AV-viritinvahvistimet / vahvistimet

nyt olis taas laadukasta vahvaria 9.4 (käytännössä 11.4) alle tonnilla tarjolla !
tarttukaa kiinni kun vielä halvalla saa :)

kuvassa oikealla näkyy alennuskoodi eli -200e koodilla lnh7258
1761109192966.png

muualla kaikkialla ko vaffari on edelleen 1300-1600e hinnoissaan (vaikka viimevuonna tätä ko vaffariakin sai vielä ostettua 900-1000eurolla)

Linkki kannattaa laittaa. Ehkä tämä: https://fi.homecinesolutions.fr/p/24186-denon-avc-x3800h

Itselleni arpoi eri koodin ja eri lähtöhinnan ja en voi käyttää sinulle näytettyä koodia vaan sitä jonka itse näin. Ja lopputulos on ihan sama: lopullinen hinta 990e.

On vaan melko vanha malli eikä sisällä FM-viritintä :(
hassua kyllä.. tästä mallista ON olemassa versio jossa on viritin mukana : AVR-x3800h ... AVC-x3800h malleissa sitä ei ole.
jostain syystä sitä vain ei oikein myydä euroopassa. (vain aasia ja jenkkilä)
aikamonella muullakin valmistajalla on tässä samassa hintaluokassa jätetty viritin poies. (vain vieläkin vanhemmat mallit sisältävät radion)
tämän vahvistimen seuraajasta eli xxx3900 mallista on huhuttu jo pitkään mutta edelleen tehdään vielä tätä "vanhaa" mallia jossa on kuitenkin kaikki tämän hetken uusimmat herkut. esim dirac live ja dirac art jne.

Olisko antaa vinkkiä kadonneen huulisynkän metsästyksessä. Vahvari marantzin cinema 40. Äänilähteestä riippumatta (PS3/PS4/Telia TV/LG televisio) on huulisynkka enemmän tai vähemmän pielessä. Hdmillä menee ääni/kuva sisään vahvariin ja HDMI outista LG B sarjalaiseen uuteen oled töllöön. Vahvarista olen kokeillut vaikka ja mitä. Auto lipsynciä, käsin säätämällä jne. Töllössä myös jokin oma säätö ja tämäkään ei näytä oikein pelaavan. Vanhalla setupilla ei ollut näitä ongelmia (Yamahan AV + videotykki)

Mietin vahvistimen Yamaha A-S501 ostoa. Nyt käytössä Yamaha RX-V379 viritin vahvistin ja kaiuttimet Wharfedale Diamond 10.5 X 2. Eli olen siirtynyt kotiteatterin käytöstä stereo musiikin kuunteluun. Olen tyytyväinen myös RX-V379 stereo äänitosioton, mutta... Kysymys: tuoko parannusta äänenlaadun Yamaha A-S501? Kiitos.

Mietin vahvistimen Yamaha A-S501 ostoa. Nyt käytössä Yamaha RX-V379 viritin vahvistin ja kaiuttimet Wharfedale Diamond 10.5 X 2. Eli olen siirtynyt kotiteatterin käytöstä stereo musiikin kuunteluun. Olen tyytyväinen myös RX-V379 stereo äänitosioton, mutta... Kysymys: tuoko parannusta äänenlaadun Yamaha A-S501? Kiitos.
Näistä ei itsellä kokemusta, joten vähän turinaa vain ilman suurempaa mielipidettä. Mutta, vastaavia kun vertailin itsekin aiemmin niin tulee joka kerta sama laulu vastaan: puhtaasti kahdelle kanavalle suunniteltu stereovahvistin voittaa aina saman hintaluokan monikanavaisen vahvistimen.

Yksinkertaisesti koska sen kaikki virransyötön tehot ja laadukkaammat komponentit, yksinkertaistettu signaalitie yms. on pyhitetty vain musiikin kuunteluun kahdella kanavalla vähemmillä kompromisseilla.

Tietty huonekorjain ja muut ominaisuudet vaikuttaa, ja onko millaiset kajarit käytössä, tuleeko lisä teho/virta tarpeeseen.

…ja onko kaikki tuo samassa hintaluokassa kuitenkaan selkeästi kuultavissa normaalilla volumella 🤷‍♂️ Vaikka laite itsessään kestäisi käyttöä vuosikymmenen enemmän.

On vaikea uskoa, että noin halpojen vahvistimien välillä kuulet muita eroja kuin mitä itse haluat kuulla. Älä siis osta.
Tai joudut myös nuo 15 vuotta vanhat kaiuttimet heittää menee ja ostamaan kaksi oikeata kaiutinta.

Viimeksi muokattu:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
290 569
Jäsenet
79 809
Uusin jäsen
SubstiTuutti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom