Dessu
ᴰᵉˢˢᵘ
- Liittynyt
- 20.10.2016
- Viestejä
- 575
Conquestissa oli ainaki molemmat. Vuoronperään tulevat...
Muööa ei löytänyt koko aikana mitä pelasin tuota toista mappia vaikka miten asetuksia sääti. No jos sitten huomenna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Conquestissa oli ainaki molemmat. Vuoronperään tulevat...
Pari kysymystä..
- Välillä tulee kun on squad leaderina, tulee ilmoitus "reinforcements available", mitäs tuo meinaa?
- Toimiiko muilla noi weapon upgradet? Täällä tulee vaan "purchase failed"
edit. Nyt toimii weapon upgradet, joku hetkellinen jumitus kaiketi
Toimii tosiaan vieläkin. Chat mahdollisuutta ei ollut valittavissa, mutta email vaihtoehdolla tuli koodi.Redditin mukaan näin saisi early access koodin. Itse jo koodin sainkin tuolla menetelmällä (meni ehkä 20 sekunttia), mutta en pääse vielä testaamaan, että toimiiko early access.
No need to pre-order for Early Access BFV Beta. Just got my PC code free. • r/Battlefield
niin s epitäs maksaa jokin early 14€ että pääsis heti betaileen?
Kun näitä WW FPS pelejä on nyt tullut joka tuutista niin tämä tuntuu niin kuivalta pakkopullalta. Ennen sentään tuli modernia putkeen.
Pari asiaa ärsyttää kuten jos menet proneen KK:lla niin se eka vääntää bipodin paikalleen ennenkuin pääsee ampumaan.
Onneksi ei tullut modernia bäfää. On se kumma kun ensin tulee WW1 ja WW2 ja kaikki itkevät tuosta, että "liikaa ww:tä". Kuitenkaan ei hirveästi haitannut, että varmaan edeltävät 5 päätitteliä olivat sitä samaa modernia.
Ja jos V:tä haukkuu BF1 reskiniksi niin mitä se BF4 sitten oli? Enemmän BF1 -> BF V on muutosta, kuin BF3 -> BF4.
Liikaa en tekisi johtopäätöksiä tämän betan perusteella. Monet asiat voivat vielä muuttua.
WW teemoja on nyt muillakin ollut kuin EA:lla FPS:ien puolelta. Tämä oli se pointti.
Meillä ei kuitenkaan ole ollut tässä edes BF2142:en jatkoa, joten sekin olisi mahtunut tähän väliin paremmin vaihtelun vuoksi.
No sehän se vasta olisikin ollut Battlefront copypastea samantyylisellä teemalla. Ja ne COD-pelaajat, joita EA houkuttelee ovat kyseisestä teemasta saaneet jo tarpeekseen. Jos nyt olisi halunnut oikeasti jotain vähän erilaista niin Vietnam olisi voinut toimia.
Miten tässä avataan uusia aseita? Ja noita kilkkeitä eri klasseille?
Pelaat classia --> classi saa levuja --> unlockkaa classin kamppeita. Jostain syystä niitä avauslevuja ei näe matseissa mutta pääruudun armory, vai mikälie valikko olikaan, kohdasta näkee nuo. Sinänsä tylsää, että betassa ei voisi olla kaikki heti avattuna.
Pakko sanoa, että tuo Suomi KP oli hieman pettymys. 20 kutia loppuu heti. Toivottavasti lopullisessa pelissä on rumpulipas.![]()
Pelattu nyt lisää ja yhteensä betaa takana nyt ehkä 12h.
Aseita kehittelin paljon ja kyllä niissä eron huomaa. Lisäksi tosi moni ei tajua rakentamisen hyötyä, painetaan vain menemään. Etenkin supportin tekemät piikkilangat muuttaa lippujen puolustusta täysin.
Ampuminen on haastavaa ja vaatii opettelua.
Onhan sulla näyttiksen ajurit ajan tasalla?Kokeilin nyt vielä uudestaan, sama ~5fps ja mahdoton pelata, pelkkä menukin jumittaa koko ajan niin että vaikea edes säätöjä tehdä kun kaikki tapahtuu viiveellä. Kun peli auennut oikealla myös koko ajan punaiset neliöt missä huutis.
Kävin bf1:stakin kk:sien tauon jälkeen kokeilemassa ja 1440p:llä se pyöri jossain 80-90 tienoilla. Aika samat päälle 18K tulee M'11:ssä kuten ennenkin.
Kyllä ne vieläkin loistaa, tosin ei älyttömän kauan ja kauhean kirkkaina, mutta siellä ne ovat. Plussana tosin se, että näitä saa näkyviin (ilmeisesti) ainoastaan reconin kiikarilla eikä muuten........ EDIT: Ai niin, ihan älyttömän suurena plussana vihujen päällä ei loista mitään punaisia palluroita. Muutenkin informaatio pidetään juuri sopivana.
Itselle jotain tippui pelien jälkeen, armorystä tms pääsi noita katsomaan mitä dropannut. Ja listaa rullaamalla siellä alhaalla oli auki valmiiksi 3 erillaista.Miten tässä avataan noita uusia tähtäimiä? vain osan tähtäimien kohdalla mahdollisuus ostaa scrapeilla, osassa ei?
Olisikohan assaultilla tms ollut gearin ylimpänä sellainen neliö minkä sisällä vasara, sillä ilmeisesti rakennetaan ja oviaukkoihin ja hajonneisiin taloihin saa. Jossain videossahan nuo kohdat loistivat mihin voi, mutta ei tullut tuota testattua onko vieläkin niin.Peli ei kyllä opeta mitenkään missään vaiheessa miten tuo rakentaminen toimii. Olen joku 6h nyt hieronut eikä vieläkään mitään hajua miten tuo tehdään. Supportillakin on itemeissä vaan ammo pouch ja miinat. Ei ihme että jengi ei sitä harrasta.
Ei toimi kun ei löydy koko settings-kansiota. Tässä on ilmeisesti taas kyseessä ea accountin "banni". Aikoinaan bf1:n kanssa ihmettelin tätä kun peli alkoi aina alusta. Vituttaa vaan tuo ea supportin hitaus. Menee hyvää peliaikaa hukkaan.
Liian tehokas? Kohta heitellään taas kivillä pelaajia kun aseet nerffataan tehottomiksi![]()
Peli ei kyllä opeta mitenkään missään vaiheessa miten tuo rakentaminen toimii. Olen joku 6h nyt hieronut eikä vieläkään mitään hajua miten tuo tehdään. Supportillakin on itemeissä vaan ammo pouch ja miinat. Ei ihme että jengi ei sitä harrasta.
Tuo rakentaminen on kyllä hämärää tässä betassa. Yhdessä vaiheessa yritin ihan etsimällä etsiä rakennettavaa eikä mitään tarttunut silmään.
Tuo rakentaminen on kyllä hämärää tässä betassa. Yhdessä vaiheessa yritin ihan etsimällä etsiä rakennettavaa eikä mitään tarttunut silmään.
Onhan sulla näyttiksen ajurit ajan tasalla?
Peli ilmoitti käynnistäessä että nuo ajurit täytyy olla.Ilmeisesti pelaat pleikkarilla, en sitten tiedä onko siinä jotain erilailla kuin pc:ssä, mutta ei se Sten kyllä mikään ylivoimainen ase ole, ja vaikka kuolisit 100% sitä vastaan niin eihän se nyt tarkoita suoraan, että aseiden balanssissa olisi vikaa, jospa mediccejä on vaan hemmetisti enemmän? Ja esim Stg 44:nen taitanee olla tehokkaampi kuin tuo Sten, joten en nyt näe järkeä lähteä nerffaamaan sitä huonompaa asetta näistä kahdesta, enkä muutenkaan näe järkeä nerffata, juuri hyvä nyt.Ei niitä mitään tehottomaksi kuulu muuttaa, mutta kun 98% omista kuolemista tulee yhtä asetta vastaan, niin silloin balanssissa on jotain vikaa, suhteessa muihin.
Ilmeisesti pelaat pleikkarilla, en sitten tiedä onko siinä jotain erilailla kuin pc:ssä, mutta ei se Sten kyllä mikään ylivoimainen ase ole, ja vaikka kuolisit 100% sitä vastaan niin eihän se nyt tarkoita suoraan, että aseiden balanssissa olisi vikaa, jospa mediccejä on vaan hemmetisti enemmän? Ja esim Stg 44:nen taitanee olla tehokkaampi kuin tuo Sten, joten en nyt näe järkeä lähteä nerffaamaan sitä huonompaa asetta näistä kahdesta, enkä muutenkaan näe järkeä nerffata, juuri hyvä nyt.
Tuo rakentaminen on kyllä hämärää tässä betassa. Yhdessä vaiheessa yritin ihan etsimällä etsiä rakennettavaa eikä mitään tarttunut silmään.
Saattaahan tuo olla, että Sten "sopii paremmin käteen" kuin nuo muut. En itse tuollaista ilmiötä eilen huomannut, mutta tänään jatketaan harjoituksia. Sen Stg44:sen ja Gewehr 43:sen tarkkuuskin on ihan kiva, ehkä nuo taas sopivat omaan kätöseen parhaiten, suht helpolla sai yli 60 killin rundeja n. 3 k/d:llä. Suht huonosti muuten porukka ainakin eilen omissa peleissä nosti pelaajia, 80% meni respawniksi vaikka omia oli vieressä.Ei niitä nyt niin kauheasti ole, mutta joka matsin jälkeen eniten tappoja mediceillä.
Itsellä medicin kaikki aseet auki ja pelaan niillä ”paremmilla”, mutta läheskään niin paljon tappoja niillä ei saa, kuin Stenillä.
Eikä se tehottomuus ole pelkkää damagea/tulinopeutta jne. Stenillä jostain syystä osumatarkkuus on jo sitä luokkaa, etten ainakaan itse muilla osu samoin.
Eilen kaverin kanssa pelailtiin ja hän valitteli aivan samaa.
Vaikutti hyvälle eilisen pelailun jälkeen. Tuota varmasti vielä muutamassa kuukaudessa hiotaan vaikka miten.
Pros/Cons
+Ampuminen/Liikkuminen
+Pyöri loistavasti
+Aivan erilainen pelata kuin BF1:stä yhden miehen armeijana
+Lumimyrsky oli huikea
+Spottauksen vähäisyys
- Kartat eivät olleet kummoisia, varsinkaan Rotterdam
- Bugeja suht paljon vielä
-
Suht huonosti muuten porukka ainakin eilen omissa peleissä nosti pelaajia, 80% meni respawniksi vaikka omia oli vieressä.
Ei niitä mitään tehottomaksi kuulu muuttaa, mutta kun 98% omista kuolemista tulee yhtä asetta vastaan, niin silloin balanssissa on jotain vikaa, suhteessa muihin.
Hyvä tietää että en ole ainut, itsekin pistin merkille että edes rakennuksissa camppivät sniperit eivät saa yhtä tehokkaasti tappolaukauksia kuin medicit Stenillä...
En tainnu eilen 12h aikana kuolla kuin 2-3 kertaa snipuun. Osumia ne otti paljon, mutta ei ne tappoja saanu.
Mut vaikka itellä ois ollu nopeamman aseen kanssa makuulla odottamassa suojassa, ni Sten tulee ja yks kuti päähän ja dööd. [emoji23][emoji23]
Kaatuileeko peli muilla, varsinkin kartan vaihtumisen yhteydessä?
Eilen 20 minuutin aikana kahdesti DirectX error. Pitää koittaa tänään ilman näyttiksen kellotuksia.
Eilen 20 minuutin aikana kahdesti DirectX error. Pitää koittaa tänään ilman näyttiksen kellotuksia.
Just olin kommentoimassa, että näemmä edelleen ei ole päästy eroon Battlefield ja/tai DICE:n Frostbite enginen kelloherkkyydestä.Eikös battlefieldit ole aina olleet todella herkkiä kelloille? Itsellä ei ole näyttiksessä kellotuksia, eikä ole kaatunutkaan.
Jos kellotus aiheuttaa kaatumisia, niin sitten kellotus ei ole vakaa. Se että joku tietty pelimoottori on toista herkempi ilmentämään kellotuksen ongelmia, ei ole kuitenkaan suoranaisesti sen pelimoottorin vika, eli kyllä se alkuperäinen vika on siellä CPU:ssa/GPU:ssa, tai siis niiden rajat ylittävässä kellotuksessa.Just olin kommentoimassa, että näemmä edelleen ei ole päästy eroon Battlefield ja/tai DICE:n Frostbite enginen kelloherkkyydestä.
Tämä on koskenut ainakin jo BF4 alkaen niin prossun kuin näyttiksen kelloja.
Ongelmaa ei tosin aina esiinny, vaikka kelloja on. Joillain sitten kellojen poistot korjaa erinäiset ongelmat.
Itsellä esim. prossun kellot eivät ole koskaan ongelmia aiheuttaneet. Näyttis nyt ei ole tehdaskellojen ulkopuolella ikinä ollut kellotettu.
Joka tapauskessa kyseessä varsin surullisenkuuluisa ominaisuus pelisarjassa.
Jos kellotus aiheuttaa kaatumisia, niin sitten kellotus ei ole vakaa. Se että joku tietty pelimoottori on toista herkempi ilmentämään kellotuksen ongelmia, ei ole kuitenkaan suoranaisesti sen pelimoottorin vika, eli kyllä se alkuperäinen vika on siellä CPU:ssa/GPU:ssa, tai siis niiden rajat ylittävässä kellotuksessa.
Siinäkin taisi alussa olla minulla tuota ongelmaa, muttei enää aikoihin.Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.