- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 362
Allekirjoitan tämän havainnon OP:stä. Toki täytyy muistaa, että OP-ryhmään kuuluu noin 140 osuuspankkia ja palvelu varmastikin vaihtelee pankettain. Se mitä itse olen havainnut, niin ainakin asiakkaalle välittyy sellainen kuva, että konserni on jonkinlaisessa yt-neuvotteluiden ja irtisanomisten jälkeisessä kriisissä.Palvelu sen sijaan oli ala-arvoista. (–––) Antoi laimeat pahoittelut ja kertoi kuinka kiire heillä on ja päivät ovat kuulemma hirveitä. Että tällaisia selityksiä suoraan asiakkaalle.
Väkisin tulee myös mieleen, että osuuskuntamuotoinen toiminta ei sovellu noin suurelle organisaatiolle. Isännätöntä rahaa on käytetty tehottomasti ja nyt sitten kun kuluja on jouduttu karsimaan, niin hommat ei oikein toimikaan.