Battlefield V

Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
64
Olisi ollut kyllä iso plussa medic classille jos tuo ribeyrolles olisi medic ase. Olisi tehnyt siitä sitten vaikka puoliautomaatin mutta olisi ollut joku "pitkän" matkan ase.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 478
Olisi ollut kyllä iso plussa medic classille jos tuo ribeyrolles olisi medic ase. Olisi tehnyt siitä sitten vaikka puoliautomaatin mutta olisi ollut joku "pitkän" matkan ase.
Olisivat voineet antaa medicille carbinet eli tuon ja M1 Carbinen. Assaultille sitten nuo tehokkaammat kertatulelliset.
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
551
Jep, kolme disconnectia tänään kesken pelin sai aikaan sellaisen vitutuksen, ettei Premium jatku huomisesta enää. Pitäköön tunkkinsa!

Tämä peli ei sitten tykkää yhtään jos näyttistä kellotettu. Oma 1080ti pitää olla vakio kelloilla, muuten kaatuu työpöydälle jossain vaiheessa peliä.. =S
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 011
Tässä pelissä näköjään voittaa conquest kaikki pelit seuraavalla taktiikalla:

- Ota vähintään kolme kaveria pelaamaan.
- Jäkää deffaa yhdelle lipulle ja kun vihollisten ympyräjuoksu päätyy sille lipulle missä ootte, ni tappakaa viholliset tai pidätelkää niitä niin pitkään, että omien ympyräjuoksu kerkeää sille lipulle ja ampuu vihollisia selkään.
- Toista.

Omaan käteen toi Krag–Jørgensen on kyllä paras kivääri.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Tuossa ois jotain pätkiä mitä tullut viime aikoina otettua talteen. Hiukan Assault/Gewehr 1-5 painotteista. Pitää käyttää ennen kuin tulee nerffiä :vihellys:

 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Tuo frontlines on aika kumma muoto, devastationissa "voitettiin" viimeinen puolustus mutta silti hävittiin matsi, eikö sen vois lopettaa viimeiseen yritykseen vallata A?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 478
Tuo frontlines on aika kumma muoto, devastationissa "voitettiin" viimeinen puolustus mutta silti hävittiin matsi, eikö sen vois lopettaa viimeiseen yritykseen vallata A?
Ei ihan auennut ainakaan itselleni mitä tällä tarkoitettiin. Frontlines pelimuodon lopputuloshan määritellään sen mukaan, kumpi puoli onnistui pommittamaan useamman MCOMin. Jos noiden suhteen on tasapeli niin se toisen MCOMeja lähempänä oleva osapuoli voittaa. (En siis ole tässä hirveämmin pelannut Frontlinesia, joten en tiedä onko noita isompinakin kuin yhdellä lipulla. Ainakin GO:n Frontlinesit tuntuvat olevan vain yhdellä lipulla.)
 
Liittynyt
03.06.2017
Viestejä
187
Tuo frontlines on aika kumma muoto, devastationissa "voitettiin" viimeinen puolustus mutta silti hävittiin matsi, eikö sen vois lopettaa viimeiseen yritykseen vallata A?
Itsekin olen ihmetellyt mikä määrää pelin voittajan frontlines smallissa ja vaikuttaa siltä että:

- puolustajat voittaa jos hyökkääjät ei saa kumpakaan lippua.
- tai jos hyökkääjät saa yhden lipun niin puolustajilla on silti mahdollisuus voittaa jos ne saa kulutettua hyökkääjien kaikki tiketit ennen ajan loppumista. Yhden lipun saaminen siis kääntää tilanteen niin että hyökkääjät voivat pelata varovaisemmin ja niiden ei tarvitse kuin selvitä hengissa ajan loppumiseen asti.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Ei ihan auennut ainakaan itselleni mitä tällä tarkoitettiin. Frontlines pelimuodon lopputuloshan määritellään sen mukaan, kumpi puoli onnistui pommittamaan useamman MCOMin. Jos noiden suhteen on tasapeli niin se toisen MCOMeja lähempänä oleva osapuoli voittaa. (En siis ole tässä hirveämmin pelannut Frontlinesia, joten en tiedä onko noita isompinakin kuin yhdellä lipulla. Ainakin GO:n Frontlinesit tuntuvat olevan vain yhdellä lipulla.)
Tuo selittäis, vastustajien "tykistöjä" ei päästy tuhoamaan ja meillä oli vain yksi jäljellä. Mutta ois se matsi silti voinu loppua sen jälkeen kun hävittiin se viimeinen kerta kun ois ollu mahdollista saada lippu :D
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 475
Tuo selittäis, vastustajien "tykistöjä" ei päästy tuhoamaan ja meillä oli vain yksi jäljellä. Mutta ois se matsi silti voinu loppua sen jälkeen kun hävittiin se viimeinen kerta kun ois ollu mahdollista saada lippu :D
Niin siis matsi loppuu kun toinen osapuoli on pommittanut kaikki toisen kohteet. Sinällään niillä lipuilla siinä välissä ei ole merkitystä. Se on vähän kuin köydenvetoa ja pommit kun räjähtää kaikki ni ”köysi irtoaa” ja voitat.
Toinen vaihtoehto on ajan loppuminen, jolloin sit katellaan kumpi on räjäyttänyt enemmän.

Tänään esim Hamadassa jossa niitä sektoreita on todella monta. Marssittiin ihan heittämällä ja räjäytettiin toinen kohde, toista ei saatu. Miksi sen tähän pitäisi loppua?
Tässäkin kun tiketit, eli äijät loppui niin vihu lähti hyökkäämään ja mentiin kaksi taakse, yksi eteen menetelmällä, kunnes ne sai viimeisillä minuuteilla meidän mestat tuhottua ja voitti 2-1. Kyllä otti päähän kun peli oli 1000-0 hallussa ja sit noin pitkässä mapissa onnistuu sulamaan ihan täysin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
149
Osaako joku sanoa mistä johtuu seuraava: Laitan pelin omista valikoista future frame rendering off = Gpu usage max 75% ja fps tippuu 60-70 nurkille. Päälle laitettuna fps 90-130, mutta tuntuuhan tuossa pieni input lagi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
149
CPU ei pysy mukana?
Varmaan ihan mahdollista koska alla 2600k @ 4,4 Ghz, mutta ihmettelen, että miten fps lähes tuplaantuu jos tämä asetus on päällä. Noh kai se on tyydyttävä ainoaan vaihtoehtoon millä peli on etäisesti pelattava 144 hz ruudulla.

Yleisesti kyllä vituttaa tässä pelissä niin monet pikkuasiat, että järki lähtee välillä :) Jos ei jää jumiin tai ukko ala kiipeämään suojaan hypätessä, niin ainakin kuolee 5 m nurkan taakse. Mikään ei kyllä koskaan muutu tässä pelisarjassa ja silti tulee lähes aina ostettua... Josko ensikerralla jo ymmärtäisi jättää hyllylle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 381
Itsellä oli jonkun verran ongelmaa saada fiksuja fps lukemia mutta dx12 korjasi ongelmat.
 
Liittynyt
20.10.2018
Viestejä
2 572
Vähän ajatuksenjuoksua muutaman tunnin pelikokemuksella PS4:llä. BF1 oli mahtava ja sen HC servereistä tykkäsin paljon, mutta niitä ei juurikaan pleikkarilla ollut. Varsinkaan DLC mapeille. Tässä on menty hienosti HC suuntaan ja kuolemaan/tappoon ei vaadita niin paljoa kuin aikaisemmin. 1-2 osumaa voi antaa menolipun tuonelaan. Mitä realistisempi, sitä parempi.

Tiimipelaaminen on hanurista ja vie koko peli-ilon. Toimiva neljän hengen squadi (kaveriporukka headsettien kanssa) ei valitettavasti riitä voittoon 64 pelaajan mähinöissä, vaan vaatisi koko tiimin läsnäoloa. En tiedä onko pelin edellä mainittu "realistisuus" saanut KD-pelaajat jättäytymään enemmän takalinjaan kiikarikivääreineen vai mikä mättää. Ei se breakthrough vaan toimi, jos yrittää yhden squadin voimin puolustaa lippualuetta kun vastassa on nelinkertainen määrä vihollista panssarivaunuineen. Ei niistä 20 sniperista siellä takalinjassa tuossa kohtaa ole hyötyä. Vaatisi kyllä jonkinlaisen systeemin, jolla jaettaisiin sopiva määrä eri aselajeja joukkueen kesken. America's Army 2 oli aikanaan hyvä esimerkki. Joukkueella on 1-2 sniperia, pari konekiväärimiestä ja loput tavallista jalkaväkeä. Ja nyt kun omalle squadille voi antaa ensiapua, niin mediccien määrä on harmillisesti laskenut. Keskimäärin 1 tai 2 medicciä ollut koko joukkueessa nyt. Sinänsä hyvä uudistus, että kaikki voivat antaa ensiapua ja fiksusti jopa toteutettu: medic parantaa huomattavasti nopeammin kuin se oman squadin konekiväärimies. Kaipaisin silti enemmän mediccejä, sillä nykyään se apu ei löydy läheskään aina perille. Mieluusti odottaisin parantumista, saamatta itse kuolemaa statseihin ja säästämällä tikettejä. Pisteytykselläkin tuota tiimipelaamista voisi esimerkiksi parantaa. Tapoista vähemmän pisteitä ja enemmän pisteitä ryhmänjohtajan antamien tehtävien toteuttamisesta. Edelleen kaiholla muistelen MAG:ia, missä oli harvinaisen fiksusti toteutettu tiimin jako. Tiimit koostuivat komppaniasta, joukkueista ja ryhmistä. Kuten oikea armeijakin. Toki siinä oli 128 vs 128 mähinät, mutta siinä käskyketju toimi ja tiimi pelasi yhteen. Tiimipelaamisen puute vie koko peli-ilon. Peli itsessään on varsin hyvä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 011
Mitä tälle pelille tapahtu yön aikana? Mikään ei mun koneessa muuttunu, mutta pelissä on fps:t 25 oli detailit mitkä tahansa.
Grafiikka-asetukset oli taas itsestään resetoitunu ja niiden muuttaminen ei vaikuttanu fps:iin mitenkään oli low tai high.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
149
Mitä tälle pelille tapahtu yön aikana? Mikään ei mun koneessa muuttunu, mutta pelissä on fps:t 25 oli detailit mitkä tahansa.
Grafiikka-asetukset oli taas itsestään resetoitunu ja niiden muuttaminen ei vaikuttanu fps:iin mitenkään oli low tai high.
Jooh ittelläkin nollautuu asetukset jatkuvasti.

Tsekkasitko onko se future frame rendering päällä. Tuo ainakin itsellä aiheuttaa sen, että asetuksista riippumatta off asennossa koko paska on pelikelvoton alhaisen fps:n takia.
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
206
Tulipahan vedettyä frontlines smallia ensimmäisen ja melko varmasti viimeisen kerran. Aerodromessa saatiin b-lippu vallattua ja olisi pitänyt hyökätä A:lle niin koko tiimi jäi kämppimään halliin ja vihollinen valloitti A:n ja taas halliin mähisemään, saatiin lippu ja olisi pitänyt hyökätä taas A:lle ja koko tiimi jumittaa hallissa. Tätä herkkua sitten siihen asti että aika kului loppuun ja lopputuloksena tasapeli. Chatissa yritin huutaa että hyökätkää nyt jumalauta että saadaan se A vallattua niin ei mitään vaikutusta. Onneksi tunnelmaa kevensi vihollisen tankkimies kuka kehui omaa erinomaisuuttaan kun kämppi koko pelin basen reunalla eikä kuollut kertaakaan. Pelimuotona olisi mahtava mutta jos käytännössä tiimi pelaa team deathmatchia yhdellä lipulla niin kauan kuin aikaa riittää niin on turhan hapokasta menoa ainakin itselleni.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 475
Tulipahan vedettyä frontlines smallia ensimmäisen ja melko varmasti viimeisen kerran. Aerodromessa saatiin b-lippu vallattua ja olisi pitänyt hyökätä A:lle niin koko tiimi jäi kämppimään halliin ja vihollinen valloitti A:n ja taas halliin mähisemään, saatiin lippu ja olisi pitänyt hyökätä taas A:lle ja koko tiimi jumittaa hallissa. Tätä herkkua sitten siihen asti että aika kului loppuun ja lopputuloksena tasapeli. Chatissa yritin huutaa että hyökätkää nyt jumalauta että saadaan se A vallattua niin ei mitään vaikutusta. Onneksi tunnelmaa kevensi vihollisen tankkimies kuka kehui omaa erinomaisuuttaan kun kämppi koko pelin basen reunalla eikä kuollut kertaakaan. Pelimuotona olisi mahtava mutta jos käytännössä tiimi pelaa team deathmatchia yhdellä lipulla niin kauan kuin aikaa riittää niin on turhan hapokasta menoa ainakin itselleni.
Näytä esimerkkiä ja mene itse lipulle. Yleensä yksi squadi riittää valtaamaan, kun vastapuolikaan ei ole lipulla.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Njahas, tänään kaikki matsit oli sellasia että tiimiläisistä ei tienny oliko ne ihmisiä vaikko aivokuolleita apinoita. Hieman ehkä kärjistettyä mutta jumaliste jos minä olen tiimissä ainoa joka edes yrittää niin silloin on jotakin todella paljon pielessä. Sekään tietenkään auttanu että parissa matsissa oli vastapuolella useampikin platooni/kilta squadi niin turpiinhan siinä ois muutenkin tullu.
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
206
Näytä esimerkkiä ja mene itse lipulle. Yleensä yksi squadi riittää valtaamaan, kun vastapuolikaan ei ole lipulla.
Kun olisikin ollut se squad ympärillä mikä olisi lähtenyt hyökkäykseen mukaan. Ei mitään reaktiota kun laittoi käskyn lipulle. Siinä ei vaan kovin pitkälle yksin pääse kun siellä on vihollisen koko tiimi puolustamassa lippua ja omat odottaa B:llä että vihollinen on vallannut A:n että pääsee taas keräämään tappoja.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
258
Halusin tykätä tästä pelistä ja yritin kyllä kovasti. Osallistuin betaan ja nyt hankin Delux version pelistä. Nyt sain tarpeeksi ja palautin pelin.

Suurimmat ongelmat:
- Buginen grafiikka esim. välillä aseessa ei näkynyt lipasta. Sotilas vaihtoi ilmaa aseeseen. Haavoittunut puoliksi seinän sisässä jne..
- Älytön ADHD-rymistely, missä silmäkarkkia kyllä ihan kivasti. Taktisuus jäi pelissä hyvin vähäiselle, kun äijät juoksivat paikasta toiseen kuin päättömät kanat. Tämä oli suurin ongelma, jota ei kertakaikkiaan jaksanut.
- Ihmeelliset kaatuilut ja kuva saattoi yhtäkkiä hypätä toisesta näytöstä toiseen. Voi toki olla minunkin raudassa vika, mutta ei ole ollut muissa peleissä.
- Ei todellista "sodan tuntua" missään vaiheessa, ei oikein tuntunut siltä, että sitä ainoaa olisi pitänyt missään vaiheessa varjella.
- Aseet jäivät mitaansanomattomiksi ja vähän liian vähän aseiden oikeanlaista customointia, poislukien tähtäimet.
- Tankit jne. jäivät tatistin varjoon, ei koskaan tuntunut, että ne olisivat voineet kääntää taistelun kulun. Surkeaa.

Olen ollut Battlefield pelien suuri fani, mutta nämä kaksi viimeistä ovat minusta olleet hyvin suuria huteja.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 475
Servua vaihtoon ja sit uusiks. Tänäänkin pelkkää sitä vedetty ja ollu todella hyvät pelit. Selvästi paras pelimuoto.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
149
Mjoo melko ristiriitaiset fiilikset itselläkin tästä. Haluaisin tykätä ja ww2 -teemaa odotellut aina bf2 "kuoleman jälkeen". Bf3 kaikkine vikoineenkin oli viihdyttävä peli verrattuna tähän.

Konkkaa ei kyllä yksin tai kaverin kanssa kahdestaan jaksa yhtään. Flankkaa mistä vaan, niin napsuu kyllä korvan juuressa kokoajan kun mapin reunoilla istuu 5-10 pelaajaa per puoli. Liikkeessä täytyy pysyä kokoajan ja sillä pärjää kyllä, mutta ihmetekoihin ei pysty näillä tuntimäärillä mitää ehtii nykyään jauhamaan. Melkeinpä dominationia tulee enää pelattua, kun yksin enimmäkseen pelailee sillointällöin. yhdellä hyvällä squadilla kääntää dominationissa peliä melko tehokkaasti. Konkassa ei riitä kyllä.

Ärsyttäviä pikkujuttuja mitkä ilmenee jatkuvasti:
- Ukko ei pääse polvenkorkuisen lumipenkan yli. Siinä sniperitulessa sitten yrität suojaan ripeästi.
- Peli ruvennut kaatuilemaan valikoissa todella usein, jos kesken pelin säätää jotain.
- Yritä hypätä suojaan johonkin sivuun, niin tottakai rupeat kiipeämään johonkin käsittämättömään paikkaan.
- Kulman taakse kuolee turhan usein, mutta rehellisesti sanottuna, tämä pelisarjahan on ollut 1942 asti nettikoodiltaan melkoista ripulia ja muutosta ei näemmä tule.
- Hitreg tuntuu välillä olevan kohdillaan ja välillä markeria ei tule tai tulee niin viiveellä, että huh huh. Lienee serverikohtaista.
- Turhan usein jää myös jumiin johonkin.

Kaippa tätä paremman puutteessa pelailee, mutta sellaista bf-kiimaa ei kyllä löydy millään, minkä jopa bf3 sai aikaan.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
165
Mjoo melko ristiriitaiset fiilikset itselläkin tästä. Haluaisin tykätä ja ww2 -teemaa odotellut aina bf2 "kuoleman jälkeen". Bf3 kaikkine vikoineenkin oli viihdyttävä peli verrattuna tähän.

Konkkaa ei kyllä yksin tai kaverin kanssa kahdestaan jaksa yhtään. Flankkaa mistä vaan, niin napsuu kyllä korvan juuressa kokoajan kun mapin reunoilla istuu 5-10 pelaajaa per puoli. Liikkeessä täytyy pysyä kokoajan ja sillä pärjää kyllä, mutta ihmetekoihin ei pysty näillä tuntimäärillä mitää ehtii nykyään jauhamaan. Melkeinpä dominationia tulee enää pelattua, kun yksin enimmäkseen pelailee sillointällöin. yhdellä hyvällä squadilla kääntää dominationissa peliä melko tehokkaasti. Konkassa ei riitä kyllä.

Ärsyttäviä pikkujuttuja mitkä ilmenee jatkuvasti:
- Ukko ei pääse polvenkorkuisen lumipenkan yli. Siinä sniperitulessa sitten yrität suojaan ripeästi.
- Peli ruvennut kaatuilemaan valikoissa todella usein, jos kesken pelin säätää jotain.
- Yritä hypätä suojaan johonkin sivuun, niin tottakai rupeat kiipeämään johonkin käsittämättömään paikkaan.
- Kulman taakse kuolee turhan usein, mutta rehellisesti sanottuna, tämä pelisarjahan on ollut 1942 asti nettikoodiltaan melkoista ripulia ja muutosta ei näemmä tule.
- Hitreg tuntuu välillä olevan kohdillaan ja välillä markeria ei tule tai tulee niin viiveellä, että huh huh. Lienee serverikohtaista.
- Turhan usein jää myös jumiin johonkin.

Kaippa tätä paremman puutteessa pelailee, mutta sellaista bf-kiimaa ei kyllä löydy millään, minkä jopa bf3 sai aikaan.
Bf3 pariin on aina palannut. Hemmetin hyvä kokonaisuus. Itse olen aina ollut keskinkertainen pelaaja siellä keslellä muutamia loistoeriä lukuunottamatta. Bf1 jäi välistä miltei kokonaan mutta tätä bf5 16h pelanneena kokemukset vain paranee. Annoin mahdolisuuden ja näyttää siltä että haluan kehittyä pelin parissa. Muistuttaa paljon bf3. Tottakai ilman headsettiä aina pelanneena ja poikkoilun ja säntäilyn lomassa välillä harmittaa eri peli ja pelaajatyylit mutta yritän mennä virran mukana ja sopeutua omien taitojen reaktiokykyjen mukaan. Joskus oma esimerkki on toiminut.
 
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
198
Oliko murolla IO-techilla joku oma discord ryhmä mistä sai peliseuraa?

Lauantaina innostuin taas pelaamaan hieman enemmän tätä peliä. Ryhdyin työstämään level 10 aseita kultaselle. Nyt on sitten kokonaan kultasena Sturmgehewr 1-5, Gehewr 43, Suomi KP, KE7 ja Bren Gun. Puuttuu yksi haaste niin STG ja Lewis Gun kanssa valmiita ja joissakin muissa pyssyissä kanssa muutama kultainen aselisäosa.
On kyllä aivan jotain järkyttävää paskaa noi kultahaasteet. Ei mitään tolkkua. Katotaan kuinka kauan jaksaa yrittää noita aseita. Liian paljon asioita noissa haasteissa, joihin en itse voi vaikuttaa. Mitäpä jos en saa 20 tappoa roundin aikana objective alueella kavereita kun peli sujuu liian hyvin omalla tiimillä tai jos kukaan vihollisista ei mene zonelle.. Äskenkin 18/20 objective zone tappoa lewis gunilla ja matsi loppui kun vihollistiimi lakkasi yrittämästä.

Oletteko muut yrittäneet kultahaasteita?

Sellaista vielä että DICE sais heittää helvettiin ton raskaan 3D main menun. Aivan uskomatonta että menee SSD:lläkin 45 sekuntia päästä pelistä main menuun.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 381
Oliko murolla joku oma discord ryhmä mistä sai peliseuraa?

Lauantaina innostuin taas pelaamaan hieman enemmän tätä peliä. Ryhdyin työstämään level 10 aseita kultaselle. Nyt on sitten kokonaan kultasena Sturmgehewr 1-5, Gehewr 43, Suomi KP, KE7 ja Bren Gun. Puuttuu yksi haaste niin STG ja Lewis Gun kanssa valmiita ja joissakin muissa pyssyissä kanssa muutama kultainen aselisäosa.
On kyllä aivan jotain järkyttävää paskaa noi kultahaasteet. Ei mitään tolkkua. Katotaan kuinka kauan jaksaa yrittää noita aseita. Liian paljon asioita noissa haasteissa, joihin en itse voi vaikuttaa. Mitäpä jos en saa 20 tappoa roundin aikana objective alueella kavereita kun peli sujuu liian hyvin omalla tiimillä tai jos kukaan vihollisista ei mene zonelle.. Äskenkin 18/20 objective zone tappoa lewis gunilla ja matsi loppui kun vihollistiimi lakkasi yrittämästä.

Oletteko muut yrittäneet kultahaasteita?

Sellaista vielä että DICE sais heittää helvettiin ton raskaan 3D main menun. Aivan uskomatonta että menee SSD:lläkin 45 sekuntia päästä pelistä main menuun.
Bf hardline taitaa olla viimeinen, missä oli järkevästi toimivasti valikko, sen jälkeen tullut näitä yltiöraskaista hifistely settejä.
 
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
1 270
Porukka käyttää ihan liian vähän supporttia, sopivasti sijoittunut vgo/mg42 on melko kova sana puolustuksessa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Oliko murolla IO-techilla joku oma discord ryhmä mistä sai peliseuraa?

Oletteko muut yrittäneet kultahaasteita?

Sellaista vielä että DICE sais heittää helvettiin ton raskaan 3D main menun. Aivan uskomatonta että menee SSD:lläkin 45 sekuntia päästä pelistä main menuun.
Muro discord https://discord.gg/576ckQn
Joka vaihtoi vähän aikaa sitten nimeään.

Pidän haasteet päällä niillä aseilla joita käytän, mutta en jaksa yrittämällä tehdä noita. Tulevat omalla painollaan aika hyvin.

Main menuun palaamisen hitaus taitaa johtua siitä että peli lataa vielä seuraavan kentän ennen quittaamista.

Porukka käyttää ihan liian vähän supporttia, sopivasti sijoittunut vgo/mg42 on melko kova sana puolustuksessa.
Support on aika varmasti pelin toisiksi eniten pelattu luokka. Noitahan on yleensä aivan liikaa :D
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
433
Onko tässä ollut jotain bugia noissa haasteissa? Näkyy vain nuo päivittäiset ja eilen ilmestyi tuo class mastery (tjsp) mutta sitten ei enää mitään näy? Puhetta ollut esim noista asekohtaisista haasteista yms.

Ja toinen mikä tympii, on tuo asekielto-bugi. Saan uuden aseen jollekin luokalle, seuraavaan matsiin se käyttöön, mutta tuleekin ilmoitus että class setup rikkoo serverin sääntöjä... just joo. Matsissa sitten tyypit lahtaa samalla aseella jota minulla ei olevinaan ole lupa käyttää.

PS4
 
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
1 270
Muro discord https://discord.gg/576ckQn
Joka vaihtoi vähän aikaa sitten nimeään.

Pidän haasteet päällä niillä aseilla joita käytän, mutta en jaksa yrittämällä tehdä noita. Tulevat omalla painollaan aika hyvin.

Main menuun palaamisen hitaus taitaa johtua siitä että peli lataa vielä seuraavan kentän ennen quittaamista.


Support on aika varmasti pelin toisiksi eniten pelattu luokka. Noitahan on yleensä aivan liikaa :D
Omissa peleissä saa melkein yksin supportata, tuntuu assault ja se perkeleen ribrolleys olevan kova sana:lol:
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
2 399
Voisiko ammo cratet tarjota pyssyihin kuteja automaattisesti ja kranaateja yms. klikkaamalla. Olisi melkeinpä järkevämpää.

Vastaavasti Medicillä pussit saisi antaa heltit täyteen ja cratesta lisäksi varapusseja.

Basesta lähtiessä kaikki kudit ja pussit voisivat olla valmiiksi täynnä ja lipuilta lähtiessä pitäisi nuo hankkia erikseen.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 043
Porukka käyttää ihan liian vähän supporttia, sopivasti sijoittunut vgo/mg42 on melko kova sana puolustuksessa.
Alkuun noita konekiväärejä käyttelin ihan paljonkin kun on uusi ja erilainen asetyyppi.

Nyt sitten tauon jälkeen taas pelailin mg42:lla jonkun assignmentin ja nopeasti alkoi kyllä vituttamaan

1) glitchaavaa bipod
2) automaattinen ryömiminen
3) automaattinen pomppaaminen takaisin jaloilleen kun yritän syöksyä proneen

Ehkä sitten uudestaan kun peli tulee ulos betasta... Muutenhan supportin aseet on hyviä kyllä ja myöskin erittäin pelattu classi minunkin kokemukseni mukaan.
 
Viimeksi muokattu:

DaNightlander

Powered by 3dfx Voodoo
Tukijäsen
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
920
Sellaista vielä että DICE sais heittää helvettiin ton raskaan 3D main menun. Aivan uskomatonta että menee SSD:lläkin 45 sekuntia päästä pelistä main menuun.
Ei se peli lue oikeastaan mitään levyltä menuun palatessa. Parisataa kilotavua, joka ois korpultakin nopeempi lukee kuin mitä se tässä tapauksessa kestää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 478
Imo nuo attritioniin liittyvät hommat on enimmäkseen ihan fine. Käytännössä spawnatessakin se ammolaatikko on yleensä ihan vieressä ja "matkan varrella", joten ei sen klikkaamisen pitäisi olla suuri homma. Ainoa mikä vaatisi hieman työstöä on tuo medicin pouchin ja craten keskeinen balanssi. Nykyisellään tuolla cratella ei tee mitään ja se tides of warsin crate -haaste korosti hyvin tuon turhuutta. Pouchit ovat yksinkertaisesti ylivertaisia kun niitä voi viskoa muille kesken taistelun ja niissä ei ole varsinaista heikkoutta suhteessa laatikkoihin. Voisi puolestani olla ihan hyvin vaikka niin, että pouchit eivät parantaisi vaikka ihan täyteen tai eivät täyttäisi noita bandageja. Ja siitä bandagejen täyttämisestä saisi kyllä antaa enemmän pisteitä kuin nyt. Parantamisesta saa saman verran kuin mitä toinen sai hp:ta lisää mutta bandageiden täyttämisestä vain sen 10/20 pistettä vaikka tuo on melkein tärkeämpää kuin se pelkkä parantaminen.

Ja en kyllä ymmärrä miksi noita assignmentteja pitää käydä erikseen lätkimässä päälle ja miksi niitä ei voi vaihtaa ja asettaa servuilla. Nuo voisi ihan hyvin olla aina aktiivisena niin, että ne etenevät aina esim. tiettyä asetta tai classia pelatessa ilman erikseen aktiiviseksi asettamista. Toisena en oikeasti ymmärrä miksi aseita pitää ensin levuttaa pelaamalla ja sitten vielä ostaa noita päivityksiä näillä company coineilla mitä ei juuri tule saatua. Suurin osa aseista on jo itselläni päivitettynä mutta nyt tuli eteen se tilanne, että hahmo on jo lvl50 ja noitac ompany coineja ei oikein saa enää mistään. 300 coinia voi saada noista päivittäisistä haasteista --> kestää VIIKON saada coineja 1 aseen päivitykseen. Tulee mieleen joku ilmaisten nettiroolipelien grindaussysteemit tästä. Kyllä lvl50 hahmolla pitäisi olla tarpeeksi coineja kaikkien aseiden ja ajoneuvojen täyteen kehittämiseen (BF1 tyyliin) tai sitten yksinkertaisesti voisi olla niin, että noita päivityksiä ei tarvitse ostaa erikseen.

Alkuun noita konekiväärejä käyttelin ihan paljonkin kun on uusi ja erilainen asetyyppi.

Nyt sitten tauon jälkeen taas pelailin mg42:lla jonkun assignmentin ja nopeasti alkoi kyllä vituttamaan

1) glitchaavaa bipod
2) automaattinen ryömiminen
3) automaattinen pomppaaminen takaisin jaloilleen kun yritän syöksyä proneen

Ehkä sitten uudestaan kun peli tulee ulos betasta... Muutenhan supportin aseet on hyviä kyllä ja myöskin erittäin pelattu classi minunkin kokemukseni mukaan.
MMG:t on kyllä pirun hyviä ja imo jopa hauskoja käyttää mutta nuo bipodeihin liittyvät bugit ja glitchit ärsyttävät kyllä suunnattomasti. Ase on bipodilla ja tähtäät hieman sivuun --> kappas, bipod irtosi. Hyppäät maahan ja tähtäät MMG:llä --> ase pomppii pari sekuntia miten sattuu. Ja nuo muut mainitsemasi..
 
Viimeksi muokattu:

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 475
Oliko murolla IO-techilla joku oma discord ryhmä mistä sai peliseuraa?

Lauantaina innostuin taas pelaamaan hieman enemmän tätä peliä. Ryhdyin työstämään level 10 aseita kultaselle. Nyt on sitten kokonaan kultasena Sturmgehewr 1-5, Gehewr 43, Suomi KP, KE7 ja Bren Gun. Puuttuu yksi haaste niin STG ja Lewis Gun kanssa valmiita ja joissakin muissa pyssyissä kanssa muutama kultainen aselisäosa.
On kyllä aivan jotain järkyttävää paskaa noi kultahaasteet. Ei mitään tolkkua. Katotaan kuinka kauan jaksaa yrittää noita aseita. Liian paljon asioita noissa haasteissa, joihin en itse voi vaikuttaa. Mitäpä jos en saa 20 tappoa roundin aikana objective alueella kavereita kun peli sujuu liian hyvin omalla tiimillä tai jos kukaan vihollisista ei mene zonelle.. Äskenkin 18/20 objective zone tappoa lewis gunilla ja matsi loppui kun vihollistiimi lakkasi yrittämästä.

Oletteko muut yrittäneet kultahaasteita?
Tähän asti tullu omalla painollaan, enkä ole niitä yrittänyt erikseen.
Mutta nyt on alkanu ottaa päähän Selbstlader 1916 aseen kulta assigmentti.
10 headshot tappoa objektialueella yhden elämän aikana, tai 20 roundin aikana....
Siis ei jumankauta ku ei mun taidoilla vedetä kuin ihan max se kymmenen headshottia roundiin, saati et objektialueella..max 3 roundissa.

Tuota en voi edes paperilla saada mun bäfä historiaan peilaten.
Kaikissa muissa aseissa on onnistunu grindaamalla vähintään, mutta tossa ei. Jää siis yhtä kultaista osaa vajaaksi väkisin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 478
Ylipäätään on hölmöä, että osa noista haasteista pakottaa johonkin tiettyyn pelitapaan (esim. makuultaan sniputtelu) tai vaativat sitä, että se vihollistiimi osaa pelata (=saat niitä vihollisia sinne objective -alueelle). Tuossa mainitsemassasi haasteessa pitäisi olla se kolmas vaihtoehto minkä kaikki voisivat saada viimeistään grindaamalla. Eli vaikka yhteensä se "60 headshot tappoa objective alueilla" noiden 1 elämä ja 1 rundi haasteiden lisäksi. Noissa kaikissa asehaasteissa voisi käytännössä olla se 1 elämän, 1 rundin tai suuremman kokonaismäärän haaste.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 902
Featuroi tämä ensimmäinen kohta Tides of Warista. Finish Grand Ops, mutta ei saa silti sitä vaikka pelaa grand opsia.
 
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
198
Muro discord https://discord.gg/576ckQn
Joka vaihtoi vähän aikaa sitten nimeään.

Pidän haasteet päällä niillä aseilla joita käytän, mutta en jaksa yrittämällä tehdä noita. Tulevat omalla painollaan aika hyvin.

Main menuun palaamisen hitaus taitaa johtua siitä että peli lataa vielä seuraavan kentän ennen quittaamista.
Kiitän, täytyy joinata tuonne. Kyllähän joku Mastery Assignment joka käskee tehdä 1,950 lämää kierroksen aikana tulee itsekseen kuin myös 20 ads tappoa roundin aikana. Mutta eipä taida tulla luonnollisesti 20 tappoa objectivella? :D Tai 20 hedua objectivella.. Mitä aseita sulla on kultasena?

Joo en jaksa toista näyttöä käyttää mihinkään seurantaan niin mututuntumalla heitin. Kuulostaa kyllä ihan loogiselta mutta samalla aivan helvetin typerältä. Ilmeisesti 95% ihmisistä kone on niin paska ja jollain helvetin HDD:lla peli niin täytyy esilataa kaikki.

Ja en kyllä ymmärrä miksi noita assignmentteja pitää käydä erikseen lätkimässä päälle ja miksi niitä ei voi vaihtaa ja asettaa servuilla. Nuo voisi ihan hyvin olla aina aktiivisena niin, että ne etenevät aina esim. tiettyä asetta tai classia pelatessa ilman erikseen aktiiviseksi asettamista.
Olen kyllä samaa mieltä. Liittynee pelin pitkäikäisyyden varmistamiseen. Itse nykyään jos saan tehtyä halutut assignmentit lähden servusta ja laitan uudet. Mihin muuten oot onnistunut tuhlaamaan sun company coinit? Itellä vieläkin 26k company coinseja kun en ole juuri mihinkään käyttänyt. Tosin ehkä max 1/3 pelin aseista on tasolla 4.

Mutta nyt on alkanu ottaa päähän Selbstlader 1916 aseen kulta assigmentti.
10 headshot tappoa objektialueella yhden elämän aikana, tai 20 roundin aikana....
Siis ei jumankauta ku ei mun taidoilla vedetä kuin ihan max se kymmenen headshottia roundiin, saati et objektialueella..max 3 roundissa.
Olen itse perehtynyt asiaan sen verta että Aerodrome Conquest C-lippu on ratkaisu ongelmaan. Sain esim. M1907 SF:n viimeisen kultahaasteen n. 5 minuutissa eli 20 attacker tappoa matsin aikana. Muutoin vedän kaikkia haasteita Grand Opsissa.
Melkein sain samassa matsissa M1A1 Carbinen 20 heduakin täyteen. Mutta no hätä; ilmeisesti kaikissa näissä assignmenteissä on jokin piilotettu haaste. Redditissä muutama on sanonut että jokin aselisäosa on tupsahtanut kultasella vaikka ei todellakaan ole saanut 20 hedua matsin aikana. Ilmeisesti ainakin jos tarvitaan 20 hedua matsin aikana objectivella, niin se piilotettu haaste on 60 hedua objective alueilla. Olen itsekin huomannut kun muutama kultalisäosa tullut aika oudosti.

Featuroi tämä ensimmäinen kohta Tides of Warista. Finish Grand Ops, mutta ei saa silti sitä vaikka pelaa grand opsia.
Varmista että menet main menu valikossa olevan Tides of War nappulan kautta peliin. Ja varmista pelissä vielä että oikeassa yläkulmassa näkyy se haaste. Muuten ei ainakaan seuraannu.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 478
Olen kyllä samaa mieltä. Liittynee pelin pitkäikäisyyden varmistamiseen. Itse nykyään jos saan tehtyä halutut assignmentit lähden servusta ja laitan uudet. Mihin muuten oot onnistunut tuhlaamaan sun company coinit? Itellä vieläkin 26k company coinseja kun en ole juuri mihinkään käyttänyt. Tosin ehkä max 1/3 pelin aseista on tasolla 4.
Company coinit on menneet puhtaasti aseisiin. Tavoitteena on kehittää ensin kaikki aseet tasolle 4 ja saada kaikkiin nuo upgradet sekä sitten lopulta kehittää kaikki aseet tasolle 10. Nyt vaan alkoi tulemaan se ongelma, että company coinit loppuu kesken. Tällä hetkellä on paria lukuunottamatta lähes kaikki assaultin, medicin ja supportin aseet täyteen kehitettyinä noiden päivitysten osalta. Reconilta vasta noin puolet. Ajoneuvoista taas ei ole kuin pari kehitettynä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
149
Company coinit on menneet puhtaasti aseisiin. Tavoitteena on kehittää ensin kaikki aseet tasolle 4 ja saada kaikkiin nuo upgradet sekä sitten lopulta kehittää kaikki aseet tasolle 10. Nyt vaan alkoi tulemaan se ongelma, että company coinit loppuu kesken. Tällä hetkellä on paria lukuunottamatta lähes kaikki assaultin, medicin ja supportin aseet täyteen kehitettyinä noiden päivitysten osalta. Reconilta vasta noin puolet. Ajoneuvoista taas ei ole kuin pari kehitettynä.
Ja yhtäkään skiniä tai muuta päälleliimattua skeidaa et ole ostanut?

Uskomatonta. Itsellä on kymmeniä tuhansia "rahaa" jemmassa kun ainoa mihin menee on asepäivitykset.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 478
Ja yhtäkään skiniä tai muuta päälleliimattua skeidaa et ole ostanut?

Uskomatonta. Itsellä on kymmeniä tuhansia "rahaa" jemmassa kun ainoa mihin menee on asepäivitykset.
En ole ostanut skinejä tai mitään. Pelkästään päivityksiä aseisiin ja ajoneuvoihin. Näemmä nuo lvl50 mennessä tienatut company coinit ei riitä kaikkien varusteiden kehittämiseen mikä on kyllä älytöntä. Onhan mulla tietysti pelkän levutuksen lisäksi tullut company coineja noista päivittäisistä haasteista ja silti ne ei kohta riitä enää edes niihin varustepäivityksiin. Kyllä tuon lvl50 saavutus pitäisi tuoda sen verran noita CC, että kaikki aseet ja ajoneuvot saisi kehitettyä mutta ei.. Mullakin oli useita kymmeniä tuhansia noita CC, kunnes aloitin tuon tavoitteeni kaikkien aseiden kehittämisestä mutta yhden aseen kehitys maksaa sen 2100 CC ja olikohan ajoneuvot peräti 3000. Ilmeisesti noita company coineja saa muustakin, kuin hahmon yleislevelin noususta ja päivittäisistä haasteista mutta BFV taattuun tyyliin tämäkin on vissiin buginen videon kommenttien perusteella ja osa saa noita sekä osa ei.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Kiitän, täytyy joinata tuonne. Kyllähän joku Mastery Assignment joka käskee tehdä 1,950 lämää kierroksen aikana tulee itsekseen kuin myös 20 ads tappoa roundin aikana. Mutta eipä taida tulla luonnollisesti 20 tappoa objectivella? :D Tai 20 hedua objectivella.. Mitä aseita sulla on kultasena?
Vastasit tosiaan jo itsellesi, kun toit ilmi nuo piilotetut assingmenttien tehtävät. Olen vetänyt pelkästään Gewehr 1-5 kultaseksi. Se viimeinen tehtävä (20 hedutappoa objectivella roundin aikana yms.) tuli muutaman matsin aikana suoritettua. En edes tiedä sainko ne 20 hedua objectivella vai suoritinko sen piilotetun tehtävän.

Toki joillakin aseilla osa tehtävistä on aivan perseestä, joten en aio niitä vielä ruveta tekemään eteenpäin. Aivan mahdollista että Dice muuttaa osaa noista tehtävistä. En aio ruveta tuskastelemaan jonku kultasen skinin takia :D

Joo en jaksa toista näyttöä käyttää mihinkään seurantaan niin mututuntumalla heitin. Kuulostaa kyllä ihan loogiselta mutta samalla aivan helvetin typerältä. Ilmeisesti 95% ihmisistä kone on niin paska ja jollain helvetin HDD:lla peli niin täytyy esilataa kaikki.
Silti parempi näin kuin BF4 aikaan, jolloin matsin jälkeen tuli minuutin kestävä "end of the round screen". Tämän jälkeen erikseen kentän lataus ja sen jälkeen odotetaan että joku 80% pelaajista on valmiina. Siihen aikaan taisivat sanoa ettei ole mahdollista ladata kenttää tuon EOR screenin aikana. Nyt se on mahdollista, mutta quittaaminen on törkeän hidasta.

Varmista että menet main menu valikossa olevan Tides of War nappulan kautta peliin. Ja varmista pelissä vielä että oikeassa yläkulmassa näkyy se haaste. Muuten ei ainakaan seuraannu.
Ei auta vaikka menee Tides of War nappulan kautta peliin. Omalla kohdalla viime viikon operation tehtävissä oli alkuun ongelmia. Ensimmäisen päivänä kokeilin kolmea eri servua ja sammutin kerran myös originin, ja silti ei laskenut tehtäviä eteenpäin. Seuraavana päivänä toimi normaalisti.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 475
En ole ostanut skinejä tai mitään. Pelkästään päivityksiä aseisiin ja ajoneuvoihin. Näemmä nuo lvl50 mennessä tienatut company coinit ei riitä kaikkien varusteiden kehittämiseen mikä on kyllä älytöntä. Onhan mulla tietysti pelkän levutuksen lisäksi tullut company coineja noista päivittäisistä haasteista ja silti ne ei kohta riitä enää edes niihin varustepäivityksiin. Kyllä tuon lvl50 saavutus pitäisi tuoda sen verran noita CC, että kaikki aseet ja ajoneuvot saisi kehitettyä mutta ei.. Mullakin oli useita kymmeniä tuhansia noita CC, kunnes aloitin tuon tavoitteeni kaikkien aseiden kehittämisestä mutta yhden aseen kehitys maksaa sen 2100 CC ja olikohan ajoneuvot peräti 3000. Ilmeisesti noita company coineja saa muustakin, kuin hahmon yleislevelin noususta ja päivittäisistä haasteista mutta BFV taattuun tyyliin tämäkin on vissiin buginen videon kommenttien perusteella ja osa saa noita sekä osa ei.
Samaa ongelmaa, vaikka en edes ole kaikkia aseita ehtinyt vetää vielä.
Tätä ku en tiennyt, niin ostin yhden asukokonaisuuden 14 tonnilla, mutta ei ne ois silti riittänyt.
 

DaNightlander

Powered by 3dfx Voodoo
Tukijäsen
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
920
On tämä kyllä mielenkiintoinen tapaus saada pyörimään siedettävästi... Että millä asetuksilla saa sekä CPUn että GPUn hommiin ja miten saa pelin tuntumaan sulavalta. Ensin oli sitä, että GPUlle ei riittäny töitä, vaikka CPUn käyttöaste oli vaan 50-60%. Skaalaus korjas sen ja asetusten hienosäätäminen. Silti välillä tuli "skipattuja" frameja ja jatkuvaa stutteria niinkuin aikaisemminkin, frametimen iskiessä piikkiä kuin vanha singeri.

Nyt sitten törmäsin tuohon vanhoista bäfistä tuttuun renderdevice.renderaheadlimit konsolikomentoon. Testasin sitä kakkosella 64 pelaajan servolla ja kappas kummaa... hetken perästä framet pomppaa freesync näytön limitteriin, 80stä 142een. Frametimen ollessa tasaista 8 millisekuntia silmänkantamattomiin.

No, kaikkea ei voi saada paitsi kompromisseja tämän pelin kanssa... Nyt puolestaan CPUn käyttöaste on välillä siellä 90% tuntumassa, tämä 12 lankaisella ylikellotetulla ryzenilla.

Sitä odotellessa että tuo DX12 toimis vielä jonain päivänä kohtuullisesti, jos toimiessaan laskisi CPUn käyttöastetta. Toistaiseksi se iskee sellasia piikkejä että kerkee kaffeen siinä välissä keittää.
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
206
Samaa ongelmaa, vaikka en edes ole kaikkia aseita ehtinyt vetää vielä.
Tätä ku en tiennyt, niin ostin yhden asukokonaisuuden 14 tonnilla, mutta ei ne ois silti riittänyt.
No tässä kuussa päästään laittamaan visat vinkumaan, company coins on varmasti myyntilistalla kun mikromaksut aukeaa ja EA:n talouspuoli huutaa hoosiannaa kun jonnet laulattaa iskän vinyyliä surutta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 482
Viestejä
4 238 471
Jäsenet
71 212
Uusin jäsen
Erkki Liikainen

Hinta.fi

Ylös Bottom