Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulipas PC:llä tahkottua tätä viime viikonloppuna pidemmän aikaa. Melkoista sooloilua tuo tuntui olevan. Ei paljoa squadin jäseniä kiinnosta tehdä tiimityötä. Olikos täällä mitään peliporukkaa jonka kanssa voisi vähän mielekkäämmin pelailla squadissa?
Packet loss ikonia myös pukkaa aika usein. Onko tuo serveripään ongelma? Ei pitäisi nettiyhteydestä olla kiinni. Pingit on maltilliset ja kuparilla ollaan kiinni 100M verkossa.
Kuparilla täälläkin ja vilkkuu ikonit kuin Volkkarin kojelaudassa konsanaan.
Vahvaa ragea aiheuttaa, kun tosiaan tiimityö kateissa. Myöskin vaikea edetä jos tiimin tankit sijaitsevat 150m päässä lipuista.
En ymmärrä myöskään, miksi lukitaan squad? Puhumattakaan 2 hengen squad lukoista joita eilen tuli törkeän paljon vastaan.
Originsovelluksen oikeassa laidassa lienee joku Friend list johon voisit lisätä käyttäjän Jukhaha, niin voidaan kokeilla pelata, kun aikataulut natsaa.Onko täällä ketään kuka pelaa Pc:llä ja haluaa ilman mikkiä pelata squadissa. Riittää kunhan juoksis ryppäissä, niin olisi suurempi todennäköisyys pysyä hengissä. Harmittaa usein kun tuo multiplayeri on yksinpeliä. En tiedä mistä näen jonku oman tunnuksen josta muut voi lisätä mut kaveriksi tai että mistä voi hyväksyä kaverin. Mulla on 0 kaveria.
Miksi helvetissä menisi ostoon niin että törähtää? Tämä oli ainakin itselleni ensimmäinen ja viimeinen battlefield mihin rahojani käytän eikä perusteluja seuraavan ostoon ole. Jumalauta mitä roskaa tämäkin on ollut. Call of dutyt pieksee nämä 100-0 ja se jos joku on paskan pelin meriitti.
onneks dice julkasee June-päivityksessä vihdoin sen anti-cheatin. Niin sitten saadaan pelata rauhassa ilman huijareita eihän tässä menny ku parisen vuotta
Noita kahta alempaa ei enää löydy... Olisiko nuo saatu potkittua pois?thatsmyway's Battlefield V Stats - Battlefield Tracker
Battlefield 5 BFV Stats! Check your profile, weapon and vehicle statistics. View the top Battlefield 5 players on our leaderboards and how you perform in the battlefield.battlefieldtracker.comAbyTroszke86's Battlefield 5 Overview Stats - Battlefield Tracker
View AbyTroszke86's Battlefield 5 BFV overview statistics and how they perform.battlefieldtracker.comwatts888's Battlefield 5 Overview Stats - Battlefield Tracker
View watts888's Battlefield 5 BFV overview statistics and how they perform.battlefieldtracker.com
Päivän huijarit... toistaseks.
edit: 9 pelii tänää, 3 voittoa ja sit sen kerran ku oli sellasessa tiimissä että voitti, ni se heitti häviäjien puolelle meiän squadin, ettei vahingossakaan pääse pelaa hyvien kaa.
Noita kahta alempaa ei enää löydy... Olisiko nuo saatu potkittua pois?
BF2:sta ollaan tultu tasaista vauhtia alas ja nyt nuollaan pohjaa. En tiedä miten Battlefield/Dice tästä enää nousisi, kun BFV julkaisussa ostajille vittuiltiin ja koko peli paskottiin. Saa kyllä melkoinen ihme tapahtua, että seuraavasta tulisi hyvä.
kello on yö ja päädyn aina katsomaan joitain yhtä kehittävää.
Sulla on varmaan mennyt se ohi ettei kolikot maksa pelintekijälle mitään. Joten niitä voi vähän antaa pelaajalle.En vaan tota rewardia ymmärrä että saa tuota battlefield currencya. Jos noista weekleystä nyt saa sen 200 kolikkea, niin eipä sillä mitään ihmeempää saa. Vai onkohan mulla menny tässä ohi jotain?
Uusin CoDi on ottanut todella paljon kiinni Bäfää sen omilla vahvuusalueilla. Epäilemättä sen menestys vaikutti hätäiseen ratkaisuun lyödä vitosta kirveellä. Codissa on kuitenkin rasitteena tuo yläasteikäisen koviksen värimaailma ja hahmojen puvustus sekä yliampuvat jonnemaiset aseiden värivaihtoehdot. Toivottavasti BF kutosessa otetaan taas rennompi ote ja löydetään se hauskuus mitä itse en vitosessa enää kokenut olevan.
Pitääpä todeta, että on kyllä varmaan epävakain peli, jota olen koskaan pelannu. Varmaan pahimmat tapaukset olen kyllä onnistunut välttämään, mutta tämä kaatuilee toistuvasti varsinkin valikoissa.
Eipä ole, ja kaatuilu muutenkin painottuu (onneksi) valikoihin. Itse asiassa en ole varma, onko kertaakaan edes kaatunut matsin aikana.Onko sulla vehkeet kellotettu? Jos on, ni ota kellotukset pois ja kokeile sitte.
nämä sarjakuvat on kyllä hauskoja
Itsellä teki dx12 satunnaisesti tuota, kun vaihtoi dx11 niin käynnisty. Onko sulla kumpi käytössä?Mulla alkanu tämä peli käynnistyessä vain lataamaan, että musta ruutu ja oikeassa nurkassa vain v-kirjain pyörii.
korjasin asennuksen bf
poistin %temp%
poistin %programdat%:sta ja jostain origiin liittyvät jutut
bf ei käynnisty mitenkään muokatusti
ei käytä user.cfg tai muokattua profsave-tiedostoa
näytönohjain stockkina.
Sitten kun tämä päätti vihdoin itsestään käynnistyä, niin vaikka en käyttänyt mitään kellotuksia tuossa gpu:ssa, niin silti peli yhtäkkiä jäätyy siten että ruutu menee mustaksi.
myös caps lock tai mitään ei vaihdu näppäimistöstä silloin. Pitää virtanappi painaa pohjaan, joskus tietokone osaa itse bootata.
edeltävänä päivänä jopa kellotettuna peli pyöri ihan hyvin ilman mitään ongelmia useitakin tunteja.
Pelasin myös hetken forza horizon 4:sta tällä tietokoneella, niin se ei kyllä aiheuttanut minkäänlaista crashia tai freezeä,
mutta pitää tässä tänään pelailla enemmän nyt tuota fh4:sta ja katsoa jäätyykö tämä kone niin saa varmuuden että johtuiko tuo bfv:stä ainoastaan.
users/docs/bf1/PROFSAVE_profile look for Dx12Enabled 0 if its got a 1 after it dx12 is on just change to 0 and save
Ei ole vieläkään saatu tuota huijauksenestoa toimimaan..
Parantunut? Onko TTK vihdoin korjattu? Täytyykin vkl kokeilla!Ostin pleikkarille codin vastapainoksi muutama viikko sitten, kun aika moni kaveri tätä tahkoaa. Hienosti peli rullaa pro:lla ja taistelut on paikoitellen mukavan intensiivisiä. Kavereiden kanssa squadissa pelaaminen todella mukavaa. Paljon parantunut sitten julkaisun. Ainakin konsolipuolella.
Onko tämä peli jokin vitsi?
Käsittääkseni on. Ja pelaajamäärät ilmeisesti todistaa tänämän.