Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
SteamVR säätää oletusasetuksilla SSää riippuen GPUsta.Multa kysyit? Pelin omista grafiikka-asetuksista. Noihin oculuksen/steamin ss asetuksiin en ole koskenut ollenkaan.
Kiitos!Hotlapissa on aina sama polttoainemäärä ja renkaat nollautuu joka kierrokselle.
Toi paras kierrosaika on mun mielestä rikki, mut parhaat ajat löyttyy kyl autokohtaisesti sieltä statseista.
Juuri ostin tuon perus Assetton puuceelle iRacingin lisäksi että voi välillä vaan rennosti ajella.Eri grafiikkaengine, kehittyneemmät/raskaammat grafiikat(vaatii aika paljon enemmän pc:ltä). Edelleen kehitetyt fysiikat. Uudempi, käytetään esports-kisaamiseen myös. Konsoleille kylläkin tulossa AC:n tyyliin tämäkin joskus kesemmällä tms.
Ilmeisesti mahdottomuus saada tämä pyörimään vakaassa 60fps i7 3770 GTX 970, jos ei löydy jotain kikkaa.
Laitoin kaikki low ja pudotin vielä reson 900p mutta ei pyöri, heti kun tulee muutama auto rinnalle niin kyykkää sinne 55fps paikkeille, aika mahdoton ajaa tuommoisilla dropeilla varsinkaan netissä.
Kaippa se pitää ottaa refund kun ei ole prossun päivitystä näköpiirissä.
G27 ja PC ongelma. Eli kaasu ja jarru toimii päinvastoin, kun painan pohjaan se on 0% ja kun päästän irti niin 100%. Toisessa autopelissä ei ongelmaa. Kokeilin jo erillistä akselia vs. combined.
Ei pysty pelaa mitenkään, tunnin jo pähkinyt,
G27 ja PC ongelma. Eli kaasu ja jarru toimii päinvastoin, kun painan pohjaan se on 0% ja kun päästän irti niin 100%. Toisessa autopelissä ei ongelmaa. Kokeilin jo erillistä akselia vs. combined.
Ei pysty pelaa mitenkään, tunnin jo pähkinyt,
Ajatteko tätä noilla pelin tarjoamilla setupeilla vai jostain netistä löytyvillä?
Täältä löytyy myös G27, sen asetuksissa pidän 900, mutta annan pelien säätää auton mukaisen kääntösäteen (softlock nimellä yleensä). ACCtä en ole vielä edes ajanut, vaikka kirjastosta löytyykin.Sen verran vielä n00bailen, että mulla Logitechin setupissa G27:lle annettu 360 astetta, pelissä sit taas 900 astetta mutta todellinen kääntösääde tuntuu olevan jotain 270 paikkeella. Mä en haluaisi tehdä Logitechiin mitään muutoksia koska vaikuttaa muihinkin peleihin...
Joo agressivea tulee myös käytettyä, mutta lähtee kyllä lapasesta muutaman kierroksen jälkeen.
Ariksen (aris.drives) videoita on tullu katottua. ja hänelle ohje on ollu rengaspaineisiin muutama kierros jotta saa lämmöt ylös sitten säätää paineet n. 27-28. Muut säädöt menee liian hieromiseksi tai vähän loppuu mielenkiinto..
Jonkun sivunkin olen bongannut mistä muutaman löytää eri auto/eri rata, mutta aika vähissä.
Juuri löysin tämän guidenkin Setup Guide for Beginners
Vähä millä sattuu tulee ajettua. On tämä ollut ostettuna uudesta mutta surkea pyöriminen vrllä ja ajomallissa on joku juttu mistä en tykkää. Ei iha tunne luistoa ja aika useasti mutkassa lähtiessä yliohjaa ihan hulluna. verrokkina tullut ajettua PC2,AMS2,iR ja AC (ja Dirt rally2). tai pyörii se yksinajettaessa indexillä 90fps mutta semmosta suttua kuva niin vaihdoin näytöllä ajettavaksi (Asus XG35VQ)
Mutta otin nyt ihan asiakseni jos opettelisi.
Eilen tahkosin hotlappia BMW M6lla Monzaa, kun on joku kisa menossa g2 esports, näkee vähän tasoa kannataako koittaa edes osallistua. Ariksen säädöt ei hyvä, arb takaa napsu pienemmäksi ja vähän parempi, 1.51.8 ajalla. ei nyt huonoimmasta päästä..
edit: se kisa linkki G2 Esports Racing Series powered by TRUEFORCE
Sen verran vielä n00bailen, että mulla Logitechin setupissa G27:lle annettu 360 astetta, pelissä sit taas 900 astetta mutta todellinen kääntösääde tuntuu olevan jotain 270 paikkeella. Mä en haluaisi tehdä Logitechiin mitään muutoksia koska vaikuttaa muihinkin peleihin...
kiitos näistä! napsun preloadia tiputin ja keulaa nostin napsun ni 1,3s parani kierros aika. oma tavoite alittaa 1.50 monzassa bimmerillä lähenee. en sillä mihinkään kisailemaan lähde kokeilemaan edes..Yliohjaukseen loppumutkassa tiesty monta vaihtoehtoa. Riippuen, miten hyvin säädöt jo muuten. Millaisen mutkan ulostulossa yliohjaa? Nopee, vai hidas? Jos vähintää keskinopee, niin downforsea lisää taakse. Takaa korkeutta napsu, kaks alas, ellei kestä niin keulaa ylös. Jousitusta voi löysätä perästä, tai jos ei kestä, niin keulasta tiukemmalle. Jos hidas mutka, niin lukkoa säätää, tai laittaa vaikka tc naksun lisää. Jos rengaslämmöt kestää, niin aurausta naksu lisää, vaihtoehtoja riittää. Pienin muutoksin ja katsoo, myös rengaslämpöjen pysyvän mahdollisimman tasaisina erikohdissa renkaita, niin kisassa aina parempi.
kiitos näistä! napsun preloadia tiputin ja keulaa nostin napsun ni 1,3s parani kierros aika. oma tavoite alittaa 1.50 monzassa bimmerillä lähenee. en sillä mihinkään kisailemaan lähde kokeilemaan edes..
Toki alkaa oppimaan tuolla ajamistakin ja kanttareiden yli ajoa. näissä on kyllä paha kun ei tiedä miten paljon saa ylittää ellet kokeile. ja eri peleissä eritavalla vaikka sama rata.
F2-napista vaihtaa hudiksi "blank", niin pitäisi varmaan ainakin hävitä ihan kaikki.Hmm, en saa kaikkia tauluja pois ajonäkymästä, joku track info kuitenkin jää vaikka olen HUDista piilottanut kaiken.
Ei mitään hyötyä. Kalibroi ratin ja pelin molemmat 1080, niin kuin sulla onkin niin peli hoitaa loput. Konsoliversiossa ilmeisesti oli tai on jotain bugia ettei toiminut ja joutui itse noita säätelemään.
Ainakin F1 2019ssa ei ole omia aste säätöjä, eli ei ihan toimi toi ajatusRatin omat asetukset aina sen maksimit eli lonksun kohdalla 900 astetta, peli sitten säätää sen kääntösäteen oikeaksi. Ellei ole jotain erityistä syytä saada rattia erityisen nopeaksi/hitaaksi. Mutta Logitechin omasta ajurista aina 900 niin ei mene pieleen.