Saisikohan täältä asiantuntijoilta vinkkejä. Sukulaispoika sai ajokortin ja kaaran käyttöönsä, niin luonnollisesti ensimmäisenä alkaa kysely subbarin asentamisesta. Asennukset pitäisi onnistua kyllä meikäläisen toimesta, mutta itse laitteisto on aikalailla mysteerihommia minulle.
Budjetti on tietenkin mallia opiskelija, eli olematon. Kysymys kuuluukin, että onko tuollaisen semivanhan (peugeot 207 vm.2008) auton vakio poppivehkeisiin mitään järkeä ostaa subia lisäksi vai pitäisikö kaikki kajarit päivittää jotta tuosta olisi jotain hyötyä? Riittäisikö tässä tapauksessa joku aktiivisubi(ymmärtääkseni tällaisen saisi liitettyä vanhaan soittimeen myös, joka rahan käytön kannalta auttaisi paljon), vai onko nuo kaikki ihan leluja? Katselin että aktiivimalleja on saatavilla 180-250€ hintahaarukassakin useampaa erilaista.
Soittimen jos vaihtaa, niin tuohon automalliin tarvitsee ilmeisesti lisäksi jonkun johtosarjan/CAN-purkin väliin(
Esim tämä), jotta virrat mankalle toimii oikein ja rattinapit, sekä kojelaudan päällä oleva kellonäyttö,
Saa myös suositella vaihtoehtoja, budjetti ei tosiaan ole järin suuri eli mennään nyt vaikka alle 400€ kustannuksilla.
Auton kuski ei ole mikään kultakorva ja ymmärrys laitteista vielä heikompi kun minulla, eli parasta ei ole saatava mutta kuitenkin sellaset vehkeet mistä eron vakiohin huomaisi selkeesti.