Battlefield V

Pari kysymystä..

- Välillä tulee kun on squad leaderina, tulee ilmoitus "reinforcements available", mitäs tuo meinaa?
- Toimiiko muilla noi weapon upgradet? Täällä tulee vaan "purchase failed"

edit. Nyt toimii weapon upgradet, joku hetkellinen jumitus kaiketi
 
Pari kysymystä..

- Välillä tulee kun on squad leaderina, tulee ilmoitus "reinforcements available", mitäs tuo meinaa?
- Toimiiko muilla noi weapon upgradet? Täällä tulee vaan "purchase failed"

edit. Nyt toimii weapon upgradet, joku hetkellinen jumitus kaiketi

Painamalla nappia B saat valikon mistä voi sitten leaderi kertyneen piste saldon mukaan tilata hassuttelu juttuja kuten tankkia ja v1 ohjusta.
 
Kehtaisikohan/onnistuisiko tuolta samalla kikalla myös toisen yrittää boksin puolelle? Kukaan kahdessa onnistunut?
 
Mä kyllä tykkäsin. Viimeksi Bad Company 2:ta vajaa 100h pelanneena bäfä maistuu taas ihan hyvältä. Nelonen ja varsinkaan BF1 ei iskeny jostain syystä ollenkaan, mutta tämä tuntuu jotenkin kotoisalta. Äänet rokkaa, hahmojen animaatiot on hyviä ja pääosumasta saattaa hyvällä tuurilla lähteä henki laakista heikommallakin pyssyllä. Pelaajissakaan ei ollut mitään kauhean pahoja idiootteja mukana, yllättävän moni osasi ihan oikeasti pelata tiimin eteen.

Näillä näytöillä menee ostoon. Vähän tietysti ne kustomoitavat asut arveluttavat, mutta toivottavasti ei tule mitään räikeitä ylilyöntejä niiden suhteen.

EDIT: Ai niin, ihan älyttömän suurena plussana vihujen päällä ei loista mitään punaisia palluroita. Muutenkin informaatio pidetään juuri sopivana.
 
Xbox One X:llä testattuna ja konkkaa:

Huono peli. Olisivat jättäneet tekemättä. Kaupunkimappi on kuin pelaisi taas BF1:stä, missä on entistä enemmän ikkunoita ja rakennuksia mihin pääsee sisään niin kivasti snipaamaan. Pelin pitäisi olla BattleFIELD.

Toinen lumikenttä näyttää melko nätiltä, mutta on vain jotenkin todella tylsä. Peli ei anna oikein mitään. Aseiden äänet ei kuulu välillä ja koko äänimailma on todella huono verrattuna BF4. Ammot loppuu kokoajan mutta snaippereilla niitä kyllä riittää ja tuntuu klassi olevan suosiossa mapista riippumatta.

Peli on on yksinkertaistettu ja karsittu roskaa, mutta samalla se vaan tuntuu kokoajan Battlefield 1.2:elta tai mikä olisi BF1:en ehkä pitänyt olla. Kun näitä WW FPS pelejä on nyt tullut joka tuutista niin tämä tuntuu niin kuivalta pakkopullalta. Ennen sentään tuli modernia putkeen.

Menut on todella sekavat ja ikonit häviää ja koko asesysteemi on vain niin monen mutkan takana. Taaksepäin on menty jopa BF1:estä.

Toki se pitää sanoa, että EA Accessin aikana itse pelaajat osaavat pelata tätä eli jonkinmoista tiimipeliä löytyy pakotettuna jopa squadienkin välillä, mutta varmasti muuttuu sit kun randomeita alkaa tulemaan ja ketään ei kiinnosta.

Ajoneuvoja on onneksi vähennetty ettei se oli ihan älytöntä rallia ainakaan näissä mapeissa.

Servereiden matchmakingissä myös haasteita ja tuntui ettei se ohjaa oikein ja jää jumittaa jopa pienemmällä porukalla. Toki ymmärrettävää kun on beta vielä. Tuntui ettei servuja olisi ehkä ollut tarpeeksikaan.

Ei hyvältä näytä. Ehkä saadaan se oikea "beta" launchiin.

Seuraavaksi ennen ostoa kokeilen EA Accessin 10h trailerilla lopullista versiota niin samalla näkee mitä ja miten paljon launchissa on sit karsittu pelistä.

Pelissä on Xboxilla FOV slaideritkin olemassa ja toki motion blur, CA sekä Filmgrain kannattaa käydä disabloimassa niin näyttää jo ihmiselle suunnitellulle pelille. En ymmärrä filmgrainin olemassaoloa varsinkaan näin uusissa peleissä:

1.jpg



+ yleensä hitdetection/yhteydet ainakin näiden pelaajien kanssa mitä oli nyt alkuun
+ grafiikka

- ohjattavuus ehkä huonoin BFstä pädillä aikoihin
- betan mapit
- reskinattu BF 1.2 DLC
- helppoa rahaa, pelin julkaisukin muistaakseni viikkoa enne Black Fridaytä niin tuskin ketään myy alennuksellakaan sitä vielä silloin.
- kaikki muu
- spottaaminen on hieman sekavaa nyt. Mielummin ois sitten 2D spottaus 3D spottauksen sijaan.

Jos grafiikan unohtaa niin voisi olla ihan oikeasti jonkun AA tekele tai ihan jopa indie-studion tekemä.
Battlefront 1&2, Battlefield 1 ja V = näyttäisi paistavan ja olevan jotenkin niin samaa eri teemalla.

Älkää maksako ainakaan täyttä hintaa, suosittelen EA Accessia (Xbox) tai Origin Accessia (PC) ja kokeilemaan finaaliversiota muutamalla eurolla trialilä.
 
Viimeksi muokattu:
niin s epitäs maksaa jokin early 14€ että pääsis heti betaileen?

Preorderilla pääsi betaan mutta ei mitään järkeä preorderaa, kun betan sai tuolla kikallakin. Lisäksi taisi tulla avoimeksi kaikille muutenkin jo 6. päivä.

Kun näitä WW FPS pelejä on nyt tullut joka tuutista niin tämä tuntuu niin kuivalta pakkopullalta. Ennen sentään tuli modernia putkeen.

Onneksi ei tullut modernia bäfää. On se kumma kun ensin tulee WW1 ja WW2 ja kaikki itkevät tuosta, että "liikaa ww:tä". Kuitenkaan ei hirveästi haitannut, että varmaan edeltävät 5 päätitteliä olivat sitä samaa modernia.
Ja jos V:tä haukkuu BF1 reskiniksi niin mitä se BF4 sitten oli? Enemmän BF1 -> BF V on muutosta, kuin BF3 -> BF4.

Liikaa en tekisi johtopäätöksiä tämän betan perusteella. Monet asiat voivat vielä muuttua.
 
Parin tunnin kokeilulta tämä vaikuttaa omaan makuun paremmalta kuin BF1/3/4. Lähempänä BF1942:sta ja 2:sta.

Pari asiaa ärsyttää kuten jos menet proneen KK:lla niin se eka vääntää bipodin paikalleen ennenkuin pääsee ampumaan. Muutakin pientä, mutta overall tykkään enemmän kuin näistä muista uudemmista Bäfistä poislukien BC2.
 
Pari asiaa ärsyttää kuten jos menet proneen KK:lla niin se eka vääntää bipodin paikalleen ennenkuin pääsee ampumaan.

Tämä kieltämättä häiritsi. BF3/4 monesti bipod tuntui olevan enemmän tiellä kuin mitä se oli hyödyksi. BF1 saivat tuon vihdoin toimimaan siten, että se ei häirinnyt. Nyt taas tuo toimi tönkösti. Sille bipodille voisi olla suoraan vaikka oma asettamisnäppäin.
 
Onneksi ei tullut modernia bäfää. On se kumma kun ensin tulee WW1 ja WW2 ja kaikki itkevät tuosta, että "liikaa ww:tä". Kuitenkaan ei hirveästi haitannut, että varmaan edeltävät 5 päätitteliä olivat sitä samaa modernia.
Ja jos V:tä haukkuu BF1 reskiniksi niin mitä se BF4 sitten oli? Enemmän BF1 -> BF V on muutosta, kuin BF3 -> BF4.

Liikaa en tekisi johtopäätöksiä tämän betan perusteella. Monet asiat voivat vielä muuttua.

WW teemoja on nyt muillakin ollut kuin EA:lla FPS:ien puolelta. Tämä oli se pointti.

BF3 -> BF4 oli toki kyllä samanlaisia ja samankaltaisia. Meillä ei kuitenkaan ole ollut tässä edes BF2142:en jatkoa, joten sekin olisi mahtunut tähän väliin paremmin vaihtelun vuoksi.

Voin kyllä kokemuksella sanoa, ettei ne asiat muutu ellei nyt oltu laitettu esimerkiksi kaksi huonointa mappia betaan.
 
WW teemoja on nyt muillakin ollut kuin EA:lla FPS:ien puolelta. Tämä oli se pointti.

Niin on niitä modernejakin ja taas on tulossa uusi (WW3). Samalla logiikalla se moderni on puhkikuluttu ja pakkopullaa.

Meillä ei kuitenkaan ole ollut tässä edes BF2142:en jatkoa, joten sekin olisi mahtunut tähän väliin paremmin vaihtelun vuoksi.

No sehän se vasta olisikin ollut Battlefront copypastea samantyylisellä teemalla. Ja ne COD-pelaajat, joita EA houkuttelee ovat kyseisestä teemasta saaneet jo tarpeekseen. Jos nyt olisi halunnut oikeasti jotain vähän erilaista niin Vietnam olisi voinut toimia.
 
No sehän se vasta olisikin ollut Battlefront copypastea samantyylisellä teemalla. Ja ne COD-pelaajat, joita EA houkuttelee ovat kyseisestä teemasta saaneet jo tarpeekseen. Jos nyt olisi halunnut oikeasti jotain vähän erilaista niin Vietnam olisi voinut toimia.

Lähinnä BF2142:en Titan pelimuotoa kaipaan, mutta joo hyvä pointti toi Battlefront kyllä, koska se olisi voinut olla vielä rumempi reskini.

Vietnam kyllä ois voinut olla oikea ratkaisu tähän väliin
 
Miten tässä avataan uusia aseita? Ja noita kilkkeitä eri klasseille?

Pelaat classia --> classi saa levuja --> unlockkaa classin kamppeita. Jostain syystä niitä avauslevuja ei näe matseissa mutta pääruudun armory, vai mikälie valikko olikaan, kohdasta näkee nuo. Sinänsä tylsää, että betassa ei voisi olla kaikki heti avattuna.

Pakko sanoa, että tuo Suomi KP oli hieman pettymys. 20 kutia loppuu heti. Toivottavasti lopullisessa pelissä on rumpulipas. :D
 
Pelaat classia --> classi saa levuja --> unlockkaa classin kamppeita. Jostain syystä niitä avauslevuja ei näe matseissa mutta pääruudun armory, vai mikälie valikko olikaan, kohdasta näkee nuo. Sinänsä tylsää, että betassa ei voisi olla kaikki heti avattuna.

Pakko sanoa, että tuo Suomi KP oli hieman pettymys. 20 kutia loppuu heti. Toivottavasti lopullisessa pelissä on rumpulipas. :D

Pelannu assaultilla useamman tunnin. Aseessa nousee lvl mutta mitään ei aukea:tdown:
 
Pelattu nyt lisää ja yhteensä betaa takana nyt ehkä 12h.
Aseita kehittelin paljon ja kyllä niissä eron huomaa. Lisäksi tosi moni ei tajua rakentamisen hyötyä, painetaan vain menemään. Etenkin supportin tekemät piikkilangat muuttaa lippujen puolustusta täysin.
Ampuminen on haastavaa ja vaatii opettelua.

Nyt kun toisella yrittämällä pääsi kunnolla pelaamaan, eikä vain tutustumaan niin tykkään todella paljon molemmista mapeista. Etenkin Rotterdamin systeemistä missä parhaillaan neljästä kerroksesta ammutaan.

Medicin aloitus ase on liian tehokas, mutta muutoin aseet aika jees ja täytyy vetää omalla tavallaan.

Bf1:en jälkeen tämä tekee kaiken vain niin paljon paremmin. Uudistusten myötä peli tempo on todella paljon hitaampi ja medicejä nyt näkyykin.
Tosin supporteja ei todellakaan ja ne kyllä ois tärkeässä roolissa tässä.

Huomenna suomi kp ja supportin aloitus aseet maksimi upgradeen ja sit vois tutustua muihin aseisiin.
Erittäin huikea ja en malta odottaa koko versiota.

PS. Kun squad leaderina pääset vähän rajumpaa rakettia tilaamaan, niin huh huh mitkä räjähdykset tulee ja miten paljon mappi muuttuu siitä.
 
Pelattu nyt lisää ja yhteensä betaa takana nyt ehkä 12h.
Aseita kehittelin paljon ja kyllä niissä eron huomaa. Lisäksi tosi moni ei tajua rakentamisen hyötyä, painetaan vain menemään. Etenkin supportin tekemät piikkilangat muuttaa lippujen puolustusta täysin.
Ampuminen on haastavaa ja vaatii opettelua.

Peli ei kyllä opeta mitenkään missään vaiheessa miten tuo rakentaminen toimii. Olen joku 6h nyt hieronut eikä vieläkään mitään hajua miten tuo tehdään. Supportillakin on itemeissä vaan ammo pouch ja miinat. Ei ihme että jengi ei sitä harrasta.
 
Miten tässä avataan noita uusia tähtäimiä? vain osan tähtäimien kohdalla mahdollisuus ostaa scrapeilla, osassa ei?
 
Olihan tuo kivaa. i7 7700k, 3000mhz ddr4 16gb ja 1070 kellotettuna pyörittivät peliä oikein hyvin ainakin DX11 (100-144fps VSync päällä vahingossa). DX12 tökitti pahasti. Ihmettelin myös inputlagia, mutta sitten huomasin, että olikin V-sync päällä... Mun mielestä nuo options menujen säädöt on kummallisen näköisiä, en tykkää. Aseet toimi hyvin ja pelaaminen oli mukavaa. Tuli soolona otettua monta objectivea siinä norjamapissa kun omat on aivan täysiä idiootteja.

Peli hyvä, pelaajat aivokuolleita botteja.
 
Kokeilin nyt vielä uudestaan, sama ~5fps ja mahdoton pelata, pelkkä menukin jumittaa koko ajan niin että vaikea edes säätöjä tehdä kun kaikki tapahtuu viiveellä. Kun peli auennut oikealla myös koko ajan punaiset neliöt missä huutis.

Kävin bf1:stakin kk:sien tauon jälkeen kokeilemassa ja 1440p:llä se pyöri jossain 80-90 tienoilla. Aika samat päälle 18K tulee M'11:ssä kuten ennenkin.
 
Tuo rakentaminen on kyllä hämärää tässä betassa. Yhdessä vaiheessa yritin ihan etsimällä etsiä rakennettavaa eikä mitään tarttunut silmään.

Kokeilin nyt vielä uudestaan, sama ~5fps ja mahdoton pelata, pelkkä menukin jumittaa koko ajan niin että vaikea edes säätöjä tehdä kun kaikki tapahtuu viiveellä. Kun peli auennut oikealla myös koko ajan punaiset neliöt missä huutis.

Kävin bf1:stakin kk:sien tauon jälkeen kokeilemassa ja 1440p:llä se pyöri jossain 80-90 tienoilla. Aika samat päälle 18K tulee M'11:ssä kuten ennenkin.
Onhan sulla näyttiksen ajurit ajan tasalla?
 
....... EDIT: Ai niin, ihan älyttömän suurena plussana vihujen päällä ei loista mitään punaisia palluroita. Muutenkin informaatio pidetään juuri sopivana.
Kyllä ne vieläkin loistaa, tosin ei älyttömän kauan ja kauhean kirkkaina, mutta siellä ne ovat. Plussana tosin se, että näitä saa näkyviin (ilmeisesti) ainoastaan reconin kiikarilla eikä muuten.

Miten tässä avataan noita uusia tähtäimiä? vain osan tähtäimien kohdalla mahdollisuus ostaa scrapeilla, osassa ei?
Itselle jotain tippui pelien jälkeen, armorystä tms pääsi noita katsomaan mitä dropannut. Ja listaa rullaamalla siellä alhaalla oli auki valmiiksi 3 erillaista.

Peli ei kyllä opeta mitenkään missään vaiheessa miten tuo rakentaminen toimii. Olen joku 6h nyt hieronut eikä vieläkään mitään hajua miten tuo tehdään. Supportillakin on itemeissä vaan ammo pouch ja miinat. Ei ihme että jengi ei sitä harrasta.
Olisikohan assaultilla tms ollut gearin ylimpänä sellainen neliö minkä sisällä vasara, sillä ilmeisesti rakennetaan ja oviaukkoihin ja hajonneisiin taloihin saa. Jossain videossahan nuo kohdat loistivat mihin voi, mutta ei tullut tuota testattua onko vieläkin niin.


Mutta onhan tämä ihan mukavaa viihdettä vaikka beta onkin vasta, imo molemmat pelattavat mapit ovat ihan onnistuneita ja pahemmin ei sniper campereitä ollut, jotkut koittivat mutta yksittäislaukauksilla nuo muutkin aseet on tarkkoja kauas niin hienosti tippuvat silti. Pyörikin ihan kivasti, 6700K + 1060 3gb:lläkin sai 55-60fps medium asetuksilla 1440p:llä.
 
Liian tehokas? Kohta heitellään taas kivillä pelaajia kun aseet nerffataan tehottomiksi:facepalm:

Ei niitä mitään tehottomaksi kuulu muuttaa, mutta kun 98% omista kuolemista tulee yhtä asetta vastaan, niin silloin balanssissa on jotain vikaa, suhteessa muihin.

Peli ei kyllä opeta mitenkään missään vaiheessa miten tuo rakentaminen toimii. Olen joku 6h nyt hieronut eikä vieläkään mitään hajua miten tuo tehdään. Supportillakin on itemeissä vaan ammo pouch ja miinat. Ei ihme että jengi ei sitä harrasta.

Tuo rakentaminen on kyllä hämärää tässä betassa. Yhdessä vaiheessa yritin ihan etsimällä etsiä rakennettavaa eikä mitään tarttunut silmään.

Pleikkarilla ainakin ristinäppäin alas menee rakennusmoodiin. Sit näkyy ruudulla kaikki mitä voi rakentaa. Supportti pystyy rakentamaan enemmän juttuja kuin muut. Rakennus tapahtuu painamalla R2, eli sama kuin ampuminen.
 
Tuo rakentaminen on kyllä hämärää tässä betassa. Yhdessä vaiheessa yritin ihan etsimällä etsiä rakennettavaa eikä mitään tarttunut silmään.


Onhan sulla näyttiksen ajurit ajan tasalla?

Samat fiilikset eiliseltä.. Mutta itse peli tuntui kyllä hiton hyvältä vrt. BF1. Liikkuminen, aseet... kaikki on tehty ikäänkuin "uudestaan". En tiedä miten paljon BF1:stä on tuohon lainattu mutta tuntui "kotoisammalta omaan käteen" kuin BF1 jota olen n. 120tuntia pelaillut.
Pelasin "oletus" graffoilla jotka peli oli asettanut "Ultra" asetuksille. Hyvinhän tuo pyöri +90fps pääsääntöisesti. Joissain random paikoissa tuli muutama low fps -> varsinkin "ohjuksen" jälkeinen sumu aiheutti.

Itse en saanut betaa edes käyntiin ennen kuin oli päivittänyt 399.07 ajurit geforcelle. :dead: Peli ilmoitti käynnistäessä että nuo ajurit täytyy olla.
 
Vaikutti hyvälle eilisen pelailun jälkeen. Tuota varmasti vielä muutamassa kuukaudessa hiotaan vaikka miten.

Pros/Cons
+Ampuminen/Liikkuminen
+Pyöri loistavasti
+Aivan erilainen pelata kuin BF1:stä yhden miehen armeijana
+Lumimyrsky oli huikea
+Spottauksen vähäisyys


- Kartat eivät olleet kummoisia, varsinkaan Rotterdam
- Bugeja suht paljon vielä
-
 
Ei niitä mitään tehottomaksi kuulu muuttaa, mutta kun 98% omista kuolemista tulee yhtä asetta vastaan, niin silloin balanssissa on jotain vikaa, suhteessa muihin.
Ilmeisesti pelaat pleikkarilla, en sitten tiedä onko siinä jotain erilailla kuin pc:ssä, mutta ei se Sten kyllä mikään ylivoimainen ase ole, ja vaikka kuolisit 100% sitä vastaan niin eihän se nyt tarkoita suoraan, että aseiden balanssissa olisi vikaa, jospa mediccejä on vaan hemmetisti enemmän? Ja esim Stg 44:nen taitanee olla tehokkaampi kuin tuo Sten, joten en nyt näe järkeä lähteä nerffaamaan sitä huonompaa asetta näistä kahdesta, enkä muutenkaan näe järkeä nerffata, juuri hyvä nyt.
 
Ilmeisesti pelaat pleikkarilla, en sitten tiedä onko siinä jotain erilailla kuin pc:ssä, mutta ei se Sten kyllä mikään ylivoimainen ase ole, ja vaikka kuolisit 100% sitä vastaan niin eihän se nyt tarkoita suoraan, että aseiden balanssissa olisi vikaa, jospa mediccejä on vaan hemmetisti enemmän? Ja esim Stg 44:nen taitanee olla tehokkaampi kuin tuo Sten, joten en nyt näe järkeä lähteä nerffaamaan sitä huonompaa asetta näistä kahdesta, enkä muutenkaan näe järkeä nerffata, juuri hyvä nyt.

Ei niitä nyt niin kauheasti ole, mutta joka matsin jälkeen eniten tappoja mediceillä.
Itsellä medicin kaikki aseet auki ja pelaan niillä ”paremmilla”, mutta läheskään niin paljon tappoja niillä ei saa, kuin Stenillä.
Eikä se tehottomuus ole pelkkää damagea/tulinopeutta jne. Stenillä jostain syystä osumatarkkuus on jo sitä luokkaa, etten ainakaan itse muilla osu samoin.

Eilen kaverin kanssa pelailtiin ja hän valitteli aivan samaa.
 
Ei niitä nyt niin kauheasti ole, mutta joka matsin jälkeen eniten tappoja mediceillä.
Itsellä medicin kaikki aseet auki ja pelaan niillä ”paremmilla”, mutta läheskään niin paljon tappoja niillä ei saa, kuin Stenillä.
Eikä se tehottomuus ole pelkkää damagea/tulinopeutta jne. Stenillä jostain syystä osumatarkkuus on jo sitä luokkaa, etten ainakaan itse muilla osu samoin.

Eilen kaverin kanssa pelailtiin ja hän valitteli aivan samaa.
Saattaahan tuo olla, että Sten "sopii paremmin käteen" kuin nuo muut. En itse tuollaista ilmiötä eilen huomannut, mutta tänään jatketaan harjoituksia. Sen Stg44:sen ja Gewehr 43:sen tarkkuuskin on ihan kiva, ehkä nuo taas sopivat omaan kätöseen parhaiten, suht helpolla sai yli 60 killin rundeja n. 3 k/d:llä. Suht huonosti muuten porukka ainakin eilen omissa peleissä nosti pelaajia, 80% meni respawniksi vaikka omia oli vieressä.
 
Vaikutti hyvälle eilisen pelailun jälkeen. Tuota varmasti vielä muutamassa kuukaudessa hiotaan vaikka miten.

Pros/Cons
+Ampuminen/Liikkuminen
+Pyöri loistavasti
+Aivan erilainen pelata kuin BF1:stä yhden miehen armeijana
+Lumimyrsky oli huikea
+Spottauksen vähäisyys


- Kartat eivät olleet kummoisia, varsinkaan Rotterdam
- Bugeja suht paljon vielä
-

Aika samat fiilikset. Melkein uskaltaisin sanoa jopa että tätä odottaa enemmän kuin BF1:stä betan jälkeen.

Noista bugeista että aika paljon itsellä näkyi pelaajia jotka pyöri kuolleena miten sattuu kentällä paikallaan.
Chatissa myös pelaajat huuteli että spawnaukset ei toiminu ja jotain random mappi glitchejä.
 
Viimeksi muokattu:
Suht huonosti muuten porukka ainakin eilen omissa peleissä nosti pelaajia, 80% meni respawniksi vaikka omia oli vieressä.

Tässä lienee iso syy siinä, että tuo koko revaus bugasi eilen ainakin.
Oman squadin tyyppejä ei saanu ollenkaan revattua ja medicinä ollessa kaikkien muidenkin nostot välillä onnistui ja välillä ei.
Vasta kun kaverin kanssa pistettiin oma squad pystyyn ja siihen liittyi random pelaajia, lähti toimimaan ”normaalisti”.

Paljon hehkutettiin jossain sitä, että noita voi raahata suojaan ennen kuin herättelee henkiin. En moista mahdollisuutta keksinyt miten tehdä?
 
Ei niitä mitään tehottomaksi kuulu muuttaa, mutta kun 98% omista kuolemista tulee yhtä asetta vastaan, niin silloin balanssissa on jotain vikaa, suhteessa muihin.

Hyvä tietää että en ole ainut, itsekin pistin merkille että edes rakennuksissa camppivät sniperit eivät saa yhtä tehokkaasti tappolaukauksia kuin medicit Stenillä...
 
Hyvä tietää että en ole ainut, itsekin pistin merkille että edes rakennuksissa camppivät sniperit eivät saa yhtä tehokkaasti tappolaukauksia kuin medicit Stenillä...

En tainnu eilen 12h aikana kuolla kuin 2-3 kertaa snipuun. Osumia ne otti paljon, mutta ei ne tappoja saanu.
Mut vaikka itellä ois ollu nopeamman aseen kanssa makuulla odottamassa suojassa, ni Sten tulee ja yks kuti päähän ja dööd. [emoji23][emoji23]
 
Eilen pääsin kokeilemaan muutaman matsin. Alkuun oli hiukan nihkeää, kun joutui random squadin kanssa pelata. Panokset oli loppu kokoajan. Kartatkin tuntuivat niin sekavilta kun en ole lähes yhtään videota katsonut pelistä. Pääsin kuitenkin muro squadin mukaan ja homma alkoi toimimaan paljon paremmin. Huomaa kyllä että tiimipelaamiseen on panostettu. Väittäisin että se on suurimmassa osassa sitten BF2:sen. Pitää tänään jatkaa testailua. Odotukset nousi aika kovasti tätä peliä kohtaan.

Hiukan pelottaa kuinka pelaajakunta ottaa tiimipelaamisen vastaan. Hyvät squadit pärjää ja perus pelaajat valittaa chatissä/foorumeilla.
 
En tainnu eilen 12h aikana kuolla kuin 2-3 kertaa snipuun. Osumia ne otti paljon, mutta ei ne tappoja saanu.
Mut vaikka itellä ois ollu nopeamman aseen kanssa makuulla odottamassa suojassa, ni Sten tulee ja yks kuti päähän ja dööd. [emoji23][emoji23]

Puolenkymmentä erää tuli pelattua, kertaakaan en kuollut sniperiin vaikka osumia saivatkin, mutta tuskin liioittelen paljoa jos sanon 9/10 kuolemasta vastapuolella oli Sten. Eikä läheskään joka kerta ollut edes headshot ikonia.
 
Eikös battlefieldit ole aina olleet todella herkkiä kelloille? Itsellä ei ole näyttiksessä kellotuksia, eikä ole kaatunutkaan.
 
Eilen 20 minuutin aikana kahdesti DirectX error. Pitää koittaa tänään ilman näyttiksen kellotuksia.

Eikös battlefieldit ole aina olleet todella herkkiä kelloille? Itsellä ei ole näyttiksessä kellotuksia, eikä ole kaatunutkaan.
Just olin kommentoimassa, että näemmä edelleen ei ole päästy eroon Battlefield ja/tai DICE:n Frostbite enginen kelloherkkyydestä.

Tämä on koskenut ainakin jo BF4 alkaen niin prossun kuin näyttiksen kelloja.
Ongelmaa ei tosin aina esiinny, vaikka kelloja on. Joillain sitten kellojen poistot korjaa erinäiset ongelmat.

Itsellä esim. prossun kellot eivät ole koskaan ongelmia aiheuttaneet. Näyttis nyt ei ole tehdaskellojen ulkopuolella ikinä ollut kellotettu.

Joka tapauskessa kyseessä varsin surullisenkuuluisa ominaisuus pelisarjassa.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Vahvaa suorituskykyä AMD:ltä.
 
Just olin kommentoimassa, että näemmä edelleen ei ole päästy eroon Battlefield ja/tai DICE:n Frostbite enginen kelloherkkyydestä.

Tämä on koskenut ainakin jo BF4 alkaen niin prossun kuin näyttiksen kelloja.
Ongelmaa ei tosin aina esiinny, vaikka kelloja on. Joillain sitten kellojen poistot korjaa erinäiset ongelmat.

Itsellä esim. prossun kellot eivät ole koskaan ongelmia aiheuttaneet. Näyttis nyt ei ole tehdaskellojen ulkopuolella ikinä ollut kellotettu.

Joka tapauskessa kyseessä varsin surullisenkuuluisa ominaisuus pelisarjassa.
Jos kellotus aiheuttaa kaatumisia, niin sitten kellotus ei ole vakaa. Se että joku tietty pelimoottori on toista herkempi ilmentämään kellotuksen ongelmia, ei ole kuitenkaan suoranaisesti sen pelimoottorin vika, eli kyllä se alkuperäinen vika on siellä CPU:ssa/GPU:ssa, tai siis niiden rajat ylittävässä kellotuksessa.
 
Jos kellotus aiheuttaa kaatumisia, niin sitten kellotus ei ole vakaa. Se että joku tietty pelimoottori on toista herkempi ilmentämään kellotuksen ongelmia, ei ole kuitenkaan suoranaisesti sen pelimoottorin vika, eli kyllä se alkuperäinen vika on siellä CPU:ssa/GPU:ssa, tai siis niiden rajat ylittävässä kellotuksessa.

BF1 ei kaadu koskaan :bored: Siinäkin taisi alussa olla minulla tuota ongelmaa, muttei enää aikoihin.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 709
Viestejä
5 049 009
Jäsenet
80 974
Uusin jäsen
petripeura

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom