Battlefield V

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
296
Onkos tässä taas kummallakin puolella samat aseet käytössä? Näköjään taas joka pyssykkään saa kiinni reflex sightit sun muut vimpaimet :O
Kumpaankin ikävä kyllä juu. Olen varmaan vähemmistössä, mutta minusta ainakin osa aseista, ellei kaikkikin, saisi olla faction-kohtaisia. Tai siis ainakin jotenkin historiallisen järkevästi faction-kohtaisia.
Nuo reflex-sightit ja vastaavat olisi minusta myös hyvin voinut jättää pois. Viilamalla ja rekoodaamalla hiukan iron sightteja olisi aikas hyvin päässyt samaan lopputulokseen, mutta se olisi ollut monelle ea:n kalastelemalle muiden pelisarjojen pelaajalle ehkä vähän liian HC.

Ei noista kumpikaan mitään hirveän kriittisiä juttuja ole, mutta ne on osa niitä pieniä miinuksia.
 

Jyg

Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
240
Kumpaankin ikävä kyllä juu. Olen varmaan vähemmistössä, mutta minusta ainakin osa aseista, ellei kaikkikin, saisi olla faction-kohtaisia. Tai siis ainakin jotenkin historiallisen järkevästi faction-kohtaisia.
Nuo reflex-sightit ja vastaavat olisi minusta myös hyvin voinut jättää pois. Viilamalla ja rekoodaamalla hiukan iron sightteja olisi aikas hyvin päässyt samaan lopputulokseen, mutta se olisi ollut monelle ea:n kalastelemalle muiden pelisarjojen pelaajalle ehkä vähän liian HC.

Ei noista kumpikaan mitään hirveän kriittisiä juttuja ole, mutta ne on osa niitä pieniä miinuksia.
Jep itsekkin toivoisin faction kohtaisia aseita ainakin osittain ja muutenkin latistaa menoa kun kaikki juoksentelevat kentällä rynkyt kourassa, näidenkään määrään tuskin on tulossa rajoituksia... Liekkö sitten serveripolitiikka millainen, eli onko mahdollista saada servuja joissa olisi mahdollisesti rajoituksia noiden rynkkyjen ja snipereiden määrään kentällä tms.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 450
Toivottavasti tässä olisi niitä standard issue rifle servuja ja jotenkin järkevästi toteutettuna. Vaikka jos tappaisi yhdestä vaikka keskivartaloon ja päähän niin olisi hyvä. BF1:ssä tuo sweetspot pilasi tämän, SMLE oli selkeästi paras tässä pelimuodossa (toki joku 150% dmg kerroin olisi siinäkin korjannut tämän).
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Toinen BF sarjan peli kyl putkee mitä ei tu pelattua, taitaa jäädä muutki EA:n kakkakikkareet väliin tänä vuonna.. World War 3, tulee tänne pelilistalle BF sarjan tilalle ;)
 
Liittynyt
24.04.2017
Viestejä
212
Toinen BF sarjan peli kyl putkee mitä ei tu pelattua, taitaa jäädä muutki EA:n kakkakikkareet väliin tänä vuonna.. World War 3, tulee tänne pelilistalle BF sarjan tilalle ;)
Hyvä. Pysyttele sen parissa vain, toivotaan että tulee edes kohtalainen peli. Voidaan sitten me joiden toiveita ei ole yli vuosikymmeneen kuunneltu nauttia kunnon pelistä myös... Moderni sota on tylsin mahdollinen aihe räiskintään, omasta mielestäni.


Minustakin olisi kiva jos olisi faction-pohjaiset aseet, mutta kun pässit käyttävät aina vain yhtä pyssyä tilanteesta riippumatta eivätkä suostu yrittämään mitään muuta, etenkin jos joku tubettaja on jotain pyssyä hehkuttanut (tai sitten kyseessä männävuosien AEK-tyyppinen,vai mikä OP pyssy olikaan, skenaario).

Tosin, aion vetää suomalaisilla pyssyillä vaikka olisivat kuinka paskoja, tuli mitä tuli. Ettei sen puoleen...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 006


Laitan nyt tänne, vaikka B1:stä video on, mutta tossa kun toi pelaaja on tuolla yhdessä kohtaa, ni siihen ihan metrin päähän spawnaa vihollisia ja toi pystyy napsimaan ne siitä.

En tiiä mitä ne pelin kehittäjät on miettiny, että niiden mielestä tollaset spawnit on hyvä ja miten se on niin hankala tehä silleen, että pelaaja ei spawnais suoraan vihollisen viereen.

Onkohan tässä B5 yhtään älykkäämmät kehittäjät, että ne osais tehdä silleen, ettei tollaset olis enää mahollisia? Onko ollu puhetta?

Tai mun mielestä ei tollanen oo yhtään hauskaa. Ehkä noiden koodareiden mielestä se on parasta mitä peli voi tarjota.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
254
Nuo BF1:n spawnit on kyllä ihan naurettavat. BF V:ssä voi sentään katsoa mitä siellä tapahtuu, kun spawnaa squadilaisen mukaan.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
296
Nuo BF1:n spawnit on kyllä ihan naurettavat. BF V:ssä voi sentään katsoa mitä siellä tapahtuu, kun spawnaa squadilaisen mukaan.
Operationseissa varsinkin ihan perus basespawnitkin on ihan liian usein suoraan vihujen helposti ammuttavissa. Nuo superavoimet kentät ei myös auta asiaa yhtään. Puhumattakaan jos spawnaa pelimuodosta riippumatta objectiveen, niin ihan varmasti spawni on vihujen ristituleen tai piipun päähän.
Nelosessa nuo spawnit sentään korjattiin aika hyvään malliin jossain vaiheessa, mutta ykkönen näköjään aloitti siinäkin puhtaalta pöydältä typeryyksineen.
 
Liittynyt
24.04.2017
Viestejä
212
Aiemmissa bäfissä ainakin se spawn vaihtui jos oli vihollisia siinä normaalissa lipun spawnissa. Ainakin muistaakseni.

Ykkösessä ei asiaa auta se, että nuo on aika pieniä nuo kentät, tai ainakin moni niistä.
 
Liittynyt
25.11.2017
Viestejä
1 126
Nyt sitten karsittiin co-op modekin launchista.

"Although there’s a lot to be excited for with the upcoming release of Battlefield V in just a couple of months, it’s also been a little disappointing to learn that some features such as the battle royale mode and vehicle customization will not be available at launch. As if this wasn’t bad enough, it has now been discovered that the new co-op mode, Combined Arms, is yet another feature that will not be available at launch. On the Battlefield V website, Combined Arms is mentioned as something that is coming “after launch”, as spotted on Twitter by Battlefield Bulletin."

Battlefield 5’s Co-op Mode “Combined Arms” Will Not Be Available At Launch
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
254
Parempi vaan. Ainahan BF launchit on ollu enemmä ja vähemmä bugisia/ongelmallisia, näillä karsimisilla voidaan keskittyä siihen että peruspeli saadaan toimimaan mahdollisimman hyvin julkaisupäiväksi. Haluan kyllä nähdä tässäkin pelissä kuuluisan "spagetti" miehen!
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 121
Modeja karsitaan kun ennakkotilausten määrä on todella surkea. :kahvi:
 
Liittynyt
24.04.2017
Viestejä
212
Hyvä vaan.

DICE keskittyy tällä kertaa gameplayn kuntoonsaamiseen. Se tärkein osa peliä...

Battlefieldissa ei ennenkään ole ollut noita, eikä imo niitä mielestäni nytkään tarvita lainkaan. Huhuissa on ollut tosiaan, että BR olisi ilmainen (vähän kuin Fortnitessa). Toivottavasti, pysyvät pässit sen puolella ja me kunnon ihmiset voidaan pelata oikeaa Battlefieldia...



Modeja karsitaan kun ennakkotilausten määrä on todella surkea. :kahvi:
mimimimimi


Nämä röllit ovat pikkaisen verran kyllästyttäviä.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 720
Ei sillä, että itse Battle royalesta välittäisin, mutta enemmän se tuntuu rölläämiseltä, kun jokaisen heikennyksen kohdalla tulee joka kerta joku aina mainostamaan kuinka ominaisuuksien vähentäminen tarkoittaa parempaa lopputuotetta. Ja sitten kuitenkin julkaisussa se tuote on täysin keskeneräinen ja buginen kasa paskaa.

Jotenkin uskomatonta, että näiden skinipakettien julkaisu on vuodesta toiseen niin saakelin vaikeaa.
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 121
mimimimimi


Nämä röllit ovat pikkaisen verran kyllästyttäviä.
Tuskin ovat tyytyväisiä ennakkotilausten kanssa. Battlefield V (16.10.2018)

Ei sillä, että itse Battle royalesta välittäisin, mutta enemmän se tuntuu rölläämiseltä, kun jokaisen heikennyksen kohdalla tulee joka kerta joku aina mainostamaan kuinka ominaisuuksien vähentäminen tarkoittaa parempaa lopputuotetta. Ja sitten kuitenkin julkaisussa se tuote on täysin keskeneräinen ja buginen kasa paskaa.

Jotenkin uskomatonta, että näiden skinipakettien julkaisu on vuodesta toiseen niin saakelin vaikeaa.
Vähän niin kuin Activisionin vanha mantra "Ei betaa, koska keskitymme pelin hiomiseen." Lopputuloksena sama stutterfest vuodesta toiseen.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
254
Nuo Cowenin ordometer tilastot/"ennustukset" vois jättää jo linkkaamatta, niistä ei mitään todellista tietoa saa irti, pelkkää spekulaatiota.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 184
Jep täyttä paskaa nuo listat ja ei varmasti kerro millään lailla totuutta oikeista määristä. Joillekin ne vaan tuntuu olevan ultimaattinen totuus.
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Nuo Cowenin ordometer tilastot/"ennustukset" vois jättää jo linkkaamatta, niistä ei mitään todellista tietoa saa irti, pelkkää spekulaatiota.
Kyllä se minusta ihan selvää on että on vähemmän ennakkotilauksia. Ihan ison yleisön reaktiosta noihin videoihinkin voi päätellä jotain siitä negatiivisesta vaikutuksesta.
Ei sillä, että itse Battle royalesta välittäisin, mutta enemmän se tuntuu rölläämiseltä, kun jokaisen heikennyksen kohdalla tulee joka kerta joku aina mainostamaan kuinka ominaisuuksien vähentäminen tarkoittaa parempaa lopputuotetta. Ja sitten kuitenkin julkaisussa se tuote on täysin keskeneräinen ja buginen kasa paskaa.

Jotenkin uskomatonta, että näiden skinipakettien julkaisu on vuodesta toiseen niin saakelin vaikeaa.
Battlefield 1943:n PC-versiokin heitettiin aikanaan roskakoriin sen takia, että saadaan "paras mahdollinen PC-versio Battlefield 3:sta" ja kuinkas kävikään.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 317
Hyvä veto, ei mitään järkeä julkaista peliä Blops IIII ja RDR 2:n väliin. Ilmeisesti jotain opittu Titanfall 2:n virheistä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 450
Oho, yllättävää. Ettei osittain liittyisi RDR2 ja BO4 julkaisuihin? Näin saadaan väliä niihin ja enemmän huomiota.

E: Yllä oltiin nopeampia.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
140
Harmi, mutta jos ei ole valmis niin sitä kannata rikkinäisenä julkaista. Veikkaanpa vaan, että Red dead redemtion 2 on se syy viivästykseen... Konsolit edelle mennään taas...
 
Liittynyt
24.04.2017
Viestejä
212
Hieno homma! Parempi kuunnella avoimen betan palautetta, ja tappaa niin monta bugia kuin ehtivät tässä ajassa.

Eikä varmastikaan ole huono siirtää kauemmaksi noiden yllä mainittujen julkaisusta...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 317
Harmi, mutta jos ei ole valmis niin sitä kannata rikkinäisenä julkaista. Veikkaanpa vaan, että Red dead redemtion 2 on se syy viivästykseen... Konsolit edelle mennään taas...
Ei kai kenellekään luulisi enää tulevan yllätyksenä että niiden ehdoilla mennään mistä suurin asiakaskunta tulee?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 450
Tässä on tullut nyt lähipäivinä aika paljon noita Rotterdam videoita ja ihan hyvältä näyttää. Saisivat vain hieman hidastaa noita hahmoja, liikkuminen on hieman turhan nopeaa. Juoksemisen nopeutta voisi huoletta laskea jollakin 10-20%. Tai vaihtoehtoisesti tehdä normaalista juoksemisesta hitaampaa ja nykyisestä vauhdista sprintin staminalla (ei tule tapahtumaan). Lisäksi olisi kiva, että tankkien tykkitorneissa olisi maksimiliikenopeudet. En ymmärrä miksi noiden pitää voida kääntyä 360 astetta sekunnissa. Ei tarvitsisi simuloida todellisuutta mutta jotain järkeä tuohon tykin liikkeeseen. Tekisi myös assaultin pelaamisesta taktisempaa, kun voisi koittaa hyökätä tykkiä vastapäätä olevasta suunnasta ja se ei kääntyisi valonnopeudella kohti.

Suomi-KP:ssa oli näemmä 20 kudin lipas. Toivottavasti siihen saisi jonain lisävarusteena rumpulippaan. :D

JackFragsiltä aika kattava video kaikesta uudesta:

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 364
Tässä on tullut nyt lähipäivinä aika paljon noita Rotterdam videoita ja ihan hyvältä näyttää. Saisivat vain hieman hidastaa noita hahmoja, liikkuminen on hieman turhan nopeaa. Juoksemisen nopeutta voisi huoletta laskea jollakin 10-20%. Tai vaihtoehtoisesti tehdä normaalista juoksemisesta hitaampaa ja nykyisestä vauhdista sprintin staminalla (ei tule tapahtumaan). Lisäksi olisi kiva, että tankkien tykkitorneissa olisi maksimiliikenopeudet. En ymmärrä miksi noiden pitää voida kääntyä 360 astetta sekunnissa. Ei tarvitsisi simuloida todellisuutta mutta jotain järkeä tuohon tykin liikkeeseen. Tekisi myös assaultin pelaamisesta taktisempaa, kun voisi koittaa hyökätä tykkiä vastapäätä olevasta suunnasta ja se ei kääntyisi valonnopeudella kohti.

Suomi-KP:ssa oli näemmä 20 kudin lipas. Toivottavasti siihen saisi jonain lisävarusteena rumpulippaan. :D

JackFragsiltä aika kattava video kaikesta uudesta:

Tuo olisi kyllä todella kämästä, jos tulee juoksuun joku stamina, kun bäfässä tunnetusti spawnit voi olla vaikka toisella puolella karttaa. Loppuisi kyllä pelaaminen aika äkkiä, jos ei voisi juosta kuin pari metriä kerrallaan.
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Voiskohan tähän tulla semmonen moodi missä ei ole mitää punapisteitä, osapuolilla on omat aseet ja univormut on asianmukaiset... Noi punapistetähtäimet :facepalm:
Eiköhän se taas jonain epämääräisenä filtterinä tule jota kukaan ei valikoista löydä, eikä browseri edes toimi vaikka löytää :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 450
Tuo olisi kyllä todella kämästä, jos tulee juoksuun joku stamina, kun bäfässä tunnetusti spawnit voi olla vaikka toisella puolella karttaa. Loppuisi kyllä pelaaminen aika äkkiä, jos ei voisi juosta kuin pari metriä kerrallaan.
Se olisi sitä paluuta juurille, kartat olivat isoja myös BF2 aikaan ja silloinkin oli tuollainen. En tarkoittanut tuolla sitä, että sen tyypin tarvitsisi madella silloin kun ei sprintata. Normitahti liikkumisessa voisi olla luokkaa jotain hölkkävauhtia (joku 80% nykyisestä, olisi edelleen siis suht nopea) ja sitten staminalla lyhyt ~10s sprintti (tuo nykyinen BF V vauhti). Sitä sprinttiä voisi sitten käyttää taktisesti esim. katujen tai lyhyiden avonaisten alueiden ylitykseen. Toimisi vähän niinkuin BF1:ssä tuo bayonet charge mutta pelkästään vauhdin nopeuttamiseen ja ilman mitään jälkihidastumisia. Vähintään voisi tehdä niin, että sprintatessa ei sentään voisi asetta ladata vaan siksi aikaa pitäisi edes hidastaa menoa. Hieman tuo meno kaipaisi jotain hidastamista, ei muistaakseni edes BF3/BF4 ollut noin nopeatempoista.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.04.2017
Viestejä
212
Luultavasti voi servulle asettaa custom-rulesetin halutessaan, onhan niin ennenkin ollut. Toki konsolijonnet ei sellaista ansaitse, PC on se BF:n koti 8)

Asiasta näkkileipään, ärsyttää kun ykkösessä ihan joka servulla on estetty ne standard issue riflet... Minä tykkään pelata kiväärimiehenä, rajoittaisi automaattiaseita ennemmin!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 450
Mikähän järki tuossakin on, että Accessilla pääsee viikkoa ennen Deluxea vaikka Deluxen ostaneet maksavat siitä etukäteen pelaamisesta (tuleehan siinä toki jotain kosmeettistakin mutta silti)..
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 121
Ensiksi karsitaan julkaisuversion ominaisuuksia lennosta, sitten lykätään pelin myöhempään koska suorastaan ei uskalleta kilpailla Call of Dutyä ja Red Dead Redemption 2:sta vastaan -> ei todellakaan lupaa hyvää. Samaan aikaan ei ole minkälaista varmuutta mitä se julkaisuversio tulee oikeasti edes sisältämään.:confused:

Henkilökohtaisesti pysyin kaukana tämän ennakkotilaamisesta. Sieltä voi tulla ihan mitä vaan premium-hintaista Early Access:iä.
 
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
157
Mitä BF1 vikaa? Muuta kun tietysti priva servu perseilyt olemattomilla säädöillä. Se kun oli pitkästä aikaa BF mikä tuli ostettua viimeksi varmaan Bad Company 2 niin samaa BF toi oli kun aina ennenkin tai ainakin mitä se on ollu pitkän aikaa.
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 121
Kuten devi/joku pomo totesikin Twitterissä, tätä ei tehty sijoittajat mielessä tätä lykkäystä, vaan ihan peliin liittyvistä syistä.
Dev/pomothan ei ikinä valehtele tai vääristele. :kahvi:

Mitä BF1 vikaa?
  • Liian vähän sisältöä julkaisuversiossa
  • Tylsä teema / kömpelöt aseet
  • Liian nopea / adhd-mainen
  • Pirstaloitu peliyhteisö, kiitos Premium Passin
  • Liian casuaalimainen -> ainakin osa vanhoista BF-pelaajista valitsi muuta pelattavaa
 
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
157
D
  • Liian vähän sisältöä julkaisuversiossa
  • Tylsä teema / kömpelöt aseet
  • Liian nopea / adhd-mainen
  • Pirstaloitu peliyhteisö, kiitos Premium Passin
  • Liian casuaalimainen -> ainakin osa vanhoista BF-pelaajista valitsi muuta pelattavaa
Kaikki nää ongelmat on ollu kaikissa BFssä BF2 jälkeen? Uus skini liimataan vaan vanhan päälle.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
289
Dev/pomothan ei ikinä valehtele tai vääristele. :kahvi:



  • Liian vähän sisältöä julkaisuversiossa
  • Tylsä teema / kömpelöt aseet
  • Liian nopea / adhd-mainen
  • Pirstaloitu peliyhteisö, kiitos Premium Passin
  • Liian casuaalimainen -> ainakin osa vanhoista BF-pelaajista valitsi muuta pelattavaa
Missä mielessä liian nopea? Tai siis mikä on nopeaa?


Yksi iso seikka mitä jäänyt kaipaamaan BF1:ssä on ollut battlelog (vaikkakin tosi vähälle jäänyt BF1 pelailu), sellaista tai sen tapaista ei varmaan ole tulossa myöskään tähän uuteen julkaisuun.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Äijät juoksee liian nopeasti, mutta ei kyllä pelkästään se sitä nopeutta tossa aiheuta.

Äijät pystyy herättämään henkiin ja antamaan panoksia vauhdissa. Conquest pelimuotona aiheuttaa tietyissä mapeissa kissahiirileikkiä missä vain juostaan lipuilta toiselle ja toinen joukkue kiertää toisella puolen mappia.

Isoin ongelma on juuri se, että kaikki pystyy tekemään liian nopeasti ja peli ei kannusta lipun puolustamiseen, tai rajoita snipujen määrää siellä basessa.
Esim myös operationissa pitäisi olla estettynä skippaus kuollessaan.

BF V onneksi korjaa todella monta asiaa. Ammukset/medic menee animaation kautta. Helat ei palaudu täysille, ammuksia on todella vähän, hahmoluokkien sisällä on enemmän luokkia jne.

Vielä kun saatai K/D pois tuloslistoilta ja sinne tilalle se miten hyvin pelaat luokkasi objektia. Lisäksi joku porkkana puolustaa lippuja, eikä vain juosta seuraavalle.
 

DaNightlander

Powered by 3dfx Voodoo
Tukijäsen
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
915
Tarkemmin asiaa tulevasta betasta, eli nyt olisi sitten mukana myös Rotterdam ja ase valikoimiin lisätty mm Suomi-konepistooli.

Kaikille avoin beta alkaa 6. ja päättyy 11. päivä, ennakkotilaajat (jos niitä on) saavat pari päivää ekstraa.

PRE-LOAD OF OPEN BETA STARTS
September 3, 1 am PT (10 am CET)

OPEN BETA EARLY ACCESS STARTS
September 4, 1 am PT (10 am CET)

OPEN BETA AVAILABLE FOR EVERYONE
September 6, 1 am PT (10 am CET)

OPEN BETA ENDS
September 11, 7 am PT (4 pm CET)
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 817
Uusi bf tulossa... Nojoo. Tämä on nyt nähty jo niin monta kertaa, että vähemmän kyynisenkin pitäisi uskoa.

Aluksi julkaistaan epämääräinen buginen kikkare, jossa toinen tiimi raiskaa toista tietyillä aseilla ja tietyissä map:ssä, jos edes peli pääsee siihen asti. Tähän väliin sitten kaikki ajuriongelmat jne. systeemit.

Näitä kaikkia ihanuuksia korjaillaan ja balansoidaan se 1,5 vuotta. Kun sitten lopulta pari vuotta julkaisusta peli on tarjolla muutamalla kympillä kaikkine lisäosineen, niin se alkaa olla pelattavassa kunnossa.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Nyt on erona se, että peli pohjautuu lähes täysin BF1:een pelimoottoria myöden.
Lisäksi nyt on jo alusta asti tehty selväksi, että sisältöä ripotellaan pikkuhiljaa seuraavat pari vuotta sen aikaisemman premiumin sijasta.

Tämä taas antaa mahdollisuuden keskittyä heti julkaisussa jo sisällön bugittomuuteen jne.
Mitä alpha pätkiä oon kattonu ni ihan hyvin jo toiminu ja tiistaina sen sit näkee itse betassa.
 

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 404
Peukkua siitä että beeta on suhteellisen pitkä. Pääsee ihan rauhassa pohtimaan ostopäätöstä. Jonkin verran on oltava luottamusta tuotteeseen ainakin EA:n taholta, kun näin tekevät. Oma ajatukseni tosiaan on että DICEn puolesta tässä ollaan nyt palloteltu vähän miten sattuu ja EA on antanut tilaa kyllä muuttaa julkaisua ja jättää myös premiumin pois.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 752
Viestejä
4 205 429
Jäsenet
70 959
Uusin jäsen
Jambbor

Hinta.fi

Ylös Bottom