Itse tykkäsin kovasti bf1 tunnelmasta ja teemasta, joten sen puolesta WW2 oli itselle hyvä uutinen. Nyt ovat vielä muuttaneet isoja gameplay elementtejä, kuten idioottimaisen suppressionin, rekyyliä ym, jotka tekevät pelistä nimenomaan enemmän taitopohjaisen. Lisäksi esim Conquestin pisteytys on muutettu takaisin alkuperäiseen, joten typeristä behemotseista on päästy taas eroon. Ja operationsia kehitetty lisää, loistavaa. Betan ja palautteen perusteella viilanneet myös tuota attrition systeemiä. Mielenkiintoista nähdä miten se asettuu ja kuinka toimiva se tulee olemaan.
Single player videoita en ole katsonut, koska en halua spoilata itseltäni niistä liikaa. Eiköhän dicellä ole aika hyvä tieto siitä, kuinka moni single playeriä edes pelaa (ja kuinka paljon ajasta). Jos esim 1% peliajasta on käytetty single playerissä, tuskin siihen ihan hirveästi resursseja kannattaa käyttää. Kiva kuitenkin, että sellainen tulee, mutta realistisesti en siltä hirveästi mitään odota.
Moninpeliä toisaalta odotan edelleen innolla.