Mä en ees ymmärrä miten pelit voi päättyä 0-500+. (mä ku oon voittajien puolella ni pelit päättyy jotain 18-0.)
Mä en ymmärrä mikä bugi aiheuttaa sen, että kun meen lentokoneen kyytiin se kone tipahtaa maahan ilman mitään syytä. Sama bugi löyty b1:stä.
Mä en ymmärrä miten mun puolella on aina lentokoneita ja tankkeja vapaana, eikä omat käytä niitä.
Mä en ymmärrä miten joku ampuu jollain m1a1:llä hitaammin ku mä ammun jollain scoutin kiväärillä... eikä se ees osu.
Mä en ymmärrä et miten noi tollaset pelaajat onnistuu olemaan mun puolella.
Välillä ku spectaa niitä et mitä ne tekee, ni näyttää oikeesti, että ne pelais jollain ratilla eikä niillä oo mitään hajua miten koko peliä pelataan.
Näköjään tässäkin pelissä voittaa pelejä vaan jos joinaa heti pelin alussa vastustajan puolelle... paitsi sitäkään ei taida pystyä tekemään tässä vitosessa.
Mielenkiinnosta taas laskin keskiarvoo noista leveleistä miten toi peli laittaa noita pelaajia eri puolille ni mun puolella keskiarvo oli 24 ja vastustajalla 34.
Ja joo, ei se leveli kerro pelaajan tasosta mitään, mutta jotain kumman syystä vastustajilla on järjestään kovempi keskiarvo ja järjestää ne voittaa niitä pelejä.