Assetto Corsa Competizione

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja k1nggg
  • Aloitettu Aloitettu
Onkos muilla muuten ollut ongelmia (tarkkojen) tekstuurien latautumisessa? Ihan randomilla välillä melkoista suttua asfaltti ja auton ratti ja muiden autojen pinnat. Voivat esiintyä erikseen tai yhdessä. Välillä toimii hyvin ja sitten taas välillä ei.

Korttina GTX 780 ti, eli melkoinen vanhus, joten voi johtua siitäkin. Ajamista ei sinänsä haittaa, mutta onhan tuo vähän ikävää.
 
Koita laittaa tekstuurit epicille. Mulla ainakin loppui mössöytyminen siihen. Täällä kanssa vanhempaa rautaa käytössä ja lähes kaikki muu minimillä.
 
Tuli hommattua VR lasit, niin taitaapi jäädä ACC paussille siihen asti että saa päivitettyä näytönohjaimen paremmaksi...
En ole kuin pikaisesti kokeillut, mutta ei varmaan mitään mahdollisuutta saada ruudunpäivitystä pelattavalle tasolle? (GTX 970 + i5 7500)
 
Tuli hommattua VR lasit, niin taitaapi jäädä ACC paussille siihen asti että saa päivitettyä näytönohjaimen paremmaksi...
En ole kuin pikaisesti kokeillut, mutta ei varmaan mitään mahdollisuutta saada ruudunpäivitystä pelattavalle tasolle? (GTX 970 + i5 7500)

Resolution scaling minimiin mutta saattaa näyttää aika pehmeältä kuva.
 
Kuulemman VR pyörii hyvin CV1 & i9 & 2080ti yhdistelmällä. :shifty:

Huomenna onkin tulossa jo Build 4. Hungaroring ja Ferrari 488 ne näkyvimmät omituisuudet. Toivottavasti multiplayeriin tulee muutakin kuin practicet. Yksin ajellessa uusi rata ja auto on nopeasti otettu haltuun. Toistaiseksi tätä on tullut aina uuden buildin jälkeen pelailtua n. viikko ja odotellut seuraavaa.
 
Tällä kertaa päivitys tulikin normaalia aikaisemmin. :eek:
48362160_2899655093394123_6809302332887531520_o.jpg
 
Tuo horisontin lukitus asetus on hyvä juttu vr käyttäjile ainakin ite tykkään ettei rytkytä koko aikaa pala kurkussa vai oliko se jo aiemmin.
Muuten en kyllä oikein saa hyvää kuvaa, vaan se on aika oksennus. (Xeon e3 1231v3 /gtx1080 8gb/12gb)
 
Jotenki pystyy ajamaan (yksin) kun säätää melkeinpä kaikki grafiikat minimiin, mutta on sitten sen verran karseen näköinen ettei innosta. Ja nyt ei tietenkään näytöltäkään jaksa ajaa, kun tottunu VR laseihin.
 
Hyvältähän tuo näyttää varsinkin vesisateella. Ajotuntumakin oli makia ferrarissa hungaroringin radalla.
 
Moi!
Mahtaako multiplayer puolella olla mitään"suomi"serveriä,nimien perusteella ei osunut silmään yhtään?
Vaikka tällänen vanhapieru alan olemaan jo niin koskaan en ole online kisaa ajanut,aina vaan AI:ta vastaan.
Nyt muutaman kerran tullu kokeiltua practice sessionia onlinena niin onhan se heti eri meininki kun ihmisiä on muitakin,hiomasi heti että ihan eri tavalla tulee itsekkin ajettua..lähinnä varoo paljon enemmä muita liikkujia.
 
Ei ole tullut itelle vastaan. Mennyt sitten satunnaiselle servuille missä ollut porukkaa ajamassa. Ohan tuossa vielä bugeja, mutta itse tykännyt todella paljon varsinkin Ferrarilla ajamisesta.
 
Pari kertaa olen nyt kokeillut,eka veto oli ilman bugeja kokonaan vapaista harjoituksista lähtien,mutta eilen illalla bugeja olikin riittämiin.
Lähdössä autoja oli päälkekkäin useita ja jne.
Autot myös "teleporttaantui"ympäriinsä kun ajamaan pääsi ja sit olinkin yksin yht äkkiä ajamassa.☺
Ferrariin olen minäkin tykästynyt kovasti,vaikkakin Bmw tuntuu istuvan parhaiten käteen nyt olevista autoista mikä on kyllä huolestuttavaa näin vannoutuneena mersumiehenä.
 
Mulla ei toimi vieläkään vrllä. Näyttää samalta ku c64 pelit

Tää on kyllä jännä juttu,mä kuulun siihen vähemmistöön kenen mielestä vr(oculus) näyttää hyvältä tässä pelin"kehitys"vaiheessa,mun mielestä näyttää samalta,ellei jopa paremmalta kun AC,ei missään tapauksessa ainakaan huonommalta,Varmasti parannettavaan löytyy vielä,sitä en kiellä ja myös muutenkin kuin vr puolella.
Tosin mun vr pelaaminen rajoittuu vain Assetto corsaan ja Competizioneen ja pystyn vertailemaan vain näitä kahta.
337 tuntia oon tahkonnut ACC:tä tähän mennessä eikä yhtään ole häirinnyt vr.
 
48375957_2155374364680415_3575316362727260160_o.jpg
Siis tarkoitin kirjaimellisesti, että minulla näkyy vaan sellaisia pixeleitä siellä täällä. Tuossa vielä screenshotti. Tuolta näyttää oculuksella ja ruudulla. Sitten toimii kun ilman vr:ää pelaa.
 
Oho...ok,nyt ymmärrän,luulin että heitit vaan et on niin huono.

Nyt tuli mieleen että mulla menee näytöllä suurinpiirtein tollakseksi jos käynnistän vr puolelle pelin ja lasit on jossain muualla kun päässä,mun tapauksella pöydällä anturien ulottumatomissa,mut kun lasit ottaa lähemmäs niin kuva paranee..Ei sulla vois olla jotain feelua antureissa?
 
Tuolla virallisella foorumilla vastaavalta näyttävään ongelmaan korjaus "Try with Resolution Scale to 99 or 101". Ilmeisesti AMD-korteilla ilmenee tollasta.

Kannattaisi kaikista ongelmista raportoida pelin foorumille näin kun peli on vielä Early Access ja on halunnut siihen osallistua. Luultavasti paranee oma ja muiden pelikokemus.
 
Ok,ongelmia ihmisillä vissiin ollut enemmänkin AMD korteilla acc foorumin juttujen mukaan,itellä on gtx 1080..
Muutamia log fileja tullu foorumille heitettyä erinnäisistä jutuista jo kyllä.
Tää mun juttu on mielestäni aika selkeesti vaan siitä että anturit hukkaa lasit kun ite ne oon"piilottanut",ja oculus home myös herjaa anturien yhteyttä ja löytää ne heti kun ottaa lasit hollille.
 
Tuo resolution scale tehosi. Pitää laitella sinne foorumille logia tuossa jossain välissä. Tuli sinnekin jo regattua. Hyvältä peli näyttää kyllä. näppiksellä pikaseen kopasin. mulla tosiaan rx480.
 
Mikäs tilanne tämän kanssa on koskien tuota VR:ää? Toimiiko hyvin jne? Mietin että jaksaako alkaa vetelee settiä kasaan tämän takia :tdown:
 
Mikäs tilanne tämän kanssa on koskien tuota VR:ää? Toimiiko hyvin jne? Mietin että jaksaako alkaa vetelee settiä kasaan tämän takia :tdown:

Onhan tuo vielä vaiheessa käytettävyyden osalta. Hiirtä ei voi käyttää menuissa, näppäincombot joilla resetoidaan näkymä yms. pitää vaan tietää (tai lukea latausruudusta sen sekunnin aikana kun ne siinä näkyvät). Nyt ilmeisesti korjasivat vihdoin bugin jonka takia menut häviävät VR käytössä kokonaan, mutta WMR vermeillä edelleen menu saattaa olla jossain ihan muualla kuin mihin pystyt edes katsomaan järkevästi ja sen sijaintia ei saa resetoitua.

Oculus käyttäjänä aika vähän ongelmia kuitenkin ja hyvin pystyy ajamaan kunhan ei odota että kaikki valikot ja muut ovat just eikä melkein suoraan pakasta vedettynä. Toki konetehoa peli vaatii reilusti enemmän kuin vaikkapa ensimmäinen AC.
 
näppäincombot joilla resetoidaan näkymä yms. pitää vaan tietää (tai lukea latausruudusta sen sekunnin aikana kun ne siinä näkyvät).
Eikö se help hud toimi VR:n kanssa?

Build 5 tosiaan tuli tuossa viikolla, eikä sisältänyt juuri mitään käytettävyys/toimivuus parannuksia. Käytännössä vain uutta sisältöä (Zolder+Jaguar) ja sisällön päivitystä.

Tässä buildissa piti olla "Multiplayer (Enhanced)", mutta ovat alkaneet koodamaan multiplayeriä kokonaan uudelleen. Multiplayer on siis edelleen samalla tasolla kuin Build 3:ssa, eli practice on ainoa jota voi siedettävästi ajaa. Kisat ei toimi oikeastaan ollenkaan.

En ihmettele jos tuo full releasen Q1 - 2019 on vähän venyvä käsite.
 
Ei tunnu oculuksen ASW pysyvän päällä, vaan seurauksena on pelkkää stutterointia. Onko tähän jotain keinoa jolla saisi pakotettua 45fps+ASW tilan päälle?
 
Itse käytän Oculus Tray toolia ja sinne tehnyt profiilin, missä pakottaa ASW:n päälle. Ei ole ollut itsellä juurikaan ongelmia saada tätä toimimaan. Temporal Anti-Aliasingia ei kannata laittaa "High":lle - se tekee huomattavan ghosting efektin.
 
Olisi kyllä ihan hankintalistan kärjessä itselle tämä peli jos vaan olisi samantyylinen uramoodi kuin F1 2018 pelissä on. Tällä hetkellä tämä on vaan geneerinen simu ilman syvällisempää yksinpelisisältöä.
 
Olisi kyllä ihan hankintalistan kärjessä itselle tämä peli jos vaan olisi samantyylinen uramoodi kuin F1 2018 pelissä on. Tällä hetkellä tämä on vaan geneerinen simu ilman syvällisempää yksinpelisisältöä.

Tuskin tulee mitään uramoodia koska kyseessä on iracingin tyylinen simulaattori jonka ainakin pitäisi keskittyä online kisailuun GT3 autoilla. Se uramoodi on ne statsit jotka määräytyy ja päivittyy ajotaitojesi mukaan.
 
Tuskin tulee mitään uramoodia koska kyseessä on iracingin tyylinen simulaattori jonka ainakin pitäisi keskittyä online kisailuun GT3 autoilla. Se uramoodi on ne statsit jotka määräytyy ja päivittyy ajotaitojesi mukaan.
Jeps. Näin olen ymmärtänyt. Harmillista kun ei itse oikein enää jaksa niin kovasti online puolella kisailla niin olisi ollut hieno saada GT3 ympäristöön myös samankaltainen urasysteemi kuin F1 puolella on. No ehkä sitten seuraavassa corsassa :)
 
Jeps. Näin olen ymmärtänyt. Harmillista kun ei itse oikein enää jaksa niin kovasti online puolella kisailla niin olisi ollut hieno saada GT3 ympäristöön myös samankaltainen urasysteemi kuin F1 puolella on. No ehkä sitten seuraavassa corsassa :)

Korjattakoon nyt vielä että (kun ACC käynnistin) niin onhan tuossa harmaana Career isolla joten kai jonkinlainen uramoodi siis on tulossa.
 
Päivitin näytönohjainta, niin pystyy nyt jotenkin ajamaan ainakin harjoittelua. Noitten HUD säätöjen kanssa meinaa vaan mennä hermo...parempi varmaan poistaa käytöstä, ja yrittää tihrustaa ratin omasta näytöstä aikoja ym.
 
Jeps. Näin olen ymmärtänyt. Harmillista kun ei itse oikein enää jaksa niin kovasti online puolella kisailla niin olisi ollut hieno saada GT3 ympäristöön myös samankaltainen urasysteemi kuin F1 puolella on. No ehkä sitten seuraavassa corsassa :)

Pakko kysyä, että jos haluat simua ajaa, niin miksi ei onlinessa? Ei ihan bottien kanssa pääse samanlaiseen kilpailuun, kun toisten ihmisten. Olettaen nyt, että ei ajeta missään avoimella kaahailu servulla.
 
Pakko kysyä, että jos haluat simua ajaa, niin miksi ei onlinessa? Ei ihan bottien kanssa pääse samanlaiseen kilpailuun, kun toisten ihmisten. Olettaen nyt, että ei ajeta missään avoimella kaahailu servulla.
Joskus tuli ajettua iRacingia aika paljonkin ja tuli osteltua contenttia myös runsaasti. Sitten iski väsyminen kun ei kehittynyt ja kierrosajat eivät parantuneet niin jäi tuo online kisailu pois lähes kokonaan. Sitten vielä kun ei ole aikaa monta tuntia päivässä treenailla pärjätäkseen jotenkin niin meni vähän maku siitä ja on nyt vaan offlinessa pyrkinyt naatiskelemaan kilvanajosta.
 
Pakko kysyä, että jos haluat simua ajaa, niin miksi ei onlinessa? Ei ihan bottien kanssa pääse samanlaiseen kilpailuun, kun toisten ihmisten. Olettaen nyt, että ei ajeta missään avoimella kaahailu servulla.

Täytyy sen verran sanoa että joo bottien kanssa ei ehkä pääsee samanlaiseen kilpailuun kuin parhaissa online kisoissa mutta entäs ne kärjen takana olevat kisat? Voin kertoa että tuossa ACC on paljon mielekkäämpää ajaa botteja vastaan kuin se että siellä radalla pyörii jotain aivan pihalla olevia jannuja tai sitten sen T1 mayhemin jälkeen siellä ei ole juuri kukaan. AI tekee kyllä virheitä mutta ei tuollaisia virheitä, AI toisaalta on todella ennalta arvattava.
 
Testailin tätä Riftin kanssa ja tuntuu että vauhdin tunne on kateissa? Kuvittelenko vain? Ajan satasta jossain mutkassa niin tuntuu kun köröttelisi neljää kymppiä.
Tai suoralla +200km/h painaa menemään niin tuntuu joltain sataselta, jos edes siltä.
 
Yllättäen pätkähti uusi pätsi, vain lähes kuukauden myöhässä. :rolleyes:



Eikä ihan pieni päivitys.
- Added Nissan GT-R Nismo GT3 2018 model year.
- Added Nissan GT-R Nismo GT3 2015 model year.
- Added Monza Circuit.
- Driving (F1) cameras reworked: added two more driving cameras (dash pro - with car hidden intended for built cockpits - and far chase), game now remembers last used camera and added option to lock/hide driver and steering wheel per car. Lateral camera adjustment now also exposed in the View Settings.
- Camera movement settings now stored in Config/CameraSettings.jon, the old CameraOptionsEA.json is deprecated. General Movement adjusts movements in cockpit camera, Dashcam Factor adjust how much of that movement is transferred to the dash and bonnet cameras.
IMPORTANT: old camera settings will be lost.
- Look L/R now works correctly in helmet camera. Look L/R looks to the side mirrors.
- TV onboard (F6) cameras added for available cars.
- Free (F7) camera now available with Cinema HUD (open with mouse scroll button).
NOTE: this is NOT a full-feature camera mode, but allows players to enjoy visuals to a greater degree and take screenshots.
- Rewrite of multiplayer/gameplay code to improve stability and session progression.
- Ingame menus restructured and divided into Garage and Pause menu.
- Ingame HUD reorganised and added session status widget.
- New Radar widget added to HUD based on the popular app for the original Assetto Corsa.
- Updated configuration for dedicated servers, see https://www.assettocorsa.net/forum/...server-configuration-for-server-admins.54830/
- Introducing dynamic weather: (potentially) available on official Kunos Practice servers only until relevant game and UI features are added.
- Multiplayer sessions now emulate race weekends: rubber, dry line (general: weather and track status) represent the situation based on race day and time of day.
- UI and video settings are now stored in text files (...Documents\Assetto Corsa Competizione\Config\menuSettings.json).
IMPORTANT: your previous menu, graphical and game settings will be lost.
- Added advanced video settings, including mirror resolution, sharpening filter, material quality level, temporal upsampling, volumetric fog, bloom, camera dirt effect and foliage.
- Default graphics settings adjusted to allow for higher performance without noticeable loss to visual quality.
- Added session type tags in the UI car selection page to help identify entries eligible in different race types.
NOTE: In quick race mode, the opponent field is generated based on the player's choice of entry.
- Added model year tag in the UI car selection to help identify car models in different evo versions.
- Assist options will now reliably update when changed during a session.
- Further adjustments to headlight effects in TV cameras.
- More realistic full formation lap with AI.
- AI aggressiveness tuning.
- AI grid generation now takes into account real life driver skill. Quick Race grids are generated with more consistency.
- Number of opponents increased to track capacity: bigger fields are now possible as a result, the current limit depends on each individual track.
NOTE: Sprint races (both in race weekend and quick race modes) retain grid size limitation due to the number of available real-life entries.
- Improved raindrop effects on car windshields.
- Water spray from opponent cars now affects the player car's windshield in a dynamic way, taking into account distance, speed and track wetness.
- Automatic wiper assist now reacts to water spray and not just rain.
- Improvements to the appearance of wet and damp track surfaces, especially in low-wetness ranges, which should improve the perception of track conditions.
- Improvements to car vs. track surface collisions.
- Audio channel usage optimization.
- Reworked and more reliable marshalling system with checkered, yellow, white and blue flags.
- Added new spotter messages.
- Added race communication alerts.
- Losing the server connection (e.g. by a server restart) will now trigger a permanent message.
- Important race communication alerts are displayed for a longer time.
- Better highlights overtake detection.
- Optimized CPU use on all threads.
- Optimized replay memory usage.
- Optimized netcode and bandwith usage for Multiplayer servers.
- Volume and audio settings now affect the intro music.
- Added video sequences volume.
- Fixes to various car LODs to reduce pop-in in racing scenarios.
- Adjusted driver position in the BMW M6 GT3.
- Adjusted driver steering animations.
- Adjusted wet tyre shader and added ambient occlusion on tyres.
- Fixed potentially wrong resolution and crashes when starting the game.
- Fixed multiple crashes occurring when quitting sessions.
- Fixed replay time multiplier not resetting on session change.
- Fixed potentially wrong car location detection.
- Fixed static car shadow fading out at high speeds.
- Improved tyre model combined grip.
- Improved tyre heat model, especially in overheat conditions.
- Tyre wear is now affected differently by different kerbs, concrete and other surfaces.
- Tweaks in preset setups for all cars (we highly advise to not use older setups).
- Improved vertical surfaces aero model.
- MoTeC Telemetry implementation.
- Setup Electronics page now includes a slider to select the number of telemetry laps to be saved at the end of a driving session.
- MoTeC ACC dedicated workspace, created from Blancpain telemetry engineer used for evaluating basic setup and driver performance.
- Added native DBox SDK support.
- Added option to enable/disable native Fanatec LEDs.
- Setup minimum fuel load set at 2 litres for all cars.
- Fixed Ferrari 488 GT3 wrong fuel visualization in setup screen.
- Steering ratio tweaks for all cars.
- Monza BoP A adjustments for all cars.
- Tweaks in tyres dirt accumulation and grip levels when going on grass and sand.
- Sand traps now slow the cars down.
- Fix to unreliable car spawn in certain situations.
- Flipped cars will automatically spawn in the pits.
- Severe cutting will result in immediate disqualification in any type of Multiplayer sessions.
- Ratings: Track Competence (TR) has improved feedback in the UI; you will see all the sectors necessary, so the progress is easy to understand.
- Ratings: Track Competence (TR) algorithm improved to reduce false positive aborts.
- Ratings: Consistency (CN) was rewritten during the refactoring; it should work similarly but has improved precision on various aspects.
- Ratings: Car Control (CC) largely improved algorithm and UI feedback. It is a lot harder to gain higher ratings, unless you are driving very well.
- Ratings: Car Control (CC) now understands the concept of turning the wheel too much, and give appropriate feedback.
- NOTE: Pace (PC) and Total (TO) ratings will be improved and adjusted during the days after this version.
- NOTE: The maximum number of all ratings will be set to 99 (instead of 100).
- NOTE: ALL RATINGS AND DRIVER PROFILES WILL BE RESET WITH THIS 0.6 RELEASE.
- Backend servers: improved reconnection stability.
- Backend servers: fixed multiplayer sessions not registering stats and laptimes in certain situations.
- Single player Sprint Race Weekend mode reworked and now has forced tyre change and driver swap.
NOTE: Endurance Race Weekend game mode is temporarily disabled until supporting features and UI elements are completed (pit stops and penalties).
NOTE: Pit stop crew animations are temporarily disabled until full functionality is retained.
NOTE: The Broadcasting API is temporarily disabled
 
Täytyykin ottaa ajoon taas. En ole varmaan joulukuun jälkeen pelannutkaan.

Testailin tätä Riftin kanssa ja tuntuu että vauhdin tunne on kateissa? Kuvittelenko vain? Ajan satasta jossain mutkassa niin tuntuu kun köröttelisi neljää kymppiä.
Tai suoralla +200km/h painaa menemään niin tuntuu joltain sataselta, jos edes siltä.

En ole itse päässyt riftiä testaan, mutta FOV vaikuttaa ylipäätään todella paljon vauhdin tuntuun. Kokeile laittaa suurempi FOV.
 
Miltäs tuo finaaliversio vaikuttaa? Kiinnostaa varsinkin veeärrän osalta...
VR ei ole valitettavasti kehittynyt mihinkään sitten early accessin.. Kuva on suttuinen ja pyörii kehnosti tehokkaallakin raudalla. Toivottavasti on jotain fiksiä tulossa pian..
 
No voi nyt videopeli taas.

Siivosin tallin, niin että sain kankaan alas ja penkin esiin, että voisin kokeilla tätä taas. Päivittelin Steamin ym. ja nyt kun piti kierrokselle lähteä, niin ratti ei toimi sitten sinne päinkään (G27). Ratti näkyy Logitech Gaming Softwaressa G27 nimellä, kuten myös peleissä, mutta kun avaa lisäominaisuudet tai yrittää kalibroida sen, niin se näkyy Logitech Driving Forcena (Ei kytkintä, 180 astetta, forcet ei toimi:dead:)

Ajattelin ensin, että G29 polkimet ei sittenkään olleet yhteensopivat, kun en muista ajoinko niillä vaihdon jälkeen, ja vaihdoin ne rigiin takaisin G27 polkimiksi. No ei ollut siitä kiinni. Google kertoi että jo herran vuonna 2016, joku Windowsin päivitys on tehnyt kyseisen jipon. Pitäisi hoitua LGS poistamisella ja uudelleen asennuksella, mutta ongelmana on G35 headset, joka vaatii uudemman LGS :facepalm:

Ketuttaa, kun silloin harvoin kun olisi hetki aikaa pelata, niin peleihin on tullut gigatavuittain päivityksiä ja niiden perästä peli-ilta meneekin kaiken uudelleen konffaamiseen. Sitten kun seuraavan kerran on taas aikaa, niin sama juttu.

Paskoja vihanneksia...
 
No voi nyt videopeli taas.

Siivosin tallin, niin että sain kankaan alas ja penkin esiin, että voisin kokeilla tätä taas. Päivittelin Steamin ym. ja nyt kun piti kierrokselle lähteä, niin ratti ei toimi sitten sinne päinkään (G27). Ratti näkyy Logitech Gaming Softwaressa G27 nimellä, kuten myös peleissä, mutta kun avaa lisäominaisuudet tai yrittää kalibroida sen, niin se näkyy Logitech Driving Forcena (Ei kytkintä, 180 astetta, forcet ei toimi:dead:)

Ajattelin ensin, että G29 polkimet ei sittenkään olleet yhteensopivat, kun en muista ajoinko niillä vaihdon jälkeen, ja vaihdoin ne rigiin takaisin G27 polkimiksi. No ei ollut siitä kiinni. Google kertoi että jo herran vuonna 2016, joku Windowsin päivitys on tehnyt kyseisen jipon. Pitäisi hoitua LGS poistamisella ja uudelleen asennuksella, mutta ongelmana on G35 headset, joka vaatii uudemman LGS :facepalm:

Ketuttaa, kun silloin harvoin kun olisi hetki aikaa pelata, niin peleihin on tullut gigatavuittain päivityksiä ja niiden perästä peli-ilta meneekin kaiken uudelleen konffaamiseen. Sitten kun seuraavan kerran on taas aikaa, niin sama juttu.

Paskoja vihanneksia...
G27 on ihan ok ratti edelleen, mutta hemmetin ärsyttävää jumppaa tuo kyllä on. Itellä lähtee yleensä toimimaan profilerin uudelleen asennuksella. Jos sekään ei auta niin sitten rekisterien siivous kaikesta tuohon liittyvästä, bootti ja sitten asennus.
 
Juu. On ok ratti ja tein siihen vielä tuon rattimodinkin, niin en haluaisi turhaan päivittää kun ominaisuudet riittää mulle. Nyt pulttasin G29 polkimet takas rigiin kiinni. Pelkkä ohjelmien un- ja installaus ei auttanut, vaan piti käyttää Logitechin WheelDriverCleaner välissä. Sen jälkeen asentaa sekä vanha LGS G27:lle ja vanhempi uudempi, mutta ei kuitenkaan uusin LGS G35:lle. Nyt toimii taas ratti ja headset. Nyt vielä säätämään kaikkiin peleihin asetukset uusiksi ja sitten saakin mennä jo nukkumaan :darra:

Sitten sama jumppa todennäköisesti taas seuraavan kerran kun luulee ajavansa :beye:
 
Outoja framedroppeja vaikuttaa tulevan ainakin uusilla radoilla, välillä toimii todella sulavasti ja yhtäkkiä esimerkiksi spassa tipahtaa johonkin yhden fps:n luokkaan. Tätä kestää jotain 5s. kunnes taas palautuu. Joka kierroksella sama. Ennen näin ei käynyt ja uusimmat ajurit asennettu.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 783
Viestejä
4 496 458
Jäsenet
74 292
Uusin jäsen
GeGGoZ

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom