Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eniten ärsyttää se, että jätetään entistä enemmän tärkeitä ominaisuuksia pois ja pienennetään karttoja. Lisäksi tekijöiden asenne pelaajia kohtaan on aika ylimielinen.
Mitä tärkeitä ykkösestä tiputettiin pois tähän vitoseen?
Mitä tärkeitä ykkösestä tiputettiin pois tähän vitoseen?
Sinä nyt tunnut "rakastavan" sitä umpipaskaa Bf onea. Ei kai siitä pökäleestä enään huonompaa saa. Porukka yleensä kuitenkin odottaa vihdoin Battlefield nimen arvoista seuraajaa 3:lle ja 4:lle. Sitä nyt ei vaan tunnu DICE saavan aikaiseksi.
No vuokraservuista en tiedä kun ei tälläinen massaan hukkuva casuaali pelaaja ole sellaisesta kiinnostunut, muutenkin tarkoituksella etsinyt puhtaasti dicen virallisia servuja. Toki harmi jos se on huono juttu, mutta kokonaiskuvassa massalle tuo ei ole ”tärkeä” ominaisuus.No vaikka se onneton vuokraserveri systeemi. Platoonit ei taida olla mukana?
Mikä niistä 3:sta ja 4:sta tekee niin järkyttävän hyviä? Pelannut itse molempia, enkä muista, että olisivat jotenkin jumalaisia olleet.
En ole betaa pelannut, mutta tokikin katsellut arvostelut ja kun toiset pelaa ja tuli kyllä samat fiilikset. BF3 sitä Metroa oli välillä kiva hakata siis ihan vaan death matchina, mutta sitten mentiinkin jo aavikolla missä etäisyydet oli saatanallisia tukka hulmuten tankin kyydissä ja juosten olisi lipuille ollut minuuttien matka. Se oli ihan siitä kiinni mitä milloinkin halusi. Se koko pelisarjan juttu on aina ollut siinä että se tuntuu ja näyttää taistelukentälle. Nyt tämä on kuin CoD jonnejen death match peli missä puuttuu kaikki se laajuus ja bäfämäisyys. Joo, tuo gun play on Dicellä ollut aina hallussa, mutta ei näin, ei todellakaan näin.Tuo "eeppisyys" tai sen puuttuminen sekä yleinen sekavuus tympi itseäni eniten tässä Battlefieldissä. Tuossa Worth a Buy:n videossa kerrotaankin hyvin se mikä pelissä vaivaa. Kun kartat ja välimatkat on noin pieniä niin pelaaminen on vähän tuollaista "juokse kuolemaan" - meininkiä mistä itse en tykkää. Tuossa Norjan - mapissa tuo sekavuus on vielä enemmän läsnä kun kartan toisesta päästä voi ampua toiseen päähän, korkealta voi ampua minne haluat kartalta ja liput on nipussa niin ei ole mitään rotia mistä voi vihollinen tulla/ampua. Mistään et voi kiertää mihinkään koska olet kuitenkin kaikkien näkyvillä.
Sotasormea kuitenkin syyhyttää sen verran, että pitäisi jotain multia päästä taas pelailemaan. Pitää katsoa miltä tuo Blopsi vaikuttaa. Siinä ainakin suoraan tiedän mihinkä paskaan olen ryhtymässä. Pitää katella julkkarin jälkeen mitä bäfässä on tarjolla ja minkälaisen vastaanoton se saa.
En todellakaan rakasta ykköstä, siinä oli paljonkin korjattavaa ja vitonen korjasi lähes kaiken siitä ja muutti pelin juuri siihen suuntaan mihin pitikin.
Mutta mikä siinä ykkösessä niin massiivisesti huonoa sit oli? Kun esim nelonen oli aivan järkyttävää ja ehkä huonoimpia ostoksia hetkeen. Varsinkin kun peliseuraa oli tarjolla lähinnä yhteen mappiin missä toinen joukkue kämppi yhdessä kohdassa ja toinen toisessa ja koko erä sitä.
No vuokraservuista en tiedä kun ei tälläinen massaan hukkuva casuaali pelaaja ole sellaisesta kiinnostunut, muutenkin tarkoituksella etsinyt puhtaasti dicen virallisia servuja. Toki harmi jos se on huono juttu, mutta kokonaiskuvassa massalle tuo ei ole ”tärkeä” ominaisuus.
Platoon on aika jees ominaisuus, mutta ei mun maailma ainakaan kaadu jos sitä ei ole mukana. Onko se vahvistettu ettei ole ollenkaan, tai julkaisussa?
Juuri siitä munaravista en tykkää ja sen vitonen korjaa.
Nelosen se metro tms oli aivan kaaosta ja adhd menoa ja kaikki jumitti koko erän siinä samois mestois.
Juu kyllähän se kannattaa vetää nelosen ahtain ADHD mappi vertailuun... Metro oli melkein oma pelinsä Bäfä 3:n ja 4:n sisällä ja en todellakaan sitä jaksanu ite pelata.
https://bf4stats.com/servers/pc Haluatko puhua lisää paskaa?No kuten todettu, ainoat servut missä pelaajia oli. Mitään muuta mappia ei pelattu mitä välillä kävin katsomassa.
No kuten todettu, ainoat servut missä pelaajia oli. Mitään muuta mappia ei pelattu mitä välillä kävin katsomassa.
Mikä niistä 3:sta ja 4:sta tekee niin järkyttävän hyviä? Pelannut itse molempia, enkä muista, että olisivat jotenkin jumalaisia olleet.
3 ja 4 jatkavat samaa ADHD-menoa jonka BC2 aloitti (PC:lla, paskat nakkaan konsoleista).
V on pitkästä aikaa lähempänä PC-peliä, tehtynä PC:n ehdoilla. Paljon nykyaikaistettu, mutta silti tuntuu olevan lähempänä niitä oikeasti timanttisia Battlefieldeja (2142 asti, sen jälkeen tullut kork. ok Battlefieldejä, random-räiskintänä erinomaisia toki).
Naurattaa nämä uuvatit jotka väittävät että peli menee johonkin CoD-suuntaan/kasuaaliksi kun sankarit itse pelanneet vain niitä todella paljon CoDista ammentavia Battlefieldeja. Missä peleissä oli regen, loppumattomat panokset tankeilla ja muuta paskaa? Kaikki tehtiin mahdollisimman helpon konsolipelattavuuden ehdoilla, samalla rampauttaen sen mikä teki bäfästä bäfän.
Minä muistan miltä 2 ja 2142 tuntuvat, olen molempia vuoden sisään pelannut (en nyt muista mikä se ohjelma oli jolla sai servuja noihin).
Ja sekin vielä, että devit itse sanoivat että pyssyttelyssä on tavoiteltu BF3:n fiilistä...
BF4 PC Server list Haluatko puhua lisää paskaa?
Tuntuu että oon ainoa kenellä on oikeasti ihan hiton hyvät fiilikset vitosesta. Kivasti on pelin tempoa rauhotettu, ja muutenkin muutokset ovat monin tavoin omaan makuun sopivia. Pitää vaan säätää pelitapaa pelin mukaan, ja taas mennään.
Naurattaa nämä uuvatit jotka väittävät että peli menee johonkin CoD-suuntaan/kasuaaliksi kun sankarit itse pelanneet vain niitä todella paljon CoDista ammentavia Battlefieldeja.
Tuota... miksi te jotka ette selvästi pidä tästä pelistä, jatkatte pelin haukkumista tässä ketjussa? Eikö tätä saisi muutkaan ostaa, jos te pahoititte mielenne jostain naisista ja n****reistä?
Tottakai mielipiteensä voi käydä täällä kertomassa, mutta on aika turhaa sen jälkeen jäädä tänne vänkäämään, että ei tästä muutkaan saa tykätä kun tämä on minun mielestä paska peli.
No se ei ole meidän muiden vika että pelaat jollain jonnejen alustalla. Minä tuossa laitoin linkin missä oli servereitä BF4:ssä tälläkin hetkellä, porukkaa vaikka ja kuinka ja mappeja ihan laidasta laitaan. Sillon sun väitteesi että BF4 olisi muka vain Metroa ja muuta ei pelata, on paskapuhetta. Sä voit aina vaihtaa alustaa. Se että tuomitset pelin paskaksi sen takia että jollain pleikkarilla Jonnet pelaa vaan metroa ei tee siitä pelistä paskaa, vaan kertoo enemmän siitä että sinä et edes tiedä mitään koko pelistä, saati pelisarjasta.Miks mun tarvii puhua paskaa? Pleikkarilla koitin joulu, tammi, helmikuussa useamman kerran ja 0/64 oli kaikilla servuilla käytännössä.
Yleensä oli kaksi servua max missä oli jengiä. Niissä pelattiin pelkkää metro.
Kahdesti pääsin johonkin toiseen mappiin. Jossain vuoren sisällä ja toinen oli jossain armeijan alueella tms ja aivan kuraa nekin kentät.
Lisäksi kun silmät alkoi särkemään siitä grafiikasta ja kontrollit aivan kuraa niin poistin pelin.
No se ei ole meidän muiden vika että pelaat jollain jonnejen alustalla. Minä tuossa laitoin linkin missä oli servereitä BF4:ssä tälläkin hetkellä, porukkaa vaikka ja kuinka ja mappeja ihan laidasta laitaan. Sillon sun väitteesi että BF4 olisi muka vain Metroa ja muuta ei pelata, on paskapuhetta. Sä voit aina vaihtaa alustaa. Se että tuomitset pelin paskaksi sen takia että jollain pleikkarilla Jonnet pelaa vaan metroa ei tee siitä pelistä paskaa, vaan kertoo enemmän siitä että sinä et edes tiedä mitään koko pelistä.
No se ei ole meidän muiden vika että pelaat jollain jonnejen alustalla. Minä tuossa laitoin linkin missä oli servereitä BF4:ssä tälläkin hetkellä, porukkaa vaikka ja kuinka ja mappeja ihan laidasta laitaan. Sillon sun väitteesi että BF4 olisi muka vain Metroa ja muuta ei pelata, on paskapuhetta. Sä voit aina vaihtaa alustaa. Se että tuomitset pelin paskaksi sen takia että jollain pleikkarilla Jonnet pelaa vaan metroa ei tee siitä pelistä paskaa, vaan kertoo enemmän siitä että sinä et edes tiedä mitään koko pelistä, saati pelisarjasta.
Tuota... miksi te jotka ette selvästi pidä tästä pelistä, jatkatte pelin haukkumista tässä ketjussa? Eikö tätä saisi muutkaan ostaa, jos te pahoititte mielenne jostain naisista ja n****reistä?
Tottakai mielipiteensä voi käydä täällä kertomassa, mutta on aika turhaa sen jälkeen jäädä tänne vänkäämään, että ei tästä muutkaan saa tykätä kun tämä on minun mielestä paska peli.
Jos tuomitsee pelin vain sillä perusteella että pleikkarilla Jonnet pelaa bäfää kuin CoD:ia, niin kyllä niitä silloin voi kutsua jonneiksi. ADHD meno liittyy asiaan hyvin vahvasti. Kyse ei ole mistään mikä on parempi pelialusta, vaan siitä että en minäkään mene tuomitsemaan jotain peliä kokonaisuutena sen mukaan miten se vaikka pyörii jollain XBOX:illa, tai miten sillä löytyy peliseuraa.Nyt on kyllä niin laadukasta tekstiä ja argumentointia että jopa PC-pelaajana voi todeta:
Onhan se väite ihan tosi koskien sitä kyseistä alustaa mutta sen alustan olisi voinut toki alusta asti mainita. Tuo konsolipelaajien jonnettelu taas on ihan naurettavan lapsellista. Muutenkin tuon koko PC vs konsoli väännön voi suoraan heittää johonkin toiseen ketjuun.
Jos tuomitsee pelin vain sillä perusteella että pleikkarilla Jonnet pelaa bäfää kuin CoD:ia, niin kyllä niitä silloin voi kutsua jonneiksi. ADHD meno liittyy asiaan hyvin vahvasti. Kyse ei ole mistään mikä on parempi pelialusta, vaan siitä että en minäkään mene tuomitsemaan jotain peliä kokonaisuutena sen mukaan miten se vaikka pyörii jollain XBOX:illa, tai miten sillä löytyy peliseuraa.
Et sinä arvostellut sen alustan mukaan millä pelasit, vaan sen mukaan miten muut sillä alustalla pelasi.No tottakai peliä arvostellaan sen alustan mukaan millä itse pelaa. Miksi mua kiinnostais jonkun pelin peliseura toisella alustalla?
Ja kun bf4 oli ne pari muutakin mappia aivan kuraa ja Bf1 vie sitä ihan mitenpäin vain ja siinäkin on isoja ongelmia. Nyt Vitonen korjasi ne ongelmat ja rauhoitti peliä sopivasti.
Et sinä arvostellut sen alustan mukaan millä pelasit, vaan sen mukaan miten muut sillä alustalla pelasi.
Miten se on paskapuhetta jos servuja ja pelaajia ei ole silloin ollut kun minä sitä olen koittanut?
Ja keskustelu voidaan päättää jo tähän kun aloit vetämään jotain pc ylivertaisuus sontaa keskusteluun..
Olen yli 15v sitten pc puolelta pois päässyt, eikä ole tarvetta sinne palata. Ja kun ei järkevää sanottavaa ole, niin johan keskusteluun vedetään jotain jonne pelaamista sun muuta..
Kontrollit, pelimekaniikka, ne muutkin mapit ja kaikki muu oli niin huonoa ettei minua kiinnostanut. BF1 oli huomattavasti parempi ja vitonen vielä parempi, jotenki mun ole tarvetta pelata nelosta.
On siinä peliseuraa tai ei, se on pelinä huonompi alustasta riippumatta..
Niitä BF3 ja 4 voi tietääkseni edelleen pelata jos tykkää enemmän niistä.
Tuota... Tässähän onkin ihan hirveästi puhuttu viime viesteissä naisista ja nekkereistä...
On taas mielensäpahoittaja liikkeellä, kun ei saisi perusteltua kritiikkikään esittää...
Tänne tuntuu nyt pesiytyneen melkonen lauma sellasia jotka lähinnä pelaanneet BF1:stä kehumaan kuinka BF5 on parempi.
Toi nyt on aikamoinen väite... Eli jos pelin konsoliversio on huono, niin se ei voi olla hyvä PC:lläkään...
Kontrollit ja FPS oli tosiaan myös kritiikin kohteena noissa 3:n ja 4:n konsoliversioissa,
mutta ethän sinä mitenkään voi tuomita PC-versiota, kun et ole sitä edes kokeillut...
Varmasti BF1 on tekniseltä kantilta huomattavasti parempi kun 4 konsoleilla, kun BF1 on alusta asti suunniteltu konsoleille...
Öö en?
Esim se metro mappi on itsessään sellainen että siinä pelataan väkisinkin päin persettä. Täysin samalta vaikutti ne muutama muukin mappi. Kävin myös muutamaan tutustumassa yksin ja aivan yhtä huonoilta vaikutti.
Liikkuminen, tähtäys jne oli huonompaa, aseet ja ampuminen huonompaa jne.
Mä en löydä yhtä ainutta osa-aluetta joka ois siinä ollu paremmin kuin ykkösessä.
Ykkösen huonot puolet taas korjattiin jo vitosen betaan, joten miksi pelaisin nelosta kun se on kaikinpuolin vanhahtava ja huonompi.
Miten alustan vaihtu muuttaa mappeja tai pelimekaniikkaa yllättäen toiseksi? Kun ne on huonoja, niin ne on huonoja alustasta riippumatta..
Mapit oli nimenomaan paljon parempia ku onessa.
En mielestäni oli varsinaisesti rekyylistä tms puhunut mitään, vaan että nelosessa ampuminen itsessään oli paskaa. Aseet huonoja jne.
Hienoa miten sinä päätät mikä on toisen mielestä parempi ja mikä ei..
No nyt tuli kunnon "analyysia".
Ei tähän voi enää sanoa mitään...
No ihan samalla tasolla kuin ”ykkönen ja vitonen on paskaa”
Mulla on 7kk kun viimeksi edes olen koskenut koko peliin, niin kauhean syväluotaavaa analyysiä en voi antaa. Sen muistan että joka kerta kun pelaamaan pääsi kaikki about oli aivan jäätävää kuraa mun makuun. Älytöntä juoksemista, minkä jälkeen oltiin paikallaan.
Avoimemmat mapit taas noin vanhalla pelimoottorilla näytti aivan jäätävältä ja ne oli yksinkertaisesti huonoja mappeja. Ja ei, en enää muista miksi kun en ole ajatuksia uhrannut sille pelille.
Ei uponnut ni ei uponnut.
Bf1 oli kivaa kavereiden kanssa kunnolla pelaten ilman munaravia, randomeiden kanssa ei kivaa.
Vitosen mapit oli hyviä, hela/ammus systeemi, revive systeemi jne.
Miksi ei saa mainita asiaa että omaan silmiin hämmentävän negatiivista palaute pelistä, vaikka itselle tuntuu nimenomaan maistuvan? En koe sitä juurikaan mielenipahoittamiseksi, kummasteluksi vain. Siitä kyllä vähän meinasin pahoittaa mieleni, että pahoitit mielesi siitä että kuvittelit minun pahoittaneen mieleni