Auton tuonti EU:n ulkopuolelta (Japani, USA yms.)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sellu
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli tosiaan tehtyä se tili viime viikolla tonne JPClle ja tänään Lasantha laittelikin jo sähköpostia että millaista autoa laitetaan kiikarin. Pitää perehtyä ja ottaa tosiaan toi wise myös käyttöön.

Lasantha se taitaa hoitaa koko eurooppaa/pohjois-eurooppaa JPC puolelta. Taisin eilen nähdä Tiko:n 350Z:n kun hain omat autot satamasta.

PXL_20250805_084023344.MP.jpg
Joo toihan se meikäläisen peli oli. Itse olin Joe (Joseph) nimisen kaverin kanssa tekemisissä ja homma rullasi erittäin hyvin.

Oman auton laivaus Japanista on siinä tilassa että ennusteen mukaan auto olisi Turussa marras-joulukuun vaihteessa. Heinäkuun alussa auton lopulta huusin, joten kesäautot kannattaa tosiaan hankkkia ajoissa. Auto ei talviajoon ole tulossa enkä talvirenkaita ole missään nimessä hankkimassa. Onko antaa vinkkejä yrityiksistä joka hoitaisi auton fiksusti pk-seudulle Turusta jos ja kun talvi kuitenkin taas yllättää? Onko laivayhtiöllä/satamalla automaattisesti joku huolintayhtiö jonka kautta tuota kannattaa alkaa hoitaa?

mulla hoiti silloin Victor Ek oy auton huolintahommat, niin auton rahti hanko-jämsä makso vuonna 2021 hurjat 152€.

Statistiikka

Viestiketjuista
286 748
Jäsenet
79 245
Uusin jäsen
Robsukka

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom