Battlefield V

Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
165
Ihan hyvältä vaikutti reilu tunnin pelisessio. Vanha sotaratsukin (gtx970) toimi 1440p resolla medium asetuksilla ja hyvältä näytti riisuttunakin. Pitää vielä paneutua graafisiin asetuksiin paremmin. Itsellä vuoden pelitauko lisättynä iälliseen lagiin vaikuttaa suoritukseen, joten askel kerrallaan ;) Rush ja domination toimivat.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
6 111
Noi "paskat" pelimuodot on vaan ne jotka meikää kiinnostaa, eli mahdollisimman kaukana jostain CoD Normandia 44 -paskasta missä juostaan ympäri lippuja se 30min matsi. Toi Conquest -moodi on pelkkää lipulta toiselle päämäärättömästi juoksentelua, varsinkin isommissa kartoissa.
No turha sitten valittaa, jos nykymeno on sitä mistä pidät.
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Minkäslaista nautintoa sellainen kekkeruusi tuo ketä ei hetkauta pätkääkään sniputatko vaikka 10 kertaa putkeen koska hän tietää että niin pitkään kun istut jossain puskassa kilometrin päässä niin et ole valtaamassa lippua, revaamassa omia tai jakamassa panoksia?
En juuri pelaa mitään lipunvaltausta, ihan typerää kohkaamista koko conquest. Breakthroughssa tekee snipereillä aika kivasti loven mistä muu joukko pääsee etenemään. Myös puolustustehtävissä hyvin kätevä spottailla hyökkääjiä. Kannattaa hieman perehtyä siihen mikä sniperin rooli ylipäänsä on, idea ei tosiaan ole juosta siellä etulinjassa, eikä aseetkaan siihen sovellu. :facepalm:

Conquestissa ärsyttää juuri se, että ei ole mitään rintamaa, vaan vihollisia voi tulla ihan mistä ilmansuunnasta hyvänsä. Tuntuu vastustajatkin välillä olevan ihan pihalla, juoksentelevat kuin päättömät kanat katsomatta edes sivuilleen tai selustaan. No ehkä zergaaminen on joillekin se mieluisin pelitapa. Beaconin kun tiputtaa hyvään paikkaan saa kätevästi squad wipejä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
254
Itse en oikein tykkää muusta kuin conquestista. Toisaaalta en osaa varmaan edes kunnolla pelata noita muita, varsinkaan puolustaa. :D Breakthroughssa ahdistaa, kun 64 pelaajaa keskittyy 1-2:een lippuun, niin siitä tulee helposti semmoinen recon/mmg helvetti. Frontlines small on jo taas melkein liian pieni. 40 pelaajan Breakthrough voisi olla parempi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.09.2018
Viestejä
37
On tuo äänimaailma tässäkin bäfässä mielestäni aika lähelle 5/5 matskua. Sandstormista ei tosin kokemusta, ehkäpä se pistää asteikot uusiksi.
Pistää tosissaan. Battlefield V:n äänisuunnittelulle antaisin max 6/10 (fps-pelissä pitäisi pystyä kuulemaan askeleet ja äänissä olla edes jotain suuntaa), kun taas Insurgency Sandstorm saa helposti 9/10. Hämmästyttävintä asiassa on, että jälkimmäisessä äänisuunnitelusta vastaa yksi mies, kun taas Dice työllistänee silläkin saralla huomattavasti enemmän porukkaa, onhan pelistudio yleensäkin on paljon suurempi (640 vs 36). Mihinkähän lie pajan resurssit menneet, peliin eivät ainakaan jäljestä päätellen?
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
367
Oiskohan resurssit menny housujen ja muitten skinien suunnitteluun. Ja kaiken maailman tyhmien tehtävien suunnitteluun.
 
Liittynyt
26.09.2018
Viestejä
37
Onko Battlefield V:n pelaajamääristä muuten saatavilla mitään faktaa? Myyntiluvuista on tullut uutisia ja EA/Dice ovat maininneet uusien pelaajien jättävän pelin pelaamisen kokeiluun, mutta yleisesti pelaajamääristä ei tunnu löytyvän mitään tarkempaa tilastointia. BF4 ja BF1 aikaan oli useampikin sivusto, mitkä listasivat pelaajamääriä likimain reaaliajassa, mutta nyt BFVStatsin sivut ovat edelleen keskeneräiset, vaikka puhuivat julkaisuun avaavansa sivut, ja BattlefieldTracker taas ei listaa pelaajamääriä V:n kohdalla aiempien osien malliin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
53
Tää peli on vaan yksinkertaiseti tylsä, bf1 oli hauska ja tuntui että on keskellä jotain isoa. Mä en käsitä mistä tuo ero johtuu.
Tässä omia mietteitä:
-turhat animaatiot,en tiedä onko DICE halunnut luoda immersiota näillä mutta itsellä on päinvastainen vaikutus,jos hyppäät korkealta niin hahmo joko notkistaa polviaan tai vähän korkeammalta ottaa myös käsillä vastaan,noin sekuntiin et voi ampua.Muutaman kerran on käynyt niin että olen huomannut vihujen juoksevan ohi ja olen hypännyt ikkunasta ulos flankatakseni tyypit,ei kannata tässä pelissä sillä se pelaaja mikä tulee vähän myöhemmin ja mitä et huomannut saa ilmaisen tapon(pakko mennä,eihän sitä voi jäädä loputtomiin kattelemaan että tuleeko muita) tai pelaajat minkä perään hyppäsit huomaavat sinut mutta et voi ampua heitä.

-ajoneuvoista poistumis/ajoneuvoihin meno animaatio,haluaisin olla hyvä tankkerin dedikoitu mg gunneri/korjaaja/supplypoint rakentaja mutta on niin tuskaista,montakohan kertaa olen kuollut animaation aikana,ilmainen paisti vihulle.

-ammo/heal pointit -> medic/support luokkien merkityksen väheneminen,periaatteessa näitä ei tarvita enää ollenkaan,olen pelannut full assault squadissa ja hyvin pärjättiin ja ammossa pysyttiin.

-tankit on hitaita ja torni kääntyy hitaasti,pointeille agressiivisesti meno on itsemurha,et pääse karkuun etkä pysty taistelemaan tasaväkisesti takaisin jos on yli 1 assault ja niitähän on(eikä kumma kun classilla on parhaimmat aseet ja kivoimmat gadgetit),
ja jos jollain ihmeellä selviät pointilta vähän taaksepäin korjaamaan niin assaultit on jo tässä vaiheessa saanut ammopointilta uuden satsin panzerfausteja.Eli suurimmaksi osaksi tankeilla ainoa toimiva taktiikka on kämppiä kaukana,ei kivaa.

-map design,DICE jostain syystä mieltynyt avariin mappeihin mitkä suosii recon classia/semiauto kivääreitä.Ja näitähän sitten riittää,Lee Enfield,M1A1,Gewehr 43 jatkuvasti.

-ei communityn vuokrattavia servuja eli kaikki servut on DICEn geneerisiä servuja kaikki samalla mappi kierrolla eli pakko pelata ne paskatkin mapit tai sitten quitata,koskaan ei tule enää 24/7 mappeja esim. Rotterdam 24/7.Eikä myöskään tule class/ase rajoituksia(recon/semiauto riflet)

-nettikoodi/TTD,tarvitseeko edes perustellä tätä enempää

Tämmöistä,itse olen siinä jamassa tämän pelin suhteen että juuri ja juuri jaksan käydä tekemässä daily orderit,enkä sitten enempää.
BF3 on se mitä nyt olen pelannut ja onhan se outoa mutta niin vaan viihdyn tuon vanhan pelin parissa paremmin,onhan tuosta tullut taukoa jo monta vuotta ja nyt taas maistuu,huippupeli vieläkin.
 
Liittynyt
24.04.2017
Viestejä
212
Korjauksia nettikoodiin tulossa, se vain ei tapahdu nappia painamalla. Dev tuosta mainitsi.

Tällaista vanhaa Battlefieldin pelaajaa ellottaa kun joku sanoo että Conquest on turhin pelimuoto. Se on se Battlefieldin perusidea ollut aina. Se on Battlefield, muut moodit olisi voinut jättää pois (jotain jonne-Rusheja sun muita, puhumattakaan perus-DM:sta joka on sitä puhtainta CoDia).

Huomaa kyllä miten vuosi vuodelta tuntee itsensä täysin erilaiseksi kuin nykyinen kaikki mulle het nyt -kansa. Conquestissa parasta on kiertää koko pirun kartta näkemättä vihuja 10 minuuttiin ja sitten vallata tärkeä lippu josta omat pääsevät vihun selkään ja siten kääntää koko peli. Se, ettei tätä hyödynnetä johtuu vain ja ainoastaan siitä, että nykypelaajat ovat kärsimättömiä ja on pakko olla jatkuvaa stimulaatiota koko ajan. Kärsivällisyys ei ole enää hyve.

Kai se täytyy tänäänkin korkata, ei tätä vain kestä. Kehtaavatkin haukkua Conquestia :(
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 035
-ajoneuvoista poistumis/ajoneuvoihin meno animaatio,haluaisin olla hyvä tankkerin dedikoitu mg gunneri/korjaaja/supplypoint rakentaja mutta on niin tuskaista,montakohan kertaa olen kuollut animaation aikana,ilmainen paisti vihulle.
Tästä itekin valittanut... Väärä tapa tehdä pelistä hidastempoisempi jos se on ollut tarkoituksena. Jos taas tarkoituksena vain lisätä kosmetiikka-wowta niin tekevät sen kyllä pelattavuuden kustannuksella :tdown:

Outoutena tähän, joistain lentokoneista poistuu ilman animaatiota ja toisissa se sama 5sec uloskömpimisanimaatio. Varmaan näitä beta-vaiheen kummallisuuksia.
-map design,DICE jostain syystä mieltynyt avariin mappeihin mitkä suosii recon classia/semiauto kivääreitä.Ja näitähän sitten riittää,Lee Enfield,M1A1,Gewehr 43 jatkuvasti.
Jep, ovat varmaan halunneet tehdä isoja taistelukenttiä, joissa tankit ja lentokoneet pääsevät esiin, ne kun erottavat bäfän monista muista kilpailevista fps-peleistä.

Kaupunkeja kuitenkin kovasti kaipaisi tähän peliin, kun suojaisampi ympäristö toimii omaan pelityyliin paremmin. Tai sitten jotain metsämappia, joka eroaisi vähän enemmän näistä perusavoimista kartoista. Esim. Twisted Steel olisi paljon parempi, jos siinä olisi selvästi tihemmin puita.
 

rewind

Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
915
Minkälaisia kenttiä tästä löytyy? Itse pidin betan kartoista, mutta jos kaikki muut ovat avaria snipuhelvettejä, niin jääkööt ostamatta.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
296
-ajoneuvoista poistumis/ajoneuvoihin meno animaatio,haluaisin olla hyvä tankkerin dedikoitu mg gunneri/korjaaja/supplypoint rakentaja mutta on niin tuskaista,montakohan kertaa olen kuollut animaation aikana,ilmainen paisti vihulle.
Tästä itekin valittanut... Väärä tapa tehdä pelistä hidastempoisempi jos se on ollut tarkoituksena. Jos taas tarkoituksena vain lisätä kosmetiikka-wowta niin tekevät sen kyllä pelattavuuden kustannuksella :tdown:
Yksi syy ainakin taisi olla abusen estäminen, juurikin korjaajan tai vastaavan tankkiin-ulos-tankkiin -spämmille. Itse pidän tuosta ominaisuudesta juurikin sen takia, ettei sotilas voi vaan kadota ja ilmestyä ajoneuvojen lähellä ihan miten haluaa.

Tällä nykyisellä nettikoodilla saa muuten näköjään servutkin valita aika tarkkaan. Kaikki 30 ping saksaservut ei todellakaan ole samanveroisia, jotkut on tasaisesti huonosti toimivia ja joillain on muuten vaan huono päivä. Ihan liian usein tulee vastaan noita huonosti toimivia servuja.
 

rewind

Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
915
Lähtökohtaisesti kaikki mapit vaikuttais olevan vähintään tarpeeksi hyviä, paitsi Aerodrome.
Ok, kiitos. Itse kun tykkään juoksennella medicillä paikasta toiseen niin suojaa saisi mieluusti olla.

Mitä tulee noihin "pitkiin" animaatioihin, niin mun makuun ne kyllä on. Ei tule sellaista Quaken tapaista ADHD-hippaoloa, vaikka päättömästi juoksisikin paikasta toiseen. Ja juurikin tuo ettei porukka vain häviä ja ilmesty ajoneuvoa käytettäessä.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 035
Yksi syy ainakin taisi olla abusen estäminen, juurikin korjaajan tai vastaavan tankkiin-ulos-tankkiin -spämmille.
Näin varmaan. Noita animaatioita mielestäni vaan pidennetty BF1:stä. Siinäkin kyllä vitutti aina kun kuoli animaation takia eikä asialle mitään voi tehdä, mutta tässä tapahtuu tuota vielä useammin. Noiden vitutusta aiheuttavien tilanteiden takia on vaan tullut lopetettua kevyiden vehicleiden käyttö, vaikka osa niistä on ihan käyttökelpoisia (sisäkonekiväärillä varustetut APC:t).

Itse pidän tuosta ominaisuudesta juurikin sen takia, ettei sotilas voi vaan kadota ja ilmestyä ajoneuvojen lähellä ihan miten haluaa.
Ketterä liikkuvuus lisää taitoelementtiä. BF2:ssa ja eräässä toisessa nopeatempoisessa fps pelissä tuli ihan mahtavia tilanteita nimenomaan 0-animaatio vehiclekikkailun takia. Vaati nopeaa ajattelua ym. ja oli erittäin palkitsevaa kun onnistui käyttämään noita käsillä olevia mahdollisuuksia luovasti selviytymiseen. Nykyinen systeemi vaatii lähinnä hyvää tuuria että ei tule ammutuksi sillä aikaa kun ohjaus, eli mahdollisuudet vaikuttaa omaan kohtaloonsa on disabloitu animaation vuoksi.

BF2:n systeemi mahdollisti myös iki-ihanan C4 jihad racingin, mikä ei toimi alkuunkaan BFV:ssä animaatioiden takia, vaikka dynyä voikin iskeä autoihin.

Ehkäpä nolla-animaatiot eivät olisi oikea ratkaisu, mutta pelattavuuden kannalta olisi mielestäni hyvä, että mitä kevyempi vehicle, sitä lyhempi animaatio. Telaketjumopo on yksi turhimmista vehicleistä missään pelissä ikinä. En tiedä mitä ihmettä Dicellä ollaan ajateltu kun tuollainen laitettu peliin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
296
Varmaan pyritään myös pitämään kuskit ja gunnerit uskollisina ajoneuvoilleen, ettei sitä olisi niin helppo hylätä ekan pahan tilanteen myötä.
Se olisi kyllä järkevää, että animaation pituudet olisi ehkä enemmän sidottu ajoneuvon luokkaan ja käyttäjän paikkaan siinä ajoneuvossa. Jonkun tankin kuskin ja sisägunnerin kuuluukin minusta kömpiä menemään pitkien animaatioiden myötä.

Eikös kolmosessa ollut vielä nuo insta-nousemiset ja ulostumiset? Muistan vaan että siinä ei oikeastaan koskaan ollut ulostulijalla ja katsojalla samaan aikaan ukkoa ilmestymässä ulos, vaan toista viilattiin silmään melkein aina. Henki lähtee luodeista ennen kuin oma ruutu edes näyttää ulkomaailmaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 211
Eikös kolmosessa ollut vielä nuo insta-nousemiset ja ulostumiset? Muistan vaan että siinä ei oikeastaan koskaan ollut ulostulijalla ja katsojalla samaan aikaan ukkoa ilmestymässä ulos, vaan toista viilattiin silmään melkein aina. Henki lähtee luodeista ennen kuin oma ruutu edes näyttää ulkomaailmaa.
Nelosessakin oli vielä nuo instat. Tosin siinä kyllä ei mielestäni ollut tuollaista ongelmaa enää johon viittaat kolmosessa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 458
Pääsihän BF1:ssä instana ajoneuvoista ulos mutta sisään mennessä oli animaatio. Itseäni ainakin ärsytti tilanteet, joissa koukkaat jonkun raskaan tankin taakse -> olet suojassa päätykiltä ja koitat tuhota tankin -> tankkeri tupsahtaa instana ulos ja losauttaa haulikolla kuoliaaksi. Onhan nuo animaatiot ärsyttäviä ajoneuvoja käytettäessä mutta sille jalkaväen sotilaalle nuo on kiva homma. Itse en oikein koskaan pitänyt siitä instana tankkiin ja ulos touhusta. Muissa ajoneuvoissa tuo ei niin häirinnyt. Ehkä siis voisi riippua osittain ajoneuvosta nuo animaatiot.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 007
Tässä kyllä pitäis olla joku apply to all jos laittaa tyyliin pistoolin jollekkin classille ja haluis käyttää sitä kaikilla.
Taas huomasin, että jostain syystä pistooli oli vaihtunu ihan eri pistooleiks mitä oon joskus laittanu.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 587
Nousta ajoneuvoanimaatioista, että siinä voisi olla semmonen joku lyhyt 1-2 sekunnin animaatio, tai ainakin se osuus, milloin on ammuttavissa ulkoa, pitäisi olla aika lyhyt.

DICEmaiseen tapaan, tuossakin mentiin melkein ääripäästä toiseen...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 458
Tässä kyllä pitäis olla joku apply to all jos laittaa tyyliin pistoolin jollekkin classille ja haluis käyttää sitä kaikilla.
Taas huomasin, että jostain syystä pistooli oli vaihtunu ihan eri pistooleiks mitä oon joskus laittanu.
Kaikki kustomointi tässä on kyllä älyttömän työlästä ja kankeaa. Kaikki classit erikseen, factionit erikseen, ne ihmeen combat traitit erikseen.. Skinejäkään ei saa kaikkia kerralla samaksi aseeseen tai hahmon vaatteisiin vaikka luvattiin. Ja ylipäätään koko armory osasto on ihan turha, miksi kamat pitää ensin ansaita pelin aikana ja sitten poistua servulta lunastamaan ne tuonne sen sijaan, että ne saisi suoraan inventoryyn? Onko tuo jopa tarkoituksella tehty kankeaksi, että peli tuntuisi sisältörikkaammalta ja palkitsevammalta? En vain oikeasti ymmärrä, miten kaikesta on saatu näin kankeaa kun pelisessio aikainen kustomointi on ollut kunnossa ainakin BC2 lähtien.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 027
En vain oikeasti ymmärrä, miten kaikesta on saatu näin kankeaa kun pelisessio aikainen kustomointi on ollut kunnossa ainakin BC2 lähtien.
Itsekään en ymmärrä noista yhtään mitään kun edellinen mitä olen kunnolla pelannut on BF3 jota tuli joku 250h hakattua. Siinähän taisi olla ensimmäisenä se selainpohjainen palvelu jossa sai haluamiaan classeja ja aseita säätää mieleisekseen vaikka itse peliä ei edes pelannut sillä hetkellä. Vaikka se alkuun oli sekava niin tämän nykyisen rinnalla se oli kyllä helvetisti parempi. En tajua nyt miksi tällaisen noobin pelaillessa tätä vitosta perusaseena on joku ihmeen konepistooli tai kivääri mitä en ole pahemmin sotilailla nähnyt. Haluaisin ihan perus M1 Garandin soltulleni mutta en tunnu sitä saavan kun se pitäisi ilmeisesti avata jotenkin. Ei paljon kiinnosta tahkota vitun monta tuntia kun koko peli on pelkkää sähläämistä.

Haluaisin niin pitää tästä mutta kun ei vittu vaan jaksa kun peli on paketoitu jotenkin niin paskaan muottiin ettei vaan kykene tota samaa jonnepumpum säntäilyä helvetin sekavien valikoiden ja saavutusten kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Kun about ainoa asia elämässä on pelaaminen, K/D ratiot ja pisteet tai virtuaaliset saavutukset. Tähän liittyy peleissä minkä tahansa asian avulla paremmin pärjääminen :geek:

Itse pelistä sen verran että nyt kun tuli tuo "vanha" TTK takaisin niin taas samat keket istuu samoissa paikoissa samojen automaattikiväärien sekä -kiikareiden kanssa kytäten jo mainittuja asioita. Ei tää peli vain iske yhtään samalla tavalla kuin jengin parjaama ykkönen, siinä kun ei voinut 15-20 erilaisen automaattitarkin kanssa mainitut keket istua jossain kivenkolossa puolta rundia ja saada niitä maagisia pääosumia 30-2 -tyylisesti.

Sellainen tietyntyyppinen mayhemi ja iholle pakostakin tulo oli (on) hauskaa kun tavoitteena ei ole minkäänlainen kilpapelaaminen, 4-5h pelisessiot tai muukaan vastaava vaan puhtaasti kaiken muun elämän ohella tunti-pari silloin tällöin työpäivän tai muun stressin nollaaminen. Kaikenlainen moderneilla automaattiaseilla superkiikareilla puskissa istuen objektiivejä ja muita tehtäviä tekevän jengin tiputtelun mahdollistama pelityyli / peli on täysin nollahommaa josta itse en nauti yhtään. Samaan kastiin menee modernit FPS-pelit joissa pumpumeillaan superohjuksilla, -tankeilla, -lentokoneilla, -aseilla.

Lisäksi tähän peliin on tullut suorastaan idioottimainen jostain WoWS / WoT / WT -peleistä tuttu asioiden grindaaminen saadaksesi unlockattua vaikkapa kivan kypärän tai aseen: Hakkaa asiaa A, tuhoa asioita B 50 yhdessä elämässä, saa pääosumia 25 matsin aikana jne jne jne ei napostele meikäläistä yhtään. Ykkösessä tämäkin asia oli paljon vähemmällä.

Kokoajan mielenkiinto laskee tätä kohtaan kun vaikka ykkönen iski todella huolella :tdown:
Yhdessäkään mapissa ei supportit/sniput haittaa yhtään (conquest muodossa) ja loput vetää sitä mayhemiä, joten en oikein ymmärrä mikä oli se ongelma. Jos haluaa sniputtaa, niillä on hauskaa, jos haluat actionia lipulla, sekin onnistuu ongelmitta joka mapissa.

Mitään ei ole myöskään pakko grindata. Jos assigmentteja meinaat, niin ne tulee itsestään normi pelaamisen lomassa, ei niitä mitään grindata tarvitse. Aukeaa kun aukeaa. Ne on aina vaihtoehtoisia et yhden roundin aikana, se lähinnä motivoi yrittämään esim objektia enemmän.

Noi "paskat" pelimuodot on vaan ne jotka meikää kiinnostaa, eli mahdollisimman kaukana jostain CoD Normandia 44 -paskasta missä juostaan ympäri lippuja se 30min matsi. Toi Conquest -moodi on pelkkää lipulta toiselle päämäärättömästi juoksentelua, varsinkin isommissa kartoissa.
Noi muut pelimuodot on tässä sellaisia, ettei tietyt mapit sovi sit alkuunkaan esim Breaktrough muotoon. Kuten esim Hamada on aivan älytöntä. Siinä ne sniput juuri menee ihan yli, kun jopa hyökkääjät kyykkii vain snipulla ja Mg42:lla, niin ei siellä ole lipun valtaajia ollenkaan, eikä sniput edes spottaa vihuja. Niissä pitäisi olla snipu rajoitukset ihan ehdottomasti ja pakottaa pelaajia ottamaan enemmän mediciä, jolloin joku vois tajuta heittää savuja. Jokainen sektori vaatii savujen heittoja, jotta oikeasti voi järkevästi edetä. Yksi medic ei vielä riitä mihinkään. Muutoinkin esim Grand Operationin pommin asettelut vaatii myös savuja mitä kukaan ei käytä..


Tässä omia mietteitä:
-turhat animaatiot,en tiedä onko DICE halunnut luoda immersiota näillä mutta itsellä on päinvastainen vaikutus,jos hyppäät korkealta niin hahmo joko notkistaa polviaan tai vähän korkeammalta ottaa myös käsillä vastaan,noin sekuntiin et voi ampua.Muutaman kerran on käynyt niin että olen huomannut vihujen juoksevan ohi ja olen hypännyt ikkunasta ulos flankatakseni tyypit,ei kannata tässä pelissä sillä se pelaaja mikä tulee vähän myöhemmin ja mitä et huomannut saa ilmaisen tapon(pakko mennä,eihän sitä voi jäädä loputtomiin kattelemaan että tuleeko muita) tai pelaajat minkä perään hyppäsit huomaavat sinut mutta et voi ampua heitä.

-ajoneuvoista poistumis/ajoneuvoihin meno animaatio,haluaisin olla hyvä tankkerin dedikoitu mg gunneri/korjaaja/supplypoint rakentaja mutta on niin tuskaista,montakohan kertaa olen kuollut animaation aikana,ilmainen paisti vihulle.

-ammo/heal pointit -> medic/support luokkien merkityksen väheneminen,periaatteessa näitä ei tarvita enää ollenkaan,olen pelannut full assault squadissa ja hyvin pärjättiin ja ammossa pysyttiin.

-tankit on hitaita ja torni kääntyy hitaasti,pointeille agressiivisesti meno on itsemurha,et pääse karkuun etkä pysty taistelemaan tasaväkisesti takaisin jos on yli 1 assault ja niitähän on(eikä kumma kun classilla on parhaimmat aseet ja kivoimmat gadgetit),
ja jos jollain ihmeellä selviät pointilta vähän taaksepäin korjaamaan niin assaultit on jo tässä vaiheessa saanut ammopointilta uuden satsin panzerfausteja.Eli suurimmaksi osaksi tankeilla ainoa toimiva taktiikka on kämppiä kaukana,ei kivaa.

-map design,DICE jostain syystä mieltynyt avariin mappeihin mitkä suosii recon classia/semiauto kivääreitä.Ja näitähän sitten riittää,Lee Enfield,M1A1,Gewehr 43 jatkuvasti.
-animaatioista vastaan alempana Halpuuttajan kommenttiin.
- Medicin tärkein rooli olisi käyttää savuja etenemiseen snipujen vuoksi ja isoissa solmukohdissa savujen kanssa nostaa porukkaa pystyyn. Helapussien jakelu on hieman toissijaista.
Supportin tärkein homma olisi rakentaa nopeasti suojia ja juttuja mitä muut ei voi rakentaa ja antaa tulitukea spotaten vihuja. Ammoja monessa mapissa tietyissä kohdin myös tarvitsee, koska ei ole boxeja lähellä.
-Tankit antaa tukea hieman kauempaa ja omien assaulttien jne kuuluu suojata tankkeja ja supporttien korjata niitä. Ilman tukea yksinäinen tankki on helppo pala. Juuri oikeaan suuntaan menty BF1:stä jossa tankit oli ihan ylivoimaisia. Paljon paremmin balanssissa.
- Isot mapit on siksi et jengi käyttäis ajoneuvoja siirtymiin. Jokaisessa mapissa (conquest muodossa) pääsee täysin ongelmitta liikkumaan jokaiselle lipulle ilman pientäkään murhetta. Suojia on valmiiksi, jos ei ole niin rakentamaan pystyy. Yleensö myös muista suunnista pääsee savujen kanssa ilman huolta. Yhdessäkään mapissa ei tule kuoltua kuin 1-3 kertaa erässä supportiin/snipuun joka on jossain kämppimässä.


Tästä itekin valittanut... Väärä tapa tehdä pelistä hidastempoisempi jos se on ollut tarkoituksena. Jos taas tarkoituksena vain lisätä kosmetiikka-wowta niin tekevät sen kyllä pelattavuuden kustannuksella :tdown:

Outoutena tähän, joistain lentokoneista poistuu ilman animaatiota ja toisissa se sama 5sec uloskömpimisanimaatio. Varmaan näitä beta-vaiheen kummallisuuksia.

Jep, ovat varmaan halunneet tehdä isoja taistelukenttiä, joissa tankit ja lentokoneet pääsevät esiin, ne kun erottavat bäfän monista muista kilpailevista fps-peleistä.

Kaupunkeja kuitenkin kovasti kaipaisi tähän peliin, kun suojaisampi ympäristö toimii omaan pelityyliin paremmin. Tai sitten jotain metsämappia, joka eroaisi vähän enemmän näistä perusavoimista kartoista. Esim. Twisted Steel olisi paljon parempi, jos siinä olisi selvästi tihemmin puita.
Nuo animaatiot on jokaisessa tilanteessa vain hyvä. Tankit ei maagisesti korjaannu lipulla kun jengi pomppii ulos korjaamaan ja myöskään kukaan ei maagisesti katoa ajoneuvoon sun tähtäimestä. Täytyy käyttää järkeä milloin menee/poistuu sieltä. Todella hyvä muutos.

Mapit on hyvässä balanssissa.
-Devastation ja Rotterdam suojaisia mappeja jalkaväelle.
-Narvik myös jalkaväkimappi kun menee kahdella sentorilla, eikä liiku poikki mapin.
-Fjell selkeä lentokonemappi ja jalkaväki
-Arras ja Twisted Steel ja Aerodrome mappeja joissa keskellä jalkaväen suojaisat paikat ja niiden ulkopuolella kuuluu liikkua ajoneuvoin ja jalkaväen rakentaa suojat mitä kukaan ei tajua tehdä.
-Hamada puhdas ajoneuvomappi, jossa helppo kuitenkin elää jalkaväkenä.
-Panzerstorm puhdasta tankkisotaa ja ajoneuvojen harjoitteluun hyvä mappi, toimii tosin jalkaväkenä lippujen alueella.

Mielestäni samassa suhteessa lisää mappeja, ei pelkkää ahdasta kaupunkia tai sitten metsää.


Lähtökohtaisesti kaikki mapit vaikuttais olevan vähintään tarpeeksi hyviä, paitsi Aerodrome.
Aerodrome on myös erittäin hyvä mappi. Kaikkialle pääset erittäin helposti suojissa. Tässä myös snipujen kylkeen pääsee helposti. Toisaalta kunnon actionia haluavat voi jauhaa C lipulla vaikka koko erän ja yksi squadi kiertää sit muut liput ja hoitaa voiton kotiin. Aerodrome on juuri niitä mappeja mitä voi pelata missä fiiliksissä vain ja löytyy jokaiseen pelityyliin sopivia reittejä ja lippuja.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 035
Nuo animaatiot on jokaisessa tilanteessa vain hyvä. Tankit ei maagisesti korjaannu lipulla kun jengi pomppii ulos korjaamaan ja myöskään kukaan ei maagisesti katoa ajoneuvoon sun tähtäimestä. Täytyy käyttää järkeä milloin menee/poistuu sieltä. Todella hyvä muutos.
Tankkeihin pitkät animaatiot tosiaan ymmärrettävä ominaisuus, etteivät ole liian vahvoja jne. Noihin kevyempiin vehicleihin olen lähinnä kritiikini kohdistanut. Ne ei nyt vaan toimi juuri mihinkään järkevään käyttötarkoitukseen.

Itseäni ei lainkaan haittaisi, jos vihollinen "katoaisi" mopon selkään tai selästä instana, kun se on täysin suojaton ajoneuvo. Joku hyvin lyhyt animaatio varmaan silti paras. Mahdollistaisivat edes sen dynykamikazeilun tuolle niin se voisi olla ihan hauska.

Mielestäni samassa suhteessa lisää mappeja, ei pelkkää ahdasta kaupunkia tai sitten metsää.
Devastationissa on vähän tunkkainen tunnelma siellä kirkossa. Nadespämmähtävä, mistä en tykkää. Muuten ihan ok kaupunkimappi kyllä.

Rotterdam ei conqeustissa mielestäni ole lainkaan ahdas kun on riittävän laaja. Muissa pelimuodoissa ei hyvä.

Yhtään metsää ei pelissä ole...
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Tankkeihin pitkät animaatiot tosiaan ymmärrettävä ominaisuus, etteivät ole liian vahvoja jne. Noihin kevyempiin vehicleihin olen lähinnä kritiikini kohdistanut. Ne ei nyt vaan toimi juuri mihinkään järkevään käyttötarkoitukseen.

Itseäni ei lainkaan haittaisi, jos vihollinen "katoaisi" mopon selkään tai selästä instana, kun se on täysin suojaton ajoneuvo. Joku hyvin lyhyt animaatio varmaan silti paras. Mahdollistaisivat edes sen dynykamikazeilun tuolle niin se voisi olla ihan hauska.


Devastationissa on vähän tunkkainen tunnelma siellä kirkossa. Nadespämmähtävä, mistä en tykkää. Muuten ihan ok kaupunkimappi kyllä.

Rotterdam ei conqeustissa mielestäni ole lainkaan ahdas kun on riittävän laaja. Muissa pelimuodoissa ei hyvä.

Yhtään metsää ei pelissä ole...
Kyllä ne nopeat kulkuneuvot on todella hyviä heti erän alussa kun kaahaa lipulle missä ei muita vielä ole.
Myöhemminkin kaahaat jonnekin kauemmas ja idea onkin siinä et hyppäät pois ennen lippua suojassa ja etenet valtaukseen jalan. Toimii hyvin ja nopeasti.

Ja tuo ahtaus ei kirkossa, tai Aerodrome C:llä haittaisi yhtään, mutta olen ylipäätään sitämieltä, että jos lipulla on vihuja, sinne ei voisi spawnia ollenkaan jos lippua ollaan valtaamassa. Nyt jengi spawnii squadi kaveriin ja usein jonnekin vastapuolen kannalta mahdottomaan paikkaan.

Ja rotterdam ei ole tosiaan ahdas, enkä sitä ihan niin tarkoittanutkaan.
Ja juu metsää ei ole nyt, mutta tarkoitin, ettei metsää/kaupunkimappeja pelkästään. Ahtaudesta sitä, ettei niissä kuljeta juuri ajoneuvoilla mikä on iso osa bäfän ideaa. Eli niitä toki kaipaan minäkin suuresti ja metsä tekisi hyvää, mutta balanssi isossa kuvassa saisi pysyä suht samana.
Eli jos tulee metsä ja kaupunki, niin saisi tulla myös arras tyyppisiä pari lisää.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 035
Kyllä ne nopeat kulkuneuvot on todella hyviä heti erän alussa kun kaahaa lipulle missä ei muita vielä ole.
Myöhemminkin kaahaat jonnekin kauemmas ja idea onkin siinä et hyppäät pois ennen lippua suojassa ja etenet valtaukseen jalan. Toimii hyvin ja nopeasti.
Joo erän alussa rushi lipuille on ainoa mihin nuo sopii. Jos teet sen virheen, että menet liian lähelle vihua ennenkuin hyppäät ulos moposta/autosta niin kuolema on aikalailla saletti. Sniperikin ehtii vaihtaa käsiaseeseen ja rätkiä sen 5 osumaa vihuun joka kömpii mopon selästä/auton ratista.

Ero BF1 ja BF2 kevyisiin vehicleihin on valtava. Noissa peleissä kevyet vehiclet sopi vikkelään, tapahtumarikkaaseen taisteluun mistä pidän kovasti. Nimenomaan niitä Battlefield momentteja (tm) kun pystyi vähän minkälaista vihua vastaan vaan kikkailemaan. Tältä osin BFV itselleni pettymys kun ei ole mitään vastaavaa.

Mutta joo makuasioita, toiset tykkää nopeasta temposta ja ketterästä liikkuvuudesta, toiset poteroiden rakentamisesta.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Mutta joo makuasioita, toiset tykkää nopeasta temposta ja ketterästä liikkuvuudesta, toiset poteroiden rakentamisesta.
Kyllä mäki tykkään nopeasta temmosta ja siksi M1907:aa itse käytänkin. Mutta tykkään juurikin mennä autolla lippujen välin nopeasti, kunhan tietää hypätä ajoissa ja suojassa ulos.
Ja poteroissa kyykkimisestä en tykkää itsekään, mutta kun peli tarjoaa upean mahdollisuuden tehdä esim Aerodromessa A ja F (????) lippujen välille, että C lipun suuntaan suojaisat juoksuhaudat joissa pääsee iso joukko suojassa hyökkäämään ja valtaamaan lipun, niin en ymmärrä miksi minä olen aina se joka joutuu ne rakentamaan. Muut kyllä niitä sen jälkeen käyttää tajuamatta silti ensikerralla rakentaa niitä..Ehei jatketaan snipuihin kuolemista avoimella maastolla. :D
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Oon itsekin ihmetellyt, miksei tässä ole mitään oikeaa metsämappia. DICEhän teki Star Wars Battlefrontinkin, jonka Endorin metsäkenttä on yhä yks hienoimpia mitä tiedän.

Joku kunnon metsä ja väliin peltoaukeaa jonne saisi KK-pesäkkeitä jne. Juoksuhautaa ja korsua vois rakentaa.
 
Liittynyt
21.12.2018
Viestejä
80
Onko mitään nettisaittia peliservereistä vai onko itse pelin kautta ainoa mahdollisuus liittyä peleihin?
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
61
Ei tää uusin bäfä meinaa maistua nelosen jälkeen oikeen ollenkaan. Enemmän codin suuntaan menty omasta mielestä ku vihua tulee edestä ,takaa, vasemmalta ja oikeelta.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Mä oon jostain syystä 90% tuolla brittinä ja en pääse oikeastaan koskaan saksalaiseksi. Siitä huolimatta tuo on niitä harvoja mappeja missä voitto tulee helpohkosti.johtuen ihan siitä, ettei kukaan saksalainenkaan halua tehdä yhtään mitään muuta kuin räiskiä C:llä.

A:lta pääsee helposti F:lle ilman huolta snipuista ja sniput joutuu tulee lipulle jotta ei menettäis.
E lipulla ei tarvi käydä.
A ja B pysyy itsestään hallussa, D ja F on jatkuvasti helppo vallata ja usein C pomppii 50/50 ja se riittääkin useamman sadan voittoihin kevyesti.

Jokaiselle lipulle pääsee ilman huolta snipuista, jokaisella yksittäisellä lipulla on helppo taistella ja lippujen välilläkin on hyviä rakennettavia reittejä.
Toisaalta C lipulla voi vain räiskiä niinä kertoina kun ei muu nappaa ja sekin on todella hauskaa.

Rotterdamin jälkeen yksi parhaita mappeja.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Ei tarvitse kuin tämä kuva vilkaista niin näkee epäbalanssin mapissa. Periaatteessa saksalaisilla on 3 lippua varmasti hallussa ja 4. taisteltavissa. Sekään ei auta että usein F-lipulla on sua odottamassa vihut reconeina kun yrität sinne koukkaista B:ltä. Mielestäni on tyhmä sanoa että hyvät pelaajat voivat sen voiton tuoda kotiin kun lähtökohta jo itsessään on epäreilu. Jos joku tykkää niin OK mutta itsellä vain jää paha mieli tätä pelatessa :D
Ja sen lisäksi että mapin layout on puolueellinen saksalaisille, myös ajoneuvojen spawnit on parempia saksan puolella. Kübelwagen spawnii lähelle heti alussa ja niillä pääsee paljon nopeammin C-lipulle mitä brittien päästä aloittaessa.
Voisivat helposti lisätä tuon mapin reunoilla ennemmän kiviän että olisi suojaa istuvia tankkeja ja snipuja vastaan. Panzerstormin jälkeen pelin huonoin kenttä.

E: Tästä mapisa tulee voittoja vain sen takia että 90% pelaajista istuu C lipulla, joten vihollisen takaliput saa melkeinpä yksin vallattua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
375
Tullu lähestulkoon kaikkia bäfiä pelattua paljon mutta tämä hankkimatta kun tuo perhanan pubg tuli ps4 lähes samaan aikaan. Kysymys onkin kannattaako hankkia?

Ps4 pelailen..
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Ja sen lisäksi että mapin layout on puolueellinen saksalaisille, myös ajoneuvojen spawnit on parempia saksan puolella. Kübelwagen spawnii lähelle heti alussa ja niillä pääsee paljon nopeammin C-lipulle mitä brittien päästä aloittaessa.
Voisivat helposti lisätä tuon mapin reunoilla ennemmän kiviän että olisi suojaa istuvia tankkeja ja snipuja vastaan. Panzerstormin jälkeen pelin huonoin kenttä.

E: Tästä mapisa tulee voittoja vain sen takia että 90% pelaajista istuu C lipulla, joten vihollisen takaliput saa melkeinpä yksin vallattua.
Kun juoksee suoraan C:lle oman squadin kanssa, niin ei siinä ole mitään merkitystä et 1-2 äijää tulee autolla C:lle. En edes muista matsia missä mun puoli ei olisi ottanut ensin C:tä haltuun. Yllättävän usein saksalaiset tuntui tyytyvän E/D lippuihin ja antaa brittien pitää muita. Ihan satunnaisia tyyppejä yrittää C:lle.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Kun juoksee suoraan C:lle oman squadin kanssa, niin ei siinä ole mitään merkitystä et 1-2 äijää tulee autolla C:lle. En edes muista matsia missä mun puoli ei olisi ottanut ensin C:tä haltuun. Yllättävän usein saksalaiset tuntui tyytyvän E/D lippuihin ja antaa brittien pitää muita. Ihan satunnaisia tyyppejä yrittää C:lle.
Aina jos pelaan tuota mappia saksalla niin otan auton ja menen suoraan C-lipulle. Helppo neljän lipun johto heti alkuun. C-lippu on aika vaikea vallata takaisin ja takalipuille ei peruspelaajat yleensä yritä. Tämä tarkoittaa sitä että Saksalla voittaa lähes aina tuon mapin.

Tulee mieleen ihan BF3 metro, jossa ryssät sai aina ensimmäisenä keskimmäisen lipun. Mappi oli niin ahdas että yleensä tämä tarkoitti pelin häviämistä ennen kuin matsi kerkesi edes kunnolla alkaa.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Aina jos pelaan tuota mappia saksalla niin otan auton ja menen suoraan C-lipulle. Helppo neljän lipun johto heti alkuun. C-lippu on aika vaikea vallata takaisin ja takalipuille ei peruspelaajat yleensä yritä. Tämä tarkoittaa sitä että Saksalla voittaa lähes aina tuon mapin.

Tulee mieleen ihan BF3 metro, jossa ryssät sai aina ensimmäisenä keskimmäisen lipun. Mappi oli niin ahdas että yleensä tämä tarkoitti pelin häviämistä ennen kuin matsi kerkesi edes kunnolla alkaa.
Niin mutta vaikka sinne tulee autolle, niin siitä lipusta on vallattuna ehkä 1/10, jolloin sinne ei pääse spawnimaan vielä muut.
Itse tulen oman squadin kera sinne ja lippu saadaan itselle ja 3-4 vastaan 1-2 tilanteessa vihut on helppo saada pois.
C lippu ei myöskään ole mitenkään vaikea edes vallata takaisin brittinä varsinkaan.
Juoksuhauta lähes ovelle, 2-3 medicin savujen turvin loppumatka ja halli täyteen savua.
Vihuilla on aina samat paikat kyykkiä, joten savunkin läpi ne on helppo eliminoida.
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Tullu lähestulkoon kaikkia bäfiä pelattua paljon mutta tämä hankkimatta kun tuo perhanan pubg tuli ps4 lähes samaan aikaan. Kysymys onkin kannattaako hankkia?

Ps4 pelailen..
Kyllähän tämä menee varmastikin jossain vartin pätkissä konsolilla aivot narikassa räiskien sohvanpohjalta, ja käyttöliittymäkin helpompi ohjaimella käyttää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
375
Kyllähän tämä menee varmastikin jossain vartin pätkissä konsolilla aivot narikassa räiskien sohvanpohjalta, ja käyttöliittymäkin helpompi ohjaimella käyttää.
Voishan tuon hankkia, bäfä 1 pelaaminen loppui 6kk jälkeen, taisin 99 levelille tai jotain vastaavaa jäädä. Loppui vaan maku, tätä samaa ei kyllä käynyt bäfä 4 kanssa
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Niin mutta vaikka sinne tulee autolle, niin siitä lipusta on vallattuna ehkä 1/10, jolloin sinne ei pääse spawnimaan vielä muut.
Itse tulen oman squadin kera sinne ja lippu saadaan itselle ja 3-4 vastaan 1-2 tilanteessa vihut on helppo saada pois.
C lippu ei myöskään ole mitenkään vaikea edes vallata takaisin brittinä varsinkaan.
Juoksuhauta lähes ovelle, 2-3 medicin savujen turvin loppumatka ja halli täyteen savua.
Vihuilla on aina samat paikat kyykkiä, joten savunkin läpi ne on helppo eliminoida.
Pointtina olikin se että tuohon C-lippuun on molemmilla joukkueilla aivan yhtä suuret mahdollisuudet matsin alussa. Tämä kertoo huonosta kenttä suunnittelusta, koska 6 lipun mappina brittien pitäisi olla helpompi saada C.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Pointtina olikin se että tuohon C-lippuun on molemmilla joukkueilla aivan yhtä suuret mahdollisuudet matsin alussa. Tämä kertoo huonosta kenttä suunnittelusta, koska 6 lipun mappina brittien pitäisi olla helpompi saada C.
Onhan about joka mapissa sama homma, enkä ole ainoassakaan mapissa huomannut et sen vuoksi kääntyisi matsi aina toisen voitoksi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Onhan about joka mapissa sama homma, enkä ole ainoassakaan mapissa huomannut et sen vuoksi kääntyisi matsi aina toisen voitoksi.
Joo mutta aerodrome on varmaan ainut kenttä jossa peli saattaa "pysähtyä paikoilleen". Itselle on tullut sellaisia pelejä vastaan jossa otetaan 4 lippua alkuun ja saadaan pitää ne loppuun asti, koska tiimi puolustaa linjaa hyvin. Ahtaissa ja lineaarisissa kartoissa on kohtuu tärkeää tuo pelin alun merkitys.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
149
Onhan about joka mapissa sama homma, enkä ole ainoassakaan mapissa huomannut et sen vuoksi kääntyisi matsi aina toisen voitoksi.
Lähtökohtaisesti pelaajakanta on kuitenkin suurimmaksi osaksi melkoista soheltajaa ja oman onnensa seppää, niin pelit voi kääntyä kuinka vaan huolimatta lippuasettelusta. Pointtina lienee se, että kun porukka oppii tätä pikkuhiljaa pelaamaan niin tämmöiset lapsukset kartoissa tekee niistä melko pelikelvottomia pitkässä juoksussa.
 

rewind

Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
915
Joo mutta aerodrome on varmaan ainut kenttä jossa peli saattaa "pysähtyä paikoilleen". Itselle on tullut sellaisia pelejä vastaan jossa otetaan 4 lippua alkuun ja saadaan pitää ne loppuun asti, koska tiimi puolustaa linjaa hyvin. Ahtaissa ja lineaarisissa kartoissa on kohtuu tärkeää tuo pelin alun merkitys.
En tiedä miten näissä uudemmissa, mutta vanhoissa bäfissä pattitilanteet sai yleensä avattua tekemällä jotain päätöntä, mikä sitten kiinnitti vihollisen huomion muualle kuin siihen puolustamiseen. Kuten esim kaasuttamalla jollain nopealla ajoneuvolla linjan läpi ihan toiseen päätyyn asti. Mutta tosiaan, en tiedä onnistuuko moinen tässä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
296
On kyllä ollut viimeiset pari kolme päivää niin täyttä paskaa tuo bäfän nettikoodi. Pingi kunnossa, ongelmakuvakkeet ei vilku ja kaikki vaikuttaa muutenkin olevan kunnossa, mutta mikään edes etäisesti hitregiin liittyvä ei toimi yhtään. Joka pelissä useita one-hit-killejä, vihuihin ei tehoa panokset, ei ollenkaan hitmarkkeria, enemy hit jotain 130+ kun lopulta saa jantterin hengiltä, jos saa, ja siihen päälle minimap nykii ja paukkuu koko ajan ja pelissä lippujen statuksetkin on koko ajan jäljessä tai ei päivity lainkaan.

Viimeksi bäfän nettikoodi vittuillut näin paljon kolmosen aikana, enkä todellakaan ole yhtään sitä kaivannut. Saisi muutenkin lomat päättyä että dice tulisi takaisin töihin korjaamaan keskeneräisen pelinsä ja ea voisi lentää kuun toiselle puolelle ja kadota, kun pakottivat taas kerran pelin ulos ennen kuin se oli valmis.
Ja team balanceri saisi tehdä paluun. 90% peleistä päättyy useamman sadan pojon eroon, ja yleensä vihujen hyväksi. Liian monta kertaa mennyt jopa baserapeksi asti.
Alkaa kerta kaikkiaan kyllästyttämään tämä patonkiin ottaminen, terveisin win% ~35.

Julmetun hyvä peli tämä olisi, mutta kun se on ihan helvetin keskeneräinen. Dice tulee kyllä ongelmat suurimmaksi osaksi taas korjaamaan, mutta tätä menoa olen jo parantolassa ennen kuin se tapahtuu.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Oon ottanu tavotteeksi että vedän kaikki aseet 10 levelille asti. Assault ja medic on jo vedetty, snipulla jäljellä RSC, Selbstlader ja Model 8. Supportilla tulikin vastaan ongelmia kun nuo MMG aseet on niin kauheita käyttää :D Ei sovi yhtään omaan pelityyliin ja bipod ei toimi koskaan. Taidan suosiolla jatkaa nuita vasta seuraavan päivityksen jälkeen, jos bipod korjaus kerkeää siihen mennessä tulla. Myös haulikot drillingiä lukuun ottamatta pitäs vielä ottaa työn alle.

Joulun aikoihin olen pelannut enemmän soolona ja tullut huomattua kuinka vähän mediccejä löytyy. Tänään Fjellissä oli 2 medicciä omassa tiimissä, muutama snipu ja loput asssaultteja ja supportteja. Panoksista ei yleensä tule pula, mutta reviveiden ja healin vähäisyys on alkanut ahistaa kovasti.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 458
Supportilla tulikin vastaan ongelmia kun nuo MMG aseet on niin kauheita käyttää
MMG:t parhaita aseita pelissä. Bipod fixauksen jälkeen vielä parempia. :tup:
(Ymmärrän kyllä, että eivät ole "kankeuden" vuoksi kaikkien mieleen. Itse vaan tykkään noista todella paljon. Tulee mieleen Red Orchestra 2 ja sen konekiväärit, joita on tullut käyteltyä kyseisessä pelissä melko paljon.)

En tiiä onko ihmisten puhe medicin "paskuudesta" iskostunut liikaa yleiseen ajattelutapaan vai mistä johtuu, mutta olen nyt viimeisen viikon aikana huomannut että medicien määrä on todellakin vähentynyt yli puolella aikaisemmasta.
Paha sanoa mutta imo tässä pelissä ne ketkä ovat mediccejä pelaavat oikeasti aktiivisemmin sitä rooliaan. Aika hyvin tulee imo revivejä yms. Eihän tuota medicciä toki tässä kannata valitakaan ellei aio nostella porukkaa. Aseiden puolesta kun muut classit ovat selkeästi parempia. Aiemmissa peleissä mediceillä on ollut ne yleispätevimmät aseet niin porukka on pelannut niitä ahkerammin.

Itselleni ehkä nihkein classi on recon. Nyt kun sai sen ZH-29:n ja Gewehrin niin on alkanut sujua paremmin mutta ei yleisesti ottaen ole ollenkaan oma homma tuo passiivisempi pelityyli. Tuo ZH on kyllä siitä hyvä, että voi puskea aika aggressiivisestikin
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
254
Toivottavasti tulee se näkyvyyden parannus samaan patchiin kuin tuo bipod fixi, muuten saattaa hermo palaa :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
254
Tätä en ymmärrä. Tarkoitatko maassa makaavia vihollisia, sisätila-ulkotilan eroa vai mitä?

Mielestäni näkyvyys on hyvä ellei jopa paras tähän astisista Battlefieldeistä, jos puhutaan maastossa tai vaikka ruumiiden seassa makaavista pelaajista. Vihdoin voi maastoutua luontoon tai niiden ruumiden sekaan ja antaa vihollisten vain juosta ohi jos/kun eivät tajua ampua "ruumiiseen" pari varmistavaa luotia tahi silmäillä tarkemmin. :kahvi: Luo peliin "positiivista satunnaisuutta". Tämä tietenkin vain oma mielipide :vihellys:
Molemmista. Vähän kyllä pelottaa, että Dice menee tässä toiseen ääripäähän, mutta saa nähdä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Näköjään ruvennu tämäkin paska kaatuilemaan oikein urakalla. Tänään 2 kertaa kun muina päivinä pysyny ihan kiltisti pystyssä. Ei sitte pelata saatana.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 878
Viestejä
4 207 134
Jäsenet
70 994
Uusin jäsen
kinkku777

Hinta.fi

Ylös Bottom