Battlefield 2042 (PC, PS5 & XBOX X)

Odotit ilmeisesti jatkumoa umpitylsille BF1 ja V peleille. Sitä ei onneksi todellakaan näyttäisi olevan tulossa.

Hävittäjä hyppy oli selvästi viittaus tyyliin: Katsokaa. Hauskuus on palautettu. Sillä tuo on yksi klassisismmista "Only in Battlefield" momenteista.

Muutenkin traileri näytti paljolti keskittyvän esittelemään vaan eri ominaisuuksia, mitä uusi peli tuo/palauttaa sarjaan. "Mönkkäri pilvenpiirtäjän katolla" on juuri se aspekti mikä kahdesta edellisestä harmaasta ja tylsästä Battlefieldistä on tyystin puuttunut.

Traileri nyt ei ollu mikään kummonen noin niin kun trailerina, mutta lupauksia huomattavasti paremmasta ja hauskemmasta Battlefieldistä, edellisiin kahteen verrattuna, se kyllä antoi.
Tottakai on makukysymys mitkä on niitä ”Only in battlefield” hetkiä, mutta kyllä esim. Bfv 1200 pelitunnin aikana omasta kokemuksesta nähtynä on harjoitettu tota, että esim panzzerstorm kartassa jengi lato dynamiittia kevyehköön ajoneuvoon ja laukasivst räjähteet vihollisen tankin kylkeen.
 
Hmm...No saa nähdä mitä sieltä lopulta tulee. Ehkä se BF identiteetti on edelleenkin peliltä vähän halusessa 1 & 5 seikkailujen jälkeen. Itse aikoinaan viehätyin BF2:sta (oikeastaan BFPlay4free), missä itselle olennaista joukkuematsien ohella oli se taistelujen ja aseiden simulointi first person näkökulmasta yhdistettynä sopivaan huumoriin.

BF4 oli aika hyvin uskollinen tälle mun käsitykselle Battlefield-brändistä, mutta nelonen oli ehkä vähän turhan vakavahenkistä taistelua ja liian vaikea mulle kun en mikään "kärpästentappomestari" ole näissä peleissä koskaan ollut. Jännityksen ja huumorin kautta lähestyn näitä pelejä.
 
Hmm...No saa nähdä mitä sieltä lopulta tulee. Ehkä se BF identiteetti on edelleenkin peliltä vähän halusessa 1 & 5 seikkailujen jälkeen. Itse aikoinaan viehätyin BF2:sta (oikeastaan BFPlay4free), missä itselle olennaista joukkuematsien ohella oli se taistelujen ja aseiden simulointi first person näkökulmasta yhdistettynä sopivaan huumoriin.

BF4 oli aika hyvin uskollinen tälle mun käsitykselle Battlefield-brändistä, mutta nelonen oli ehkä vähän turhan vakavahenkistä taistelua ja liian vaikea mulle kun en mikään "kärpästentappomestari" ole näissä peleissä koskaan ollut. Jännityksen ja huumorin kautta lähestyn näitä pelejä.
BF4:ssä nostettiin tempoa aika lailla verrattuna BF3:n. Muistan, että oli itselläkin aika vaikeaa aluksi, mutta kyllä se siitä sitten ja taidan digata nelosesta enemmän, kuin kolmosesta.

Vähän kyllä epäilyttää noi robottikoirat ja liitovarjot, mutta katotaan nyt. Kunhan ei nyt mitään liian futuristisia gadgetteja tulisi mukaan...
 
@jkm Juu, itse en koskaan ehtinyt tota kolmosta pelata, mutta sekin oli vielä ns. orginaali Battlefield mitä oon ymmärtänyt.

Tosiaan paljon parjatun "pay to win" BF Play4free version kanssa meni aikoinaan satoja tunteja. Siihen maailmanaikaan peilaten riittävän realistinen ja huumorilla höystetty. Tietenkin trolleja tuossa pelissä oli aina linjoilla, mutta osa teki sitäkin hyvällä maulla, kuten että metsästivät kuljetuskopterilla yksittäisiä pelaajia ja toiset parkkeerasivat GAZin pusikkoon ja tekivät spawnkillejä :D

 
Joo toi hävittäjästä heittoistuimella ulos ja singolla ampuminen ja takaisin koneeseen meno on tuttua settiä bf4:stä. En tiedä onko sitä mekaniikkaa tekijät alunperin ajatelleet noin, mutta pelaajat on kekseliäitä.

Samoin tuo mönkijähomma on sinänsä jo vanha kun bf4:ään kuuluu sekin että mopo/mönkijä/moottorikelkkaa ladataan c4:llä ja hypätään pois kyydistä siten että vehje jatkaa matkaansa ja sillä tuhotaan joku tankki/lav. Tämä tosin oli jo bf4 julkaisutrailerissa jossa ajetaan mönkijä hissiin ja sieltä päin kopteria joka räjäytetään samalla.

Yhteisö ilmeisesti vaatinut uudelta peliltä bf4 meininkiä niin tämä trailerissa esiteltyhän on juuri sitä.
 
Viimeksi muokattu:
bad company 2 ja bf4 oli ehdotonta rautaa kyllä kaveri porukalla monien satojen tuntien edestä, toki aikaakin oli silloin enempi pelailla. Bf5 ja bf1 ei kyllä iskenyt itseeni juurikaan. Bad Company 2 medic tiimit olit kyllä kohtuu surku hupasta seurattavaa, kun nousivat rinnettä ylös kun väki nosteli vaan toisiaan eikä matka meinannut katketa mihinkään :D

BF2042 voisi antaa kyllä mahdollisuuden katsotaan mitä sieltä saadaan julkaistua.
 
Tottakai on makukysymys mitkä on niitä ”Only in battlefield” hetkiä, mutta kyllä esim. Bfv 1200 pelitunnin aikana omasta kokemuksesta nähtynä on harjoitettu tota, että esim panzzerstorm kartassa jengi lato dynamiittia kevyehköön ajoneuvoon ja laukasivst räjähteet vihollisen tankin kylkeen.

Niin se olikin sitten aika lailla siinä. Ei noissa kahdessa viimeisessä vaan ole sitä samanlaista sand box meininkiä, mitä suuri osa BF faneista haluaa.

One ja V lähdettiin viemään pelimekaniikkojen ja fiiliksen osalta realistisempaan suuntaan, mikä käytännössä tuhosi koko pelisarjan viehätysvoiman suurelta osalta pelaajia. Toki tuo aika mihin ine ja V sijoittuu teki osansa siinä, että erilaisia gadgetteja ja kulkupelejä oli paljon vähemmän.
 
Niin se olikin sitten aika lailla siinä. Ei noissa kahdessa viimeisessä vaan ole sitä samanlaista sand box meininkiä, mitä suuri osa BF faneista haluaa.

One ja V lähdettiin viemään pelimekaniikkojen ja fiiliksen osalta realistisempaan suuntaan, mikä käytännössä tuhosi koko pelisarjan viehätysvoiman suurelta osalta pelaajia. Toki tuo aika mihin ine ja V sijoittuu teki osansa siinä, että erilaisia gadgetteja ja kulkupelejä oli paljon vähemmän.
Omasta mielestä onen & v:n menoa voisi kutsua ”liian pelkistetyksi ” ”kaavamaiseksi”
Tietynlainen monipuolisuus ja vapaus puuttu kahdesta viimisestä pelistä.
 
One ja V lähdettiin viemään pelimekaniikkojen ja fiiliksen osalta realistisempaan suuntaan, mikä käytännössä tuhosi koko pelisarjan viehätysvoiman suurelta osalta pelaajia.
Bäfän pelaajissa on netissä hyvin aktiivinen porukka, jotka haluaa enemmän sitä milsim-suuntaa. Nää on sitä sakkia jotka lobbasi spottauksen vesityksen ykköseen ja vitoseen. Edelleen näkyy keskustelussa tästä uusimmasta esim. redditissä paljon kommentteja just spottauksesta. IMO tuo vanha spottaus auttoi publalla tiimipeliä tosi paljon randomien kanssa.
 
Bäfän pelaajissa on netissä hyvin aktiivinen porukka, jotka haluaa enemmän sitä milsim-suuntaa. Nää on sitä sakkia jotka lobbasi spottauksen vesityksen ykköseen ja vitoseen. Edelleen näkyy keskustelussa tästä uusimmasta esim. redditissä paljon kommentteja just spottauksesta. IMO tuo vanha spottaus auttoi publalla tiimipeliä tosi paljon randomien kanssa.
Taikakolmiot vihujen pään yläpuolella on aika nähty pelimekaniikka, varsinkin kun se on yleensä ollut aika buginen. Parempi että spotattu näkyy vain minimapissa ja HC:lla mapissa.
 
Bäfän pelaajissa on netissä hyvin aktiivinen porukka, jotka haluaa enemmän sitä milsim-suuntaa. Nää on sitä sakkia jotka lobbasi spottauksen vesityksen ykköseen ja vitoseen. Edelleen näkyy keskustelussa tästä uusimmasta esim. redditissä paljon kommentteja just spottauksesta. IMO tuo vanha spottaus auttoi publalla tiimipeliä tosi paljon randomien kanssa.

Ohan se aina ollut aktiivinen vähemmistö joka haluaa "realistisen" bäfän. Huvittava puheen aihe kun kysytään että kuinka realistisen pitäisi olla niin kaikilla on eri vastaus tai eivät tiedä.

Selvästi traileri onnistunut kun katsoo näyttökertoja ja tykkäyksiä. Uskon vahvasti että nähdään vielä erilaisia trailereita jotka esittelee peliä toisessa valossa.

Toivottavasti CTE tulee tähänkin, siitä voisi olla paljon hyötyä tulevaisuudessa.

HC:ta tuskin nähdään, mutta nuo kaksi muuta pelimutoa voi tuoda reilusti erilaisen tyylin.
 
Niin se olikin sitten aika lailla siinä. Ei noissa kahdessa viimeisessä vaan ole sitä samanlaista sand box meininkiä, mitä suuri osa BF faneista haluaa.

One ja V lähdettiin viemään pelimekaniikkojen ja fiiliksen osalta realistisempaan suuntaan, mikä käytännössä tuhosi koko pelisarjan viehätysvoiman suurelta osalta pelaajia. Toki tuo aika mihin ine ja V sijoittuu teki osansa siinä, että erilaisia gadgetteja ja kulkupelejä oli paljon vähemmän.

Pelisarjan viehätys tuhottiin sillä että ei ole yhteisön hostaamia servereitä.
 
Mitä itse haluaisin olisi bf 2/3 päivitetyillä visuaaleilla ja modi tuella. (Forgotten hope 3 olisi nautintoa)

Kaipa nämä pelit tehdään nykyään junnuille keitä nappaa nuo "supersankari" skini pelleilyt ja itse tullut liian vanhaksi.
 
bad company 2 ja bf4 oli ehdotonta rautaa kyllä kaveri porukalla monien satojen tuntien edestä, toki aikaakin oli silloin enempi pelailla. Bf5 ja bf1 ei kyllä iskenyt itseeni juurikaan. Bad Company 2 medic tiimit olit kyllä kohtuu surku hupasta seurattavaa, kun nousivat rinnettä ylös kun väki nosteli vaan toisiaan eikä matka meinannut katketa mihinkään :D

BF2042 voisi antaa kyllä mahdollisuuden katsotaan mitä sieltä saadaan julkaistua.
Kyllä se BF3 oli rautaa, BC2 oli konsolipeli eikä oikea Battlefield vaikka räiskintäpelinä hyvä olikin.
BF4 oli jo silkkaa vittuilua, kun olit juuri ostanut 120€ Premium, niin uusi peli lyötiin ulos.
 
Kyllä itselläni ainakin parhaat muistot ovat BF 2:n & 2142:n ajoilta, mutta katsotaan mitä nyt tulee. BC 2, BF 3 ja BF 4 olivat kaikki kyllä hyviä pelejä, mutta ei ne itselläni ainakaan alkuperäisiä voittanut.

Traileri kuitenkin loi jonkin verran hypeä, pohditaan sunnuntaina uudestaan, kun ollaan vähän viisaampia gameplay revealin jälkeen.
 
Kyllä itselläni ainakin parhaat muistot ovat BF 2:n & 2142:n ajoilta, mutta katsotaan mitä nyt tulee. BC 2, BF 3 ja BF 4 olivat kaikki kyllä hyviä pelejä, mutta ei ne itselläni ainakaan alkuperäisiä voittanut.

Traileri kuitenkin loi jonkin verran hypeä, pohditaan sunnuntaina uudestaan, kun ollaan vähän viisaampia gameplay revealin jälkeen.
'
hyvä nosto
 
Originista löytyy eri editionit tästä:

1BWqB1a.png
Tätä on muuten muutettu nyt, Early Access poistettu Standard editionista:

3KkUCGw.png


Eli julkkari on 15.10. rahastusversioille ja köyhälistölle 22.10. Steamissä tosin lukee 23.10. :rolleyes:
 
Miksei Originissä saa edes enää valita mitään muuta versiota kuin Gold, vai enkö vaan tajua?
Eilen vielä vertailin noita originin versioita, mutta nyt ei ole ostettavissa kuin Gold Edition.

edit. Jaaha, Originissa on vaan taas jotain solmussa. Nyt ei enää koko Bäfää löydy... Odotan kyllä innolla taas tätä originin kanssa kikkailua kun 2042 ilmestyy.
 
Viimeksi muokattu:
Selvisi tuolta sekin, että tälläkin kertaa pääsee tuolla EA tilausmallilla pelaamaan. Toki kai se oli sanomattakin selvää.

EA Play members (including Xbox Game Pass and Xbox Game Pass Ultimate subscribers) will have early access to Open Beta and a 10-hour trial of Battlefield 2042 starting on October 15, 2021.

EA Play Pro members get the Ultimate Edition of the game, and all rewards associated with it, including early access to Open Beta and access to the full game from October 15, 2021.


Eli siis, kuukaudeksi jos ottaa non-Pro hintaan 3,99€ niin pääsee ajoissa betaan.
Välttyy ennakkotilaamiselta.
Toki täysin ilmaseksikin pääsee, mutta pikkusummalla saisi pidemmän kokeilun.

Miksei Originissä saa edes enää valita mitään muuta versiota kuin Gold, vai enkö vaan tajua?
Eilen vielä vertailin noita originin versioita, mutta nyt ei ole ostettavissa kuin Gold Edition.

edit. Jaaha, Originissa on vaan taas jotain solmussa. Nyt ei enää koko Bäfää löydy... Odotan kyllä innolla taas tätä originin kanssa kikkailua kun 2042 ilmestyy.

Mulla ainakin tarjoaa kaikki versiot edelleen.
 
Lähti Gold versio PS5:lle ostoon. 100€ ei omalla kohdallani ole paha hinta, koska pelitunteja varmasti kertyy paljon. Ja hyvältähän tämä vaikuttaa :thumbsup: vitosesta tykkäsin ja odotukset on korkealla myös tämän suhteen.
 
Siinä lisätietoa classeista, eli tosiaan esim. medic on medic.




Ei toki välttis kaaosta jos kartat 128 pelaajan matseissa on niin iso kuin sanotaan.
Ilmeisesti luokkaa 6x6km, Jackfrags taisi kertoa että about PUBG Vikend kokoinen.
Toki voihan jossain kohtaa johonkin keskittyä hirmu määrä populaa.


Mitähän hyötyä tuosta 128 pelaajasta on olevinaan. Jos pelimuodot ovat perinteiset BF pelimuodot kuten Conquest mutta isommalla skaalalla eli enemmän pisteitä isommalla alueella jotta yksittäinen piste ei ole täysin clusterfuck niin eikö sitten olisi ollut täysin sama pitää pienemmät kartat ja pienempi pelaajamäärä?

En näe että 128 pelaajaa tuo mitään lisäarvoa ellei pelimuotoja ole muutettu olennaisesti. Hyvä että nykyiset Bäfät toimivat ilman bullshit network ongelmia niin voin vain kuvitella mitä se on 128 pelaajalla.
 
Mitähän hyötyä tuosta 128 pelaajasta on olevinaan. Jos pelimuodot ovat perinteiset BF pelimuodot kuten Conquest mutta isommalla skaalalla eli enemmän pisteitä isommalla alueella jotta yksittäinen piste ei ole täysin clusterfuck niin eikö sitten olisi ollut täysin sama pitää pienemmät kartat ja pienempi pelaajamäärä?

En näe että 128 pelaajaa tuo mitään lisäarvoa ellei pelimuotoja ole muutettu olennaisesti. Hyvä että nykyiset Bäfät toimivat ilman bullshit network ongelmia niin voin vain kuvitella mitä se on 128 pelaajalla.

En tiedä mihin bf peliin viittaat (varmaan johonkin uudempaan) mutta itse aktiivisena bf4 pelaajana kommentoiden niin jos pisteiden määrä pidetään samana esim. conquest large pelimuodossa suurentaen ainoastaan kentän kokoa ja pelaajamäärää niin kyllä sillä jotain muutosta saadaan aikaan. Toki asia on eri jos myös pisteiden määrä tuplataan.

Millä tavalla pelimuotoja pitäisi olennaisesti muuttaa että 128 pelaajaa tuo lisäarvoa?
 
Jos pelimuodot ovat samat kuin perinteisesti se vaan tarkottaa että pisteillä on enemmän paskaa kerralla(mikä ei ole kyllä ollut ongelma missään BF pelissä, ehkä jopa päinvastoin) tai niitä on useampia. Jos kahden pisteen välillä on pari kilsaa joutomaata ainoa yhteys näiden kahden pisteen välillä on ylälaidassa oleva ticket counter eikä pelaajalla ole mitään realistista keinoa vaikuttaa mitä toisella pisteellä tapahtuu. Pelaajan kannalta sittenhän olisi ihan sama jos pelaajat olisivat kahdella pienemmällä kartalla ja servulla. Taistelet sitä omaa taisteluasi joka tapauksessa.
 
Jos pelimuodot ovat samat kuin perinteisesti se vaan tarkottaa että pisteillä on enemmän paskaa kerralla(mikä ei ole kyllä ollut ongelma missään BF pelissä, ehkä jopa päinvastoin) tai niitä on useampia. Jos kahden pisteen välillä on pari kilsaa joutomaata ainoa yhteys näiden kahden pisteen välillä on ylälaidassa oleva ticket counter eikä pelaajalla ole mitään realistista keinoa vaikuttaa mitä toisella pisteellä tapahtuu. Pelaajan kannalta sittenhän olisi ihan sama jos pelaajat olisivat kahdella pienemmällä kartalla ja servulla. Taistelet sitä omaa taisteluasi joka tapauksessa.
No mitenkäs nämä ajoneuvot? Jeepit, LAV:t, kuljetuskoput ym. Äkkiäkös niillä parikin squadia heilahtaa pitemmänkin matkan lipulta toiselle, jos siellä fiksu squad leader hoksaa että nyt tarvii siirtyä nopeasti avuksi hyökkäykseen/puolustukseen. Etenkin kun ajoneuvoja voi "tilata" joka puolella karttaa.
 
En ymmärrä joidenkin pettymystä tuohon traileriin. BF on aina ollut tällainen ”pelleilyammuskelu” missä hauskanpito OMGWTF-momentit ottavat realismia korkeamman prioriteetin. Trailerin perusteella näyttää siltä että palataan BF4 ajoille mikä on imo todella hyvä juttu.

Vielä parempi on se että melkein koko BF-brändin tuhonnut SJW-paska on ilmeisesti jätetty historiaan ja nyt saadaan taas rehellinen BF eikä mikään BF5 ”transut meets fortnite”-sekasotku.
 
No mitenkäs nämä ajoneuvot? Jeepit, LAV:t, kuljetuskoput ym. Äkkiäkös niillä parikin squadia heilahtaa pitemmänkin matkan lipulta toiselle, jos siellä fiksu squad leader hoksaa että nyt tarvii siirtyä nopeasti avuksi hyökkäykseen/puolustukseen. Etenkin kun ajoneuvoja voi "tilata" joka puolella karttaa.

Sen päivän kun näen että massoille tuotetussa pelissä tehdään oikeasti yhteistyötä ja jengi pelaa yhdessä...

Hyvä että Squadissa tuo toimii ja siinä on monia mekaniikkoja jotka vahvasti ohjaavat pelaajia pelaamaan ryhmässä ja paljon pienempi community joissa yleensä tuollainen saattaa jopa toimia.
 
Sen päivän kun näen että massoille tuotetussa pelissä tehdään oikeasti yhteistyötä ja jengi pelaa yhdessä...

Hyvä että Squadissa tuo toimii ja siinä on monia mekaniikkoja jotka vahvasti ohjaavat pelaajia pelaamaan ryhmässä ja paljon pienempi community joissa yleensä tuollainen saattaa jopa toimia.

Squadissa yhteistyö toimii, mutta ilman käyttäjien ylläpitämiä servuja tuskin nähdään hirveätä muutosta aiempaan.
 
Nuo herot pelannee samalla tavalla kuin classit. Ero vain siinä, että aseen valinta on vapautettu, mutta gadgetin valinta lukittu heron taakse. Aiemmin oli classit, mutta gadgetteja vaihtelemalla tuli sub classeja. Kumpi sitten parempi. Olisiko tuo valinnan nopeuden vuoksi tehty, että jengi ei jää hinkkaamaan kittejä menuun jos haluavat vaihtaa classia. Vaikka taisi BF1 ja BFV tarjota talletettavat loadoutit. BF1:n medicillä taisi olla niin, että kahteen gadget slotiin valittiin pahimmassa tapauksessa toiseksi varusteeksi jotain ei healaavaa. Eli usein porukka huusi risti pään päällä juoksevaa mediciä turhaa, koska sillä ei kuitenkaan ollut välineitä auttaa. Nyt tässä tulevassa supportilla (medic) on fiksattuna Syrette Pistol ja Combat Surgeon, mitkä ovat ihan suoraa medicin välineet. Eli kentällä ei juokse turhia semi medicejä. Nyt esitellyissä heroissa ei ole miina-, tai sinkoäijää / muijaa. Oletettavasti moiset esitellään ennen julkaisua? Kun puhuttiin heroista, pelkäsin jo että tulee jotain Battlefront pasketta kortteineen ja yli-inhimillisine heroineen... joita oli myös BF1:ssä. Toivottavasti moisia ei tule.

Ihmetyttää kun porukka on mehuissaan base jumpista ja muutamissa paikoissa nähnyt hehkutusta tyyliin "Damavand Peak is back, Yeah!" Tuohan oli BF3:ssa pelkkä parin sekunnin startti kenttään, eikä sillä ole juurikaan tekemistä itse kentän pelaamisen kanssa... pl. sniperit mitkä makasi siellä ylhäällä.
 
Viimeksi muokattu:
Mun mielestä ihan hauska jos jossain kartassa on tuollainen poikkeava pienikin ominaisuus kuten Damavand Peakin tiputus.
Käy mulle jos saadaan nyt uusi versio mutta suurempana. :D

With a surface area of 5.9 square kilometers, Breakaway is the biggest Battlefield map in the franchise's history, epitomising DICE's commitment to bringing back the large-scale, sandbox warfare that fans know and love from the series' past. Breakaway is set in Antarctica, and thus offers plenty of topographical diversity to match its geographical scale, as players fight over mountain ranges, mining facilities, and frozen tundras.

"One of my personal favourite areas on this map is the Outlook," says Berlin. "It's the perfect wingsuit launch position. It brings me back to that moment on Damavand Peak from Battlefield 3; you jump off a massive mountain and dive towards the industrial buildings below. Quite simply in terms of gameplay opportunities and pure landmass, this is the biggest and most sandbox-enabling battlefield that we have ever built."

1623398265935.png



Mikäs sen parempi kun välillä käydä pyörähtää siellä jollain kikottimella, niittaa sniperit pois ja hyppää uudestaan.
On kyllä aika hurjan kokoinen kartta.
 
Oho, kieltämättä yllättynyt. Ilmeisesti vain pari CQC karttaa, eikä edes jälleen yhtä metro remakea! Sen on pakko tulla heti ekassa battlepassissa.
Ehkä tätä pitääkin seurata varovaisen kiinnostuneena.
 
Aika monessa kartassa näyttää olevan korkeita paikkoja, pilvenpiirtäjää, rakettitornia jne. Ja toki lentokoneista ja koptereistakin voi hyppiä. Jos hyvin toteutettu niin wingsuit voi hyvinkin tuoda hauskaa gameplay elementtiä peliin. Nopeita ja yllätyksellisiä tilanteita kun hypitään vihujen taakse tms.
 
Nuo herot pelannee samalla tavalla kuin classit. Ero vain siinä, että aseen valinta on vapautettu, mutta gadgetin valinta lukittu heron taakse. Aiemmin oli classit, mutta gadgetteja vaihtelemalla tuli sub classeja. Kumpi sitten parempi. Olisiko tuo valinnan nopeuden vuoksi tehty, että jengi ei jää hinkkaamaan kittejä menuun jos haluavat vaihtaa classia. Vaikka taisi BF1 ja BFV tarjota talletettavat loadoutit. BF1:n medicillä taisi olla niin, että kahteen gadget slotiin valittiin pahimmassa tapauksessa toiseksi varusteeksi jotain ei healaavaa. Eli usein porukka huusi risti pään päällä juoksevaa mediciä turhaa, koska sillä ei kuitenkaan ollut välineitä auttaa. Nyt tässä tulevassa supportilla (medic) on fiksattuna Syrette Pistol ja Combat Surgeon, mitkä ovat ihan suoraa medicin välineet. Eli kentällä ei juokse turhia semi medicejä. Nyt esitellyissä heroissa ei ole miina-, tai sinkoäijää / muijaa. Oletettavasti moiset esitellään ennen julkaisua?

Noilla "heroilla" eli classeilla on edelleen myös ne normaalit classien gadgetit, eli defib, sinko, miinat yms valittavissa loadouttiin lisäksi. Siitä en saanut täyttä varmuutta, että voiko jokainen pelaaja valita silti ihan vapaasti yhteen slottiin defibin ja toiseen singon, vai onko noissa silti jotain rajoitusta?

Koko hero-systeemi on minun käsittääkseni vaan monimutkainen ja kankea tapa valita perkit ukkelille.
 
Kaippa noissa maksetaan pääsääntöisesti siitä skinistä, jotta juuri SINÄ erotut muista. Muut ovat arjenharmaita perussotilaita, mutta SINULLA on mahdollisuus olla erinlainen. Vain 15€/hahmo
 
Kaippa noissa maksetaan pääsääntöisesti siitä skinistä, jotta juuri SINÄ erotut muista. Muut ovat arjenharmaita perussotilaita, mutta SINULLA on mahdollisuus olla erinlainen. Vain 15€/hahmo

Onneksi herot on vissiin aika pitkälle vaatetettavissa uudestaan, tietysti oikealla hinnalla ja järkevät/pätevät military-vaatteet maksaa eniten. Toivottavasti vaan on launchissa tarpeeksi ilmaisiakin valittavia vaatteita, ettei edes ekoina kuukausina tarvitse kauheasti klooneja katsella.
 
Voisivat lisätä myös finisher animaatiot tai jotain mitä voi tehdä kun ownaa jonkun 100-0.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 753
Viestejä
4 497 883
Jäsenet
74 278
Uusin jäsen
Mikat89

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom