Battlefield V

Yksi asia mikä itseä oudoksutti oli se että parissa matsissa ihmiset valittelivat että peli pyörii paskasti jne ja itse kun kokeilin ekaa kertaa ja menin auto asetuksilla jotka se oli säätäny max fidelitylle niin kyllä se ihan hyvin pyöri 1080 resolla. Pitää testata lumi kenttää samoilla asetuksilla ja fps lukemalla jos sen jostakin saa kaivettua.

Tulipa tuota suomi kp:ta kokeiltua sinne lvl 5 asti ja on se aika vaikuttava peli, helposti saa lippaallisella useamman tapon, mutta pitää oikeasti vaan uskaltautua rynnimään lähelle. Tuskin on parempaa vehjettä sisätilojen taisteluihin, ainoat kerrat kun kuolin, johtui siitä kun tuli liikaa vihuja vastaan ja lipas pääsi loppumaan. :D

Tulipa tuota suomi kp:ta kokeiltua sinne lvl 5 asti ja on se aika vaikuttava peli, helposti saa lippaallisella useamman tapon, mutta pitää oikeasti vaan uskaltautua rynnimään lähelle. Tuskin on parempaa vehjettä sisätilojen taisteluihin, ainoat kerrat kun kuolin, johtui siitä kun tuli liikaa vihuja vastaan ja lipas pääsi loppumaan. :D

Sitten vaan upgradeista se 50 kudin lipas niin ei pääse panoksetkaan loppumaan rakennuksia vyöryttäessä. ;)

Varsin mukavasti rullasi 3770K @4,5GHz, 16Gt, Fury X ja 1440p resolla. Grafiikoissa tyydyin aluksi mediumiin, pitää kokeilla korkeampia asetuksia kans kohtapuoliin. DX12 selvästi vasta työn alla ja tökki kokoajan mutta DX11 pyöri kuin rasvattu. Pelin mekaniikat ihan hakusessa tietenkin näin vähällä testailulla mutta yllättyin positiivisesti noin yleensä ottaen.

Eikös nuo jossain haastattelussa muuten sanonut että TAA on pakotettu sen tracing ominaisuuden takia, kun sitä renderöidään pienemmällä tarkkuudella kuin muuta ruutua?

Saksalaiset hyökkäsi Rotterdamiin sodan alussa -40 ja STG:tä alettiin valmistamaan vasta -43. Kuka näitä laskee. :D

Tuo kartta on ajalta ennen sotaa. Näin devit itse sanoivat.

Muilla ongelmia äänien kanssa? Muiden aseista ei lähde mitään ääntä, pelkkä suuliekki vaan näkyy. Panoksien ropina seiniin yms kuuluu kyllä. Äänikorttina SB Z.

Tunnettu bugi, korjaavat sen kyllä. Äänien kanssa ongelmia.

Itse päässyt pelaamaan maksimissaan kolmisen minuuttia ennen kuin kaatuu ilman mitään virheilmoituksia työpöydälle. Ilmeisesti aika monella samaa ongelmaa, mitä noilta virallisilta foorumeilta lukenut. Ei auttanut compatibility + DPI säädöt pikakuvakkeesta, kuten jollain toisella, eikä Low-asetusten käyttäminen.

Nätisti kyllä rullaa sen minuutin tai kaks, paremmin jopa kuin BF1.¨

EDIT: Näyttiksen kelloja laskemalla alkoikin toimimaan ilmeisesti, mutta kaatui sitten n. 10min jälkeen johonkin DX-erroriin.

Viimeksi muokattu:
Ihan hyvin toimii, alku DX errorien debuggausten jälkeen. Tuon lisäksi muutaman kerran käynyt niin että näyttää respawniksi 9 sekuntia ja ei laske siitä, eikä pääse takaisin peliin. Ainoastaan servulta quittaaminen poistaa bugin.

1440p/144hz mennään ja hyvin pyörii. Edellisen battlefieldin jätin ostamatta, tämän saatan jopa hankkia.

Jep, jäätyy ihan täysin kaatuessaan. Välillä kaatuu koko Origin samalla, tapahtuu myös muilla.

Porukka oppinut nyt jo vähän pelaamaan. Ostoon kyllä menee, jopa pre orderiin...

Jollain muulla Origin chat täysin sekaisin, eli offline koska joku problem connecting?
Toimi kerran, nyt en saa millään restarteilla näkymään enää kavereita. Eli ei voi pelata kavereiden kanssa.......

EDIT: Näemmä kaverilla kenen kanssa piti pelata on nyt sama homma.
Ei taida oikein chat serverit kestää, kun eilen aukesi beta kaikille ja tänään perjantai.

Jollain muulla Origin chat täysin sekaisin, eli offline koska joku problem connecting?
Toimi kerran, nyt en saa millään restarteilla näkymään enää kavereita. Eli ei voi pelata kavereiden kanssa.......

EDIT: Näemmä kaverilla kenen kanssa piti pelata on nyt sama homma.
Ei taida oikein chat serverit kestää, kun eilen aukesi beta kaikille ja tänään perjantai.
¨
Kaverin kanssa kokeiltiin pelata ja chatti/squad/joku hajosi pariin kertaan mutta lähti toimimaan kun molemmat boottaili koneet ja odotteli rauhassa kutsuja jne., kiirettä ei saanut pitää :)

¨
Kaverin kanssa kokeiltiin pelata ja chatti/squad/joku hajosi pariin kertaan mutta lähti toimimaan kun molemmat boottaili koneet ja odotteli rauhassa kutsuja jne., kiirettä ei saanut pitää :)
Juu, muutaman kerran boottasin Origin, eli toki myös pelin.
Sitten boottasin koneen, mutta sama homma jatkui.
Nyt sitten 20min ajan kokeillut Origina boottailla ja ei vaikutusta.

Ehkä joku toinen päivä, ei jaksa loputtomiin yrittää tuota herätellä. :D

Saksalaiset hyökkäsi Rotterdamiin sodan alussa -40 ja STG:tä alettiin valmistamaan vasta -43. Kuka näitä laskee. :D
Mutta koska vastassa ei ole pelkkiä kotimaansa puolustajia eli Alankomaalaisia (1940), vaan liittouttuneiden joukkoja (esim. brittejä) niin vuosi voisi olla 1944 kun Wehrmacht oli menossa takaisin kohti Fatherlandia, silloin on STG jo löytynyt käsiin. Eikä näitäkään lasketa. :D

Juu, muutaman kerran boottasin Origin, eli toki myös pelin.
Sitten boottasin koneen, mutta sama homma jatkui.
Nyt sitten 20min ajan kokeillut Origina boottailla ja ei vaikutusta.

Ehkä joku toinen päivä, ei jaksa loputtomiin yrittää tuota herätellä. :D

Koko illan jatkunut omalla osalla ja yhdellä kavereista tuota friends-listan toimimattomuutta. Toinen kaveri sitten taas pelannut samassa kaupungissa samalla palveluntarjoajalla koko illan. Nyt sitten ei ole muutamaan tuntiin enää päässyt mihinkään, vaan tulee connection timed out kun yrittää servulle.

Toimii kyllä muutenkin tämä origin ja sen partysysteemi lähes yhtä hyvin kuin ykkösessä, eli yleensä ei lainkaan.

Mutta koska vastassa ei ole pelkkiä kotimaansa puolustajia eli Alankomaalaisia (1940), vaan liittouttuneiden joukkoja (esim. brittejä) niin vuosi voisi olla 1944 kun Wehrmacht oli menossa takaisin kohti Fatherlandia, silloin on STG jo löytynyt käsiin. Eikä näitäkään lasketa. :D
Nopeesti ku kokeilin, niin minut ammuttiin Suomi konepistoolilla sakemannien toimesta... Joo-o, mut ärsyttää tuo epätarkkuus noissa. Kyllä Forgotten Hope 2 pidemmän korren mun listalla vie.

Ja sitten kun lopulta alkoi toimimaan, niin tunnin sisään kaksi kertaa kaatuminen työpöydälle ilman mitään ilmoituksia.

Ei kyllä näköjään tosiaan riitä 4690K+980ti kombo mitenkään. Graffat melkein kaikki lowta ja mediumia ja cpu+gpu luukuttaa 98+% käytössä jatkuvaa huutoa. Sentään fps pysyttelee siinä sadan tienoilla eikä droppeja kauhean usein tule.

Nettikoodi on ihan helvetin hirveää tuubaa suurimman osan ajasta. Ruudun tapahtumat ei kerro välillä yhtään mitään todellisuudesta ja 1-hit killejä tulee ties kuinka monta sekuntia jäljessä jatkuvasti. Hitreg ja hitboxit kokonaan on hukassa ihan liian usein.
Moneen kertaan peli ei edes itse ole tiennyt mihin kuolin, kun deathcam puuttui kokonaan. Kerran tapoin itseni ammo pouchillakin, ei vissiin kannata heittää läheltä tuhoutumattomaan esteeseen, voi tulla aika hyvä ilmalento. Myös reviveä tehdessä tulee välillä kuolemaan johtavat voltit ja ilmalennot.

No, jospa illalla taas yritetään paremmalla onnella. Beta on beta.

Nyt sain vihdoin yhden matsin pelattua ilman kitinää ajureiden kaatumisesta, ja heti matsin loputtua ajurit (ainakin pelin mielestä) kaatuivat ja tällä kerralla niinkin pahasti, että en saanut konetta edes buutattua ilman fyysisen reset-napin käyttöä. Ei tätä taida enempää uskaltaa testata, mikä on sääli, koska ei tämä hassummalta vaikuta.

Vaikea kyllä käsittää tätä pelin UI:ta BF1:stä lähtien. Luulisi että tuollaisella isolla pelitalolla olisi hallussa prosessit miten sujuvasti toimivat käyttöliittymät ja palvelinselaimet tehdään ja resursseja hioa ne kuntoon, mutta kyllähän tuo kokemus tuntuu enemmän joltain kesäsvenssonin taideprojektilta.

Vaikea kyllä käsittää tätä pelin UI:ta BF1:stä lähtien.
Se muuten rasitti eilen aivan typerän paljon kun vähän sain pelattua.
Kerran ajattelin että käyn katsomassa miten voi kustomoida aseita jne, mutta katsoin valikoita ja totesin ei perkele en jaksa. :D Myöhemmin kävin, mutta ei tuo tosiaan mitään herkkua ole....

Tämähän ei toki päde konsoleilla juurikaan, kun ei ne oikein muuten voi olla.
Hiirellä tökkiessä noi on vaan niin hitaita käyttää ja kaikki on perkkeleen isoa jne.

Itse pelistä pakkko myöntää että olin kyllä semisti positiivisesti yllättynyt. En olisi uskonut, mutta kyllä tuossa tuntumassa on jotain paljon parempaa kuin BF1.
Pitää siis vielä testailla.

Pari matsia tullu ny betaa testattua ja ihan mukavalta vaikuttaa, ja tosiaan tuo alkuvalikoiden musiikki on erinomaista :). Tuntuma lähentelee jo lemppariani eli BF3:a, vielä on vähä hakusessa rakentelukuviot, graffat sain säädettyä siten QWHD:lle että FPS pysyy omalla setupilla 60-100 välissä.....lähes kaikki mediumilla, muutama täppä HIGH:lla. Aika surkeeta sakkia yleensä on sattunu squadiin, tokassa pelissä kylläkin aika hyvin ryhmänä mentiin ja voittohan siitä sitten tuli. Ens yön vähä taas lisää testingii....

Se muuten rasitti eilen aivan typerän paljon kun vähän sain pelattua.
Kerran ajattelin että käyn katsomassa miten voi kustomoida aseita jne, mutta katsoin valikoita ja totesin ei perkele en jaksa. :D Myöhemmin kävin, mutta ei tuo tosiaan mitään herkkua ole....

Tämähän ei toki päde konsoleilla juurikaan, kun ei ne oikein muuten voi olla.
Hiirellä tökkiessä noi on vaan niin hitaita käyttää ja kaikki on perkkeleen isoa jne.

Itse pelistä pakkko myöntää että olin kyllä semisti positiivisesti yllättynyt. En olisi uskonut, mutta kyllä tuossa tuntumassa on jotain paljon parempaa kuin BF1.
Pitää siis vielä testailla.

Kyllä ne on konsolilla pelaavallakin aika järkyttävät.
Edelleen en käsitä miksi armory valikosta käydään jotain ostelemassa, eikä niitä voi ostaa your companyn kautta suoraan.
Edelleen en myöskään käsitä miten jotkut tähtimet saa auki.

Lisäksi customointi on todella sekavaa ja joutuu miljoona kertaa painelemaan nappeja et saa jotain tehtyä ja silti on väärässä paikassa.

Ois kyllä mukava käydä siellä dicen suunnittelu osastolla, vois vähän äkseerätä siellä ;) Taitaa olla porukka vaihtunut kun noita valikoita kattelee ja vertailee ihan bf2 ajoilta. Mutta olihan se ihan kauheeta bf2 alkuaikoina silloin noita pätsejä vasta tulikin ja kauvan. Ja entäs bf3? pysty tipahtaan maan läpi ulos kartalta ;) Ja nämä kivensisään ryömimiset yms...Korjauksia ei uskalleta tehä hetikö viat ilmenee. supportin aseella kun ampu 3m päästä seinään oli hajonta yli 2m laajalla alueella ;)

Että on tässä suhteess jo paljon paremmalla mallilla. Mitä enemmän pelaa sitä paremmaksi muuttuu ja ohan tää ihan komian näköstä kun testailee 27" high ja 3k resoilla, alakaa vaan vähän hiiri tuleen perässä. Eipä sitä aina niin tosissaan tulekkaan pelattua vaikka tollakin tavalla päästiin 1.

Kyllä ne on konsolilla pelaavallakin aika järkyttävät.
Edelleen en käsitä miksi armory valikosta käydään jotain ostelemassa, eikä niitä voi ostaa your companyn kautta suoraan.
Edelleen en myöskään käsitä miten jotkut tähtimet saa auki.

Lisäksi customointi on todella sekavaa ja joutuu miljoona kertaa painelemaan nappeja et saa jotain tehtyä ja silti on väärässä paikassa.

Eilen pääsin itse kokeilemaan betaa ensimmäistä kertaa ja samoja mietteitä, menin juuri tuossa tilanteessa aivan sekaisin kun valikkoja aloin pläräämään läpi. PS4 pelialustana.

Ensivaikutelmat ovat varsin negatiivisia, mutta olen ilmeisesti tottunut liiankin paljon BF1 meininkiin ja BC1-2 sekä BF3-4 on jo päässyt unohtumaan, vaikka niitäkin tullut tahkottua paljon. BF1 oli tosin ensimmäinen, jota pelasin konsolilla ja tämä beta nyt sitten toinen.

Bugejakin näyttäisi olevan järkyttävä määrä, mutta ne kuulunee betaan... Itsellä yleisin tuntui olevan, että reviveä pyytäessä jos joku pelastaa loppusekunneilla, niin tapahtuu jotain omituista ja vaikka herään henkiin, olen kuitenkin olevinaan kuollut ja pian tästä seuraa se, ettei voi edes syntyä mihinkään. Spawnimerkissä tulee näkyviin sekunnit, alkaen 9, mutta siihen numeroon se jääkin ja mitään ei tapahdu. Tämä siis silloinkin, vaikka reviven jälkeen joku nirhaa minut ja olen oikeastikin kuollut. Ongelma toki ratkeaa liittymällä uudestaan serverille, mutta vituttaa pelata jokaikinen operationin päivä ns. kahdessa tai kolmessa osassa :D

Bipod-pelleily on toinen vituttava asia, mutta siitä onkin jo spekuloitu täällä. Aivan järkyttävän paskasti toteutettu.

Animoitu lentokoneesta pakeneminen aiheutti hymähtelyä - jos teki sen juuri ennen johonkin taloon törmäämistä, ei hahmo kuitenkaan kuollut vaikka lopullisesti hyppäsi koneesta pois ns. vasta koneen ollessa jo tuhoutunut. Jos tätä ei korjata, niin omaa potentiaalin mennä kamikazella hävittäjällä päin vihollisia ja lopuksi vain "astelemalla" koneesta maahan nirhata loput eloonjääneet.

Reconia en ole vielä päässyt kunnolla testaamaan, koska avatessani ensimmäisen kiväärin rautatähtäimen, en päässyt enää ollenkaan spawnaamaan reconina. En ihan ymmärtänyt, mahtaako olla joku rajoitus reconien määrästä per joukkue, mutta tämä tilanne oli koko operations-rundin ajan.

Kahdesta pelattavasta mapista tykkäsin selkeästi enemmän Rotterdamista, josta tuli isohkot BF3 vibat (en enää muista, mikä sen kartan nimi oli), kun taas Narvikista en pitänyt yhtään. Tuntui todella sekavalta miljööltä ja sodan tuntua ei ollut alkuunkaan, vaan vaikutti enemmän cod-tyyppiseltä sekoilulta.

Kaiken kaikkiaan, pitää vielä sulatella. Näillä näytöillä uskallan veikata, että BF1 ei tule kokemaan pelaajakatoa ainakaan konsoleilla ihan niin äkkiä kuin äkkiseltään voisi luulla BFV seurauksena.

Tuo spawn bugi tosiaan ilmenee silloin kun tulee critical death, eli toinen on just pelastamassa.
Se myös johtuu siitä, että se äijä herää oikeasti eloon, mutta sun ruudulla kuolet.
Kaverin kanssa tää huomattiin. Se pääsi takaisin peliin kun joku vihu tappoi sen uusiksi siellä pelissä. Sen aikaa mä pystyin spawnimaan kaveriin jne. :D

Sit olen myös huomannut sen, että itse en voi ottaa medicin Steniä, enkö supportin fg-42:sta. Sama deploy bugi. Mutta kun vaihtaa asetta pääsee peliin.

Samoin jos toi eka bugi ilmenee, pääsee peliin liittymään silti lentokoneeseen ja tankkiin. Mutta minnekään muualle et. Tuossa on se ongelma että kun tankki tuhoutuu, on aika pitkä aika odotella. Eikä sekään ole pidemmän päälle ratkaisu, kun vaikka mappi vaihtuu ongelma pysyy. Eli pakko kuitenkin servulta poistua.

Samoin assigmentit bugaa. Mulla esim suomi kp Challenge, jossa pitäis tappaa 5vihua. Tapoin noin 30 ja se hyväksyi niistä yhden..
Muut toimineet ok, mutta tuo suomi kp ja joku muu ei toiminut.

Mutta itse en betassa bugeista ole kiinnostunut, vaan siitä mitä se peli siellä alla tarjoaa ja jokainen uudistus ollut todella hyvä ja peli maistuu todella loistavasti.

Itse kyllä tykkään bipodista todella paljon ka supportilla tulee melkein eniten vedettyä just sen kanssa. Se vaan täytyy oppia paikat mihin se sen pistää ja olla oikeasti siellä taaempana supportina, asettaa bipodi ja sit ampua. Ei räiskiä etulinjassa ja kirota miten bipodi menee kesken kaiken johonki.

ITsellä ongelma supportina ja medicinä että en saa annettua packejä, ammopackin ottaa käteen ja laittaa takas taskuun :D ja medpackit harmaalla

Rotterdamissa näkyy olevan D lipulla semmonen kolo mihin voi mennä eikä vihut nää sua.
Eilen yöllä joku mun squadista istu koko matsin siinä kolossa ja valtas lipun aina ku vihut lähti. :rofl:

Rotterdamissa näkyy olevan D lipulla semmonen kolo mihin voi mennä eikä vihut nää sua.
Eilen yöllä joku mun squadista istu koko matsin siinä kolossa ja valtas lipun aina ku vihut lähti. :rofl:
On varmaan samanlainen paikka, ku nelosessa oli siellä Hainan Resortin D lipulla.

Peli jäätyy ja crashaa. Välillä minuuttien päästä, äsken pystyin pelaamaan yli tunnin. Helpotti vähän kaatuilua kun laitto originille admin accessit, mutta ei poistanut vikaa kokonaan. Tuntuu olevan yleinen bugi kun seuraa EA bug reportsia.

Omituista ettei eilen tätä ilmaantunut ollenkaan

Tankkia ku eilen kokeilin, niin tuntu tikrussa olevan painoa. Tosin jäin jumiin pikkuauton romuun. Bf4 oli tankeissa tajattomasti ammoa, joka regeneroitui ajan kanssan. Nyt täytyy ajella depotille. Kyllähän jos tankki täynnä porukkaa, niin kk laulaa ja inffi lakoo. Mut kans tnt pötköillä saa varomattoman tankkikuskin hengiltä.

Mut ei pääse samaan kokemukseen kuin FH2 (BF2 modi), johon tulee näitä verrattua. Siinä vaan moni asia paremmin.

Onhan äänimaailma ja sillee hienoa, mut pikkujuttujen yli ei vain pääse. Ärsyttävää, ku jää jumiin johonkin pikkuriikkiseen objektiin tai näkymättömään seinään. Ja tosiaan kun kiväärillä lasauttaa keskelle rintaa niin ei vihu siitä mitään välitä, sten laulaa ja kyllä hyvin osuu ja tappaa. Ainakin tietää, mihin ei rahojansa sijoita.

Lipullahan näkyy onko siellä vihuja omien lisäksi, kavereiden kanssa huntattiin aina lippu tyhjäksi vihuista.

Toimiikos tuo Tides of war-Shock Troops mikä lie onkaan jollakulla? Koittanut useaa niistä, yhdessäkään ei vaan päivity ne tavoitteet eikä mitään chapter XPtä kerry.

sten laulaa ja kyllä hyvin osuu ja tappaa.

Noita balansseja muutellaan vielä cte puolella moneen kertaan julkaisuun mennessä, mutta betan osalta olen kokoajan kironnut steniä. Eilen meni kyllä lopullisesti hermo siihen.

Oli useita tilanteita missä mulla oli helat täysillä, olin piilossa siten ettei taatusti toinen näe mua. Ei edes silloin kun ammun, suuliekit toki, mutta hahmoa ei.

No mun taidoilla menee melkein lipas per osuma, mutta kun välillä sain visuaalisella perusteella lukuisia osumia esim selkään, niin ei kuole. Sit äijä hyppää, kääntyy ilmassa 180 astetta ja _yksi_ laukaus ja kuolen. Enkä edes headshottiin.
Siinä on pakko olla joku bugi, koska statseiltaan se ei ole noin hyvä ja välillä nekin joutuu ampumaan useamman kudin, vaikka silloinkin häviän huonouttani. Niin joka matsissa 5-6 kuolemaa kun Sten tappaa tasan yhdestä laukauksesta. Ja sen päättelen siitä, että kuuluu tasan yksi ääni ja kuolema tulee sekunnin murto-osassa vastustajan laukauksesta.

Eli joko peli lagaa niin pahasti, että oikeasti äijä on kääntynyt aikaisemmin ja ampunut jo mua ja mä ammun ohi, koska oikeasti pelaaja ei olekaan siinä missä mun ruudulla näyttää.
Tai sitten mun ase tappaa ”oikein” ja Sten bugittaa ja tappaa oikeasti yhdestä aina välillä.

Kaiken lisäksi, kun en pysty itse edes testaamaan, kun stenin kanssa en pysty liittymään peliin, enkä FG-42 support aseen kanssa. Herjaa vaan ettei deploy point ole käytettävissä. Aseen vaihto toiseen ja toimii.

Kolme täyttä Rotterdam-matsia ja kerran Narvikissa noin sadan pinnan verran conquestia takana, niin voi aikalailla hyvin mielin jättää pelin hyllyyn. Sotilaat näyttävät ihan liian nykyaikaisilta varustukseltaan. Talot ja niiden sisustat tuli nähtyä jo miljoona kertaa viimeisimmässä Bäfässä ja sen lisäosissa. Randomien kanssa squadaaminen on aika sitä itseään. Soolosnaipperointi ihan mukavaa hommaa, mutta ei sitäkään kauaa jaksa. Graafisesti omaan silmään myös aika samanlainen kuin edeltäjänsä ja vihollisten erottaminen ympäristöstä jotenkin nihkeämpää kuin mitä se oli BF1. Alustana PS4.

Vaikea kyllä käsittää tätä pelin UI:ta BF1:stä lähtien. Luulisi että tuollaisella isolla pelitalolla olisi hallussa prosessit miten sujuvasti toimivat käyttöliittymät ja palvelinselaimet tehdään ja resursseja hioa ne kuntoon, mutta kyllähän tuo kokemus tuntuu enemmän joltain kesäsvenssonin taideprojektilta.

Itsellä tulee vaan koko ajan enemmän ikävä battlelogia mitä enemmän tätä sisäistä sekasotkua joutuu selaamaan. Tuntuu että sinne on vaan randomilla pudoteltu kaikenlaisia sekalaisen muotoisia nappeja sinne tänne ja valikon valikon valikon sisäisiä valikkoja.
Ilmeisesti konsoleilla jokaiselle valikolle ja napille löytyy omat suorat näppäimet, jolloin tuo suunnittelu käynee hiukan enemmän järkeen?

Lipullahan näkyy onko siellä vihuja omien lisäksi, kavereiden kanssa huntattiin aina lippu tyhjäksi vihuista.

Sitä ei vaan näkynyt ollenkaan ulospäin sieltä.

D- lipulla on parikin koloa, C lipulla myös missä on paikkoja mitkä on lippuaalueen ulkopuolella. Metrin liikkuminen ja olet alueella, jolloin sitä ei muut tiedä.

Pelimaailmassa lipulla näkyy se menetetäänkö lippua vai ei, mutta ei sitä et onko siellä äijiä. Eli ns tasatilanteessa se kuvake pysyy samana, jos lipulla on sama määrä molemmin puolin tyyppejä.

Sit eilen tuli huomattua, että ruudulla se lipulla ollessa tuleva kuvake, mikä näyttää palkkina vihujen ja omien balanssin. Se ei tulekaan laisinkaan näkyviin, mikäli lippua ei ole squad leaderin toimesta määritetty siihen lipulle.

Käytännössä tuota etua et saa enää jos et mene squadin mukana sinne lipulle minne squad haluaa mennä. Tämä on todella hyvä muutos.

Ai niin, ja commo rose hajoaa ihan jatkuvasti, ei tule lainkaan kursoria eikä pysty valitsemaan mitään. Ei sillä että yhtäkään tiimiläistä kiinnostaisi vähääkään mitä toinen haluaa tai huutaa, mutta on tuo silti rasittavaa. Onneksi yleensä respawni korjaa.

Nyt kaiken kaatuilun jälkeen ei lähde taaskaan päälle, vaan valittaa aikaisempaa DirectX ongelmaa jonka postasin edelliselle sivulle.

Jaaha, jos aloittais ryyppää. Jääköön tämä kehno tekele oman onnensa nojaan.

Pari rundia tuli vedettyä.

- Osapuolet täysin samanlaiset, ainut eroavaisuus on radion kieli ja hahmojen skinit
- joka hahmoluokalla pl. snipu sarjatuliase

+ Helat ei lataudu ja paukkuja vain 2 lipasta

Ei jatkoon.

- joka hahmoluokalla pl. snipu sarjatuliase

Koko versiossahan on sit jokaisen hahmoluokan alla eri luokkia. Niissä myös sit vaihtelee varusteet, joten et välttämättä saa niitä kamoja päälle mitä haluat jos haluat sarjatulen ja päinvastoin.

Tuli pelattua testiksi myös Xbox One S:llä. Normaalisti pelaan siis PS4 Pro:lla.

Onelle on optimoitu todella paljon paremmin tällä hetkellä. Täysin samat asetukset molemmilla konsoleilla ja Onella pyörii sulavammin, ja jotenkin näyttää selkeämmältä.
Mulla Pro:lla tekee sitä, että jos tähtään, niin silloinhan ase hieman zoomaa. Myös piirtoetäisyys muuttuu. Se on ihan hyvää normaalisti, mutta kun tähtään ilmestyy kaukaisuuteen esim Rotterdamin pitkillä suorilla laatikoita jne, joka häiritsee todella paljon. Siellä kun ei pitäisi ilmestyä/liikkua kuin vihut.

Myös serverit toimi todella paljon jouhevammin. Ei lagittanut, warppaillut, tai muutenkaan mitään. Todella paljon pehmeämmin rullasi.

Syy testille oli Sten. Pleikan puolella ei anna sitä, eikä yhtä support asetta käyttää ollenkaan. Halusin katsoa onko se niin ylivoimainen kuin vastaanottavana tuntuu ja onhan se.
Muilla ei voi vetää nappi pohjassa, mutta tuolla voi kaukaakin, myös lonkalta.
Lisäksi väitän tuossa olevan bugin, sillä olen niin monta kertaa kuollut yhdestä osumasta steniä vastaan. Nyt huomasin saman itse.
Välillä vihu ottaa osumaa kuten kuuluu, mutta silti kyllä tuon kanssa voittaa käytännössä kaikki aseet kun vastaan tulee. Mut sit välillä. Yks osuma ja henki pois. Pääsin tälläisen todistamaan jopa tyypin edessä mikä spawnasi juuri, eli helat oli täysillä. Ammuin hiukan sinne päin ja heti kuoli ekasta luodista.

Vahvisti siis vain käsitykseni siitä, että Sten on ylivertainen, mutta myös sen että siinä on bugi.

En tiedä onko tätä vielä kysytty, mutta huomaan että pystyn saamaan näemmä jonkun medkit pouchin itselleni, pelasinpa millä hahmolla tahansa, kunhan haen sellaisen sieltä mediclootasta. Miten mä pystyn tätä käyttämään? :rolleyes:

Olen painellut vaikka mitä nappuloita mutta ei se sitä syö, ei hiiren rullasta valitse eikä löydy... Sitten kun energiat alkaa olla vähissä niin kyllä se siinä muistuttaa että "heal".
No healaisin jos tietäisin että miten :P

Vahvisti siis vain käsitykseni siitä, että Sten on ylivertainen, mutta myös sen että siinä on bugi.

Bugin kanssa ja ilmankin tuo on jo niin naurettava easy mode ase, että jos se jää tuollaiseksi lopulliseen peliin kertoo se itse pelissä olevan niin pahoja suunnitteluvirheitä että pistää miettimään kannattaako ostaa.

Muuten pitäisin varsin epäuskottavana että jää mutta BF1 ja Fedorov... :facepalm:

En tiedä onko tätä vielä kysytty, mutta huomaan että pystyn saamaan näemmä jonkun medkit pouchin itselleni, pelasinpa millä hahmolla tahansa, kunhan haen sellaisen sieltä mediclootasta. Miten mä pystyn tätä käyttämään? :rolleyes:

Olen painellut vaikka mitä nappuloita mutta ei se sitä syö, ei hiiren rullasta valitse eikä löydy... Sitten kun energiat alkaa olla vähissä niin kyllä se siinä muistuttaa että "heal".
No healaisin jos tietäisin että miten :p
5:sesta healaa, imo vähän heikosti ilmaistu siinä muistutuksessa, mutta hetken painamalla pitäisi toimia. En muuten ihan hoksaa tätä kun porukka plussaa ettei ole health regeniä, kyllähän se tuossa on? Vai lasketaanko täällä se vain kaikki tai ei mitään perjaatteella?

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
295 893
Jäsenet
80 998
Uusin jäsen
Houzei

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom