Frostbite engine nyt vaan sattuu olemaan yksi parhaista pelimoottoreista isomman pelaajamäärän fps peleihin. Miksi eivät siis käyttäisi sitä?
Henkilökohtaisesti en commanderia enää haluaisi. Nelosessa sitä kokeiltiin ja peli olisi ollut parempi ilman. Peruspelaajan taidot eivät riitä tiimipelaamiseen, niin miksi jonkun pitäisi olla ohjaamassa samassa läjässä liikkuvaa tiimiä
Peli kaipaisi kunnon opastusta pelaajille ja pakollisia tutoriaaleja.
On totta ettei BF1 ajoneuvot ole yhtä kovia tappokoneita kuin BF3/4, mutta kyllä yksi hyvä tankki pystyi silti pelin kääntämään. Eli rooli kaikkea muuta kuin mitätön.
Itse en kokenut ikinä BF onessa mitään hirveetä uhkaa tankeista. Ei niitä hirveesti missään näkyny/kuulunu. No en sitä tainnu pelatakkaan kun 20h, joten ehkä en vaan sattunut hyvän tankkikuskin tielle. Ite en juuri tankeilla onea pelaillu, juurikaan tuon typerän vain spawn ruudusta tapahtuvan ajoneuvoihin menon takia.
Ei varmaa olla pelattu samaa peliä? Jokaisella BF1 classilla on optimi taisteluetäisyys. Et todellakaan ammu assaultin aseilla medium matkaa pidemmälle ilman lyhyitä bursteja. Medic on ainut luokka jolla voi taistella jokaisella matkalla, mutta se on myös haastavin käyttää, koska se ei dominoi mitään matkaa. Lisäksi aseiden joukossa on kunnon skill kanuunoita, joita perus pelaaja ei hallitse yhtään, mutta parhaimmat voivat dominoida niillä.
BF 3&4 assault/medic vie melkein jokaisella matkalla ja aseet on helppoja käyttää. Kävin hetki sitten nelosta pelaamassa ja parin matsin jälkeen aseet tuntuivat laser pyssyiltä![]()
Oli juu vähän jyrkästi sanottu tuo "ei mitään taitoa", mutta ainakin supportin aseiisa oli se systemi, että nappi pohjassa rekyyli pieneni. Eikö sitä sitten ollu noissa assult aseissa? Ja kyllä ne sniput oli onessa mun mielestä liian helpoksi tehty, minkä takia niitä oli ihan jumalattomasti jopa 3:n ja 4:n verrattuna.

E: Tykkäsin myös kolmosesta ja nelosesta enemmän. Se ei silti tee ykkösestä täyttä ripulia,vaikka onkin pelisarjan huonoin (tai ehkä tylsin osa).
Niin tuohan on vaan minun henk koht. kokemus Onesta. Itse kuitenkin 3:sta ja 4:sta pelasin kumpaakin satoja tunteja vs BF one joku 20h. Eli minulle se oli aika ripulia. Toki paljon on jengiä jotka Onesta tykkää, joten onhan siinä jotain pakostikkin hyvinkin tehty.
Ettei ole ihan offtopic niin, BFV aseet tuntuvat ehkä parhaimmilta koko pelisarjan aikana. Toivottavasti eivät rupea vähentämään rekyyliä yms turhaa.
Toivotaan, että eivät vähennä.
Viimeksi muokattu: