Battlefield V

0nanias

Make ATK Great Again
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
1 884
Bundle-kranulla heittää moottorin päälle niin tulee aika helposti engine disable, jonka jälkeen se tankki ei karkaa mihinkään.
Sit vaan joko heittelee dynyjä tai jos tykkää ajella noilla vehkeillä niin odottaa että jos kuski vaikka hyppäis ulos...parhaiten tankin varastaminen onnistuu jos on joku kaveri heittämässä savuja, tosi monet kuskit panikoi kun tankki ei liiku eikä näe ympärilleen.

Toi bundle on kans sellainen juttu joka on oikeastaan pakko olla jos haluaa yksin tuhota tankin ilman että käy ensin ammoboksilla. Joku churchill on silti parempi unohtaa jos ei ole yhtään damagea pohjilla.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
nyt on muuten tullut conquestikin pelattavaksi vain näillä uusilla mapeilla! hienoa
Eipä vaan nämäkään sovi pätkääkään konkkaan. Eikä kyl oikeastaan mikään mappi vitosessa, mutta ei varsinkaan nää älyttömän isot. Pari roundia jaksoi ja sit vaihtui takaisin breaktroughiin, vaikka sekin on kuraa, mutta kun ainoaa hyvää pelimuotoa ei enää ole niin mentävä sillä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Tuuheaa pätkimistä uusissa kentissä. Ei väliä mitkä asetukset päällä.
Mulla oli pätkimistä ensimmäisessä matsissa. Samoin metrossa pari ensimmäistä peliä lagas ja sen jälkeen toimi sulavasti. Ihmeellistä....
En tarkkaan tiedä mistä tässä kyse mutta itseä on aina battlefieldeissä ärsyttänyt tuo että aina pitää opetella mikä tehoaa mihinkin kun varsinaista logiikkaa ei ole.
Bäfä ei ole koskaan ollut hyvä selittämään omia pelimekaniikkoja. Yksinpelissä opetetaan liikkumaan ja ampumaan, mutta ei siellä kerrota parhaita tapoja tankin tiputtamiseen jne.
ei taida 3 panzerfaustia riittää tuhoamaan mitään tankkia vaikka mihin ampuisi? yrittänyt vaikka mihin, dmg eroaa osumakohdista toki mutta ei tuhoudu. oisha se kiva että yksin sais sen tuhottua. pitäs vaan tarkasti osua perseeseen kriittiseen kohtaan. moottoriakaan ei saa kokonaan disabloitua niin että siitä tulis istuva ankka? sitten miinoilla tai dynyllä kimppuun.
Panzerfaust + dynyt + AT-kranaatti omasta mielestä paras combo assaultille. Panzerfaustilla pyrkii ampumaan kohtisuoria osumia tankkiin, ja mieluusti takaa tai sivusta. Varmaan jokaisen tankin tiputtaa yksin, jos pääsee takaa yllättämään.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 006
Tankeista puheenollen, äsken breakthrough moodissa Pacific Storm kartassa oli vihollisen kaks tankkia keskellä siteä eikä omat tehny niille yhtään mitään. Siinä ne tappo ja omat seiso tykinruokana.

Ihmisille taitaa olla tankit ylivoimasia vaan sen takia koska ne on niin saatanan tyhmiä, ettei ne ees osaa tehä niille mitään. Niin ja rynkyllä sitä tankkia ei vaan saa tuhottua. Jotkut ei ymmärrä sitäkään ja ampuu tankkia rynkyllä niin kauan kunnes se tankki ampuu sen.

Noi ihmiset on varmaan niitä jotka kävelee lasiovea päin, kun se ovi on kiinni.

Katoin taas sitä touhua servulla jotain 4 minuuttia ja lähin menee. Miten tollasia onnistuu olee sit mun puolella? Jos mä otan tankin ni siellä on vastassa jotain sinkosnipoja jotka ampuu kulman taakke ja kilometrin päähän.

edit: sit toi fliegerfaust ase. Eilen pelasin kans tota pacific stormia ja A:lla puolusti äijä joka koko sen ajan mitä seurasin yritti ampua lentokoneita enkä nähny, että se olis kertaakaan osunu. Jäin ihan seuraa sitä että mitä se oikeen tekee.

Se reppana tais tähtää kokoajan suoraan siihen kohtaan missä se lentokone lensi ja aina ne panokset jäi jälkeen.

Jos neljännentoista kerran ampuu ohi samalla tavalla, ni luulis nyt jossain kohtaa kellojen soivan, että vois vähän ennakkoon ampua... mutta ei... sama jatku. Upeaa toimintaa. :tup:

edit2: ja se fliegerfaust on aikas kova ase. Ei hirveesti koneet häiritse ku sillä pudottaa niitä.

edit3: nyt iwo jimassa tokavikalla sektorilla noi omat yrittää puskee kokoajan samasta kolosta sisään onnistumatta siitä. Aivan jäätäviä idiootteja.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
204
Mikähän on kun ukko syttyy välillä tuleen itsekseen, lähettyvillä ei ole mitään palavaa ja leimahtaa vaan?
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
439
Eipä vaan nämäkään sovi pätkääkään konkkaan. Eikä kyl oikeastaan mikään mappi vitosessa, mutta ei varsinkaan nää älyttömän isot. Pari roundia jaksoi ja sit vaihtui takaisin breaktroughiin, vaikka sekin on kuraa, mutta kun ainoaa hyvää pelimuotoa ei enää ole niin mentävä sillä.
Joo, ei nämä pacific mäpit toimi konkassa ollenkaan mielestäni. Breakthroughssa olin ensiksi monta peliä koko ajan hyökkääjien puolella, sittemmin aina tuntuu heittävän vain puolustajien puolelle. Lisäksi tuntuu että aika helpolla tuntuu Jenkit aina voittavan, tarkoituksellista?
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Joo, ei nämä pacific mäpit toimi konkassa ollenkaan mielestäni. Breakthroughssa olin ensiksi monta peliä koko ajan hyökkääjien puolella, sittemmin aina tuntuu heittävän vain puolustajien puolelle. Lisäksi tuntuu että aika helpolla tuntuu Jenkit aina voittavan, tarkoituksellista?
Siinä breaktrough servussahan menee molemmat mapit niin, että olet hyökkääjä, puolustaja, mapin vaihto, hyökkääjä, puolustaja ja taas uusiksi. Eli on aina vuorotellen.
 
Liittynyt
16.02.2019
Viestejä
196
Mulla oli pätkimistä ensimmäisessä matsissa. Samoin metrossa pari ensimmäistä peliä lagas ja sen jälkeen toimi sulavasti. Ihmeellistä....

-----

Panzerfaust + dynyt + AT-kranaatti omasta mielestä paras combo assaultille. Panzerfaustilla pyrkii ampumaan kohtisuoria osumia tankkiin, ja mieluusti takaa tai sivusta. Varmaan jokaisen tankin tiputtaa yksin, jos pääsee takaa yllättämään.
Joo, sama homma. Uusien kenttien kanssa on aina eritoten ensimmäisen kerran ongelmia. Jostain syystä uudelle alueelle meneminen lyö pätkimiset tulille. Kun alue on tullut sotilasukkelille tutuksi, lagimiset loppuu.

PST-taktiikkana ylivoimainen on dynyt tankin perään/kylkeen -> AT-kranaatilla räjäyttää dynyt -> PIAT/panzerfaust perään viimeistelemään työ. Tätä olen itse käyttänyt aina, jos pääsen kylkeen tai taakse. Aika toivotontahan se on pelkästään Panzerfaustilla tuhota yksin raskaampia vaunuja, mutta sissihiippailulla voi tankin saada tuhottua yksinkin.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
439
Siinä breaktrough servussahan menee molemmat mapit niin, että olet hyökkääjä, puolustaja, mapin vaihto, hyökkääjä, puolustaja ja taas uusiksi. Eli on aina vuorotellen.
Voi olla, usein en ehdi pelaamaan montaa mappia putkeen, vaan tulee aina 1-2 max. putkeen pelattua.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 006
Siinä breaktrough servussahan menee molemmat mapit niin, että olet hyökkääjä, puolustaja, mapin vaihto, hyökkääjä, puolustaja ja taas uusiksi. Eli on aina vuorotellen.
Olispa se tolleen johdonmukaisesti, mutta me kun pelataan, niin

Iwo jimassa ollaan eka hyökkääjiä ja sitten hyökkääjiä.
Pacific stormissa ollaan eka puolustajia ja sitten puolustajia, mutta joskus hyökkääjiä. Useimmin puolustetaan.

Enkä ees vitsaile, ollaan porukalla alusta asti pelattu ja kerran vaan ollaan puolustettu tossa iwo jimassa.
Aina hyökkääjänä ja sitten taas hyökkääjänä. :oops:
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Olispa se tolleen johdonmukaisesti, mutta me kun pelataan, niin

Iwo jimassa ollaan eka hyökkääjiä ja sitten hyökkääjiä.
Pacific stormissa ollaan eka puolustajia ja sitten puolustajia, mutta joskus hyökkääjiä. Useimmin puolustetaan.

Enkä ees vitsaile, ollaan porukalla alusta asti pelattu ja kerran vaan ollaan puolustettu tossa iwo jimassa.
Aina hyökkääjänä ja sitten taas hyökkääjänä. :oops:
Aika jännä. Oon nyt neljänä päivänä pelannut tota ja noin 3-5h kerrallaan. Joka kerta mennyt täysin säännönmukaisesti koko squadilla näin, vaikka ollaan oltu parhaita ja joskus jopa varmaan huonoimpia, eli ei oo balansoinutkaan meitä ainakaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 006
Aika jännä. Oon nyt neljänä päivänä pelannut tota ja noin 3-5h kerrallaan. Joka kerta mennyt täysin säännönmukaisesti koko squadilla näin, vaikka ollaan oltu parhaita ja joskus jopa varmaan huonoimpia, eli ei oo balansoinutkaan meitä ainakaan.
Me ollaan pohdittu, että me rikotaan ton pelin algoritmit jotenkin totaalisesti :lol:
 

Ho Lee Fuk

Team R&T
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
849
Tankeista puheenollen, äsken breakthrough moodissa Pacific Storm kartassa oli vihollisen kaks tankkia keskellä siteä eikä omat tehny niille yhtään mitään. Siinä ne tappo ja omat seiso tykinruokana.

Ihmisille taitaa olla tankit ylivoimasia vaan sen takia koska ne on niin saatanan tyhmiä, ettei ne ees osaa tehä niille mitään. Niin ja rynkyllä sitä tankkia ei vaan saa tuhottua. Jotkut ei ymmärrä sitäkään ja ampuu tankkia rynkyllä niin kauan kunnes se tankki ampuu sen.

Noi ihmiset on varmaan niitä jotka kävelee lasiovea päin, kun se ovi on kiinni.

Katoin taas sitä touhua servulla jotain 4 minuuttia ja lähin menee. Miten tollasia onnistuu olee sit mun puolella? Jos mä otan tankin ni siellä on vastassa jotain sinkosnipoja jotka ampuu kulman taakke ja kilometrin päähän.

edit: sit toi fliegerfaust ase. Eilen pelasin kans tota pacific stormia ja A:lla puolusti äijä joka koko sen ajan mitä seurasin yritti ampua lentokoneita enkä nähny, että se olis kertaakaan osunu. Jäin ihan seuraa sitä että mitä se oikeen tekee.

Se reppana tais tähtää kokoajan suoraan siihen kohtaan missä se lentokone lensi ja aina ne panokset jäi jälkeen.

Jos neljännentoista kerran ampuu ohi samalla tavalla, ni luulis nyt jossain kohtaa kellojen soivan, että vois vähän ennakkoon ampua... mutta ei... sama jatku. Upeaa toimintaa. :tup:

edit2: ja se fliegerfaust on aikas kova ase. Ei hirveesti koneet häiritse ku sillä pudottaa niitä.

edit3: nyt iwo jimassa tokavikalla sektorilla noi omat yrittää puskee kokoajan samasta kolosta sisään onnistumatta siitä. Aivan jäätäviä idiootteja.
Mun mielestä yksi tämän pelin "suolista" (suola .. eli positiivisista asioista) on pelaajien touhuaminen seuraaminen. Ja nimenomaan dorkien. Tästä saa välillä ihan jäätäviä nauruja sekä voi mennä trollailemaan niitä, itse useimmiten annan tankkini jollekulle joka jaksaa sitä korjata. Useimmiten ne ensin toljottaa mua, sitten tankkia ja vielä mua. Jotkut hyppää torni kk-ampujiksi yhä toljotellen mua. Sitten juoksen KP kainalossa kohti auringonlaskua niin meitsin entinen tankki vihdoin liikkuu. Tottakai huutelen chattiin kaikkea kannustavaa kuten "sori siitä loppu bensa" tai "im feeling claustrophobic" tai jotain muuta yhtä tyhmää.

Tosiaan parasta tää peli antaa kun ei *ittuakaan välitä jostain pentujen KD-ratiosta tai siitä miten omalla tiimillä menee vaan adaptoituu tilanteeseen A, B tai C yrittäen saada siitä eniten huvia irti ja unohtaa kaikenlaisen saatanan totisen kilpapelaajana muiden toheloinnista rageemisen. Tämä on paljon viihdyttävämpää kuin PUBG tms. janarimaiset KILPA/TOURNAMENT -tyyppiset pelit.

Siitä tää 5:n eroaa 1:stä, että jälkimmäisessä pystyi niittämään ylivoimaista vihutiimia meleeaseilla as fuck kun jengi tunsi olevansa voittamattomia ja juoksi vain kaikkien puskien ohi ja savujen läpi joista niitä oli hyvä niittää. Tässä on aivan liikaa nopea sarjatulimaista automaattiasepaskaa.

BF1 oli kokonaisvaltaisesti paljon viihdyttävämpi, tämä 5 uudempine aseineen jälleen asteen liian kilpapelaaminen ja uudemmat, moderniin aikaan sijoittuvat jälleen astetta tylsempiä, monotonisempia.
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Mun mielestä yksi tämän pelin "suolista" (suola .. eli positiivisista asioista) on pelaajien touhuaminen seuraaminen. Ja nimenomaan dorkien. Tästä saa välillä ihan jäätäviä nauruja sekä voi mennä trollailemaan niitä, itse useimmiten annan tankkini jollekulle joka jaksaa sitä korjata. Useimmiten ne ensin toljottaa mua, sitten tankkia ja vielä mua. Jotkut hyppää torni kk-ampujiksi yhä toljotellen mua. Sitten juoksen KP kainalossa kohti auringonlaskua niin meitsin entinen tankki vihdoin liikkuu. Tottakai huutelen chattiin kaikkea kannustavaa kuten "sori siitä loppu bensa" tai "im feeling claustrophobic" tai jotain muuta yhtä tyhmää.

Tosiaan parasta tää peli antaa kun ei *ittuakaan välitä jostain pentujen KD-ratiosta tai siitä miten omalla tiimillä menee vaan adaptoituu tilanteeseen A, B tai C yrittäen saada siitä eniten huvia irti ja unohtaa kaikenlaisen saatanan totisen kilpapelaajana muiden toheloinnista rageemisen. Tämä on paljon viihdyttävämpää kuin PUBG tms. janarimaiset KILPA/TOURNAMENT -tyyppiset pelit.
Täysin samaa mieltä. Ja usein(kin) kun pikku kaljoissa pelailee - porukalla tai ilman - usein naurattaa myös sekin tieto, että on näitä "Korppikuninkaita" joilla kasetti hajoaa totaalisesti, kun ei joku "pelaa tosissaan, byääh" ja menevät sitten jonnekin foorumeille avautumaan "tyhmistä pelaajista". :happy:

Suurin osa tässä (kuten edellisissäkin) kuitenkin juoksee kanalaumana lipuilta toiselle, vaikka vaihtoehto on myös puolustaa lippuja vihollisen flankkausyrityksiltä. Parhaita fiiliksiä itse asiassa saanut joskus kun on barrikadit kasassa ja KK asemissa, vihollinen ilmestyy tähtäimeen siinä uskossa, että tulee helppo capture. KK:n nakutus on musiikkia korville. :drool:


PS4-puolella on aika läjä tallessa noita klippejä, mitä näissä on tapahtunut tässä vuosien saatossa. Varsinkin jotkut bugit on ihan priceless-tavaraa kun on ollut leijuvia tankkeja tai ragdoll-fysiikat menneet ihan vihkoon yms. Edit: Myös lentokoneella seikkailuista saisi jo oman kollaasinsa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 006
Heh, on kadenlaisia pelaajia. Ne jotka tietää mitä tekee ja ne joilla ei ole mitään hajua mitä pitäs tehdä.

Ei mua haittaa ne jotka tietää mitä tekee, mutta ei pelaa tosissaan vaan ne, jotka pelaa tosissaan eikä tiedä mitä tekee.

En usko, että ne jotka tietää mitä tekee yritä änkeä samasta kolosta 10 minuuttia onnistumatta siinä ja kuitenkin jatkaa sitä epäonnistuen joka kerta. Tai juoksee samassa kasassa käpäten yks lippu kerrallaan samalla häviten muut liput. Tai muita esimerkejä mitä täällä olen maininnnut.

Tyhmät pelaajat ärsyttää. Hämmästyttää vaan miten paljon niitäkin on.

Onneks suomalaiset joita on tullu vastaan sentään osaa pelaa. :tup:

edit: eikä näihin mun avautumisiin tarvii reagoida, se on vaan tapa lievittää ärsytystä tyhmiä pelaajia kohtaan :p
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.08.2017
Viestejä
293
Onko tossa uudessa Iwossa yhtään bf42 henkeä mukana vai onko se rustattu kokonaan uusiin muotoihin?
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
204
On tuo EA/Dicen logiikka jotain käsittämätöntä, pelin chatissa ei saa rumaa sanaa sanoa mutta huijarit saa tehdä ihan mitä lystää ja nauraa vaan jos joku raportoi. Jannulla oli metrossa rapiat 100 tappoa ja yksi kuolema ja ihan häpeilemättä laulatti menemään ja oma tiimikin jo sanoi hänelle että lähde nyt menemään.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
362
Karsee stutteri alussa jokusia minuutteja vaikka fps on kohdillaan. Uusissa mapeissa tuntuu tankit raiskaavan kohtuu paljon.
Liekinheitin oli kanssa kiva uutuus mihin sain tutustua pari kertaa, tuntus tehokkaalta kun ei ehtiny paljon vastaan sanoa, mistähän tuon sais itelle.
Ihan komeeta menoahan se muuten taas oli, tankin tappaja squadin kun sais niin olis varmaan pariks iltaa tekemistä.
 
Liittynyt
23.11.2017
Viestejä
74
samaa itekki ihmettelin. Myös luodit lentävät välillä nurkan takaa portaat alaspäin, sekä joskus luodit myös löytävät suoraan perille kahden smokeverhon takaa ja tänään ne myös tekivät 90 asteen käännöksen nurkan taakse tai vallihautaan.
Tuleen syttymistä en ole huomannut, mutta savuverhon läpi luodit nyt löytävät perille ainakin siksi, että reconin flaret spottaa squadeilla pelaajat (punainen merkki vihun yllä) savunkin läpi. Tämä on toisinaan aika ylivoimaista eikä mielestäni ollenkaan miellyttävää, vaikka tokihan sitä tulee käytettyä kun siihen mahdollisuus on. Kaiken lisäksi flaret nyt viimeisimmän päivityksen jälkeen pysyvät pidempään kartalla, joten tämä vain korostuu.

Tuohan on myös pelin ”ominaisuus”, että kuolet vaikka olet jo jonkin metrin seinän tai muun esteen takana kun vastustaja on ehtinyt ampua sinut ”omalla ruudullaan”, mutta tämä rekisteröityy sinulle itsellesi ”jäljessä” vaikka luulet päässeesi pakoon. Kuin myös ärsyttävää, mutta näihin on jo tottunut.

Pacific silti maistuu ja peli sai mukavan tuoreen henkäyksen uutta. Tahmeasta alusta ei ole enää helppo monenkaan kokemusta kääntää kun alkujaankin ehti pian kyllästyä bugiseen ja vajaasisältöiseen peliin. Jostain syystä tämä kuitenkin on itselleni maistunut, varmaankin ihan siitä syystä että ”peruspeli” on tässä ihan toimivaa, ja siten tätä jaksaa kavereiden kanssa tahkota. Yleensä toki enemmän tai vähemmän päätöntä menoa, ja kaikenlaisia idiootteja aina tulee vastaan, mutta parhaimmillaan hyvin sattuessa tasaiset puolet, tarjoaa tämä miellyttäviä kokemuksia aina viimeisiin sektoreihin saakka. Varianssi pelaajissa on niin suurta, että toisinaan tuntuu täydeltä ajanhukalta katsella kollektiivista perseilyä, mutta sitten nämä muutamat illan hyvät roundit saa aina palaamaan uudestaan pelin pariin.
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
204
Nyt sitten häviää peliäänet yht äkkiä. Se mikä tässä on outoa niin se tapahtuu aina loppupuolella matsia, kun on noin 100 tickettiä jommallakummalla puolella jäljellä niin kun tulee iso räjähdys lähellä niin pelin äänet häviää mutta esimerkiksi discord kuuluu edelleen. Onko kenelläkään muulla ollut vastaavaa?
 

Ho Lee Fuk

Team R&T
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
849
Nyt sitten häviää peliäänet yht äkkiä. Se mikä tässä on outoa niin se tapahtuu aina loppupuolella matsia, kun on noin 100 tickettiä jommallakummalla puolella jäljellä niin kun tulee iso räjähdys lähellä niin pelin äänet häviää mutta esimerkiksi discord kuuluu edelleen. Onko kenelläkään muulla ollut vastaavaa?
Mulla on äänet hävinneet jo kun loggaan peliin. Tehnyt pari kertaa tämän Tyynenmerenpätsin jälkeen. Kaikki ääniasetukset kunnossa mutta peli kun latautuu niin ei mitään.

Käytössä emolevyn (Gigabyte Z170 tms) audio, mikä lie Realtek ja Razerin kuulokkeet sillä Razerin headset ajurisysteemillä, Razer Synapse (tms.)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
204
Mulla on äänet hävinneet jo kun loggaan peliin. Tehnyt pari kertaa tämän Tyynenmerenpätsin jälkeen. Kaikki ääniasetukset kunnossa mutta peli kun latautuu niin ei mitään.

Käytössä emolevyn (Gigabyte Z170 tms) audio, mikä lie Realtek ja Razerin kuulokkeet sillä Razerin jollain systeemillä.
Sama täällä, ennen tätä pacific-päivitystä ei ollut mitään ongelmaa. Logitechin g933 kuulokkeet käytössä ja nyt on asennettu logitechin softa uudelleen ja ei auttanut, otettu surround pois käytöstä ja pelistä 3d headphones päälle ja ei auttanut. Nyt asensin pelin uudestaan, pitää testata auttoiko se.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 446
Nyt kun tuli Pacificin myötä palattua pelaamaan tätä niin nousi taas mieleen joitain häiritseviä asioita tuosta pelin balansoinnista. En tiedä miten muut kokevat asian mutta mielestäni tuo skill tree systeemi noissa aseissa ja ajoneuvoissa on jokseenkin hölmö, kun kaikki päivitykset tuovat lähinnä plussia. Aseissa se nyt ei ole sinänsä paha, kun sen skilltreen saa täytettyä hyvin nopeasti ja siinä harvemmin tulee mitään erittäin suuria parannuksia. Sen sijaan ajoneuvoissa ja mielestäni erityisesti lentokoneissa tuo on hieman typerä systeemi, kun tuppaavat saamaan perusmuotoon nähden melkoisen tehonlisäyksen.

Tuossa Pacificissakin huomaa nyt taas hyvin tuon lentokoneiden kehityskaaren. Julkaisun yhteydessä jalkaväen pelaajana ei oikeastaan edes huomannut noita lentokoneita kun ne eivät oikein voineet tehdä jalkaväelle juuri mitään. Itsekin kun lensin noita default-lentokoneita niin tuntuivat ihan onnettomilta, dogfightit onnistuvat kyllä juu mutta ne raketit/pommit eivät meinaa saada täsmäiskulla edes yksittäistä sotilasta kuoliaaksi. Nyt taas tuntuu, että puolet kuolemista tulee noista lentokoneista, kun nuo 24/7 lentävät tyypit ovat saaneet koneensa kehitettyä maksimiin ja ovat saaneet ne lopun hyvät kamppeet (jotain tulipommeja ja räjähtäviä ammuksia tms). Olisi välillä kiva pelata itsekin lentokoneillakin mutta ei oikein nappaa, kun pitää eka grindata se kone maksimiin ennenkuin sillä tekee mitään ja tuo vie ikuisuuden, kun ne hc-pilotit tiputtaa aina minuutissa. Sitten kun vielä tuo lentokoneiden kehittäminen vaatii käytännössä niiden hc-pilottien tiputtamista, kun pisteitä ei paljoa muulla saa kerättyä, niin ei hommasta oikein tule mitään.. Tankeilla kehittäminen on sentään kohtuullista, kun voi vallata lippuja ja tiputtaa jalkaväkeä kk:lla. Toisaalta sitten taas nämä tappiinsa kehitetyt tuppaavat olemaan kaikinpuolin parempia tankkien välisessä taistossa, joten tuollaisia kannattaa melkein suosiolla välttää ennenkuin saa paremmat kanuunat yms.
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
204
Mulla on äänet hävinneet jo kun loggaan peliin. Tehnyt pari kertaa tämän Tyynenmerenpätsin jälkeen. Kaikki ääniasetukset kunnossa mutta peli kun latautuu niin ei mitään.

Käytössä emolevyn (Gigabyte Z170 tms) audio, mikä lie Realtek ja Razerin kuulokkeet sillä Razerin headset ajurisysteemillä, Razer Synapse (tms.)

Nyt löytyi ratkaisu tuohon äänien katoamiseen, vaihdoin emosta performance moden auto:lle niin enää ei äänet häviä. Emona on Asus TUF B360-plus gaming.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
308
Tuossa Pacificissakin huomaa nyt taas hyvin tuon lentokoneiden kehityskaaren. Julkaisun yhteydessä jalkaväen pelaajana ei oikeastaan edes huomannut noita lentokoneita kun ne eivät oikein voineet tehdä jalkaväelle juuri mitään. Itsekin kun lensin noita default-lentokoneita niin tuntuivat ihan onnettomilta, dogfightit onnistuvat kyllä juu mutta ne raketit/pommit eivät meinaa saada täsmäiskulla edes yksittäistä sotilasta kuoliaaksi. Nyt taas tuntuu, että puolet kuolemista tulee noista lentokoneista, kun nuo 24/7 lentävät tyypit ovat saaneet koneensa kehitettyä maksimiin ja ovat saaneet ne lopun hyvät kamppeet (jotain tulipommeja ja räjähtäviä ammuksia tms).
Fliegerfaust oli kyllä parrain lisäys peliin pitkästä aikaa, ei ole sen jälkeen paljon lentäjät häirinneet menoa. Toivottavasti eivät nerffaa sitä pilalle :nb:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 446
Fliegerfaust oli kyllä parrain lisäys peliin pitkästä aikaa, ei ole sen jälkeen paljon lentäjät häirinneet menoa. Toivottavasti eivät nerffaa sitä pilalle :nb:
Vaikken juuri lennä niin tuo Fliegerfaust on kyllä ihan liian tehokas ja vaatii nerffiä. Peli kyllä kaipasi jotain AA-asetta jalkaväelle mutta tuo on jo lähinnä huvittava tehokkuudeltaan. Flieger ei kuitenkaan vaadi juuri mitään taitoa tai suurempaa tarkkuutta ja pystyy tuhoamaan lentokoneen jopa yhdestä laakista, jos saa kunnolla osumaan. Mielestäni tuon lentopuolen osalta niitä alun lentokoneita voisi buffata, tiettyjä perkkejä nerffata hieman (nuo räjähtävät kudit + se mikälie tulipommi) ja fliegeriä nerffata hieman. Loppupeleissä ajoneuvojen on kuitenkin tarkoitus olla tehokkaita enkä ymmärrä miksi yhden pelaajan pitäisi yksinään helposti pystyä torjumaan mikä tahansa ajoneuvo. Tämä siis viitaten esim. siihen, kun täällä jotkut valittelivat ettei yhden pelaajan sinkopanosmäärä riitä tankin tuhoamiseen vaikka kyllä assault pystyy nykyiselläänkin tuhoamaan tankin yksinään melko helposti. Oma mielikuvani ainakin on, että nuo tankit ovat tässä pelissä heikompia kuin muutamassa edellisessä bäfässä ja silti niistä valitetaan.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
No kyllä pitäisi pystyä yksin tuhoamaan tankki mistä suunnasta vain. Mieti nyt mikä määrä ammuksia: 3 dynyä, 3 sinkoa ja sit at kranu vielä päälle. Kyllä se on sen verran iso määrä rajua aseistustsa, että pitäisi tuhoutua ihan mitä vain.
Enemmän siinä pitäisi jotenkin kannustaa suojelemaan omia tankkeja ja korjaamaan.
Sama homma lentokoneisiin, osaavat kuskit kyllä pystyy lentämään niin, ettei todellakaan yhdestä saa tuhottua. Yksin on taas usein todella vaikea ehtiä ampumaan sitä toista.
 
Liittynyt
06.01.2019
Viestejä
155
No kyllä pitäisi pystyä yksin tuhoamaan tankki mistä suunnasta vain. Mieti nyt mikä määrä ammuksia: 3 dynyä, 3 sinkoa ja sit at kranu vielä päälle. Kyllä se on sen verran iso määrä rajua aseistustsa, että pitäisi tuhoutua ihan mitä vain.
Enemmän siinä pitäisi jotenkin kannustaa suojelemaan omia tankkeja ja korjaamaan.
Sama homma lentokoneisiin, osaavat kuskit kyllä pystyy lentämään niin, ettei todellakaan yhdestä saa tuhottua. Yksin on taas usein todella vaikea ehtiä ampumaan sitä toista.
tässä v:a on alkuajoista asti huomannu miten rauhassa saa tankkia härnätä dynamiitilla ja kasapanoksilla. Oman onnesa nojassa yleensä pyörivät tuolla. Onessa v****** suunnattomasti ku joka tankin ympärillä kuhisi metrin parin päässä vihollisia.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
tässä v:a on alkuajoista asti huomannu miten rauhassa saa tankkia härnätä dynamiitilla ja kasapanoksilla. Oman onnesa nojassa yleensä pyörivät tuolla. Onessa v****** suunnattomasti ku joka tankin ympärillä kuhisi metrin parin päässä vihollisia.
Saa kai, kun peli ei motivoi mitenkään suojelemaan tankkia ja kun oikeasti hyvät tankkikuskit on samalla servulla kerran puoleen vuoteen.
99% tankeista on tasan kaksi toimintamallia:
1: Ole kartan ulkopuolella vihun tavoittamattomissa, mielummin korjauspisteessä kiinni. Ammu kauas ja saa tappoja sillointällöin. Ärsyynny, kun vihut heittää savuja eteesi.
2: Ole totaali amatööri ja aja yksin keskelle lippua, jossa on 32 vihollisesta vähintään 25, eikä kukaan oma ole ehtinyt edes alueen reunoille. Tuhoudu noin nanosekunnissa ja valita miten perseestä tankit tässä pelissä on.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 446
Kaikista huvittavinta on tuo, että kaikki tykkäävät kyllä valittaa camppaavista tankeista mutta kukaan ei halua puskea tankkien kanssa. Koita siinä sitten pelata vähänkään aggressiivisemmin tankin kanssa, kun kukaan ei korjaa ja kukaan ei auta kun puolet vihollisjoukkueesta syöksyy kimppuun dynamiittien ja telamiinojen kanssa.

Saa kai, kun peli ei motivoi mitenkään suojelemaan tankkia ja kun oikeasti hyvät tankkikuskit on samalla servulla kerran puoleen vuoteen.
99% tankeista on tasan kaksi toimintamallia:
1: Ole kartan ulkopuolella vihun tavoittamattomissa, mielummin korjauspisteessä kiinni. Ammu kauas ja saa tappoja sillointällöin. Ärsyynny, kun vihut heittää savuja eteesi.
2: Ole totaali amatööri ja aja yksin keskelle lippua, jossa on 32 vihollisesta vähintään 25, eikä kukaan oma ole ehtinyt edes alueen reunoille. Tuhoudu noin nanosekunnissa ja valita miten perseestä tankit tässä pelissä on.
Miten sitä tankkia pitäisi pelata tässä pelissä? Harvemmin oikeasti jää paljoa muita vaihtoehtoja kuin tuo 1, kun ammukset on kuitenkin melko rajalliset ja juuri kukaan ei puske sen tankin kanssa. Joo, toki voi aina seurata niitä omia mutta tuntuu ettei pelaajia silti kiinnosta suojella sitä ja melko helposti pääsee läpi yllättämään sen telamiinoilla. Kyllä itseäni ainakin motivoi kulkea sen aggressiivisemman tankin mukana lipuille, kun se kuitenkin antaa suojaa samalla minulle.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Sitä just tarkoitan, kun peli ei kauheasti motivoi suojaamaan tankkia. Jos olet yksin siinä lähellä, niin henki siinä menee. Eri juttu jos sinne ne muutkin älyäisi tulla suojelemaan ja korjaamaan.

Aika ajoin näkee mielettömiä kuskeja jotka liikkuu siinä lippualueen ulkopuolella, tai juuri alueella ja käyttää niitä omia hyväksi jotka ei oikeasti kuitenkaan suojaa. Ja tukkii alueelle sisääntuloreitit. Niitä on hieno katsoa ja hattu nousee päästä. Ne on ne hetket kun itse vaihdan supportiin ja menen vain korjailemaan näitä kuskeja.
 
Liittynyt
06.01.2019
Viestejä
155
Saa kai, kun peli ei motivoi mitenkään suojelemaan tankkia ja kun oikeasti hyvät tankkikuskit on samalla servulla kerran puoleen vuoteen.
99% tankeista on tasan kaksi toimintamallia:
1: Ole kartan ulkopuolella vihun tavoittamattomissa, mielummin korjauspisteessä kiinni. Ammu kauas ja saa tappoja sillointällöin. Ärsyynny, kun vihut heittää savuja eteesi.
2: Ole totaali amatööri ja aja yksin keskelle lippua, jossa on 32 vihollisesta vähintään 25, eikä kukaan oma ole ehtinyt edes alueen reunoille. Tuhoudu noin nanosekunnissa ja valita miten perseestä tankit tässä pelissä on.
EDELLEEN Aivan älytön se tykkitornin kk mies paikka. Aina ku suikka pilkottaa sieltä piipun takaa tietää että Nyt jotku kirmaa kilpaa kuka sen ekana ehtii napsia pois sieltä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 446
EDELLEEN Aivan älytön se tykkitornin kk mies paikka. Aina ku suikka pilkottaa sieltä piipun takaa tietää että Nyt jotku kirmaa kilpaa kuka sen ekana ehtii napsia pois sieltä.
Tämä on kyllä yksi niistä asioita missä olisivat voineet laittaa pelattavuuden sen realismin/autenttisuuden edelle. Mielelläänhän tuota katolla olevaa konekivääriä menisi tankkiin käyttämään, jos sitä voisi ohjata modernien bäfien tapaa tankin sisältä suojasta. Nykyisellään tosiaan tuolla paikalla on lähinnä tiedossa varma kuulan saanti otsaan.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
höpö höpö. Siis se hattupaikkahan on parasta, on oltava munaa pelata siellä. Se on mielettömän tehokas kauaskin asti.
Onko pistää videoo ku vedät siellä?
Itse kun en ole vielä BfV julkaisun jälkeen ainuttakaan pelaajaa, josta voisi sanoa että olisi ollut uhkaksi, saati avuksi joukkueelle, koska se ammutaan heti.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 006
Kolme kertaa saman pelin aikana server disconnected. Netti ja disco kyllä toimii, mutta peli vaan päättää, että ei tänään.

Osaako joku sanoa miten sitä lähtis korjaamaan? Joskus jotain portteja kokeilin avata, mutta ei vaikuttanu.

edit: niin ja kaverilla joka pelaa tossa vieressä ei tuu server disconnected.

edit2: nyt toisella servulla ei mitään ongelmaa. Voikohan johtua servusta?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
548
Vaikken juuri lennä niin tuo Fliegerfaust on kyllä ihan liian tehokas ja vaatii nerffiä. Peli kyllä kaipasi jotain AA-asetta jalkaväelle mutta tuo on jo lähinnä huvittava tehokkuudeltaan. Flieger ei kuitenkaan vaadi juuri mitään taitoa tai suurempaa tarkkuutta ja pystyy tuhoamaan lentokoneen jopa yhdestä laakista, jos saa kunnolla osumaan. Mielestäni tuon lentopuolen osalta niitä alun lentokoneita voisi buffata, tiettyjä perkkejä nerffata hieman (nuo räjähtävät kudit + se mikälie tulipommi) ja fliegeriä nerffata hieman. Loppupeleissä ajoneuvojen on kuitenkin tarkoitus olla tehokkaita enkä ymmärrä miksi yhden pelaajan pitäisi yksinään helposti pystyä torjumaan mikä tahansa ajoneuvo. Tämä siis viitaten esim. siihen, kun täällä jotkut valittelivat ettei yhden pelaajan sinkopanosmäärä riitä tankin tuhoamiseen vaikka kyllä assault pystyy nykyiselläänkin tuhoamaan tankin yksinään melko helposti. Oma mielikuvani ainakin on, että nuo tankit ovat tässä pelissä heikompia kuin muutamassa edellisessä bäfässä ja silti niistä valitetaan.
Noi lentokoneet on kyllä jäätävän tehokkaita, ite istuu AA taakse ja alkaa paahtaa sillä suoraan päälletulevaa konetta niin pari kutia ja tykin tulinopeus tippuu automaattisesti säälittäväksi yskähtelyksi.
Kone syöksyy sitten tyylikkäästi, pommittaa paskat pihalle ja lentelee korjailemaan itsensä.
Ei saa tosiaan tuhottua päälletulevaa lentokonetta vaikka suoraan kohti paahtaa sekunnissa ylikuumenevalla AA-tykillä päin näköä... :rofl:
Nautinto on ollutkin noita flyboyta pudotella tolla rakettiaseella alas pörräämästä.
Peli hhd:llä ja ei edes pääse kun erittäin satunnaisesti tankkien tai lentokoneiden puikkoihin niin niitäkään ei pääse kunnolla kokeilemaan.
Parhaat lentopojat käskee painumaan vittuun niiden koneesta jos pääsee vaikka taka-ampujaks. Ne vaihtaa lennossa ohjaajan ja taka-ampujan välillä ja pudottelee muut edestä ja takaa.
Ja toi vaihto penkkien välillä käy kun sormia napsauttauttamalla, kerran spectasin kun ihmettelin menoa. :confused:
Pitäsi olla joku systeemi että peli seuraisi noita kulkineita ja jakaisi muillekkin niitä kun näille yksille ja samoille.
 

Ho Lee Fuk

Team R&T
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
849
Noi lentokoneet on kyllä jäätävän tehokkaita, ite istuu AA taakse ja alkaa paahtaa sillä suoraan päälletulevaa konetta niin pari kutia ja tykin tulinopeus tippuu automaattisesti säälittäväksi yskähtelyksi.
Kone syöksyy sitten tyylikkäästi, pommittaa paskat pihalle ja lentelee korjailemaan itsensä.
Ei saa tosiaan tuhottua päälletulevaa lentokonetta vaikka suoraan kohti paahtaa sekunnissa ylikuumenevalla AA-tykillä päin näköä... :rofl:
Nautinto on ollutkin noita flyboyta pudotella tolla rakettiaseella alas pörräämästä.
Peli hhd:llä ja ei edes pääse kun erittäin satunnaisesti tankkien tai lentokoneiden puikkoihin niin niitäkään ei pääse kunnolla kokeilemaan.
Parhaat lentopojat käskee painumaan vittuun niiden koneesta jos pääsee vaikka taka-ampujaks. Ne vaihtaa lennossa ohjaajan ja taka-ampujan välillä ja pudottelee muut edestä ja takaa.
Ja toi vaihto penkkien välillä käy kun sormia napsauttauttamalla, kerran spectasin kun ihmettelin menoa. :confused:
Pitäsi olla joku systeemi että peli seuraisi noita kulkineita ja jakaisi muillekkin niitä kun näille yksille ja samoille.
Aamen veli. Lentokoneet ovat (olleet) tietyntyyppisen KD wow awesomeneess -pelaajakunnan ylivoimaisesti paras väline omaan stats paddingiin. Harva se lentokonemappi matsista löytyy joku lentohermanni jollain 55/5 -ratiollaan joka "vain ihan vähän" spämmää Objectivea X, Z sekä Ö ja käy omassa basessa täydentämässä ammukset sekä naurettavan 60% damagen jonka siihen onnettomalla IT-"tykillä" tai -vaunulla saa aikaan vaikka tulisi suoraan kohti. Ja nyt juuri nämä hermannit ovat ulisemassa, yhyy kuinka lentävä tankki hajoaakin alta.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Ohan noita tankkimappeja / moodeja jo nyt. Pelatakaa niitä jos se jalkaväki ottaa päähän. Itselle Battlefieldit on aina olleet combined arms -pelejä, jossa kaikilla aselajeilla on paikkansa. Itse tetsaan lähes pelkästään jalkamiehenä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 006
Kuus peliä putkeen sellasia tiimejä mitkä ei mee valtaa alueita. Siis ne vaan seisoo siellä alueen reunoilla, eikä mee sinne alueelle.

Pelaako ne jotenkin läpällä siellä? Eikö ne pelaa tosissaan? Vai onko ne oikeesti vaan niin vitun tyhmiä, ettei ne tajua, että niitä pelejä ei voiteta ellei sinne alueelle mene.

Miten tää peli onnistuu laittamaan 29 sellasta pelaajaa samalle puolelle jotka ei osaa edes liikkua eteenpäin? Onko ne jotain vammasia kaikki?

Kukaan ei käytä savuja, kukaan ei käytä flarea, kukaan ei tuhoa lentokoneita. Sit ne vitun idiootit ei edes tajua minkä takia me hävitään niitä pelejä. KUUS PELIÄ PUTKEEN.

Yks peli voitettu ja loput tollasia kusipaskatiimejä.

edit: tuolla on tilanteita missä viholliset pystyy seisomaan paikallaan mäenrinteessä, eikä kukaan oma ammu niitä. Onko ne sokeita?

Sit välillä seisoo jonkun scoutin takana ja kattoo vaan miten se ampuu vihollisia, ni se tahti millä ne ampuu vihollisia on tyyliin lauakus, kolmen sekunnin tauko, laukaus, kolmen sekunnin tauko... toimiiko niiden aivot oikeesti niin hitaasti?
Plus niillä on pelin paras gadgetti, spottiflare, eikä ne tajua käyttää sitä... tai sitten ne istuu jossain hevonvitun perseessä ampumassa ohi, ettei ne ees saa sitä flarea sinne minne pitää.

edit2: eikä tarvii reagoida tähän viestiin mitenkään.

edit3: seitsemäs peli putkeen kehareiden kanssa. Ehkä kahdeksas kerta toden sanoo. edit: ei... ehkä yhdeksäs kerta.

Pelin löytäminenkin täydelle squadille kestää, kun se ei löytä tarpeeks paskoja pelaajia samaan tiimiin.

edit: kahdeksan peliä. Nolla voittoa. Kaikki sitä pacific storm karttaa. Peli ei enää anna pelaa ees iwo jimaa.

Oho, 9 peliä piti pelaa, että tuli päivän toka voitto ja tiimi mikä osas pelaa.

Kaiken lisäks mä jään kerran pelissä jumiin tohon kuolemascreeniin että joudun joinaa peliin uudestaan. Tää versio on bugisin paska mitä toistaseks mulla on ollu.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
514
Ei kyllä taas vaihteeksi mikään vituta niin kovaa kuin nämä huijarit. Sama jantteri joka tuli reportattua joskus aamupäivästä edelleen jaksaa painaa ja pelata :grumpy:. Nyt se mulkku vain sattui tulemaan omaan tiimiin ja kuinka ollakaan päitä irtosi niin helvetisti. No sain siltä edes panssarivaunun tuhottua tykillä kun tuli hetkeksi ulos eikä oikein tainnut tykätä kun ampui perään. Niin ja tuli ammuttua kyseistä kusipäätä koko matsin ajan selkään.

Kyllä näihin launchereihin pitäisi joku pankkitunnistautuminen tai muu varmennus saada millä varmistetaan pelaajan henkilöllisyys. Voisi kahdesti miettiä, että viitsiikö.

13_PaTR0Nov's Battlefield 5 Firestorm Stats - Battlefield Tracker
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Ei kyllä taas vaihteeksi mikään vituta niin kovaa kuin nämä huijarit. Sama jantteri joka tuli reportattua joskus aamupäivästä edelleen jaksaa painaa ja pelata :grumpy:. Nyt se mulkku vain sattui tulemaan omaan tiimiin ja kuinka ollakaan päitä irtosi niin helvetisti. No sain siltä edes panssarivaunun tuhottua tykillä kun tuli hetkeksi ulos eikä oikein tainnut tykätä kun ampui perään. Niin ja tuli ammuttua kyseistä kusipäätä koko matsin ajan selkään.

Kyllä näihin launchereihin pitäisi joku pankkitunnistautuminen tai muu varmennus saada millä varmistetaan pelaajan henkilöllisyys. Voisi kahdesti miettiä, että viitsiikö.

13_PaTR0Nov's Battlefield 5 Firestorm Stats - Battlefield Tracker
Oon kohdannu saman tyypin firestormissa kuukausi sitte.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 405
Jännä että Iwo jima tökkii enemmän kuin muut kartat, onko sitten jotenkin raskaampi koneelle.
 
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
514
Oon kohdannu saman tyypin firestormissa kuukausi sitte.
Juu firestormissa tuli myös vastaan. Harmi, etteivät nämä edes jää kiinni huijaamisesta vaan jatkavat muina miehinä tuolla. Ollut tässä taas lähiaikoina huolestuttavan usein tapauksia joissa haiskahtaa ja pahasti.

Toinen mikä tässä ihmetyttää suunnattomasti on se, että tullut nyt poikkeuksetta seurailtua tuon sivuston kautta omien tiimiläisten pelattujen firestorm matsien määrää ja k/d ratiota (eivät kerro saumattomasti ovatko huonoja pelaajia, mutta kuitenkin suuntaa antava mittari) niin ihmetyttää kovasti, että miksi tiimiin eksyy lähinnä näitä alle 1 kd miehiä pelkästään. Harmittaa ettei ole tullut kerättyä todistusaineistoa mutta valehtelematta helposti yli 90% tiimiläisistä on tuollaista 0.20-0.70 k/d pelaajia. Tällä otannalla mitä seurannut, niin tuossa on oikeasti jotain mätää. En tiedä yrittääkö joku tasapainotus-algoritmi vääntää tiimin kd:n sinne neljän paikkeille väkisin ja siitä johtuisi nämä umpipaskat tiimiläiset (meillä kaverin kanssa on kd yhteensä luultavasti joku ~3.6). Ottaa vaan kupoliin kun joutuu usein leikkimään terkkaria ja rokottamaan näitä lapsia kun eivät osaa itse tökätä sitä healing syretteä suoneen. Vielä kun toiselle pystyisi armor-platen tai koko saatanan haalarin(armorin) pukemaan päälle :dead:.
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
2 379
Noi lentokoneet on kyllä jäätävän tehokkaita, ite istuu AA taakse ja alkaa paahtaa sillä suoraan päälletulevaa konetta niin pari kutia ja tykin tulinopeus tippuu automaattisesti säälittäväksi yskähtelyksi.
Kone syöksyy sitten tyylikkäästi, pommittaa paskat pihalle ja lentelee korjailemaan itsensä.
Ei saa tosiaan tuhottua päälletulevaa lentokonetta vaikka suoraan kohti paahtaa sekunnissa ylikuumenevalla AA-tykillä päin näköä... :rofl:
Nautinto on ollutkin noita flyboyta pudotella tolla rakettiaseella alas pörräämästä.
Peli hhd:llä ja ei edes pääse kun erittäin satunnaisesti tankkien tai lentokoneiden puikkoihin niin niitäkään ei pääse kunnolla kokeilemaan.
Parhaat lentopojat käskee painumaan vittuun niiden koneesta jos pääsee vaikka taka-ampujaks. Ne vaihtaa lennossa ohjaajan ja taka-ampujan välillä ja pudottelee muut edestä ja takaa.
Ja toi vaihto penkkien välillä käy kun sormia napsauttauttamalla, kerran spectasin kun ihmettelin menoa. :confused:
Pitäsi olla joku systeemi että peli seuraisi noita kulkineita ja jakaisi muillekkin niitä kun näille yksille ja samoille.
Itse tuli siirryttyä pelin alussa IT-tykkiin ja ei mennyt kauaa niin oli kaikki koneet alhaalla. Hetki eteenpäin niin olin tiputtanut kaikki kolme uudestaan. Tämän jälkeen jalkaväki eteni ekoilta lipuilta eteenpäin ja kuolo korjasi.

Ihan ekaa kertaa tuohon tykkiin pääsin ja noin pahaa jälkeä sai aikaiseksi. Jännä miten sitten omat maavoimat ei saaneet mitään aikaiseksi ja koko peli oli tältä osin täyttä ylijuoksua.

Lähetetty minun G8441 laitteesta Tapatalkilla
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
fliegerfaust ihan hyvä lisä peliin, mutta meinaa mennä järki kun kukaan ei enää ammu tankkeja. Breakthrough puolella huomasin kuinka 4 oman tiimin pelaajaa jäi edelliselle sectorille odottamaan lentokoneita fliegerfaustit valmiina kädessä. Ei siis minkäänlaista mielenkiintoa lähteä muun joukkueen kanssa puskemaan seuraavalle objectivelle.

Juu firestormissa tuli myös vastaan. Harmi, etteivät nämä edes jää kiinni huijaamisesta vaan jatkavat muina miehinä tuolla. Ollut tässä taas lähiaikoina huolestuttavan usein tapauksia joissa haiskahtaa ja pahasti.

Toinen mikä tässä ihmetyttää suunnattomasti on se, että tullut nyt poikkeuksetta seurailtua tuon sivuston kautta omien tiimiläisten pelattujen firestorm matsien määrää ja k/d ratiota (eivät kerro saumattomasti ovatko huonoja pelaajia, mutta kuitenkin suuntaa antava mittari) niin ihmetyttää kovasti, että miksi tiimiin eksyy lähinnä näitä alle 1 kd miehiä pelkästään. Harmittaa ettei ole tullut kerättyä todistusaineistoa mutta valehtelematta helposti yli 90% tiimiläisistä on tuollaista 0.20-0.70 k/d pelaajia. Tällä otannalla mitä seurannut, niin tuossa on oikeasti jotain mätää. En tiedä yrittääkö joku tasapainotus-algoritmi vääntää tiimin kd:n sinne neljän paikkeille väkisin ja siitä johtuisi nämä umpipaskat tiimiläiset (meillä kaverin kanssa on kd yhteensä luultavasti joku ~3.6). Ottaa vaan kupoliin kun joutuu usein leikkimään terkkaria ja rokottamaan näitä lapsia kun eivät osaa itse tökätä sitä healing syretteä suoneen. Vielä kun toiselle pystyisi armor-platen tai koko saatanan haalarin(armorin) pukemaan päälle :dead:.
Ei siinä mitään balance algoritmia ole vaan yksinkertaisesti kaikki huonot pelaajat pelaa ilman minkäänlaista tiimiä. Meitäki välillä kolme squadissa ja menee vaan hermot siihen yhteen randomiin joka ei osaa yhtään mitään.
 
Liittynyt
10.10.2017
Viestejä
64
Ei kyllä taas vaihteeksi mikään vituta niin kovaa kuin nämä huijarit. Sama jantteri joka tuli reportattua joskus aamupäivästä edelleen jaksaa painaa ja pelata :grumpy:. Nyt se mulkku vain sattui tulemaan omaan tiimiin ja kuinka ollakaan päitä irtosi niin helvetisti. No sain siltä edes panssarivaunun tuhottua tykillä kun tuli hetkeksi ulos eikä oikein tainnut tykätä kun ampui perään. Niin ja tuli ammuttua kyseistä kusipäätä koko matsin ajan selkään.

Kyllä näihin launchereihin pitäisi joku pankkitunnistautuminen tai muu varmennus saada millä varmistetaan pelaajan henkilöllisyys. Voisi kahdesti miettiä, että viitsiikö.

13_PaTR0Nov's Battlefield 5 Firestorm Stats - Battlefield Tracker
Agree, toi pankkitunnistautuminen olisi helvetin hyvä systeemi. Ja hardware bannit. Alkas maksamaan sen verran, et kusettaminen ei enää kiinostaisi jos joutuu ostaa uuden emolevyn etc.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 029
Agree, toi pankkitunnistautuminen olisi helvetin hyvä systeemi.
Ihan kiva idea, mutta vahvasti epäilen, että pelintalojen intoa pystyttää ylimääräisiä esteitä pelin ostamiselle/pelaamiselle. Myynti laskisi ja muutenkin riskinä, että tubettajat ym. villitsisivät mellakkaan, koska yksityisyys jne.

Ehkäpä homman voisi toteuttaa niin, että olisi erikseen servereitä joissa voivat pelata vain tunnistautuneet. Firestormin pelaajapooli on tosin jo niin pieni, että tällainen jakaminen erillisiin pooleihin ei varmaan toimisi.
 
Liittynyt
06.01.2019
Viestejä
155
Ihan kiva idea, mutta vahvasti epäilen, että pelintalojen intoa pystyttää ylimääräisiä esteitä pelin ostamiselle/pelaamiselle. Myynti laskisi ja muutenkin riskinä, että tubettajat ym. villitsisivät mellakkaan, koska yksityisyys jne.

Ehkäpä homman voisi toteuttaa niin, että olisi erikseen servereitä joissa voivat pelata vain tunnistautuneet. Firestormin pelaajapooli on tosin jo niin pieni, että tällainen jakaminen erillisiin pooleihin ei varmaan toimisi.
Toivottavasti eivät jatkossa tuo enää koskaan Battleroyal modeja seuraaviin battlefield peleihin. Omassaki tuttavapiirissä ja eri forumeilla kitistään ku niin marginaalinen ryhmä pelaa tuota modea enää tänä päivänä. En nyt tiiä oliko se julkasun jälkeen parina ensimäisenä kuukautena sitte suositumpi ja enempi pelaajia.Moni kaveri on siirtyny ajat sitte takasi apexin puolelle jos haluavat BR pelejä.
Oon ite aina sillo tällö ottanu ”viimeiseksi matsiksi” tota firestormia ennenku sammutan koneen ja päivän pelit on pelattu. Ps. BR pelit on viimisiä missä haluan nähdä nuita PINPONG PIUPAU hakkereita jotka vetelee seinien läpi headshotit.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 494
Viestejä
4 201 405
Jäsenet
70 913
Uusin jäsen
Eejh

Hinta.fi

Ylös Bottom