Assetto Corsa Competizione

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja k1nggg
  • Aloitettu Aloitettu
Ei tule mitään. Ratti pitää outoa rutinaa AC Compissa. Muistelin ettei viimeksi mitään kuulunut kun Dirt 2.0 pelasin. Dirt käyntiin eikä rutise, mutta Dirtissä ei toimi asteet yli 180. Tai ratti kyllä pyörii 900 asetta, mutta renkaat on ääri asennossa jo 90 asteen ratin käännöllä suuntaansa :facepalm: Soft lock on päällä, calibrointia yritetty, ei tule mitään...
 
Ei tule mitään. Ratti pitää outoa rutinaa AC Compissa. Muistelin ettei viimeksi mitään kuulunut kun Dirt 2.0 pelasin. Dirt käyntiin eikä rutise, mutta Dirtissä ei toimi asteet yli 180. Tai ratti kyllä pyörii 900 asetta, mutta renkaat on ääri asennossa jo 90 asteen ratin käännöllä suuntaansa :facepalm: Soft lock on päällä, calibrointia yritetty, ei tule mitään...
Kyllä Logitech G29 ratilla Dirt rally 2.0:ssa yli 180 asteet pitäisi toimia. Laita ratin säätöpaneeliin 900astetta, kalibroi ratti pelissä oikein, katso että steering saturation on 100%, se soft lock-asetus vaihtaa kääntöastetta auton mukaan (vanhoissa enemmän esim. H2 rwd 900astetta, uudemmissa vähemmän esim. R5 540astetta jne.)

Jos menet muuttamaan kalibroinnin jälkeen steering saturation % alaspäin niin silloin ratti kääntyy vähemmän tai linearity muutoksella se on kiihtyvä tai hidastuva käyrä.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä Logitech G29 ratilla Dirt rally 2.0:ssa yli 180 asteet pitäisi toimia. Laita ratin säätöpaneeliin 900astetta, kalibroi ratti pelissä oikein, katso että steering saturation on 100%, se soft lock-asetus vaihtaa kääntöastetta auton mukaan (vanhoissa enemmän esim. H2 rwd 900astetta, uudemmissa vähemmän esim. R5 540astetta jne.)

Jos menet muuttamaan kalibroinnin jälkeen steering saturation % alaspäin niin silloin ratti kääntyy vähemmän tai linearity muutoksella se on kiihtyvä tai hidastuva käyrä.

Tiedän kyllä miten asetukset toimii. Ei ollut siitä kiinni. Kaikki asetukset oli tosiaan oikein ja ratti pyöri täydet 900, mutta pelin kalibroinnssa 90 astetta oli tosiaan täydet suuntaansa.

Nyt sain pelaamaan kun poistin Dirtin device historysta sieltä löytyneet laitteet ja käynnistin tietokoneen uudelleen (ei alkanut toimimaan pelkällä poistolla ja pelin uudelleen käynnistyksellä). Nyt sain Dirtin takas jiiriin. Kokeillaas vielä tuota ACCtä...
 
Noniin. Nyt sain ACC:nkin toimimaan :tup: Se outo rutina on ilmeisesti joku Force efekti mikä on jotenkin liian ärhäkkä auton ollessa paikallaan, eli varikkopiltuussa rattia käännellessä, rattiin tuntuu hassu tärinä ja forcemoottorit tappelee ilmeisesti toisiaan vastaan, mutta heti kun lähtee liikkeelle, niin ratti toimii normaalisti ja tuntuu normaalilta. Kävin Lambolla pari kierrosta kokeileen Brands Hatchia, mutta kyllä nyt on aika mennä nukkumaan ja huomenna pirteänä töihin :dead:
 
Hieno peli. Ainoo, että oli parempi ea-versiona. Vr toimii miten sattuu, pyörii huonosti ja suttuisesti sekä välillä fps tippuu ihan nollaan. Varikkokäynnit on täyttä arpapelia, joka toinen kerta jää jumiin varikolle ja auto ei lähde käyntiin. Mitään ohjeistusta ei ole, vaan jos nyt varikolta pääseekin pois, niin todnäk hylky kisasta syystä jota voi sitten arvailla.

Tekoäly törmäilee melkein pahemmin kuin nettipelin peruskuskit. Ja nettipelissä ei ole kuin random servereitä, eikä mitään muuta. Nettihaku myös jumahtaa joka toinen kerta, joten hermo se menee siinäkin.

Yhteenveto loistava peli, joka nyt vaan on laitettu aivan keskeneräisenä "valmiiksi" . Ehkä kuukauden päästä..
 
Testailin tätä Riftin kanssa ja tuntuu että vauhdin tunne on kateissa? Kuvittelenko vain? Ajan satasta jossain mutkassa niin tuntuu kun köröttelisi neljää kymppiä.
Tai suoralla +200km/h painaa menemään niin tuntuu joltain sataselta, jos edes siltä.

Tämä myös itsellä. Ja se on pilannut koko pelin pelaamisen. Vertaan mielelläni F1 2018:sta, jossa on vauhdin tuntu. Tässä ei yhtään. Tuntuu että menee mutkaan aivan kävelyvauhtia, ja auto puskee liian vauhdin vuoksi.
Onko tähän jotain asetusta, mitä voisi säätää? FOV?
 
Tämä myös itsellä. Ja se on pilannut koko pelin pelaamisen. Vertaan mielelläni F1 2018:sta, jossa on vauhdin tuntu. Tässä ei yhtään. Tuntuu että menee mutkaan aivan kävelyvauhtia, ja auto puskee liian vauhdin vuoksi.
Onko tähän jotain asetusta, mitä voisi säätää? FOV?

Fovia sieltä voi säätää (muistaakseni). Mutta ei se VR hommissa auta.Ja juuri tuo, että auto aliohjautuu mutkissa kun tuntuu että vauhtia on ihan sopivasti, tai jopa vähemmän mutta todellisuudessa paljon enemmän. Ja oja kutsuu.
 
Noissa F1 peleissä se default FOV on sitä luokkaa, että 27" näyttö pitäisi olla 15cm päässä naamasta tms. älytöntä, mikäli haluaa "realistisen" FOVin. Jos haluaa jotain vastaavaa kuin niissä, niin ottaa tässä sen dashcamin (missä ei näy ratti) ja laittaa FOVia isommalle, jos siis kaipaa teennäistä vilinää ruudun kulmiin.

En ole huomannut tässä pelissä vauhdin tunteen osalta mitään eroa muihin autopeleihin kun on FOV säädetty ns. oikein. Kun ajaa ruudun läpi niin ei se vauhti vaan voi moottoriradalla tuntua samalta kuin vaikka puiden välissä. Nuo GT3-autot ei myöskään ole mitään raketteja jos on F1-autojen vauhtiin tottunut. Monet näistä Blancpainin radoista on aika unisia GT3-autoille, ellei ole tiukka kisa menossa. Brands Hatchissa on sentään radan puolesta hiukan sitä "vauhdin tuntua".
 
Ruutuna on 31.5" 144hz Freesync2 ja ohjaimena Vega. Ruudunpäivitysnopeudesta ei ole kiinni, joten jostain pelin asetuksesta / vastaavasta on. F1 2018 tuntuu tosiaan ratilla ja polkimilla, sekä ajopenkillä, todella hyvältä, mutta kun tämän käynnistää, tuntuu että auto matelee radalla ja ei ole sitä välitöntä kuolemanpelkoa :p. Project Cars 2 tuntuu taas normaalilta, ja ymmärrän toki sen, että GT-autot ovat nopeudeltaan eri luokkaa F1-vehkeiden kanssa. Mutta silti...
 
Onko kuis moni perehtynyt acc vs assetto corsa säätämiseen, kuin hyvin vaikuttaa auton ajettavuuteen?
Ite pari kertaa testaillut aikaisemmin, eikä oo oikein saanut samanlaista tatsia säätämiseen.
 
Fovia sieltä voi säätää (muistaakseni). Mutta ei se VR hommissa auta.Ja juuri tuo, että auto aliohjautuu mutkissa kun tuntuu että vauhtia on ihan sopivasti, tai jopa vähemmän mutta todellisuudessa paljon enemmän. Ja oja kutsuu.
F1 sarjassa ei ole VR:ää. Taattua codemasteria.
Joten tuskin VR:llä pelailee hän.
Ja jos pelaa, niin ruutu vs VR ei voi verrata.
 
Ei ollut muuten minun viesti mikään trolli.
Ostin ACC:n heti kun se Steamiin tuli, ja odotukset olivat korkealla. Mutta petyin tuohon, ettei vauhdin tuntua ole. Tai sitten asetukset ovat minulla rajusti pielessä. Ja vertasin tuota F1 2018:sta tähän, koska siinä vauhti tuntuu. Ja mainitsin myös Project Cars 2:n.
VR:ää minulla ei ole, koska tosiaan F1 2018 on taattua CodeMastersia. Muuten pelin realistisuus on hyvällä tasolla kaikki avut tietysti pois.
Tästä ACC:stä olisi hyväksi peliksi, mutta en ymmärrä, miksi tuntuu kulkevan niin hitaasti. Pari kaveriakin sanonut samaa, kun ovat testanneet. Live For Speed 1/2, Project Cars 1/2, ja F1 2018 tuntuvat normaaleilta, ja totta kai ymmärrän yhä edelleen, että vehkeet ovat pikkaisen eri luokkaa.
 
Ruutuna on 31.5" 144hz Freesync2 ja ohjaimena Vega. Ruudunpäivitysnopeudesta ei ole kiinni, joten jostain pelin asetuksesta / vastaavasta on. F1 2018 tuntuu tosiaan ratilla ja polkimilla, sekä ajopenkillä, todella hyvältä, mutta kun tämän käynnistää, tuntuu että auto matelee radalla ja ei ole sitä välitöntä kuolemanpelkoa :p. Project Cars 2 tuntuu taas normaalilta, ja ymmärrän toki sen, että GT-autot ovat nopeudeltaan eri luokkaa F1-vehkeiden kanssa. Mutta silti...

FOV.. Ongelmana on, että jos FOV on realistinen ja järkevä, ilman triple screen settiä ei vauhdintuntua ole kunnolla.

Steam Community :: Guide :: All about Field of View (FOV)
 
Okei, kiitos. Yksi ruutu on käytössä, joten saako tuota vaikka samantuntuiseksi kuten PC2? Sen olen säätänyt ajopenkille ja monitorille sopivaksi, mutta ei tunnu todellakaan menevän 1:1 ACC:n kanssa.

Saahan niitä säädettyä mielin määrin, aloita tuon artikkelin tutkimisella. Mitään "one size fits all" ratkaisua ei ole tarjota, muuta kuin että vertaile molempien pelien FOV lukua ja vaikkapa näkymää screenshottien avulla ja siitä säätämään.
 
Saahan niitä säädettyä mielin määrin, aloita tuon artikkelin tutkimisella. Mitään "one size fits all" ratkaisua ei ole tarjota, muuta kuin että vertaile molempien pelien FOV lukua ja vaikkapa näkymää screenshottien avulla ja siitä säätämään.
Näin olen tehnyt silmämääräisesti, mutta silti, ACC tuntuu aivan kävelyvauhdilta. Enkä tarkoita tätä pahalla, vaikka @superpi minua trolliksi huutelee. ACC:ssa olisi kaikki edellytykset parhaaksi rata-simulaattoriksi, mutta en ymmärrä miksi se vaan tuntuu olevan "liian hidas". Tarvinnee testata jossain kolmella monitorilla.
 
Näin olen tehnyt silmämääräisesti, mutta silti, ACC tuntuu aivan kävelyvauhdilta. Enkä tarkoita tätä pahalla, vaikka @superpi minua trolliksi huutelee. ACC:ssa olisi kaikki edellytykset parhaaksi rata-simulaattoriksi, mutta en ymmärrä miksi se vaan tuntuu olevan "liian hidas". Tarvinnee testata jossain kolmella monitorilla.

Kokeile vaan suosiolla vähän laajentaa Fovia ja katso miten se vaikuttaa tuohon vauhdintuntuun. (Se siis 100% varmuudella kasvaa, toki voi sitten muuten olla huonompi)
 
Tai sitten pelaat bumper/bonnet camilla. Ite käyttelen noita usein jos ajelen TV:llä. Oculuksella ajelen tietysti ohjaamonäkymästä.
 
Niin, suoraan VR:ää "pitäis" suositella, mutta tässä ei ilmeisesti olla saatu sitä vielä kuntoon...
Ei pysty enää ruudulta veivaan sen jälkeen.
 
Pikkasen tuntuu olevan keskeneräinen, peli katuu jos käyttää useampaa näyttöä. Välillä auto jää jumiin varikolle. Mitä nyt tullut vastaan.
 
1.07 päivitys tuli nyt beta branchiin ja sen myötä uusi "5 collision points tyre model". Tuntuu toimivan juuri niin kuin pitää ja kanttarellienkin ylitse on nyt todella nautinnollista ajella.
 
1.07 On kyllä merkittävä parannus peliin. Nyt ei tarvi jokaista kanttaria pelätä, että heittää seinille. Toki niin voi käydä, mutta ei käy enää silleen, että olet kymmenes kerta joku kanttari ampuu sut randomilla viereiseen seinään.

VR-on itsellä toiminut ihan hyvin. löysin Youtubesta jo early accesin aikaan asetukset, joilla kuva parani ja pelaaminen on sulavaa. 1080ti korttina Oculus riftin kera.

Onko tämän pelin parissa suomalaisia aktiivisena kuinka paljon? Olisi mukava yrittää saada jonkinlaisia Suomikisoja aikaiseksi Discordin kera.
 
VR-on itsellä toiminut ihan hyvin. löysin Youtubesta jo early accesin aikaan asetukset, joilla kuva parani ja pelaaminen on sulavaa. 1080ti korttina Oculus riftin kera.
Et haluais jakaa tätä linkkiä :)
Olen pc2sta tahkonnu vaihtelevasti 3lla näytöllä ja oculuksilla, voisi alkas tätä ajamaan.
 
Olisi kyllä kiinnostusta ajeluun, mut ei kyl kykene organisoimaan kun opiskelut ja sisäpalloilukausi alkavat kohta painanaan päälle.

En kyl oo moneen kuukauteen taas ajanut ja oon yleisesti hidas, mutta osaan sentään ajaa puhtaasti, eli hyvää pakan täytettä oisin :D
 
Kyllä kiinnostusta olisi. Kunhan vain saa näyttämään ja pyörimään hyvin.
En ole vielä edes pottaa laittanut tämän kanssa päähän, odotellut varmistusta, että olisi jo kuosissa.
@timop kehtaakko jakaa asetukset?
Edit. sieltähän jotku asetukset tulikin jo thx @nufan
 
AI:ta vastaan kun pelailen, niin olen vastustajat tiputtanut 25:een. 29:llä tökkii aavistuksen.
 
En tiedä tuleeko tästä mitään, mutta Perustin Discordikanavan ja tilasin ACC serverin.

Discord kutsu https://discord.gg/vXRrCsz

ACC Palvelimen nimi on ACC Suomi ja katotaan, koska se saadaan linjoille. lupailevat 24h sisällä

Näiden tarkoitus on nyt aluksi katsoa, saadaanko jonkinlaisia ajoja aikaiseksi suomalaisten kesken.
Jos porukkaa riittää ja milenkiintoa kisoja kohti, niin katsellaan saataisko jotain kisojakin aikaiseksi.

EDIT: Servu on nyt linjoilla.
 
Viimeksi muokattu:
Onkohan mulla jotkin asetukset grafiikassa väärin kun tämä peli näyttää suhteellisen kamalalta sutulta epic säädöillä?
Itse ajettavuus tuntui olevan parantunut sitten viime testien ja voisin jopa lähteä myös ajelemaan mukaan.
 
Onkohan mulla jotkin asetukset grafiikassa väärin kun tämä peli näyttää suhteellisen kamalalta sutulta epic säädöillä?
Itse ajettavuus tuntui olevan parantunut sitten viime testien ja voisin jopa lähteä myös ajelemaan mukaan.
Valitse antialisingiin KTAA niin ehkä paranee, se Temporal vaihtoehto tekee suttua.
 
Mistähän johtuu, että mulla ACC:n vr rasittaa silmiä aika paljon? Vaikee kuvailla, mutta jotenkin kuva on erilainen kuin jos vertaa vaikka iRacingiin tai rFactoriin. Niissä ei ole mitään ongelmaa, mutta tätä ei edes viitsi ajella tuon takia.
Mulla on kyllä ollu tuo temporal AA high/epic säädöillä, että olisko se sitten syynä. Muistaakseen säätelin kyllä noita reso scale 150/AA off asetuksia kans joskus, mutta siitäkin on jo aikaa...että en sitten tiedä onko joku päivitys korjannu asioita.
 
Kummastelin kanssa, miksi tuntuu pahalle ajella. Jossain päivityksessä oli "Lock to horizon" tjsp lähtenyt kokonaan pois.

Edit. Ja VR käytössä.
 
Eipä tätä peliä nätiksi tunnu saavan vaikka kuinka säätelee. No keskitytään sitten vaan ajeluun.
 
Pätsi 1.0.7 pihalla!

GENERAL:
- CPU optimization on the game thread resulting in less CPU usage with AI.
- Added all cars' locations to shared memory.
- Added electronics channels to shared memory, in particular TC, TC Cut, ABS, fuel cons, engine map, exhaust temps, lights and wipers stages.
- Added initial TrackIR plugin implementation.
NOTE: a specific profile is required to be set up, please follow our forums for more information:
https://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/trackir-how-to.59489/#post-1079785
- Texture memory optimization.

GAMEPLAY:
- Mid-session saving is re-enabled.
NOTE: 1.0.7 adds a new version of saved games and will make any saved games from earlier releases obsolete.
The feature will require saving in the most recent game version to function currently.
- Added ability to save multiple games and load then individually.
NOTE: Championship and Career can still only have a single saved instance.
- Now save games correctly handle car damage.
- Fixed bug with brake ducts and brake temperatures in saved games.
- Fixed a bug with loading incorrect brake bias and other setup values in saved games.
NOTE: it will only work with new saved games.
- Fixed a bug where restarting the engine was not possible in certain cameras.
- Fixed a bug with championship status when starting a new championship with another season in progress.
- Fixed wrong blue flag when only one car remains on the track.
- Reworked driver stint logic in Endurance game modes.
- Added driving time limit per driver in Endurance game modes.
- Added driver stint requirements per different Endurance modes as per real-life regulations.
- Improved AI strategy in stint-based game modes.
- Fixed rare bug with engine failure when saving a game on gear change.
- Fixed 24H total driver stint time.

AUDIO:
- Disabled possibility to trigger the Helicam audio during intro sequence.
- Stop&Go penalty engineer audio message.

CONTROLLERS:
- Mouse steering overhaul.
- Steering linearity added to controller settings.
- Race commands will not longer be intercepted for UI commands other than the directional pad (up, down, left and right).
- Fixed clutch limit bug when using maximum deadzone.

UI/HUD:
- Added Save Game window in the main menu to load saved games.
- Fixed chat window auto pop-in bug when receiving messages.
- Electronics and pitstop MFD page made more compact.
- HUD and car dash delta relinked to same source.
- Adjusted button alignment in the Replay menu.
- Fixed a bug where saving a setup with "/" in the file name would create a new folder.
- Fixed a bug where controller input was lost on the leaderboard page of the career and championship.
- Car previews now reliably load high-res textures in preview screens.
- Small car previews now reliably load on the Special Event pages.
- Added replay leaderboard and 'Toggle HUD' button in the replay HUD.
- Removed redundant "Driver" button on Player page.
- Updated UI background images and logos.
- Championship end-page logic review.
- Restyling of the championship and career pages.
- Added option to scale race HUD widgets.
NOTE: in this implementation it allows the player to resize the elements of the race HUD overall.
- Added "Continue" button for championship weather page.
- Added Save Replay and Save Highlights as configurable controls (the saving will have a 1-minute cooldown before allowing it again).
- Replay HUD now allows camera cycling during free camera.
- Disabled ideal line during replay.
- More reliable 'stop the engine' message during pitstops.
- Improved lapped information for realtime leaderboard when the cars are on the same lap.
- Improved filter for gap information in the realtime leaderboard.
- Added driver stint and remaining driving time information in the pit strategy page of the MFD.
- MFD now displays mandatory pit stop requirements in relevant game modes on the pit strategy page.
NOTE: it also displays whether the selected options meet the requirements and thus count towards a valid mandatory pit stop.
NOTE: maximum driving time is the key information to follow in endurance races.
- Added pit limiter popup display when entering the pit entry zone.
- Added helicam and onboard cameras to the broadcasting app.
- Added option to toggle Server Stats widget in HUD settings.
- Minor restyle of the Special Events pages.
- Fixed excessive memory footprint of loading screen images in certain scenarios.
- Minor restyle of the Tyre widget.
- Weather Forecast widget visibility tied to Tyre widget.

GRAPHICS:
- LOD adjustments on various models.
- Wheel rim material adjustments for various cars.
- Update to Black Falcon team liveries.
- Potential fix for the random open-close car door animations during gameplay.
- Fix for brake lights of hidden cars visible when limited opponents visibility is used.
- Fixed missing front indicators on the Porsche 991 GT3 R.
- Fixed indicator bug on the Lamborghini Huracán ST.
- Minor model updates on the Audi R8 LMS.
- Fixed Porsche Cup not interacting with collidable objects.
- Fixed bug with driver visibility in the Porsche Cup.
- Some optimization on scene polycount by adding missing automatic LOD stages of wheel rims on certain cars.
- Fixed wrong visual representation of wet surfaces introduced in 1.0.6.

PHYSICS:
- New 5 collision points tyre model. Tyres now "climb gradually" over kerbs, sausages, bumps both in lateral and longitudinal motion.
Completely eliminates the "rail kerb" effect. Greatly improved behaviour over all kind of kerbs, improved precision, improved bumps absorption.
- Tyre model improvements to better handle high load peak situations and high rolling resistance peaks.
- Tyre model now simulates lowering of profile while the tyre flexes. Ride heights will be lower during turns.
- Tweaks to tyre model rolling resistance model. (Fixed and speed-sensitive RR variations).
- New Traction Control operation. TC now simulates a two-step operation, acting on the engine ignition timing (lowering power) and if that is not enough, cutting ignition all together as before.
This permits the TC to have a smoother operation at the start of a slide, permitting the driver to use the slide to turn the car without extreme vibrations or engine cut.
- New Traction Control logic. TC now takes into account the yaw acceleration, simulating gyroscope sensors as the real cars.
As a result, even if the slide or slip of the tyres is not enough, a sudden yaw acceleration (a fast rotation of the car) will activate the TC to save the car from spinning. It also works intelligently so that it can check if the yaw rotation is under control by the driver, allowing him to use the power at will.
NOTE: please follow our forums to find more information about the tyre model update:
https://www.assettocorsa.net/forum/...oducing-the-5-point-tyre-model-for-acc.59307/
- Tweaks on the tyre pressure loss on rough surfaces (kerbs, off road etc).
- Car collider tweaks for various models.
- Tweaks for all circuits asphalt abrasivity and tyre wear influence.
- Tyre wear tweaks
- Fixed tyre core temps not properly saved and loaded.
- Fixed incorrect tyre wear when restarting race after loading a saved game.
- Tweaks to weather temperatures and sun phase.
- Tweaks to water dissipation rates.
- Variability is adjusted so medium values give more medium weather change rates.
- Fixed a setup bug with wet/dry setups on session changes.
- Fixed bugs related to setup naming.
- Fixed a bug with speed limiter status in neutral gear.

MULTIPLAYER & RATINGS:
- Automatic engines will start when the Pit Menu closes, so all engines should be on at the start of a formation lap.
- Rejoining a server while disqualified is now detected in all situations, locking down the car in the pitlane (instead of doing so on the straight after the first lap).
- "Speed up to 50kph" message will not trigger when starting in the pitlane.
- Pit menu selections now are more adaptive, also removing the "Setup" button as spectator.
- Improved race weekend simulation to deliver more gradual grip differences for friday, saturday and sunday.
- Entering an empty server as spectator will now properly start with the pitlane camera.
- Slightly increased the ping limit for CP servers.
- Fixed long formation lap to not allow waiting in the first sector. Doing so will ignore the first lap.
- Added server health diagnostics, usable in the UI for further client updates and as admin command.
- Added UI element (next to the tyre app) indicating server health stats, and colorful warnings for overloaded servers. Can be enabled via HUD options.
- Replaced "result" json outputs by a new structure containing more information like track, session data, all laps and all penalties.
- Json outputs now are also written when the session is advanced via /next command, or when the last player leaves and the server resets.
- Fixed the "rain" and "ambient" conditions setting having little to no influence on the dynamic weather.
- Adjusted the weather randomness to be closer to the Singleplayer "Variation". Value range now can be used in a better way, where 1 - 5 should result in plausible weather.
- Activated the entryList setting "defaultGridPosition", allowing to resume a race any time (any Q session will overwrite the positions, but P->R would not).
- Added "dumpEntryList" flag, usable on non-public servers.
It will save all connected cars and drivers to a entrylist.json when a Q session is finished.
- Added admin command "/manual entrylist" to save an entrylist of the currently connected cars and drivers (on a non-public server).
- Fixed total race time having an offset in result jsons.
- Fixed playerIds not filled in the json results when defined by entry list.
- Fixed car category not being configurable in every scenario (using the entry list).
- Collisions during the race wait time won't affect the SA rating.
- Removed randomization from wrong tyre warnings.
- Server performance and timing improved (massively).
- Server logfile is now readable while the server is running.
- Updated server admin handbook version 3.
 
1.1 Päivitys ulkona

Assetto Corsa Competizione version update 1.1 is out now on Steam and it delivers the 2019 Blancpain GT Series season’s vehicles, teams and the Zandvoort Circuit to all present and future ACC players, for free.
The update includes 6 new car models such as the Audi R8 LMS EVO, Lamborghini Huracán GT3 EVO, AMR V8 Vantage GT3, Honda NSX GT3 EVO, Porsche 991 II GT3 R, McLaren 720S GT3 (as a BONUS content).
Zandvoort Circuit is now featured in ACC as a 2019 restyled version of the bonus content originally provided with Assetto Corsa, together with an updated version of the tarmac for Spa Francorchamps, Barcelona and Silverstone and because on those tracks a tarmac rework has been done in real life during 2019, the game selects the racetrack version depending on the selected season.

Steam Community :: Assetto Corsa Competizione :: Events



Pitääpä testata, josko tämä nyt alkaisi olemaan pelattavampi.
 
Onkos tässä single player championship ihan vaan ajelua ja pisteiden keräilyä vai onko jotain laajempaakin sisältöä, kuten auton kehittämistä tai tallien vaihtamista menestyksen perusteella kesken kauden tms?
 
Näin noin kuuden vuoden tauon jälkeeen tuli ikävä maailman nopein kansa LFS kilpailuja.

Onkos tällä pelillä kotimaista servua/communityä.
Olisi mukava ajella jonkinlaisia viikkokilpailuja tmv.
 
Oho positiivinen yllätys oli että vr toimi hyvin ilman minkäänlaista säätämistä :eek:
 
Tämä lähtisi Humblesta 26€:lla. Mietin, että pitäisikö sijoittaa kun GT simuilu kiinnostaa. Yksinpelissä ei varmaan hirveästi ole syvyyttä mutta taitaa siltikin olla ihan viihdyttävää ajelua tallipaikasta? Onko yksinpelissä jotain muunlaista syvyyttä/intrraktiivisuutta kisojen välissä, tyyliin F1 pelit tai esim WRC 8? Multiplayer ja match making on kuulemma jo hyvässä kuosissa mikäli tubettajiin on uskominen. Heitelkääs kommentteja
 
Kyllä ne kommentit pitää paikkaansa. Itelläni on valve index, rtx2080ti ja ryzen5 2600x.
Vr higlla pelaa yksinää ajellen 90fps pääosin. Mutta jos kuita autoja ni pääasiassa 45fpsään tippuu.
Ja tämä kuivalla kelillä.
Ja joku ihme suttu siinä on esim verrattuna pc2:n. Kyllä yksinpelinä pelaa ja noita special eventtejä. Mutta mieluummin ir, dr2 tai pc2 kuitekin pelaan.
 
Mitenkäs sujuvuuden laita VR:n kanssa? Ainakin aiemmin kommentit oli että ei tahdo pyöriä millään ja näyttää rumalta

Ite testailin n. viikko sitten ja ei tuo omasta mielestä vieläkään toimi. Ihme suttua ja ajottaisia töksähdyksiä. Prossuna 9600k näyttis 1080ti ja muistit 16gb. Jätin odottelemaan parempia aikoja..
 
Itellä toimii nykyään VR:ssäkin hyvin. Tosin pelaan ihan suosiolla 45fps+ASW combinaatiolla. Etuna tuossa on se, että voi heittää asetukset korkealle ja vähän myös supersamplingia sekaan. Supersampling auttaa todella paljon tuohon suttuisuuteen. Itsellä on vain 1.2 ja se on jo paljon miellyttävämmän näköinen kuin 1.0.

Ja koneena on siis vain medium-potato i3770K&1070ti.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 764
Viestejä
4 495 533
Jäsenet
74 288
Uusin jäsen
Luopari

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom