TML
yolo
- Liittynyt
- 19.10.2016
- Viestejä
- 4 650
Tuolta vähän osviittaa miten voisi peli pyöriä eri kokoonpanoilla.
Battlefield V Open Beta Benchmarked
Jännä toi DX12 kyllä, kun hehkutettiin kovasti vielä vuosia sitten. BF1:ssä se jo stutteroi ja oli hitaampi, ja sama jatkuu. Ei siis mitään kehittäjän mollausta, vaan lähinnä tuntuu hassulta ettei tuota sitten hyödynnetä. Vai onko DX12 yleisesti jotain probleemia, tai vaikeampi prosessi kehittää....?
Battlefield V Open Beta Benchmarked
Jännä toi DX12 kyllä, kun hehkutettiin kovasti vielä vuosia sitten. BF1:ssä se jo stutteroi ja oli hitaampi, ja sama jatkuu. Ei siis mitään kehittäjän mollausta, vaan lähinnä tuntuu hassulta ettei tuota sitten hyödynnetä. Vai onko DX12 yleisesti jotain probleemia, tai vaikeampi prosessi kehittää....?
We're using our GPU test rig which is powered by a Core i7-8700K clocked at 5 GHz with 16GB of DDR4-3400 memory. For the GeForce GPUs the 399.07 WHQL driver was used and for AMD, the Radeon Adrenalin 18.8.2 driver.
Sitten vielä asetuksien vaikutus:
Sitten vielä asetuksien vaikutus:



