No näin mietin itsekin, mutta sitten tulikin ilmi, että kohdetta myytäisin samalla pyyntihinnalla kuin omassa ilmoituksessani on...
Hyvä pointti. Mietin ensiksi, että tämähän tuo vaan mahdollisesti lisää ostajia jos joku ihan välttämättä haluaa asunto-osakkeen kanssakin asioida välittäjä, ei suoraan myyjän kanssa. Mutta jos tuo rinnaismyynti tehdään samaan pyyntihintaan kuin minun ilmoitukseni niin minähän voin menettää osan kiinnostuneista ostajista heille. Ainut lisä tuolla rinnaismyynnillä olisi se, että tällä hetkellä ilmoitus on vain Oikotielle ja tuon kautta se tulisi myös Etuoveen, mutta voinhan minä sen sinne itsekin lopulta laittaa. Ei taida kannattaa tämä homma jos hintapyynti on sama kuin minulla.
3200€ taisi olla palkkio.
No nyt kun olet jo itse myymässä laittaisin kumpaankin ilmoitukset sekä facebookin suurimpiin asunto myynti/ostoryhmiin. Vaikka hintapyynti olisi suurempi ei se automaattisesti tarkoita että tarjoukset on. Ei niitä välittäjiä kiinnosta saatko täyttä hintaa, he saavat jokatapauksessa sen 3200€.