Battlefield V

aPm

Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
419
Kaippa se täytyy sijoittaa 3,99€ tuohon Origin Accessiin että pääsee testaamaan ensi perjantaina. Sitten miettii 10 tunnin jälkeen ostaako vaiko eikö.
 

dea

Liittynyt
09.09.2018
Viestejä
256
And starting November 9 Origin Access subscribers will be able to invite their friends to join them on the battlefield for 10 full hours of combat. The Origin Access Friend Referral program** is a great way to let up to 4 of your buddies experience all the benefits of a Basic subscription, including the Battlefield V Play First Trial, and they won’t have to spend a penny.
Play Battlefield V First with Origin Access Premier
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
386
Mistäs tätä deluxe editioni sais halvalla?
Cdkeys on myynnissä pelkkä perus versio, sieltä olen tähän asti ostellut.

Edit pclle siis.
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
2 370
Olikohan missään tietoa, tuleeko tähän HC-moodi? Lähinnä sääntöihin muutoksina 3. persoona härveleistä pois ja Friendly Fire päälle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
Olikohan missään tietoa, tuleeko tähän HC-moodi? Lähinnä sääntöihin muutoksina 3. persoona härveleistä pois ja Friendly Fire päälle.
En ole ainakaan itse kuullut mitään hardcoresta. Vähän luulen, että se on sellainen "tehdään kun keretään ja jos jaksetaan". Hyvässä lykyssä voi olla niinkin, että HC jätetään vuokraservujen kontolle ja DICE/EA keskittyvät siihen normaaliin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
156
Mistäs tätä deluxe editioni sais halvalla?
Cdkeys on myynnissä pelkkä perus versio, sieltä olen tähän asti ostellut.

Edit pclle siis.
Olikos tuossa Deluxessa mitään muuta bonusta kuin enemmän skinejä ja niitä jotain shipmentejä? Tässä vitosessa ei taida olla premiumia tms.? Liipasin itse tuon normiversion tuolta tilaukseen kun hinta oli iha ok siihen nähden mitä tätä tulen pelaamaan.
 
Liittynyt
14.08.2018
Viestejä
81
Olikos tuossa Deluxessa mitään muuta bonusta kuin enemmän skinejä ja niitä jotain shipmentejä? Tässä vitosessa ei taida olla premiumia tms.? Liipasin itse tuon normiversion tuolta tilaukseen kun hinta oli iha ok siihen nähden mitä tätä tulen pelaamaan.

eipä taida olla mitään muuta ku skinejä ja et pääsee pari päivää aikasemmi pelaa..itekki otin ton normiversion
 

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 538
Itse ajattelin ottaa tuon premierin ensin, jotta pääsee heti 9. päivä pelaamaan. Katellaan sitten tuon kuukauden jälkeen, jos löytyy alennuksia normista tai deluxesta.

Tämä käytäntö tulee sekoittamaan aika paljon myyntitilastoja, joten kiva nähdä minkälaisia otsikoita vihaajat julkaisevat määristä...
 
Liittynyt
14.08.2018
Viestejä
81
premierin ku ottaa ni 9 päivä pelaa basic kans mut vaa 10 tuntia ja delux 15 päivä
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
781
premierin ku ottaa ni 9 päivä pelaa basic kans mut vaa 10 tuntia ja delux 15 päivä
Käsittääkseni premierillä saa pelata niin paljon ku lystää, mutta sillä perus muutaman euron ea accessilla saa 10h testin. Sitten jos on tilannut ennakkoon niin joko tuo 15 tai 19 päivä.
Korjatkee jos olen väärin ymmärtännä.

tuossa vielä premierin ja Accessin erot:
Origin
 
Liittynyt
14.08.2018
Viestejä
81
Käsittääkseni premierillä saa pelata niin paljon ku lystää, mutta sillä perus muutaman euron ea accessilla saa 10h testin. Sitten jos on tilannut ennakkoon niin joko tuo 15 tai 19 päivä.
Korjatkee jos olen väärin ymmärtännä.

tuossa vielä premierin ja Accessin erot:
Origin

juurikin näin
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
603
Onko tietoa jos on tilannut deluxe edition ja nyt hommaa premieri accessin ja peruuttaa premierin ennen seuraavaa laskutuskautta, niin säilyykö edistymiset yms?
 

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 538
Säilyy. Samoten sen 10h testin jälkeen jatkuu samasta mihin kerkesi pelata.
 
Liittynyt
13.12.2017
Viestejä
173
Tässä vähän aikatauluista kerrontaa tuolta bäfä forumilta This Week in Battlefield V - November 5th - Early Access Launch Edition.

Welcome to the November 5th Early Access Launch edition of This Week in Battlefield V!

The focus over the next week is the early access launch of Battlefield V on November 9th for Origin Access and EA Access, with additional concentration on what to expect for PC players, how to experience BFV if you’re new to the franchise (or didn’t play Beta), and all-new gameplay videos and a launch trailer.

As always, timing on these items can always shift, but we want to give you a glimpse into what we have planned so you can tune in as each beat goes live.

This Week in Battlefield V

Last Saturday, November 3rd & Last Sunday, November 4th
  • Battlefield V Launch Capture Event – We held an event in Stockholm as we hosted notable Game Changers from the Battlefield community where they got hands on with the launch build, captured gameplay, and are prepping videos for release later this week.

Monday, November 5th
  • Web – The Modes of Battlefield V – Battlefield.com will be updated with the rundown of modes available on launch day.

Tuesday, November 6th
  • Blog – Battlefield V PC Player’s Performance Guide - Prepare your best rig and reap the benefits of Battlefield on PC.
  • Takeover - @EA_DICE Twitter Takeover with Jaqub Ajmal, Producer – Jaqub will be taking to Twitter and showing us an insider look at live services production.

Wednesday, November 7th
  • Takeover - @EA_DICE Twitter Takeover with Jaqub Ajmal, Producer – Jaqub will be taking to Twitter and showing us an insider look at live services production.

Thursday, November 8th
  • Video – Battlefield V Launch Capture Event Game Changers Experiences – Our Game Changers who attended the past weekend’s launch capture event will be releasing their personal experiences with Battlefield V.
  • Video – Battlefield V Dev Talks #7: Grand Operations – In this episode, we talk about Grand Operations and development of the mode.
  • Blog – Battlefield V Launch Notes – Although we summarize the various improvements and updates we’ve rolled into launch since Beta, there will be a link to the full launch notes where you can dive into the thick of what we’ve changed.
  • Blog – How to Play Battlefield V’s Grand Operations – A guide on how to play Grand Operations with pro tips from our DICE Devs.
  • Takeover - @EA_DICE Twitter Takeover with Jaqub Ajmal, Producer – Jaqub will be taking to Twitter and showing us an insider look at live services production.

Friday, November 9th
  • Launch – Battlefield V Early Access Launch – Jump into Battlefield V early with Origin Access Premier (PC), Origin Access Basic (PC), and EA Access (Xbox One). Reference the Ways to Play Early blog for access breakdown details.
  • Trailer – Battlefield V Official Launch Trailer – A brand-new trailer as we celebrate the early access release of Battlefield V.
  • Blog – Battlefield V Overview – Learn about what’s new to the franchise with the release of Battlefield V in this blog.
  • Blog – New to Battlefield V? – If you’re new to Battlefield or Battlefield V, this blog will give you some tips on where to start and how to get acclimated as soon as possible.
  • Blog – Battlefield V Bootcamp – Pro tips and video tutorials to help you along your way as you play Battlefield V.
  • Article - Battlefield V Weekly Debrief – Your one-stop destination for all the blogs, videos, and major news that happened in the week, with a comprehensive Q&A with our DICE developers using feedback collected from the Battlefield Twitter, Reddit, Discord, and Forums. ICYMI, here’s last week’s Battlefield V Weekly Debrief.
  • Takeover - @EA_DICE Twitter Takeover with Jaqub Ajmal, Producer – Jaqub will be taking to Twitter and showing us an insider look at live services production.

I'm hyped for the release of BFV (especially after last weekend's capture event... I couldn't get enough of Conquest on Devastation). I can only imagine you are as well! Let us know your thoughts below.

Edit: The Battlefield V PC Player’s Performance Guide blog has been moved to Tuesday publish.
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 877
Eihän sitä ole mikään pakko maksaa. Pelaa sitten kun varsinainen julkaisu tapahtuu. Itse kyllä maksan tuon alle 4 euroa, jolla pääsee pelaamaan 10 tuntia ennen julkaisua.
 

Zerby

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
324
Rautalangasta vielä kysymys:

Jos ottaa Origin Premierin (15€/kk), mutta ei osta itse peliä, pääsee silti pelaamaan 9.11. ilman rajoituksia? Jos sitten kuukauden päästä lopettaa tuon Premierin, ja ostaa itse pelin, niin progressi jatkuu?
 

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 538
Kyllä.. Toinen vaihtoehto sitten on että jos jatkat Premier/Premium tilausta 15eur/kk niin ei tarvitse ostaa erikseen BF5.
 

dea

Liittynyt
09.09.2018
Viestejä
256
Tuosta Origin access:sta vielä tosiaan että jos jollain on se, voi kyseinen henkilö kutsua 4 kaveria kokeilemaan peliä 10 tunnin ajan ilman että kavereiden tarvii maksaa.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
338
Mistäs tän sais halvimmalla PC:lle? Livekortti.fi:ssä on 50,95€, onko tuo luotettava kauppa?
 

Zerby

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
324
Tuosta Origin access:sta vielä tosiaan että jos jollain on se, voi kyseinen henkilö kutsua 4 kaveria kokeilemaan peliä 10 tunnin ajan ilman että kavereiden tarvii maksaa.
Onko Origin Access sama, kun Origin Premier? Vai mitä vittua. Sori rautalanka, pikkaisen vaan monimutkaisesti tehty nämä kuviot näin satunnaiselle käyttäjälle :D
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
338
Onko Origin Access sama, kun Origin Premier? Vai mitä vittua. Sori rautalanka, pikkaisen vaan monimutkaisesti tehty nämä kuviot näin satunnaiselle käyttäjälle :D
Origin accessista on 2 eri versiota se perus ja premier. Normi 3,99/kk ja premier 14,99/kk.
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 877
Toivon totisesti, että tässä kaverin kanssa liittyminen ei ole yhtä hikistä paskaa kuin BF1:ssä. Nytkin ollaan jo vartti tapeltu että päästään samaan peliin :facepalm:
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Toivon totisesti, että tässä kaverin kanssa liittyminen ei ole yhtä hikistä paskaa kuin BF1:ssä. Nytkin ollaan jo vartti tapeltu että päästään samaan peliin :facepalm:
Betassa jo toimi hyvin. Hosti pistää itsensä peliin, niin koko squadi siirtyy automaattisesti perässä.

Tai no okei..ei toiminut. Sillä muut jäi jonoon kunnes pääsi samalle puolelle. Toisella puolen saattoi olla tilaa kokoajan, mutta kaveri on jonossa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 200
Eli samat ongelmat jatkuu mitä on jo bf4:ssä ollut (tämä squadina peliin joinimisen vaikeus)?
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Eli samat ongelmat jatkuu mitä on jo bf4:ssä ollut (tämä squadina peliin joinimisen vaikeus)?
No on toi nyt ihan eri mallilla kuitenkin kuin Bf1:ssä.
Siinä kun oli 4-5 tapaa joinia peliin ja yleensä viimeinen vaihtoehto toimi, jos sekään.

Tässä sentään ihan oikeasti joka kerta oma squadi lähti liittymään peliin ja aina pääsi kun tilaa oli.
Ongelma tosiaan vain se, että eri puolille se ei päästänyt ja se tarkoitti jumalattoman pitkiä odotuksia.
En näe miksi tuota ei korjattaisi toisenlaiseksi. Vaikka heittäisi autobalanssin kautta eri puolille yksinäisiä pelaajia, jotta squadilaiset pääsee samaan peliin nopeammin.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
338
Cdekeys.com issa oli neljällä kympillä kun itse ostin.
Kiitti. Nyt lähti tilaukseen ja otin tolla "säästöllä" ;) kuukaudeks origin accessin, niin pääsee perjantaina jo testaamaan.

Mites saan ne pre order edut, aseet bf1:seen ja jne? En saanu vielä ainakaan latauskoodia ennakko latausta varten, mikä alkaa kuitenkin tänään pc:n osalta. Niin harvoin tulee tilattua näitä, niin ei oikein muista. Viime peli minkä ostin oli BF1 2 vuotta sitten :lol:.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
156
Kiitti. Nyt lähti tilaukseen ja otin tolla "säästöllä" ;) kuukaudeks origin accessin, niin pääsee perjantaina jo testaamaan.

Mites saan ne pre order edut, aseet bf1:seen ja jne? En saanu vielä ainakaan latauskoodia ennakko latausta varten, mikä alkaa kuitenkin tänään pc:n osalta. Niin harvoin tulee tilattua näitä, niin ei oikein muista. Viime peli minkä ostin oli BF1 2 vuotta sitten :lol:.
Origin Accessin kautta se pitäisi varmaan olla piakkoin saatavilla, tuo cdkeys.comin avain on saatavilla lähempänä sitä standard-version julkaisupäivää. Aikamoista pelleilyä kyllä tämä kolme eri julkaisupäivääsetti :facepalm:
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
338
Origin Accessin kautta se pitäisi varmaan olla piakkoin saatavilla, tuo cdkeys.comin avain on saatavilla lähempänä sitä standard-version julkaisupäivää. Aikamoista pelleilyä kyllä tämä kolme eri julkaisupäivääsetti :facepalm:
Joo, tuon tiesinkin mutta miten saan ne pre order kamat? Saanko jostain jonkun early enlister koodin, kun eihän origin tiedä että olen ennakkotilannut pelin? Muistaakseni BF1:sen kohdalla, kun tilasin sen coolshopista, niin sain jonkun toisenkin koodin pre-order etuja varten.
 

MedHot

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 268
Katsellaan vkonlopun yli ketjun fiilikset ja maanantaina voi sit päättää vaihtaako raha omistajaa vai tuleeko tästä eka bäfä ikinä mitä en omista.

Helppo venailla kun oon koko vkonlopun töissä :)
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
139
Pistin vuoden Origin access premierin pyörimään. Saa nyt nähä oliko hyvä vai huono vaihtoehto ja mikä on vuoden kuluttua tilanne...

Mutta perjantain iltaa odotellessa :comp:
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
2 370
Jotenkin nyt hankala ymmärtää tätä julkaisulogiikkaa. Täällä Xbone ja EA Access ja trialin saan lataukseen huomenna. Mitäs kun 10h tulee täyteen? Peli loppuu, mutta pitääkö minun ostaa peli mitä kautta, jotta pääsee heti jatkamaan? cdkeys hinta kympin halvempi mitä EA Access, mutta koodin taitaa saada vasta parin viikon päästä, vaikka olisi oikeus pelata aikaisemmin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
Tässä kuvamuodossa noita julkaisuaikatauluja sun muita. Toivottavasti tällainen selkeämpi kooste avaa tuota paremmin kuin tekstimuotoinen vastaus.



 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
2 370
Eli perjantaina pääsee Xboxilla pelaamaan pelkkää 10h trialia? Jos 10h on täynnä lauantaina, täytyy joka tapauksessa odottaa 10 päivää (paitsi jos maksaa Deluxesta)?
 
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
298
Eli perjantaina pääsee Xboxilla pelaamaan pelkkää 10h trialia? Jos 10h on täynnä lauantaina, täytyy joka tapauksessa odottaa 10 päivää (paitsi jos maksaa Deluxesta)?
Kyllä jos et tilaa origin premieriä, sillä voi pelata heti niin kauvan kun haluaa, tietysti kannattaa se myös heti lopettaa, kunse on kk voimassa, itse odottelen 20pv en halua tällästä systeemiä tukea.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Onhan tässä systeemissä paljon hyvääkin. Pelaajat aloittavat eri päivinä niin servut kestää paremmin.
4€ pääsee 10h testaamaan jonka aikana selviää helposti onko peli omaan makuun. Tuolla 4€ saa myös pelata muita originissa olevia pelejä.

Tuo kalliimpi origin acces on kyllä rahastusta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
126
Kyllä jos et tilaa origin premieriä, sillä voi pelata heti niin kauvan kun haluaa, tietysti kannattaa se myös heti lopettaa, kunse on kk voimassa, itse odottelen 20pv en halua tällästä systeemiä tukea.
Premier on vain PC:llä eli @iltanen eri tunnuksella ea access on ainoa vaihtoehto saada uusi 10h ennen julkaisua xboxilla
 

shakal

RGB ON
Liittynyt
09.09.2017
Viestejä
1 420
No en tiedä onko tuo premier rahastusta. Itse ainakin otin sen 15€ hinnan mielelläni kuukaudeksi, sen ajan kuitenkin tätä varmaan tulee vaan pelattua ensialkuun kunnes vähän alkuinnostus hiipuu. Voi sitten myöhemmin ostaa avainkaupasta kunnon alella kun hinnat taas vähän putoavat.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
Tuo kalliimpi origin acces on kyllä rahastusta.
No riippuu vähäsen. Jos haluaa vaan vaikka Bäfät niin sitten joo mutta jos taas pelaa oikeasti aktiivisesti EA:n pelejä ja esim. urheilupuolen peleistä haluaa aina uusimmat niin eihän tuo 100€/vuosi ole kuin 2-3 pelin hinta. Itse en näe järkeä tuossa mutta varmasti on ihmisiä, joita ei kiinnosta omistaa niitä pelejä tai pelata samaa peliä vuosikausia.

Itse ajattelin testailla tuon Accessin 10h setin ja sitten päättää ostanko. Loppupeleissä aika varmasti tulee ostettua, jos betasta on vielä saatu kehitettyä suuntaan.

Missään ei muuten tosissaan tainnut olla tuota BFV Deluxea halvemmalla? Jollain kohtuullisella lisähinnalla (5-10€) tuon ostoa voisi harkita mutta Originin Deluxe 80€ vs. useiden muiden paikkojen standardi ~42€ on vähän vaikeampi perustella.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 638
Viestejä
4 186 804
Jäsenet
70 774
Uusin jäsen
Berch

Hinta.fi

Ylös Bottom