Isompi ongelma on tuo miten peli hoitaa tuon pelaajien jakamisen servulle. Pelailin eilen frontlinesia, kun ei ole viikkoon mikään maistunut yhtä hyvin kuin tuo.
Meidän puolella 50 levelin tyyppejä vain minä. Toiseksi paras joku 35 (kaverini), kaikki loput 0-8 levelillä.
Vastapuolen pienin level oli 34 ja 50 levelin jätkiä 8kpl.
Toki tuo ei taitotasosta kerro mitään, minä olen siitä hyvä esimerkki.
Mutta kertoo ainakin siitä miten hyvin olet todennäköisesti perille juuri tästä bäfästä ja sen kartoista, mekaniikoista jne.
Olin oman puolen ykkönen/kakkonen joka mapissa kaverin kanssa, mutta joka kartta hävittiin 5-10minuutissa. Ei ollut mitään jakoa.
Kun kaveri lähti, niin jatkoin vielä yksin ja missään välissä peli ei tasoittunut. Omalle puolelle lähtijöiden tilalle tuli 0-10 levelin ukkoa, siinä missä toiselle puolen minimissään 30 levelin tyyppi.
Jostain jackfragsin tai brokenmachinen videolta kuulin, että peli etsii servua missä on oman tasoista porukkaa. Ilmeisesti tässä verrataan vain leveliä, ei oikeita statseja. Mutta näköjään tuo etsii vain samaan tiimiin saman tasoista. Väliäkö sillä et toisella puolen on tyyppejä mitkä tappaa yksin enempi kuin muut koko servulla yhteensä.
Muutenkin kun ei ole pelin aikana minkään valtakunnan balansointia, eikä edes roundien välissä, niin tuo harmittaa aika paljon. Kun kerrankin servulla on hyvää porukkaa, ni täytyy vaihtaaa servua kun tietää saavansa turpiin 100-0.