sen 60 FPS ja yli. Ainoastaan Ubin open worldit alkaa pistämään ton suhteen tiukille tota prossua, ja väitän senkin johtuvan enginestä/huonosta optimoinnista.
 
Tätä itsekin olen pelännyt. Tuntuu kuitenkin käsittämättömältä, että esim. Witcher 3 pyörii ultra/high-asetuksilla sulavasti 60fps, mutta sitten tällaisessa takapihan kokoisessa "sotasimulaatiossa" tulee ongelmia. Tekisi mieleni sanoa, että paskaa optimointia. Toisaalta on kaiketi myönnettävä, että vanha kehäraakki on tulossa elinkaarensa päätepysäkille.

Ps. YouTubesta bongasin muutama videon tällä samalla setillä. Niissä pyöri ultralla tasaisesti 60fps. Toisaalta prossut olivat ilmeisesti kovasti kellotettuja.


Moninpelissä prossulla sattuu olemaan vaan huomattavasti paljon enemmän laskettavaa yksinpeliin verrattuna. Bäfässä varsinkin, missä on kuitenkin aika paljon fysiikkaa mukana. Eli siinä mielessä vähän ontuva vertaus.
 
Vaikka itse olinkin Betan jälkeen hieman skeptinen niin nämä videot antoi vähän toivoa bäfän suhteen.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Eipä nämä trailerit ole iskeneet lähellekkään niin lujaa kuin edeltäjän. Jotain tästä uusimmastakin puuttuu, jotta oikein innostuisi peliä odottelemaan. Ei vaan tule sellaista toisen maailmansodan fiilistä. Mielenkiintoisia näkökulmia toki toiseen maailmansotaan kun kerrotaan tarinoita, joita ei normaalisti leffoissa ja peleissä nähdä kun käsitellään kyseistä aikakautta.

Olisivat omasta mielestäni voineet ottaa erilaisen näkökulman näihin "untold storieseihin". Nyt selvästi rakennettu tarinoita sodan vähemmistöjen (naiset ja tummaihoiset) ympärille ja hyvin fiktiivisiä sellaisia. Olisihan tuolla ollut oikeita tapahtumia, jotka jäävät usein historiassa, elokuvissa ja peleissä pimentoon kuten Rjukanin raskaan veden sabotaasi, Suomen talvi/jatkosota ja Ranskan vastarintaliikkeen toiminta. Toki mahtavaa, että on luovuutta luoda omia näkökulmia historiaan, mutta henkilökohtaisesti nämä näkökulmat tuntuvat jäävän elämyksellisesti kaukaisiksi. Olisi tämä varmaan paremmin massoillekkin myynyt jos olisi tarjottu tuttuja ja tunnettuja taisteluita. Ainakin omin silmin voin kuvitella esimerkiksi Normandian ja Stalingradin taistelut toteutettuna Frostbitella myyvän paljon paremmin kuin nykyinen tuotos.

Voin toki olla myynnistä väärässä, mutta se jää nähtäväksi. Mukava, että kampanja jätettiin jonkinlaisena ainakin vielä Battlefieldiin CoDin jättäessä sen täysin tekemättä.
 
Eipä nämä trailerit ole iskeneet lähellekkään niin lujaa kuin edeltäjän. Jotain tästä uusimmastakin puuttuu, jotta oikein innostuisi peliä odottelemaan. Ei vaan tule sellaista toisen maailmansodan fiilistä.

Vähän samaa ongelma välillä itsellä näitä katsoessa. Tuntuu jotenkin, että peliä vaivaa pienoinen identiteettikriisi kun ei tiedetä ketä koitetaan miellyttää. Koitetaan samaan aikaan olla kunnon WW2 peli ja jotain nykyaikaista ja se ei oikein toimi. Itse kaipaisin enemmän WW2 fiilistä.

Olisihan tuolla ollut oikeita tapahtumia, jotka jäävät usein historiassa, elokuvissa ja peleissä pimentoon kuten Rjukanin raskaan veden sabotaasi

Eikös tuo Norjan tarina juurikin perustu osittain johonkin vastarintaliikkeen hommiin raskaan veden tienoilta? En tiedä onko juuri tuo Rjukan mutta piti olla joku tosielämän tapahtuma.

Ainakin omin silmin voin kuvitella esimerkiksi Normandian ja Stalingradin taistelut toteutettuna Frostbitella myyvän paljon paremmin kuin nykyinen tuotos.

Toivottavasti tulisi jotain näistä ikonisista taisteluista myös noiden muiden lisäksi. Jos nyt haluaa tehdä jotain toisin niin voihan näitäkin taisteluita koittaa käydä saksalaisten näkökulmasta. Toki en tiedä millainen vastaanotto etenkin Normandialla olisi saksalaisten näkökulmalla varustettuna. Näitä tarinoitahan tulee käsittääkseni sen Tides of War live servicen mukana lisää myöhemmin, joten julkaisussa tulee vasta alkuvuosien tarinoita.

Suomen talvi/jatkosota

Talvisotaa tuskin saadaa mutta jatkosota olis kyllä kova. :tup:
 
Eikös rotterdam perustunut myös oikeaan tapahtumaan? Eikö nää kaikki perustu.
Ei ainakaan betan osalta minkään naisten/tummaihoisten ympärille teema rakentunut. Ei niitä hahmoja siellä edes erota ennen kuin tiimikaveri revaa ja näkee naaman.
 
Eikös rotterdam perustunut myös oikeaan tapahtumaan? Eikö nää kaikki perustu.
Ei ainakaan betan osalta minkään naisten/tummaihoisten ympärille teema rakentunut. Ei niitä hahmoja siellä edes erota ennen kuin tiimikaveri revaa ja näkee naaman.

Ei perustunut Rotterdam oikeaan tapahtumaan. Britit eivät taistelleet Rotterdamissa ja itseasiassa koko kaupungissa ei laajaa taistelua edes käyty. Taistelu oli mittakaavaltaan pieni ja yhteenotot tapahtuivat muistaakseni kaupungin ulkopuolella. Kaupunki otti osumaa oikeastaan vain ja ainoastaan saksalaisten pommituksessa.

Eikös tuo Norjan tarina juurikin perustu osittain johonkin vastarintaliikkeen hommiin raskaan veden tienoilta? En tiedä onko juuri tuo Rjukan mutta piti olla joku tosielämän tapahtuma.

Jos tuo nuoreen naiseen liittyvä tarina on Rjukanin tapahtumiin liittyvä niin :facepalm: Ei ainakaan todellisuuden kanssa ole mitään tekemistä. Toki inspiraatiota on voinut kyseisistä sabotaasioperaatioista hankkia, mutta tehty sitten omasta näkökulmasta.

Toivottavasti tulisi jotain näistä ikonisista taisteluista myös noiden muiden lisäksi. Jos nyt haluaa tehdä jotain toisin niin voihan näitäkin taisteluita koittaa käydä saksalaisten näkökulmasta. Toki en tiedä millainen vastaanotto etenkin Normandialla olisi saksalaisten näkökulmalla varustettuna. Näitä tarinoitahan tulee käsittääkseni sen Tides of War live servicen mukana lisää myöhemmin, joten julkaisussa tulee vasta alkuvuosien tarinoita.

Nuo saksalaisten War Storiesit ovat varmasti mielenkiintoisia. Tosin tällä hetkellä tuo paljon puhuttu The Last Tiger-missio tulee olemaan pettymys. Battlefrontin kampanjasta tuttu pahis kääntyy hyvikseksi-skenaario on hyvinkin mahdollinen. Tai ainakin jotain sinnepäin. Toki yksi näkökulma voisi olla sodan raadollisuus ja turhuus, tehtävän nimi viittaa sodan loppuvaiheeseen jolloin epätoivo oli vallannut useat sotilaat. Tämä olisikin mielenkiintoisempi tapa kertoa tarina saksalaisesta sotilaasta sodan lopussa, jolloin on alettu kyseenalaistamaan sotaa ja pohtimaan antautumista.
 
Viimeksi muokattu:
10min singleplayeriä
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Tähän ei ilmeisesti olekaan tulossa näitä yksinpelitarinoita enempää kuin nämä nyt paljastetut. Pienoinen pettymys nuo yksinpelissä olevat tarinat ja esim. itä-rintaman puute kokonaisuudessaan.. Tuo saksalaisten tankkitehtävä on oikeastaan ainoa kiinnostavan oloinen. Toki yksinpeli ei muutenkaan kiinnosta niin paljoa niin ihan hyvä vaan, että eivät siihen laita liikaa aikaa ja vaivaa.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Yllätyin suuresti kun JackFrags antoi noinkin kovaa kritiikkiä kampanjalle. Tämä sen takia, että kaveri selvästi on ollut EAn maksama. Vasta lähiaikoina kaverista on paistanut läpi pieni pettymys uusinta Battlefieldia kohtaan ja alkanut myöskin sen näyttämään. Toki eihän Battlefield koskaan ole ollut tunnettu kampanjoistaan (pl. Bad Companyt). BF3sen kampanja oli ihan hauska, mutta ei huippuluokkaa. BF4sen kampanja taas oli mielestäni surkea, mutta sillä oli sentään jonkinlainen juoni. Tämä uusin vaikuttaa täydelliseltä pohjakosketukselta, jopa Battlefieldin standardeilla. Tietty tässä on tulos kun tehdään Battle Royalea ja erillistä moninpeliä plus vielä kampanjaa. Tästäpä ehkä johtuukin Battlefieldin nykyinen identiteettikriisi, tuntuu ettei peli tiedä mitä se on tai mitä sen pitäisi olla.
 
BF1 kohdalla näky myös kelkan kääntöä jossain kohtaa noilla tubettajilla. Toki ei sentään ennen julkaisua, se on kyllä aika yllättävää.
LevelCap, JackFrags, ja Xfactor kaikki oli överiliekeissä ennen BF1 julkaisua kun jutteli deveille, ja kaikkihan oli siinä BF/EA/DICE game changers vai mikä lie. Sitten jonkun aikaa julkaisun jälkeen alkoi olemaan vähän erilainen ääni kellossa, ja alettiin jopa kritisoimaan.
Noh, hyvähän se vaan on jos annetaan se oikea mielipide.
 
Kenttähän on sillai muuttunut, että nyt on muitakin vaihtoehtoja tähän genreen ja sitten lisäksi tuo Battle Royale huuma. Aiemmin ei oikein ollut vaihtoehtoja hyvälle FPS pelille.

Henkilökohtaisesti kyllä toi BF1 ensimmäinen maailmansota oli aika epämiellyttävä, eikä tämä toinen maailmansotakaan niin paljoa aiheena kiinnosta. En ole itsekään enää niin kova bäfy-fani, kuin 3 ja 4 aikaan....
 
Ei ole aiheesta kiinni vaan Dicen ryssimisestä. Kartat aivan hirveää roskaa missä tappojen eteen tarvitsee lähinnä istua yhtä nurkkaa. Vedetty skillcappia alas koko ajan bf3:sta lähtien ja siksi pelit ei kiinnosta enää ketään.
 
Ei ole aiheesta kiinni vaan Dicen ryssimisestä. Kartat aivan hirveää roskaa missä tappojen eteen tarvitsee lähinnä istua yhtä nurkkaa. Vedetty skillcappia alas koko ajan bf3:sta lähtien ja siksi pelit ei kiinnosta enää ketään.
Mielenkiintoista. Oletko käynyt kaikkia karttoja dicen tiloissa testaamassa vai mistä tiedät? Käsittääkseni peliä ei ole julkaistu vielä? Lisäksi tämä bf v taitaa olla aika skill pohjainen bf pitkästä aikaa eikä enää esimerkiksi ammuta RNG pohjaisesti vaan tähtäämällä.
 
Itse tykkäsin kovasti bf1 tunnelmasta ja teemasta, joten sen puolesta WW2 oli itselle hyvä uutinen. Nyt ovat vielä muuttaneet isoja gameplay elementtejä, kuten idioottimaisen suppressionin, rekyyliä ym, jotka tekevät pelistä nimenomaan enemmän taitopohjaisen. Lisäksi esim Conquestin pisteytys on muutettu takaisin alkuperäiseen, joten typeristä behemotseista on päästy taas eroon. Ja operationsia kehitetty lisää, loistavaa. Betan ja palautteen perusteella viilanneet myös tuota attrition systeemiä. Mielenkiintoista nähdä miten se asettuu ja kuinka toimiva se tulee olemaan.

Single player videoita en ole katsonut, koska en halua spoilata itseltäni niistä liikaa. Eiköhän dicellä ole aika hyvä tieto siitä, kuinka moni single playeriä edes pelaa (ja kuinka paljon ajasta). Jos esim 1% peliajasta on käytetty single playerissä, tuskin siihen ihan hirveästi resursseja kannattaa käyttää. Kiva kuitenkin, että sellainen tulee, mutta realistisesti en siltä hirveästi mitään odota.

Moninpeliä toisaalta odotan edelleen innolla.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
296 070
Viestejä
5 061 772
Jäsenet
81 021
Uusin jäsen
rasz

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom