Traileri katsottu noin 5-6 kertaa läpi.
Olihan se nyt hieno ja onhan tässä nyt odoteltu uutta, nykyhetkeen tai lähitulevaisuuteen sijoittuvaa bäfää vaikka kuinka. BFV jäi ainakin itellä alle kymmeneen tuntiin.
Mun mielestä toi Mötley Crüe ei vaan sopinut tähän traileriin (vaikka hyvä bändi ja biisi onkin). Olisin sen vuotaneen EA:n sisäisen trailerin musiikin ottanut siihen taustalle, mutta ehkä tää toi sopivaa keveyttä muuten niin vakavahenkiseen rymistelyyn. Hävittäjä- ja mönkkäritemppu... noh, tää jakaa mielipiteitä. Onhan se toki hyvä, että noita temppuja esitellään ja varsinkin hävittäjätemppu on tehtynä todella upea.
Trailerista sen verran, että siinä kun ne sotilaat joutuvat siellä konttivarastossa väijytykseen, niin kuvattavalla sotilaalla on aseessa (AK-12 oletettavasti) varmistin päällä. Ei mikään ihme, ettei No Pateja oikein saa ammuttua.
Joku täällä sanoikin, että trailerista oli vaikea saada selvää, että kummat olivat US ja kumpi RU. Olen täysin samaa mieltä, ei niitä oikeesti pystynyt millään erottamaan. Toivottavasti pelissä on sitten edes jotenkin eroteltu.
Kokonaisuus: Ihan hieno trailer ja odotettu. Mutta mulle tulee tästä todella paljon mieleen World War 3 -peli vuodelta 2018.
Lisäbonus: Tarina vaikuttaa sen verran mielenkiintoiselta, että yksinpeli olis ollut kiva lisäys. Mutta jos yksinpelin sijasta on satsattu moninpeliin, niin annetakoon anteeksi.